Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 169 glasov Ocenite to novico!
Poročilo Sargentinijeve med drugim očita vladi madžarskega premierja Viktorja Orbana napade na medije, manjšine, nevladne organizacije in jo obtožuje odstranitve neodvisnih sodnikov ter kršenja vladavine prava. Foto: Reuters
S potrditvijo poročila so poslanci prvič v zgodovini začeli postopek za sprožitev 7. člena pogodbe o Evropski uniji, katerega skrajni ukrep je odvzem glasovalnih pravic članici, za kar pa je potrebno soglasje. Foto: Reuters

Dodaj v

Poljska in Češka napovedali blokado vsakršnih sankcij proti Madžarski

Budimpešta meni, da gre za "maščevanje" evropskih poslancev
13. september 2018 ob 10:51,
zadnji poseg: 13. september 2018 ob 13:59
Varšava - MMC RTV SLO, Reuters, STA

"Vsaka država ima suvereno pravico, da sprejema reforme, ki se ji zdijo primerne," je jasna Poljska, ki nasprotuje odločitvi Bruslja. Evropski poslanci so namreč zaradi kršitve temeljnih evropskih pravic podprli postopek proti Madžarski.

"Vsakršna dejanja, usmerjena proti državi članici, le poglabljajo razlike v EU-ju in povečujejo nezaupanje državljanov v evropske institucije," so še zapisali v sporočilu za javnosti s poljskega zunanjega ministrstva.

Poročilo nizozemske evropske poslanke Judith Sargentini iz vrst Zelenih Budimpešto obtožuje utišanja neodvisnih medijev in intelektualcev, odstranitve neodvisnih sodnikov, onemogočanja nevladnih organizacij in razmaha korupcije.

Podporo Madžarski je izrekel tudi češki premier Andrej Babis.

Evropski poslanci so tako v sredo v Strasbourgu s 448 glasovi potrdili poročilo Sargentinijeve o kršitvah temeljnih evropskih vrednot na Madžarskem, s čimer so prvič v zgodovini začeli postopek za sprožitev 7. člena pogodbe EU-ja. Odločitev Evropskega parlamenta morajo zdaj potrditi še države članice Evropske unije. Budimpešta meni, da gre za malo maščevanje. V primeru Madžarske je zanimivo, da Evropska komisija do zdaj še ni predlagala uporabe 7. člena, kar je storila v primeru Poljske, čeprav se kršitve na Madžarskem pojavljajo že bistveno dlje.

Skrajni ukrep: odvzem glasovalnih pravic
Proti članici se 7. člen pogodbe EU-ja sproži, če se prepoznajo kršitve osnovnih vrednot Evropske unije, ki so navedene v 2. členu Lizbonske pogodbe, med njimi so enakopravnost, svoboda, demokracija, vladavina prava ter spoštovanje človeške dostojanstvenosti in pravic. Postopek po 7. členu je kompleksen. Skrajni ukrep je odvzem glasovalnih pravic, za kar pa je potrebno soglasje, ki ga v primeru Poljske ni, saj je Orban že na začetku napovedal veto na takšno odločitev. V zameno lahko verjetno zdaj pričakuje podobno zagotovilo Poljske.

Madžarska.: Izid glasovanja je "sleparski"
Madžarski zunanji minister Peter Szijjarto je na novinarski konferenci v Budimpešti dejal, da je sprejetje poročila maščevanje promigracijskih politikov. "Madžarska in madžarski narod sta bila kaznovana, ker smo pokazali, da migracije niso potrebne in da jih je mogoče ustaviti". Dodal je, da je izid glasovanja "sleparski" in da bi morali glasove vzdržanih v skladu z evropskimi pravili šteti kot glasove proti poročilu.

Napovedal je, da bo madžarska vlada proučila možnosti za pravne postopke. Kot je še menil, je današnja odločitev v Evropskem parlamentu pokazala, da so politiki, ki so za migracije, v Evropskem parlamentu v večini. "To smo že vedeli, a danes se je izkazalo, a so zagovorniki migracij v večini tudi znotraj Evropske ljudske stranke," je še dejal.

