Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 4 glasov Ocenite to novico!
Prometna nesreča
Motoristi in drugi udeleženci v prometu - previdno. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Na Goriškem umrl motorist

En človek težje poškodovan
23. maj 2009 ob 18:45
Nova Gorica - MMC RTV SLO

V soboto nekaj pred 16. uro se je na cestninski postaji Bazara pri Šempetru zgodila prometna nesreča, v kateri je življenje izgubil udeleženec v prometu.

Ob 15.52 je na omenjeni cestninski postaji pri Šempetru pri Gorici v občini Šempeter-Vrtojba voznik motornega kolesa s sopotnikom izgubil nadzor nad svojim vozilom. V nesreči je en človek izgubil življenje, drugi pa se je težje poškodoval, poroča Uprava RS za zaščito in reševanje.

L. D.

Prijavi napako
Komentarji
haldol
# 25.05.2009 ob 12:06
Le kdo mu je spet prednost izsilil, pri njegovih 250 km/h?
Galaxy
# 25.05.2009 ob 09:58
@ronny

Ja ti popolnoma vrjamem, kar si napisal. Mam to srečo, da dosti kolesarim po Italiji ( živim blizu meje ) in ti lahko zagotovim, da njihova kultura do kolesarjev je popolnoma drugačna kot pri nas. Lani sem zvozil po Italiji vsaj 1000 km in edini ki so mi je trobili so bili ... lahko sklepaš kdo ;-)
Kar se pa tiče citropevca pa ni vredno diskutirat z nekom, ki večere preživi za šankom in dan na internetu ... LP in srečno po cestah
Van Gol
# 25.05.2009 ob 07:27
...Joj skoraj vedno ko je lepo vreme gre en motorist....
izo
# 24.05.2009 ob 20:39
je bil grobnik, ne? v pravem pomenu besede..
samo to z motorji je pa res problem. nimam nič proti motoristom, vendar vseeno, dejte se malo brzdat, no. seveda niso vsi norci, vendar kot je blo povedano, te variante, ki letijo 300kmh, kupijo več ali manj takšni, ki ga ne vpzijo 50kmh. in naše ceste, sorry niso za 300kmh narejene, tudi avtoceste ne. to je vsa logika. če pristaješ zraven še slabo kondicijo, nezbranost, neizkušenost ipd, je nesreča takoj tukaj. v avto mimaš še nekaj rezerve, ampak za balanco pa ni pardona, ne oprosti.
dejte mladi po pameti, vas (nas) je že tako malo, a mora slovenija res dežela starčkov ratat.
rtvsux
# 24.05.2009 ob 20:25
dons še 2 mrtva, in RTV, ki dobi 12€ mesečno od nas, ne more napisati prispevka....BRAVO RTV
softsoul
# 24.05.2009 ob 20:23
Rekla bi, da motoristi ali kolesarji zares niso vedno krivi....

Prejšnji teden sem doživela, da me je nek voznik džipa nadaljeval prehitevat kljub temu, da je enako dobro kot jaz videl, da mu iz nasprotne smeri prihaja motorist. Torej - zavestno v škarje. Peljala sem se 90km/h iz smeri Dravograda proti Mariboru...njemu se je zdelo, da sem prepočasna, a motorist se je moral popolnoma umakniti...če se ne bi, bi zagotovo imeli kaj komentirat na tem portalu.

Toliko o ozaveščenih voznikih osebnih avtomobilov in norih motoristih!
ronny
# 24.05.2009 ob 18:48
:D se strinjam galaxy:D....ravno danes sem bil na KOLESARSKI turi in na prazni cesti mi za mano voznik trobi ko majmun, namesto, da bi me normalno varno obvozil. Res pa je, da sem vozil 1 meter od roba ceste, ker je bila cesta popolnoma uničena. Mogoče bi kvaliteta cest veliko pripomogla k varnosti na cestah.

Poleg tega menim, da ima vsaj 40 % slovenskih voznikov v glavi program, ki jim dopoveduje, da so na cesti le oni in nihče drug. Če se jst s kolesom vozim po cesti, kjer na strani ni kolesarske poti in če sem 1meter od roba le za to, da ne uničim kolesa, potem mi noben nima za trobit....toliko o frajerjih.

Najslabše ceste so pa itak v Šaleški dolini. Pa vozniki tudi.Je omejitev najprej 50 potem 60, potem spet 50 , nato spet 60 , potem pa je znak konec naselja in konec vseh omejitev. In gospa za volanom se od prvega znaka za omejitev hitrosi (torej 50), pelje 60, ker je tako itak najbolj "ziher"....policaji je ne bojo ustavli, ker ne pelje PREhitro, strah je ni itak pa celo pot ne ve čist točno koliko je omejitev. Ko jo pa prehitiš, ko je to mogoče in dovoljeno ter varno, ti pa z dolgim lučmi ablenda....da bi žensko vrgu iz avta in ji povedu kar ji gre....kje so v takšnih primerih policisti

