Evropska unija

Poudarki

  • Davki morajo prinesti v blagajno 30 milijard evrov več
  • Leta 2014 gospodarsko ne bi smelo biti več glavna tema
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 21 glasov Ocenite to novico!
Francois Hollande
Sem na misiji, da država gospodarsko okreva, je dejal v pogovoru za zasebno televizijo. Foto: Reuters
Bencin
Čez dve leti naj bi Francozi zaživeli bolje. Foto: EPA

Dodaj v

Hollande: Francija bo ozdravljena v dveh letih

Vztraja pri 75-odstotni obdavčitvi najbogatejših
10. september 2012 ob 07:41,
zadnji poseg: 10. september 2012 ob 08:14
Pariz - MMC RTV SLO/Reuters/STA

Francoski predsednik Francois Hollande je napovedal sveženj ukrepov, med drugim proračunsko varčevanje in nove davke. To naj bi državi gospodarsko okrevanje prineslo v dveh letih.

"Morali smo nastaviti hitrost in začrtati pot za boj z visoko brezposelnostjo, vse nižjo konkurenčnostjo in resnim primanjkljajem. Moj cilj je okrevanje gospodarstva, čas za uresničitev tega cilja pa sta dve leti," je dodal.

Rast bo manj kot enoodstotna
Hollande je sodržavljane posvaril, da bo država v letu 2013 dosegla nižjo gospodarsko rast od prej napovedane - znašala naj bi manj kot odstotek, natančneje 0,8 odstotka. Do zdaj je francoska vlada za leto 2013 napovedovala 1,2-odstotno rast.

"Prihodnje leto ne bomo zapravili niti evra več v primerjavi z letom 2012, leta 2014 pa bomo vse sile že usmerili v gradnjo bolj človeške, varne, dinamične in harmonične skupnosti," je dejal in napovedal, da bo vlada konec meseca predstavila proračun za prihodnje leto, pri čemer si bodo prizadevali, da se proračunski primanjkljaj z zdajšnjiih 4,5 odstotka bruto domačega proizvoda zniža na tri odstotke BDP-ja.

Za 30 milijard davkov več
Da bi znižali proračunski primanjkljaj, namerava vlada prihodnje leto iz naslova davkov zbrati 30 milijard evrov več, od tega polovico na račun posameznikov in polovico na račun podjetij. Del sredstev naj bi prispevali tudi najbogatejši.

Francoski predsednik je namreč zatrdil, da bo vztrajal pri uvedbi 75-odstotne obdavčitve najbogatejših, to je tistih, ki letno zaslužijo več kot milijon evrov, je pa dodal, da bo ta ukrep časovno omejen, medtem ko izjem, denimo za športnike ali umetnike, ne bo.

Davek naj bi zadeval med 2.000 in 3.000 ljudi, njegov namen pa je tudi dati zgled.

Kako do zaposlitve predvsem mladi?
Pomembna skrb bo, je poudaril Hollande, tudi znižanje brezposelnosti. Trenutno so namreč brez dela trije milijoni Francozov, predsednik pa napoveduje, da bodo posebno pozornost namenili mladim iskalcem zaposlitve. Medtem ko je stopnja brezposelnosti v Franciji 10-odstotna, je med mladimi do 25. leta skoraj 23-odstotna.

Kdo bi lahko storil več?
Hollande se sicer od majske izvolitve na predsedniško mesto spopada s kritikami socialistov, da z ukrepi preveč zavlačuje, nizko podporo pa mu izkazujejo tudi javnomnenjske ankete. "Ne morem v nekaj mesecih narediti tistega, česar moji predhodniki niso storili v zadnjih petih ali desetih letih," je s prstom pokazal na druge.

A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
cenitamsok
# 12.09.2012 ob 12:49
Mislim, da bi bilo treba tale članek shraniti v arhivu za dve leti. Diši mi po zarečenem kruhu.
shr00mz
# 12.09.2012 ob 09:52
@bbs

naš premie je diplomiral na FDV, pazi kaj govoriš, baje rad toži za obrekovanje
bbs
# 12.09.2012 ob 08:04
hej Optima

neoliberalni kapitalizem sedaj posoja denar sloveniji, da lahko živi. Pol plače v javnem sektorju sedaj pride od neoliberalnega kapitalizma.

