Evropska unija

Poudarki

  • "Blebetanje" o Grčiji čisto nič ne pomaga
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,0 od 8 glasov Ocenite to novico!
Jean-Claude Juncker
Če se želi zagotoviti finančna stabilnost regije, je treba ukrepati hitro, poudarja Juncker. Foto: EPA

Dodaj v

Juncker opozarja: Evro je na kritični točki, čas se izteka

Kritičen do tistih, ki banalizirajo izstop Grčije iz območja
30. julij 2012 ob 10:23
Berlin - MMC RTV SLO/STA

Območje evra je na kritični točki, je ocenil vodja evroskupine, luksemburški premier Jean-Claude Juncker: "Izgubiti ne smemo niti trenutka več."

"Svet razpravlja o tem, ali bo območje evra čez nekaj mesecev še obstajalo," je opozoril v pogovoru za nemški časnik Süddeutsche Zeitung. "Z vsemi mogočimi sredstvi moramo jasno pokazati, da smo trdno odločeni zaščititi finančno stabilnost monetarne unije," je še sporočil 17 finančnim ministrom evrskih držav.

Ob tem je potrdil, da so države s skupno evropsko valuto skupaj z ECB-jem in začasnim skladom za zaščito evra (EFSF) pripravljene na urgentno kupovanje obveznic ranljivih evrskih držav. "Še vedno nas čaka odločitev, kaj točno bomo naredili in kdaj," je pojasnil in dodal, da bo hitrost ukrepanja odvisna od razvoja dogodkov v naslednjih nekaj dneh.

"Blebetanje" o Grčiji čisto nič ne pomaga
Po Junckerjevih besedah pa vse "blebetanje" o Grčiji pri tem čisto nič ne pomaga. Kot je dejal, izstop te države iz območja evra ni del njegovih "delovnih hipotez", saj bi imelo to "obsežne negativne posledice". V tem smislu je bil do tistih, ki banalizirajo grško vrnitev k drahmi, zelo kritičen. S tem se je obregnil ob nemškega gospodarskega ministra Philipa Röslerja, ki je prejšnji teden ocenil, da možnost "izstopa Grčije iz območja evra že dolgo ni strašna".

"Tisti, ki nameravajo probleme evrskega območja rešiti z izključitvijo Grčije oz. tako, da to državo prepustijo njeni usodi, niso dognali pravih vzrokov krize," je prepričan Juncker. Se pa strinja, da si morajo Atene v prvi vrsti pomagati same. "Ne želim zmanjšati pomena problemov, ki si jih je ustvarila Grčija. Ta država mora še naprej kazati konkretne rezultate," je še dejal.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
Šentvid
# 09.08.2012 ob 10:20
Prosim za pojasnitev;
"začasni sklad za zaščito evra (EFSF) pripravljene na urgentno kupovanje obveznic ranljivih evrskih drzav".
Ali no to potihoma prevzem lastninske in ekonomske,denarne,moči dotične everske države s strani dotičnega sklada.
Ali nas državljane nejemljejo kot blagovno znamko, z svojim imetjem, videno-kupljeno.
Ali,ali ni to podrejevanje,zavisnost,tlačenje,hlapče
vstvo?
EU Bananistan
# 04.08.2012 ob 19:53
EU je totalno zgrešen projekt. Tako s strani tistih novih članic, ki so pričakovale pomoč gospodarsko močnejših držav, kot tudi tistih močnih članic EU-ja, ki so pričakovale večje denarne dobičke na račun kreditiranja in eksploatacije novih pridruženih držav.
Alchemist
# 03.08.2012 ob 11:41
Ključni so sedaj evropski (predvsem nemški) državljani. Bo prevladal nacionalizem in logika distribucije dohodkov, ali bo prevladala evropska unitaristična vizija. Vprašanje sedaj je čisto tako, filozofsko.
zemljemerec
# 02.08.2012 ob 14:32
poglejte srbe, sploh še niso v EU pa imajo sloveski delavci že takšne plače kot v Beogadu...
zemljemerec
# 02.08.2012 ob 14:29
ma kje pa, bratstvo v demokraciji ne umre...zlahka.
Ladu
# 01.08.2012 ob 11:40
Ja, žal je tako. In nekateri debilčki bi še vedno glasovali za vstop v Eu, če bi se še enkrat glasovalo.
Pri nas pa... Jashua, Jashua uber ales... Še več, nobene alternative ni.
To rej kaj sledi... na dolgi ali kratki rok... 1x bo počilo.
volkun
# 01.08.2012 ob 00:14
sicer pa: ne izteka se čas, pač pa mi v njem ...
volkun
# 01.08.2012 ob 00:13
ja, ja, sej vidmo in občutmo sami!
skretpapir
# 31.07.2012 ob 08:07
kaj pa ti devajo?
veza
# 30.07.2012 ob 21:39
Juncker

"Še vedno nas čaka odločitev, kaj točno bomo naredili in kdaj," je pojasnil in dodal, da bo hitrost ukrepanja odvisna od razvoja dogodkov v naslednjih nekaj dneh.

