Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.9 od 91 glasov Ocenite to novico!
Jean-Claude Juncker
Govor predsednika Evropske komisije je prejel veliko podpore, a tudi kritike. Foto: EPA
Jean-Claude Juncker
Tradicionalni nagovor o stanju v EU-ju je Juncker pripravljal v optimističnem vzdušju po zmagah proevropskih sil po Evropi, ob gospodarski rasti in rekordni zaposlenosti ter z obnovljenim zaupanjem ljudi v Evropsko unijo po brexitu in ameriškem predsedniku Donaldu Trumpu, je poročala Erika Štular. Foto: EPA
Evropski parlament v Strasbourgu
Junckerjev govor je na največ razumevanja naletel pri konservativni Evropski ljudski stranki, največji politični skupini v Evropskem parlamentu. Foto: EPA
José Manuel Barroso
Prvi govor o stanju EU-ja je imel po vzoru ameriške prakse leta 2010 tedanji predsednik komisije José Manuel Barroso. Foto: EPA
VIDEO
Juncker predstavil vizijo...

Dodaj v

Juncker: Zdaj je čas za gradnjo enotnejše in demokratičnejše Unije

Razprava s poslanci in poslankami naj bi trajala več ur
13. september 2017 ob 07:29,
zadnji poseg: 13. september 2017 ob 13:35
Strasbourg - MMC RTV SLO, STA, Radio Slovenija

Predsednik Evropske komisije Jean-Claude Juncker je v nagovoru Evropskega parlamenta o stanju v EU-ju dejal, da je veter spet v jadrih Evrope. Kot je dejal, pa okno priložnosti ne bo ostalo odprto za zmeraj.

Zdaj je čas za gradnjo enotnejše, močnejše in demokratičnejše Unije do leta 2025, je poudaril predsednik Evropske komisije. Juncker je v Strasbourgu med drugim govoril o solidarnosti pri reševanju vprašanja migracij. Poudaril je, da Evropa je in bo ostala celina solidarnosti. Pohvalil je Italijo, češ da brani čast Evrope v Sredozemlju, poudaril pa je tudi pomen vračanja t. i. nezakonitih migrantov in vzpostavitev ustreznega sistema zakonitih migracij.

To je sicer predzadnji Junckerjev govor, a dejansko njegova zadnja priložnost za resnično vsebinske usmeritve evropske politike, saj bo konec naslednjega leta ukrepanje Unije že močno ohromljeno zaradi bližajočih se evropskih volitev.

Govor temelji na nizu dokumentov o prihodnosti Evrope, ki jih je komisija predstavila od marca. Gre za belo knjigo s petimi scenariji ter še pet dokumentov za premislek o socialni Evropi, globalizaciji, obrambi, gospodarski in denarni uniji ter proračunu. Kot je za Radio Slovenija poročala Erika Štular, so ti scenariji, ki segajo od ohlapnega sodelovanja, prek koalicij voljnih do federalne unije, naleteli na različne odzive. Neukrepanje naj bi vodilo v zastoj, Evropa več hitrosti v drugorazrednost, pretesna integracija pa naj bi ogrozila suverenost držav.

Juncker predlaga tudi vzpostavitev mehanizma za nadzor tujih vlaganj v evropskih strateških sektorjih, ki je posledica skrbi zaradi naložb iz Kitajske. "Evropa bo branila svoje strateške interese z okvirom EU-ja za nadzor naložb," je poudaril.

Poudaril je tudi pomen socialne Evrope in občutljivo politično vprašanje napotenih delavcev. Zavzel se je proti "drugorazrednim delavcem" in predlagal vzpostavitev skupnega organa za nadzor izvajanja evropskih pravil za napotene delavce.

Za krepitev evrskega povezovanja
V skladu s pričakovanji je Juncker poudaril pomen krepitve evrskega povezovanja. Zavzel se je za oblikovanje položaja evropskega finančnega in gospodarskega ministra ter za vzpostavitev evropskega denarnega sklada.

Pričakovano se je zavzel tudi za krepitev obrambnega sodelovanja, za delujočo obrambno unijo do leta 2025. V tem kontekstu je pozval k sprejemanju nekaterih zunanjepolitičnih odločitev s kvalificirano večino, kar omogoča zakonodaja EU-ja.

