Črna kronika

Poudarki

  • Kriminalisti so v petek opravili preiskavo glede izgubljenih podpisov
  • Zgrožena Pozitivna Slovenija
  • SDS: Odziv PS-ja je nezaslišana politizacija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 68 glasov Ocenite to novico!
Melita Župevc
Policija preverja pristnost podpisov na referendumski zahtevi glede Državnega holdinga. Med najspornejšimi naj bi bil podpis poslanke PS-ja Melite Župevc, ki je sicer na porodniškem dopustu. Foto: BoBo
       Ker vsi ti za demokracijo nezaslišani in nevarni manevri niso uspeli preprečiti najizvirnejšega načina preverjanja volje ljudi, so na podlagi insinuacij stranke SDS s policijo začeli preprečevati demokratične postopke.       
 Pozitivna Slovenija
Pozitivna Slovenija
V Pozitivni Sloveniji so z ogorčeni zaradi preiskave glede verodostojnosti njihovih podpisov pod referendumsko zahtevo glede državnega holdinga. Foto: BoBo

Dodaj v

Policisti preverjajo pristnost podpisov poslancev PS-ja

Neuradno naj bi bilo spornih od pet do šest podpisov
12. november 2012 ob 10:52,
zadnji poseg: 12. november 2012 ob 13:35
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Policija preverja pristnost podpisov 30 poslancev na referendumski zahtevi za zakon o slovenskem državnem holdingu. V Pozitivni Sloveniji so zgroženi.

Na generalni policijski upravi so za MMC potrdili, da poteka predkazenski postopek glede podpisov na poslanski zahtevi za referendum o državnem holdingu. Podpisalo ga je 27 poslancev Pozitivne Slovenije, poslanec Socialnih demokratov Srečko Meh ter neodvisna poslanca Ivan Vogrin in Borut Ambrožič.

Na PU-ju Ljubljana pravijo, da so preiskavo glede verodostojnosti podpisov na referendumski zahtevi sprožili na podlagi kazenske ovadbe fizične osebe. Vendar zaradi spoštovanja določil o varstvu osebnih podatkov policija ne more podajati informacij, ki se nanašajo na konkretne fizične osebe.

Kolegij državnega zbora je sicer zavrnil pobudo vodje poslanske skupine SDS-a Jožeta Tanka, da DZ preveri pristnost podpisov na referendumski zahtevi, saj so v poslanski skupini SDS-a menili, da so nekateri podpisi sporni oziroma naj bi bilo takšnih pet do šest. Pri tem se je najbolj izpostavljal podpis poslanke Melite Župevc, ki je na porodniškem dopustu.

Če bi se izkazalo, da je kakšen podpis nepristen, bi bila referendumska zahteva zavrnjena, saj je za to potrebnih najmanj 30 poslanskih podpisov.

Krivda za izgubljene podpise v DZ-ju ?
Kriminalisti so v petek opravili tudi preiskavo glede izgubljenih podpisov pri referendumski zahtevi za t. i. slabo banko. Po navedbah nekaterih medijev naj bi bila odgovorna generalna sekretarka DZ-ja Mojca Prelesnik, saj naj ne bi spoštovala veljavnih predpisov. Priloge bi morale biti preštete in tudi skenirane. Zato ni mogoče ugotoviti, koliko podpisov je DZ poslal na MNZ oziroma koliko jih je MNZ prejel.

Referendumska pobuda ni deležna nadstandarnega poslovanja
Predsednik DZ-ja Gregor Virant je povedal, da je seznanjen z obema kriminalističnima preiskavama, ki potekata glede verodostojnosti podpisov pod zahtevo za referendum o zakonu o državnem holdingu in zaradi zapletov s podpisi pod pobudo za referendum o zakonu za sanacijo bank. Preiskav pa ni želel komentirati.

Virant prav tako ni seznanjen s tem, na čigavo pobudo poteka preiskava pristnosti podpisov pod zahtevo 30 poslancev za referendum o državnem holdingu. Sam pa je ni vložil.

Glede izgubljenih podpisov za referendumsko pobudo glede slabe banke pa je povedal, da je ključno, da so bili originalni podpisi od prvega dne do danes varni v DZ. Do napake pa je po njegovem mnenju prišlo pri kroženju fotokopij med DZ-jem in notranjim ministrstvom. Hkrati bo naredil vse, da se ugotovi, kje je prišlo do napake.

