Prva novica pred VN Katalonije in po VN Italije, kjer je
Jorge Lorenzo končno z Ducatijem le zmagal je ta, da zgoraj omenjeni dirkač ni
podaljšal pogodbe z italijanskim moštvom, temveč je podpisal z japonskim
moštvom! Hondo! Tako bo v naslednjih dveh sezonah moštveni kolega, Španca Marca
Marqueza! Moram priznati, glede na to, da je to osebni blog in osebni pogled na
MotoGP, da me je ta novica presenetila. Zakaj? Honda stremi k najboljšim
dirkačem in Jorge Lorenzo brez dvoma sodi mednje. Vendar vsi poznamo značaja
Lorenza in Marqueza. Oba sta rojena zmagovalca, oba si želita zmag in oba sta
svojeglava, nepopustljiva in ju zanima samo svoja korist. Že zdaj lahko
napovedujem, da bosta naslednji 2 sezoni v Hondini garaži zelo napeti, odnosi
znajo biti zelo ostri, morda celo hladni. Vsekakor pa lahko napišem le eno.
Honda bom imela00202 dirkača, ki se bosta borila za naslov svetovnega prvaka.
To ni nobenega dvoma! Kljub odhodu Lorenza iz Ducatija, pa mu italijansko
moštvo obljublja, da mu bo do konca letošnje sezone pripravljalo motocikel, s
katerim bi se lahko vmešal v boj za naslov svetovnega prvaka. Lorenzino mesto
na Ducatiju pa bo zasedel Danilo Petrucci, ki so se mu s tem uresničile sanje. Tako
je brez sedeža pri Hondi ostal Dani Pedrosa, ki bi lahko po letošnji sezoni
končal kariero. Pred dirko v Italiji je Aleix Espargaro z Aprilio podaljšal
pogodbo. Pred VN Katalonije je Espargaro dobil novega moštvenega kolega. To bo
Andrea Iannone, ki po letošnjem prvenstvu zapušča Suzuki, h kateremu se za
naslednji 2 leti seli španski dirkač Joan Mir, kateri je aktualni svetovni
prvak v razredu Moto3, trenutno pa v Moto2 dirka za Marc VDS, moštvo, ki vozi
Kalexove motorje. Suzuki bo drugo leto z Alexom Rinsom in Joanom Mirom tvoril
najmlajši dirkaški dvojec v prvenstvu MotoGP. Če se Yamaha odloči, da v
prvenstvo MotoGP za sezono 2019 ne doda satelitskega moštva, potem so le še 4
prosti sedeži.
Letošnja sezona je do sedaj eno veliko razočaranje za
Yamaho. Yamahina ekipa za naslednji dve sezoni je bila sestavljena že pred začetkom
sezone, saj sta tako Rossi kot Viñales
podaljšali pogodbi. Yamaha ima že celotno sezono težave z M1 elektroniko in
oprijemom, kar dela dirkača že kar nervozna in pričakujeta odgovora. Na drugi
strani pa imamo Suzuki, kateri je letos konstanten. Alex Rins in Andrea Iannone
pridno zbirata točke, držita konstanto in to je za prvenstvo MotoGP zares
spodbudna novica.
Katalonija. Španija. Po 2 dirkah po Evropi, se bo
motociklistična karavana spet ustavila v Španiji. Natančneje v Barceloni, na
dirkališču Montmelo. Dirkališče ima novi asfalt, prav tako pa so ga malo
modificirali, zato so testiranja dirkačem ob koncu maja na tem dirkališču dobra
dela, saj so zbirali podatke o obnašanju gum na novi podlagi, na kateri pa se
je, po besedah Valentina Rossija, dobro znašla Yamaha. Dirkališče, ki sprejme
105.000 navijačev, je bilo odprto leta 1991, leta 1995 pa se je tukaj prvič
ustavila karavana razreda MotoGP. Zaradi modifikacije so se izbrisali vsi
prejšnji časi. Lanski najboljši čas je postavil Dani Pedrosa s Hondo. Njegov
čas je bil 1'43.870, povprečna hitrost pa je bila 161,3 km/h.
Kaj lahko torej pričakujemo od VN Katalonije? Zanimivo,
odprto, adrenalinsko dirko, na kateri je možno prav vse. Vsi vemo, da je to
dirkališče tudi Jorgeju Lorenzu pisano na kožo, zato ga lahko uvrščamo med
glavne favorite. Glede na modifikacijo njegovega motorja pred VN Italije,
katera je definitivno imela vpliv, da je v Mugellu dosegel prvo zmago za
italijansko moštvo Ducati. Tudi Valentino Rossi ima svojo računico in kot je
povedal, je na testiranju začutil to dirkališče. Zmaga Rossija v Barceloni bi
bila za zanimivost prvenstva MotoGP nadvse dobrodošla, saj bi s tem še bolj
najavil resno kandidaturo za naslov svetovnega prvaka. Vendar nikakor ne smemo
pozabiti Yamahinih težav z elektroniko, ki še vedno niso odpravljene. Tudi
Suzuki z Rinsom in Iannonejem se mi vseskozi pojavlja pred očmi, kot možni
zmagovalec. Priznam, da bi jim zelo privoščil. Vsekakor moramo v krog favoritov
šteti Marca Marqueza in Andreo Doviziosa, ki sta še vedno glavna favorita za
zmago. Na sedanjih 6 dirkah smo se lahko prepričali, da je Marquez absolutno
najhitrejši dirkač v tem trenutku in da je njegova največja »konkurenca« le on
sam. S tem želim povedati, da če mu uspe priti do cilja brez padca oz. kazni, potem
je enostavno prehiter za konkurenta. Vsekakor se nam obeta še ena nora dirka, v
kateri bomo ljubitelji MotoGP-ja zagotovo uživali.
 
