Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 19 glasov Ocenite to novico!

Foto: Bomba, ki je ni bilo, izpraznila FDV

Dogodek ima znake kaznivega dejanja zlorabe znamenj za pomoč
12. september 2012 ob 15:30,
zadnji poseg: 12. september 2012 ob 21:07
Ljubljana - MMC RTV SLO

Policijska uprava Ljubljana je okoli 14.15 prejela obvestilo o domnevni bombi v prostorih Fakultete za družbene vede, vendar policisti po pregledu stavbe bombe niso našli.

Policisti so po navedbah Policijske uprave Ljubljana kraj zavarovali in izvedli ukrepe, ki so predvideni v takšnih primerih. Pregledali so vse prostore v zgradbi, vendar eksplozivnega telesa ali česa podobnega niso našli.

Policija bo sicer še preiskovala in zbirala obvestila, saj ima dogodek znake kaznivega dejanja zlorabe znamenj za pomoč in nevarnost po 309. členu kazenskega zakonika, je v sporočilu za javnost še dodal tiskovni predstavnik Policijske uprave Ljubljana.

Zaradi incidenta je bila odpovedana tudi otvoritvena slovesnost pete mednarodne simulacije delovanja Združenih narodov SiMUN 2012, kjer bi zbrane nagovoril predsednik republike Danilo Türk. Organizatorji so za STA pojasnili, da bosta simulacija in okrogla miza potekali na Ekonomski fakulteti.

G. C., Foto: BoBo

VIDEO
Bomba izpraznila FDV
Prijavi napako
Komentarji
aly_20
# 14.09.2012 ob 13:02
GORILA če slučajno bereš to vedi da bi/sem sprejel tvoj izziv v geografiji in taroku ;) kdaj češ in kadarkoli češ pa da vidmo al zmaga povprečn naravoslovc al družboslovc
MIRNČAN
# 13.09.2012 ob 21:01
Pa še Vladimir Prebilič je fantastičen prfoks. Drugače pa se strinjam z zgoraj napisanim.
malidelnicar
# 13.09.2012 ob 20:27
jesihar

Zdaj bom prvič javno povedal nekaj, kar mi že dolgo leži na duši in želim da internetna javnost to izve. Vse napisano so moja osebna opažanja iz prve osebe:

Kot prvo: mene so tudi na FDVju poučevali Lukšič, Miheljak, Pikalo in podobni tiči.

Pri pregledu zgodovine politične misli, smo potem, ko se je prišlo do 19. stol govorili samo še o marksizmu, socializmu, leninizmu in anarhizmu itd. O klasičnih liberalnih ali konservativnih avtorjih ni bilo govora - kot da ne obstajajo oz. predstavili so nam kot da jih ni!!! V 20. stoletju so obstajali samo Lenin, Marx, Rosa Luxembourg, Karl Liebknecht itd.
Liberalna in konservativna politična misel za predavatelje na FDV ne obstajata, ali pa ju predstavijo zelo zelo zelo zelo obskurno. O superiornosti političnih misli pa se sploh ne debatira, jasno - vemo katera je prva :) ;);)

Pri enem političnem predavanju je profesor obravnaval moderne evropske stranke tistega časa (prejšnje desetletje). Omenil je samo Schröderja, Prodija in seveda Blaira! Same leve stranke, konservativnih in liberalnih voditeljev in strank namerno NI NAŠTEL!!!!! Jacques Chirac, Wolfgang Schüssel, anyone?!?!? Prva leta, ko sem bil na faksu, so nekateri (Lukšič) začeli propagirati t.i. Tretjo pot. Kot verjetno veste je to vejo leve politike fural takrat blazno popularni Tony Blair in logično, slovenska levica se je hotela prilepit zraven v nekem navalu navidezne modernosti.
Prof dr. Prunk je bil edini od profesorjev (!!!), ki nam je predstavil, da je v zgodovini evropske leve politične misli obstajal celo en gospod, ki mu je bilo ime Eduard Bernstein, ki je naredil prelom z marksizmom in je v bistvu utemeljil moderno socialno demokracijo!!!

Kritične debate med sošolci ni bilo - bolj profesor in navzoči vsi skupaj v en glas.

Sošolce kariera v privatnem sektorju večinoma ni zanimala. Imeli so revolucionarne težnje, zaničevali privatni sektor, podjetnike in gnili kapitalizem - bolj so se videli v državnih službah, v diplomaciji, kot filozofski miselni razred, ki bo vodil ''neuke'' množice.

Disidenčne glasove so zatrli oziroma se javno delali norca. Disidenti so bili ali klerikalci ali desničarji ali neoliberalci ali kapitalisti ali fašisti ali pa kar vse skupaj. Vsak, ki je bil minimalno iz linije je bil fašist. Še sedaj imajo na FDV neke AntiFa seminarje ob čemer mi njihova klasifikacija fašista ni najbolj jasna.

Ker sem vpisal prvi letnik ravno ko je spušila LDS (2004), so si nekateri profesorji v takratnem navalu popolne nejevere dali duška, da so pred študenti prali umazano perilo. Recimo zelo grdo so vpričo študentov govorili o takrat že bivšem premieru, g. Ropu. G. Ropa nikdar nisem podpiral ampak, ko so ga nekdanji somišljeniki tako uničevali se mi je prav zasmilil. Noben človek si ne zasluži tega, da ga tako ponižujejo - še posebej, če je brez možnosti, da se lahko brani!!!
Nasploh so bili profesorji kritični do oseb na odgovornih mestih v politiki - ob tem, da sami seveda še nikoli niso prevzeli odgovornosti ampak so mešali meglo v akademski sferi.

