Črna kronika

Poudarki

  • 42-letnik mesec dni v komi
  • Osumljenca prepoznala priča
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 9 glasov Ocenite to novico!
Višnerja so napadli pred lokalom Roxly. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Odvetnik umrl po mesecu kome

Napadel naj bi ga varnostnik
14. maj 2009 ob 21:07
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

V bolnišnici je umrl ljubljanski odvetnik Vladimir Višner, ki so ga 9. aprila hudo pretepli pred lokalom Roxly.

Višnerja naj bi po neuradnih informacijah pretepel 34-letnik, ki naj bi v lokalu delal kot natakar in varnostnik. 42-letni odvetnik je bil od takrat v komi.

Osumljenca, ki je odvetniku zadal smrtni udarec v glavo, je prepoznala tudi priča, Višnerjev prijatelj in partner v odvetniški pisarni Sonnyja Beronje. 34-letnik je bil po njegovem pripovedovanju oblečen v majico z oznako lokala, sicer pa omenjene majice nosijo vsi zaposleni v tem lokalu.

Umrli se je s prijatelji najprej zabaval v lokalu. Ker naj bi se v lokalu nespodobno vedel, so mu zaposleni jasno nakazali, da mora zapustiti prostor. S prijatelji naj bi se nato odpravil ven, za njim pa je šel tudi osumljenec. Pred lokalom naj sledilo besedno obračunavanje, nato pa se je Višner zaradi silovitega udarca v glavo zgrudil na tla.

34-letnika je zaslišal preiskovalni sodnik, ki ga je izpustil na prostost, saj naj "ne bi kazal znakov begosumja ali ponovitvene nevarnosti". Primer je že na tožilstvu, navaja 24ur.com.

E. S.

Prijavi napako
Komentarji
sizif
# 19.05.2009 ob 07:11
to da je lastnik viki mušič ni noben problem..... če je bezjak delal na črno ne vem in bi za to moral odgovarjat lastnik lokala....je pa res da je gospod bezjak razbijac in fajter ze od mladih nog in je na urgenco spravil ze marsikoga...je pa zanimivo da bi ga policija ,če bi seveda delaala dobro, tega bezjaka pospravla na hladn ze mnogo prej saj je počel ogromno svinjarij.....samo za primer ; bil je lokalni diler in stvari je vec let neovirano pčel v lokalu ,ki je 10 m stran od bivse PP moste. tok o sposobnosti slovenske policije.....
vanila
# 17.05.2009 ob 22:27
Fuksel....pojdi seksaj, da se znebis vse te grenkobe, ki jo izrazas..
fuksel
# 17.05.2009 ob 12:38
bobr...ta se je okužil..:)
mobster
# 17.05.2009 ob 11:42
varnostniki pred lokali bi morali biti policisti s posebnimi uniformami in vseemi pooblastili, ki jih imajo obicajno pa bi bil mir
Jugoslovan
# 16.05.2009 ob 13:39
Lastnika lokala je treba tudi kaznovati saj je lagal !
Bobr
# 16.05.2009 ob 10:39
fuksel Zoran Janković vsekakor ni "Slovenec", Gašper Bezjak pa vsaj zame je...
vanila
# 16.05.2009 ob 10:11
Varnostnik je bil "cistokrvni slovenec" zato se pa ne pise nic...bi pa bilo ze tisoc komentarjev, ce bi bil bosanc, kajne....Lluka, se podpisujem pod tvoj komentar...moje sozalje druzini.
ratm
# 16.05.2009 ob 09:30
ja, k ti pa res obvladas slovenstino
haldol
# 15.05.2009 ob 23:14
Ta lokal je poln čefursk.ih delavcev, nekateri niti slovensko ne vedeo.
Lluka
# 15.05.2009 ob 21:46
Problem je v tem, da bo "morilec"odvetnika dobil visoko kazen in bo vse opravljeno v rekordnem času,medtem ko za fanta iz Globala...... se vleče.... in vleče..... in vleče..... in vleče.....
pinkobalinko
# 15.05.2009 ob 20:51
Ljubljančani, res ste lahko ponosni na svoje mesto.
Ja, res je. Pravila so pravila. In ta velevajo, da pri nas ne sme nihče nikogar ubiti. Fizična sila je dovoljena le v samoobrambi, pa še tu ne sme priti do prekomerne uporabe.
Verjamem, da je marsikakšen gost v lokalu tečen, nesramen. Tako, kot je lahko marsikakšen dijak v šoli, marsikakšen bolnik v bolnišnici, marsikakšen kupec v trgovini... Kdor v službi pride v konflikt s takim klientom mora postopati profesionalno in odgovorno. Kdor nima živcev za kaj takega pa naj gre v pekarno delat.
abies
# 15.05.2009 ob 19:40
Hej, DR. Ok!