neoliberalni kapitalizem je rešitev za Slovenijo. Slovenci so po naravi pač slabi gospodarji, sploh ljubljančani sploh ne znajo istega centa zavrteti vsaj 2x. To pa znajo na Bavarskem, pa Avstriji, Nemčiji, Švedski ... navadna kmečka pamet, v LJ pa FDV debili.
NoriGoban
# 11.09.2012 ob 19:49
Še en politik ki predvsem rad uporablja prihodnjik!
SAM
# 11.09.2012 ob 16:33
Še en nakladač, ki si domišlja, da se s povečevanjem socialnih pravic manj porablja. Še ena država, ki bo zabredla. Bogve koliko časa bodo Nemci mirno polnili evropsko blagajno?
astro
# 11.09.2012 ob 13:24
V Angliji ima desetina ljudi v rokah že devet desetin vsega premoženja. Malo morje ljudi živi na sociali. To so apatični ljudje, brez perspektive. Ta sociala lahko crkne vsak hip - kot elektrika. Zgodilo se bo lahko dvoje: ali bodo pomrli od lakote ali pa bodo pobili bogatine.
V neki zelo široko zastavljeni anketi v EU se je izkazalo, da se ljudje še najbolj strinjajo z razmerjem plač 1 : 10. Če bomo vsi imeli več, bo tudi država imela več in obratno. Kapitalisti nas ne bodo rešili.
Pa...tudi Azijci in Južnoafričani ne bodo več dolgo delali za beden denar po cele dneve.
vojnaslo91
# 11.09.2012 ob 12:46
Optima

levica, desnica... to je tako zapleteno. Ne bi rajši kaj bolj enostavnega. Delimo stranke na tiste ki podpirajo JJ in tiste, ki so proti JJ. Kaj ti misliš?
vojnaslo91
# 11.09.2012 ob 12:40
eračka

# 11.09.2012 ob 04:25 Prijavi neprimerno vsebino popaj 16- a ti res verjameš, da nekdo, ki zasluži več kot milijon sploh kaj dela- saj mu ni treba, lahko se sicer za zabavo malo igračka, drugače pa zanj švicajo drugi.
------------------------------------------
Verjetno sedaj zasluženo počivaš, pa vseeno.
Ti trdiš, da se da milijon zaslužiti brez da bi kaj delal? Pokusi, me prav zanima kako boš to naredil. Govorim o tem, da milijon zaslužiš, ne pa da ga ukradeš. Sicer tudi za ukrasti milijom je treba imeti znanje.
Optima
# 11.09.2012 ob 11:44
bbs
levica ima z zvišanjem davkov toliko kot desnica. Levica in desnica sta si glede tega kar enotni odvisno od tega katero državo vzameš pod drobnogled. Ti tu mešaš določene pojme. Prvo neoliberalni kapitalizem (sindrom katerega je današnja velika kriza) je bil pred to krizo tako sprejeta ideologija levice in desnice. Sedaj v tej krizi pa eni tu gor mislijo da je ta miselnost izključno značilna za desnico. Osnovna te ideologije je da je prvotno država slab gospodar in naj vse sfere ki jih lahko sprivatizira. Druga ideologija te ideologije pa je da je trg svoboden in da se država v samo trgovanje ne sme vmešavati. A to je samo na papirju vse države se vmešavajo v svoja gospodarstva (kot primer: subvencije kmetom .....). Ti zagovarjaš ideologijo neoliberalnega kapitalizma. Sedaj pa resnica to krizo ni povzročila prezadolženost javnega sektorja (velja tudi za Slovenijo) ampak prezadolženost bank in gospdoarstva. Ta prezadolženost se nato kanalizira na javno zadolženost po domače privatni dolg postaja javni dolg. Na tem pa pade tudi ideologija neoliberalnega kapitalizma ki pravi da v osnovi preživijo samo najbolj uspešna podjetja vse ostalo pa propade. Ali to ne velja za banke? Ali so te nekaj posebnega. Večina najbolj znanih ekonomisto je sedaj to ideologijo pokopala. Šlis otako daleč da so reki da ideologija znotraj ekonomijskih znanosti nima kaj iskati saj prinese več škode kot koristi.
IndyBob
# 11.09.2012 ob 08:36
Tale Hollande mi deluje kot en Pahor.
eračka
# 11.09.2012 ob 04:25
popaj 16- a ti res verjameš, da nekdo, ki zasluži več kot milijon sploh kaj dela- saj mu ni treba, lahko se sicer za zabavo malo igračka, drugače pa zanj švicajo drugi.
vojnaslo91
# 10.09.2012 ob 22:03
vojnaslo91
# 10.09.2012 ob 21:33
galoper
# 10.09.2012 ob 21:31
Razen, v spremenjenih pogojih.
vojnaslo91
# 10.09.2012 ob 21:27
Najpremožnejši bežijo iz Francije