Višek Lukšičeve nemoralnosti je bila, ko nam je v prvem letniku za izpit predpisal obezen prispevek (ki ga je sam napisal!) z naslovom Evropska Unija in in Združena lista socialnih demokratov (oz. Socialni Demokrati - mislim, da so se takrat že preimenovali). Kot da druge slovenske stranke ne obstajajo in kot, da v Evropi ne obstajajo druge pomembne politične skupine kot sta liberalna, ali skupina evropske ljudske stranke, ali zeleni, ali evroskeptiki.

Med dobre (tudi zelo dobre) profesorje na FDVju vseeno štejem: prof. dr. Janka Prunka (zgodovina), prof. dr. Sandro-Bašič Hrvatin (komunikologija, že zapustila FDV se mi zdi), prof. dr. Mitjo Velikonja (kulturologija), prof. dr. Marjana Svetličiča (ekonomija), prof. dr. Mojmirja Mraka (finance, vrhunski profesor!!!) , prof. dr. Bojka Bučarja (mednarodni odnosi) in prof. dr. Zlatka Šabiča (sistem Združenih narodov). Nekateri izmed njih so sicer bolj leve provenience, ampak so bili v svojih predavanjih KOREKTNI in dopuščali in spoštovali RAZLIČNA MNENJA, kar je nedvomno za spoštovati!
SF010
# 13.09.2012 ob 19:40
jesihar

meni so pri politologiji pri kurniku predpisal sama marksistična dela
Rodoljub
# 13.09.2012 ob 09:38
Zanimivo je, da v zahodnih državah je delež študentov na družboslovju zelo majhen, tukaj pa imamo najmanj 10% študentov v tej smeri.
Tam se najbolj vlaga na naravoslovje-raziskovalno in tehnične smeri (inženjeri).
Binder Dandet
# 13.09.2012 ob 08:59
@gregorr:
Strinjam se, da FDV pobere smetano, kar se ocen tiče. Vsaj pred desetletjem je bilo tako. Je pa ogromna razlika v načinu dela med FDV in tehničnimi faksi. Na tehničnih faksih imaš nek predmet. Potem imaš za ta predmet vaje, kjer moraš opraviti neko nalogo, kar se ocenjuje. In te naloge so v povprečju časovno precej zahtevne. Nato imaš pisni izpit in nato še ustni zagovor. Na FDV pa za približno enak odstotek izpitov kot je na tehničnih faksih takšnih, ki imajo tudi vaje (ki precej povečajo obseg dela), zadostuje ena seminarska naloga. Jaz tega nisem nikoli razumel, zakaj iz te smetane ne izvlečejo več. Se pa strinjam tudi s tvojo razlago glede predznanja. na FDV ga ne potrebuješ. Na tehničnih faksih si pa mrzel kot špricer, če si pri matematiki ali fiziki v srednji šoli na ušesih sedel.
Binder Dandet
# 13.09.2012 ob 08:54
Če sem že toliko kritiziral, moram tudi pohvalo zapisat. Pohvala ustvarjalcem portala, da ste poslovenili orodje za prikazovanje slik.
gregorr
# 13.09.2012 ob 08:08
Strojništvo je za nekatere morda res težek faks. To pa zato, ker niso imeli učnih navad oziroma podlage znanja že od osnovne šole naprej. Če se nekdo, ki je imel že v osnovni šoli matematiko komaj 2 in v osmem razredu ni vedel poštevanke, vpiše v srednjo strojno in elektro je normalno, da je težko. V srednji ga raje žura in igra frajerja, ponavlja kak letnik, spet ne osvoji nič znanja in ko šolo nekako konča se vpiše v strojni ali elektro faks. Takemu je težko, in bi mu bil težak katerikoli faks. In takih je na teh faksih 70 %. Iz lastnih izkušenj vem s kakim znanjem so se vpisovali na strojne in elektro fakse. Če se vedno vsaj nekaj učiš, imaš spoštljiv odnos do profesorjev in hodiš v šolo zato da bi se nekaj naučil za življenje ti noben faks ni nevem kako težak. Saj pa to je fakulteta ljudje, ne moreš kar tako priti do diplome.

Tudi na FDV se je potrebno učiti verjemite. Sem imel kar nekaj cimrov s fdv, ki so bili zelo pridni študentje in so za faks vložili veliko energije in truda. Tam je pač že ob samem vpisu velika selekcija in se pač tja vpisuje 30% po ocenah in s tem tudi po količini vloženega truda najboljše populacije. Mislim da veliki večini od njih tudi ostali faksi ne bi predstavljali problema.

Nisem hodil na FDV, poskušal sem le podati objektiven komentar.
lao wai
# 13.09.2012 ob 03:25
nova oblika zabave . . . zavrtiš telefon in uživaš ob ogledu policijske " akcije " . . . bolje kot filmi na TV
TheNomad
# 13.09.2012 ob 01:57
GORILA, no - pokazal si, da znaš uporabiti Google hehe. In seveda potem smiselno podati podatke, ki si jih tam zbrskal.
Mimogrede sem pač na random eno nalogo poiskal (da me ne bo kdo obtoževal kraje identitete študenta, ki je zapisan zraven naloge).

Sicer pa hvala za želje in upam, da ni prišlo do kakšne zamere :)
AndrejP
# 13.09.2012 ob 00:39
Okoli bombe pa... a ste prepričani, da je bil študent? Da ni bil kak profesor, ki se mu ni dalo imeti izpitov?
AndrejP
# 13.09.2012 ob 00:38
malidelnicar, ampak jaz mislim, da je ravno v tem težava FDV-jevskih diplomantov. Mirno bi se z vsakim pomeril v celem kupu predmetov, od zgodovine do matematike in fizike. Ta preterana samozavest je problem, ker imamo posledično cel kup novinarjev, ki poročajo o temah napodročjih, ki jim niti približno niso dorasli. Ne vem, če so vam to na FDV-ju razlagali, ampak v državah z razvito medijsko kulturo novinarji ne razglabljajo o temah, ki jim niso jasne ampak imajo zunanje sodelavce, ki pokrivajo, svetujejo ali komentirajo strokovne tematike.

