Črna kronika

Poudarki

  • Pahor svoj prekršek objavil na Twitterju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 64 glasov Ocenite to novico!
Zoran Janković
Janković naj bi prekršil cestnoprometne predpise. Foto: BoBo
Borut Pahor
Pahor je fotografijo objavil na svojem profilu na Twitterju. Foto: Twitter
VIDEO
Policisti poostreno nadzi...

Dodaj v

Pretežki nogi Zorana Jankovića in Boruta Pahorja

Omejitve med 110 in 130 kilometri na uro
22. julij 2012 ob 12:15
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zorana Jankovića naj bi pred mesecem dni na avtocesti posnel neznanec, ko je vozil tudi 200 kilometrov na uro. Predsednik Pozitivne Slovenije ne komentira.

Posnetek, ki je nastal na avtocesti med Ljubljano in Koprom, je objavil Požareport, njegov avtor pa je osem minut vozil za avtomobilom, ki naj bi ga vozil Zoran Janković, in medtem posnel tudi svoj merilnik hitrosti.

Ta je ponekod pokazal blizu 200 kilometrov na uro. Na tem delu avtoceste so sicer omejitve hitrosti med 110 in 130 kilometri na uro.

Za komentar smo povprašali tudi Pozitivno Slovenijo, a so nam sporočili le, da Janković tega poročanja ne komentira.

Za tako hitro vožnjo je sicer zagrožena kazen odvzem vozniškega dovoljenja. Vendar pa lahko policija ukrepa le na podlagi meritev z merilniki hitrosti, ki izpolnjujejo potrebne tehnične zahteve.

Pahorja so policisti ujeli
Medtem pa je kandidat za predsednika države in poslanec SD-ja Borut Pahor v petek svoj prekršek na družabnem omrežju Twitter objavil kar sam.

Policisti so ga ustavili, ker je vozil 16 kilometrov na uro prehitro - namesto 60 km/h je vozil 76 km/h. Dobil je tri kazenske točke in 200 evrov globe. Alkotest je nekdanjemu premierju pokazal 0,0.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
Udarni
# 24.07.2012 ob 20:05
Če hitrosti ne izmerijo zakonito, potem mu nihče ne more nič, tako pač je. Tudi vsak izmed nas tu gori bi se bunil, če bi ga kdo zasledoval in meril hitrost s telefonom, potem pa hotel, da nas na podlagi tega policija kaznuje. Drugo pa je seveda vprašanje Jankovićeve morale v tem primeru.
djmiki
# 24.07.2012 ob 06:31
nemorino
a ti ni zanimivo to da sta oba z leve strani se pravi tisti na desni so vsi vozli po predpisih ste pa zelo kulturni in zakona spoštovanja vredni ljudje tam je pa zelo zanimivo tudi to da je pri vseh Jankovičevih grehih prisoten požar report kot prvi ki objavi take stvari se pravi da Jankovič in Pahor nista zanimiva za ostal slovenski novinarski svet, razmisite malo s svojimi glavami ! Če treba kaznovat potem naj vse tri prvo požar report ki prikriva snemalca,pa tisga ki je to posnel,ko je tud na veliko kršil zakon ko ga je sledil in voznika v tem primeru Jankoviča
nemorino
# 23.07.2012 ob 21:45
Pa kolk vam plačujejo, da tako zagrizeno ščitite Don Jankovića, kajti svobodnega človeka si ne predstavljam, da bi tako tlačil obe roki v ogenj za enega največjih zločincev po titu pri nas!
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 15:31
@Črnibog:
Torej je bila žogica nerazumevanja na moji strani.:)

Vsekakor bi morali mediji postrečt z dokazom, da je to Janković. Samo se bojim, da to ni namen te zgodbe.

@A.S.:
"Za tako hitro vožnjo je sicer zagrožena kazen odvzem vozniškega dovoljenja."

Saj ni tako težko zgooglat. 1 min.

"46. člen

(najvišje dovoljene hitrosti)

(7) Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom, ali prometnim znakom omejeno hitrost na avtocesti ali hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, se kaznuje za prekršek z globo:

4. 300 eurov, če prekorači hitrost nad 40 km/h do vključno 50 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk;

5. najmanj 400 eurov, če prekorači hitrost za več kot 50 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila. "
http://www.uradni-list.si/1/content?id=101702

Nobenega odvzema. Po zadnjem ZVCP je bil pri prekoračitvi nad 100% dovoljene hitrosti 18 točk oz. avtomatski odvzem. Zdaj tega očitno ni več. Prepoved vožnje pa je odvisna od presoje sodnika, ni pa to odvzem.
Jethros
# 23.07.2012 ob 14:38
asmas:
Tvoje očitanje o nekem "mojem" Zoranu pove vse o tvojem širnem konceptu razumevanja zadev...žal si navada ovca, ki jo je ustvarila politika, katera futra tebe in tebi podbne z neumnostmi.
BTW...Zoran ni prav nič moj, nisem ga volil. Tvoja osebna stopnja užaljenosti glede "ubogega" kalimerota, pa jasno kaže, kako močno si zaslepljen.
Saj bo...sieg heil!
Comando valut
# 23.07.2012 ob 13:53
Narodni izdajalci podpirate smrtno nevarno vedenje v prometu iz ideološke indoktriniranosti. Fuj in fej!
Črnibog
# 23.07.2012 ob 13:30
Binder Dandet: Zelo dobro razumem kar želiš povedati, že po prvem vpisu sem dojel. Mislim, da se najboljše ne razumema, jaz ne trdim, da je sedaj možna kazen, jaz sem samo predvideval in si mi pojasnil zakaj ni možno.
Jaz sem po drugi strani napisal lastno izkušnjo, sicer sem tudi sam kršil predpise pri tem, ko sem mu skušal slediti, ampak sem kasneje obupal, sem pa vseeno uspel videti dovolj, policija se je vključila v promet v Celju in do Dramelj rešila težavo. Brez policijskega posnetka tako ali tako ne gre kot si napisal, a če se potrudijo, ga lahko dobijo. To je to!
Lahko pa bi vsaj potrdili ali ovrgli dejstvo, ali je bil ali ni. Tudi to bilo pomembno, če ne že zaradi javne podobe dotičnega politika.
asmas
# 23.07.2012 ob 13:25
jehtra
novinarjem po našem zakonu ni potrebno rarzkriti vira
tudi finska lutka v rokah tov.kučana noče povedati da sta se mu kos in cvikl zlagala,ker ga ščiti zakon o novinarstvu
v normalnih državah je posnetek dovolj
v banana republiki ki jo vodi murgelski palček je dovoljeno vse-tudi sanje
če bi slučajno jaz divjal 200 po ACin bi me nekdo posnel ti garantiram da bi kresalčki hitro potrkali na moja vrata
ker pa je v igri tvoj skorumpirani kavboj zoki je pa dovoljeno vse
Jethros
# 23.07.2012 ob 12:00
Posnetek, ki je nastal na avtocesti med Ljubljano in Koprom, je objavil Požareport, njegov avtor pa je osem minut vozil za avtomobilom, ki naj bi ga vozil Zoran Janković, in medtem posnel tudi svoj merilnik hitrosti.

Torej imamo dva kršitelja, Požareport pa prikriva identiteto avtorja posnetka, ki je prav tako vozil prehitro :)

Ergo: Oglobiti vse 3 :)
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 11:33
@Črnibog:
Saj pravim, tistega primera ne poznam. Čeprav mislim, da je opcija tudi, da je nekdo od udeležencev na cesti prijavil divjaka. Jaz vem, da sem zarad pijanga človeka, ki je vozil pred menoj cik cak, že klical. Je pa seveda možno, da če kaj zelo ekstremnega vidijo v nadzornem centru, da pokličejo.