DZ je zato podal kazensko ovadbo zoper neznanega storilca. Predlagal pa bo tudi uvedbo postopka upravne inšpekcije in komisije za preprečevanje korupcije. Ob tem poudarja, da ne bo lahko odkriti, kje je napaka s podpisi nastala.

Po Virantovem mnenju so službe v DZ-ju in na MNZ-ju ravnale v skladu s predpisi o pisarniškem poslovanju, ki za referendumsko pobudo ne predvidevajo "nadstandardnega poslovanja".

Zagotavlja, da so službe v DZ-ju glede na to s podpisi ravnale v skladu s pravili DZ-ja, dokončni odgovor pa bo po njegovih besedah dala upravna inšpekcija. Vsi postopki so potekali na enak način kot v dosedanjih primerih vlaganja podpisov pod pobudo za začetek postopkov za referendum.

Zgrožena Pozitivna Slovenija
V Pozitivni Sloveniji pravijo, da so zgroženi, kako so se kriminalisti odločili za preiskavo pristnih in lastnoročnih podpisov poslancev pod pobudo za referendum o zakonu o Slovenskem državnem holdingu. Vsi poslanci so se po njihovem pojasnilu lastnoročno podpisali pod zahtevo, svojo voljo pa so tudi po elektronski pošti potrdili predsedniku DZ-ja.

PS strankama SDS in DL tudi očita, da spodkopavata temelje slovenske demokratične ureditve. Najprej z "izginulimi" in "nečitljivimi" podpisi pod referendumsko pobudo za poroštvo za Teš 6, zatem pa še z "izgubljenimi" podpisi pod pobudo za zakon o t. i. slabi banki, z "izgubljenimi" podpisi pod pobudo za zakon o ustanovitvi holdinga in z razveljavitvijo skeniranih podpisov.

"Ker vsi ti za demokracijo nezaslišani in nevarni manevri niso uspeli preprečiti najbolj izvirnega načina preverjanja volje ljudi, so na podlagi insinuacij stranke SDS s policijo začeli preprečevati demokratične postopke," so preverjanje verodostojnosti komentirali v PS-ju.

Po njihovem mnenju bi morali kriminalisti preiskati podpise, ki so se izgubili na poti med DZ-jem in ministrstvom za notranje zadeve. "A kako naj to storijo, če njihovo delo nadzoruje in usmerja ter o vsem vse ve eden od dveh glavnih osumljencev največje zlorabe demokratičnih pravil v samostojni Sloveniji, minister za notranje zadeve Vinko Gorenak," dodajajo v PS-ju.

SDS: Odziv PS-ja je nezaslišana politizacija
V SDS-u pa odziv Pozitivne Slovenije razumejo kot "nezaslišano politizacijo". V sporočilu za javnost so zapisali, da so izjave iz stranke velik pritisk, ki ga v PS-ju skušajo izvajati nad organi pregona. V stranki so znova obsodili tudi kopiranje poslanskih podpisov in "izigravanje jasnih referendumskih pravil, ki si jih je privoščila opozicijska stranka Pozitivna Slovenija". Dejanji mečeta slabo luč na sistem parlamentarne demokracije v Sloveniji in na ugled zakonodajne veje oblasti, so prepričani v največji koalicijski stranki.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
ResIpsaLoquitur
# 12.11.2012 ob 11:30
Na koncu bo za vse kriva Mojca Prelestnik?
Kaj pa tisti, ki je podpise odtujil?
In tisti, ki mu je to naročil?
Klasična kriminalistična vprašanja Kdo, zakaj, kako, kdaj... Pa dejte se no malo potrudit, za demokracijo v tej državi gre!
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:51
sintaksa

Žal te moram razočarati. Imam spoštljiv odnos do cerkve, župnikov in verujočih. Ne zagovarjam pa domobrance. In trdim da so bili partizani na pravi strani. Obsojam pa povojne poboje. Obsojam vse totalitarizme: komunizem, fašizem, nacizem,... tudi domobrance.
miroslavm1
# 12.11.2012 ob 12:44
naj se preveri in če se ugotovi ponarejanje, krivce kaznuje. Prav tako pa poiskati tistega ki je "ukradel" podpise od sindikatov
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:44
Jethros

Zakaj pa bi? Daj imejte že enaka merila...
------------------------------------------------
Enaka merila? Tudi jaz sem za enaka merila. Če se Janezu Janši dokaže krivda, naj odsluži kazen. Isto naj velja tudi za Zorana Jankovića, Borisa Popovića,...
To da sta je Virant, Gorenjak... naj bosta kaznovana, kaj me briga. Sprašujem se pa a sta bila res tako neumna...

