Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 26 glasov Ocenite to novico!
false
Pri tem izolskem strelcu verjetno ni šlo za duševno bolezen, temveč bolj za osebnostne motnje. Foto: Mojca Pečnik Dessardo
Peter Umek
Strelskih incidentov ni nič več kot v preteklosti, pravi profesor kriminalistične psihologije Peter Umek in poudarja, da se podobni incidenti dogajajo ves čas. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

"Gre za ljudi, ki jih premaga hitra jeza, še posebej če mislijo, da se jim godi krivica"

Duševne bolezni ali zgolj osebnostne motnje?
23. avgust 2016 ob 14:48,
zadnji poseg: 23. avgust 2016 ob 16:15
Ljubljana - MMC RTV SLO

Imamo veliko ljudi, ki so prikrito agresivni in njihovo vedenje ni v neskladju z zakoni. Včasih pa nasilje prebije in potem se ljudje čudijo, kaj se je zgodilo, o nepričakovanih izbruhih nasilja pravi psiholog Peter Umek.

V zadnjih letih je bilo v Sloveniji kar nekaj napadov na policiste, ki so se tragično končali. Na isti dan, kot se je zgodil strelski incident na območju izolske bolnišnice, je pred dvema letoma vojak med nadzorom prometa ustrelil policista v glavo. Lani novembra se je zgodil oborožen spopad pri Ptuju, kjer sta bila ranjena policist in policijski pes. Pred nekaj meseci pa je tuji državljan zabodel policista, ki je pozneje umrl.

Strelskih incidentov ni nič več kot v preteklosti, pravi profesor kriminalistične psihologije Peter Umek in poudarja, da se podobni incidenti dogajajo ves čas, vendar jih ne moremo metati v isti koš. Nekatere napade na policiste so izvedli ljudje, ki so duševni bolniki in niso bili prištevni. Takšna sta bila primera tujega državljana, ki je v Posavju zabodel policista, in vojaka, ki je v Litiji streljal na policista. S tema primeroma bi lahko po njegovem mnenju primerjali tudi nameren trk v policijsko vozilo iz maščevanja, ki se je zgodil pri Igu.

"Zadnji primer ni bil naperjen proti policistom, vendar so bili vpleteni v dogodek, ki je bil načrtno izveden proti zdravniku. Pravega razloga ne vemo. Vsi ti ljudje imajo podobne osebnostne značilnosti. Pri tem je razumljiveje govoriti o psihopatih, čeprav slovenski psihiatri bolj govorijo o sociopatiji ali sociopatskih osebnostih. To so ljudje, ki jih premaga hitra jeza, še posebej če mislijo in čutijo, da se jim godi krivica in da ljudje delujejo proti njim. Sami pa z ljudmi niso veliko povezani, niso empatični itd. Pri tem ne gre za duševno bolezen, temveč za motnje osebnosti in so hitro vzkipljivi. Ti ljudje imajo bolj ali manj v svoji zgodovini kazniva dejanja, veliko prekrškov, slabe odnose z ljudmi …" pojasnjuje Umek.

Nekateri mediji so poročali, da naj bi bil izolski strelec v preteklosti rezervni policist, domnevni morilec direktorja kemijskega inštituta Janka Jamnika je ljubiteljski strelec, vojak, ki je ubil policista, je imel strelsko znanje. Ali obvladovanje orožja lahko pripomore k agresivnim dejanjem? Peter Umek pravi, da je o tem težko govoriti. "Veliko ljudi zna ravnati z orožjem, nekateri ga imajo radi. Lahko, da je bil izolski strelec rezervni policist, vendar glede na storjena kazniva dejanja po mojem mnenju zakonitega orožja ni mogel imeti. Ljudje, ki imajo v posesti nezakonito orožje, pri zasegih vedno rečejo, da ga imajo za svojo obrambo," pravi.

Koliko veliki množični poboji, kot sta jih povzročila voznik tovornjaka, ki je zapeljal v množico, ali nemški kopilot letala, ki je letalo načrtno preusmeril, da je treščilo v goro, spodbujajo, da storijo podobna dejanja? "Proučeval sem strelske pohode na šolah in ti imajo dovolj posnemovalcev, ki v nekem trenutku to tudi naredijo," pravi. Nasilna dejanja pa so po njegovih besedah lahko spodbuda storilcem. "Vendar moraš biti tak človek, da to storiš," dodaja.