K. Št.
Prijavi napako
Komentarji
NOPCBS
# 13.09.2018 ob 10:59
dobra fotka

spredaj dajo eno zensko in dva otroka, zadaj pa 50 tipov...se znajdejo ni kaj! tudi scenska tehnika jim gre dobro, pravi inzenirji
maček Tom
# 13.09.2018 ob 11:00
tako kot pred stoletji, ko so nas pred Turki branili Romuni, Srbi, Madžari, Poljaki in Avstrijci....
krščanska Evropa in islam to ne gre skupaj nikoli ni šlo
lahk
# 13.09.2018 ob 10:54
Pričakovano. Leto nazaj, ko je želela EU uvesti sankcije proti Poljski je veto unovčila Madžarska. Včeraj je bila zgolj predstava za javnost brezzobega tigra. Evropski parlament nima nobene moči. Evropska unija se mora zelo spremeniti in reorganizirati, ker tole zdaj je katastrofa.
endvatrilovi
# 13.09.2018 ob 11:08
Zakaj nihče ne piše o tisočih otrok (!), ki so po prehodu meje zapuščeni in njihovi "starši" izginejo?! Najnizkotnejša dejanja ugrabljenih otrok (ali sirot), ki jih izkoristijo za svoj prehod v zahodni svet, pri tem pa domovino branijo njihove ženske?! WTF?
NOPCBS
# 13.09.2018 ob 11:02
tudi Slovenija bi se morala pridruziti Visegrajcem, le tako bi lahko upostevali nas glas,

mogoce bi imeli tudi vecjo tezo pri uveljavljanju arbtirazne sodbe, ki jo Juncker pridno ignorira (ceprav je bil to pogoj za naso podporo Hrvaski pri vstopu v EU!)

Pred nekaj dnevi nas je na Hrvaskem nepricakovano in samoiniciativno podprl Avstrijski predsednik (ki so tudi med Visegrajci!)
DrKult
# 13.09.2018 ob 11:12
Naj ima EU prav ali narobe, dosegla pri tej stvari ne bo nič. To je samo prilivanje olja na ogenj. Madžari ne bodo sprejemali migrantov, pa če bodo morali travo žret. Niso neumni in vidijo, kaj se dogaja po Nemčiji, Avstriji, v Skandinaviji in ni najmanjše šanse, da bodo pri tem popustili.
Vse, kar dogajanje v EU-ju dosega, je to, da jo še več ljudi obsoja diktature.
Se bo treba sprijaznit, edina rešitev je zaprtje zunanjih meja EU-ja.
Rockos
# 13.09.2018 ob 11:02
To smo že vedeli, a danes se je izkazalo, a so zagovorniki migracij v večini tudi znotraj Evropske ljudske stranke

Pravzaprav so nasploh v večini. Kapital in nabiranje političnih točk sta pred zdravo kmečko pametjo. Migrante so želeli v večjih podjetjih, sploh francozi in nemci in sedaj jih imajo preveč in nered. Ampak zdaj obrnit zgodbo? Zakaj bi, če ti prinaša dobro plačan stolček.
NOPCBS
# 13.09.2018 ob 11:09
Krtomir
"Vsaka država ima suvereno pravico, da sprejema reforme, ki se ji zdijo primerne" Nad takim stališčem svojih sosedov so bili leta 1939 manj navdušeni.

Ja ker Poljska je bila od nekdaj nevarna sosedam, dobro poznas zgodovino NOT!

EU je bila promovirana kot ekonomska zveza, za dobrobit Evropejcev, ne zveza za prisilno nadomescanje Evropejcev
EU je zlobiran birokratski projekt pod taktirko ultrabogatih globalistov. Demokracija zgolj na papirju. Upostevajo nasvete OZN, ki pa so se bolj v rokah globalistov.
jayz
# 13.09.2018 ob 11:15
Za kaj takega naši nimajo jajc.
samy joe
# 13.09.2018 ob 11:23
Fajonka je itak prva dvignila roko proti Madžarski.
grenadir
# 13.09.2018 ob 11:23
Bolj, kot bo agresivna soroševska , globalistično neoliberlna agenda, bolj bo EU razpadala...
Radenm
# 13.09.2018 ob 11:07
@NOPCBS, Avstrija ni v V4, njihov predsednik pa je levičar. Je pa lepo od njega, da se je oglasil s podporo, tega več rabimo.
dharma
# 13.09.2018 ob 11:28
Važno, da je nizozemka jokala.
nevem
# 13.09.2018 ob 11:20
Enostavno dejstvo je, da mora EU, v dobro vseh obstati. Dejstvo je tudi, da se mora pritok ekonomskih migrantov iste kulture, ideologije, velike natalitete, nezmožnosti prilagajanja... ustaviti.