In to pravi tisti, ki bi moral to narediti!
Ista retorika, to blebetajo v Bruslju že tri leta, pa ne vedo, ne kaj storiti in ne kdaj!
lo_pa__ta
# 30.07.2012 ob 15:21
če bi bil močan evro v interesu evrope ne bi bonbandirali iraka in uničili povsem suvereno državo, katere prejšni voditelj je želel trgovati nafto v evrih, kar bi se, glede na dejstvo daje irak na petem mestu zalog nafte na svetu, na svetovnem finančnem trgu močno poznalo

jasno je, da je evro v rokah tistih, ki ga želijo imeti na robu preživetja
Guliarth
# 30.07.2012 ob 15:18
Torej, zdaj vemo, da norca iz nas brijejo, vseeno pa so si ustvarili takšno moč, da lahko samo beremo, gledamo in poslušamo naprej. Vse od nas je odveč in brca v temo.
sandor
# 30.07.2012 ob 15:08
...vsem se čas izteka...tudi meni :(((
Stop-IPCC
# 30.07.2012 ob 15:08
"Evro je na kritični točki, čas se izteka"...... res je..... ničvrednemu potiskanemu sekret papirju bo kmalu poteke čas uporabnosti !!!!
.
"Kot je dejal, izstop te države iz območja evra ni del njegovih "delovnih hipotez", "....... seveda.... ne on, ne ECB, še manj pa politikantski ministrčki nimajo "rezervnega plana" za realnost, ki se bo zgodila neizogibno....... Vsi imajo samo neke teoretične in neuresničljive "delovne hipoteze", ki so same sebi namen.....
.
Nalijmo si čistega vina.... Projekt EURO je projekt parih zakompleksanih in nesposobnih politikantov.... ki so sedaj.... celo za ceno uničenja celotnega evropskega gospodarstva pripravljeni vztrajati pri svojem propadlem "pet project"-u do samega konca !!!!!!
.
FIAT valutam so šteti dnevi..... vračajo se časi zlata in srebra (oz. valute, podprte z njima) !!!!
.
Vaša odločitev pa je, ali boste verjeli teoretikom iz EF, FDV, FF...... (v primeru Slovenije)..... ali pa MENI......
friderich
# 30.07.2012 ob 14:45
tudi v sloveniji blebetanje ne pomaga.
aaa
# 30.07.2012 ob 14:00
@bistri08
Daj, no. Nemci niso posojali Grkom denarja ker so tako strašno dobri, ampak, zato ker so si obetali mastne dobičke. Torej zaradi svoje požrešnosti. In te zgrešene Nemške investicije rešuje sedaj cela EU. Medtem, ko falirane investicije slovenskih bank rešujemo sami. Nihče ne rešuje Grkov. Če bi bili Grki te miljarde dolžni recimo Avstralcem in ne Nemcem, bi jih že zdavnal nagnali iz EU.
kaos
# 30.07.2012 ob 13:41
Umiranje kapitalizma, umiranje evra, EU, ...

NEIZBEŽNO, le da bodo ti politikanti da zadnje sape branili to umetno tvorbo, kjer sisajo denar in is polnijo svoje požrešne riti. Prašiči pri koritu.
Ćićo
# 30.07.2012 ob 12:56
Jao Juga sve čemo nadmudriti!

Nemškim in Finskim volilcem bo počasi dovolj in bodo izstopili iz €, potem bomo imeli pa ponovitev SFRJ tiskanja ničel...
gorc27
# 30.07.2012 ob 12:35
Lotite se reševanja po slovensko, preimenujte vojašnico.
moonylink
# 30.07.2012 ob 12:25
Potem bomo pa res edino še nemška kolonija, brez tudi tistega vpliva kot ga imamo kot člani evropskega kluba.
moonylink
# 30.07.2012 ob 12:24
bistri; pa ne pozabi na stotine milijonov evrov ki so bili vloženi s strani EU v slovenijo, npr. v razvoj širokopasovnih omrežij zaradi česar se lahko marsikatera vasica pri nas pohvali z boljšo komunikacijsko infrastrukturo kot v večini drugih bolj razvitih držav.

Pa še na tistih par sto ne pozabit, ki jih nismo nikoli dobili zato ker se gremo neke socialistične birokratske oslarije in postopke ki trajajo dobesedno po 10 let in s katerimi uspešno podimo tuje vlagatelje.

Ampak ne, najlepše je udrihati po vsem ko enkrat zaškriplje, spodviti rep med noge in fantazirati o tem kako lep, uspešen in neodvisen podalpski raj bi bila slovenija brez grde grde diktatorske EU. Aja pa seveda, reinstate jugoslavija pa bo vse rešeno.

Sploh je hecno ko razni hipsterji in vsevedi trobijo o ogroženi suverenosti držav pa ne vem še čim, kot da je to nekaj najbolj svetega in se grejo v svojih blodnjah nek patetičen lokal patriotizem ki bi se ga še idealisti sramovali.......pač.......čas fevdalnih spopadov in čas, ko je evropa kolonizirala ves svet je mimo.....obstali bomo skupaj (sploh to velja za državice kot je slovenija) ali pa ne bomo in bomo razdrobljeni životarili v globalnem, razvijajočem se svetu kjer tudi močne, velike države kot je nemčija počasi ampak vztrajno izgubljajo na pomenu in moči.
PONOS
# 30.07.2012 ob 12:22
Implozija se bliža prbl 5 mesecev still counting...
bistri08
# 30.07.2012 ob 11:49
pamet.v.roke

... Nemčijo torej rešuje cela Evropa ...