Imam pa občutek, da me ne razumeš povsem, ker jaz govorim o dokazih, ne nadzoru. Kamere so nameščene zaradi nadzora, to imaš prav. Kot dokazno gradivo posnetki darsovih kamer ne veljajo. Saj imajo darsovci tudi radarje, s katerimi merijo hitrost predvsem v tunelih, pa se ne kaznuje na podlagi teh izmerjenih hitrosti (pa to ne mislim unih prikazovalnikov hitrosti). Kot dokazno gradivo za kaznovanje v cestnem prometu veljajo le
- hitrost izmerjena z merilnikom hitrosti, ki izpolnjuje pogoje, ki jih določa prej omenjen pravilnik
- posnetki, ki so jih posneli policaji s svojim videonadzornim sistemom, za katerega spet velja nek pravilnik
- izjave policajev, ki so priča prekršku
prinašalec
# 23.07.2012 ob 11:16
Epilog: pahor bo dobil ustno opozrilo, jankovič se bo vsemu svetu smejal v obraz....
Črnibog
# 23.07.2012 ob 11:08
Binder Dandet: Možnosti (v navedenem primeru), da je informacija prišla do policije, sta po mojem mnenju samo dve.
Obvestilo DARSa, da je na cesti objestnež, ki ima hudo pretežko nogo ali pa da je bil nek policaj izven delovnega časa na AC in je obvestil kolege.
Sam se nagibam k prvemu, ker nadzorne kamere so namenjene prav temu, da se preprečujejo tragedije, vsaj jaz tako razumem njihov pomen. Ker drugače je brezveze, da se promet nadzoruje, če je kamera sama sebi v namen..
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 11:00
@Črnibog:
Primera, ki ga navajaš, ne poznam. Kot praviš, so bili obveščeni o divjaku in so se pognali za njim. Torej so vse morebitne dokaze pridobili policaji, ki so ga lovili. Niso pa uporabili Darsovih posnetkov. V tem primeru v članku pa ni razbrati, da bi oseba, ki je snemala, obvestila policijo, ampak je samo posnela in še sama kršila cestno prometne predpise ob tem. Edini posnetki, ki imajo uradno veljavo, so posnetki videonadzornega sistema Provida, s katerim so opremljena nekatere namenska vozila Policije.
adejno
# 23.07.2012 ob 10:54
@ferrari458, od politikov od zdaj naprej pričakujem, da se ob prvi prekoračitvi hitrosti samoovadijo prvemu policistu ki ga srečajo.
Črnibog
# 23.07.2012 ob 10:43
Binder Dandet: Priznam, podrobnosti ne poznam, vem pa samo, da se policija zmiga, če se želi. Kakšni dve leti nazaj, mogoče tri je en Avstrijec divjal proti MB, v Dramljah ga je počakala policija oz. so mu sledili iz Celja proti MB. Dejstvo je, da se da "divjaka" videti na nadzorni kameri in če se obvesti policijo, lahko ta primerno ukrepa.
Vprašanje pa je, kdaj "smejo" in kdaj ne oz. zakaj jim v določenih primerih to ni problem, v drugih pa je.
cenitamsok
# 23.07.2012 ob 10:22
Seveda, ker sta "boščka" in "naša" jima bo s pomočjo "falange 571" to celo dvignilo točke. Že videno.
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 10:22
@Črnibog:
DARSovi posnetki ne morejo služit kot dokaz. Je bilo že večkrat povedano v primeru bedakov, ki na AC obračajo ali zaustavljajo v primeru toče. Edina referenca za hitrost na tem posnetku je števec avta tistega, ki je snemal. Oprosti, ampak obstaja ena zadeva, ki se ji reče Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu, ki natančno določa kriterije, ki jih merilnik mora izpolnjevati. Na podlagi tega posnetka voznika ga ne morejo zaradi hitrosti oglobiti. Morda kvečjemu zarad kakšnega prekrška ala nepravilna menjava voznega pasu ipd., pa močno dvomim. Tale posnetek je za Lady, ne pa za resne medije.
nesesekirat
# 23.07.2012 ob 10:18
Je pa zanimiva povezava med rezultati "Vox populi" in na "Požareport" objavljenimi "grehi župana ljubljanskega. Samo da "Zoki" dobi kakšen % več glasov kot Janša, takoj Požar v "naftalin"-nekaj se bo že našlo. Pa tako kot naj bi Janša zaničeval take vrste anket, čeprav so le "lari-fari". Je pa nekaj zanimivo: včerajšnji "Vp" je prava katastrofa za Janšo in SDS in MMC o njej molči-kolikor JJ kaže dobro pa rezultate ankete na udarno mesto. Saj kriterij, kljub brezveznosti anket, imejte dosleden, politkomisarji z MMC.
Črnibog
# 23.07.2012 ob 10:05
Iz posnetka se tega ali je Zoki ali ne, ne da razbrati. Nam pa lahko pomagata stvar razčistiti DARS in policija, prvi imajo posnetke, drugi pa lahko preko registerske številke to potrdijo ali ovržejo. Kdorkoli je že, mora biti primerno kaznovan. Ampak to je že druga zgodba...Nam je že "gospa" pokazala kako se stvari streže
lojal
# 23.07.2012 ob 09:58
ferrari458
Najbolj zaščiten je zagotovo Majer, potem so šele ostali. Ni mu treba hodit niti na sodišče.
veyron
# 23.07.2012 ob 09:57
od kje jankoviču sploh denar za mercedesa, ko pa ima 300 tisoč evrov minusa na bančnem računu, celo plačo mora pa dati za pokrivanje negativnih obresti, njegove firme pa vse poslujejo z izgubo...
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 09:55
@ferrari458:
Imuniteta, ne Amuniteta. Pa nista sosednji črki, da bi šlo za lapsus.:) Sicer pa se je ovadba prestavila v Postojno v času Matejeve reorganizacije leta 2006 ali 2007. Zdaj pa nehaj nabijat s političnimi floskulami in povej, kako iz posnetka razbereš, da je to Janković???
ferrari458
# 23.07.2012 ob 09:46
Je pa zanimivo, da je Pahor povsem prezrt,

Pahor je plačal kazen, tako kot vsi ostali državljani... jankovič ima pa amuniteto na vse kazni, ovadbe proti njemu se "čudežno" izgubijo na poti v Postojno.
gorc27
# 23.07.2012 ob 09:40
A, članek je še kar na prvi strani RTV. Zagotovo je plačnik SDS? In mimogrede, nemške avtoceste so brez omejitev hitrosti in statistično najvarnejše v Evropi.
adejno
# 23.07.2012 ob 09:35
Je pa zanimivo, da je Pahor povsem prezrt, pa so le njega dokazano ujeli, mogoče pa zato ker je kandidat desnice na predsedniških volitvah, samo ugibam, nje kalimeroti.
ffffff
# 23.07.2012 ob 09:25
a s katrco lahko omejitev prekoračiš?
Valuk_
# 23.07.2012 ob 09:09
Lol.. katere neumnosti od novic.
adejno
# 23.07.2012 ob 09:01
@ferrari458, a volvo pa ne potegne 200, nje.
In zakaj volvo če je klio povsem zadosti za tričlansko družino, spet življenje na visoki nogi, zdaj ko ljudsvo strada, nje kalimeroti.
Binder Dandet
# 23.07.2012 ob 08:55
Dajte mi razložit, kako se iz tetga posnetka ve, da je to Janković???
slofbi111
# 23.07.2012 ob 08:46
A tajkuna Jankovića je tudi Janša ustvaril? Naj se Zoki najprej Slovensko nauči govorit, saj pa ja ni zmožen 3 Slovenskih stavkov skupaj spravit.
ferrari458
# 23.07.2012 ob 08:41
@adejno
janša vozi družinski volvo karavan...
drugače pa ne skrbi, če bodo njega dobili, da drvi 200 na uro, bo to pol leta udarna novica v vseh slovenskih medijih
lojal
# 23.07.2012 ob 08:31
Majerja vozijo drugi, ali osebni šoferji ali pa služabnik Žerjav. Torej njega ne morejo dobiti pri prehitri vožnji.
Ćićo
# 23.07.2012 ob 08:14
@adejno