Psihično in verbalno nasilje lahko preraste v fizično
Okolica pri večini storilcev osupljivih nasilnih dejanj ni zaznala, da je z njimi nekaj narobe, sami pa tudi niso poiskali ustrezne pomoči. "Velikokrat govorimo o odkrito agresivnih ljudeh, ki se večkrat obravnavajo. Imamo pa kup ljudi, ki so prikrito agresivni in njihovo vedenje ni v neskladju z zakoni. Včasih pa nasilje prebije in potem se ljudje čudijo, kaj se je zgodilo. Vendar v njihovi zgodovini opazimo veliko takšnih dejanj, kot sta psihična in verbalna agresivnost, ki lahko nekoč vodita tudi v fizično nasilnost," poudarja Umek.

Na drugi strani pa se zdi, da določeni poklici izgubljajo svojo strokovno avtoriteto. Če se je še pred dvema desetletjema govorilo o zdravnikih kot o bogovih v belem, ni več tako. Prav tako spoštovanje pri nekaterih očitno izgubljajo tudi policisti.

"Stvari se spreminjajo. Z demokracijo prihajajo tudi druge vrednote ali drugačna pojmovanja. Nekateri demokracijo zamenjajo z anarhijo in mislijo, da imajo vse pravice. Treba pa je spoštovati zakone in strokovne avtoritete," še pravi Umek in dodaja, da se na drugi strani tudi določeni poklici ne morejo vesti kot absolutna avtoriteta, saj zaradi tega lahko nastajajo konflikti.

Gregor Cerar
Prijavi napako
Komentarji
zink
# 23.08.2016 ob 16:24
Z demokracijo prihajajo tudi druge vrednote...

A zdaj je pa demokracija kriva za nastalo situacijo? Ali 25 let kleptokracije in posledično 290.000 ljudi pod pragom revščine ni pravi razlog? 8.000 mladih nam letno registrirano uide iz Slovenije (verjetno še enkrat toliko neregistrirano), le zakaj, mogoče zaradi uvedbe demokracije? Folk je zafrustriran, ker ne vidi perspektive. Upokojenci s 400 € penzije, mladi ujeti v past zaposlitev iz danes na jutri po možnosti za minimalca, 100.000 ljudi registrirano brez dela... To je pravi razlog zakaj so ljudje (prikrito) agresivni.
pazi_mina
# 23.08.2016 ob 16:26
Ko ima človek opravka z izolski bolnišnico je samo vprašanje časa kdaj se mu bo utrgalo...naročen ob 7.30 do 10.00 te ne hebe noben pet posto vmes jih gre pred tabo vsaj pet pa se izza vrat sliši "kje si stari, kr pridi naprej kaj boš čakal" mladi doktorji prepotentni do amena, zunaj otrok z oddtrganim palcem mamica otroka v nezavesti, na urgenci pa huronsko režanje itd...samo par dogodkov katerim sem bil priča prejšnji teden
hafiks
# 23.08.2016 ob 15:52
Ce bi imeli sistem v katerem bi pravicnost bila temelj in vrednota bi imeli 80% manj teh agresorjev.
Ostalo bi nam samo nekaj ljubezenskih razocaranj.
Vse ostalo je pogojeno z blaginjo.
josh k.
# 23.08.2016 ob 15:34
Psihiči gor dol, še par takih incidentov, pa bodo tudi naši policist imeli bolj "lahko" roko.
zink
# 23.08.2016 ob 17:33
@RJSlo Največ kar sem čakal je bilo tri ure,...