Bernard Arnault zaprosil za belgijsko državljanstvo
------------------------------------------------------------
Božo Žabjek
Da je zavrnil vpis fiskalnega pravila v ustavo, je edino znano širši javnosti, ker je to pač neumno, je pa za 75% zvišal, z urgentnim predsedniškim dekretom, davek vsem družinam, ne osebam, katerih neto prihodek letno presega 5 milijonov evrov.
S tem denarjem, ne da bi se dotaknil državnega proračuna, je LETOS zaposlil 59.870 brezposelnih izobraženih kadrov, od tega s 1. julijem 6900 in 1. septembrom še 12.500 učiteljev in profesorjev v državnih izobraževalnih ustanovah.
pikec72
# 10.09.2012 ob 20:03
ta franozek bo na koncu delal točno tako, kot mu je že v začetku govorila Angelica, ker drugače očitno ne gre ... Naprej je govoril, da ne bo varčevanja, pa ne vem kaj vse ... sedaj pa bo ljudi dodatno obdavčil in prav tako varčeval v javnem sektorju ... hitro je obrnil masko ...
Forex
# 10.09.2012 ob 19:01
A nekaterim res ni jasno? Ko bodo hoteli samo davek uvesti na bogate, na nepremičnine jih ne morejo nest, ampak vsak evro, bo šel prvo sekundo od vseh v tujino! Na bankah ne bo denarja za kredite.... Verižna reakcija in propad! Logična in enostavna poteza! Holland žal populistično, želi relativno dobro za ljudi ( v besedah) a popolnoma nedosegljivo v današnjem globalnem svetu, zato je to pot v propad !
Homer.
# 10.09.2012 ob 18:48
Holland je nakazal pravo smer.
To je obdavčenje tistih, ki imajo več, ukinjanje privilegijev politike in menagerjev, znižanje brezposelnosti, ........., predvsem pa "NE" brezglavemu kimanju EU.

Kaj pa pri nas?

"Magla svuda, magla oko nas
iz daljine jedva cujno dopire tvoj glas
magla svuda, magla oko nas
prekasno je, uzaludno, sve je dublji jaz"
(Josipa Lisac)
miroslavm1
# 10.09.2012 ob 18:26
Forex
# 10.09.2012 ob 18:23
Prijavi neprimerno vsebino
Holland je idijot. Ne razume, da bodo VSI premožni nakazali denar v davčne oaze, in bo država zopet imela še manj! Ne razmišlja logično, pač pa populistično, kot v Sloveniji g. Jankovič! Žal mi je, ampak v 2 letih se bodo POTOPILI!

ja kaj hočeš, človek pač ne razume. mu mi janšo posodimo, ki pa dobro razume ekonomijo....
Forex
# 10.09.2012 ob 18:23
Holland je idijot. Ne razume, da bodo VSI premožni nakazali denar v davčne oaze, in bo država zopet imela še manj! Ne razmišlja logično, pač pa populistično, kot v Sloveniji g. Jankovič! Žal mi je, ampak v 2 letih se bodo POTOPILI!
nikhrast
# 10.09.2012 ob 16:14
Tipičen socialist, zvišanje davkov bo vse rešilo.
Če zaslužiš pol milijona, potem nekaj tisoč več za davke te ne bo pokopalo.
Izjema za umetnike in športnike, ve da se bodo zelo hitro selili.
Vsako uspešno idejo se potem ne splača vnovčiti, takoj ven iz države; raziskovanje in inovativnost praktično nula.
Koperboy
# 10.09.2012 ob 13:34
kenda: Z vsem se strinjam razen s tem:

Dokler Evropa in ves svet ne najde neke boljše formule, bo le stežka kaj bolje.