Janša vozi karavana ne pa take mrcine kot Janković in njegova velesposobna Jurček in Damjan...
to so najbolši menedžerji pardon kapitalisti z denarjem na Cipru, tukaj pa frajarijo po cestah
adejno
# 23.07.2012 ob 08:05
Za kalimerote, ki veselo in obilno mečejo kamne, čeprav niso brez greha bi samo pripomnil, da sedaj dajejo vzorec za prihodnje, ko bodo dobili na radar kakšnega JJ.
Me pa zanima kakšen avto vozi JJ za tiste ki jim gre Jankovičev v nos.
Aja on je ljubljeni vodja, ne pa nek opankar, on se lahko nje kalimeroti.
kaksna_drzava
# 23.07.2012 ob 08:02
Mentaliteta jasna.
Žal.
veyron
# 23.07.2012 ob 07:51
ivod, res je, bogatuni kot je harambaša janković v mercedsu, naj plačajo več za prekrške, kot pa siromaki, ki delajo za 500 evrov
ivod
# 23.07.2012 ob 07:45
198 km/h ni kakšna posebno velika hitrost za dober osebni avto ...
..v Nemčiji sem vozil Audi A6 quatro 210 km/h povsem mirno ... mirneje, kot recimo s clio-tom 130 km/h ...
problem zna biti le z mnogo počasnejšimi vizniki na cesti, ki jih tak prehitavajoči avto malce zbega ... pa še to zaradi tega, ker se naši vozniki ne držijo desnega voznega pasu ... nekateri mislijo namreč, da če vozijo 130 km/h ... da lahko vozijo po srednjem oz. levem voznem pasu ...
... torej ... imamo predpise in ustrezne kazni ... no, kazni bi morale biti vezane na finančne zmožnosti voznikov tako, da bi bogatune kazen za enak prekršek prizadela enako kot reveže za enak prekršek ...
... politiziranje vnašati v vse to pa je politikanstvo ...
Konig
# 23.07.2012 ob 07:16
Ne čudim se, da Požar objavlja takšne bedarije, mi pa ne gre v glavo, da RTV, ki naj bi bil nek resen medij, povzema njegove nebuloze. Im mi plačujemo naročnino, zato da nacionalka povzema novice po nekem tračarju
bibero
# 23.07.2012 ob 07:07
Kje se lahko vidi ta posnetek?
lojal
# 23.07.2012 ob 06:59
Ej ljudje! Pa ne more kar nekdo, ki je v tem primeru tudi sam delal prekršek, vozit za nekom in snemat, pa naj bo to kdorkoli z leve ali desne. Edino, kar je lahko zakonsko je hitrost, ki jo izmeri policija. Taka informacija pa je kar nekaj. Da bi jo objavila Demokracija, bi razumel, ker pa jo je objavil RTV, pa ne razumem. Pa ne podpiram Jankoviča, da ne bo pomote.
veyron
# 23.07.2012 ob 06:36
Janković je itak nad zakoni... poleg tega pa ima še volilno bazo, ki so ji največje sanje v življenju črn merdedez, zlatni lanac, ceca na avtoradiu in divljanje po cestah, zato ga bodo slepo podpirali, pa tudi če bi dvesto na uro tri otroke povozil...
stein
# 23.07.2012 ob 06:31
Relativiziranje v smislu saj je vozil hitro in prekršil prometne predpise in zakone, a ni nikogar ogrožal..pa lepo je prehiteval in blablabla(Unssen), je tipično pobalkanjeno razmišljanje ki nas ne bo peljalo nikamor drugam kot le na balkan. Zakon oziroma pravilo se krši ali pa se ga ne krši. V tem primeru so se cestno-prometni predpisi še kako kršili in to v taki meri, da bi moral kršitelj izgubiti vozniško. To, ali smo trudi drugi to že počeli ali ne je popolnoma irrilevantno! Sam pač mislim da je tudi odgovor policije eno samo sprenevedanje. Pred leti smo na spletu gledali norca na motorju s kamero ki je divjal po eni od naših cest in dobro se spomnim kako je policija zatrjevala da bo storila vse, da bo storilca našla in kaznovala......tokrat pa ne more nič??!! Če je tako, smo banana republika, pardon balkanska republika.
Whitetrasher
# 23.07.2012 ob 06:11
"Zorana Jankovića naj bi pred mesecem dni na avtocesti posnel neznanec, ko je vozil tudi 200 kilometrov na uro."

Tako rad ima Ljubljano,da tvega lastno življenje,da bi bil čimprej v njej.
:D
Unssen
# 23.07.2012 ob 01:07
@Niko_K_

Glej, imaš prav. Zakaj ne, seveda je takšna vožnja napak po marsikaterem merilu.

Zdaj pa, če dovoliš eno vprašanje: pozabi za trenutek na Jankoviča, na zakon in na vso navlako ... ali si se že kdaj peljal 180 (+-10) km/h po prehitevalnem pasu mimo nekoga, ki vozi 150 (+-10) km/h po voznem pasu? Jaz sem se. Nič bolj tvegano kot običajno prehitevanje. Če ti ne meniš tako, nič ne de, imaš tudi prav, nemara še bolj. Vsakomur svoje. Upam, da s slednjim ni kaj narobe. :)

P.S. Slovenske ceste tlačim kakih 15 let.
Niko_K_
# 23.07.2012 ob 00:53
.. si si sam odgovoril. S hitrostjo g. Pingvina je nekaj HUDO NAROBE.
Unssen
# 23.07.2012 ob 00:06
@Niko_K_

Jasno, da je narobe iz represivnega, kazenskega vidika glede same hitrosti (grajam seveda druge elemente, kot so vožnja po levi ... da se ne ponavljam). Vsi vemo, kakšna so zakonska določila.

Tudi ne zagovarjam snemanca ali snemalca, da sta tako hitro vozila. Pravim le, da zaradi hitrosti same na posnetku nisem videl ničesar spornega, le običajna prehitevanja z običajno razliko v hitrosti med prehitevanim in "prehitevancem".
jbzt
# 22.07.2012 ob 23:29
To je že staro,saj so o tem poročali že vsi NORMALNI mediji pred več dnevi.
Kaj je bila toliko časa cenzura na MMC-ju (Tilli,Pašek,Šetinc) ???
adejno
# 22.07.2012 ob 23:23
@Danger_Mouse, Glede vožnje nimam komentarja, ker tudi jaz ne vozim samo 130, je pa zanimivo tvoj vedenje o tem kaj bi bilo če bi bilo.
Ker si že tako vidovit, mi lahko izdaš kombinacijo za prihodnji loto.
Niko_K_
# 22.07.2012 ob 23:19
@Unssen

Generalno gledano JE narobe s hitrostjo. Saj, če se ne pišeš Opanković, plačaš za tako kakanje cca. 400€ (po novem 1200€), kasiraš 9 pik + dobiš odvzem vozniške (stranska sankcija) med 1 mesecem in 1 letom!
multinet
# 22.07.2012 ob 22:42
A samo levi prehitro vozijo?
zmagoslav
# 22.07.2012 ob 22:41
Kdo bi pa še verjel kaj POžareportu!? majer je v riti pa ga mora prijatelj vleči iz d...a ker je drugi prijatelj v arestu! :) Že videno!
spiritus2303
# 22.07.2012 ob 22:10
So what!?! ;)
labi
# 22.07.2012 ob 22:08
Oprostite, ampak moraš pa biti res totalni idiot, da kar 10 minut voziš 200 na uro in poleg tega nekoga snemaš...

Če je že ta tip imel jajca, snemal in posnetek objavil, pa naj ima jajca, pa se identificira. Konec koncev je tudi on vozil tako hitro kot Jankovič.