Nisem v Roxlyju kelner, niti ne odobravam pretepaških psihopatij. Lahko pa se vsak strinja z mano, da te ob mrtvo nažganih težakih prime, da bi ga butnil na pi...!

Nekako razumem, zakaj se je to zgodilo; upam, da se ne ponovi več!
niss9x
# 15.05.2009 ob 17:04
Gre za preživetje,če hodiš ponoči pijan in težiš se ti bo precej verjetno kaj zgodilo,čisto preprosto.Ne živimo v računalniški igrici,zelo hitro se ti kaj zgodi.Ne sme te kresniti do smrti.Sevede ne, povej mu to predno udari.Kdor ne sprejema take čisto preproste razlage,bodisi še ni nič v življenju doživel ali pa bo prejkoslej stopil na mino.
fuksel
# 15.05.2009 ob 15:58
HAFIX TI SI MORON...
ZATE JE TUD JANKOVIĆ SLOVENC...:)
mihas
# 15.05.2009 ob 15:42
Odvetniki niso ravno na dobrem glasu in od marsikaterega sem že slišal, da bi bilo fino kakšnega na križ pribit drugim za strah. Nisem pa si mislil, da bo to res nekdo naredil. Verjetno gre spet za splet okoliščin na žalost oz. grozo z zelo tragičnim koncem. Čudi me le, da odvetnik, ki dnevno dela z različimi ljudmi, ni ocenil, da s tem ni dobro češen zobat, hočtem reči, da če je varnostnik res na tako nizskem intelegenčnem nivoju, bi bil lahko pa diplomiran pravnik pametnejši. Pa ne me narobe razumeti, obsojam varnostnika, a glede na to, da je teh nasilnežev vse več in jih ne moremo kar izbrisati, je pametno NE izzivati oz. se jih izogibati.
fokus
# 15.05.2009 ob 14:19
Sem večkrat v Roxlyju in me zelo čudi, da je natakar tako reagiral. Doslej nisem videl niti grdega pogleda.
hafiks
# 15.05.2009 ob 13:43
Včeraj ste vsi po vrsti napadali da je spet neki čefur iz fužin
Pa oh in sploh da bi bilo treba take na jug pošiljat in v zapor

Danes ko ste v Slo Novicah prebrali da je varnostnik Slovenec je vse tiho in brez komentiranja
Jebem** ti tako nacistično državo
Ni čudno da se "čefurji" tako obnašajo in držijo skupaj
Sramota
hafiks
# 15.05.2009 ob 13:40
Tako je
Pravila so pravila
trubarbubar
# 15.05.2009 ob 12:39
vsak varnostnik in lastnik ali pooblasceni imajo pravico nekoga s pomocjo fizicne sile izterjat iz lokala. ce pa komu to ni vsec in se brani , pa dobi tasvoje... mislim da slovenci-kmetje niso nic bolj soft kot pa juznjaki in tujci, razen da slovenci pac ne drzijo skupaj - to pa je druzbena bolezen!
roksy_
# 15.05.2009 ob 11:51
Jugovičem bomo kmalu hlapci v lastni državi.
Ni čudno, da narašča podpora SNS.
Muf
# 15.05.2009 ob 11:49
Zdej je mrtev. Krivda je izgleda na obeh.
Jurček
# 15.05.2009 ob 11:48
35. zocco

Točno tako. Iz mlajših let, se kar nekaj takih spomnim. Vsi po vrsti so bili podpovprečno inteligentni, nerazgledani in po pravilu tudi neizobraženi. Torej bedaki.
zocco
# 15.05.2009 ob 11:35
V lokal gres, da se zabavas, pijes, blebetas, pleses ne pa, da dobis batine. Ljudje, ki se znajo pogovarjat samo s pestmi ne spadajo na ta svet.
Jurček
# 15.05.2009 ob 11:28
11. hafix (in podobni)