Formula je že...nabiti carinske dajatve na večino azijskih izdelkov, potem pa bodo mogli tudi Kitajci svoje plačati pošteno. Problem je, da tega ne pustijo lobiji, prebivalstvo pa crkuje.
PONOS
# 10.09.2012 ob 13:31
http://www.bien2012.org/

Kmalu bo kongres o UTD v Münchnu 14,15 16 septembra.
Hollande bi moral vprašati Villepina za nasvet.
Sistem ki ga poznamo živi je samo še umetno vzdrževan.
ales24
# 10.09.2012 ob 13:25
Bravo, Hollande!
PONOS
# 10.09.2012 ob 13:14
Hollande nikoli in nikdar...edino če bo radikalna reforma davčnega in socijalnega sistema.
Ter evolucija sistema
zapatist
# 10.09.2012 ob 13:13
Mislim, da je prav, da počakamo kakšne konkretne ukrepe bo Holland sploh izpeljal in kakšni bodo učinki.
Zaenkrat sodimo na podlagi izjav, ki so še vedno bolj podobne predvolilnim kot pa konretnim akcijam.
Torej jaz bom počakal.
Brezkosti.si
# 10.09.2012 ob 12:58
Ali so lahko našteti ukrepi kaj več kot zgolj populistično spuščanje megle, če se na drugi strani namenoma spregleda celotno finančno industrijo? Lahko imajo takšni ukrepi daljnosežne učinke in dolgoročno obrnejo trend ekonomskega potapljanja iz negativne v pozitivno smer, če se hkrati ne lotimo črne luknje, ki z neustavljivo hitrostjo požira vse prihranke, ki jih uspejo z odrekanjem, višjimi obdavčitvami in krčenjem skozi desetletja pridobljenim socialnim pravicam ustvariti davkoplačevalci?

Seveda ne. In to postaja zdaj jasno tudi Francozom. Zgolj dva meseca po svoji izvolitvi je Hollande že snedel svojo ključno predvolilno obljubo: v soboto, 1. septembra 2012, je francoska vlada nenadoma objavila podržavljenje finančnega sklada Crédit Immobilier de France (CIF), drugega največjega financerja hipotekarnih posojil v Franciji.

Več: KLIK!
Zgodovinar_666
# 10.09.2012 ob 12:42
Moja napoved je, da bo čez dve leti Francija v bistveno večjih težavah kot je sedaj. Francoska podjetja že načrtujejo selitev sedežev, tovarn in kapitala v tujino. Ne poznam ekonomske teorije po kateri bi bilo to lahko dobro za Francijo kot celoto.
silverbullet
# 10.09.2012 ob 12:05
@zlobni

"... nič nisi dolžan pomagat ... "

Jaz mislim da ja. Če pa nekdo nima potrebnega občutka dolžnosti, mu lahko dobrohotno pomaga tudi kakšna prisila. Ljudje se radi spozabijo na raznoraznih področjih in situacijah, pa jih je pač treba malo spomniti. Nič takega.
zlobniCO2
# 10.09.2012 ob 11:33
@silverbullet

nič nisi dolžan pomagat . drugače pa itak že pomagajo saj so tudi sedaj obdavčeni ni potrebno
da se stopnja obdavčitve poveča na 75%. kar kdorkoli počne z svojim miljonom je je njegova stvar ne rabi prisile ostalih ljudi .
silverbullet
# 10.09.2012 ob 11:05
@nikec

"... Drugje dejansko obstajajo dobri kapitalisti, ki so obogateli z neko dobro idejo, ter s podjetniško žilico.... "

Sploh v ZDA, okoli kongresa, jih imamo ogromno, ki padejo na tem izpitu. Pa v vodstvih določenih dobro znanih multinacionalk in finančnih institucijah. V katerem svetu ti živiš, me zanima? Skoraj ne mine pol leta, da ne pride na površje kak hud orto škandal! Povsod obstajajo tudi "dobri" kapitalisti in ti so, seveda, zaželeni. Ampak niso ti akuten problem in rakasta rana, za katero boleha globalna "liberalistična" družba, sploh ko smo v stanju, da tisti drugi krojijo to družbo.
jureh
# 10.09.2012 ob 10:52
Še link mojega prejšnjega posta:

LINK
silverbullet
# 10.09.2012 ob 10:52
@zlobni

"... hehe jaz se spomnim vsaj 10 stvari ki jih lahko počneš z 1 miljonom... "