Brez poudarka na brexitu
Brexitu oziroma izstopu Velike Britanije iz EU-ja Juncker ni namenil veliko pozornosti. Ponovil je svoje stališče, da bo odhod te države žalosten in tragičen dogodek v zgodovini EU-ja, ter potrdil strategijo Unije, da se bo osredotočila na prihodnost v sestavi 27 članic.

Še en pomemben dejavnik, ki bo vplival na vsebino govora, so bližajoče se nemške volitve, zaradi katerih bodo sporočila glede krepitve evrskega in obrambnega sodelovanja verjetno previdnejša, kot bi bila sicer.

Turčije ne vidi kmalu v Uniji
Turčiji je Juncker poslal ostro opozorilo, da ne vidi njenega članstva v Uniji v "predvidljivi prihodnosti". Oblasti v Ankari je pozval, naj izpustijo evropske novinarje, saj "novinarji sodijo v pisarne, ne v zapor".

Pomen sodelovanja Zahoda in Vzhoda Unije
Juncker je poudaril pomen sodelovanja zahodnih in vzhodnih članic Unije. "Evropa mora dihati z vzhodnimi in zahodnimi pljuči, sicer se bo zadušila," je opozoril. V EU-ju "ne sme biti drugorazrednih državljanov" niti različne kakovosti hrane, je še poudaril. Predsednik komisije je še dejal, da je skrajni čas, da Bolgarija in Romunija postaneta članici schengenskega območja ter da si tudi Hrvaška zasluži schengensko članstvo, takoj ko bo izpolnila vsa merila.

Opozoril je tudi na nujnost spoštovanja odločitev sodišč. "V EU-ju vladavina prava ni izbira, je dolžnost," je poudaril. "V Evropi ima zakon mišice, niso mišice tiste, ki ustvarjajo zakon," je še ponazoril pomen vladavine prava v Evropi. To je zlasti sporočilo poljski vladi zaradi sporne pravosodne reforme ter Madžarski in Slovaški, ki sta nedavno izgubili tožbo proti kvotam za razporejanje beguncev po Uniji na Sodišču EU-ja.

EPP pozdravil poglabljanje Unije
V najvplivnejši politični skupini, konservativni Evropski ljudski stranki (EPP), ki je tudi Junckerjeva politična skupina, so pozdravili njegove ideje za poglabljanje Unije. Vodja EPP-ja Manfred Weber je poudaril, da je treba obraniti evropski, socialni način življenja in evropsko identiteto v hitro spreminjajočem se svetu. Zavzel se je za strog nadzor zunanje meje Unije, izpostavil, da terorizem ni konflikt med kristjani in muslimani, temveč med humanostjo in barbarizmom, ter znova dejal, da Turčija ne more postati polnopravna članica EU-ja - ne danes ne kdaj koli v prihodnosti.

Vodja druge največje politične skupine, evropskih socialistov in demokratov (S & D), Gianni Pittella, je dejal, da v Evropi piha veter upanja, ob tem pa je opozoril pred pretiranim idealizmom.

Verhofstadt: Evropski azilni sistem nacionalni egoizem
Veteran evropske politike, vodja evropskih liberalcev (Alde) Guy Verhofstadt, je dejal, da je bil Junckerjev govor poln vizije in ambicij. Izpostavil je zaton populistov v primerjavi z lanskim letom in opozoril, da državljani nočejo uničiti Evrope, temveč jo želijo reformirati. Pozval je zlasti k reformi azilnega sistema, saj sedanji po njegovem mnenju ni evropski, temveč je nacionalni egoizem. Pozval je tudi k evropski obveščevalni agenciji po vzoru ameriškega Zveznega preiskovalnega urada (FBI).

Vodja evroskeptične Evrope svobode in neposredne demokracije (EFDD) Nigel Farage je Verhofstadtu dejal, da se slepi, če misli, da je val populizma mimo. Farage je še dodal, da odnos EU-ja Poljsko in Madžarsko nedvomno spominja na sovjetski komunizem. "Vse, kar lahko rečem, je: hvalabogu, da odhajamo," je izjavil.