Pri nas pa so novinarčki za vse... potem pa javnomnenjska hiša objavi rezultate javnomnenjske raziskave, kjer so ugotovili, da bi se 40% volilcev udeležilo volitev, 3 stranke bi dobile preko 8%, 2 stranki pa okrog 2%... in seveda, ker je volilni prag 4% bi samo prve 3 stranke prestopile parlamentarni prag. Kaj je narobe s to matematiko? :)
VZajcev
# 12.09.2012 ob 23:23
Aja pa še to...:)) Ravno zdaj sem se spomnil na kolega, ki je končal FDV, ki je zelo zelooo zagrižen SDS-ovec :)) Tolk že, da je moteč :))
Tadejstein
# 12.09.2012 ob 23:13
@The Nomad

Mimogrede - glede diplomske o Bureku: A ni malo sramotno, da že na kazalu kar boli v oči slovnična napaka? H hrani... sedi, 1!
Zmaga pa meta-burek :D


Pa moraš jih razumet. Oni niso slovenisti..! Kot da bi od fizika zahteval, da zna rimsko pravo na pamet :D
VZajcev
# 12.09.2012 ob 23:10
@zyor: če si pa naravoslovec, te bom pa prosil za pomoč pri dokazovanju par problemov...
VZajcev
# 12.09.2012 ob 23:08
@zyor: se dobiva na pijači, pa ti pokažem kam sem vpisan?
Dogovor na ZS.
zyor
# 12.09.2012 ob 23:06
@VZajcev

še en FDVjevček!
VZajcev
# 12.09.2012 ob 22:52
Sem iz naravoslovnega faksa - verjemite mi, da je tudi na naravoslovnih faksih ogromno piflanja, ker ni časa za poglabljanje in razumevanje vsega (morda je bilo včasih to drugače).
in tudi to je res...poznam modela, ki nima blage in je že diplomiral na t. i. super težkem naravoslovnem faksu. Verjemite mi - ni ravno biser.
Črnibog
# 12.09.2012 ob 22:31

zyor je napisal(-a)

Na strojnem faksu ni lahkih predmetov, tista tvoja zgodbica o dveh študentih in matematiki je pa za lase privlečena, izmisli si kaj boljšega!

Nekaj ljudi, ki so hodili na vsš, so med vrsticami priznali, da so nekateri izpiti lahki. Lahko, da so lagali..
Ne vem zakaj bi si zmislil in lagal o nečem kar sem v živo opazoval..Ta zgodba je resnična! Glej, marsikdo vrjame, da je svet nastal z velikim pokom, drugi verjamejo, da ga je ustvaril bog, tretji spet drugo. Verjameš v tisto kar sam misliš da je prav. Imaš vso pravico živeti v prepričanju, da lažem. Če ne razumeš poante oz. nočeš, je pa druga stvar.
a.orhidejca
# 12.09.2012 ob 22:21
kdo bo plačal davkoplačevalsko akcijo danes?
zyor
# 12.09.2012 ob 22:20
@Črnibog

Na strojnem faksu ni lahkih predmetov, tista tvoja zgodbica o dveh študentih in matematiki je pa za lase privlečena, izmisli si kaj boljšega!
Črnibog
# 12.09.2012 ob 22:12
Haha, ne vem kaj delajo s študenti na strojnem faksu, ampak tako sovraštvo kot veje pa iz vas na fdv pa je neverjetno..Kot kaže imajo tam tudi dobro pralnico možganov..
Določene stvari glede fdvja držijo, obstajajo predmeti, ki so "prelahki", obstajajo predmeti za katere je potrebno vložiti kar nekaj truda, da ga narediš.
In resnična zgodba iz naravoslovne veje študija, ki sem jim bil nekaj časa priča..Dva kolega se skupaj učita matematiko, en ima težave z matematiko, ker je dokaj težek izpit in se konkretno pripravlja, drugi pa ni bil niti na nivoju, da bi ta faks sploh uspešno končal. Kako mu je uspelo tja priti nima veze, v glavnem, tip, ki ni mel pojma je matematiko (na faksu ni vedel kaj je x in y os) je matematiko naredil, prvi pa je moral poskušati še 1x.
Moja poanta je, povsod so ljudje, ki se šlepajo, povsod so ljudje, ki jim stvari ležijo in opravijo stvari z lahkoto, povsod so ljudje, ki lažejo o tem koliko truda vložijo v določen izpit in povsod so ljudje, ki podcenjujejo druge in še najpomembnejši, vsak faks pridela nekaj kvalitetnega kadra in mnogo takih, tudi strojnikov, ki v realnem življenju brez pomoči drugega ne bi mogel nekaj dokončati in nimajo pojma o čem se gre, pa čepav so končali velecenjeno strojništvo, po možnosti vsš..
generusus
# 12.09.2012 ob 21:27
Družboslovne fakultete MORAJO biti apolitične. Ok, jasno je, da ima praktično vsak profesor določene individualne politične preference, vendar več ko je očitne politične opredeljenosti pri predavanjih, dlje je nek profesor od resnične akademskosti. Če bi imeli v Sloveniji samo FDV in če bi ta fakulteta vzgajala politično nepristranske diplomante, bi imeli že samo od teh več kot dovolj kadra za vzdrževanje kritične misli in za službe, ki take profile potrebujejo. Tako pa ne samo, da so predavanja levo politično obarvana (kot priznavate tudi tisti, ki ste študirali na FDV), ampak so najbrž kot posledica tega (kot protiutež) nastale tudi druge nove družboslovne usmeritve oziroma fakultete v Sloveniji, kar število družboslovnega kadra pri nas samo še povečuje. Vse te ljudi pa gospodarstvo ne more več uspešno servisirati. V vsaki državi je pomembno zdravo razmerje produktivnih in neproduktivnih poklicev. Mene osebno je strah živeti v katerikoli družbi, ki ni uravnotežena.
nacekpacek
# 12.09.2012 ob 21:24
Je Amerika ostala odprta?
povžek
# 12.09.2012 ob 21:18
Vse "diplome" FDV bi blo dobro razsoliti, pa bi blo morda več pameti pri nas!
ZZK-1c
# 12.09.2012 ob 21:09
Brez zamere, ampak dejansko vse te v večini držijo. Najbolj jamrajo, da se imajo za učit FDVjevci, samo ne povedo, da je to 20 strani za izpit. Sva šla enkrat z kolegom na pjačo, ki je s FDV, jaz sem imel izpit čez 14 dni(s tem, da sem se nanj pripravljal že kakšen mesec). Pa sem mu omenil, da bi raje šla kakšen drug dan, da sem v stiski s časom. Odgovor: ehh sej ni panike, imam šele čez 3 dni izpit :D.