Poleg tega vam nej povemn še eno kolesarsko izkušnjo...Lani se peljemo z druščino po neki odročni gorski poti in pred nami s staro stoenko stari ata...okoli 70 let. Peljal je po kolesarskem števcu10 kmh. In seveda sem se ga spravil prehitevat, ker se mi je glede na odročnost in na to, da ni bilo nikjer nikogar nasproti to zdelo varno in primerno. In v trenutku k sem paralelno z avtom on zavije v mene brez smernika in mi prekriža pot, ker se je pač spomnil, da bo zavil na levo stran v travo. In me je zbil. Na srečo ni bilo nič resnega, kvčejmu je nastradala stoenka, ki ji je odtrgalo odbijač. Si pa ne predstavljam, da bi bila hitrost morda malce višja...recimo okoli 30 kmh, pa bi šel prehiteevat (ker bi imel vso pravico) in bi me zbil...bog (mi) pomagaj.

Takšno je moje mnenje o stvari
Galaxy
# 24.05.2009 ob 18:03
16. citropevec (24. maj 2009 ob 11:14)
vsebinovsak dan videvam motoriste in kolesarje na cesti ki mislijo kakšni jaki frajerji so. Še premalo jih umre. Za večino nesreč so krivi sami, reševanje pa plačujemo vsi. Naj stroške nespametnega ravnanja plačajo svojci.

Ajde cvet "inteligence" povej kaj te kolesarji motijo?
Endimion
# 24.05.2009 ob 13:51
Policija svetuje: Napišite oporoko preden uporabljate naše ceste :P
Endimion
# 24.05.2009 ob 13:50
izgubil nadzor

kaj so ga nezemljani vzel - nadzor namreč...

a znajo policaji sploh kako prometno nesrečo raziskat, al pišejo samo še "izgubil nadzor", "iz neznanega razloga", "neprilagojena hitrost"...

Še dobr, da so jih v 10 letih naučil pisat, da znajo vsaj inkasante na cestah špilat...

Mimogrede - stare mamce in fotre ustavljajo na radar kontrole za 7 km/h preveč, motorista pa še nisem videl, da bi ga kdaj ustavil :P Pa kakga črnega mercedeza/BMW tut še ne...

a se bojijo :D
DINAMIK
# 24.05.2009 ob 12:30
@s5moho....,če bi vedel kaj je motor nebi tako pisal...,ker avtomobilisti prav nič ne zaostajajo za motoristi....,nekateri se celo hočejo pokazati in ko jih normalno dohitim začnejo prehitevati in delati neumnosti....,žalostno,ker misli...,ne bo me prehitel...,pa saj ga tudi ne,ker mi ni do dokazovanja in ogrožanja sebe in seveda drugih,skratka motor je nekaj kar me vleče že od mladih nog!!!
s5moho
# 24.05.2009 ob 11:57
17. DINAMIK (24. maj 2009 ob 11:40)
Pozorno preberi kar sem napisal in nikjer NE PLJUVAM po vseh motoristih. Kritiziram le motoristično manjšino, ki dela zdrahe po cestah. Priznam, da nimam "jajc", imam pa možgane! Pa srečno vožnjo!
DINAMIK
# 24.05.2009 ob 11:40
@s5moho...,raje pred svojim pragom pometaj,ker boš imel kaj pomesti,če nimaš jajčk ni treba pljuvati vse povprek po motoristih.Dobro poznam take patrone,ko te zagledajo že mislijo,da si norc,pa čeprav se vedno peljem v naselju 50kmh.....,izven naselja pa omejitve ne upoštevam,tam kjer cesto dobro poznam,tako kakor tudi večina avtomobilistov,ker 90kmh na uro vozi le ene par avtomobilistov od 1000....,no več jih vozi 60kmh in gleda zvončke in trobentice....,taki ponavadi mislijo kako varno vozijo!!!
citropevec
# 24.05.2009 ob 11:14
vsak dan videvam motoriste in kolesarje na cesti ki mislijo kakšni jaki frajerji so. Še premalo jih umre. Za večino nesreč so krivi sami, reševanje pa plačujemo vsi. Naj stroške nespametnega ravnanja plačajo svojci.
s5moho
# 24.05.2009 ob 10:58
12. provokatorr (24. maj 2009 ob 10:04)
Omejitev na tem delu je 40km/h!!!!!!, poleg tega je voznika opozarjalo še kar nekaj znakov in talnih označb. Kaj bi rabil še več, mogoče varnostno blazino na zapornici. Če je kdo hepan v tem primeru, si to ti...