Jaz tudi. Ampak, če je država v krizi, si ji dolžan po svojih močeh pomagat. Sicer nisi vreden, da uživaš njeno gostoljublje, varstvo ali usluge. Če imaš torej 1 mio viška, je prav da ga vložiš v nova delovna mesta in jih realiziraš. Če tega ne storiš, je prav da si za ta 1 mio viška obdavčen enakovredno "po efektu". To pomeni, da se enako odrekaš in zatiskaš pas kot nekdo s 500€ plače. Logično, ne?
jureh
# 10.09.2012 ob 10:51
Spet ena populistična, zraven pa novinar ne navede posledic Hollandovih načrtov. Najbogatejši francozi so se že začeli izseljevati: "" target="_blank">LINK DO ČLANKA

V državi bo ostala zgolj revna raja in srednji razred, tisti, ki delajo denar pa se bodo izselili... Žalostno!
Nikec3
# 10.09.2012 ob 10:49
dobimo razne tajkunčke, ki okradejo svoje delavce ali pregoljufajo stranke ipd.

To najdemo samo v Sloveniji, na balkanu, ter nasploh v bivših komunističnih republikah. Drugje dejansko obstajajo dobri kapitalisti, ki so obogateli z neko dobro idejo, ter s podjetniško žilico. Imamo jih pa nekaj tudi pri nas: Mirko Tuš, Boscarol, Akrapović.
zlobniCO2
# 10.09.2012 ob 10:44
hehe jaz se spomnim vsaj 10 stvari ki jih lahko počneš z 1 miljonom
parabola
# 10.09.2012 ob 10:38
Me zanima kaj bo sedaj janković in PS ter SD imel za povedati o Hollandu. Očitno je podobno kot pri nas janša videl dejansko stanje države.
silverbullet
# 10.09.2012 ob 10:37
@antipopulist

Je pač tako, da imaš v človeški populaciji vedno prisotno določeno število psihopatov, lenuhov, ki si sredstva za preživljanje pridobivajo s krajo in ropanjem drugih. En delež teh ropa starčke po ulici in vlamlja v avtomobile, delež, ki je bolj prilagojen, prične izigravat sistem in počet isto "pod žarometi" in na višji ravni... dobimo razne tajkunčke, ki okradejo svoje delavce ali pregoljufajo stranke ipd. Nato, ko malo zrastejo, se povezujejo s politiko in raziskujejo vse vidike besed "državna kraja" in "korupcija". Nekateri se s politiko zrastejo še bolj in, denimo, podkupujejo in lobirajo za zakone, v okrilju katerih lažje nakradejo še dodaten denar. Čisto na koncu nekateri pridejo do položaja, kot ga imajo šefi svetovnih bank in drugih fondov, kjer nato izkoriščajo svoj vpliv še naprej za izkrivljanje "trga" in kradenje še več lahkega denarja v svojem žepu. Ti ljudje vedno iščejo priliko in vedno izigravajo sistem, pa najsi bo na ulici in v parku ali pa na visokih položajih vplivnih korporacij. In vedno si z vsem svojim vplivom prizadevajo spremeniti sistem tako, da bi bil za njihovo početje prijaznejši. Danes večinoma temu rečemo organiziran kriminal. Z eno besedo: mafija. Bolj gre mafija v vrh kapitalske piramide, manj je dotakljiva za organe pregona. Priti na vrh je tako želja slehernega "botrčka", od staromodnega strica Corleoneta do vseh drugih. Vrhunski poraz pravosodja in institucije države je, ko kriminalci tako zrastejo, da lahko v odvisni položaj spravijo same vlade držav, ki jih tako več ne morejo preganjat. Primer svetovnih bank, velikih korporacij v določenih primerih in raznih velikih finančnih inštitucij. Takrat je, bržkone, čas za novo revolucijo.
MIRNČAN
# 10.09.2012 ob 10:34
Hahaha polne besede populizma so ga bile. Sedaj pa se že grize v jezik.
Nikec3
# 10.09.2012 ob 10:30
Ne razumem, kaj bi nek človek počel z več kakor 1 mio € dohodkov letno? Kot tudi ne razumem, kaj naj človeku več kakor recimo 5 mio € vsega premoženja?

Odpre lahko podjetje, ustvari delovna mesta...
Nikec3
# 10.09.2012 ob 10:30
@silverbullet to kar si napisal je na žalost res, čeprav ne želim da bi bilo.
Nikec3
# 10.09.2012 ob 10:29
Nihče ne bi smel biti tako bogat, potem je nekaj narobe. Zakaj ima nekdo lahko milione/milarde, delavcem pa minimalca, a? Naj se delavce plačuje orenk.