brez zamere, res lahko samo po stopnicah padeš na tem faksu in res je najtežji predmet omara.
GORILA
# 12.09.2012 ob 20:50
The Nomad, upam, da že imaš zagotovljeno pozitivno pisno oceno matematične fizike ena. Ker če je nimaš, ti priporočam, da se oglasiš na posvet k prof. A Kodretu oz. njegovemu asistentu... Predvidevam, da boš fizik, ko boš velik. Upam, da ne boš razočaran, tako kot moj brat univerzitetni fizik, ker ti s to, res eminentno in spoštovanja vredno izobrazbo (resno mislim!!!) na koncu ne bo preostalo drugega, kot poučevanje fizike na gimnaziji (če boš imel srečo, da ne bo kakšna lesarska, frizerska,... kjer pobčem in dekličem tudi to ni jasno, da je zemlja okrogla, če pa že je, zakaj hudiča oni na drugi strani dol ne padejo...). Drugače pa priznam, tole je pa res mal prehud problem za eno čik pavzo! ;)

Vidiš, to je to, se znamo FDV-jevci tud nazaj potegnit, če kdaj malo pretiravamo (upam, da sem sedaj malo manjši pacient z malo manjšim dunning-krugerjevim effectom, hehehe... ampak eno tarok partijo si pa še vedno upam odigrat).

Drugače pa študij na Fakulteti za družbene vede (ja, gospod Ulikses, ni to tako kot vaša Univerza za strojništvo...) res ni bil težak, pa tudi nisem zasledil, da bi katerikoli FDV-jevec to trdil. Ampak za nekoga, ki z veseljem študira, kar si je izbral (medicino, teologijo, rudarstvo, itn) mora biti ta študij izziv, ne pa trplenje. Ker če je to to, mogoče bolje da razmisli, da ni mogoče v prevelike čevlje stopil. Menim, da je vseeno bolj uporaben zadovoljen in vitalen FDVjevec, kakor zgaran in zakopleksan ...(karkoliže, nočem biti žaljiv)!
Športnik1990
# 12.09.2012 ob 20:45
malidelnicar
Tvoja trditev, da strojniki ne jamramo, da je program slab ne drži. Pridi na fakulteto bodo vis pojamral, še posebej nad določenimi organizacijskimi zadevami na faxu ki so poden, o pomankanju dela na samih projektih ter o nekaterih predavatelnih, ki so poden tako kar se tiče predavanja, kot tudi načina izvajanja predavanj in ocenjevanja izpitov.
Olympic
# 12.09.2012 ob 20:36
@ matejko "@ denis9....pljuvam po tej šoli ker ni primerljiva niti z gimnazijami, pa ima status univerze...
sam pa študiram strojništvo, UNI program :)"

In česa vas učijo na strojništvu? Na FDV imajo diplomske o bureku, pri vas pa o enem vijaku, povečanem za x in povrhu vsega še lastnoročno narisanim. Neuporabna zadeva v obeh primerih... Pa nisem FDV-jevec, da ne bo pomote.
Zorkey
# 12.09.2012 ob 20:18
PS; poznam tudi ogromno FDV-jevcev in vsi zaposleni na zelo lepih delovnih mestih. Skratka ne poznam nezaposlenega.

Lep pozdrav vsem.
Zorkey
# 12.09.2012 ob 20:15
@jesihar: odlično napisano!

Je pa vseeno prav smešno brati komentarje očitno težkih izobražencev sploh med prvimi komentatorji. Vseeno smeh je pol zdravja ampak te šale izhajajo iz profesorijev univerze Ljubljana, katerih določeno število profesorjev niso sprejeli na FDV, kjer se dejansko obrača denar v višjih številkah kot drugje. Narod pa je kakršen pač je. Vedno rajši poberemo smeti kot kaj pametnega. Tako verjetno nastanejo tudi HLAPCI.

Skratka malce se potrudite v šolskih klopeh in če Vam uspe na FDV (meni žal ni) saj je omejitev pristala pri 88% kar je skoraj odličen uspeh in odlična matura ste carji!!!

Jaz jim zavidam.

Sem pa ravnokar diplomiral iz arhitekture in Vam odkrito povem, da nobena šola ni težka če le vidiš nekaj veselja v stvari za katero si se odločil.
TheNomad
# 12.09.2012 ob 19:29
pikabu, hmm - you have a point :) Bom moral dati detektor sarkazma na servis hehe
MIRNČAN
# 12.09.2012 ob 19:26
MIRNČAN brez zamere, ampak mislim da ne. Študirat grem elektrotehniko in ne vem, če komu uspe fiziko ali pa programiranje za elektrotehnike narediti brez učenja.