No, potem si eden od srečnežev, ki še ni doživel ljubljanske urgence. Z dobesedno na smrt bolnim očetom sem čakal na hodniku urgence 16 ur, predno si je gospod doktor blagovolil prebrati njegovo diagnozo in ugotovil, da ga zaradi njegovega težkega stanja ne bodo rutinsko operirali na urgentnem bloku, ampak ga bodo namestili v bolniško sobo UKC-ja. Verjemi, da je takrat zelo malo manjkalo, da mu nisem preštel domin, pa se imam za miroljubnega človeka, Ko izveš, da sestre in zdravniki na onkologiji delajo neprekinjeno po 17 ur, ti postane jasno, da je tudi osebje žrtev podhranjenega sistema, ampak po lastni izkušnji lahko razumem tudi tistega, ki mu poči film.
stars
# 23.08.2016 ob 15:55
hafiks

policist, ki je bil zaboden iz strani " nemškega" državljana, je ravnal humano, pravično, sklonil naj bi se k storilcu, ki je bil menda na tleh, dobil pa je potem to kar je dobil. Včerajšnji policist je bil menda ravno v bolnišnici zaradi drugih zadev, pravično, v službi, dobil pa je kar je dobil.

Policija ne sme ( več) biti žrtev tukajšnjega nenormalnega državnega mentalnega nivoja kjer samomorilci, alkoholiki, pretepači žena, ne razumejo kaj so normalne meje.
tristokosmatih
# 23.08.2016 ob 17:47
Jaz sem težave z našim zdravstvom rešil tako, da sem se odločil, da ne bom nikoli več zbolel. Od takrat imam mir.
galoper
# 23.08.2016 ob 16:55
Na primitivnost se ljudje odzovejo na primitiven način.
Rok Ša
# 23.08.2016 ob 16:44
Interne kontrole so sploh fenomen pri naših zdravnikih. Pridejo nenapovedano, dva osebi iz nadzora, preskočijo vrsto in si vzamejo čas. Notri pa glasno govorjenje, kot da zunaj ni vrsta pacientov. Sestri je bilo zelo evidentno hudo nerodno, jaz pa tudi nisem kompliciral, ker ona ni nič kriva. Sem se oglasil naslednji dan, ker nisem bil ravno hudo bolan.
OK, zdravnica najbrž nima izbire, mora sodelovati z nadzorom. Ne razumem pa tega nadzora. Prišli so kot gestapovci, nihče ni nič rekel. Recimo v čakalnici bi lahko povedali, da gremo lahko na kavo in se vrnemo čez eno uro. Ne. Enostavno je izgledalo kot da je na vrsti naslednji pacient, s tem da je potem trajalo in trajalo. Šele na moje vprašanje je sestra povedala, da gre za interni nadzor. Fakju. Je to fer? Tudi slučajno ni fer. Delajte nadzor izven delovnega časa ali pa vsaj ljudem povejte, da grejo malo na luft.
paver
# 23.08.2016 ob 18:09
V komunizmu si imel vsaj občutek, da bodo zdravniki naredili vse kar je v njihovi moči.Sedaj v demokraciji pa si s kartico nula,brž ko pokažeš EVRE si pa car! Za tako politiko pa se zavzemajo tudi politiki. Levi al desni,rdeči al črni VSEENO!! Ni čuno,da se ljudem trga. Sanjali smo o Švici, postajamo pa Brazilija.
pedalski
# 23.08.2016 ob 16:39
Eh, temu morilcu se je nasilje že prej prebilo, in to vsaj dvakrat, ko je oropal pošto....
Gannicus
# 23.08.2016 ob 18:58
Ženska, ki je tekala z mobilcem po parku in kričala v tei krasne kot ena kura...je najprej s takšnim ravnanjem ogrožala sebe in vse ostale policiste okoli sebe. Važno, da je zdaj postala zvezda FB-ja. Bolano
ciracara
# 23.08.2016 ob 17:32
Ko ima človek opravka z izolski bolnišnico je samo vprašanje časa kdaj se mu bo utrgalo...naročen ob 7.30 do 10.00 te ne hebe noben pet posto vmes jih gre pred tabo vsaj pet pa se izza vrat sliši "kje si stari, kr pridi naprej kaj boš čakal" mladi doktorji prepotentni do amena, zunaj otrok z oddtrganim palcem mamica otroka v nezavesti, na urgenci pa huronsko režanje itd...samo par dogodkov katerim sem bil priča prejšnji teden

To je še v redu.