Kdo pa misliš da ustvarja delovna mesta?
silverbullet
# 10.09.2012 ob 10:09
Res je, Evropejci smo se preveč razvadili. In Avstralci tudi. Dobro je povedala ona zavaljena bogatašinja, ki ji je denar v predalu pustil očka, da v Južni Afriki delavci delajo za dva evra in so tiho. V Avstraliji... torej.... v Evropi... pa bi radi samo osemurni delovnik, plačane nadure, štiri tedne dopusta, dodatke za nevarnost, malico pa še plačo nenormalno večjo od 230€. Poleg tega bi radi, da nam država kar podarja zdravstveno oskrbo, pa šolanje ipd. Ozrimo se raje po Južni Afriki, Kitajski, Marianskih otokih, Bangladešu... poglejmo kako tam sistem lepo laufa, ljudje so pridni, tiho in zadovoljni s tistim, kar dobijo. In posli laufajo in dobički so vedno večji!! Rabi kdo še kak dokaz? In mi se pa nekaj preseravamo! Tega ne moreš verjet! Evropa bo propadla! Zgolj drastično znižanje stroškov dela, kot so ga, recimo, že poznali v 19. stojetju na jugu ZDA ali v petdesetih v Nemčiji, lahko naredi Evropo in njeno gospodarstvo, industrijo in podjetništvo spet konkurenčno in ji povrne upanje!
antipopulist
# 10.09.2012 ob 10:07
Ne razumem, kaj bi nek človek počel z več kakor 1 mio € dohodkov letno? Kot tudi ne razumem, kaj naj človeku več kakor recimo 5 mio € vsega premoženja? Lastnina je sicer še nedotakljiva, ampak glede na trend razporeditve dobrin v družbi bo slej ko prej treba znova porazdelit karte. Ne verjamem, da se bo velika večina človeštva kar tako sprijaznila s prihajajočim suženjskim redom.
zlobniCO2
# 10.09.2012 ob 09:57
75 % ta ni normalen
a.orhidejca
# 10.09.2012 ob 09:53
nikec3:

Francoski predsednik je namreč zatrdil, da bo vztrajal pri uvedbi 75-odstotne obdavčitve najbogatejših

To, da ti država vzame 75% je bolno, pa nima veze koliko denarja imaš.

Nihče ne bi smel biti tako bogat, potem je nekaj narobe. Zakaj ima nekdo lahko milione/milarde, delavcem pa minimalca, a? Naj se delavce plačuje orenk.
SAM
# 10.09.2012 ob 09:51
Ja, pa kako? A ni zadnjič en pametnjakovič pisal, kako je Hollande v samo enem mesecu potegnil Francijo iz krize in se o njej nič več ne govori? Takšnih uspehov niso zmogli niti veliki severnokorejski voditelji.
severnik
# 10.09.2012 ob 09:43
20 milijonov v Franciji! Vedi, da se mi sedaj pufamo z milijardo in pol letno! Pa razmisli še enkrat o DDV-ju. Hvala

Kdo se pufa? Jaz ne!!! Sem že razmislil o DDV-ju. Približno 10% je previsok.

75% obdavčitev najbogatejših...in produktivnost pade pod stopnjo ležanja v pojstli...zakaj bi nekdo sploh delal po tem takem? To je še en korak do totalitarnega režima. Manjka še samo to, da se nacionalizira podjetja. Pa smo spet tam...

En delež mora za vedno ostat državni (od vseh državljanov), da je vsaj nekaj vpliva. Da imajo posamezniki vse v svojih rokah, bi najbrž izgledalo kot v kakšnem hollywoodskem filmu...
janinejc03
# 10.09.2012 ob 09:36
severnik
20 milijonov v Franciji! Vedi, da se mi sedaj pufamo z milijardo in pol letno! Pa razmisli še enkrat o DDV-ju. Hvala
popaj16
# 10.09.2012 ob 09:16
75% obdavčitev najbogatejših...in produktivnost pade pod stopnjo ležanja v pojstli...zakaj bi nekdo sploh delal po tem takem? To je še en korak do totalitarnega režima. Manjka še samo to, da se nacionalizira podjetja. Pa smo spet tam...
Dajte ljudem svobodo, skinite birokracijo, prodajte državna podjetja, pustite trgu dihat, nehajte komplicirat enostavnih stvari, pa naj ljudje sami, po svoji izbiri ustvarjajo, gradijo, delajo. seveda bodo problemi, ampak na manjši ravni, večkrat, ampak bodo precej hitreje tudi rešeni... Od države, ki je s svojim nenehnim vmešavanjem v gospodarstvo (sploh s korporacijami, ki jih "rešuje") in ki je glavni krivec za krizo se zdaj pričakuje da stvari uredi...nonsense.
Nikec3
# 10.09.2012 ob 09:15
Francoski predsednik je namreč zatrdil, da bo vztrajal pri uvedbi 75-odstotne obdavčitve najbogatejših

