Evropska unija

Poudarki

  • Prva veleposlaništva v New Yorku, Kabulu in Adis Abebi
  • Sklepanje dogovorov namesto posameznih držav
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 24 glasov Ocenite to novico!
Evropska zastava
Evropski uniji se z novo ustavno pogodbo napovedujejo številne spremembe. Foto: EPA
Če bo šlo vse po načrtih, bi morala Lizbonska pogodba zaživeti v prihodnjem letu. Foto: EPA

Dodaj v

Evropska unija si želi svetovne moči

Nova služba za diplomatske zadeve
9. oktober 2009 ob 07:53
London - MMC RTV SLO

Evropska unija je pripravila tajni načrt za oblikovanje svetovne sile, ki bo lahko sklepala mednarodne dogovore in celo odpirala veleposlaništva po svetu.

V času, ko se v procesu ratifikacije Lizbonske pogodbe čaka samo še na Češko in Poljsko, je v zakulisju začel krožiti načrt s predlogi implementacije nove evropske ustavne pogodbe, ki bi EU naredil bolj podobno eni državi, piše britanski Daily Telegraph. Pogodba že predvideva položaj predsednika EU-ja in visokega predstavnika za zunanje zadeve, a očitno je projekt še obsežnejši.

Če držijo podatki, do katerih se je dokopal časopis, so se v EU-ju še pred referendumom na Irskem prejšnji teden dogovorili o oblikovanju nove diplomatske službe, ki bi imela več kot 160 evropskih predstavništev in veleposlanikov. Prva pilotna veleposlaništva so načrtovana v New Yorku, Kabulu in Adis Abebi.

Iz zaupnih dokumentov, ki so krožili na Nizozemskem, v Belgiji in Luksemburgu, je razvidno, da se namerava za urejanje teh zadev ustanoviti Evropska zunanja služba (EEAS), ki bo pristojna za evropsko diplomatsko mrežo, razširjeno po vsem svetu. Kot polnopravni sogovornik bo priznana od mednarodnih organov in drugih držav.

Pretok uslužbencev
Ustanovitev omenjene službe je v Bruslju že sprožila mrzlična pogajanja, saj naj bi več kot 1.400 izkušenih uradnikov iz treh svojih oddelkov prispevala Evropska komisija, 400 naj bi jih prišlo iz Evropskega sveta in podobno število še iz posameznih držav članic.

EEAS bo od komisije prevzela predstavništva po svetu in njeni visoki diplomati bodo dobili enak status, kot jih imajo veleposlaniki. V skladu z načrtom bo EU namesto posameznih držav lahko tudi sklepal vse vrste mednarodnih dogovorov na področju zunanje politike, obrambe, kriminala in sodnih zadev.

Skrivna dogovarjanja so med Britanci že sprožila številna ugibanja in negodovanja. Za britanskega konservativnega poslanca Marka Francoisa je prav tajni načrt razlog, zakaj bi morali se morali na Otoku o Lizbonski pogodbi odločati na referendumu.

"Kot že dolgo opozarjamo - Lizbonska pogodba povečuje moč EU-ja na račun posameznih držav," je dejal Francois, a z njim se ne strinja neka britanska diplomatka, ki je pojasnila, da EU lahko podpisuje že več kot desetletje in novost je ta, da ne bo imela več pravne osebnosti, kar pomeni, da gre za poenostavitev delovanja.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
skitnica
# 16.10.2009 ob 18:53
to bi bilo zelo lepo,ker bi gringosi in rusi imeli še tretjega ,ki bi imal pravo glasa in bi bil enak med enakim,Angleži so itak zmiraj na strani gringosov in bi jih bilo dobro izločiti iz EU.
dylanus
# 14.10.2009 ob 19:23
hm85, ti nočeš razumeti, kaj ti govorim? politična oblast in finančna moč, sta DVA pojma, ki ju je potrebno razumeti v specifičnem odnosu. Jaz tukaj samo opozarjam, kako hitro pride do zlorabe, kaj ti ni jasno? Odvisen od posameznih mikrodogodkov je tudi nek dolgoročni rezultat teh dogajanj. se ti ne zdi? Tako močna centralizacija nikoli ni pomenila kaj prida dobrega za absolutno večino, in to je primer EU.

Temu kar ti rečeš protislovja, bi nekdo rekel kritičen pogled na zadevo.
rođe
# 14.10.2009 ob 02:45
noclue - nisi upazild a hm85 upozarja na protislovje.
sicer je pa takole - če zakoni obstajajo te lahko hitro po njih vržejo. če zakoni ne obstajoa si precej varen.
NoClue
# 13.10.2009 ob 20:35
hm85...oblast in moč, mogoče ne boš nikoli razumel. Ne zamerim ti.