Če prideš tam na internistično ambulanto ali pa kardiologijo se dogajajo podobno stvari. Bil tam na "pregledu", zdravnik ves čas na telefonu, kao sedaj je pa mal v Izolo pršu,.., v sosednjem prostoru pa se oseba tako trese, da ne veš ali ga bo infarkt.
Nato počakaš še nekaj časa znotraj ambulante in potem pride zdravnik do tebe. Odpravi te v 5 min in totalno nesiuren greš domov.

Koliko so jih že zašuštrali v tej bolnici? Ali je to samo mit ali je to resnica?

Dejansko pa to o teh vezah med nekaterimi pacienti in zdravniki drži.

Pa sožalje svojcem za žalosten dogodek.
yoda
# 23.08.2016 ob 18:21
hitra jeza?!? Meni je vse skupaj delovalo bolj naklepno in "premišljeno". Glede na to, da naj bi storilec imel spisek...
Zoro27
# 24.08.2016 ob 08:09
O kakšni hitri jezi govorimo? Človek je prišel v zdravstveni dom s pištolo!!!
To je naklep.
mmeeddoo
# 23.08.2016 ob 23:47
Berem članek, pa nisem prepričan, če tudi jaz ne spadam v skupino "hitre jeze". Čeprav mislim, da 9 ur (od 7 - 16:30) čakanja na hodniku, (tri dni po operaciji na trtici, ko ne moreš sedeti, stati in tudi ležati ni prav prijetno - tako ali tako pa me ni nihče nič vprašal), po mojem ni termin, ki bi se lahko klasificiral za hitrega.
Da ne omenjam, da me je po 4-ih urah (ob moji prošnji, naj mi prestavijo termin), imela sestra še za neumnega in me začela prepričevati, da so me že klicali. Preostalih 5 ur pa je minilo v znamenju njenega prepričevanja, da je zdravnik že na poti.
No, ko pa sem se po 9-ih urah na hodniku začel dreti, sem bil pa lahko gotov prej kot v 10-ih minutah.
Zdravnik pa me je še vprašal, če je bilo dretje res potrebno? Pa sem mu odgovoril, da je očitno bilo. Namreč, ko sem 9 ur tiho čakal, se ni nič zgodilo - očitno bi se moral že prej.

Da ne omenjam še čakanja s 4-letnimi otroci (na tešče od prejšnjega dne) od 5-ih do 12-ih. Potem ti pa sestra pove, da ste prestavljeni na naslednji dan. Že samo razlaganje delodajalcu, da potrebuješ še en dan dopusta ... da niti ne omenjam "TILT-a" otrok.

... strelec pa je imel celo raka. Rečeno je tudi bilo, da je dotičnega zdravnika iskal že prejšnji dan. Zato bi njegovo dejanje težko predalčkal v "hitro jezo" oz. uboj v efektu. Kaj pa je res bilo, pa verjetno tako ali tako ne bomo izvedeli. So lobiji preveč zaprti in polni pravic ter korektnosti. Strelec pa tudi, več kot priročno, že ima kriminalno preteklost.

Kakorkoli, kar je storil, definitivno ni človeku in civilizaciji primerno! Po drugi strani pa ne morem ravno reči, da mi je njegov gnev čisto tuj. Pa verjetno tudi marsikomu drugemu, ki je obsojen na naše javno zdravstvo (kljub "nadstandardnemu" oz. kasneje prekvalificiranemu "dodatnemu" zavarovanju). Sploh, ko sam vidiš kako se nekateri v službi "pretegnejo".