To, da ti država vzame 75% je bolno, pa nima veze koliko denarja imaš.
Ted
# 10.09.2012 ob 09:14
Z 20 milijoni še ene gradbene firme v Sloveniji ne bi rešili ne pa proračuna Francije... Verjetno napaka v članku.
Nikec3
# 10.09.2012 ob 09:13
Včeraj so na 24ur povedali, da bogataši že bežijo iz Francije.
raven_
# 10.09.2012 ob 09:12
nekam hitro je spremenil svoje cilje...
kamunyak
# 10.09.2012 ob 09:08
"20 milijonov novih davkov¨"
?
think
# 10.09.2012 ob 09:08
vsa čast.
Primer države, ki ji vladajo politiki (trenutno) ne pa prasci, kot pri nas. Prasci se zredijo, ko jih h koritu spustiš, zato taka primerjava... Rabimo tehnično vlado, ki jo ne smejo sestavljati politiki, ki so bili kadarkoli na naši oblasti.
rokecr
# 10.09.2012 ob 08:56
Lepe besede o ozdravljenju, ampak ozdravljeno bo gospodarstvo, kaj pa kvaliteta življenja povprečnega Francoza? To ni pomembno?
kenda
# 10.09.2012 ob 08:54
Kadar nek politik obljubi, da bo čez 2 leti bolje, je treba do tega vedno biti skeptičen! Politiki obljubjajo vse mogoče, samo da ostanejo na oblasti. Torej, jaz Hollandu nič ne verjamem. Nasprotno, mislim, da bo čez 2 leti še slabše.

To pa zato, ker ta kriza nima vzroka v nekih finančnih malverzacijah, kot se zmotno prikazuje. Le-te so zgolj posledica, ne pa vzrok.

V resnici je odzadaj strašna resnica. In ta pa je, da je Evropa izgubila konkurenčni boj z Azijo. Kitajska in Indija sta nas prehiteli, najprej v proizvodnji, zdaj tudi že v razvoju in visoki tehnologiji. Torej, pojavil se je nek čisto nov igralec, ki nam prevzema posle in delo. Azijci delajo kot mravlje po 50 ur na teden in še več, z minimalno dopusta in v nemogočih (izkoriščevalskih) razmerah, Evropejci se pa pritožujejo, če ne dobijo 4 tednov dopusta na leto.

Lahko debatiramo v nedogled, ali je to moralno, da azijski "sužnji" toliko delajo. Ampak dejstvo je, da v Aziji to deluje. To ima za posledico padec BDP-ja v povsod v Evropi in posledično nižji standard. In tega se ne da popraviti čez noč. Celo ZDA imajo s tem težave.

Evropejci se bodo morali zbuditi, da njihov standard in lagodje, kot so ga bili navajeni zadnjih 50 let, ni več samoumeven in da bo treba zanj od zdaj naprej bolj trdo delati. Tega pa žal marsikdo ne bo zmožen. Dokler Evropa in ves svet ne najde neke boljše formule, bo le stežka kaj bolje.
truxy
# 10.09.2012 ob 08:52
ponekod že razmišljajo o ozdravljenju..

pri nas pa šele začenjamo čutiti glavobol.
antipopulist
# 10.09.2012 ob 08:49
In potem naj še kdo reče, da se ne da...

Ne da se, če ti vlada govedo.
ciracara
# 10.09.2012 ob 08:47
Če bi mi izvedli vse te ukrepe že leta 2008.........samo kaj ker brez prepiranja ne gre.
AndrejP
# 10.09.2012 ob 08:36
jozes12, ja, vse dokler ne pride do dviga cene urana.

severnik, verjetno mislijo miljarde.
parabola
# 10.09.2012 ob 08:35
Zveni nekam domače:
"Prihodnje leto ne bomo zapravili niti evra več v primerjavi z letom 2012, leta 2014 pa bomo vse sile že usmerili v gradnjo bolj človeške, varne, dinamične in harmonične skupnosti," je dejal in napovedal, da bo vlada konec meseca predstavila proračun za prihodnje leto, pri čemer si bodo prizadevali, da se proračunski primanjkljaj z zdajšnjiih 4,5 odstotka bruto domačega proizvoda zniža na tri odstotke BDP-ja.