Ojej, kam smo prišli... Ko bi se vsak za sebe toliko brigal, kot za druge...
dejkos
# 22.07.2012 ob 21:38
Janković ne bo za svoje divjaštvo plačal niti centa. Dobra analiza stanje je TUKAJ.
nesesekirat
# 22.07.2012 ob 21:26
Danger Mouse, pa če Janša po AC divja s 300km/h je to proti temu, kar počne z državo, otroška igrica v peskovniku.
Janković ne komentira-kateri normalni človek pa komentira tisto, kar o njem objavi Požar. Janković vendar ni Urška Čepin. Je pa žalostno, da se človek kot je Požar ne zna preživljati s poštenim delom-le laži, podtikanja, izmišljotine. Po moralni vrednosti navadni vaški klepetulji "do kolena ne seže". Tipičen slovenski "raziskovalni novinar" pač.
brane666
# 22.07.2012 ob 21:26
če ga je hotel posneti je moral voziti ravno tako hitro kot on,
Unssen
# 22.07.2012 ob 21:23
Pogledal posnetek. Moje mnenje o vožnji?

Iz vidika, kako hiter je bil glede na prehitevana vozila, se mi ne zdi nič posebnega (sicer se 180-190 kmh sliši jako, a na posnetku se zdi, da je komaj kaj hitrejši od ostalih na cesti).

Nekoliko bolj nadležna se mi zdi nenehna vožnja na prehitevalnem pasu, čeprav mestoma ne prehiteva nikogar, in neupoštevanje varnostne razdalje, ko se je približal komu na prehitevalnem pasu.

Generalno, nič posebej narobe s samo hitrostjo, a ne tako, da je moteč za druge na cesti (kar je bil zlasti zaradi neupoštevanja varnostne razdalje).
Ćićo
# 22.07.2012 ob 21:14
Tak kapitalist si lahko privošči hiter avto, denar pa mimo davkov na Ciper...
KruhTeUbije
# 22.07.2012 ob 21:11
Sicer rad verjamem, da Janković v svojih dragih avtomobilih divja po cestah, ampak s posnetka ni razvidno kdo je voznik prehitrega vozila. Niti registrske tablice se ne vidi dobro.
alpe3
# 22.07.2012 ob 21:09
Warbird: Meni naslov deluje malo tako, sicer nisem slavist ampak vseeno, ni pravilno ednina Pretezka noga ?

Ednina je zagotovo težka noga, predvideva pa se, da sta v "špilu" dve nogi - ena v fantomu, ki proti Primorski drvi z 200 km/h in druga v "katri", ki namesto 60 "nabija" 76 km/h... :)
kalimba
# 22.07.2012 ob 21:03
Bojan Požar je bil leta 1990 režimski urednik Evrope, naslednika časopisa Komunist, ki ga je izdajal CK ZKS. Kasneje se je ideološko preobrazil in postal dvorni pisun desničarjev. Podobno kariero kot on, sta imela tudi Danilo Slivnik in Vladimir Vodušek.

V primeru Kresalove mu je podobna zgodba prinesla uspeh. Sedaj poskuša enako še pri Jankoviću.
bistri08
# 22.07.2012 ob 20:40
Ali je "težka noga" voziti 16 km več ali 70 km več enako težak prekršek?
SsDrag
# 22.07.2012 ob 20:32
novinarji, objavljajte dejstva in ne domneve. za primer: to od pahorja je dejstvo, kar pa za jankovića ne morete reči.

požareport je ful zanesljiv, ja
w5a6
# 22.07.2012 ob 20:19
Trocki in vsi ostali ki branite zmešane voznike ki vozijo 200+ km/h
Ko bo vam en tak idijot za volanom ubil koga od vaših bljižnih a boste še vedno pisali teorije zarote in ga branili kot branite svojega ljublenega vodjo???? Meni ga je ubil en tak idijot kot je ta voznik Jankovič.
Najprej pa si poglejte cel video posnetek, slike in zapis zakaj je tablica cenzurirana (kar je nekako osnova za komentiranje, ali vam pač dejstva niso pomembna?)
Cliffhanger
# 22.07.2012 ob 20:13
Hja jbg, malčk si je pa tudi sam kriv da je med cca. polovico Slovencev tako osovražen :) Pa saj se lahko potolaži s tem, da ostala polovica sovraži Jankoviča :D
OMNIC
# 22.07.2012 ob 20:13
Seveda ne odobravam divjanja na cestah. Vseeno pa je dejstvo, da povprečen slovencelj šteje prehitro vožnjo (drugih, seveda, ne svojo!!!) za hujši zločin, kot so kraje, poneverbe in goljufanje.
Zato zdaj beremo množico izlivov ogrčenja nad "dejanjem" ZJ, če je to res bil on. Ker je pač prikladno drekat in tulit skupaj v rog z najboljšim časopisom z najbolj objektivnimi članki.
Danger_Mouse
# 22.07.2012 ob 20:12
Pretežki nogi Zorana Jankovića in Boruta Pahorja
___________

Če bi nekdo Janšo posnel pri istem početju, bi bili naslovi na MMC, 24ur.com, delo.si, mladina.si, dnevnik.si, zurnal.si in drugih "neodvisnih" medijih v stilu "Janša z vratolomno vožnjo ogrožal življenja na primorski avtocesti", "Janši napis Otrok v avtu ni zadosti, da bi upošteval varnostno razdaljo", "Je bil Ivan Janez Janša pod vplivom nedovoljenih drog?"...
Tako pa... bodo seveda spet vsi napeli vse moči, da bi izsledili anonimneža, ki si je drznil nepooblaščeno posneti almighty mešetarja. Prežalostno.
MIRNČAN
# 22.07.2012 ob 20:07
Ah Pahor je človek kot vsi ostali.
Cliffhanger
# 22.07.2012 ob 20:00
mostnica, glede na to, da je vozil 76 namesto 60, mislim, da ni pretirano ogrožal nikogar. Je pa prav, da so ga ujeli in da je plačal. Ne moraliziraj, ker če si voznica, ti sama narediš takšnih prekrškov kar nekaj v enem samem dnevu. Saj jih najbrž čisto vsi ki vozimo.
mostnica
# 22.07.2012 ob 19:49
Ta je pa dobra. Potem, ko povzroča splošno nevarnost na cesti in je zato kaznovan celo s točkami, kandidat za predsednika države s tem hoče narediti sebi reklamo.
MIRNČAN
# 22.07.2012 ob 19:44
trocki a Pahorju je tut Janez podstavil policaje? hahah eni ste smešni.
galoper
# 22.07.2012 ob 19:39
Kvazi reklama!
Vozilo spredaj in števec zasledovalca nista istočasna in kdo ve kje in kdaj je bil števec sneman?
Warbird
# 22.07.2012 ob 19:33
Meni naslov deluje malo tako, sicer nisem slavist ampak vseeno, ni pravilno ednina Pretezka noga ? Ker na plin stopimo ponavadi z eno nogo ne z dvema ?
stein
# 22.07.2012 ob 19:31
Še en dokaz več kako Janković spoštuje zakone in predpise.. Jabolko pač ne pade daleč od drevesa, še pomembneje pa je, kje raste tisto drevo:)
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 19:30
Janković: Polnjenje proračuna s kaznimi je zame prvorazredna tema!

Janković (alter ego): Divjanje in ogrožanje varnosti je zame drugorazerdna tema!

HAHAHA človek dvojne morale in drže. Jaz upravičeno pričakujem da človek zagovarja eno stališče. Ne pa da enkrat ja, drugič ne. Kaj zdaj? Če občane lovi za malenkosti na cesti ima da vozi po predpisih saj mora biti ravno on za zgled vsem ostalim!
rdečinavijač
# 22.07.2012 ob 19:12
Slovenska javnost je dobila še en dokaz da Janković ni primeren za mandatarja. To bo sedaj razlaga SDS.
bozz
# 22.07.2012 ob 19:08
Aja, tak zasebni posnetek ne velja kot pravno veljaven dokaz, saj bi lahko bil enostavno prirejen. Torej vemo, zakaj je bil posnet.
ne_blwdi
# 22.07.2012 ob 19:02
To je tipična Janševa metoda, kako se lotevati tekmecev. Zaseldovati jih, poskušati jim najti kakšno šibko točko, z namenom, da se to neko stvar potem v pravem momentu lansira v medije in zmasakrira tega človega. še prej pa ga denarno izsiljevati. Janković mu je pač le trenutni tekmec, enako pa je obračunal s prav vsakim, ki mu je prišel na pota. Zato pa ima tak mir v svoji stranki in si nihče ne upa niti pisniti. za te stvari pravzaprav on porabi kar precej denarja. Te zalezovalce je pač treba plačat.No, na koncu se mu to le obrestuje.
bozz
# 22.07.2012 ob 19:02
NJEGA IN ZASLEDOVALCA oglobit!