Viri:
https://www.24ur.com/sport/motogp/uradno
-lorenzo-novi-mostveni-kolega-marca-marq
ueza-v-ekipi-honde.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/marque
z-v-spielbergu-zamenjal-motor-za-dirkaln
ik-formule-1-pedrosa-zakljucil-sodelovan
je-s-hondo.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/claudi
o-domenicali-obljublja-da-bodo-jorgeju-l
orenzu-omogocili-boj-za-naslov-vn-katalo
nije-barcelona.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/testir
anja-v-kataloniji-vinales-najhitrejsi-ra
bat-po-padcu-v-bolnisnici.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/vinale
s-ogorcen-nad-vodstvom-yamahe-obljubili-
so-mi-zmagovalni-motocikel-sedaj-pa-se-b
orim-s-satelitskimi-ducatiji.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/nova-s
elitev-v-karavni-motogp-iannone-presedla
l-k-aprilii.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Mir
https://www.24ur.com/sport/motogp/uradno
-joan-mir-podpisal-dveletno-pogodbo-s-su
zukijem.html

http://resources.motogp.com/files/result
s/2018/CAT/CircuitInformation.pdf?v2_118
ea30f

https://www.24ur.com/sport/motogp/rossi-
optimisticen-pred-vn-katalonije-nova-asf
altna-podlaga-v-montmeloju-yamahi-bistve
no-bolj-ustreza.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/rossi-
optimisticen-pred-vn-katalonije-nova-asf
altna-podlaga-v-montmeloju-yamahi-bistve
no-bolj-ustreza.html