Vsi drugačni, vsi enakopravni.
hm85
# 10.10.2009 ob 20:07
@dylanus
Aha, torej je politika le fasada, ki prikriva pravo oblast finančnikov. Torej po tvoje finančniki nimajo le v "veliki meri" oblasti v svojih rokah, kot si se zgovarjal včeraj.
OK, potem mi končno razloži, če je svetovna vlada v interesu finančnikov in če imajo oni vso svojo oblast v svojih rokah, zakaj te svetovne vlade nimamo že danes.
In, po drugi strani, zakaj bi sploh potrebovali svetovno vlado, če pa so že sedanje že fasada, za katero se skriva prava oblast. Torej že zdaj finančnikom nič ne manjka, da počnejo, kar jih je volja, pa torej ni potrebe, da bi si z ustvarjanjem "svetovne vlade", ki jo najavljaš za čez nekako 20 let, kvarila to fasado.
dylanus
# 10.10.2009 ob 19:13
rođe, pa saj v teoriji je vse lepo in prav, ampak kaj ko praksa pomeni poplnoma nekaj drugega, sicer pa, čas bo pokazal čigavi dvomi so bili upravičeni.
Ruski Voz
# 10.10.2009 ob 16:52
Sovražim EU.
rođe
# 10.10.2009 ob 13:56
dylanus - meni gre za to da se postavijo zakoni ki prepovedujejo določene potezem in da se kršitve urejajo na ravni sodišč. to je kolikor vem tudi predlog eu.
U5K0
# 10.10.2009 ob 10:45
In kaj potem, če ima EU skupne ambasade? Če se vam zdi, da je situacija, kjer ima vsaka evropska država v mongoliji svojo hiško in se v ta namen meče denar stran zgolj zaradi vašega boljšega počutja o nespreminjanju sveta v katere živite, potem očitno še niste dovolj obdavčeni.

Sicer pa kolikor vem je imela v nekaterih krajih evropska komisija že svoje ambasade.
[url="http://en.wikipedia.org/wiki/List_
of_diplomatic_missions_of_the_European_C
ommission"]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dip
lomatic_missions_of_the_European_Commiss
ion[/url]
kledo
# 10.10.2009 ob 06:10
zavedni9d: Konec je Slovenije, krščanstva, patriotizma, demokracije, finančne stabilnosti, zdravja...
1. Slovenija obstaja kot država, ki je članica politične tvordbe na katere prenaša določene pravice, to pa ni nujno slabo
2. kje pa piše da je krščanstvo temelj vsega. vse veroizpovedi, skupaj z ateizmom so enakopravne
3. patriotizma v sloveniji... ja nekako 18 let ga ni več ko smo vsi prisegali (prisiljeno ali ne) na SFRJ
4. demokracije: je še nismo imeli
5. finančne stabilnosti: SLO je bolj finančno stabilna v okviru integracij kot popolnoma neodvisno, če govoriš o finančni stabilnosti posameznikov je pa ne več od leta 93 ali 95... oz se vse od takrat krha
6. zdravje, le kaj ima zdravje z EU. Misliš zdravstveno politiko? V EU je mnogo držav, ki ima zdravstvo urejeno precej bolje kot Slovenija. Mi smo le prepričani da je zdravstvo dosegljivo vsem, pa že nekaj časa ni tako

Dokler bosta v EU Nemčija in Francija imeli besedo, toliko časa UK ne bo prevladovala! Drugače imajo pa angleži dosti boljše mnenje kot pa sama UK zunanja politika, niso le podaljšek ZDA
Kluzo
# 09.10.2009 ob 23:22
No, to bo konec EU.
dylanus
# 09.10.2009 ob 20:23
rođe; v odnosu bankirji - politiki, ti verjameš da so so slednji močnejši ? Politika je fasada, show za navadne ljudi, ''prave'' odločitve se vedno delajo zadaj, že to da si svetovne vlade SPOSOJAJO denar za delovanje od IMF-a je zadosten dokaz o tej podrejenosti, pustimo potem še ostale gospodarske lobije.
turquoise
# 09.10.2009 ob 20:13
money masters << tudi, če človek gleda z veliko mero skepse je dovolj, da mu da ta dokumentarec misliti (vsaj normalno umsko razvitim osebkom).
rođe
# 09.10.2009 ob 20:02
to da vrjetno bankriji ne stojijo za težnjami po neki veliki vladi, ker s tem izgubijo moč. kot se je že velikokrat izkazalo lahko 'ta nadzor' hitro rata samovoljen in te omejuje.
dylanus
# 09.10.2009 ob 19:47
rođe: kaj je point tvojega vprašanja? Logično, da si ne bi želel nobenega nadzora nad svojim delom, oz je to odvisno kako uspešen bankir bi bil, če bi bil zelo spsooben, ''bi si dal nek nadzor'', že zavoljo tega da bi bili drugi tiho in zadovoljni medtem ko bi jaz mastno profitiral:)
danes12
# 09.10.2009 ob 19:11
Bilderberg (Skupina ljudi, ki vodi svet) ogroža neodvisnost vseh držav z namenom ustvariti eno svetovno vlado. ( s tem da priključijo čim več držav v razne unije kot je EU, UN ipd.)
Glavni cilji so trenutno širjenje globalne recesije in izmišljene "svinjske gripe", da bi lahko vzpostavili globalno ekonomijo in zdravstvo pod eno okrilje ZN ali UN (united nations) in WHO (Svetovne zdravstvene organizacije.

Več na AmericanFreePress

http://www.americanfreepress.net/html/bi
lderberg_2009_179.html
rođe
# 09.10.2009 ob 18:49
glede teh tajnih dokumentov: ne bom presenečen če bodo odkrili 'tajni dokument' v katerem se eu zavzema za ustanovitev skupnega parlamenta, ki bi lahko odločal tudi o skupni zakonodaji. potem bi šli vsi nwo geniji u luft kako je to konec in bo iluminatsko - templarska zalega prevladala - a v resnici ta parlament obstaja že 30 let...
rođe
# 09.10.2009 ob 18:46
dylanus - razloži mi to: če bi bil ti eden izmed glavnih bannkirjev: bi raje videl da te neke institucije nadzorujejo in omejujejo ali da lahko delaš kar koli hočeš in da ni niti enega zakona ali institucie ki določa pravila bančništva (recimo to kako lahko posle vodiš)?
Think
# 09.10.2009 ob 17:50
Spet bo potrebn en svetovn potop pa Noetova barka, da bo spucala ta svet nesnage.
dylanus
# 09.10.2009 ob 17:14
imperije sem dal v debato zato, da ti pokažem nekaj, kar je v civilizaciji konstanta in to je težnja po koncentraciji moči (misli za katere sem želel da ti bi jih obudilo pa so, da se pri EU gre za popolnoma isti šmorn) kaj sem tu ''pozabil''?