Tukaj se pa globoko ne strinjam. Namci se rešujejo sami s svojo pridnostjo. Najprej se je pobrala zahodna Nemčija, pred dvajsetimi leti so vložili 1000 miljard v obubožane vzhodne nemce in si tako znižali povprečno blagostanje, pomagali so s krediti ostalim državam, ki pa so te kredite potrošili, namesto investirali v dobičkonosna podjetja in panoge.

Enaka zgodba je s Slovenijo. Ali bo potem Nemc kriv, da nam je dal kredit, ko smo ga na kolenih prosili in ga ne bomo vrnili?
Po drugi strani pa spet Nemc rešuje slovensko gospodarstvo, saj je Nemčija naša zelo pomembna partnerica za katero dela marsikatero podjetje in obrtniki.
formula2000
# 30.07.2012 ob 11:48
kdo je ta? Premier nekaga off-shore otocka sredi Evrope?
fafaron
# 30.07.2012 ob 11:36
Potemtakem je vsaka država nedotakljiva in je ne more doleteti nobena kazen, če goljufa vse ostale v skupnosti, kot je to storila Grčija!?

Spomnimo. Grki so imeli slabše stanje, kot so ga prikazali Evropski uniji pred vstopom v evrsko območje. V Evropo so pretihotapili krizo. In zdaj se zdi, da si Grčija noče ali ne more pomagati. Ampak kriva je Grčija in če se ji ne more zgoditi kazen, lahko tudi visi na delu drugih, mar ne?

Nemškega ministra bolj razumem kot luksemburškega premiera.

(Ali pa pojma nimam)
pamet.v.roke
# 30.07.2012 ob 11:03
@bistri08

treba je upoštevati tudi, da so nemške banke najbolj izpostavljene skupnemu evrospkemu dolgu, zato se jih rešuje preko državnih poroštev članic EU, ker npr. Grčija je že odpisana v matematičnem smislu, politično pa se lahko dogovori vse.

Nemčijo torej rešuje cela Evropa, zatorej njihovo gospodarstvo "laufa", ker njihovo gospodarstvo laufa, ima visoko bonitetno oceno, zaradi visoke bonitetne ocene se kapital še dodatno seli k njim, dodatno priseljeni kapital lahko njihove banke "razmnožijo" in zopet posojajo dalje, ker posojil ne bo nazaj, bodo morale države članice EU zopet pomagat, itd itd itd....

Da strnem, bančni sistem oz sistem kapitalskih trgov je navadna piramidna igra, kjer vse poberejo tisti na vrhu, vsi pod njimi so pa prisiljeni sodelovati.
bistri08
# 30.07.2012 ob 10:51
Z drugimi besedami - čas je da se euro znebi slabih ekonomij, žal tudi slovenskih pingvinov.

Drugače pa evropske borze borze stojijo zelo dobro, nemška podjetja delajo izvrstno za razliko od naših "strokovnakov", ki so najbolj pametni od vseh in bi najraje cel svet učili pameti.
Jožeine
# 30.07.2012 ob 10:39
Upam, da se čim prej uvede tudi centralna ustanova za euro, ki bo nad državnimi. Kakor vidim, eni še sedaj niso dojeli da je v slogi moč in da se lahko le kot taki upiramo velikim državam kot so Kitajska, Indija, Rusija, USA ipd.
bbs
# 30.07.2012 ob 10:39
šiling bo vedno več vreden kot tolar
5tane
# 30.07.2012 ob 10:29
EURo gre papa EU pa tudi.
Vodin
# 30.07.2012 ob 10:29
Že zdavnaj je mrtev samo da vsi tiščijo glavo v pesek in se delajo neumne.

EU je začela rapidno slabeti ko so se vanjo vključevale nepripravljene članice in ko se je razbohotila bruseljska administracija, ki požira milijarde € ki bi jih lahko vlagali v gospodarstvo, pa tudi prevelika imigracija pretežno nezaposljivih ljudi je rapidno povečala stroške.
nWo
# 30.07.2012 ob 10:28
...čas se izteka...

Poslušamo že kar nekaj let.
pamet.v.roke
# 30.07.2012 ob 10:27
Mater kako ropajo ljudi!
Vse umetno ustvarjeno, ker dvomim, da finančniki ne poznajo osnov matematike.
Elite počnejo kar koli se jim zahoče, njihove grehe pa popravljajo vsi. Pa še zakoni jim to dovoljujejo, kar pa je sploh najhuje.
mojcd
# 30.07.2012 ob 10:25
Prideite v SLo, tu ni krize pravi Janez in gre na dopust.
Guliarth
# 30.07.2012 ob 10:24
Koga se opozarja? Oni naj sami sebe opozorijo, odgovorne za krizo.
Kazalo