V naprej pripravljeni podpisi, uporaba skenerja, kopirnega stroja... Res to podpiraš?
dingdong
# 12.11.2012 ob 12:42
Grafološka raziskava ??? Pa kaj so vsi v tej državi popolnoma počeni ???
A ne bi bilo ceneje in preprosteje, da Župevčevo vprašajo, če se je podpisala ali ne ? Tukaj gre za izraženo voljo in ne za birokratsko predrkavanje, kakšen bi moral biti podpis.
Podobno birokratsko sranje so naredili z podpisi za referendum za Teš 6 . Zavrnili so kar nekaj podpisov, češ da bi naj bili nečitiljivi (moj je bil najbrž tudi med njimi). V PM, zdaj mi bo pa en kurčev birokrat predpisoval, kako se moram podpisati ????!!!! Za vse druge inštitucije je moj podpis pristen, razen za birokrate v državnem zboru in MNZ ! In kaj naj potemtakem naredim, da bo moj podpis veljaven ? Ponaredim lastni podpis ???? Ma res, svašta !
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:35
sintaksa

Nisem objektiven. Sem desničar. (:

A bi bilo težko PS in SD ob dnevnem času podpisati 30 poslancem pod vsako zahtevo (2x) ?

Glede kraje podpisov: kraja je kraja. Vsako krajo se mora kaznovati.
Objektivna odgovornost? To pa ne vem.

Ponarejevanje podpisov, dokumentov,... kaznivo dejanje, delo za kriminaliste.
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:15
...da poteka predkazenski postopek...
--------------------------------------------------------
Kaj to pomeni, da bo stranka PS odstopila?
A6
# 12.11.2012 ob 12:46
Jethrosu ustreza samo da kriminalisti preiskujejo izginotje podpisov, za podpise pingvinov pa je itak jasno da so pristni.
Knight Kant
# 12.11.2012 ob 12:15
"Po navedbah nekaterih medijev naj bi bila odgovorna generalna sekretarka DZ-ja Mojca Prelesnik, saj naj ne bi spoštovala veljavnih predpisov. Priloge bi morale biti preštete in tudi skenirane. Zato ni mogoče ugotoviti, koliko podpisov je DZ poslal na MNZ oziroma koliko jih je MNZ prejel."

-----------------------

Če jaz prav razumem vlado, potrebujemo slabo banko zato, da bo vlada po bankah lovila administratorke, ki so napačno poštemplale pogodbe za milijardna posojila tajkunom.
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:07
šurda


Kje pa ti živiš, da trdiš ne rabi poslušati nadrejenega ?
--------------------------------
Ne se ne strinjam s teboj. Če ti šef reče, krši zakon, ga moraš prijaviti,...
Poznaš delo v organu?
Res je, nadrejeni te lahko šikanira, premesti, prijavi,...
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:28
Jethros

Jaz od nobenega ne zahtevam (Janković pa zahteva), da odstopi, ker to ni v moji moči. Lahko pa postavljam vprašanja?

A nimamo ljudi ki se s tem ukvarjajo poklicno? Kriminalisti, tožilci, sodniki...
levak
# 12.11.2012 ob 20:35
Vidim desno akcijo volonterjev, ki pišejo neumnosti na MMC, da bi prikrili svoje 100X hujše hudodelstvo. Upam, da mirno spite. Kajti v življenju je že tako, da se vse nekako poravna.
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:22
šurda

Ni problem pojasniti ! Predstavljaj si eno akcijo kriminalistov,
-----------------------------------
...ne poznam dela kriminalistov, poznam pa zelo dobro delo enega od organov. Naj ostane skrivnost. (:
Jaz vem, da bi šefu rekel, da se ne strinjam z akcijo, ker ni v skladu z zakonom. Delal bi proti zakonu le v enem primeru, če bi opustitev dejanja, pomenilo še večjo kršitev zakona...
dingdong
# 12.11.2012 ob 12:59
Tale dva klovna v državnem zboru in MNZ se brez sramu zajebavata iz vseh nas. Po eni strani se dlakocepi z podpisi, po drugi stani pa izgubijo nekaj sto podpisov za referedum in nikome ništa ???
Sicer sem pa iz kuloarjev že prejšnji teden izvedel, da je glavna tarča te šlamastike okoli podpisov Mojca Prelesnik, ker je Virant ni zamenjal. Na vseh položajih v državi morajo biti namreč preverjeni partijski kadri !
TineB
# 12.11.2012 ob 12:48
Uradni sponzor Pozitivne Slovenije: Xerox.