Glede finančnikov pa sem tudi rekel že na začetku, da pač imajo ogromno moč (kaj lahko to slučajno zanikaš???) in pač kdo ima moč jo želi še več + izkušnje iz zgodovine učijo kako ubirati nove metode za pridobivanje še več te moči. Težnja je po svetovni vladi, seveda pa to je težje udejanit kot narediti ( zanimivo, pojavljajo se namigovanja in sugestije da bi dali UN več efektivne moči, neko rpeobrazbo...le zakaj le zakaj)

Glede citatov, jaz ga nikjer nisem povezoval z evrom, od kod ti to. Podal sem ga samo da ti pokažem kaj pomeni moč upravljanja valut in da se tega tudi nekateri zavedajo. ( zato pa so v 30h letih prejšnjega stoletja američani izgubili pravico tiskanja denarja, ki je prešla na neznane posameznike, še sto let pred tem pa so ravno na to opozarjali številni ameriški politiki, ki so se osamosvajali takrat od kraljestva) to d abi imeli svetovno valuto, ki bi bila kombinacija nekaterih obstoječih, pa je tudi že ideja ki se jo predlaga vedno bolj glasno...bomo pa videli kaj bo iz tega. V finančno debato raje ne grem, ker je lahko poplno poglavje zase, in kaj kdo trdi d aje dobro...no je nedavna zgodovina pokazala, koliko so raznorazni ugledni finančniki res vredni...

ignorantno je trmasto vztrajati pri nekem ustaljenem prepričanju, ki nam ga podaja mainstream, prav tako kot je ignorantno popolnoma verjeti terijam zarote, vendar ''resnica'' je tu nekje vmes in je še vedno daleč od tega kar večina ''misli'' da je neizpodbitno.
kalopteriks
# 09.10.2009 ob 17:01
NWO se pripravlja že kar nekaj časa, ko bodo ljudjem v glavo in na roke zabijali čipe, ki so satanova izvedba! To je na žalost Bruselj!
hm85
# 09.10.2009 ob 15:58
@dylanus
Še vedno sva na istem, upoštevaš samo tisto, kar ti ustreza.
Ja, zgodovina je polna nekih imperijev (to vemo iz šolskih predpisanih učbenikov), toda prav nobeden od njih ni bil svetoven in prav vsakemu je sledilo obdobje zatona (se ti pokažejo kake vzporednice, misli?). Vzameš nek izoliran primer iz zgodovine in ga posplošiš na sedanjost ali prihodnost. Pozabiš pa na vse ostalo.
Isto velja za to "veliko mero", v kateri nam baje vladajo finančniki. Kolikšna je ta mera? Očitno ne dovolj velika, da bi že danes živeli v svetovnem imperiju s svetovno vlado, a dovolj velika, da bomo v takem imperiju živeli čez 20 let. Kako veš, po čem sklepaš? Edino kar zagotovo drži je, da svetovne vlade nimamo in je nikoli v zgodovini človeštva nismo imeli. To lahko pomeni, da nam finančniki ne vladajo niti v tolikšni meri, da bi lahko uresničili svoj osrednji cilj, ali pa to, da svetovna vlada sploh ni v interesu tistih, ki nam "dejansko" vladajo. Na podlagi znanih dejstev je mogoče sklepati samo to dvoje. O prihodnosti pa nam to ne pove ničesar.
Isto velja za tvoje izolirane citate. Pobereš en citat, ga očitno povežeš z evrom, ki niti svetovnega primata nima, pa si že pri svetovni vladavini. Citate kakšnih drugih finančnikov, da je svetovna fiskalna stabilnost odvisna od obstoja več svetovnih valut, pa spregledaš.
Hej, nobene svetovne valute nimamo, pa tudi nikakršne možnosti ni, da bi tako valuto kaj kmalu lahko dobili.
dylanus
# 09.10.2009 ob 15:29
hm85, ok mogoče sem se slabo izrazil, ali pa si ti slabo prebral, skratka Rekel sem naj ljudje gredo in proučijo vse te ''teorije zarote'', zgodovine pa naj se učijo iz knjig, vendar ne iz PREDPISANIH šolskih učbenikov (slednji vedno bolj poneumljajo), temveč ostalih knjig, ki so nam na voljo veš knjižnice ponavadi vsebujejo dosti dodatne literature.

Nič ni apokaliptično jasno, da se razumemo, so pa določeni namigi, ki jih zdrav razum vzame z rezervo ( npr ustvarjanje velike evropske države, za primer ti bi pa dal ustvarjanje rimskega imperija, ali pa tudi sovjetsko zvezo če hočeš, se ti pokažejo kake vzporednice, misli?).