Torej, po tvoje je tečnega pijanca dovoljeno ubiti? Tipično razmišljanje duhovnih maloposestnikov, oziroma duhovnih vrtičkarjev.
Deeexit
# 15.05.2009 ob 10:55
lol...varnostnik nima sploh pipat nista, ma tam za stat in prenasat vse kar mu reces in zraven se skrbet za tvojo varnost...ja kaj pa mislijo, da so? Varnostnik je varnostnik in ne magister biologije. Pa ce ga frcnes v uho te mora samo lepo prosit, da ga prenhaj frcati...sploh pojma nimajo, kaj pomeni bit varnostnik...
DR.Ok
# 15.05.2009 ob 10:22
E maajde ti si neumen in nerazkledan bedak!!!!
en_pameten
# 15.05.2009 ob 10:06
Spet ena testosteronska podivjana zverina - naj se ga vtakne v zapor, potem pa če hoče biti po odsedeni kazni spet varnostnik, naj se ga kastrira ... Pa dajte hudiča policijo na vhod vsake diskoteke in naj se vzame delovno mesto tem kriminalcem!!! Policija wakie, wakie!!! Ne stojte več križem rok!!! Kje ste Kresalova, a bo kaj, a rojevamo kako novo uredbo?
Milinho333
# 15.05.2009 ob 09:46
A dejte no, spet so vse varnostniki krivi. Žrtve so pa skos nedolžni jagenjčki, ane? Odvetnik je izzival in dobil. Ni pa prav, da ga je (če je sploh varnostnik) poskusil onesposobiti z udarcem, obstajajo tudi prijemi ipd. Verjetno potem ne bi bilo tako resnih posledic.
P.V.M.
fuksel
# 15.05.2009 ob 08:27
ne niso geeki, so pa najbrž brazilci...trem se že po nicku vidi....
fakin
# 15.05.2009 ob 08:26
Dokaz o nedotakljivosti odvetnikov je šel pa-pa.
MihaT.
# 15.05.2009 ob 08:20
hafiks, abies, maajde, niss9x in še kdo, ki bo pisal za mano. Po vašem mnenju ni nič narobe če ubiješ nekoga ki ti ni všeč ali? Vsakega, ki se ga napije bi vi brez skrbi ubili, češ "saj si je sam kriv"?
Upam da ste vi kakšni računalniški geeki in ne varnostniki v kakšnem lokalu.
Tale šipac pa verjetno ne bo obsojen zaradi pomankanja dokazov...
fuksel
# 15.05.2009 ob 08:16
pa vis te debili...kako si je sam kriv.,..če nekomu rečeš, da nej si je..mater, je to za vas dovolj, da te lahko pol ta majmun ubije....!!!!

papki...sram me je, da živim v taki državi, kjer nekateri javno zagovarjajo morilske varnostnike oz kelnarje....

bedniki..
lojzi1
# 15.05.2009 ob 07:04
kaj res ne more stopit na prste tej bandi redarski to so sami kaznjenci z najmanjšo kolturo bolj primerni za v norišnico kot pa v lokal in mislim da prihaja čas ko se bomo morali Slovenci zbrat in pognat to golazen čez Krpate prej ne bo miru
M.R.S.
# 15.05.2009 ob 06:34
ne bi kazal znakov begosumja ali ponovitvene nevarnosti"....???? Na osnovi česa pa lahko preiskovalni sodnik to ugotovi...??? A je vedeževalec...??? A ni bilo pri Plutu isto...???
niss9x
# 15.05.2009 ob 06:14
Če hodiš pijan sredi noči in si pri tem še neroden,je to rizično početje.Če pa pri tem še ozmerjaš spotoma kakšnega varnostnika,so ti možnosti še manjše.Vsak ki se ga napije bi se moral z morebitnimi posledicami v naprej sprijaznit,kar velja tudi za starše,ki tolerirajo ali celo vspodbujajo tak način življenja.Da ne bo joka po televiziji in čudenja kako je to mogoče.
vidim_vas
# 15.05.2009 ob 06:08
Ne glede na to, da ga ne bi smel ubiti, pa se vprašajmo KAKO lahko pride odvetnik v situacijo, v kateri se drugod po svetu znajdejo samo proletarci na plačilni dan?
tipe
# 15.05.2009 ob 05:17
Če je lastnik lokala Vukašin Mušič pol se ve kdo dela največjo zgago v državi-Črnogorska mafija-volilci LDS-a.
maajde
# 15.05.2009 ob 04:56
18. Precednik Burek (15.05.2009 || 00:21:17)
[Prijavi neprimerno vsebino]v braziliji naj kar po šerifsko obračunavajo, majmuni, pri nas je civilizacija in žal je treba biti strpen tudi do nekaterih zoprnih odvetnikov.

Zoprn odvetnik, prej je bil zoprn majmun, ki jd dobil kar je iskal. Žal. Ne moreš priti v lokal in biti pameten. Enostavno se moraš prikloniti če ti varsnostnik reče gremo ven. Uboogljivost je naša najslabša vrlina. In potem še alkohol ali pa kakšna droga in na drugi strani treniran varnostnik, ki te z enim šusem ubije. Naj počiva v miru, toda lahko bi rekli da si je sam kriv.
zocco
# 15.05.2009 ob 01:18
Na hladno z nasilnezi in morilci.
Precednik Burek
# 15.05.2009 ob 00:21
v braziliji naj kar po šerifsko obračunavajo, majmuni, pri nas je civilizacija in žal je treba biti strpen tudi do nekaterih zoprnih odvetnikov
Precednik Burek
# 15.05.2009 ob 00:04
10-20 let ječe, ni opravičila za umor
DR.Ok
# 14.05.2009 ob 23:33
Druače pa za info. Lastnik lokala je VUKAŠIN MUŠIČ
DR.Ok
# 14.05.2009 ob 23:27
Pa kam smo pršli, v tujini vsaj iz lastnih izkušenj so varnostniki najboljši prijatelji, tukaj pri nas pa prekleti čapci (beri varnostniki) pretepajo use naokol.