Blog je objavljen tudi na: https://boorriicchhii.blogspot.com/2
018/06/pred-vn-katalonije.html
15. junij 2018 | Komentarji (1)
Pred 3 tedni sem se v Beogradu udeležil Final Four Euroleague. V bistvo že takoj lani, ko sem izvedel, da bo v Beogradu turnir najboljše četverice, sem vedel, da bom na nek način poizkušal dobiti karte. In takoj ob začetku sezone sem začel s postopkom nakupa kart. Najprej sem pisal na Euroleague, katera me je potem preusmerila na Eventim Srbija, s katerim sem potem uredil vse potrebno za nakup vstopnic za vse 4 tekme Final Four-a. Naj ob tem povem, da ob nakupu kakršnihkoli vstopnic vedno pošljem elektronsko sporočilo, v katero dodam priponko »Certificate of disability«, katerega sem si pred leti sam napisal s pomočjo moje zdravstvene dokumentacije, nato pa dal le-tega podpisati svoji zdravnici. Do sedaj noben organizator ni zahteval še kakšne dodatne dokumentacije in vedno sem brez težav prišel do kart. Navadno je
tako, da morem eno kupiti, eno pa dobim brezplačno. Tako je bilo tudi v tem primeru, za 4 tekme, sem dobil 8 vstopnic, 4 sem dobil, 4 pa sem kupil brezplačno.
Kot sem že v prvem odstavku napisal, sem dokaj zgodaj začel s postopkom kart, prav tako pa sem začel iskati primerno stanovanje. Saj veste, hitreje rezerviraš, cenejše je. In sem rezerviral. Za 3. Nato pa se je zgodila sprememba in zgodilo se je, da ne bomo šli 3, ampak samo 2. Zato sem začel iskati novo sobo za 2, saj je šel z menoj osebni asistent. Še vedno sem dobil stanovanje za zelo ugodno ceno, čeprav, je bilo do Final Four-a dobra 2 meseca. Rezervacije sob opravljam preko Bookinga. V njega vpišem destinacijo, datum, vse kar si pač želim. In še uporabim filter »Prilagojeno invalidnim gostom«. Nato filtru zaupaš. In sem rezerviral novo sobo. Ob rezervaciji sem izpolnil še »Posebne zahteve«, kamor sem napisal, kakšen je vhod, če ima kje kakšno stopnico in podobno. Na mojo rezervacijo sem dobil odgovor, da ni nobenega problema in da sem dobrodošel. Super, fajn, sem si mislil.
Moje potovanje se ni začelo v petek, ampak že v četrtek. Ne dobesedno, ampak zaradi obvestila lastnice, da stanovanje ni dostopno! Kaj? Ni dostopno? Resno? Saj se hecate, kajne? Kako ni dostopno, če imate na Booking.com to napisano, zraven tega pa sem ob rezervaciji napisal sporočilo, na katerega sem dobil pozitiven odgovor? Nato sem si preko WhatsApp-a dopisoval z lastnico, katera je odpisovala na obroke, aktiviral sem prijateljico, katera živi v Srbiji in nato ji je, po nekaj urah, lastnica napisala, da ima še eno stanovanje, ki je dostopno. Takrat sem bil pomirjen. Vendar, v petek ob prihodu v Beograd (okrog 14h) je sledil novi šok! Stanovanje ni bilo prilagojeno! Neverjetno! Lastnica se je sicer trudila (delala se je), da bi našla drugo
opcijo, a je seveda ni. Oba z asistentom sva se spogledala in se odločila, da greva na pijačo, kjer bova poiskala novo lokacijo. Sam sem še kontaktiral v Srbiji živečo prijateljico in mi je pomagala poiskati novo nastavitev. Kakšno naključje, ona in jaz sva v nekaj minutah našla enako rezervacijo in z asistentom sva odhitela tja. Soba je bila majhna, kopalnica še bolj, a za prespati je bilo!
Končno sva se lahko odpeljala do Kombank Arene! Naj takoj povem, da sem ob vstopnicah (žal so bile Print&Home) prejel še parkirno karto za dostop do parkirišč v Kombank Areni. A žal so bili organizatorji totalno neorganizirani, zato sva zamudila skoraj celi 1. polčas tekme Žalgiris – Fenerbahce. Končno sva lahko vstopila v Kombank Areno in začela uživati v vrhunski košarki. V areni sem ugotovil, da sem doma pozabil slovensko zastavo, zaradi česar sem bil kar malo slabe volje, a povsem nič čudnega ni, da sem jo pozabil po vsem, kar se je v četrtek dogajajo. Prostor za osebe na vozičkih je rezerviran bolj od strani/kota, kar mi je dejansko najboljša pozicija za gledanje športnih dogodkov, saj imaš brez večjega premikanja glave vrhunski pogled na dogajanje na parketu/igrišču. Drugi polčas je bil vrhunski, epski,
napet do samega konca. Zmagal je Fenerbahce v zelo zanimivi končnici, kjer bi Litovci, kateri so bili najprijetnejše presenečenje letošnje Euroleague, skoraj
pripravili senzacijo, vendar na koncu so Turki tekmo prepričljivo dobili. Ta tekma je bila po mojem mnenju najboljša tekma na Final Four-u, tako iz dogodkov na igrišču, kot tudi na tribuni. Tako Turki kot Litovci so znani kot eni od najboljših košarkarskih navijačev na svetu! To so uprizorili tudi na tej tekmi. Priznam, Slovenci smo dobri, smo vrhunski, verjetno spadamo med top 5 naj košarkarskih navijačev na svetu, a to, kar so na polfinalni tekmi uprizori Turki in Litovci, je povsem druga dimenzija navijanja! Tako strastno, tako glasno, tako noro! Nato je sledil premor do poslastice večera Real Madrid – CSKA Moskva. Verjetno je prvi klub razlog, zakaj je ogromno Slovencev ta vikend preživelo v Beogradu. Pa ne zato, ker je to Real, niti ni slovenski klub, ampak za Real Madrid zadnji dve sezoni igra največji talent Evrope, Luka »The Don« Dončić! To je bila prva tekma, ko sem videl, kako potekajo predstavitve
igralcev pred tekmo. In moram reči, da je bilo naravnost noro! Kakšna predstavitev! In potem tekma najuspešnejših košarkarskih kolektivov v Evropi. In to kakšna tekma za navijače Reala in za nas, navijače Luke Dončića! Luka Dončić je dokazal, da je vrhunski igralec, saj je bil eden od junakov zmage v polfinalu, kjer je dokazal, da je pozabil lanski FinalFour. Letos ni podlegel pritisku in je odigral odlično polfinale! Tako, pa smo dobili para za nedeljsko dogajanje v Kombank Areni: Žalgiris proti CSKA Moskva in Fenerbahce proti Real Madridu!