Evropska levica: Juncklerjeva vizija projekt za elite
V evropski združeni levici (GUE/NGL) so Junckerjevo vizijo opisali kot evropski projekt za elite ter pozvali k socialni in solidarni Evropi, v kateri naj institucije resnično poslušajo državljane. Zeleni pa so pozvali k zmanjšanju neenakosti in upoštevanju omejitev planeta.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
nemarjak09
# 13.09.2017 ob 07:52
Junker in Merklova se naj čimprej poslovita. Enostavno ne razumeta prebivalcev EU, ni kaj debatirat.
Kolupaila
# 13.09.2017 ob 08:17
Dokler bo vsak teden toliko terorističnih napadov in skrivanja prave resnice po pokoritvi Evrope in dokler ne boste pokazali povoženih evropskih otrok, zaklanih nosečih žensk primer iz Finske, zame in za mnoge je taka Evropa s takim voditeljem popolnoma zanič in popoln kolaps. V dobrem letu je na Evropskih tleh Juncker umrlo 300 ljudi v terorističnih napadih zaradi come in politike in mi naj bi to mirno sprejeli. Ni Evropskega mesta kamor bi lahko mirno šel hvala Merkel in Juncker.
Follow Me
# 13.09.2017 ob 09:20
Sit lačnega ni še nikoli razumel.
zamudnik
# 13.09.2017 ob 09:34
Najbolj na mestu bi bila odstopna izjava. In zavezujoča izjava, da je model EU-ja federalni, ne unitarni.
johndeer
# 13.09.2017 ob 10:38
Nov krog klobasanja.
Park
# 13.09.2017 ob 10:52
Dej Junker... spelji se!!
Hvala lepa za to Unijo, kjer Francija in Nemčija vsem ostalim določata kaj in kako bodo živeli!
Hvala lepa za to diktatorsko unijo! Peljite si jo nekam!
Miham
# 13.09.2017 ob 10:30
Glavni razlog da je šla Velika Britanija iz EU so vsiljene imigracije.

Glavni spor z Madžarsko, Slovaško, Češko, Poljsko so kvote (vsiljena imigracija).

EU vodje (formalno Juncker, dejansko Merkla) raje nadaljujejo z masovnimi ilegalnimi migracijami mladih NEEVROPSKIH moških iz nevojnih območij, kot da bi prisluhnila EVROPEJCEM.

EU DELA PO NAVODILIH NEEVROPEJCEV (ZDA - ki si želijo zmanjšati vlogo Evrope, Savdske Arabije, ZAE, etc ki si želijo več muslimanov v Evropi, predvsem pa ultrabogate elite ki bi rade ustvarile eno raso, v praksi pa dejansko zamenjale Evropejce, saj migracija poteka le v smer Evrope!)
Junckerju in Merkli je do sedaj uspelo razdeliti Evropejce, in v Evropo spraviti čim več Neevropejcev.


In ja, Evropa ni bogata z naravnimi bogastvi, Evropa ima dolge zime in neugodno klimo, Evropo delamo uspešno Evropejci in naša kultura, zato bi morala biti PRVA naloga evropskih voditeljev ohranjati Evropejce in našo kulturo!

EU ni enako Evropa, ampak je nedemokratična organizacija, ki ne dela v dobro Evropejcev ampak NEevropecjev!
Miham
# 13.09.2017 ob 10:37
Springbok
- migracije: Italja rešije čast Evropel, gre za kolektivno odgovrnost, ki jo vse članice ne dojemajo, da je azil človekova pravica, solidarnost z Afriko in možnosti legalne migracij in legalnih poti, saj se evropsko prebivalstvo stara, kdor ne izponjuje pogojev, pa se mora vrniti....

98% ljudi ki pridejo iz Libije (podsaharskih Afričanov!!!) je NEUPRAVIČENIH do azila! Prihajajo iz NEVOJNIH območij. Vrnejo jih koliko? 0% !!!!!!

Torej masovne ilegalne imigracije naj kar laufajo, v Afriki se ni treba nič spremeniti, kar naj bodo tam ženske zapostavljene brez pravic, edino nalogo imajo delati po 10 otrok, tudi če ni hrane, potem pa v Evropo?!?

pač ne, pač se staramo in je edina rešitev IZUMRTJE IN ZAMENJAVA!?!?!?!?