Dam ti 1000 evrov če mednarodne finance ali mednarodne odnose nardiš brez učenja.
_zdeno_
# 12.09.2012 ob 18:59
obdobje izpitov, parim se ni dal naučit in so klicali, da je bomba na faxu :)
Nikec3
# 12.09.2012 ob 18:40
Aha, ker drugje pa tega ni možno. lol

MIRNČAN brez zamere, ampak mislim da ne. Študirat grem elektrotehniko in ne vem, če komu uspe fiziko ali pa programiranje za elektrotehnike narediti brez učenja.
MIRNČAN
# 12.09.2012 ob 18:27
Problem FDVja je v nekritičnosti profesorjev do sebe. Ne vem zakaj imajo lahko eni skos polno (Prebilič) eni pa stalno prazno (Lukšič). Pri se sprašuje kaj je narobe da jih ni še več, drugi pa se sprašuje kaj je narobe z današnjimi študenti.
pikabu
# 12.09.2012 ob 18:26
Še enkrat najpomembnejši del njegovega komentarja:

Drugače sem tudi jaz, FDV-jevec, pa se upam z vsemi zgoraj komentarujočimi diplomanti Oxforda, Harvarda, MITI-ja,... pomerit v čemerkoli. Lahko je znanje ekonomije, matematičnih problemov, kuhanja, taroka, šaha, košnje trave, zgodovine, geografije, fizike,...
pikabu
# 12.09.2012 ob 18:23
@ komentatorjem GORILE
Mislim, da ne razumete njegovega komentarja.

Povedal je, da pozna vas področja razen tistih, ki jih je poslušal na faksu (se pravi kaj političnega, zgodovinskega, novinarskega, kulturološkega, sociološkega, komunikološkega, trženjskega itd.). Se pravi, da je znanje, ki ga je pridobil v času študija, bolj povezano s košnjo trave (verjetno študentsko delo), tarokom, fiziko itd. kot pa s predmeti, ki jih tam predavajo.

Skatka, komentar, ki potrjuje mit o FDV-jevcih! :D
superkeks
# 12.09.2012 ob 18:19
@sumljivac
Ne vem kakšen sistem so imeli. Nek predmet na obramboslovju. OK, samo kolega je tudi ustnega naredil z 8. Pri nas smo imeli tudi za obkroževat in so problem pri enem predmetu rešili z Gaussovo krivuljo - ena šestina jih je na kolokviju vedno odletela. Pika.
Kolikor sem jaz videl v študentskih letih, je bil glede vloženega truda na enem koncu spektra FDV, ki je limitiral proti 0, na drugem pa arhitektura (fyi ni moja disciplina). Ostalo je šlo nekam vmes. Če gredo na fdv res sami zelo uspešni in zato z lahkoto izdelujejo, se sprašujem, ali ne gre potem pri teh osebkih za pomanjkanje ambocioznosti?
Nek moj profesor je rekel: "za dobre študente je vsak faks težak", in ne bi se mogel bolj strinjati z njim. Razlika je v tem, koliko je mininalen vložek za 6.
TheNomad
# 12.09.2012 ob 18:16
MIRNČAN, probaj to na medicini, farmaciji, matematiki, fiziki, kemiji itd... bi te rad videl :D

Mimogrede - glede diplomske o Bureku: A ni malo sramotno, da že na kazalu kar boli v oči slovnična napaka? H hrani... sedi, 1!
Zmaga pa meta-burek :D
hedonist
# 12.09.2012 ob 18:14
Joj, Nikec3, a še nisi pred kratkim skakal iz levega v desnega?
sumljivac
# 12.09.2012 ob 18:04
aleluja !
jesihar
# 12.09.2012 ob 17:59
Del "zaslug" za to, da FDV slovi kot lahek faks, kjer je skoraj nemogoče pasti na izpitu gre predpisati strukturi dijakov, ki se vpisujejo na ta faks. Poglejte pretekle meje, ki jih je bilo potrebno doseči za sprejem, pa boste videli, da so za 20 -30 in več % višje kot na marsikaterem naravoslovnem faksu. Boljši študentje pač lažje opravljajo izpite - pa s tem nikakor nočem degradirati naravoslovnih faksov, ki so vsekakor zahtevni, ampak se tja vpisuje tudi veliko slabih dijakov, ki potem kvarijo povprečje in ustvarjajo velik osip v prvih letnikih študija.
O zaposljivosti FDVjevcev pa še tole: lansko leto je bila polovica nagrajenih (gazela) mladih podjetnikov diplomantov fdvja, tudi leto poprej veliko. Poglejte kakšno raziskavo o strukturni nezaposlenosti in boste pravnike in ekonomiste našli med težje zaposljivimi diplomanti kot so fdvjevci.

Na tem da je fdv rdeč faks je sicer nekaj resnice, če rdeč pomeni da je nekoliko "levo" usmerjen, govoriti o podružnici kumrovca pa je kretenizem; komentator, ki je to izjavil naj mi navede vsaj eno enoto literature pri kateremkoli predmetu iz katerekoli smeri na fdvju, ki potrjuje zgornjo hipotezo, pa takoj vzamem nazaj.

Tiste famozne diplome o pomenu bureka pa očitno ni nihče prebral, ker če bi jo, bi se skozi strukturalistično argumentacijo prepričal, da gre za globlji pomen, ki odseva relacijo med slovenci in neslovenci (predstavniki narodov bivših jugoslovanskih republik) in še marsikaj drugega; ampak verjetno je vaš zbanaliziran svet premajhen da bi vam pogled segel tako daleč.