Kot sem napisal, finančniki v VELIKI MERI obvladujejo svet, niso pa absolutni vladarji, in njihov cilj je ravno to. Rockefeller se je celo zahvaljeval medijem, da so njegov projekt uspešno prikrivali vsa ta desetletja, btw. Ne rečem da vidim jasno kaj bo čez 65 let, vendar vidim pa jasno določene poteze ki se vlečejo, da bi bili določeni cilji izpolnjeni.
v razmislek...
"Give me control over a nations currency, and I care not who makes its laws.”
Baron M.A. Rothschild

Težnje po svetovnem imperiju so stare kot človeštvo, poskušali so rimljani, poskušal je aleksander, poskušali so britanci, francozi, lahko naštevaš do onemoglosti. Stvar sedanjosti pa je, da je danes na voljo veliko tehnik in sredstev, ki omogočajo, da to postane realnost v naslednjih desetletjih. Ideja o združenem človeštvu je stara in jo sam načeloma podpiram, vendar moti me to, kako se je lotevajo (pa ne bi šli sedaj še posebej v to debato)
Anonimni12
# 09.10.2009 ob 15:28
komsomolec, Politkomisar, dylanus - kaki pa so vasi pogledi do drugih religij, homoseksualnosti, izbrisanih, ... Tm vas pa ni strah, da bi vas kdo preplavil, a ne?
hm85
# 09.10.2009 ob 15:04
@dylanus
Hm, kdor se bo zgodovine učil skozi teorije zarote namesto da bi prebiral šolske učbenike, bo morda celo verjel nekaterim teorijam zarote?! Najbrž res.
Praviš, da svet v veliki meri vodijo finančniki in da je tem v interesu svetovna vlada. Zato si pripravljen (anonimno) staviti svoje premoženje, da se bo to že čez 20 let tudi uresničilo. OK, če je vse tako apodiktično jasno, zakaj tega nimamo že danes? Zakaj smo še vedno razdeljeni na posamezne nacionalne državice, če pa to ni v interesu tistih, ki nam dejansko vladajo?
Leta '45 si ljudje res marsičesa niso predstavjlali, ampak, halo, od takrat je minilo že skoraj 65 let! Ali si ti upaš predstavljati, kako bo čez 65 let? Očitno da, saj si edini, ki na ta svet zre z odprtimi očmi, kajne?
Sorry, ampak to je pa res pravi BS na ne vem katero potenco!
dylanus
# 09.10.2009 ob 14:39
tisti, ki jim še danes ni jasno, da ta svet v veliki meri vodijo ljudje, ki upravljajo z financami ( se pravi bankirji), tistim res ni pomoči. Vsakdo, ki si bo vzel čas in šel skozi vse ''teorije zarote'' ter se seznanil z svetovno zgodovino (pa ne skozi šolske učbenike), bo tudi slej ali prej ugotovil, da je marsikaj na tem, kar pravijo ''zarotniki'' Ne trdim da je vse poplnoma res, vendar ena stvar pa je jasna, svetovna vlada, regionalizacija (v smislu EU, severno ameriške unije ter azijska unije) v prvi vrsti koristi svetovnim finančnikom - IMF. V objavah zasledim tudi razmišljanja da američanom ni v interesu močna evropa, to je BS na potenco, ljudje dajte bit resni in odprite oči, nacionalne delitve in politične delitve so preteklost že nekaj časa, vsaj tistim na vrhu, vse to pa lepo uveljavljajo pod konceptom GLOBALIZACIJE. Poneumljanje ljudi pa se je tudi že začelo, kar počakajte rezultati bodo kmalu vidni. Sicer pa jaz sem pripravljen stavit premoženje, da se bo veliko napovedi, nas skeptikov, v 20 letih uresničilo ( EU kot enotna država in izguba posameznih nacionalin suverenosti).

Sicer pa, leta 45 si noben od navadnih smrtnikov ni znal predstavljat da bojo države ''v vojni'' sedaj skupaj kajne? tako si tudi danes navadni smrtniki marsikaj ne znajo predstavljat, ker tisti ki so na oblasti vedno razmišljajo nekaj potez vnaprej, četudi se med smrtniki najdejo ljudje, ki jih pogruntajo, te veljake (ni težko, samo svojo glavo je treba malo uporabit) pa jih množice diskreditirajo na vse načine in označijo z marsičim... dajte brat knjige zaboga, ker zgodovina se samo ponavlja in vzorca ni težko prepoznat!
neo321
# 09.10.2009 ob 13:40
A ni čisto vsem jasno, kdo v EU je najbolj proti močni Evropi?

Angleži!!!

Zakaj? Ker so ameriški podrepniki in delajo vedno tako kakor jim Američani ukažejo, čeprav se slepijo, da so Američani njihovi potomci in delajo tako kot oni želijo.
neo321
# 09.10.2009 ob 13:36
Ti ameriški podrepniki, Angleži, bodo močno EU, ki bi gospodarsko lahko konkurirala ZDA poskušali na vsaki način preprečiti. Američani se ful bojijo močne Evrope in zato na tihem podpirajo oba euroskeptična predsednika. Ne bi se čudil, če bi kdaj prišlo ven, da so ju Američani podkupili.