Sobota. Iz sobe sva se z asistentom opravila zelo pozno. Okoli 12h. Z avtom sva se odpravila v center Beograda. Tam sva poiskala parkirno mesto za najin avtomobil, nato pa sva se peš odpravila v mesto. Malo sva šla na ogled mesta, nato sva šla na kosilo, sladoled, malo po trgovinah, do Kalamegdana in popoldan je minil, kot bi mignil. Vendar poslastica se je zgodila zvečer! Saj veste, saj me poznate. Moral sem izkoristiti Beograd in na mojo veliko srečo, je v Srbiji tisti dan potekalo še zadnje kolo njihovega prvenstva. In klub, za katerega navijam v Srbiji, Crvena Zvezda, je igrala na svojem stadionu, Marakani! To, da bom šel na tekmo, sem vedel takoj, ko je bilo
jasno, da grem ta vikend v Beograd in da Crvena Zvezda igra zadnjo tekmo doma.
In z asistentom sva se odpravila dokaj hitro do nje, saj so mi iz kluba sporočili, da naj pridem dovolj hitro, da bom dobil prostor. Ob tem naj povem, da sva imela oba z asistentom brezplačen vstop. Avto sva parkirala v bližini stadionov. Da. Dveh. Tako stadion JNA, kot Marakana sta v istem delu mesta. Ševeč. Razdalja med njima je cca. 500 metrov. Seveda sva se prvo zmotila in odšla proti JNA, vendar sem jaz hitro ugotovil svojo zmoto in se obrnil proti Marakani! Bolj sva se bližala Marakani, več je bilo navijačev, več je bilo petja pesmi in navijanja! Kakšno vzdušje že izven stadiona, mislil sem si, kaj šele bo! In res, vendar pred odhodom na stadion sem si še moral kupiti šal, če smo realni, najboljšega kluba na področju nekdanje SFRJ. Preprosto, šali so obvezen del moje navijaške opreme in brez njih, navijanje ni isto. Kakšno
vzdušje je bilo na Marakani! Tisti večer je Crvena Zvezda slavila naslov prvaka,
dobila je pokal, zmagala tekmo in najzvestejši navijači Crvene Zvezde Delije,
so pričarale vzdušje, kakršnega še nisem doživel (mogoče vse tekme NK Maribora
v Ligi prvakov in tekma Slovenija – Rusija v Ljudskem vrtu). Resno. Tako sem
zgoraj napisal za Turke in Litovce, lahko tukaj napišem. Delije so najboljši
navijači na svetu! Kakšno navijanje, kakšno vzdušje, pirotehnika, šali, zastave, dresi! Vse v rdeče beli kombinaciji! Hvala bogu, da sem imel to srečo, da sem lahko doživel tekmo na Marakani. Že na tej tekmi je bilo navijanje noro, kakšno šele je, ko k njim pride Partizan ali pa ko igrajo pomembne evropske tekme. Verjamem, da bom tudi to enkrat doživel!
Nedelja. Nov dan. Nov dan za športne užitke. Pozno dopoldan in zgodaj dopoldan, sva z asistentom preživela v mestu, kjer sva se malo sprehajala, šla na kosilo, po kosilo pa sva se odpravila proti Kombank Areni, da se nama ne bi ponovil scenarij izpred 2 dni, ko sva zamudila celi polčas 1. tekme. In se nama ni. Tokrat sva s parkirno karto brez težav prišla v območje Arene, parkirala avto in se odpravila v Areno. Prostor je bil izbran že od petka tako, da s tem ni bilo večjih težav. Ker je bilo še dovolj časa, sva še Areno malo fotografirala. Naj ob tem povem, da je ta Arena resnično krasna in zelo velika. Nato pa se je dogajanje v Areni začelo. Najprej je bila na sporedu tekma za 3. mesto, Žalgiris – CSKA Moskva. In kakšna tekma je to bila. Žalgiris je bil odličen, njihovi navijači so zopet bili naravnost fantastičen in Žalgiris
je kljub slabi zadnji četrtini, uspel premagati velikana in osvojiti 3. mesto, kar je bilo dopolnitev največjega presenečenja v letošnji Euroleague! Po tej tekmi, sva se z asistentom spet okrepčala in čakala na finale med Real Madridom in Fenerbahčejem. Par minut pred tekmo je sledila spektakularna predstavitev ekip. Organizatorji so to pripravili na resnično fascinanten način! In začel se je finale. Če odmislimo dogajanje na igrišču, ni dvoma, kdo je bil zmagovalec. Turki! A na igrišču je bila slika drugačna, igrišče pa je v športu edino merilo. In tukaj je bil Real boljši in je osvojil 10. evropski naslov! Lahko rečem, da prepričljivo. Zasluženo. Vendar, ta naslov je naredil Slovence, po 17. septembru 2017, ko smo osvojili naslov evropskih prvakov, spet ponosne! Namreč, igralec Reala, Slovenec Luka Dončić, je osvojil še drugi evropski
naslov, prvega s klubom! Luka Dončić je postal še evropski klubski košarkarski
prvak! S stilom! Proglašen je bil za MVP rednega dela sezone, bil je izbran v
najboljšo peterko v sezoni in bil je MVP FinalFour-a! Nato je sledila še podelitev medalj in dvig pokala!
Ponedeljek pa je bil dan za vračanje domov.
Zdaj pa dobronameren nasvet za vse osebe na vozičkih, še posebej električnih. Na Balkanu si rajši rezervirajte hotele, kateri imajo dostop z vozičkom. Hoteli se ne morejo tako igrati med svojim poslovanjem. Pa tudi, če boste rezervirali hotele relativno zgodaj, ne bodo nič kaj dražji od apartmajev. Sam vem, da na Balkanu od letošnjega leta gledam samo hotele. Za prvomajske praznike, smo hoteli prespati v Mostarju, kjer se je zgodilo enako kot je opisano zgoraj in smo se rajši odpeljali naprej proti morju. Medtem, ko pa je Hotel Bistrik v Sarajevu bil odličen, čeprav ni imel dvigala, je imel urejen dostop z vozičkom in tudi sobe v pritličju. Pa še osebje je bilo prijazno.
Blog je objavljen tudi na: https://boorriicchhii.blogspot.com/2
018/06/vikend-v-beogradu.html
12. junij 2018 | Kategorije: Osebno | Komentarji (2)
Rekord steze je pred tem dirkaškim koncem tedna znašal 1'46.489,