Da bi kdo pomislil da se da našo lastno nataliteto dvignit in se ne prepustiti izumrtju in zamenjavi to pa ne?
Samo prioritete je treba spremeniti, ne živimo zato da bi delali, ampak delamo, da lahko živimo!!!
Resnica123
# 13.09.2017 ob 09:42
Prej jo bodi spokali boljse bo!
Uroš_Resnik
# 13.09.2017 ob 11:58
https://en.wikiquote.org/wiki/Jean-Claude_Juncker

Je to Juncker, ki je izjavil:
"We decide on something, leave it lying around and wait and see what happens. If no one kicks up a fuss, because most people don't understand what has been decided, we continue step by step until there is no turning back."

http://silentcircle.co.uk/the-pan-european-project-coudenhove-kalergis-plan-to-destroy-the-european-people/
O nečem se odločimo, pustimo nekaj časa stati in opazujemo reakcije. Če se nihče ne pritoži, ker večina ljudi ne razume kaj smo se odločili, nadaljujemo korak za korakom dokler ni več povratka

ter
"If it's a Yes, we will say 'on we go', and if it's a No we will say 'we continue'."

Če je DA, rečemo "gremo naprej", če je NE rečemo "nadaljujemo"?

Pa kdo misliš, da ti še zaupa prepita, perverzna, prodana stara pijavka?
heron
# 13.09.2017 ob 10:49
Ali imajo v Bruslju opravljene teste psihofizičnih sposobnosti in test na prepovedane substance?
Titomir
# 13.09.2017 ob 11:07
Radi bi zgradili bolj demokratično unijo kaj to pomeni,d a bodo nehali vsiljevat kvotei in goriztii tistim, ki nočejo sprejemati migrantov ??
Titomir
# 13.09.2017 ob 11:06
EU je kot titanik kmalu se bo prelomil in potonil
Miham
# 13.09.2017 ob 10:59
Prvi govor o stanju EU-ja je imel po vzoru ameriške prakse leta 2010 tedanji predsednik komisije José Manuel Barroso.

Bajdvj, Barroso je po vodenju EU komisije dobil službo pri Goldman Sachs!
KLIK

začuda, OZN komisijo za migracije tudi vodi predsednik Goldman Sachs Peter Sutherland...

in potem mislite, da je naša prihodnost v naših rokah, in da živimo v demokraciji,
v resnici se pa da vse vodilne politike kupit!
cairns
# 13.09.2017 ob 10:29
Predsednik Evropske komisije Jean-Claude Juncker se bo v nagovoru Evropskega parlamenta posvetil stanju v EU-ju.

Stanje je slabo. Schengena ni več, nekatere države ne spoštujejo mednarodnih pogodb, EU ne ukrene nič...
Edina svetla točka za Junckerja je letošnja letina grozdja. Vino bo sladko.
masterjoze
# 13.09.2017 ob 13:06
Odziv Nigel Farage-a na Junckerjev govor: Hvala Bogu, da zapuščamo EU, saj ta s federalizacijo in tretiranjem Madžarske in Poljske postaja podobna Sovjetskim komunistom!

He described Juncker's speech as the most "open and honest and truly worrying" speeches he has ever heard from the EU chief.

The former Ukip leader said: "The message is very clear: Brexit has happened, new steam ahead. One powerful president for the whole of the EU. A finance minister with fresh powers. A stronger European army in a militarised European Union. And more Europe in every single direction and all to be done without the consent of the people.

All I can say is thank God we’re leaving because you’ve learned nothing from Brexit. "It is reminiscent of regimes of old. Indeed the way you’re treating Hungary and Poland already must remind them of living under the Soviet Communists. All I can say is thank God we’re leaving because you’ve learned nothing from Brexit."

And pointing to the seemingly wilful need for the EU to shoot itself in the foot he added: "If you’d given Cameron concessions … I have to admit, the Brexiet vote would never, ever have happened. You’re deluding yourself Mr Verhofstadt, if you think the populist wave is over. Far from the populist wave being over, I doubt it’s even begun."

He said Europe was appointing powerful unelected people in positions of huge power including “a finance minister who intervenes when he feels it necessary” and plans for “a European army with a more aggressive foreign policy.”