Kakšno paniko so Američani npr. zagnali pred kakim tednom, ko se je izvedelo, da Rusija, Kitajska in Indija pripravljajo tajni načrt, da bi nafte več ne obračunavali in plačevali v dolarju. Panika teh ameriških bebcev, ki mislijo, da lahko celemu svetu ukazujejo kakor se njim zljubi. Zato bodo ZDA bolj ali manj uspešno poskušale preprečiti EU gospodarski in politični razvoj! Najbolj jim to lahko uspe z njihovimi podrepniki - Angleži, ki v vseh Amerških vojnah podpirajo Američane in jim pomagajo!
Politkomisar.
# 09.10.2009 ob 12:36
Bravo komso! Vse kar pišeš je res.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 12:15
Za resnico gre, za Slovenijo!
Prevara je očitna, zato tudi panični komentarji zagovornikov zarote.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 12:12
Tov. Kardelj je vedno opozarjal,da nacionalizem vodi v izgubo nacionalne suverenosti, zdaj vidite kam so vas pripeljali nacionalistični hujskači in demagogi.

Dr.Quincy Wright, je prvi javno napovedal Novi svetovni red že leta 1941. Govoril je o eni svetovni vladi,ki bo posameznim državam omejevala neodvisnost in nacionalno suverenost.
Wright je načrtoval tri "super regije-države": Združeno Evropo (to je realizirano v EU), azijsko unijo-združenje in pan ameriško unijo. Zdaj veste kje je Orwell dobil navdih za knjigo 1984.

Buržoazija in kapitalisti si prizadevajo za nastanek enotnega globalnega trga in svetovne vlade za nadzor.
Prebivalstvo bo z prirejenim globalnim izobraževalnim programom popolnoma poneumljeno, zbito na nivo ubogljivih delavcev in potrošnikov, brez omike in kulture.
Človeštvu bo vladala kasta povzpetnikov in vele bogatašev, ostalo bo raja.
Peter F.
# 09.10.2009 ob 11:57
Joj, daj pojdi spat. Ne vem kaj je tebi tako hudo. Pojdi živet v svojo jugo, bog te nima rad, ljudi pa pusti pri miru in jih ne filaj s temi jugokomunističnimi miloševičemi pamfleti.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 11:31
Leta 1991 so nas "osamosvojili" zato,da bomo zaprti v totalitarni evropski ječi!
El comandante
# 09.10.2009 ob 11:28
komsomolec - niso nas prevarali. Mi smo že vedeli zakaj gremo v združeno Evropo. Ker drugače majhan Slovenija z najvišjimi davki na svetu, ušivo politiko in prebivalstva ulice v NY nima šans za dostojno življenje.

Sedaj pa bomo živeli v eni najmočnejših držav na svetu z veliko možnosti in brez mej. Juhey
TheNomad
# 09.10.2009 ob 11:28
Hudó :D
Torej zdaj poleg tega, da bo nastal NWO, bo znotraj Evrope še nastal velik Papeški pontifikat, ki bo zajemal celotno EU. Res vsaka čast ljudem, ki imajo toliko domišljije - ti še Dana Browna prekosijo...
morwine
# 09.10.2009 ob 11:26
Dragi Mislav
Bistvo demokracije je v tem, da se lahko vsak odloči kje in kako bo živel .
nam je v Evropi bolj všeč, kot izven nje, vi se morate pa sami odločit kje boste.
Pa srečno Kekec.
hm85
# 09.10.2009 ob 11:21
@komso
Tale članek istega avtorja iz Daily Telegrapha te bo zanimal:
Vatican issues Lisbon Treaty warning to Irish voters
Njegovo bistvo je, da je Vatikan irskim volivcem (tudi na tem drugem referendumu) svetoval glasovati proti lizbonski poogodbi.
Ko pač govoriš o EU kot projektu Vatikana
TheNomad
# 09.10.2009 ob 11:17
komsi, tu nam vsaj nihče ne želi vsiljevati srbščine v šole in nam vsiljevati njihove kulture. Pa ker je tvoj spomin bolj bogi (oz. verjetno ima Freud boljšo razlago), naj te opomnim na miloševićeve mitinge...
Aja pa škoda, da ta nova Evropa ne bo imela take super demokracije kot sta jo imeli Juga in SZ, kajne? Ubogi mi, ki bomo žrtve krutega totalitarizma....
Mislav
# 09.10.2009 ob 11:16
komsomoles
Bravo svaka ti je na mjestu,to sam davno znao sto ce se dogoditi,i sto vas jos ceka.?A vi se radujte EU.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 11:15
Širši javnosti povsem neznano poglavje o resničnih temeljih evropske unije in vlogi , predvsem pa interesih Vatikana je Frane Barbieri opisal v knjigi ČRNA INTERNACIONALA izdani leta 1956.
Zanimivo,da so nam naši politiki zamolčali ta zanimiva zgodovinska dejstva, ko so nas pehali v objem EU.
EU je dejansko vatikanski projekt, da se formira katoliška država kateri bo vladal papež! EU vidi Vatikan kot veliko papežko državo. To je bistvo EU, Vatikan je s pomočjo krščanskih strank v zahodni Evropi forsiral "združevanje"...

" Povojna politika Vatikana (1945) je izražena v koncepciji »združene katoliške Evrope«. Ta načrt je temeljno področje, na katerem se je razvijalo ameriško-vatikansko sodelovanje.

Da bi olajšal njegovo uresničitev, se je Vatikan po vojni lotil snovanja velikih verskih katoliških strank v deželah zahodne Evrope, ki so bile neposredno odvisne od cerkvene hierarhije in katerih vodstvo je bilo v skladu s splošno vatikansko politiko in koristmi.

Te stranke so postale hkrati tudi opora ameriške politike v zahodni Evropi.
V zameno za to podporo je moral Washington sprejeti in podpreti nekatere vatikanske koncepcije v mednarodni politiki, zlasti v Evropi. Med njimi je na prvem mestu evropska integracija.