13. semaino (24. maj 2009 ob 10:39)
Če ne bi bila ograja kriva, bi bila pa drevesa za ograjo...vsi neumni, samo divjaški motoristi pametni!
Think
# 24.05.2009 ob 10:52
Vsekakor je v večini primerov med motoristi vzrok smrti neprilagojena hitrost. Kdor se zgovarja na ograje je bedak, saj mora motorist poskrbet, da ne rabi ograje.
semaino
# 24.05.2009 ob 10:39
Ta ne bi umrl verjetno, če bi pod zaščitno ograjo imeli še pločevino, da motor in voznik ne bi udarjala v nosilne stebre te iste. Tako, kot imajo nekje na zahodu. Motoristi bi skupaj morali vložiti tožbo proti državi zaradi takšnih zaščitnih ograj, ki so za njih bolj nevarne kot koristne.
provokatorr
# 24.05.2009 ob 10:04
23. 5. 2009, ob 15.52, se je na hitri cesti Vrtojba - Vipava na cestninski postaji Bazara zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom.
46 letni voznik motornega kolesa, državljan Italije, je vozil po hitri cesti proti cestninski postaji Bazara. Tam je zapeljal na vozni pas za tovorna vozila, kjer je trčil v zapornico, ki se je odlomila in voznika udarila v glavo. Po trčenju je vozil še okoli 100 metrov naprej, kjer je trčil v varovalno ograjo, nato pa sta oba s 45 letno sopotnico, državljanko Italije, padla čez ograjo na travnik. Motorist je zaradi hudih poškodb umrl na kraju nesreče, sopotnica pa se je huje telesno poškodovala

toliko o preveliki hitrosti hepani.
s5moho
# 24.05.2009 ob 09:16
4. DINAMIK (23. maj 2009 ob 23:07)
Po tvoji debilni logiki, če voziš po omejitvah oz. ne noriš z 250km/h, imaš cegel pod gasom in oviraš druge...???? Brez veze s tabo debatirat, ker očitno spadaš med tiste motoriste, ki imajo težave s samopodobo in samozavestjo, zato si le-to dvigujejo z zdravljenjem frustracij na asfaltu. Dokler ne pristanejo pod cipresami ali Centru Soča...
Žal manjšina prepotetnih motorističnih divjakov meče slabo luč tudi na ostale motoriste, nad katerimi sicer nimam pripomb.

Na srečo se ne smeš zanašati, ker ne traja večno!
(Macchiavelli)
Murat&Jose
# 24.05.2009 ob 08:44
Motoristi ne poznajo Zakonov fizike.

Velika večina motoristov gleda risanke.

Nizek IQ kosi smrtni davek med motoristi.
DINAMIK
# 24.05.2009 ob 08:38
@skoviik...,najprej naj ti namignem,da gre 1 prestava že 140kmh ali preko....,pospešek je pa 8sekund....,no od 0 do 200kmh...hehe,tako,da jst vedno lahko vozim v 6 prestavi tudi 50kmh ali pa preko 300kmh,sam ko to dobi v roke 20letnik je katastrofa!!!
skoviik
# 24.05.2009 ob 08:17
ne vem, težko si je predstavljat motorista na 1000kubičnem motorju, ki pospeši do 100km/h v 3 sekundah, da se po cesti pelje 90km/h v 2. brzini in nikoli v življenju ne prestavi v tretjo...morda bi bila rešitev, da bi v vsak motor dali blokado na 130km/h? Itak se motoristi vozijo po omejitvah in trditve, da vozijo prehitro so itak bajke tako, da taka blokadica ne bi smela nikogar motit...
Lluka
# 23.05.2009 ob 23:23
no no aleš.. 100m vožnje od trka z rampo ... ne govort da to ni hitrost. Primer... držiš kolo in ga spustiš...PADE. Potem kolo porini in se pelje nekaj metrov ter pade. Isto kot motorist.Če je hitrost 40 km/h bi ob trku z rampo(če je res nebi videl) bi se lahko po trku z rampo prekucnil in padel. Ker pa je "letel" se je pa logično ,po trku z rampo popeljal še 100m dalje in trčil v kovinsko ograjo. Zato lahko samo rečem.. da HITROST UBIJA
alesBMW
# 23.05.2009 ob 23:12
1. Preberite novice še kje drugje 2. V TEM primeru ni bila nujno prevelika hitrost motorista (tomo 111 - nimaš pojma o čem je govora) 3. A znate še kej druzga napisat kot "Prevelika hitrost" ? Opice jedne neumne...
DINAMIK
# 23.05.2009 ob 23:09
Pardon...,sem mislil na @s5moho!!!!!Ne na @tomo111!!!
DINAMIK
# 23.05.2009 ob 23:07
Najprej se prepričajte kaj je v resnici bilo na 24 kur....,@tomo111...,tudi ti ne voziš zmeraj po predpisih....,če ne drugega oviraš promet tam kjer je 90kmh in verjetno voziš 60kmh...,po tvoji izjavi sodeč imaš cegu pod gasom!!!
s5moho
# 23.05.2009 ob 22:09
2. tomo111 (23. maj 2009 ob 21:55)
Ja se strinjam, predvsem ko vas zagrabi krč v zapestju s katerim navijate gas do konca...
VEČINO smrti motoristov ne bi bilo, če bi vozili po omejitvah!!!!!!
tomo111
# 23.05.2009 ob 21:55
joj upam da bo teh nesreč z motoristi čim manj. ker tudi jaz vozim motor in cestak+divjak=večni mrak niti malo ne drži. ker velikokrat pride tudi kaj drugega na cesti, na koncu pa nastradamo motoristi.
antartide
# 23.05.2009 ob 20:52
cestak + divjak = večni mrak
Kazalo