Pa da zaključim v bolj spravljivem tonu: medsebojno obkladanje študentov z resnih in "neresnih" faksov je posledica stanja slovenske družbe, nezmožnosti pogledati čez meje tebi poznanega, ne da bi to moral nujno degradirati, zato da bi (v strahu, da nisi dovolj pomemben, dovolj dober) poveličeval sebe. Ena izmed opcij premostitve takšnega razmišljanja vsaj med študenti, je organizacija univerze v kampus, kjer bi se družili študenit najrazličnejših smeri, si nabirali znanje in širili obzorja na podlagi poznanstev s kolegi iz umetniških akademij, družboslovnih in naravoslovnih faksov, potem bi lažje sodelovali in dosegli mnogo več, morda tudi ne bi imeli ljudi na odločilnih mestih v politiki in gospodarstvu, ki bi bili tako nesposobni in tako sprti med seboj.

pa lep pozdrav!
sumljivac
# 12.09.2012 ob 17:54
superkeks:
verjetno tam, kjer je blo za obkrožvat; ne boš vrjel kolk nas je že nardilo ta eksperiment, in zelo uspešno heh;)
MIRNČAN
# 12.09.2012 ob 17:52
Aha, ker drugje pa tega ni možno. lol
superkeks
# 12.09.2012 ob 17:44
Znanec študira na fdv-ju. Tako za štos je naredil eksperiment - za enega od izpitov se je odločil, da ne bo hodil ne na predavanja ne na vaje, da niti ne bo pogledal zahtevanega seznama znanja, niti si ni pogledal, katera literatura je za izpit, kaj šele da bi jo bral. Ne da bi se učil eno samo minuto, je šel na izpit. Naredil z 8;8. Tako z "znanjem" iz dnevnega časopisja. Rofl. Zato je vpisal še en faks.
malidelnicar
# 12.09.2012 ob 17:42
deykoo: legendarna diplomska :) nisem vedel, da obstaja izraz meta-burek :):)
malidelnicar
# 12.09.2012 ob 17:38
Sam sem tudi diplomiran FDVjevec (ki je sicer besen na FDV :)) in moram nam FDVjevcem v obrambo definitivno reči, da smo eni redkih študentov v LJ, ki smo zelo samokritični, kar se kvalitete študija na faksu tiče.
Nisem še slišal strojnika, medicinca, ki bi rekel: naš študijski program pa ni dober, veliko reči bi bilo potrebno spremeniti.
Zanimivo tudi, da čeprav je FDV skrajno levičarski faks, po njem pljuva veliko levo usmerjenih študentov z ostalih faksov :)
sumljivac
# 12.09.2012 ob 17:34
mirnčan:
0
MIRNČAN
# 12.09.2012 ob 17:32
Me zanima koliko izmed tistih ki pljuvate ste dejansko študirali na FDVju. Glede rdečega faksa pa se strinjam in to totalno.
realna slika
# 12.09.2012 ob 17:25
Ah dokler kličejo je še vse ok! Bojte se, ko bodo nehal klicat in bo padalo vse po vrsti...
JezusLucifer
# 12.09.2012 ob 17:19
To je sicer že deykoo objavil, ampak je res genialno:

Diplomsko delo: Pomeni bureka v Sloveniji
TheNomad
# 12.09.2012 ob 17:09
GORILA, ko si že taki vseved:
A se ti da med "čik-pavzo" tole nalogo rešiti?
Homogeni kocki izrezemo v diametralnih tockah dve enaki polkrogelni jamici, tako da ostane tezisce na mestu. Kako se spremeni vztrajnostni tenzor telesa? Kako je sprememba odvisna od velikosti jamic? Ali je mogoce povezati lastne osi tenzorja z lego jamic?
hrgotax
# 12.09.2012 ob 17:06
FDV je čisto pošten faks in nekateri izpiti, recimo antropologija, niso nekaj najlažjega.

Če med politiki prevladujejo FDV-jevci, pa ni krivda faksa in njegovih študijskih programov.

To je podobno, kot če bi nekdo rekel, da je Teološka fakulteta namenjena šolanju bodočih pedofilov (ker se med duhovniki najde tudi kakšen tak primerek).

Skratka, nekateri komentatorji govorite o stvareh, ki jih niti povohali niste. To pomeni, da ste NEVERODOSTOJNI in mlatite prazno slamo!!!
MartinEs
# 12.09.2012 ob 16:54
GORILA

Drugače sem tudi jaz, FDV-jevec, pa se upam z vsemi zgoraj komentarujočimi diplomanti Oxforda, Harvarda, MITI-ja,... pomerit v čemerkoli. Lahko je znanje ekonomije, matematičnih problemov, kuhanja, taroka, šaha, košnje trave, zgodovine, geografije, fizike,...

...še en pacient z Dunning Krugerjevim efektom. Še pojasnilo, ker pod "..." verjamem, da je mišljena tudi znanje angleščine in psihologije, tako da z razumevanjem ne boš imel problemov. Verjamem, da te čaka bleščeča kariera v slovenski politiki.

The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than average. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their mistakes.
pingvini slo
# 12.09.2012 ob 16:53
In ja, veliko politikov je FDVjevcev. Kaj znajo oz. bolje neznajo lahko država vidi in občuti vsakodnevno.

Tudi na veliko ministrstvih imamo FDVjevce, ki odločajo o prostorskih planih, kulturi, zdravstvu, itd, pa nimajo pojma ne o arhitekturi, ne o književnosti, ne o zdravstvu. So pa najboljši za prodajanje megle, zato jo je v Ljubljani zmeraj polno.

Sam bi zmanjšal vpis na FDV za cca 60% ali celo več. Prav tako na ekonomijo. Pa še kakšen fax bi bilo treba zmanjšat vpisna mesta, npr. pravna, filofax, arhitektura, razne poslovne, euro šola, itd. Pa bi sloveniji šlo mnogo bolje!
Mindmaster
# 12.09.2012 ob 16:48
mucek113

Se strinjam. Komentatorji tu ste res zakon! Včasi berem samo komentarje in sploh ne novice, pa zvem več imam širši pogled in se pošteno nasmejim.