Očitno pa požarjevci zasledujejo določene izbrane politike z namenom, da najdejo kakšno sočno zgodbo o njih.
Toming
# 22.07.2012 ob 18:57
In takega oholega divjaka bi radi nekateri za predsednika vlade.
R2D2
# 22.07.2012 ob 18:51
Kaj pa ta "Pošteni Državljan" je dokazano vozil 200 km/h kar je tudi ca 70 preveč ...

Mogoče n ga pa izkaznica prava knližica veruje a ?

Ro so sds-fore ... PFUJ !!!
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:50
netopir: seveda vozim hireje od omejitev občasno (razen v Ljubljani zaradi fašističnih redarjev ki samo gledajo kako te oglobiti na najbolj obskurnih mestih). Ampak držim varnostno razdaljo in ne divjam omejitev hitrosti x 2. Nekaj je malenkost hitrejša vožnja, drugo pa objestna vožnja in Zoki je vozil zelo objestno.

Upam da sedaj ZJ vzame malce pameti v roke da ne bo še koga ubil na cesti, ker s tako vožnjo ni daleč od tega. Ampak za tele zaslepljence bi še v tem primeru bil verjetno "nedolžen".

Tisti ki ga pa zagovarjate v tej njegovi objestnosti pa samo -> idelogija je težka reč a ne?
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:46
Spet neko patetično sklicevanje nekaterih kako je Požar nekredibilen (tukaj boste bolj težko kaj mutili saj posnetek in slike govorijo same zase)... Marsikaj kar objavi je pač res. Sicer pa nič slabše in nič boljše od kakšne Mladine, bivšega Vest.si ipd.

Saj ni problem iz posnetka policiji natančno ugotoviti koliko se je peljal (beri: cesta je poznana in se lahko izmeri čas ki ga avto prevozi).

Ampak kot že rečeno. V avtu je napačen človek. Napačni J (če bi bil JJ bi sedaj že skakal Turk in kompanija v stilu NPM ter liberalne akademije).

Je*bat ga. Dobili so ga. Sklicevanje da ni on je brezpredmetno. Zaradi takšne objestne vožnje (varnostna razdalja) bi morali organi ukrepati.

Ampak kot že rečeno nekateri so kot kočevski medvedi.

In da, oglobiti bi morali tudi zasledovalca isto ko ZJa.

Je pa čudno da Janković ni dovolj pameten da bi ugotovil da je nekaj narobe ko pri 200km/h nekdo par minut vozi za tabo.
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:39
HAHAHA kakšna blamaža Jankovića.
Prehitre voznike (par km/h) preganja kot kriminalce, on pa na določenih odsekih vozi "omejitev hitrosti X 2"!
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:34
Če to ne bi bil Janković ampak kakšen drug politik bi se sedaj Danilo Turk že pripravljal in pisal govor o morali.

Ni problem samo hitrost, problem je tudi varnostna razdalja.

Naj zakoni veljajo za vse državljane. Ne samo za vse državljane minus elita!

Policija pa naj naredi rekonstrukcijo vožnje in po tem določi tudi kazen.

Janković bi moral biti v prometu ostalim za zgled saj po drugi strani lovi "kriminalce" ki namesto 30km/h vozijo 31
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:31
Precej mil naslov novice.
Pravilno bi bilo:
Cestno divjanje Jankovića! (s klicajem)

Ne samo da fura 200 tudi varnostne razdalje ne drži in podobno :)
mušica
# 22.07.2012 ob 18:30
Janković ne bo plačal kazni medtem ko bo enemu človeku z minimalno plačo to treba.
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:26
Sicer pa policiji ni težko iz posnetka natančno izmeriti koliko točno so vozili. To je šala mala. Samo volje ni nobene, ker je za volanom napačen.
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:23
Pa razlika med 150 in 200 je ogromna kar se varnosti tiče.
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:22
netopir: fora je da Janković prehitre voznike po Ljubljani lovi kot največje kriminalce (zadnjič so merili celo pri obvoznici kjer prenavljajo...). Tako da je rahlo nemoralno da potem tak ki fašizira občane potem lahko po cesti misli da dela kar hoče (beri: vozi 200km/h kar pomeni odvzem vozniškega izpita). Pač morala je problem!
netopir
# 22.07.2012 ob 18:17
Novinarji ste pa ratal navadne "podgane" ... to da je neka budala s telefonom v roki zasledovala drug atomobil in ga snemala je milo rečeno nevarno ... ni važno al sm jst v avtu al je papež al pa Jankovič ... kam bi pa pršli d bi zdj en za drugim s telefonom v roki divjal in špecal ljudi policajem ... mal razmislte kdo je tle bolj ogrožal promet in ljudi ... takih ki vozjo po avtocesti več kot 150 km/h je vsak dan veliko (tudi jst včasih) ampak za to da to kaznuje je policija ... vsi ki tako pišete, da bi bilo treba na podlagi posnetka Jankoviča ogglobit se zamislite ali vi res nikoli ne vozite hitreje od omejitev...
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 18:16
Nekateri lahko delajo kar hočejo.
gorc27
# 22.07.2012 ob 18:09
No, je AS popravil iz Jankovič je očitno prekršil cestnoprometne predpise v Jankovič naj bi prekršil cestnoprometne predpise. Pohvalno.
severnik
# 22.07.2012 ob 18:09
severnik
Ker ta, ki ga je sledil, pa ni bil v prekršku? To je tako za lase privlečeno.
Saj imamo policijo za take zadeve.
ja saj imamo tudi mestno redarstvo,da kaznuje prekrškarje
ampak mestno redarstvo ne kaznuje zokijevih ljudi
tudi policaji v mostah pustijo jankovče pri miru
lol


Joj joj s čim se v naši državi vse ne bomo ukvarjali. Kar en "neznanec" sledi domnevno Jankoviču, ki je vozil prehitro. Kot prvo, je sledilec veliko veliko bolj ogrožal varnost, ker je snemal!!! Nad 130 se pa ja pričakuje, da imaš obe roki na volanu. Da ne bom omenil, da niti snemat ne zna (halo, pokončen video).
A zdaj morda pričakujete, da bo Jankovič odstopil?

Aha, mesto redarstvo ne kaznuje zokijevih ljudi. Ok, potem bom pa še jaz napisal eno podobno, Janša je prekupčevalec s podporo državnega tožilstva.

Mislim, pa kam to peljejo te debate? Itak da nikamor. Hočejo samo odvrnit pozornost od aktualnih težav, vendar na srečo ljudje vse manj in manj nasedajo temu.

Pa še to, tudi Janšo pustijo policaji pri miru in to celo na celotnem ozemlju SLO.
enbody
# 22.07.2012 ob 18:06
Kar naj še naprej divja, ŠE NAJBOLJE PROTI PEKLU !
papiga
# 22.07.2012 ob 18:04
A ta neznanec je pa lahko vozil 200? Še policija ne sme razen v primeru, ko je na lovu z akriminalci kršiti predpisov. A se je tudi samoprijavil? In Požareport, lepo vas prosim.
Saj ta je pripavljen zrežirat karkoli. To je res poden novinarstvo, nekaj v stilu Voduška in
RTV bi naredila uslugo vsem, če tega poden cajtenga ne bi bimela za vir.
pomladno sonce
# 22.07.2012 ob 17:59
To je bilo zagotovo maslo Janeza Janše oz njegovih privržencev! Naj posnamejo še sebe, kako divjajo po cestah.
ringio
# 22.07.2012 ob 17:57
NE Jankovićizmu !
blef
# 22.07.2012 ob 17:49
Ne verjamem, da se ZJ upa tako hitro peljat.
Hijena
# 22.07.2012 ob 17:30
JJ se pa s helikopterjem vozi
lazarp
# 22.07.2012 ob 17:24
A katrca da gre 76 km/h?! Garant se notr počutiš kot da bi šol 300 z BMW-jem :)
Nighthawk.si
# 22.07.2012 ob 17:17
In kaj je voznik sledečega avta s tem mislil povedat. Jankovič vozi pre hitro ampak ima vsaj obe roki na volanu ne pa kamere! Se pa strinjam, da je Jankovič pač bolj slab vzgled in s takšnim ravnanjem državljanom daje občutek, da je nad zakonom.