Saj bi v nasprotnem primeru visoka nataliteta, neprilagodljivost avtohtonim kulturam in neskončen priliv, ki je, med drugim v interesu vseh držav bližnjega vzhoda, v relativno zelo kratkem času, napravil iz Evrope nov sod smodnika. Pri čemer bi bile zdajšnje razmere na Bližnjem vzhodu... otroški vrtec.
sempetrc
# 13.09.2018 ob 11:19
V stiski spoznaš prijatelja!
ni maitre
# 13.09.2018 ob 11:04
Šokantno epp vs epp!
DrKult
# 13.09.2018 ob 11:27
Najbolj elegantno bi bilo, da bi naredili vseevropski referendum na temo migracij. Se lahko zaradi mene zmenimo celo, da podporniki migracij zmagajo, če dosežejo samo 30% glasov, nasprotniki pa jih moramo 70. Popušili bi kolko ste dolgi in široki.
brehme
# 13.09.2018 ob 11:25
Čestitke Poljski, za zdrav razum!
renti
# 13.09.2018 ob 14:06
Jaz sem res začuden, kako ateisti, geji, transeksualci, liberalci,..... podpirajo Islamsko vero, ker v islamu nebo prostora za geje, ne bo prostora za liberalce ne bo prostora za ateiste,.... Pokažite mi državo kjer je Islam glavna vera in imajo liberalne vrednote? So to Saudska Arabija, Iran, Irak, Avganistan, Turčija,..... Še najbližje je bila Sirija
pizzamargerita
# 13.09.2018 ob 11:17
To! Bravo! Fronta zdravih svobodnih narodov, ki želijo preživeti soroševsko norijo, se očitno zares vzpostavlja.
clutch00
# 13.09.2018 ob 11:10
radikalni levi si delajo medvedjo uslugo. Se centralno levi jih zapuscajo in so jih spregledal, na koncu bodo precej osamljeni.
the law1
# 13.09.2018 ob 12:08
@Nikec3

Oblikuje se koalicija proti neodvisnemu sodstvu in za cenzuro medijev.

Ravno migrantska kriza je razgalila kako "neodvisni" so mainstream mediji
luna med oblaki
# 13.09.2018 ob 11:49
Politika EU o brezštevilnem sprejemanju ljudi iz Afrike in Azije je nora in nespametna. Evropa ne more reševati problemov vsega sveta! Ena meja mora biti! Ljudje v Evropi se ne počutijo več varne. Tu se ne gre za noben nacionalizem, pač pa za zdravo kmečko pamet. Ljudje se vse bolj bojijo za svojo varnost, za svoje družine, za svoje življenje.
Orban in Madžari imajo prav, če jih pa Poljska pri tem podpira, ji dam prav!
m72
# 13.09.2018 ob 11:14
Pod to površino se skriva pritisk merkle na nepokorne, z namenom, da utrdi četrti rajh.
PLO
# 13.09.2018 ob 14:53
@cairns

"To je vsekakor laž ki jo širijo muslimani.
Židje so se zapirali v geta samo tam kjer je bilo okolje do njih ekstremno sovražno. Tega sedaj ni več, razen v muslimanskih državah.
Če bi bili Židi tako zaprti in izolirani ne bi pobrali 75% Nobelovih nagrad na vseh znanstvenih področjih.
Muslimani jih imajo samo 12. Dve za keminjo, eno za fiziko, ostalo pa so nagrade za mir. ha ha ha. Nagrade za mir v stilu Obame, ki jo dobil za bombardiranje osmih držav."

argumentacija da te kap :))))
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:29
Ko bo islam dovoljeval prehod iz islamske vere v drugo vero ali priznal ateizem kot enakopraven subjekt, do katerega ima pravico vsak človek, potem bo šele na poti demokratizacije in spoštovanja človekovih pravic in približevanja evropskemu sekularnemu načinu življenja. Potem bo tudi asimilacija v naš prostor iskrena in dobronamerna.
Zakaj bi se morali Evropejci prilagajati migracijam? Naj se migracije prilagajajo nam. Mi smo tisti, k ki smo jih sprejeli medse in mi smo tisti, ki jim določamo pravila, ki so enotna tako za nas, kot njih.
conchita
# 13.09.2018 ob 12:26
Glede na prevladujočo mentaliteto komentarjev in razmerje všečkov bi rekla, da Slovenija niti za nižjegrajsko skupino ni zrela.
The Stig
# 13.09.2018 ob 11:43
BRAVO Poljaki!!