... včasih so sponzorirali SDS ... ta

Scan-edit-print združba.

(noregobe.press)
gesan
# 12.11.2012 ob 20:47
Poloviti lažnivce, pa se bo temu lahko reklo dober začetek.

Če k temu dodaš še lopove bo začetek še boljši!
no_remorse
# 12.11.2012 ob 20:14
Poloviti lažnivce, pa se bo temu lahko reklo dober začetek.
McClain
# 12.11.2012 ob 19:34
sam vcasih so rekli da te materinstvo polepsa:-)
oljka
# 12.11.2012 ob 19:08
Župevčeva se podpiše na 1000km-sreča da jezika ne more nobeden človek stegnit na takšno razdaljo....
olen
# 12.11.2012 ob 17:57
cintauer
šurda
Tvoj otrok ti sune ček in te podpiše ter dvigne keš. Se ti zdi to zakonito?


Šurda ti bo sigurno odvrnil: če je to naredil z mojim odobravanjem se mi ne zdi sporno
bisabre
# 12.11.2012 ob 16:06
Cirkus PS pa kar še deluje a ne?
neuromouse
# 12.11.2012 ob 14:18
Bodo ovadili "neznano osebo"? "Ne bo mogoče ugotoviti, kdo je ponarejal podpise poslancev"?
Mislim, da pristojni v tem primeru zlorabljajo neke luknje v zakonu -glede definicije podpisa
flagellum
# 12.11.2012 ob 13:39
twingi - zakaj te moti da bi bila kriva državna sekretarka, ne moti pa te, da bi odgovarjal Virant?
Kaj s tem ko odstopita Gorenak in Virante je potem vsa stvar končana?! Kaj pa vsi tisti, ki so imeli opravka z podpisi bodo ostali nekaznovani? V primeru, da Virant in Gorenak prevzameta objektivno odgovornost in odstopita, pričakujem, da odgovarjajo prav vsi, ki so imeli opravka z temi podpisi. V nasprotnem primeru nismo rešili nič.
manrose.
# 12.11.2012 ob 13:20
Zato pa je treba čim prej preklopiti na elektronsko poslovanje z državo. Vsak državljan dobi od države kodo ali geslo, preko katerega gre volit, vlagat podpise za referendume, itd.
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:10
murovec


ŠURDA, vidiš, ni dobro pisat resnice, ker dobiš kup minusov...
--------------------------
dokler so samo minusi je eno, ko komentatorji postanejo žaljivi je pa drugo....
Jethros
# 12.11.2012 ob 12:57
liam:
Tudi 2000 let širjenja vere na način, kot so si ga dovolili v RKC...Jezusove nauke so priredili na svoj način...kradejo, pa jih večina vernikov še zmeraj zagovarja, posiljujejo, pa jim večina vernikov še vedno opraviči, medtem ko pa sami ne opravičijo, ampak tožijo medije, če povzemajo trditve posameznikov, ki trdijo, da je nekdo iz njihove cerkvene hiše biološki oče.
Za razliko od te pralnice sam ne opažam nobenega, ki bi si želel Stalina, vidim pa, da brez problema podpirate starčka, ki pridiga o morali, skromnosti, darovanju in poštenosti medtem, ko sam sedi na zlatem fotelju.
Kdaj je Jezus učil širitev njegovih naukov na tak način, veste vi sami.
slowjazz
# 12.11.2012 ob 18:10
HAha poslanci PS!! Ali jih ne bi raje poslali kam drugam namesto v parlament??
resnicar
# 12.11.2012 ob 18:01
šurda

Saj se ne spoznam preveč na delo grafologa. Ampak mislim, da oni ne gledajo samo ali je podpis isti. Iščejo neke karakteristike v znakih, stilu, celostni podobi, širina črk, oglatost... To je cela znanost. NPR. enkrat se lahko nekdo podpiše JANEZ drugič NOVAK. Grafolog bo ugotovil, ali gre za isto osebo.
cintauer
# 12.11.2012 ob 17:55
šurda
Tvoj otrok ti sune ček in te podpiše ter dvigne keš. Se ti zdi to zakonito?
olen
# 12.11.2012 ob 17:52
šurda
jaz se strinjam, da se izginuli podpisi ne morajo primerjati z morebitnim privolenjem ponareditve podpisa s strani ga. Župevc.... Pa vendar če je prišlo do tega naj se ustrezno ukrepa, tako kot se bi proti meni...
resnicar
# 12.11.2012 ob 17:17
dominho

Glej, prej sem ti napisal. So primeri, kjer je lahko stranka v sodnem postopku zaiinteresirana, da laže da je določen podpis njen lastnoročni. Druga stranka, ki to prvo stranko toži pa trdi, da podpis ni lastnoročen. Sodišče bo z izvedenškim mnenjem odločilo, kaj je resnica.