Vsi, ki bi ga radi kaznovali je pa žal tako, da mimo nekaterih zakonon (policija) ne more. res pa ne bi rad živel v državi kjer je lahko vsak lolek posname in prijavi...že tako ljudje ne znajo vozit kaj šele, če bodo snemali vse po vrsti.
mark36
# 22.07.2012 ob 17:09
Če je Požareport znal objaviti posnetek, verjetno brez dokazov, da je v avtu dejansko Janković, potem bi bilo pošteno, da objavi tudi, kdo je priskrbel posnetek, saj je le-ta vozil enako hitro, pa še kamero je držal v roki. Se lepo vidi, da ni snemal sovoznik, ampak voznik sam.
Arso
# 22.07.2012 ob 17:07
Kakršen odnos do Slovenije, tak odnos in neodgovornost na cesti.
Arso
# 22.07.2012 ob 17:06
Ali je Pahor s "katrco" prekoračil hitrost? To ni ravno varno za tak avto.
asmas
# 22.07.2012 ob 17:04
v nemčiji se je nekdo posnel na motorju
ni se dolgo smejal ko so ga obiskali policaji in mu odvzeli vozniško in denar
tudi pri nas lahko usposobljeni in drago plačani kriminalisti ugotovijo ali je bi res zokijev avto prehiter .vse se da samo voljo je treba imeti
ja samo pri zokiju ni te volje je samo denar in s denarjem se da vse plačati ,kajne zoki.
facon
# 22.07.2012 ob 16:58
Eh jebeš tako novico! Žal se mu ni nič zgodilo.....
Llagavulin16
# 22.07.2012 ob 16:53
S čim se ukvarjamo.. Ne rečem da mi je Jankovič ok, ampak to je navadno nesramno zasledovanje v stilu paparacijev,. V končni fazi s kakšno pravico pa je ta "anonimnež" sledil Jankoviču z isto hitrostjo.. Kakšna hipokrizija!
cairns
# 22.07.2012 ob 16:47
Pretežki nogi Zorana Jankovića

Na MMC naj rajši pazijo na izraze in naj ne obtožujejo ljudi brez dokazov, saj se s takimi objavami postavljajo na nivo Požareporta.
cairns
# 22.07.2012 ob 16:44
JJJJJJ
Kaj bi pa lahko komentiral? Da ni vozil s hitrostjo 200 km/h, ampak samo 198 km/h.

Jankovič je vozil po omejitvah, dokler mu hitrosti ne izmeri pooblaščena oseba . Sicer pa velja to za vse ljudi.
Kar na sodišču ni mogoče dokazati se NI zgodilo.
cairns
# 22.07.2012 ob 16:41
Posnetek, ki je nastal na avtocesti med Ljubljano in Koprom, je objavil Požareport,

1.Kredibilnost medija meji na debilnost
2.Neznanec naj ostane neznanec, ker je prav tako v domnevnem prekršku kot Jankovič
3.Jankovič naj ugotovi kdo ga je posnel in naj ga iztoži za kup denarja
gorc27
# 22.07.2012 ob 16:41
Kabinet JJ - Borut Petek (Klima Petek Maribor) - Požar report. To je pot JJ, ko je potrebno nekoga javno diskreditirati. (iz knjige Dosje Rokomavhi - Ana Jud)
LFC
# 22.07.2012 ob 16:34
Lepo, da je Borut priznal napako... Upam, da se bo iz tega tudi kaj naučil.

Za Zokija pa ne moremo vedeti, ali je sploh on na posnetku. Vsekakor je tisti avto peljal veliko preveč, vendar ne moreš zagotovo vedeti kdo je notri sedel...
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 16:24
Janković se bo morda izgovarjal da se Mercedesa manj kot 200 sploh ne da vozit.
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 16:21
Pahor je pa tipal končno hitrost na Katrci.:)
Sem mislil da gre Katrca vsaj 80km/h.
Mr.D
# 22.07.2012 ob 16:21
obozujem poletne "kumarice"
SteVsiNeumni?
# 22.07.2012 ob 16:20
Bravo Zoki. Le tako naprej. Kakšna moralna nizkotnost od tega človeka. Svoje redarje pošilja na sumljiva mesta samo z namenom kasiranja (še malo pa bodo z namenom kasiranja prestavljali prometne znake parkrat dnevno)! On pa like a boss s potovalno hitrostjo 200.
Groza no. Jaz se bi vdrl v zemljo od sramu če bi bil tak dvoličnež!
kenda
# 22.07.2012 ob 16:15
Skratka, vsega je kriv tale zasledovalec in snemalec. Politik, ki bi moral ostalim biti za zgled, je pa glavni frajer.
trocki
# 22.07.2012 ob 16:03
Še nekaj detajlneje iz 'druge roke': vrli zoki je najprej snemalca želel prehiteti, ko pa mu je to uspelo sta nastala dva posnetka. Nato se je izkazalo, da bo 'pozitivni' pohodil plin in predpise, priložnost za snemanje se je ponudila sama.
In to je to. Nobenih zarot, nobenih past JJ, nič.
Sicer pa je vseh 8 minut videa še vedno na 'požarju' In fotografiji tudi.


In kako ti to veš? Da je "Zoki" pri 60 letih in s krhko ženo zraven šel prehitevat svojega zasledovalca? A se norca delaš iz nas?
cefizelj22
# 22.07.2012 ob 15:57
So dali še Pahorja zraven da se malo omili vsa zadeva.Kaj bi nabijali če bi bil to Janša, najmanj odstop pa Pirc Musarjeva,pa Cebašek Travnik.......
schmied
# 22.07.2012 ob 15:54
"Pahor je prepošten za Slovenijo, zato ga ljudje nimajo radi."