Sicer pa je nekdo odlično napisal: "Najnevarnejši je človek, ki nima česar izgubiti." Nad tem bi se morali, predvsem naši politiki, globoko zamisliti.
M 48
# 23.08.2016 ob 19:39
Kakšna je to hitra jeza,vzkipljivost če prideš z orožjem v bolnico?
tureavanture
# 23.08.2016 ob 17:00
50 evrov vsak mesec in da je potem to to kar imamo od zdravstva, človek ki je že na robu ponori
M 48
# 24.08.2016 ob 09:31
Primer za vse bralce.Pred tremi leti sem peljal sosedi 82 in 84 let v bolnišnico na Ptuju k obisku umirajočem bratu.Sam sem šel po opravkih,po dobri uri sem prišel nazaj v bolnico,počakal še pol ure in ker jih ni bilo sem sam šel v bolnico,poiskat ženske.Bogi ženički sta ves čas čakale pred vrati zdravnika,da bi povedal mnenje o bratu.Ker SE ni vedelo,Koliko bo trajalo (drugih ljudi ni bilo prisotnih)sem potrkal in odprl vrata zdravnika in sem bil zelo presenečen,ker si je sam na računalniko iskal avtomobil katereg bi si kupil.Nisem imel komenterja,ker,da sem mu jaz delodajalec,bi ga odpustil v naslednjih 5 minutah,brez poslušanja opravičevanj.
doba
# 23.08.2016 ob 23:16
2 leti kateter? Noro!
Darko Gregorič je imel bojda raka na prostati, se mi je od vsega začetka zdelo nekaj takega
"Po neuradnih podatkih naj bi 69-letni napadalec v Izoli zbolel za rakom prostate, motiv za njegov napad na njegovega zdravnika pa naj bi bil povezan s predolgim čakanjem na zdravljenje."
Iz članka v Dnevnik-u: "Pokojni napadalec je menda rad popival, v zadnjem času pa je imel svojevrsten obredni obhod po lokalnih gostilnah, ki ga je izvajal s svojim avtomobilom. S svojim avtomobilom se je menda pripeljal pred gostilno in trobil, dokler mu niso prinesli pijače ven. Popil jo je kar zunaj in se odpeljal do naslednje gostilne, pred katero je ponovno trobil."
Še en krvav prispevek k slovenski blaznosti.
Alkoholizem > rak na prostati > predolge čakalne dobe > tragedija. In kaj bodo odgovorni naredili, da se to ne bo več dogajalo?
Lord Vader9
# 23.08.2016 ob 17:14
Koliko veliki množični poboji, kot sta jih povzročila voznik tovornjaka, ki je zapeljal v množico, ali nemški kopilot letala, ki je letalo načrtno preusmeril, da je treščilo v goro, spodbujajo, da storijo podobna dejanja?

Zakaj ste pa pri vozniku tovornjaka pozabili napisati, da je šlo za ''Francoza'', če ste že pri kopilotu napisali, da je šlo za Nemca?? Lapsus ali namerno??
janezi
# 23.08.2016 ob 21:08
Sem slišal da je 2 leti nosil kateter. Ni čudno da je ponorel.
luckyss
# 23.08.2016 ob 18:42
"Gre za ljudi, ki jih premaga hitra jeza, še posebej če mislijo, da se jim godi krivica"

Se bojim, da ugotovitev ni povsem pravilna...
V takšnih primerih bodo vse pogosteje udeleženi povsem povprečni državljani, ki bodo vedeli, da se jim godi krivica in bodo preprosto imeli dovolj nakladanja s strani elite...
Vsekakor obsojam takšna dejanja - policisti vsekakor niso pravi cilj..
stars
# 23.08.2016 ob 18:22
paver

o tem da so zdravniki postali tisti, ki živijo izključno za keš, pa se lahko samo strinjam.
kawboy
# 24.08.2016 ob 06:40
Žal je tako, dokler se ne bodo odpravljali vzroki verjamem, da bo takšnih posledic bistveno manj. Lahko je pa takšnim govoriti kot so razni psihiatri in vsi državni priskledniki saj je tudi druga plat in ne samo ena, da vsi delajo zakonito ali celo nezakonito so tudi primeri ker tudi ljudje v državnih institucijah delajo nezakonito, koruptivno in po veza ter poznanstvih. Mi navadni ljudje smo številke in strošek. Ne me narobe razumet niso vsi slabi kot tudi to, da niso vsi dobri. So različni primeri in vendar se je potrebno vprašati zakaj potem prihaja do takšnih tragičnih dogodkov. Zato je potrebno odpravljati vzroke in ne samo posledice, kajti tam kjer je dim je po navadi tudi ogenj oziroma žarišče.
atom ant
# 23.08.2016 ob 18:49
Strelskih incidentov ni nič več kot v preteklosti, pravi profesor kriminalistične psihologije Peter Umek in poudarja, da se podobni incidenti dogajajo ves čas.