katerega je leta 2015 postavil Andrea Iannone, a Marc Marquez ga je na tretjem prostem
treningu popravil in je pred 2. delom kvalifikacij znašal 1'46.439. Vendar 2.
del kvalifikacij, je bil resnično nor, saj je bil čas Marqueza kar 2-krat
popravljen. Najprej je rekord steze nazaj vzel Andrea Iannone s časom 1'46.347,
vendar zadnje 4 minute kvalifikacij je bilo zares epskih, saj je kar nekaj
dirkačev še izboljšalo ta čas, vendar najboljši čas je uspel 7-kratnemu
svetovnemu prvaku razreda MotoGP, Valentinu Rossiju, ki je v svojem 6. krogu s
časom 1'46.208 postavil novi rekord steze in osvojil svoj prvi »pole position«,
po letu 2015 in skupno že 65.! Ob svojem najhitrejšem krogu je njegova Yamaha
na sebi imela povsem novi gumi, spredaj gumo srednje trdote, zadaj pa mehko
gumo. Prvo štartno vrsto sta dopolnila Jorge Lorenzo z Ducatijem in še en
Yamahin dirkač, Maverick Viñales.
Kakšno veselje za italijanske navijače.
Nedelja. Dan za dirko. V Mugellu je Valentino Rossi s svojim
»pole position-om« zanetil pravcato evforijo. Na dirki se je zbralo 90.310
navijačev, ki so pričakovali novo zmago Valentina Rossija. Vreme je bilo
prekrasno, zato so vsi dirkači na svoje motocikle namestili gladke gume, le
kombinacija trdot se je razlikovala od dirkača do dirkača. Predvidevalo se je,
da se bodo gume zaradi večjih temperatur bolj obrabljale. Zaradi večjih
temperatur je bila steza zelo ogreta (okrog 50 °C), kar pomeni, da so gume imele slab oprijem, s
čimer ima Yamaha velike težave. Ko so gume dodobra obrabljene, se lahko zgodi,
da idealna linija, po kateri so določen del dirke vozili, ni več v redu in
morajo poiskati novo idealno linijo.
Dirka. Marc Marquez je bil v prvem ovinku predolg in zato je
Danilo Petrucci to poizkušal izkoristiti, vendar Marquez je bil na notranji
strani in je ostal pred njim. Vendar to prehitevanje se je končalo tudi z
rahlim dotikom, kar je Petruccija tako zmotilo, da je izgubil nekaj mest. Hitro
po začetku dirke so se poslovili Takaaki Nakagami, Scott Reading, Karel
Abraham, Jack Miller, Thomas Luthi in Dani Pedrosa, ki se že celo sezono lovi.
Ampak kakšen začetek tudi za Jorgeja Lorenza, ki je prevzel vodstvo pred
Rossijem, Marquezom in Iannonejem. Lorenzo se je mirno peljal svojo pot, ki je
imel na svojem motociklu imel srednjo trdoto gume spredaj in mehko trdoto gume
zadaj. V 4. krogu pa se je v 10. ovinku zgodil odstop Marca Marqueza, ki mu je
vzelo prednji del njegovega motocikla, vendar Marquez se ni predal, kateri se
je ob koncu dirke pripeljal na 16. mesto, katero pa ne prinaša več nobene
točke! Tako so njegovi konkurenti imeli lepo priložnost, da se mu približajo v
skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Kot sem omenil v prejšnjem blogu, je
najdaljša ravnina na dirki dolga 1.141 metrov in v 9. krogu je Danilo Petrucci
dosegel neverjetno hitrost. Števec na njegovem motociklu je pokazal kar 355
km/h! Po padcu Marqueza je bil vrstni red v ospredju takšen: Lorenzo, Rossi,
Iannone in Dovizioso. Kmalu zatem se je Dovizioso prehitel oba in poskrbel, da
sta v vodstvu bila oba Ducatijeva motocikla! Rossija je nato prehitel tudi
Ianonne, v 15. krogu pa je tudi Alex Rins prehitel Rossija! Vendar Rossi se ni
hotel predati, ni se hotel zadovoljiti z mestom pod stopničkami. Alex Rins je
naredil napako tako, da sta Petrucci in Rossi pridobila eno mesto. Nato je
začel Rossi močno pritiskati na Petruccija in 6 krogov pred koncem ga je z
odličnim manevrom prehitel, se prebil na 3. mesto, katerega nato ni izpustil
več iz rok!
Kakšna nora dirka za moštvo Ducati. Kakšna dirka za Jorgeja
Lorenza! Jorge Lorenzo je dosegel prvo zmago za Ducati! Jorge Lorenzo je vodil
od skoraj samega začetka do konca! In to zmago si je povsem zaslužil. Zakaj je
Jorge Lorenzo končno tudi Ducatiju zmagal? Eden od razlogov, zakaj je Jorge
Lorenzo zmagal je tudi ta, da je Ducati na motociklu Lorenza naredil nekatere
spremembe. Na motor so namestili širšo posodo za gorivo, na katero lahko bolj
nasloni svoje telo. Njegov novi sedež je višji, precej bolj zajeten, bolj
oblazinjen. Tudi aerodinamika se je spremenila. S tem se je tudi utrujenost
zmanjšala v drugi polovici dirke. In še zanimivost. Jorge Lorenzo je od 2. do
14. kroga vozil na 2 desetinki natančno! Vendar, ali bo to dovolj, da Jorge
Lorenzo podaljšal pogodbo z Ducatijem? Tudi italijanski navijači so lahko bili
zadovoljni, saj je prvi dve mesti vzelo italijansko moštvo Ducati, tretje mesto
pa ljubljenec občinstva Valentino Rossi, ki je v Mugello postal prvi dirkač v
najelitnejšem tekmovalnem razredu, ki je osvojil več kot 5.000 točk in je tudi
najboljši dirkač v vseh tekmovalnih razredih na dirkah v Italiji, saj je tukaj
zmago 9-krat.
Še ena vrhunska dirka je za nami. Dvojna zmaga Ducatija,
prva zmaga Lorenza na Ducatiju, 3. mesto Valentina Rossija, ki še vedno
dokazuje, da lahko v skupnem seštevku svetovnega prvenstva konkurira najboljšim,
ničla Marqueza in še en odličen vikend za Suzuki! Kljub ničli Marqueza, ta še
vedno prepričljivo vodi, saj ima pred Rossijem 23 točk prednosti. Ničla Marqueza
je zelo pomembna za nadaljevanje prvenstva, saj s tem dáje svojim konkurentom upanje, da lahko prvenstvo
končajo prvenstvo pred njim. Morda se lahko v boj za naslov svetovnega prvaka
vključi tudi Valentino Rossi, a dejstvo je, da bo morala Yamaha odpraviti
težave z elektroniko!
VIRI:
https://www.24ur.com/sport/motogp/rossi-
16.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/za-cil
jno-crto-vn-italije.html