Pahor je prenesposoben za Slovenijo, zato ga ljudje nimajo radi.
andreas
# 22.07.2012 ob 15:51
Še nekaj detajlneje iz 'druge roke': vrli zoki je najprej snemalca želel prehiteti, ko pa mu je to uspelo sta nastala dva posnetka. Nato se je izkazalo, da bo 'pozitivni' pohodil plin in predpise, priložnost za snemanje se je ponudila sama.
In to je to. Nobenih zarot, nobenih past JJ, nič.
Sicer pa je vseh 8 minut videa še vedno na 'požarju' In fotografiji tudi.
IndyBob
# 22.07.2012 ob 15:50
Janković je že večkrat pokazal, da zanj zakoni ne veljajo oz. da si jih razlaga po svoje.
Kauko
# 22.07.2012 ob 15:47
Pahor za predsednika! :D
MIRNČAN
# 22.07.2012 ob 15:44
hahaha spet bo Janša kriv najbrž. Drugače so pa vsi ljudjee in vsi pač delajo napake. Bedna novica.
dvx
# 22.07.2012 ob 15:39
Pahorjeva poteza je sicer pohvalna. Vendar moramo v tem trenutku vse jemati z rezervo. Je vendarle predsedniški kandidat. In takšene poteze so preveč naivno simpatične, posladkane. Tipične zanj. Hoče ugajati. Tudi tako, da ga kao polomi. Češ, poglejte kakšen sem. Povsem običajen državljan. Tudi jaz grešim. Zato sem še posebej primeren za predsednika. Saj bom resnično vaš. Ker drugačen tudi ne morem biti.
adamski
# 22.07.2012 ob 15:39
Prava reč, če se je peljal 190. Mene pri naših politikih moti marsikaj drugega, kot pa to koliko se je kdo peljal po cesti.
sonce12
# 22.07.2012 ob 15:30
A se da kje dobit ta posnetek vožnje???
mihi1
# 22.07.2012 ob 15:22
Avto vozi žena generalnega sekretarja OZN, poleg pa sedi Urška od Janeza in sicer iz kobilarne Lipica.
KLIPAN
# 22.07.2012 ob 15:22
Pahor je prepošten za Slovenijo, zato ga ljudje nimajo radi.
mirkoxx
# 22.07.2012 ob 15:17
Mene bolj skrbi tale anonimnez ki je pri 200km/h s telefonom v rokah zasledoval drugo vozilo.
Sajrus
# 22.07.2012 ob 15:05
Črna kronika? WTF?
fresher
# 22.07.2012 ob 14:58
Tretje, kar mi ni jasno je, zakaj si požar report v svojem članku tako zelo prizadeva, da bi to vsi objavili ... na koncu tudi so ... bojim se, da nekomu delajo krivico ... meni zgleda tole kot velika režija. Preveč sumljivo vse skupaj - črno bel posnetek in barvne fotografije, zamegljene tablice, slaba kvaliteta slik, da se niti table ob cesti ne vidi ... kdo ima še na telefonu, ki lahko snema tako slab fotoaparat?!?
mihamiha
# 22.07.2012 ob 14:57
A to da 1.) zasleduješ 2.) tudi ti voziš 200 km-h in 3.) imaš v roki še kamero pa je popolnoma ok?

Verjetno je edina taktika Janše, da išče škandale pri tekmecih, ker tole je dokaj očitno nastavljeno. Le kateri turist bi se spravil nad nakljušnega šoferja in ga zasledoval?
heabdu
# 22.07.2012 ob 14:56
Kdaj bo policija začela zbirati “obvestila in dokaze”?
Morda, bi pa ponos srbskega naroda v Slovenji, načelen in pošten, kot je, sam priznal hudo kršitev cestno prometnih predpisov.

No snemalcu pa svetujem naj ne hodi po krofe na Trojane.
fresher
# 22.07.2012 ob 14:56
Meni tole malo smrdi:

1. Zakaj je posnetek siv, slike pa barvne??
2. Zakaj je kvaliteta slik tako slaba in zakaj je tablica zamegljena - a je tablico ZJ res treba zamegliti?
CtrlDelete
# 22.07.2012 ob 14:55
V Lepeni je foto studio, samo fotograf je utonil!
fresher
# 22.07.2012 ob 14:52
Ne vem zakaj je meni to sumlivo. Posnetek je v črno belih barvah (sivo), slike, ki dokazujejo da za volanom sedi Janković pa so lepo barvne - ali je snemalec zamenjal fotoaparat med vožnjo?!?

Drugo, kar ne razumem so pa zamegljene tablice na slikah. Zakaj neki je treba registrsko tablico Zorana Jankovića zamegliti?!? Da se ne bi ugotovilo, da je avto od nekoga drugega mogoče?!?
trocki
# 22.07.2012 ob 14:50
Šele zdajle sem opazil, da je "neznanec" že pred mesecem dni ulovil Jankoviča na avtocesti? A naj zdaj verjamemo, da se je šele zdajle spomnil objaviti svoje spominke? Morda ravno takrat, ko je treba kakšno stranko diskreditirati.
CtrlDelete
# 22.07.2012 ob 14:48
10 dkg mortadele v Lepeni stane 2 eur!
kiklopa
# 22.07.2012 ob 14:42
Zoran in še mnogo mnogo drugih je takšnih, ki tako divjajo po naših cestah. In to, da ima nekdo vozi za njim in ga obenem še snema, je še večje ogrožanje varnosti. 2 divjaka sta vedno slabša od enega.
Sicer pa visoka hitrost ne pomeni tudi občutno manjše varnosti. Kdo mi zagotovi, da se visokorazredni Mercedes-Benz razred E pri (recimo) 120 km/h ustavlja dlje in nevarneje kot star Renault Clio pri 90 km/h?
tomazku78
# 22.07.2012 ob 14:31
ah pahor...na twitterju zapisal alkotest 0,00...kaj pa odvzem krvi :) ?
pd
# 22.07.2012 ob 14:27
Zarota SDS-a. Ziher so Zokija sledili, si "priredili" števec in ga nato kao posneli. Kriv torej ... Janša.
spf xxii
# 22.07.2012 ob 14:25
Borat je pa dobr predelal svojo katrco, drugače je pa to slika naših politikov, da se ne držijo zakonov katere sami pripravijo.
anity
# 22.07.2012 ob 14:18
Oglobiti vse ki tako divjajo je prvo. Druga stvar pa je, da se je potrebno zamisliti v kaksni drzavi zivimo, saj sem mnenja, da se tukaj vseeno izvaja zasledovanje vseh neprimernih ljudi tako leve kot desne strani in se jih skosa diskreditirati na vse mozne nacine, za prevlado dolocenih ljudi.
Zver se je na tw.. zavzel za mocnejsi nadzor nad "nestrpnim" in "sovraznim" govorom, kar je seveda prav, a to v praksi v Sloveniji pomeni, da bo moral vsak, ki ima kaj povedati proti oblasti biti tiho ali pa bo v zaporu, kot je bilo v bivsem sistemu.
Potrebno se je resnicno zamisliti!
assange
# 22.07.2012 ob 14:15
bedarija.
sploh se ne vidi registracije, sploh se ne vidi nicesar.....

ampak glavno, da se serje jankovicu po glavi, pravi kriminalci, tisti, ki so nas spravili v krizo,, iz katere se ne bomo vec izvlekli, pa se prosto sprehajajo po sloveniji.
schmied
# 22.07.2012 ob 14:13
Kdo je Borut Pahor?
Whisperer
# 22.07.2012 ob 14:13
Ko je notranji minister šef policiji in tožilcem,kaj še ostane dirkačem ! Pobeg !
mooodeeel
# 22.07.2012 ob 14:10
Preizkuša koliko avto nese ko bo treba bežat v azil na Ciper!
Arndovia
# 22.07.2012 ob 14:07
Pahor pa mora biti takoj zraven ... Da ne bi slučajno soji žarometov zbledeli z njegovega nasmeška :D

I'm-the-only-gay-in-this-village-sindrom ... :P
abria
# 22.07.2012 ob 14:06
Takšni ljudje definitivno niso primerni za visoke javne funkcije ( predsednik vlade, predsednik države ).
metla
# 22.07.2012 ob 14:02
Ahaha, policija nima prane podlage, da bi ukrepala, pise na Siolu :)) Za onega motorista, ki je divjal po gornjki, so jo pa imeli hehehe
pista
# 22.07.2012 ob 13:56
No vsaj vidimo koliko nekaterim pomeni varnost v prometu. In takšni ljudje potem sprejemajo zakone o varnosti v cestnem prometu.
črnavest
# 22.07.2012 ob 13:36
bravo Zoki,

Janša in SDS pa se vozijo v neki stari kripi, ki baje potegne 10+100, sedaj pa se z zategnjeno ročno zavoro cijazijo kot volovska vprega in še v napačno smer
Nikec3
# 22.07.2012 ob 13:35
Pa katerca sploh gre 76 km/h?
koksli
# 22.07.2012 ob 13:32
Ja jaz bi se tudi z inicialkami podpisal, če bi tako novico dal ven.
asmas
# 22.07.2012 ob 13:26
severnik
Ker ta, ki ga je sledil, pa ni bil v prekršku? To je tako za lase privlečeno.
Saj imamo policijo za take zadeve.

ja saj imamo tudi mestno redarstvo,da kaznuje prekrškarje
ampak mestno redarstvo ne kaznuje zokijevih ljudi
tudi policaji v mostah pustijo jankovče pri miru
lol
kralj matjaž
# 22.07.2012 ob 13:25
Ta neznanec naj pazi, saj ga bo pravna država obiskala.
metla
# 22.07.2012 ob 13:22
Ce bi sluajno tole bil Jansa, bi RTV nabil clanek na naslovnico cisto na vrhu in ga nebi umaknil dva tedna skupaj. Vodja pozitivnih pingvinov jo bo pa odnesel kar z molcanjem. Policija nic, kljub temu, da je bila ugotovljena tako znamka, kot tudi registracija atomobila.
JJJJJJ
# 22.07.2012 ob 13:20
Samo predstavljajte si, da bi se "kaj takšnega" zgodilo kje drugje v zahodni Evropi? Kako bi video tam pograbili vsi tako imenovani "mainstrean" mediji.