Kje je tisti Hollande, ki je bil proti varčevanju in je zagovarjal vlaganja. Če berete dalje so ukrepi za sanacijo državnih blagajn po vsej evropu več ali manj isti. Zanimivo je, da so v boljšem stanju tiste države, ki so jih že sprejemale pred leti. Še bolj pa, da varčevalne ukrepe in reforme sprejemajo države, ki so še vedno gospodarsko uspešne - primer Avstrije. Luzerji so Grčija, Madžarska, Slovenija, Portugalska...Pobirati so se pričeli: Španija,Iitalija, Irska...
jozes12
# 10.09.2012 ob 08:30
Francija je največja evropska jedrska velesila in bo pridno izkoristila neumnost Nemčije, Švice in Italije, ki so se odločile zapreti (oz. ne izgraditi novih) jedrske elektrarne in bo lepo služila na njihov račun s prodajo elektrike, hkrati pa bo svojemu gospodarstvu ponudila konkurenčno prednost, saj bodo stroški proizvodnje lahko manjši napram omenjenim državam.
severnik
# 10.09.2012 ob 08:24
20mio bo prislo v blagajno zaradi zvisanja davka? A nismo mi zaradi znizanja najbogatejsim izgubili 170mio? Kakorkoli, 20mio za velikost drzave kot je francija, se mi zdi malo.

Zakaj pa bi morali prihodnje leto vec zapravit? Ja, ob kaksni resni investiciji ze, samo ta se bo itak morala sama zacet pokrivat.

75% za bogate? Za moj okus je to pretiravanje.
GORILA
# 10.09.2012 ob 08:23
saj veste kaj radi delajo levičarji
DDV gor, vzamejo revežem, in dajo za plače v javnem sektorju.
ker je to nacionalni interes.
tako neumno izjavo lahko da samo levičar, ki v življenju ni zaslužil niti centa.
kot je že rekel Churchill: višji davki so kot vedro, v katerem stojiš, in ga hočeš dvigniti. enostano se ne moreš dvigniti.
Levica = zastopa izključno javni sektor in njihove interese.


Vemo tudi, kaj delajo desničarji: nižajo davke bogatim in krčijo javne storitve.
long island
# 10.09.2012 ob 08:20
Saj veste kakšne ukrepe so spejeli v Franciji in se nihče ne razburja?
Brez službenih avtov recimo je en tak ukrep.
bbs
# 10.09.2012 ob 08:10
saj veste kaj radi delajo levičarji

DDV gor, vzamejo revežem, in dajo za plače v javnem sektorju.

ker je to nacionalni interes.

tako neumno izjavo lahko da samo levičar, ki v življenju ni zaslužil niti centa.

kot je že rekel Churchill: višji davki so kot vedro, v katerem stojiš, in ga hočeš dvigniti. enostano se ne moreš dvigniti.

Levica = zastopa izključno javni sektor in njihove interese.
no.nwo
# 10.09.2012 ob 08:07
Ja seveda...

Ha ha

Tale link je primeren na to temo:
KLIK
qwertzu
# 10.09.2012 ob 08:07
davki + varčevanje = 2x fail
MZ
# 10.09.2012 ob 08:00
Pri nas bi bolj morali storiti naslednje:

- Razmišljati s svojo glavo in delativ korist države, ne pa po diktatu iz Bruslja dajati denar tistim, ki so se po svoji krivdi znašli v težavah (prezadolžene države in velike banke).

- Grobarje slovenskega gospodarstva, ki so olastninili, pokradli in pod ceno razprodali nekdaj dobro stoječa podjetja, poklicati na odgovornost. Zdaj so namreč praktično nedotakljivi.

- Prevetriti sistem javnih naročil in razpisov (t.j. da ne bodo več zmagovali "najcenejši" ponudniki, ki bodo izsiljevali še z aneksi k pogodbam).

Šele potem, ko se bo zadeva očistila najprej pri glavi, se lahko pogovarjamo o nadaljnjih ukrepih in reformah.
gost1
# 10.09.2012 ob 07:48
lahko pride še v slovenijo
Kazalo