Mislim da smo zreli za korenito spremembo KZja na tem področju. WTF
DR.Ok
# 14.05.2009 ob 23:25
12. abies ti si pa sigurno lastnik ali pa celo omenjeno kelnar, a ne?!!!
DR.Ok
# 14.05.2009 ob 23:24
Zapret ta bar, ali ga požgat!!!
Lastnika in tega kelnerja pa za 30 let na hladno zaradi utaje davkov in naklepnega umora!!!!!!!!!!
abies
# 14.05.2009 ob 23:16
Zabrisali so jih iz lokala, za celo družbo je prišel kelner, ki jih je totalno nažgane prenašal vsaj 2 uri. Najprej so se skregali, nato pa je pobesnjeni kelnar z enim udarcem na tla pospravil najbolj pametnega ( odvetnika ).

To je vse kar je bilo.
Naj vsak sam presodi....
hafiks
# 14.05.2009 ob 22:58
Še 1x
Alkohol dela čudeže
Če bi ta možakar bil trezen ne bi prišel v konflikt je tako
Glede na to da je odvetnik bi gotov ubral kako drugo pot
Pustimo zdaj to
Pijan voznik ubije sovoznika in gre sedeti (dobi neko kazen)
V lokalu si pijan se ne vedeš po pravilih po vrh še nekoga ogrožaš in nisi kaznovan
Pač imel je smola da je naletel na trdo pest
Kdo ve mogoče je pa on zamahnil prvi slednji je iz samoobrambe udaril nazaj
Kdor išče 1x najde
drawlord
# 14.05.2009 ob 22:54
34-letnik je bil po njegovem pripovedovanju oblečen v majico z oznako lokala, sicer pa omenjene majice nosijo vsi zaposleni v tem lokalu.

Ma naključje, v to sm prepričan. Če lastnik lokala reče, da nasilneža ni poznal, mu js verjamem. Js tud rad nosim majice z oznakami lokalov (Orto bar, Gostilna pr' Figovcu ipd.) LOL.
fuksel
# 14.05.2009 ob 22:47
bojkot brazilcev!!!
drawlord
# 14.05.2009 ob 22:46
Bojkot omenjenega lokala.
fuksel
# 14.05.2009 ob 22:44
no treba je blo sam na drug portal pogledat....tako lastnik lokala kot varnostnik sta BRAZILCA!!

bom spet rasist, ko bom pljuval čez to golazen...:)
fuksel
# 14.05.2009 ob 22:32
aja in kdo je ta morilec?
ali je to kakšna poslovna skrivnost?

hočemo sliko z imenom in priimkom!!
fuksel
# 14.05.2009 ob 22:31
hafiks, ti si debil...če nekomu je... mater, mu to še ne daje pravice, da te ubije...
ratm
# 14.05.2009 ob 22:15
tričetrt varnostikov je hodečih proteinov z metabolnim ciklom 5 min, erektivnimi motnjami, ter pretirano vzkipljivih (pač tale sredstva ne udarjo sam na telesen videz) pa še dilerji oz asistenti dilerjem so.
četrtina je pa strokovnih in sapo odvzemajočih razumnih bitij, ko pričakuješ da te bo po buč kresnu te prosi da ugasneš čik in ne razbijaš kozarcev, pol ti pa taxi zrihta.
SloLion
# 14.05.2009 ob 21:54
Seveda smo se pri zadevi Global veliko naučili. Sploh ne vem, zakaj rabimo varnostnike. Zaradi njih je varnost ogrožena! Ampak zgleda, da je to donosel posel. Država bi mogla subvencionirat klube brez varnostnikov oz. kar prepovedat tiste, ki jih nimajo, dokler zanje ne uredi vsaj kvalitetnega šolanja, ne pa nek henki penki šnelkurz.
hafiks
# 14.05.2009 ob 21:46
Alkohol dela čudeže
Kdor išče ta najde
asmas
# 14.05.2009 ob 21:39
no pa iamo še en global

a je tudi tukaj upleten Praštalo
se nebi čudil

na TV-ju je lastnik lokala izjavil,da človeka (varnostnika )sicer pozna ,da pa v lokalu ni nikoli delal
upam ,da se bo našla kakšna slika ki bo osvežila spomin lastniku lokala
Kazalo