No, vprašajmo se tudi, ali bi slovenske televizije ignorirale videoposnetek, ki bi prikazoval podobno cestno divjanje Janeza Janše in Urške Bačovnik?!
nambroz1
# 22.07.2012 ob 13:18
Se ni vredno razburjat, ker tudi če bi ga ustavili "modri angeli", ne bi bilo neke sankcije - eni pač lahko??!!!
gorc27
# 22.07.2012 ob 13:16
Iz tega posnetka se ne vidi nič. Rtv pa "Janković je očitno prekršil cestnoprometne predpise"
A je že predvolilni čas?
JJJJJJ
# 22.07.2012 ob 13:16
Cestni divjak Janković molči, policija pa trdi, mi uradno ne moremo nič!

Kaj pa, če bi mercedes vozil Janez Janša?! Videoposnetek cestnega divjanja ljubljanskega župana in predsednika Pozitivne Slovenije so nedoumljivo ignorirali na Pop TV, Kanalu A in TV Slovenija

Zoran Janković, ki svoje divje vožnje od Kopra do Ljubljane včeraj ni komentiral, se bo po vsem sodeč izvlekel brez kazni.

Ampak spomnimo se, kako v podobnih primerih ravnajo policije drugih evropskih držav. Tudi naši mediji so pred časom poročali, da je belgijska policija na podlagi videoposnetka, objavljenega na spletnem portalu You Tube, ujela voznika, ki je po avtocesti divjal skoraj 300 kilometrov na uro. Prijeli so ga, kljub temu, da je video posnel sopotnik v vozilu, ki je svojo kamero med vožnjo usmeril tudi na merilec hitrosti.
trocki
# 22.07.2012 ob 13:12
Kakšen naslov in članek pa je to?
Jankovič je vozil kot Pobednili Max (Mad Max -film), 200 km/h+, ves čas na prehitevalnem pasu, varnostna razsalja nul-koma-josef, ... vehementno kot stvari počne samo on. In kaj je naslov članka: Pretežka noga, kot da je bil majhen gentelmenski deliktek, nevreden omembe. Za božjo voljo novinarji saj ni peljal 10 ali 15 km/h prehitro, ampak 90 km/h in to zavestno zelo dolgo. Pa sploh ni važno kdo, kaj in iz katere politične struje je. Človek je ogrožal druge udeležence v prometu in kot tak nima kaj več izkati na cesti!!!!!
Če bi bila slovenija pravna država bi na osnovi videa ukrepala kot je to storila Belgija pri njenem "Pobsnelem Maxu".


A lahko poveš, kako VEŠ, da je bil to Jankovič? Misliš, da so novinarji, ki so to objavili, preverili? Kako so se oni prepričali, da je to res on? Ker jim je anonimnež tako zatrdil? Njemu pa je bilo to razkrito kako? Je zapeljal vštric z njim in mu pomahal? Ali je morda od daleč prepoznal registrske tablice Zorana Jankoviča in njegove žene Mije?
Arnolfus
# 22.07.2012 ob 13:11
Itak se Zoki ne drži nobenih zakonov in predpisov, pa se tudi cestno prometnih ne.

Nič novega. Očitno čas kislih kumaric, 90% novinarjev pa na hrvaškem...
trocki
# 22.07.2012 ob 13:11
A anonimni zasledovalec bo sporočil svojo identiteto policiji, da ga lahko oglobijo?

Kako pa si drugače predstavljaš, da bi vzpostavil, ali človek laže ali govori resnico? Pa mene tudi zanima, kdo je to bil. Ker sumim, da ni bil "naključni anonimnež". Če me razumeš...
w5a6
# 22.07.2012 ob 13:10
Kakšen naslov in članek pa je to?
Jankovič je vozil kot Pobednili Max (Mad Max -film), 200 km/h+, ves čas na prehitevalnem pasu, varnostna razsalja nul-koma-josef, ... vehementno kot stvari počne samo on. In kaj je naslov članka: Pretežka noga, kot da je bil majhen gentelmenski deliktek, nevreden omembe. Za božjo voljo novinarji saj ni peljal 10 ali 15 km/h prehitro, ampak 90 km/h in to zavestno zelo dolgo. Pa sploh ni važno kdo, kaj in iz katere politične struje je. Človek je ogrožal druge udeležence v prometu in kot tak nima kaj več izkati na cesti!!!!!
Če bi bila slovenija pravna država bi na osnovi videa ukrepala kot je to storila Belgija pri njenem "Pobsnelem Maxu".
rudes
# 22.07.2012 ob 13:10
Bedarija. Ne maram Zokija, samo priznam, tole je pa "hud" dokaz.
V čuzo z njim. Ali bolje, v čuzo najprej s tistim lolekom ki je to snemal, pol pa še z unim, ki je vozil "runaway car". Pa niti ni bil edini, ki je vozil mimo predpisov.
severnik
# 22.07.2012 ob 13:03
Ker ta, ki ga je sledil, pa ni bil v prekršku? To je tako za lase privlečeno.

Saj imamo policijo za take zadeve.
TheNomad
# 22.07.2012 ob 13:00
Že res, da mi gre zoki hudo na jetra in bi ga z veseljem videl za rešetkami ... ampak kje na tistem posnetku se ga da s 100% zanesljivostjo identificirati? Jaz na tisti bogi kvaliteti ne vidim ne registrske, ne obraza...
JJJJJJ
# 22.07.2012 ob 13:00
Za komentar smo povprašali tudi Pozitivno Slovenijo, a so nam sporočili le, da Janković poročanja medijev ne komentira.

Kaj bi pa lahko komentiral? Da ni vozil s hitrostjo 200 km/h, ampak samo 198 km/h.
dr. LeQuack
# 22.07.2012 ob 12:57
A anonimni zasledovalec bo sporočil svojo identiteto policiji, da ga lahko oglobijo?
trocki
# 22.07.2012 ob 12:48
http://www.mojvideo.com/video-jankovic-vozil-200km-h/99c86722ea842c5b84d3

Tole izgleda bolj kot zasledovanje. Morda pa je bežal zasledovalcu? ha ha ha Ma, naj pokasira kazen, ne vem, zakaj se policija spreneveda. Ampak oglobiti bo morala tudi tistega, ki je snemal in razkriti njegovo identiteto!
trocki
# 22.07.2012 ob 12:46
Aja, zdajle mi je kapnilo. Stavim, da je res Jankovič vozil tako hitro. Si čisto predstavljam.
Ampak ne gre mi v glavo, da je nek "anonimnež" njega uspel posneti od zadaj. Kdo pa je ta anonimnež, da ve za Jankovičevo registracijsko?
trocki
# 22.07.2012 ob 12:43
Ko je Kresalova divjala, je bila policija zadaj. Tokrat pa je kao en "anonimnež" posnel jankoviča. Me prav zanimajo posnetki te vožnje. In mi naj kar nekemu "anonimnežu", ki je seveda iskren in dober krščan, verjamemo, da je vozil vzporedno z Jankovičem 200 km/h. A na to naj nasedemo?

Jutri naj gre en na cesto in pritisne do 250 km/h in pošlje mail na mmc, da je Janši sledil po prekmurski avtocesti, ko je šel reševat desni breg Mure. In naj da dve sliki, eno svojega števca in drugo Janševega avtomobila.
Kazalo