Attacking European proposals to introduce a bizarrely complex pan-European voting system Mr Farage said: “Genuine democratic parties of oppostions won’t be able to compete on a level playing field.”
J@st
# 13.09.2017 ob 12:30
Juncker: Zdaj je čas za gradnjo enotnejše in demokratičnejše Unije
--------------------------------
Ja zelo demokratično, ni kaj.
Ko napišem da oseba ki ima težave s alkoholom ne bi smela odločati u usodi miljonov ljudi, dokler ne reši osebne težave, admin me izbriše.
Ni to v popolnem nasprotju z NOVO direktivo EU?
Titomir
# 13.09.2017 ob 12:02
Bravo ministrici z Bolgarije, ki je rekla vojna se počasi končuje čas je, da se cnaredi kvote za vračanje migrantov ne za sprejemanje. podpiram to PODPIRAM
mb128
# 13.09.2017 ob 10:52
Hja že zopet nič konkretnega. Tipično MMC!
No ja nemci, konkretno Focus on line piše tako:
1. € naj bi imele vse članice
2. V šengnu naj bi bile vse članice
3. Eu naj bi imel sestanek po brxitu v Romuniji tam nekje marca 2019
4. Eu naj bi imel 2025 okrog 30. članic
kromo-som
# 13.09.2017 ob 14:38
Enotnejša in demokratičnejša EU? Če to prevedemo iz orweljanščine v razumljiv jezik, gre za oblikovanje Združenih držav Evrope, v katerih bodo nacionalne države le še spomin oziroma bodo le geografske enote brez arodne identitete, oblast pa bo skoncentrirana v bruseljski centrali. Demokratičnejša pa pomeni v skladu z Orwellovim novorekom ravno obratno.
pace
# 13.09.2017 ob 11:25
"Pohvalil je Italijo, češ da brani čast Evrope v Sredozemlju,"

Če bi zadevo dali v glasovanje italijanskemu ljudstvu, vsem novodobnim tlačanom, ki so največje žrtve te "časti Evrope ... " ki ne hodi po Junckerjevem stanovanju in njegovi neposredni okolici, ne ogroža njegovih bližnjih, šele potem bi bila Italija in Evropa dejansko branjena, ne samo po častu, temveč vse kaj bolj konkretno glede rodne grude in rodnega ljudstva.
CabDriver
# 13.09.2017 ob 14:40
demokratična? se heca? vedno več je pravil in regulativ iz bruslja, ki jih piše nekaj "dihurjev" skritih očem javnosti, v javnosti pa se pojavljajo Junkerju enaki pajaci. V senci pa se skriva pravo zlo z zli nameni. Z anmeni totalne kontrole ljudi, spreminjanja jih v sužnje, robote, ovce. Demokratična? ta se res heca.
zamudnik
# 13.09.2017 ob 11:08
Tale teta,ki flanca zdajle, je pa že v predvolilnem boju za naslednjega EU-voditelja, kajne?
Lukas
# 13.09.2017 ob 10:56
Romunija, Bolgarija in Hrvaška v schengnu...to politično ne bo šlo nikoli skozi...Pa ne samo zaradi blokade Slovenije, tudi zato ker bosta proti najmanj Avstrija in Nemčija. Tudi iz varnostnega vidika....vi resno mislite da je Hrvaška sposobna dosledno po schengenskih kriterijih varovati svojo 1000 km dolgo mejo z Bosno, od katere je velik del popolna divjina.... Saj jim še migranti po koruznih poljih brez problema šetkajo...Tega še Američani z Mehiko in najsodobnejšo tehnologijo ne morejo....kaj šele neka Hrvaška! Da bi popolnoma odprli južno mejo in se prepustili na milost vsemu kar bo drlo gor... jaz tega že iz tega osnovnega razloga ne bi nikoli podpisal, kaj šele arbitraža! To, da bodo nekateri lažje hodili na morje, ni naš problem.
Canis.Lupus
# 13.09.2017 ob 14:46
Juncker: Zdaj je čas za gradnjo enotnejše in demokratičnejše Unije

Prevod:
Čas je za centralizacijo in ukinjanje držav ter za zadušitev sakršnega odpora od svetele prihodonosti.

p.s.
Vojna je mir,
svoboda je suženjstvo,
neznanje je moč.
(George Orwell)
HOR
# 13.09.2017 ob 12:11
Podobna nerealna gesla, kot proti koncu Jugoslavije: enotnost in demokratizacija...