Svojo koncepcijo o formiranju združene zahodne Evrope je Pij XII. pojasnil v posebni avdienci ameriškemu zunanjemu ministru Marshallu, ko je le-ta obiskal Rim.

Glavni obrisi vatikanskega načrta so bili: vzpostaviti v srcu zahodne Evrope združeno nadnarodno telo: uresničiti združenje najprej na vojaškem, potem pa tudi na gospodarskem in političnem torišču z vzpostavitvijo skupnega parlamenta in ostalih organov. Cilji so bili docela v skladu s koristmi vatikanske cerkvene hierarhije: v Italiji, Franciji in Nemčiji bi bila oblast v rokah katoliških strank in združena Evropa bi pomenila pravzaprav izpolnitev vatikanskih sanj o uzpostavitvi velike katoliške države. "
komsomolec
# 09.10.2009 ob 11:12
Nacionalisti so razbili Jugoslavijo, lagali,da smo Slovenci ogroženi, sedaj smo v EU, nacionalna suverenost nam je zbita na minimum, nacionalisti pa še vedno histerično napadajo komuniste in Jugoslavijo. Kakšni bleferji.
morwine
# 09.10.2009 ob 11:09
meni je pa v EU všeč. Hvala usodi da sem se rodil tukaj.
Podpiram UE kot državo.
Pa vsi ki toliko pljuvate po Evropi kot zvezi držav ste lahko srečni
da živite tukaj, kajti drugje bi morali biti tiho ali pa bi celo čutili
posledice glasnega svobodnega zražanja mnenj.
Pa lep pozdrav :))
TheNomad
# 09.10.2009 ob 11:06
eq1, a taka ravna črta kot med okt 06 in jul 08?
Za primerjavo dam še EUR/USD v istem obdobju.

Sicer pa jaz podzravljam močnejšo Evropo. Je pa seveda jasno, da bodo vsi Amero/Ruso-fili nergali, ker bi to pomenili, da bosta državi, za katere navijajo (ja, primerjava z nogometnim navijaštvom je povsem na mestu, ker se pri svojem navijanju obnašajo povsem identično), dobili novega tekmeca, ki bo želel postati manj odvisen od obeh.
Seveda je pa jasno, da bo to nekaj stalo - vsaka združitev nekaj stane. Ampak če pogledamo en najuspešnejših zgodovinskih primerov: združitev mestnih državic v skupno Nemčijo, lahko vsekakor vidimo, da so posledice take združitve močna sila, ki lahko dobi ekvivalentno vlogo v svetovni politiki. Je pa zelo pomembno, da se drži ameriške hlapce na kratki vrvici in pa treba je paziti, da ne dobi VB prevelikih apetitov (ker čeprav delujejo ta trenutek kot še eni ameriški hlapci, imajo še vedno svoje agende in cilje).

Teoretiki zarote o NWO pa ... imejte svoje veselje, če že hočete. Ampak vam povem, da iz te moke (celi Svet pod 1 vlado) ne bo kruha. Miselni namig: Kitajska, Rusija, Indija...
hm85
# 09.10.2009 ob 11:03
@tinak
Ja, tudi jaz se moram popraviti glede svoje prve ocene, da je ta prevod boljši od tistega v Mladini.
Polomil ga je seveda glede te "pravne osebnosti", pa tudi Evropski svet in Svet EU (ki sta po lizbonski pogodbi dve različni instituciji) je zamešal.
Alchemist
# 09.10.2009 ob 11:02
Pa še to, tisti ki se globalizacije bojite:

Največji problem globalizacije je to, da bi potekala samo na ekonomski ravni in ne na politični še zraven tega. Kajti pol bi s razvilo svetovno tržišče, kjer bi se podjetja in multinacionalke obnašale povsem samovoljno, brez kontrole, skratka imeli bi totalno podivjan kapitalizem. Če pa se ob tem ustvari še neka svetovna politična organizacija, ki bi dejansko imela dovolj oblasti da bi lahko regulirala trg in nadzorovala konkurenco na svetovni ravni (in to bi lahko počenjala samo svetovna vlada npr.) bi pol dejansko imeli svetovno ekonomijo brez izkoriščanja in brez divje samovolje multinacionalk.