Blog je objavljen tudi na https://boorriicchhii.blogspot.com/20
18/06/po-vn-italije.html
6. junij 2018 | Kategorije: Šport | Komentarji (0)
Kot ste opazili sem izpustil blog o VN Francije. Razlog za to je bil, da sem nekje bil. Morda bo za vikend sledil tudi blog o tem, vendar sedaj se rajši vrnemo na MotoGP. VN Francije je postregel s presenetljivim razpletom. Andrea Dovizioso, kateri bi naj bil glavni konkurent Marcu Marquezu se je že v zgodnji fazi dirke poslovil. Tudi Johan Zarco, ki je osvojil 1. mesto v kvalifikacijah je zelo hitro odstopil in s tem pokvaril nedeljo številnim Francozom, ki na zmago čakajo že 33 let, ko je na VN Nemčije zmagal Cristian Sarron. Prav tako je z dirko zelo hitro končal dirkač Suzukija, Andrea Iannone, ki ni uspel nadgraditi dobrih predstav. Kot vsako dirko smo videli številna prehitevanja. Marc Marquez pa se je vozil umirjeno in izkoristil prvo priložnost, da pride na 1. mesto, katerega ni več izpustil iz rok. To je bila njegova že 38. zmaga v razredu MotoGP. Če sta tovarniška dirkača Ducatija razočarala, pa je Danilo Petrucci na poltovarniškem Ducatiju odpeljal odlično dirko in osvojil odlično 2. mesto. Na tretje mesto se je pripeljal veteran Valentino Rossi, kateri se nikakor ne uspe prebiti naprej in konkurirati za 1. mesto.
Pred VN Francije je Ducati z Andreo Doviziosem sklenil novo dvoletno pogodbo. Po podpisu Doviziosa z Ducatijem se zdaj vsi sprašujemo, kdo bo njegov moštveni kolega. Skoraj zagotovo to ne bo Jorge Lorenzo, ki se po koncu letošnje sezone skoraj zagotovo poslavlja od italijanskega moštva. Možna naslednika sta oba dirkača poltovarniškega Ducatija (Alma Pramac Racing), Danilo Petrucci in Jack Miller, ki sta letos v zelo dobri formi, kar pričajo tudi rezultati. Tudi Marc Marquez na Hondi še nima moštvenega kolega za naslednji 2 sezoni. Eden od kandidatov je tudi dirkač Joan Mir, ki letos še nastopa v Moto2. Nikakor pa ne smemo pozabiti na Cala Cruthlowa, ki je v letošnji sezoni že večkrat namignil, da ga mika Hondin sedež. Tudi sedež pri Suzikiju je za naslednji 2 sezoni zelo zanimiv, saj trenutno je znano le to, da bo pri njih ostal Alex Rins, za 2. motor pa je v igri kar nekaj zelo zanimivih imen, saj se omenjata imeni Jorge Lorenzo in Joan Mir, ki pa sta oba tudi kandidata za 2. Hondin motor. 2. Suzukijev motor sedaj pripada Andrei Iannoneju, ki pa s Suzikijem ne bo podaljšal pogodbe. Kje bo nadaljeval kariero se še ne ve. Za naslednjo sezono se še ne ve, kdo bo moštveni kolega Aleixa Espargaroja pri Aprilii.
V vmesnem času, med VN Francije in VN Italije so se dirkači napotili še v Katalonijo, na druga letošnja testiranja. Dirkač moštva Avintia (poltovarniški Ducati), Tito Rabat, je med testiranji grdo padel, še več, motor je ob padcu celo zagorel, vendar na veliko srečo, jo je odnesel brez poškodb, le mišico na levi roki je imel rahlo natrgano. Priložnost za testiranja niso izkoristile ekipe Marc VDS, Alma Pramac Racing (poltovarniški Ducati) in Angel Nieto Team.
VN Italije. Muggelo. Priznam, na tem dirkališču sem naredil krog s PERMOBIL C500 VS! Tako, da dirkališče mi ni tuje. Muggelo je leta 1976 prvič gostil dirko MotoGP. Leta 1988 je dirkališče kupil Ferrari, ga prenovil in od leta 1991 je Muggelo stalnica v koledarju MotoGP-ja. Če se posvetim samemu dirkališču, dirkališče je dolgo 5.245 metrov, široko 14 metrov, najdaljša ravnina na njem je dolga 1.141 metrov in ima 6 levih in 9 desnih ovinkov. Dirkači najelitnejšega razreda bodo tukaj naredili 23 krogov, kar znaša 120.635 metrov. Rekord kroga znaša 1'46.489, katerega je leta 2015 postavil Andrea Iannone.
Spet je pred nami zanimiv konec tedna. Dirkači so v Muggelo, ki je domača dirka za 7-kratnega svetovnega prvaka v najelitnejšem motociklističnem tekmovanju (sedaj MotoGP, prej prvenstvo 500 cm³) Valentina Rossija. Marc Marquez je s svojimi vožnjami na preteklih dirkah nagnal strah v kosti svojim tekmecem, kateri bodo morali hitro reagirati, če želijo narediti prvenstvo še zanimivo. Glavni izivalec Marqueza, Andrea Dovizioso mora v Italiji tvegati in poizkušati zmagati. Dejstvo je tudi, da mogoče ne smemo odpisati še Jorgeja Lorenza, kateri ima eno zadnjih priložnosti, da obdrži svoj sedež pri Ducatiju. Morda pa preseneti Dani Pedrosa. Morda. Tudi za Yamaho je sedaj že skrajni čas, da pokaže napredek, saj drugače se lahko poslovijo od boja za naslov svetovnega prvaka. Nikakor ne smemo pozabiti na Johana Zarcoja, ki še vedno čaka na svojo prvo zmago v razredu MotoGP. Kandidatov za 1. mesto je veliko, a zmagovalec bo samo en.
Viri:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Gr
and_Prix_motorcycle_racing_winners