Glej primer
Micka je na potovanju v Ameriki. Čas da vloži odškodninski zahtevek proti Jožici ima še 3 dni. Ker se ne vrne v tem času, reče svojemu prijatelju. Franc podpiši me kar ti in vloži na pošto. Ker je Franc nakracal čisto drugačen podpis, je to povod, da Jožica sproži tožbo glede podpisa, ki po njenem mnenju ni pristen. Miska bo trdila, da je podpisala sama. Jožica pa bo trdila, da je podpis drugaćen od vseh predhodnih. Sodišče bo moralo razsoditi. Grafolog bo imel zadnjo besedo.
resnicar
# 12.11.2012 ob 17:05
Šurda

Glej ne meči v isti koš komentiranja na anonimen način na nekem portalu in uradnih postopkov z listinami. A tu ne vidiš nobene razlike?

Ti lahko trdiš da je resnicar Grims. To bo ostal tvoj problem. Ko pa bom jaz v nekem postopku z imenom in priimkom ter podatki in lastnoročnim podpisom nekaj podpisal, bo to uradno veljalo. Takrat ne boš mogel trditi, da je to podpisal Grims. Ker se bo zadeva preverila na sodišču z grafologom. Kaj ti ni jasno?
Knight Kant
# 12.11.2012 ob 16:43
svabo - 12.11.2012 ob 16:14
knight kan
Ne vem kje je problem. Poslanka je podpisala pobudo. Ko je bil izražen dvom je svojo voljo še dodatno izkazala z osebnim pismom predsedniku parlamenta.
------------------

Ja jaz tud čisto dobro ne razumem teh pravniških fetišev s podpisi, in kdaj so skeni dobri, kdaj pa ne več.

Si predstavljaš, če bi Župevčeva, namesto da nori z dojenčkom po Ljubljani, svojo pobudo oddala raje zdoma po elektronski pošti, podpisano z digitalnim podpisom. Potem bi s pomočjo grafologa verjetno skušali dokazati, da je po vnosu gesla za dostop do njenega elektronskega podpisa na ENTER pritisnil njen brcajoči dojenček in je torej podpisnik on!

Melita je itak posredno priznala, da je dojenček njen sopodpisnik, to pa s poslovnikom ni predvideno!
blef
# 12.11.2012 ob 16:01
Kakšna odgovornost do otroka, da ga že tako malega lahko okuži s politiko.
Binder Dandet
# 12.11.2012 ob 15:27
Prav je, da preverijo. Hkrati pa naj preverijo tudi, kdo je "založil" podpise civilne družbe. Potem pa kogarkoli, ki je v kateremkoli od teh primerov palamudil, čez vrata parlamenta na cesto.
krosnjar
# 12.11.2012 ob 15:11
Madonca, kaj smo izvolili v parlament. Kaj ljudje res nikoli ne preberejo imena na glasovnici?
jernejt
# 12.11.2012 ob 14:41
Jethros

# 12.11.2012 ob 12:57
Prijavi neprimerno vsebino liam:
Tudi 2000 let širjenja vere na način, kot so si ga dovolili v RKC...Jezusove nauke so priredili na svoj način...kradejo, pa jih večina vernikov še zmeraj zagovarja, posiljujejo, pa jim večina vernikov še vedno opraviči, medtem ko pa sami ne opravičijo, ampak tožijo medije, če povzemajo trditve posameznikov, ki trdijo, da je nekdo iz njihove cerkvene hiše biološki oče.
Za razliko od te pralnice sam ne opažam nobenega, ki bi si želel Stalina, vidim pa, da brez problema podpirate starčka, ki pridiga o morali, skromnosti, darovanju in poštenosti medtem, ko sam sedi na zlatem fotelju.
Kdaj je Jezus učil širitev njegovih naukov na tak način, veste vi sami.
+ 2 glasova