In seveda, tudi če bi do tega nekoč prišlo, če bi upoštevali načelo subsidiarnosti, bi še zmeraj posamezne države ohranile precej pristojnosti.
El comandante
# 09.10.2009 ob 11:02
God bless EU and Tony Blair!
Alchemist
# 09.10.2009 ob 10:56
V bistvu ni Daily Telegraph odkril nič novega, saj je vse to že zapisano v pogodbi. Tudi oblikovanje skupne diplomatske službe, tako kot enotna pravna osebnost EU. Spet delajo paniko za eno stvar ki je že dolgo časa vsem jasna. Nothing new.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 10:54
Lizbonska pogodba je zakrinkana ustava EU, to pomeni začetek razbitja nacionalnih držav in formiranje regij. To se pa ve, ena regija je ena župnija. Irski škofje so dva dni pred irskim referendumom napovedali zmago, ne slučajo. So pa zagovorniki YES, imeli celo noč časa, da so ukradli glasove in razglasili zmago na Irskem! To je evripska demokracija, dejansko manipulacije in prevare,vse za koristi kapitala in politikantov.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 10:51
Europa uber alles! LINK
galoper
# 09.10.2009 ob 10:48
Angleški funt je vezan na ameriški dolar, torej je anglija ameriški trojanski konj v EU. Po uvedbi nove valute za naftne kupčije, se bodo svetovna razmerja ekonomske moči spremenila.
komsomolec
# 09.10.2009 ob 10:47
Poglejte kako so kradli glasovnice na Irskem. Tako je zmagal tabor "YES" in podprl LIzbonsko pogodbo! Banda lopovska! Celo noč so imeli čas,da so kradli glasove in zmagali! LINK
marcipan
# 09.10.2009 ob 10:45
novost je ta, da ne bo imela več pravne osebnosti, kar pomeni..''
ja madonca a nau EU lih z lizbonsko pridobila pravno osebnost!
dejte mal prevert kaj pišete.
verjetn je tud ostali člank nekej podobnega natančen.
tinak
# 09.10.2009 ob 10:44
oj... ta nestrokovni članek me je tako razkuril, da sem se šla na novo registrirat, da ga lahko komentiram...
Kakšni tajni dokumetni - vse je dostopno na spletu... Od kdaj je EEAS neka tajna zadeva?
Vsi jamrajo, da je EU predraga; sedaj, ko pa se nekaj naredi na tem, da bi se zadeve hitreje odvijale, pa teoretiki zarote planejo na dan...
Se mi zdi, da bi bilo dobro prej kaj prebrat, pa se pozanimat, preden se pljuva...
Da je to zanič prevod, pa dokazuje zadnji umotvor, ki prevaja da EU ne bo več pravna oseba...
Ravno sedaj bo pravna oseba! Prej je to bila ES...
Pa saj ne želim poveličevat EU - še ogromno je treba naredit - vsekakor pa so zadeve boljše kot so bile med 1939 in 1945, ne?
eq1
# 09.10.2009 ob 10:41
dreamliner
o kaksnem podaljsku britanskega imperija govoris?
politicen vpliv VB na EU je nicelen, ce vzames v racun nemcijo, francijo, italijo, spanijo, ....
se vec velja za gospodarskega in financnega, glede na to da je valuta v VB funt in ne evro.
DJDJ
# 09.10.2009 ob 10:38
Skoda da smo izgubili prvo svetovno vojno. Ce bi jo dobili, ne bi bilo izgubljenega casa in zrtev 20. stoletja in bi se vse to zgodilo ze nekje v 1920-ih letih. ;D
komsomolec
# 09.10.2009 ob 10:36
EU je imperialistična tvorba, končno so pokazali pravi obraz!
Buržoazija in kapitalisti si prizadevajo ohraniti moč,da še naprej ropajo in izkoriščajo revne države po svetu.Nič novega, to počnejo že stoletja, krvave sledi vodijo na evropske dvore, k bogatim družinam in bankirjem!
Lizbonska pogodba pomeni začetek ukinjanja nacionalnih držav, regionalizacijo Evrope, kjer bodo meje regij enake mejam škofij.
Slovenski evroposlanci niso predstavniki republike Slovenije v Bruslju, oni zastopajo politične stranke, buržujske stranke , ne državo. V Beogradu so naši politiki predstavljali suvereno socialistično republiko Slovenijo! Ste videli kako so vas prevarali!
Danes ,ko je Slovenija članica EU,imamo manj suverenosti,kot smo jo imeli v SFRJ!
Slovenija je že ratificirala Lizbonsko pogodbo, to so storili politiki sami, narodu ni bila dana možnost demokratičnega odločanja o tako pomembnem vprašanju na referendumu. To je dokaz,da je EU totalitarna tvorba,kjer namesto demokratičnega odločanja ljudi, o pomembnih zadevah odločajo politikanti!
Zamislite se kam to vodi!
Peter F.
# 09.10.2009 ob 10:27
necromner; samo do Obrežja se zapelji, prestopi mejo, ter živi v svobodni Hrvaški zaradi mene. Kakšne oslarije lahko tukaj bereš; ne samo komentarji; tudi članek je na ravni srednješolca, ki mu je Mladina novo Sveto pismo. Jezus...
Andrejček
# 09.10.2009 ob 10:24
Slika onega na oslu pa daje realno sliko na dejansko stanje večine folka, ki voli evropski parlament!
zavedni9d
# 09.10.2009 ob 10:21
Dobrodošli v kopiji Sovjetske zveze.
necromncr
# 09.10.2009 ob 10:18
Hvala, imam dovolj. Kje grem lahko ven iz EU?
Thorr_
# 09.10.2009 ob 10:18
Kakšna oslarija,

samo podpihovanje panike, brez kakršne koli osnove. Povsem na nivoju rumenega tiska.

Torej avtor pravi, da obstaja TAJNI dokument v katerem vse to piše? Presneto tajen mora biti, da ima vanj vpogled dotični GV
komsomolec
# 09.10.2009 ob 10:04
Neverejetno,da naša TV objavi takšen članek?
hm85
# 09.10.2009 ob 10:00
@Vinci
Daj, prosim te, malo se pozanimaj.
EU ima manj uradnikov kot jih imajo nekatera evropska mesta, recimo Dunaj ali Manchester.
hm85
# 09.10.2009 ob 09:54
@dylanus
Najprej so v Mladini precej kilavo prevedli ta članek o najnovejšem neverjetnem razkritju tajnih dokumentov Daily Telegrapha, zdaj (z boljšim prevodom oz. priredbo) pa tudi tukaj, vendar vse do zdaj še nihče ni preveril, da je isti avtor (Bruno Waterfield) skoraj popolnoma enak članek v tem časniku objavil že 3. maja 2008:
EU plans international embassies
Uf, full zaupne informacije! In potem se imate za skeptike, ki kao ne verjamete, kar vam pripovedujejo evrokrati ipd., ampak pri senzacionalističnih člankih pa vam niti ena vejica ni sumljiva.
Seveda bo EU lahko sklepala mednarodne pogodbe, tako kot jih je doslej Evropska skupnost (ki je v Mladini niso znali pravilno prevesti), ki jo lizbonska pogodba ukinja in na njeno mesto postavlja EU. Predstavništvo pa je odprto tudi v Ljubljani.
In zdaj se pripravite na šok! EU že celo desetletje vodi policijske operacije po svetu (v Kongu, na Kosovu, v BiH ...). Evo vam super države.
Mislim, kje sploh živite?
aeterno
# 09.10.2009 ob 09:52
in "OMG SKUPINI DIPLOMATSKI PREDSTAVNIKI, NWO!!!!"