Svaka čast ob tej priliki vsem carjem, ki mi vsako dnevno razširite obzorje ali pa me spošteno nasmejite!


Saj vem, da je to sarkazem, ampak meni še do smeha ni več. Bolj kot berem te komentarje, bolj mi je jasno, da noben politik ne more biti tako neumen, kot so lahko neumni tisti, ki ga volijo.
hot_dog
# 12.09.2012 ob 16:46
Določeni komentarji so me spodbudili, da spremenim statusno vrstico....

faith in humanity: restored
pista
# 12.09.2012 ob 16:45
Študent FDV-ja pride na praksko v podjetje. Šef mu da v roke metlo in ga napoti pometat.
Ampak jaz sem študent FDV-ja.
Aja, daj mi metlo ti bom pokazal kako se to dela.
pingvini slo
# 12.09.2012 ob 16:44
drugače pa, sam se z diplomo iz FDVja nebi hvalil. Kot da bi se rizerka hvalila da je naredila frizersko. Jaki uspeh.
pingvini slo
# 12.09.2012 ob 16:37
Evakuacija je bila izpit. Kdor je padel po stopnicah, izpita ni naredi.
Rdeči valjar
# 12.09.2012 ob 16:37
Normalen človek ne bi klical. Bil je janševik!
pista
# 12.09.2012 ob 16:35
Včasih so bila vhodna vrata najtežji predmet.
thr0l
# 12.09.2012 ob 16:33
mark36: ta podatek je itak samoumeven.
deykoo
# 12.09.2012 ob 16:27
Če slučajno kdo še ni videl:
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rudovic-zvanut-bojana.pdf
mark36
# 12.09.2012 ob 16:26
Medtem, ko se vi zafrkavate, je že od leta 2004 predsednik vlade FDV-jevec...
Ulikses_
# 12.09.2012 ob 16:24
Matejko

# 12.09.2012 ob 16:19
Prijavi neprimerno vsebino @ denis9....pljuvam po tej šoli ker ni primerljiva niti z gimnazijami, pa ima status univerze...
sam pa študiram strojništvo, UNI program :)


ali po domače: podobno sranje kot FDV, samo da vi ne razumete, kaj sploh študirate.
Ulikses_
# 12.09.2012 ob 16:23
MartinEs

# 12.09.2012 ob 16:03
Prijavi neprimerno vsebino ciracara
Valilnica rdečih kmerov.

...in rumenih klerov. A ni tudi Janša diplomiral na FDV-ju?


on si je diplomo kupil. a to tudi šteje?
macupicu
# 12.09.2012 ob 16:22
Bodo pisali: Spet smo se slabo odrezali v mednarodni luči...
zumba142
# 12.09.2012 ob 16:21
haaa keri kometarji looooooooool
Ulikses_
# 12.09.2012 ob 16:20
Nikec3

# 12.09.2012 ob 15:38
Prijavi neprimerno vsebino Najtežji predmet na FDV-ju je omara.


....po mojem prej kšna tabla.
Ulikses_
# 12.09.2012 ob 16:20
Kaj so za eni izpiti danes na sporedu?

Pa je res lažje klicat za bombo kot pa se odjavit od izpita?
deykoo
# 12.09.2012 ob 16:19
A ne veste, da gre zgolj za praktični del študija ene izmed študentk, ki ima naslov diplomskega dela "Eksplozivno sredstvo kot fenomen ustvarjanja pathos-fobos akcije in reakcije v slovenski urbani sociološki sferi"...
Matejko
# 12.09.2012 ob 16:19
@ denis9....pljuvam po tej šoli ker ni primerljiva niti z gimnazijami, pa ima status univerze...
sam pa študiram strojništvo, UNI program :)
monte
# 12.09.2012 ob 16:17
Opa, mogoč je pa enmu Kekcu "stric" Turk šel na živčke...
GORILA
# 12.09.2012 ob 16:13
ciracara
Valilnica rdečih kmerov.

...in rumenih klerov. A ni tudi Janša diplomiral na FDV-ju?


Pa predsedniški kandidat ZVERRRR tudi!

Drugače sem tudi jaz, FDV-jevec, pa se upam z vsemi zgoraj komentarujočimi diplomanti Oxforda, Harvarda, MITI-ja,... pomerit v čemerkoli. Lahko je znanje ekonomije, matematičnih problemov, kuhanja, taroka, šaha, košnje trave, zgodovine, geografije, fizike,...

Aja, pa nisem brezposeln! In moji sodelavci niso FDV-jevci (ekonomija, strojništvo, kemija,...), pa se z veseljem obrnejo name za pomoč, ko njim 'zašteka'! ;)
monte
# 12.09.2012 ob 16:13
"Rožle-te" ki take stvari počnejo (in jih odkrijejo), bi blo poleg ostalih kazni (vključno s pokritjem vseh stroškov intervecije) treba brezpogojno izključit s faksa in mu nikol več dovolit vstopit skoz vrata. Vkolikor bi se mu dovolil vpis na kak drug faks, pa samo pod pogojem, da si sam financira študij (plačilo šolnine, plačilo izpitov,...).
Saj ni treba bit genij, da se pogrunta, da take klice v večini (da ne rečem vseh) primerih opravijo študenteki, ki bi se radi izognili kakemu izpitu.
Bodo potipali kandidate z današnjih izpitnih (okol tiste ure) seznamov, in med tistih nekaj, ki se bodo že ob prvem policijskem vprašanju vsrali, bodo hitro našli pravega "junaškega" Rožleta. Ki je najverjetneje itak klical s svojega mobilca pod skrito številko in si zdaj še domišlja, da ga itak ne bojo najdli,ker je "pa ja s skrite klical". No, pa srečno, Rožle. Kar pripravi se, bo treba doma pujsa oz.pikapolonco razbit, ampak do pokritja stroškov bo še jako velko zmanjkalo...
a.orhidejca
# 12.09.2012 ob 16:12
Tole fakulteto čim prej ukiniti, gospodarstvo in narod nima nič od teh falotov.
thr0l
# 12.09.2012 ob 16:11
Me prav zanima, kaksno izobrazbo imate vsi vi, ki tako pljuvate po FDV-jevcih in tej fakulteti. Najbrz nedokoncana srednjesolska poklicna sola-skrajsan program. Pa brez zamere ;)