narod s hrbtenico!
hepan
# 13.09.2018 ob 14:29
Se Dalajlama je povedal, da Evropa pripada Evropejcem. Kdo so ti ljudje, ki nam govorijo drugace
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:14
Jaz osebno nimam nič proti migracijam, če se migranti uspešno asimilirajo in vključijo v demokratično sekularno družbo in spoštujejo človekov pravice.
Ne smemo pa biti naivni, saj večina trenutnih migrantov ne prihaja s ciljem asimilacije in opuščanjem svojega načina življenja ampak ravno nasprotno. Oni nas nujno potrebujejo, da svoj način življenja preselijo na naša demografska območja in gre v bistvu za demografsko in versko invazijo oziroma selitev neevropskih narodov in njihove kulture na evropsko tlo.
To bo sčasoma pripeljalo do hudih medetninčnih in verskih konfliktov, hkrati pa tudi do ogrožanja sedanjih človekovih pravic po celi Evropi.
Tako kot se ne more kristjana spreminjati v ateista ali muslimana, tako se tudi muslimana ne more spreminjati v ateista ali kristjana. Kdor verjame v takšno preobrazbo po mirni poti, je krepko naiven.
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:05
Evropa je sekularna.

Pri takšni izjavi je treba biti natančen. Evropske države imajo sekularno upravljalsko ureditev, kar pomeni, da vera nima moči političnega odločanja.
Migracije, ki jih Evropa trenutno uvaža pa več ali manj izhajajo iz družbenih sistemov, v katerih ima vera ogromno besedo odločanja oziroma je sistem grajen na verskih temeljih. Večina teh ljudi ne spoštuje sekularne družbene ureditve in človekovih svoboščin, ki se ne ujemajo z njihovo vero. Zanje je normalno, da vera odloča praktično o čisto vsem (šeriatsko pravo).
Glede na to, bo Evropa z vse večjim uvozom in rodnostjo teh skupin ljudi, izgubljala sekularno družbo, saj bodo migrantje in njihovi potomci ustanavljali islamske stranke in tako družbo začeli oblikovati protisekularno. V nekaterih evropskih mestih so že priča takšnemu družbenemu organiziranju, ki se izredno širi in ogroža sekularno družbeno pravo.
Haso
# 13.09.2018 ob 12:23
Bravo Poljaki. Slovenija tudi? Ah, kje pa, mi imamo na oblasti Levico ki ima na vrvici marionetno Serpentinškovo vlado.
cesar1
# 13.09.2018 ob 11:38
Hexen, šurda in njima podobni. Vsaka država, tudi če članica EU ima še vedno pravico, da v lastni državi vzdržuje tisto, kar je zanjo dobro. Kaj bi prvoomenjena storila, če bi prišli tuji ljudje v njuni stanovanje in vzpostaviti režim po diktatu prišlekov, ter jih še hraniti in dajati “žepnino”, ki gre za drage cigarete in najnovejše mobilnike, v katerih so posnetki obglavljenja “nevernikov”?
Tako, da Orbanu v tem smislu dajem popolnoma prav! Sicer pa so tukaj prispevki, ki imajo skupni imenovalec FDV in njihove socialistične expertize.....
PLO
# 13.09.2018 ob 15:49
@cairns - jezno zacepeta in zajoče, ko mu zmanjka argumentov :)
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:21
Je pa zanimivo, kako nekateri tukaj zelo obsojajo sekularno usmerjeno liberalno krščanstvo in hkrati ščitijo agresivni islam, ki je sam po sebi zelo ortodoksna verska družbena ureditev, katere največja sovražnika sta ravno ateizem in demokracija človekovega svobodnega odločanja.
Krščanstvo je priznalo ateizem kot enakopraven subjekt, medtem ko ga islam povsod zatira.
HOR
# 13.09.2018 ob 12:23
EU...
Alchemist
# 13.09.2018 ob 11:16
EU lahko izvaja pritisk s sproženjem postopkov t.i. "jederske opcije". Ne bo pa nikoli uspela zaključiti ne enega ne drugega, dokler se vlada v eni ali drugi državi, ki se medsebojno podpirata, ne bo zamenjana. To je jasno.
prizemljen
# 13.09.2018 ob 18:00
En zanimiv pomislek:
- Orban in njegovi so menda desni.
- Poljska, ki jih podpira ima menda desno vlado.
- Češka, ki jih podpira ima v vladi populiste, socialdemokrate in parlamentarno podporo komunistov.
Vsebina zadnje alinee da misliti.
DrKult
# 13.09.2018 ob 17:07
makoshark, še vedno ne gre, vidim. Ti meni tu razlagaš stvari, ki jih jaz vem in s katerimi se tudi strinjam into na način, kot da jaz temu nasprotujem. Jaz tebi govorim nekaj čisto tretjega. To je, da sankcije proti Madžarski samo še slabšajo situacijo za EU in jo izboljšujejo za Orbana in njemu podobne.