Ljudje vi ste smešni. Že leta imate evropsko državljanstvo in diplomatska ter konzularna predstavništva vseh EU držav zastopajo vaše interese kot interese državljanov EU v državah kjer slovenija ni zastopana.
Presneti fašizem, brez njega bi recimo Križnar zgnil v sudanskem zaporu, ven so ga dobili namreč preko Nemškega/EU predstavništva.
Thiver
# 09.10.2009 ob 09:50
Evropska Unija je največje svetovno gospodarstvo, tako da je samoumevno da mora imeti lastne OBRAMBNE sile. Zato podpiram uvedbo EU obrambnih sil, seveda ob predpostavki da se naženejo domov američani iz njihovih imperialističnih baz. Učinki bi bili pa pozitivni, EU bi lahko dejansko igrala pozitivno vlogo, brez povampirjenega imperializma katerega se gredo ZDA, pa še mir bi imeli pred arabci ker nas nebi več asociirali z američani.
aeterno
# 09.10.2009 ob 09:44
Ne štekam teh bedakov tipa zavedni9d in britancev, evo da ne...

ta pogodba daje več pristojnosti voljenemu parlamentu in več vloge nacionalnim parlamentom. In nenazadnje, odpira vrata za izstop. Porprite pol pa pa se poberite britanci, bomo vsi lažje zadihali brez vašega konstantnega zaviranja. Obljubite še zavednemu tin hat in ga vzemite z sabo.

Ironija je pa da ko Cameron na kongresu konservativcev izjavi da se bo boril da "moč pride iz bruslja nazaj" večina razlaga da nazaj v London.
Jok sister.
Največji paničarji glede izgube suverenosti so največji podrepniki washingtona in vse svoje zunanjepolitične diktate prejemajo onkraj luže. GB aint nothing but the 51st state. Nekdo ki ima svojega gospodarja v D.C.-ju se tolče po prsih glede bruseljskega sodelovanja? pfuj in fej. Naj se poberejo pa služijo svoji bivši koloniji namesto da so del Evrope če čjo. Kdo rabi tak propadel imerij jenkijevskih petokolonašev.
božja šiba
# 09.10.2009 ob 09:40
Sam še prvega "neodvisnega" in "demokratičnega" Hitlerja dobimo v "združeni" ter "enotni" Evropi pa smo zmagal.

Pol bo pot identična tisti, ki smo jo nekateri že peljali v stari dobri Jugi. Zdaj ko pomislim se že peljemo po tej poti.

Me zanima kdo bo tokrat dežurni krivec za razpad EU pa kje bo Evropski "goli otok" za neposlušne?! >:-)

Ni videti kraja človeškemu idiocizmu, slovenski je pa tako ali tako že prav legendaren.
elan elan
# 09.10.2009 ob 09:39
Sem proti temu, da se preveč zmanjšuje suverenost posameznih držav EU! To je lahko tudi nevarno ...
Afnagunca
# 09.10.2009 ob 09:25
Pa se je začelo ....
zavedni9d
# 09.10.2009 ob 09:11
Lizbonska pogodba je konec suverenih držav. PIKA.
To je začetek centralizacije moči in začetek fašizma ter priprava na nov svetovni red.

En narod, ena vera, ena vlada, ena vojska, ena valuta, en voditelj, en finančni in zdravstveni sistem - to želijo globalisti.
Boste rekli, super...
Pajade, poznam jaz njih...
Katja123
# 09.10.2009 ob 09:07
Vsaj en kritičen članek glede lizbonske tudi v javnih medijih. Bravo Grega.
zavedni9d
# 09.10.2009 ob 09:05
EDEN GLAVNIH KORAKOV PROTI ENI SVETOVNI VLADI IN ENEMU SVETOVNEMU (fašističnemu) REDU

Konec je Slovenije, krščanstva, patriotizma, demokracije, finančne stabilnosti, zdravja...

(new world) order from chaos
YetiFicker
# 09.10.2009 ob 09:04
Včasih se je temu reklo ein Volk, ein Reich, ein Führer al ne
Vinci
# 09.10.2009 ob 08:48
Saj je že brez tega svetovna velesila v birokraciji.
dreamliner
# 09.10.2009 ob 08:45
dokler bo EU kot institucija močna, bo v redu, ko pa bo EU podaljšek Britanskega imperija, takrat pa lahko pričakujemo ponovitev zgodovine iz časa britanskega imperializma. in mislim, da to vsekakor ni dobro. no, jaz se sigurno ne bom boril za Kralico Elizabeto :)
HepiHipo
# 09.10.2009 ob 08:45
USE.. United States of Europa?
Kazalo