hahahaha, poglej ga jeznega FDVjeva. Si še študent ali že delaš kot maskota v nakupovalnem centru?
Ćićo
# 12.09.2012 ob 16:07
Pa so imeli spet dela sami s sabo...
MartinEs
# 12.09.2012 ob 16:06
Možno tudi, da gre za praktični del kakega diplomskega dela...na FDV-ju je itak vse mogoče.
trevler
# 12.09.2012 ob 16:04
Pravijo, da je dan brez smeha zgubljen ...hvala vam, do solz sem se nasmejal.
Pičica, jaz bi vsak dan bral take štose, ne pa dnevna politika ...bljak zato živeli domnevni
bombaši :))))
MartinEs
# 12.09.2012 ob 16:03
ciracara
Valilnica rdečih kmerov.

...in rumenih klerov. A ni tudi Janša diplomiral na FDV-ju?
dingdong
# 12.09.2012 ob 16:01
Spf, Janša je tudi FDV-jevec. Je potemtakem kumrovčan ?
mucek113
# 12.09.2012 ob 16:00
krumpek@

Se strinjam. Komentatorji tu ste res zakon! Včasi berem samo komentarje in sploh ne novice, pa zvem več imam širši pogled in se pošteno nasmejim.

Svaka čast ob tej priliki vsem carjem, ki mi vsako dnevno razširite obzorje ali pa me spošteno nasmejite!
veeert
# 12.09.2012 ob 15:58
Mislim, da ne bi blo nobene škode, če bi to stavbo poravnali.
spf xxii
# 12.09.2012 ob 15:58
Kumrovška dislocirana enota, na koncu bodo najbrž spet skini krivi al pa Janša
krumpek
# 12.09.2012 ob 15:57
Ko sem zagledal novico sem točno vedel kakšni bodo komentarji. MMC nikoli ne razočara :)
Nikec3
# 12.09.2012 ob 15:56
MIRNČANu se je zmešalo zaradi preveč rdeče.
jujc
# 12.09.2012 ob 15:53
Mirnčanu se je strgal!
denis9
# 12.09.2012 ob 15:53
Me prav zanima, kaksno izobrazbo imate vsi vi, ki tako pljuvate po FDV-jevcih in tej fakulteti. Najbrz nedokoncana srednjesolska poklicna sola-skrajsan program. Pa brez zamere ;)
mucek113
# 12.09.2012 ob 15:53
Hm verjetno je bil kak študent, ki se boji izpita glede na to da je sedaj izpitno obdobje.

Hm...dežurni komentator MIRNČAN še ni komenitral. Čudno je to meni, pa še študira tam;)
Sigmayy
# 12.09.2012 ob 15:53
Hehehe ocitno zelo popularna sala, ta s pomfrijem:)

V sobi sedijo gozdni škrat, vila, nezaposleni fdv-jevec in zaposleni
fdv-jevec.
Na sredino sobe položiš kovanec za 1€ in ugasneš luč.
Ko čez nekaj trenutkov luč prižgeš, opaziš, da je kovanec izginil.
Kdo ga je vzel?
a) gozdni škrat
b) vila
c) nezaposleni fdv-jevec
d) zaposleni fdv-jevec
Odg: C. Ker škrat,vila in pa zaposlen FDVjevc ne obstajajo..
Sigmayy
# 12.09.2012 ob 15:51
Ce ze pisemo stare sale, se ena klasicna:)

Kaj reče nezaposlen zaposlenemu fdv-jevcu? "Mali pomfri pa
kokakolo, prosim."
a123b
# 12.09.2012 ob 15:49
haha
Obsidijan
# 12.09.2012 ob 15:47
Kaj reče študent FDV-ja FDV-jevemu diplomirancu? Hamburger in pomfri prosim.

A je Janša končno odstopil in šel v McDonalds delat?
Nikec3
# 12.09.2012 ob 15:43
Kaj reče študent FDV-ja FDV-jevemu diplomirancu? Hamburger in pomfri prosim.
oljka
# 12.09.2012 ob 15:42
Rimski cesar Neron stopnjuje pritisk...
Chief.117
# 12.09.2012 ob 15:40
lol@komentarji :D
ciracara
# 12.09.2012 ob 15:40
Valilnica rdečih kmerov.
dingdong
# 12.09.2012 ob 15:40
Res je v kurcu ta FDV, a ne ? Zato pa smo, kjer smo, ker sta zadnja dva predsednika vlade FDV-jevca!
Nikec3
# 12.09.2012 ob 15:38
Najtežji predmet na FDV-ju je omara.
thr0l
# 12.09.2012 ob 15:38
Na FDVju lahko padeš edino po stopnicah.
SloKid
# 12.09.2012 ob 15:36
A to kdo zaradi kakega izpita? Moraš bit res en kekec, da si tako obupan, da to na FDV-ju narediš.
Ayrton79
# 12.09.2012 ob 15:33
Kje drugje kot pa na fakulteti za nesmiselja.
Kazalo