( ponovno se bomo osamosvojili za novo in se bolj neodvisno razprodajo in tlacanstvo...)
zamudnik
# 13.09.2017 ob 09:36
ohraniti vodilno svetovno vlogo pri politikah, kot so na področju podnebnih sprememb

To je pa kot tisto: Nisem glih pameten, ampak delam čisto v redu kapučino.
Pigglet
# 13.09.2017 ob 14:51
Ne, socialni inženiring ni le "Socialni inženiring pomeni manipulacijo z našimi čustvi, izkoriščanje golega človeškega strahu, obupa, radovednosti, zaupljivosti, sočutnosti in osamljenosti. " Je načrtno manipuliranje s katerimikoli čustvi s ciljem splošne sprejemljivosti nečesa v družbi. Uporaba kemičnih sredstev pa meji na kemično-biološko bojevanje, ki je baje prepovedano. Baje zato, ker očitno elita meni, da smo lahko za njihove "višje" cilje tudi "zadeti". No, mogoče bo pa njih kaj zadelo... kak kmečki upor je bil že v preteklosti, a ne?!?
generacija56
# 13.09.2017 ob 13:25
Švica recimo, je res demokratična.
Svoje prebivalstvo vpraša za vsako pomembno odličitev.
EU je v vojni, ne da bi vprašala svoje prebivalstvo.
Politiki, neizvoljeni, so se dvignili tako visoko nad prebivalstvo, da sploh ne vemo, kaj vse počnejo.
Kao, v našem imenu....
generacija56
# 13.09.2017 ob 13:21
Da Unija ni demokratična, že vemo.
Da bo bolj "demokratična" sedaj, ko Juncker tako reče?
Pesek v oči polmilijardnemu občinstvu...
Evropa in EU je parodija, primer, kako se demokracija v rokah birokratov izrodi.
Titomir
# 13.09.2017 ob 12:07
Oh ja Junker pravi, da ne bo mogel odogovriti na vsa vprašanja, ker ga daje išijas. Ni kaj Junker je pravi garač pri pijači seveda. Najbolje, da odstopi če ne more opravljati funkcije.
Uroš_Resnik
# 13.09.2017 ob 14:23
Ne bo držalo Tinček

še enkrat si točno preberi, kaj piše v študiji:

https://www.uni-bonn.de/news/188-2017

"Oxytocin and social norms reduce xenophobia"

"In the midst of rapid globalization, the peaceful coexistence of cultures requires a deeper understanding of the forces that compel prosocial behavior and thwart xenophobia. Yet, the conditions promoting such outgroup-directed altruism have not been determined. Here we report the results of a double-blind, placebo-controlled experiment showing that enhanced activity of the oxytocin system paired with charitable social cues can help counter the effects of xenophobia by fostering altruism toward refugees."

http://www.pnas.org/content/114/35/9314.
abstract

https://www.uni-bonn.de/Press-releases/oxytocin-leads-to-monogamy

Povsem jasno je, kakšni so izsledki. Vprašanje na katerega pa sem že podal odgovor je zakaj se te študije v tem konktekstu izvajajo.
Uroš_Resnik
# 13.09.2017 ob 12:52
Zdaj je čas za gradnjo enotnejše in demokratičnejše Unije
Glede na njegove lastne izjave:

"We all know what to do, we just don’t know how to get re-elected after we’ve done it."

https://en.wikiquote.org/wiki/Jean-Claude_Juncker

Torej meni povsem nasprotno. Prevod: Zdaj, ko smo v Evropo uvozili kritično maso migrantov iz tretjega sveta (10 milijonov v dveh letih) ter naslednjih 30 milijonov, ki jih nameravamo uvoziti

https://www.rt.com/news/382706-african-migrants-millions-europe/

je čas, da začnemo z naslednjo etapo Kalergijevega načrta, Panevrope z mešanim prebivalstom, ki brez vprašanj služi Bruslju.
zelda
# 13.09.2017 ob 11:07
Miham,

vse si povedal, hvala, zdaj meni ni treba.
osservatore
# 14.09.2017 ob 10:25
Juncker: Zdaj je čas za gradnjo enotnejše in demokratičnejše Unije

Juncker? Who? A Junckerja še kdo jemlje resno?
MZ
# 14.09.2017 ob 08:14
@heron,

se popolnoma strinjam s komentarjem. Najprej bi morali odstraniti vse nesposobne politike, ki nam že 26 let prodajajo prazno slamo in uničujejo državo.