Dokler večina evropskih politikov jasno in glasno podpira migracije in se eksplicitno ne zavzame za zaprtje meja za vse migrante, je vsakršna sankcija Orbanu olje na ogenj. Meni je popolnoma jasno, da je on totalno negativen politik in populist. Ampak to ne spremeni dejstva, da mu velika večina Madžarov in tudi velika večina evropskih desničarjev bistveno bolj verjame kot verjame Evropski uniji.
Zdaj pa ti lahko meni nabijaš nazaj en in isti odgovor glede tega, kakšen je Orban in kako je to, kar dela EU, prav. Jaz pa ti povem, da bo ob naslednjem merjenju javnega mnenja točno zaradi tega Orban imel še 3% višjo podporo.

Če EU še hoče obstajati čez 5 let, bo morala zapreti meje. To ne pomeni, da bomo postavili zid na mejo, ampak da se spremeni imigracijska politika. To pomeni ukinitev šlep službe preko Sredozemlja. Pomeni fizične deportacije vseh ilegalcev. Pomeni registracijske centre v Afriki in strogo ekonomsko sankcioniranje (tudi izolacija) vseh držav, ki deportiranih ilegalcev ne bodo sprejemale nazaj. Pomeni vračanje beguncev v matične države, ko se v njih končajo vojne. In ja, pomeni tudi neke vrste Marshallov plan za BV in Afriko.

Lahko se z mano strinjaš, lahko pa se ne. Jamčim pa, da če se to ne bo izvedlo, v roku 5 let EU več ne bo obstajala in da bo v roku 10 skoraj zagotovo na tem kontinentu vojna, proti kateri bo WW2 izgledala kot igra v peskovniku.
bogam
# 13.09.2018 ob 14:08
Pravilno, bravo.
makoshark
# 13.09.2018 ob 12:54
DrKult

Ne, migranti niso stvar tega postopka. Ker migrantov se sedaj otepajo vsi po vrsti.

Naše nevladnike, ki pomagajo pri tihotapljenju (to, kar se sedaj kaže, je pomoč pri ilegalnem prestopu meje), je potrebno obravnavati skladno z zakoni in postaviti pred sodišče. Ni pa stvar, da jih zakonsko prepoveš, kot se gre Madžarska.

Sem liberalec in se strinjam, da ima Madžarska vso svobodo, da si sama ukroji svojo državo. Ampak če so ti novi "kroji" v neskladju z EU, potem bo to delala izven EU. Ker s takimi "kroji" nikoli sploh ne bi prišla v EU.

Prav tako kot liberalec ne zagovarjam, da imajo ljudje pravico živeti v državi, ki si jo sami izberejo. Nimajo. To ni človekova pravica. Obstaja samo pravica do azila, a ta je časovno omejena.
Nikec3
# 13.09.2018 ob 12:06
Poljska napovedala blokado vsakršnih sankcij proti Madžarski

Oblikuje se koalicija proti neodvisnemu sodstvu in za cenzuro medijev.
Fleaa
# 13.09.2018 ob 11:30
Ven s Poljsko in madžarsko. Pa da vidimo kako jim bo šlo.

zato ker mal s svojo glavo mislijo in blejejo ukup kot ostale EU ovčke?
alex961
# 13.09.2018 ob 16:32
@ soylent_green

Deislamizacija ni mogoča. To so že dokazali v zahodnih državah in na žalost tudi pri nas.
Kar se tiče tvoje ugotovitve, da so musliji v času inkvizicije, pa imaš prav. Po njihovem štetju so v letu 1440. Torej bo preteklo še kar nekaj časa,da pridejo do renesanse in predvsem do razsvetljenstva.
moj komentar
# 13.09.2018 ob 16:31
Kar nam preostane je, da jih z integracijo deislamiziramo. Tako kot počasi izzveneva krščanska vera, tako bo šla tudi islamska, le, da so oni še nekaj stoletij za slednjo, recimo v času inkvizicije, če potegnemo vzporednico.