BRAVO, dober vpis! Jaz imam podobno... podpiram vero, NE podpiram pa Cervke
sintaksa
# 12.11.2012 ob 14:36
aovse, to res ni le teorija, obstajajo trdni dokazi, da se izvaja načrt, ki ga opisuješ.
Tisti, ki tega ne vidi, si ne zasluži dihat zraka.
Sicer pa, zmaga vedno pravica in resnica, zato me ne skrbi.
Šmorn
# 12.11.2012 ob 14:32
sintaksa - en malček pa imaš zgrešene pojme. Če se prijatelj podpiše namesto tebe, potem podpis ni tvoj, kakorkoli obrneš. In nobena leva logika tega ne spremeni.
resnicar
# 12.11.2012 ob 14:31
V Sloveniji velja slovenska ustava, zakoni in podzakonski predpisi. Policija je samostojen organ, ki preiskuje potencialne zlorabe ali kršitve naše zakonodaje. In ne boste verjeli, prej opisani pravni red velja celo za poslance Pozitivne Slovenije. Če so ravnali zakonito, potem se nimajo česa bati.
Šmorn
# 12.11.2012 ob 14:05
Ej, obsidijan: "Tisti pa, ki govorite, kako se podpis Melite Župevc ne ujema za njenimi preteklimi podpisi, ne vem, zakaj nalašč ne omenjate njenega lastnoročnega pisma predsedniku DZ, kjer izjavi, da je tisti podpis njen, spodaj pa se podpiše tako, kot je podpisana na "sporni" zahtevi za referendum."

1. A lahko pošlješ link, kje se da ta dopis videt?
2. Če sumim, da se je prvič namesto MŽ podpisal nekdo drug, kje imamo zagotovilo, da se tudi na dotični dopis ni podpisala ta oseba? Tvoje pisanje vzdrži, če se MŽ pred pričami podpiše enako kot na zahtevi za referendum.
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:41
nWo

# 12.11.2012 ob 13:40
Prijavi neprimerno vsebino
Ta blontna gospa je kar simpatična.
-------------------------------
ti sem mal hecaš?
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:35
Tzerozzi

lahko pogledaš še o ponarejanju podpisov, kateri člen že govori o tem...
forhand
# 12.11.2012 ob 13:33
Kadija sudi,kadija tuži, kaj vse in kaj še bomo doživeli od JJ in SDS. Kaj pa podpisi v knjigah o orožju Šurca in Zgage, seveda to Gorenaka in Barbare Brezigar ne zanima, je pa ponovno pogorela kot vodja volilnega štaba najboljšega in najbolj povezovalnega kandidata...
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 13:32
Tzerozzi

Vidim, da pridno gledaš zakonodajo....
--------------------------------
Gre za zahtevo poslanca, ki izrazi željo po referendumu. Je v naprej (ni še zakona) podpisan papir zahteva za referendum?
KunteKinte
# 12.11.2012 ob 13:30
Kdaj bo pri nas taka akcija...naša policija..tožilstvo in sodišče niso sposobni procesirati resnega kriminala.. samo kurje tatove iz zg kungote obsodijo..tošič jim je že rekel doviđenja he he

USKOK istražuje 600 ljekara u akciji "Hipokrat"
TineB
# 12.11.2012 ob 13:26
Hči Melite Župevc in Toneta Ropa pa verjetno ne bo ravno lepotica, lol.
Jethros
# 12.11.2012 ob 12:48
A6:
Poslanci trdijo, da so podpise podali oni...kaj bi še radi?
in seveda je veliko večje sranje to, da so med DZ in MNZ izginili podpisi ter se je na podlagi tega prvotno onemogočilo referendum.
Zdaj te pa vprašam :)
Če bi bil predsednik DZ Veber, minister za notranje zadeve pa Gašpar Mišič in bi enako zginili podpisi za referendum....kako bi pisal tukaj? :)
vojnaslo91
# 12.11.2012 ob 12:46
šurda

Pod čigavim vodstvom pa so kriminalisti in tožilci ?
Ti bo dal en namig. Dr:Vinko Gorenak SDS notrajni +tožilski
minister, ti to kaj pove ?
---------------------------------------------
Nisem toliko neumen, kot se zdi nekaterim tvojim...
Vsak policist, kriminalist je samostojen, odgovoren in mora delati po zakonu in ne rabi poslušati nadrejenega.
mojcd
# 13.11.2012 ob 20:20
Ko se pa za pasoš in osebno podpišemo na en kvazi ekranček digitalen je pa vse ok............
Kazalo