Ja, na TV.
tyhobrahe
# 23.08.2016 ob 18:23
Menim, da se vsega pač ne da preprečiti. Kako že pravi shr, pregovor "sto ljudi, sto čudi." Če bi država hotela drastično znižati stopnjo hudih ali največjih kaznivih dejanj, bi se problema morala lotiti sistemsko. Najbolj me moti to, da se tega pač ne dela v taki meri kot bi se lahko. Človeka je vedno treba gledati kot posameznika, ki nikoli ni sam in je vedno del družbe, ki ji pripada. Relacije ; otrok / družina, otrok/ učitelj, odrasel/nadrejeni, podrejeni v službi. Problemi so pač v odnosih, nekateri ljudje se težje zdravo vključijo v družbo in posledično se pač počutijo odrinjene, zapostavljene, menijo, da se jim godi krivica,....In stopnička od tam, od koder ni več povratka je zelo majhna, zato bom sam opisal dogodek, ki se mi je zgodil že deset let nazaj, kjer bi tudi sam lahko končal kot žrtev.Vendar bom kratek. Prijatelj in to dobesedno sosed je prišel k meni in mi grozil z nožem in to še v pijanem stanju je bil. In kje je bil vzrok grožnje.Ker me ni na spregled, je bil njegov odgovor. Še danes se vprašam, ali je bil res to vzrok njegove grožnje. Tako pač je v življenju, nekaterim stvarem se ne da ogniti. Večkrat si zastavljam vprašanje, zakaj so ljudje nasilni in zakaj je v svetu toliko nasilja, pa več časa ko mine, bolj sem prepričan, da za vse le ni kriv posameznik ali država ali družba ali napačna vzgoja ali nenazadnje narava človeka. Zato bom na koncu dejal, kaj pa če je nenazadnje kriv predel kozmosa v katerem živimo. Če smo iskreni sami do sebe, ga skorajda ni človeka na planetu zemlja, ki ne bi bil kdaj besen in jezen vsaj v mali meri. Ergo, morda pa je kriv kozmos, kar pa seveda še vedno ne opravičuje nečesa, kar je kaznivo.
RJSlo
# 23.08.2016 ob 17:15
"Gre za ljudi, ki jih premaga hitra jeza, še posebej če mislijo, da se jim godi krivica"
Duševne bolezni ali zgolj osebnostne motnje?
-------------------------------------------
No ja. Zase lahko napišem, da osebnostne motnje, slaba vzgoja.

In potem spoznanje, da s tem ne dosežeš nič, da lepa beseda pravo mesto najde, itd. In sem spremenil način. Na vsako naročeno preiskavo sem s sabo vzel knjigo, steklenico z vodo in je bil problem rešen. Največ kar sem čakal je bilo tri ure, toda iz objektivnih in človeških razlogov. Pač več pacientov iz oddelka in ti se preglejujejo prednostno.
tupamaross
# 25.08.2016 ob 12:03
Ni isto, če je mislil, da se mu godi krivica, ali če ser mu je
resnično godila krivica.
Joklir
# 23.08.2016 ob 17:38
pazi_mina tebe bi dau delat v izolsko bolnico pa da te vidim kako se bom smehljau in biu prijazen...pametnjakovic...bolšega doktorja kot je biu ta težko najdeš..naj počiva v miru
TinTin
# 26.08.2016 ob 10:51
.. Ja kdo pa je kriv, da se ljudje tako obnasajo...kdo jim pa prazni zepe in jih spravlja v obup! Psihologi naj vzamejo pod dobrogled oblastnike! Mogoce so prav oni psihopati...!
Simon_Marini
# 24.08.2016 ob 12:41
Sistemsko generiranje napetosti med ljudmi pač privede do samovžiga prikritih nasilnežev. Prikriti nasilneži pa smo pravzaprav vsi, eni imajo pa pač trdo kožo in dlje traja.
Beli ris
# 24.08.2016 ob 11:33
Kot prvo, ne odobravam nasilnistva, je pa bilo za pricakovati, da bo najprej omenjeno, da je star znanec policije, ce bi jemal antidepresive, bi bil psihicni bolnik in tako neskoncno izgovorov le nikjer da bi odkril nepravilnosti pri belih bogovih, ki jih nihce ne nadzira.