https://www.24ur.com/sport/motogp/voyo-j
utranje-ogrevanje-pred-vn-francije.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/marque
z-po-izenacenju-s-stonerjem-priznal-pade
c-doviziosa-mi-je-olajsal-delo.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/boj-za
-sedeza-pri-hondi-in-ducatiju.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/testir
anja-v-kataloniji-vinales-najhitrejsi-ra
bat-po-padcu-v-bolnisnici.html

https://www.svet-hitrosti.com/rabat-bo-n
astopil-v-mugellu/

http://www.motogp.com/en/event/Italy
http://www.motogp.com/en/event/Italy#inf
o-track

https://en.wikipedia.org/wiki/Mugello_Ci
rcuit#Lap_records

https://www.svet-hitrosti.com/iannone-na
povedal-slovo-od-suzukija/

Blog je objavljen tudi na https://boorriicchhii.blogspot.com/20
18/06/pred-vn-italije.html
1. junij 2018 | Komentarji (0)
Po VN Španije v Jerezu se je tukaj še testiralo. Največ
zadovoljstva so imeli v moštvu KTM, saj so ustvarili novo ročično gred, ki se
vrti v obratni smeri, s tem pa se je močno izboljšal oprijem sprednje gume,
hkrati pa so zmanjšali  tako
imenovani žiroskopski učinek (lažje spreminjanje smeri, hitrejša odzivnost
...). Z novo ročično gredjo so svoje rezultate na testiranjih, v primerjavi z
dirko izboljšali kar za sekundo, kar je navdušilo njihovega dirkača, Pola
Espagaroja. Vendar strokovnjaki motorjev opozarjajo, da bi s tem KTM-ov motor
izgubil 7 ali 8 konjskih moči, hkrati pa povečati dimenzijo in težo motocikla,
kar bi lahko prineslo slabšo stabilnost na ravninah in težave pri maksimalnem
nagibu v zavoju. Verjamem, da se pri KTM-u zavedajo teh pomanjkljivosti in da
bodo naredili do VN Avstrije vse, kar je v njihovi moči, da bo novi motor RC16
še bolj konkurenčen ostalim motociklom. Pred VN Španije je pogodbo z
avstrijskim moštvom podpisal Johan Zarco, kateri se nadeja, da bi se lahko z njihovim
motociklom vmešal v boj za naslov svetovnega prvaka. Menim, da se Zarco, kljub
temu, da ima tudi letos več kot soliden motor, poltovarniško Yamaho, ne more
vključiti v boj za naslov. K KTM-u se naslednje leto seli še Miguel Oliveira,
kateri letos tekmuje v razredu Moto2. Naslednja sezona bo za KTM šele tretja v
razredu MotoGP.
Vodilni v skupnem seštevku svetovnega prvenstva, Marc
Marquez je za revijo Motociclismo priznal, da nima ciljev, koliko naslovov
svetovnega prvaka želi v karieri doseči, ampak, da vsako sezono cilj pri njemu
ostaja enak – osvojiti naslov svetovnega prvaka. Pred vsako dirko, pa si poišče
motivacijske razloge, zakaj si dirko želi zmagati. Rekel je tudi, da mu MotoGP
pomeni življenje in da nima želje nastopiti še v kakšnem drugem motociklističnem
prvenstvu.
Če primerjamo motorja Marqueza in Pedrose (tovarniška
Honda), z motorjem Cal Cruthlow (poltovarniška honda) imata tovarniška dirkača
na svojem motociklu že od začetka sezone nameščeno karbonsko nihajno ročico
zadnjega kolesa, katere pa dirkač na poltovarniški Hondi nima. Ta karbonsko
nihajna ročica zadnjega kolesa pripomore k temu, da ima guma, ki je že
obrabljena, še vedno dober oprijem.
Precejšnje razočaranje v dosedanjem delu sezone je Yamaha,
katera se vse od začetka sezone ukvarja s svojo M1 elektroniko. Glavni dirkač
Yamahe Valentino Rossi opozarja, da v kolikor Yamaha kmalu ne reši tega
problema, bo sezona 2018 splavala po vodi, četudi je preostanek motorja dober.
Yamaha ima za naslednji 2 sezoni zasedena že oba sedeža, kar definitivno gre
njim v prit, vendar v moštvu imajo šampiona svetovnih razsežnosti, kateri želi
osvojiti 10. naslov svetovnega prvaka v motociklizmu. Če je Yamaha razočaranje
letošnje sezone, pa imamo na drugi strani moštvo Suzukija, ki napreduje iz
dirke v dirko. To pričajo tudi letošnji rezultati, saj je vsaj eden od dirkačev
moštva stal na stopničkah na treh od štirih dirk. Suzuki v letošnji sezoni
konstantno raste in v kolikor bo moštvo še napredovalo, se morda lahko kateri
izmed njegovih dirkačev, Rins ali Iannone, vključi v boj za naslov svetovnega
prvaka, kar bi definitivno še povečalo zanimivost letošnjega prvenstva.
Konfiguracija steze v Le Mansu je pisana na kožo Yamahi in
če kje, potem je v Franciji čas, da zmaga dirkač Yamahe in s tem poskrbi, da na
5. letošnji dirki dobimo že 4. zmagovalca. Je pa Francija domovina Yohana
Zarcoja, kateri tudi še nima zmage v razredu MotoGP in morda je sedaj pravi
trenutek za njegovo zmago, ki bi delno pomirila tudi Yamaho, saj vemo, da Zarco
tekmuje s poltovarniškim motorjem. Sedaj pa se osredotočimo na stezo. Steza je
dolga 4.273 metrov, široko 13 metrov, ima 5 levih in 9 desnih zavojev,
najdaljša ravnina pa je dolga 674 m. Dirkači bodo letos na dirki prevozili 27
krogov, kar znaša 115.371 metrov. Rekord steze je leta 2017 postavil Maverick
Viñales s časom
1'32.309.
Definitivno je dirka zelo pomembna za tovarniški del Yamahe,
katera mora začeti zmagovati, če želi konkurirati v boju za naslov. Prav tako
je dirka zelo pomembna za Andreo Doviziosa, kateri je v Jerezu zaradi padca
izgubil vse točke. Vso sezono presenečata dirkača Suzukija, Andrea Iannone in
Alex Rins. Lahko se upravičeno vprašamo, ali je lahko Le Mans prizorišče prve
zmage za enega od dirkačev Suzukija? Kaj bodo na tej dirki pokazali dirkači
Honde? Marc Marquez je eden od glavnih favoritov za zmago, Dani Pedrosa je imel
na VN Španije zelo dober ritem, a je dirko končal v pesku, zato lahko
pričakujemo, da bo dal vse od sebe za zmago. Vsekakor pa ne smemo pozabiti tudi
na Cala Crutchlowa, ki se po tiho pritožuje nad svojim motorjem.
Naj napovem zmagovalca? Ne bom ga, ker je to zelo
neprevedljivo, a mislim, da sem v prejšnjem odstavku omenil glavne protagoniste
za zmago na VN Francije. Mislim pa, da tovarniški del Yamahe ni zrel za prvo
zmago v letošnji sezoni, čeprav upam, da se motim, ker v primeru, da bi zmagal
Valentino Rossi ali Maverick Viñales
bi to dodalo posebno draž prvenstvu in prvenstvo naredilo še bolj odprto, kot
je že!
 
Viri:
https://www.24ur.com/sport/motogp/novost
i-na-motociklu-ktm-skrbijo-konkurenco-av
strijci-krog-izboljsali-kar-za-sekundo-z
-novo-rocicno-gredjo.html

https://www.24ur.com/sport/motogp/marque
z-priznal-dogajanje-v-argentini-mi-je-da
lo-veliko-motivacijo-za-austin.html

https://www.svet-hitrosti.com/crutchlow-
marquez-nebi-tako-zlahka-zmagal-na-mojem
-motorju/

https://www.poleposition.hr/rossi-yamaha
-nece-rijesiti-sve-probleme-u-2018/

https://www.24ur.com/sport/motogp/video-
za-ciljno-crto-vn-spanije.html

http://www.motogp.com/en/event/France#in
fo-track

https://www.gpone.com/en/2018/05/15/moto
gp/michelin-we-want-a-record-gp-at-le-ma
ns.html