Ravno zaradi večstoletnega hlapčevanja tujim "odrešenikom" smo Slovenci nekako prevzeli idejo, da je država nekaj oddaljenega in krutega, ne pa nekaj, kar obstaja izključno zaradi volje večinskega prebivalstva in ne le nekaj oligarhov na položajih. Žal smo ta vzorec nadaljevali tudi po osamosvojitvi, zato pa smo tam, kjer smo.

Žal smo Slovenci vedno iskali nekega zunanjega upravitelja, da bi prinesel red tja, kamor ga nismo znali/upali prinesti sami. Rinili smo v EU in NATO, ki nam požreta goro denarja in nas posiljujeta z grožnjami in brezveznimi direktivami, neke pomoči pa od njiju ni. Se spomnim slavospevov EU, kako bo zdaj rešila Slovenijo korupcije in ostankov bivše SFRJ, pa je vse to še zdaj tu, morda še v večji meri.
Prodajali smo dobrostoječa podjetja tujcem, da bi se znebili pijavk v vodstvu in nadzornih svetih - pa denar spet odhaja v tujino, ali pa je "velecenjeni" tuj lastnik vse skupaj skrčil in zmetal ljudi na cesto, torej to spet ni rešitev.
Zakaj moramo poslušati navodila IMF in OECD (tudi nista zastonj!), da nam delita prazne in škodljive nasvete, ko pa zdrava kmečka pamet pravi, kaj je potrebno storiti?

Edina rešitev je poenostavitev volilnega postopka in skrajšanje mandatov - tako bi lahko hitro in poceni izvolili nove predstavnike, v primeru nesposobnosti pa bi jih lahko tudi hitro, brez čakanja na konec mandata ali kakšnih odpravnin, tudi odpoklicali.
Preden se razvije polemika o tem, kaj je nesposobnost - če npr. neka panoga po drugih podobnih državah deluje, pri nas pa kar ne more izplavati iz rdečih številk, to ni naključje, ampak gre za točno tisto, zaradi česar bi morali marsikomu predčasno pokazati vrata.
Robiland
# 13.09.2017 ob 16:34
Izstop iz EU!!

Diktat Bruslja, ne pa "skupnost".

Suverenost je edino dostojno zivljenje.
semaino
# 13.09.2017 ob 16:01
To, da je taksna stala glede odhoda iz Eu z VBritanijo je samo znak, da Evropo vodijo nesposobni bebci, ki niso v Lizbonsko pogodbo vnesli clenov kako iz EUja izstopiti.

In zopet vse skupaj na nas racun, njihova potovanja, kosila, prerekanja, gospodarska in humanitarna skoda itn.
kromo-som
# 13.09.2017 ob 14:41
Junker in Merklova se naj čimprej poslovita. Enostavno ne razumeta prebivalcev EU, ni kaj debatirat.

Se sploh ne trudita, da bi razumela prebivalce EU. Onadava samo izpolnjujejta globalistično agendo: odprava evropskih narodov prek vsiljenih migrantskih vdorov in islamizacija Evrope. To bo v persperktivi omogočilo integracijo Evrope z Bližnjim vzhodom ter Severno Afriko in postopno Podsaharsko Afriko.
Uroš_Resnik
# 13.09.2017 ob 14:25
Te študije se izvajajo, da bi Evropejce kemično naredili sprejemajoče do migrantov.
ijagodn1
# 13.09.2017 ob 13:19
Rvaška ni zrela niti za EU, kaj šele za Schengen.
Krucefix
# 13.09.2017 ob 12:15
Lahko pa bi demokratično imeli referendum ali smo za Junkerja ali je bolje, da se ga zamenja z nekom, ki bo delal za narod, ne pa proti...
dule1968
# 13.09.2017 ob 11:10
Najprej se je treba otrest Ameriškega vpliva šele potem lahko govorimo o Evropi.Zaenkrat in Evropa bore malo suvernosti.
heron
# 13.09.2017 ob 15:38
In takle pajaci so predstavniki EU?? Ljudje ki so na vodilnih mestih institucij,podjetjih,držav,bi morali biti neomadeževani in za zgled ostalim državljanom,ne pa da flancajo in narod ožemajo,sami pa živijo v raju. Glej naše lumpe,minimalna plača cca 900 eur je za Slovenskega delavca po njihovem preveč,medtem ko pa oni kasirajo po 10keur ,20keur/mesec je pa normalno? Kolk pokasira tale obraz na sliki? Kdo ve? Če rečem 40keur/mesec sem rekel dovolj? Dajte no,to je treba razgnat,razpustit,tako sofisticiranega sužnjelastništva še svet ni videl. In če to ni dovolj,še nam majhnim državam,narodom vsiljujejo neumne ideje,ljudi,..? Za koga so se predniki borili v 1SV IN 2SV in še prej? Za takšne lopove in ostale ki jih podpirajo? Ne,sigurno ne.
ivod
# 13.09.2017 ob 15:21
... kot da je prišel z drugega planeta ... brez stika z materjo zemljo :)
godzila
# 13.09.2017 ob 13:20
Ŝe en podvig Junckerjeve EU velja izpostaviti, priznal je Hrvaško v mejah nekdanje ustaške NDH.
Uroš_Resnik
# 13.09.2017 ob 12:10
Poberi se z Merklovo vred, dokler se še lahko.
zelda
# 13.09.2017 ob 11:13
Tihomir,