Clovek caka v cakalni vrsti po eno leto za pregled, nikoli v zivljenju na bolniski, ko pa prides na vrsto, se obnasajo kot da vsak dan tezis tam. Potem pa ti se rece vasih 15 min je minilo, ne morete me vec sprasevati. Tudi normalen clovek postane nasilnez in se ne more da ga ne posljes v dolocene kraje.

V nasem zdravstvu manjka zunanji nadzor po zdrvstvu in ostalih javnih ustanovah. Nadzor kdaj zacnejo delat in kdaj koncaji, ce jih ni se preveri ali ga upraviceno ni.

Se strinjam da naj imajo dobre place, saj ni vsak za tak posel, vendar kot pravijo nam v gospodarstvu, ce ti kaj ne pase pojdi drugam delat. Ravno tako delamo nadure.

Nadzor nadzor in se enkrat nadzor nad javnim sektorjem. Prihranki bodo ogromni.....
mala riba
# 23.08.2016 ob 19:44
..povratniki...95%
luckyss
# 23.08.2016 ob 19:02
Ja, pa še nekaj...
Vsi ti "strokovnjaki" so državni uslužbenci, ki po službeni dolžnosti mečejo ovcam nekaj za žvečenje..
Resnica je tista "na cesti" in ne v medijih..
pizzamargerita
# 25.08.2016 ob 23:05
Slovenci smo se prevwc pohlevni in mirno prenasamo krivice. Cas je za upor!
uiophjk
# 24.08.2016 ob 09:17
še dobro da je posedovanja orožja pri nas precej omejeno. to se mi zdi ključnega pomena

Nedvomno. Kljub temu pa bi se bilo treba vprašati, od kod temu tipu pištola. V kolikor jo ima še iz svojih miličniških/udbovskih časov, zakaj mu je kljub dvem ropom še niso zaplenili? In sploh, zakaj niso nikoli evidentirali takratnih zalog orožja (ki je bilo spravljeno tudi po nekih zasebnih bunkerjih)? Sicer pa bo preiskava pokazala.
420
# 24.08.2016 ob 08:22
še dobro da je posedovanja orožja pri nas precej omejeno. to se mi zdi ključnega pomena
oziris.va
# 23.08.2016 ob 19:10
hafiks
# 23.08.2016 ob 15:52

Ce bi imeli sistem v katerem bi pravicnost bila temelj in vrednota bi imeli 80% manj teh agresorjev.
Ostalo bi nam samo nekaj ljubezenskih razocaranj.
Vse ostalo je pogojeno z blaginjo.


A misliš, da ljubezen ne ubija? ;)
gotterdammerung
# 23.08.2016 ob 17:44
Rok Ša
Sploh ne vem, kaj si hotel povedati ob tem dogodku.
A to pomeni, da se strinjaš z umorom zdravnika, ker si ti imel z enim drugim neugodno izkušnjo in si moral čakati? Ali zato, ker so nekateri prepotentni? Kako da ti nasilno ne poračunaš z zdravstvenim osebjem, ali pa vsemi drugimi - vsak dan, ko čakaš v vrsti za karte, mogoče ko čakaš, da ti natakar prinese račun pa vidi znanca in slišiš "glasen pogovor" in smeh...? Ali pa ko ti delavci doma "zafušajo" vodovod in ti zamaka?
Tako razmišljanje vodi v nasilje in nekaterim, ki so nestabilni pomeni "javno opravičilo" za njihova dejanja.
Valjhun Kajtimar
# 23.08.2016 ob 16:56
Psiholog... A ljudje sploh vete kaka fake izobrazba je to?
FF če se ne motim... Spise morjo pisat, da nardij študij.
stars
# 23.08.2016 ob 18:28
tyhobrahe