Blog je objavljen tudi na: https://boorriicchhii.blogspot.si/20
18/05/pred-vn-francije.html
17. maj 2018 | Komentarji (1)
Motociklisti so se končno pojavili v Evropi. Sezona traja že
mesec in pol, za nami so že 3 dirke, a kljub vsemu veliko komentatorjev, veliko
poznavalcev MotoGP-ja in tudi dirkačev rado reče, da se sezona MotoGP-ja začne
z dirko v Jerezu.
Vreme v Jerezu je predvidljivo. Jerez leži v Andaluziji,
kjer sonce sije več kot 300 dni na leto. Nič drugačen ni bil tokratni konec
tedna. Sončen. Zato pri opremljevalcu gum - Michelinu niso imeli veliko dela,
saj so vsi dirkači čez celi konec tedne uporabljali gladke pnevmatike.
Kvalifikacije so bile zelo zanimive, saj se je spet izkazalo, da je praktično
nemogoče napovedati, kdo bo osvojil »pole position«. Tudi tokrat ni bilo nič
drugače, saj je bil vrstni red kvalifikacij, kar precej presenetljiv. Najhitrejši
je bil Cal Crutchlow, Dani Pedrosa je osvojil več kot odlično drugo mesto, saj
vemo, da je imel pred VN Amerik operacijo zapestja, tretji pa je bil Johan
Zarco. Cal Crutchlow je tudi postavil nov najboljši čas dirkališča. Rekord
steze sedaj znaša 1'37.653.
Kot sem že povedal, so vsi dirkači celoten konec tedna,
torej tudi na dirki, uporabljali gladke pnevmatike. Najpogostejša kombinacija
trdot pnevmatik na motociklu na dirki je bila trda-srednje trda,
srednje-srednje trda, srednje-trda trda in tudi, da so bile tako spredaj, kot
zadaj nameščene trde pnevmatike. Najboljši start je imel Jorge Lorenzo, takoj
prevzel prvo mesto in napovedal boj za zmago. Dirkališče v Jerezu nima veliko
prostora za prehitevanje. Marquez je štartal šele kot 5., vendar hitro se mu je
uspelo prebiti na 2. mesto. Marquez je imel že od začetka dober ritem. V
začetku dirke je najbolj razočaral Valentino Rossi, kateri evidentno na žalost
njegovih navijačev, z njegovo Yamaho ni konkurenčen. Odlično je dirko začel
Rins, Zarco je v 5. krogu naredil napako in izgubil par mest. Dirko je v 7.
krogu končal Cal Crutchlow, v istem krogu je Marquez prišel na prvo mesto,
katerega nato ni izpustil do konca dirke. Vendar to ne pomeni, da v ozadju
nismo videli boja za stopničke. Dirka je bila vse do 8. kroga pred koncem
umirjena. V ospredje se je prebil tudi Andrea Dovizioso. Dani Pedrosa je
konkuriral tudi za zmago. Marquez se je odpeljal stran od Lorenza, Doviziosa in
Pedrose in tako brez težav držal vodstvo. V 17. krogu VN Španije pa drama. V ovinku
št. 8 naredita dirkača Ducatija velikansko napako, to poizkuša izkoristiti Dani
Pedrosa, vendar v njega se, potem ko je že bil na notranji strani zaleti Jorge
Lorenzo, kateri zbije oba na tla Danija Pedroso, nato pa poskrbi še, da dirko
konča tudi Andrea Dovizioso. Ta nesreča je poskrbela, da smo na VN Španije
imeli zelo presenetljiv vrstni red. Zmagovalec je postal Marc Marquez, drugi je
bil Johan Zarco, tretji pa Andrea Iannone.
VN Španije. Atraktivna. Privlačna. Zanimiva. Klasična.
Zanimiva je bila predvsem zaradi padca Pedrose, Lorenza in Doviziosa. Če se za
trenutek ustavim tukaj. Kdo je tukaj povzročil trk? Kdo je kriv? Sam sem si
večkrat ogledal posnetek. Ne razumem ljudi, kateri krivijo Pedroso. Zakaj?
Preprosto. Lorenzo in Dovizioso sta v 17. krogu v ovinku številka 8 naredila
napako. Zapeljala sta iz idealne linije in Pedrosa je z normalno odpeljanim
ovinkom poizkušal prehiteti oba, nakar se je Jorge Lorenzo zaleti v njega, kar
povzroči trojni padec. Preprosto ne razumem ljudi, kateri krivijo Pedroso, da
je on kriv za nesrečo! Halo! On kriv? On je kriv, da je peljal po idealni
liniji? Če je kdo kriv, bi to lahko bil Jorge Lorenzo, kateri bi, po mojem
mnenju moral biti kaznovan s strani direkcije dirke, saj je povzročil padec
Pedrose in Doviziosa! Ampak to se, seveda, ni zgodilo.
Veliko razočaranje dirke je Yamaha, čeprav je Johan Zarco s
poltovarniško Yamaho osvojil odlično 2. mesto. Resnično ne razumem, zakaj
Yamaha nikakor ne uspe odpraviti težav s svojim motorjem. Pravzaprav je to zelo
zaskrbljujoče, saj Yamaha ni zmagala že 14. dirk. Očitno so težave z M1
elektroniko še vedno ogromne, katere pri Yamahi ne znajo odpraviti. In ravno
zaradi teh težav je zelo zanimivo, da ima Yamaha za naslednji dve sezoni že oba
motocikla zasedena z istima dirkačema – Maverick Viñales in Valentino Rossi. Po drugi strani pa vedno
bolj navdušujeta dirkača Suzukija, kateri dokazuje, da bi se lahko v prihodnjih
letih boril za naslov svetovnega prvaka.
Blog je objavljen tudi na: https://boorriicchhii.blogspot.si/20
18/05/po-vn-spanije.html
13. maj 2018 | Komentarji (0)
1 2 3 4
Zadnji komentarji
Povezave
Uporabnik še ni dodal povezav.
Vsi blogi avtorja

201720182019
JanFebMarAprMajJun
JulAvgSepOktNovDec
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1



Št. registriranih uporabnikov: 183655
Forum avtorjev: 15868 Forum teme: 34415 // Odgovorov: 1872287
Blog avtorjev: 3584 // Blogov: 86273 // Komentarjev: 1237848
Avtorji fotografij: 26129 // Slik: 221285 // Videov: 18398 // Potopisov:
© RTV Slovenija (ISSN 1581-372X) | FAQ | Impresum | 1995-2009 | Vse pravice pridržane
" "