ja, dal si odlično primerjavo. EU je Titanik, zato se moramo čim prej povezati z Višegrajci.
heron
# 13.09.2017 ob 18:33
Ne zavedajo se, da bi bila Slovenija gospodarsko, brez EU, nekje na ravni Albanije.

in zakaj je tako? Kdo je kriv da je Slovenija gospodarsko upešala ob razpadu YU? Zaradi politike,tiste polirike ki je bila in ki je sedaj,ker imamo že 70 let ene in iste ljudi. In nekaj teh ljudi ki so kasneje prišli h koritu so še slabši od prejšnjih,ker nimajo totalno nič v glavi,oz. ne vedo kaj je to gospodarstvo in so uničili še tisti kar je bilo dobrega prej. Ti lumpi so fabrike,sprmenili v trgovine in sedaj jamrate kako hudo bi blo brez EU. V Sloveniji so bila določena območja že prej zelo razvita in usmerjena tržno,pa jih je politika omejevala. Navadni ljudje so vedno delali,le tisti pri koritu so zafurali vse,sprva so bili v partiji in pametovali kasneje pa na tih in prefinjen način privatizirali in po suhem prišli do ogromno premoženja. Koliko je bilo načrtnih stečajev??Zakaj pa niso že prej predvidevali kaj se bo zgodili in bi se že prej povezali z evropskimi državami? To je ena in ista stroja že tričetrt stoletja. Če politika ne zafurala vsega,bi bila Slovenija zelo gospodarsko močna lahko,kajti določene smeri,panoge so bile v špici eu znanja. Ne more politika,takšna kot trenutno je,peljati države,ker se ji sploh ne sanja kaj je gospodarstvo. Povejte,kako naj Cerar ve kaj je vezje,preklada,vijak,statika,viličar,di
gitalno krmiljenje ali ne vem še kaj,če nikoli ni nič delal? Ker je pravnik. Kako bo Pahor kaj vedel ,če je maneken in politolog,kako bo Kučan kaj vedel ,.........,ogromno jih je da ne naštevam vseh ki nimajo pojma
J@st
# 13.09.2017 ob 14:23
ti-ne

# 13.09.2017 ob 14:08
Prijavi neprimerno vsebino J@st

# 13.09.2017 ob 13:58

Sami poskuse na ljudeh te nic ne motijo?
Temu se rece socialni inženiring in kako se to razlikuje od tega kaj so poceli nemci in japonci v koncentracijskih taboriscih.

::::::::::::::::::::::::::
Najprej si razjasni pojem "socialni inženiring", potem pa komentiraj!
Socialni inženiring (angleško tudi "social engineering") je med prevaranti najpogosteje uporabljena tehnika v primerih zlorabe osebnih podatkov.
------------------------
Ce ne bil bil tako povrsen, ne bi se ustavil le pri prvem stavku v Google.)))

"Socialni inženiring pomeni manipulacijo z našimi čustvi, izkoriščanje golega človeškega strahu, obupa, radovednosti, zaupljivosti, sočutnosti in osamljenosti. "

Socialni inziniring je bil ustvarjen s strani vojska in obvescevalnih sluzb z namenom manipuliranja ljudstvom...
Kazalo