res je kar ste povedali, da smo vsi sami individuumi, vsak bi rabil posebej zase ustvarjen pristop, pa če je to emotivno, fiziološko, kakorkoli že.....a kaj, ko je sistem že od nekdaj naravnan tekmovalno ( " konkurenčnost", tipičen kapitalistični fenomen), pa tudi mi vsi smo samo ljudje, ne moremo fizično in miselno biti na sto mestih hkratih. Kakorkoli obrnemo, ljudje smo. In bi morali ceniti to hitro minevajoče življenje.
stars
# 23.08.2016 ob 15:52
državni psihopati ( takšni in drugačni ) se bodo morali že enkrat pričeti zavedati, da je policija državni institut z resnim pomenom. Policijo pa naj se maksimalno opremi.
kromo-som
# 24.08.2016 ob 14:33
In kaj bodo odgovorni naredili, da se to ne bo več dogajalo?

Kdo pa so odgovorni? Starši 69-letnika? Najbrž so že pod rušo.
simnov
# 23.08.2016 ob 18:44
če cerkev na sv lovrenc polhov gradec zvoni noč in dan vsakih 15 je čudno če živčnga fašeš
mb128
# 23.08.2016 ob 16:41
Izgovor za izgovorom, samo da se ne bi niti dotaknili bistva problema!
A da so se takšni incidenti dogajali že prej v takšnem obsegu? A res, kje pa so dokazi zato?! Mislim, vsaj statistični no!
Pa vam bo jaz zapisal kje je glavni problem vsaj po moje. Bom zapisal preprosto. Pretirana individualizacija! Jep, točno tako. Dokaz zato je tudi ta zadenj incident. Dedek je pač prišel do ugotovitve, da na tem svetu oz. vsaj pri nas vsak skrbi (predvsem) zase. Temu dodajte še macho sindrom in to je to. Za machote pa ni čakalne vrste mar ne?!
Sicer pa g. Umek še enkrat več trobezlja večje oz. manjše umotvore. A da je veliko umorov delo umsko bolanih ljudi? A res?! Ja kam pa spadajo tisti ljudje, ki so umsko bolani in hkrati nevarni za okolico?! Kako že piše v samem zakonu glede tega g. Umek? A da ni (dovolj) denarja g. Umek?! Hja zdaj pa smo tam mar ne?!
Sicer pa, le kam smo prišli če pa družbene probleme rešujejo posamezniki?!
Mimogrede a se je kdo sploh vprašal zakaj imamo sploh državo če pa vsaj v veliki večini vsak gleda izključno na lasten prebavni trakt?!
Joklir
# 23.08.2016 ob 17:46
gotterdammerung

točno tako se strinjam...bunite se ko čakate pri zdravniku, v gostilni,v vrsti za karte, na tržnici za solato..a zdaj pa boste use te ljudi pobili ?? jaooo kakšne sodržavljane imam
stars
# 23.08.2016 ob 19:20
oziris

ne, ljubezen ne ubija. Prava ljubezen NE. Samo maščevanje, sovraštvo in izguba razuma ubijajo.
Joklir
# 23.08.2016 ob 17:33
vsi tisti ki kritizirate osebje bolnišnice..imam mamo ki dela v tej bolnici..dela nočne in nadure za tiso bogo plačo ki jo dobi..in potem vi pričakujete da bodo dobre volje čeprau delajo v takih katastrofalnih pogojih ??? razmislite preden pišete gluposti
stars
# 23.08.2016 ob 18:25
slovenska policija pa je sestavljena iz ZLATIH LJUDI. To so v resnici dobre duše, ki so tam zaradi točno določenih nalog, kakor vsaka policija v vsaki državi. Jaz občudujem ljudi iz policije. To so zame posebni ljudje, ki imajo delo z vsakojakimi osebki in situacijami. Posebej forenziki morajo biti razgledani ljudje.

Policija ima ljudi " dobričine", kot bi se reklo po srbsko. To so v resnici dobričine, ki imajo tudi sami družine in bližnje katere ljubijo, ljubijo pa tudi domovino, mnogi so zanjo življenje dali. Prezlata slovenska policija, radi Vas imamo! Toliko.
Kazalo