Teško jih boš deislamiziral na način, da jim gradiš molilnice, da jim omogočaš islamske šole in vrtce, da jim omogočaš verska sodišča in celo verske območne uprave, kot je to primer na Švedskem.
Ni problem migracij v človeku kot posamezniku ampak je problem v ideologijah in navadah, ki jih s seboj prinašajo in nameravajo širiti na evropski kontinent. Iročično je prav to, da jim to omogoča naša demokracija in človekove svoboščine, ki jih njihova vera zaničuje in ne priznava.
Prihaja do trkov nasprotujočih si kultur, ver in ideologij, kar bo pripeljalo do nemirov in hudih sporov. Integracija ni enako kot asimilacija. In ti ljudje se ne mislijo asimilirati. Bodo pa integrirali svoje navade v naš prostor in ustvarjali vzporedno družbo.
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:42
makoshark
Ne. Krščanstvu je bila sekularizacija vsiljena. In sedaj seveda dopušča ateizem.

Da nekomu nekaj vsiliš potrebuješ moč, znanje in idejo boljše družbe, ki ji bodo ljudje verjeli. Vladavino krščanstva je izrinil znanstveni napredek, razvoj ateističnih političnih gibanj, ideja človekove svobode, itd. To je bil proces, ki je trajal dolgo in zahteval ogromno žrtev.
Islamska družbena ureditev je še vedno 500 let zadaj, saj grobo zatira vsakogar, ki bi mu želel vsiliti sekularizacijo na načine, kot je bilo to vsiljeno krščanstvu.
Omenjaš, da krščanstvo dopušča ateizem. Motiš se. Ateizem ne priznava krščanstva, zato krščanstvo o njem prav nič ne odloča, ker nima politične moči. Da nekdo nekomu nekaj dopusti, ga mora imeti pod nadzorom. Krščanstvo pa ateizma nima pod nadzorom.
moj komentar
# 13.09.2018 ob 14:35
makoshark
Sem ateist in sem bivši kristjan.


To je dokaz, da krščanstvo s tem nima težav in daje vsakemu človeku svobodno izbiro, da izstopi iz vere, kadar se mu zahoče. To je obenem dokaz, da krščanstvo ateizem ne šteje za svojega sovražnika.
Islam tega ne dovoljuje in šteje izstop iz vere za smrtni greh. Seveda se takšnega prestopnika tudi kaznuje, primerno šeriatskemu pravu. V islamu ni izobčencev. So samo predani verniki in kršitelji.
Poznam islamskega duhovnika in mi je te zadeve dobro in natančno obrazložil.
k500
# 13.09.2018 ob 14:24
lepo, da so v evropi države z hrbtenico kot sta poljska in češka.

lepo bi bilo, če bi tudi naš premier podprl madžarsko.

zunanje meje je potrebno neprodušno zapreti. vse katere ujamejo pri ilegalnem prečkanju meje je potrebno takoj izgnati iz države.
pa razne humanitarne organizacije, katere se ukvarjajo s švercanjem ilegalcev, je potrebno dati pod drobnogled oz. ukiniti.

morali bi narediti tako kot orban. prepovedati vse organizacije katere se financirajo iz raznih sorosovih skladov.
Homer.
# 13.09.2018 ob 11:55
"Vsaka država ima suvereno pravico, da sprejema reforme, ki se ji zdijo primerne,"

Drži, ampak.....
....
ampak, če se gremo neko unijo, potem so tudi neki minimalni skupni standardi, preko katerih ni možno iti.....
Oziroma je, ampak potem se morajo odločiti kot VB in izstopiti iz unije, ki jim ne odgovarja.
In tega jim nihče ne preprečuje.......
sempetrc
# 13.09.2018 ob 11:20
Pravilno!
Kazalo