Evropska unija

Poudarki

  • Cerar: Bulčeva se je odlično odrezala
  • Glasovanje o celotni komisarski ekipi v sredo
Violeta Bulc
Bulčeva je na zaslišanu pustila dober vtis. Foto: EPA
Violeti Bulc je čestitala in vse najboljše zaželela tudi njena predhodnica Alenka Bratušek.

Violeta Bulc je ustrezna kandidatka za evropsko komisarko

Slovenska kandidatka zadovoljna s svojim nastopom
21. oktober 2014 ob 07:31,
zadnji poseg: 21. oktober 2014 ob 11:51
Strasbourg - MMC RTV SLO, STA

Koordinatorji odbora za promet Evropskega parlamenta so enotno sklenili, da je Violeta Bulc ustrezna kandidatka za novo komisarko za promet.

"Bulčeva je skozi. Odbor za promet ji je dal zeleno luč," je tvitnil koordinator Evropske ljudske stranke (EPP) v pristojnem odboru Wim van de Camp.


Koordinator socialistov (S&D) v odboru Ismail Ertug je to potrdil posredno s tvitom, da je Bulčevo njegova skupina podprla, a da bo morala zdaj držati svoje obljube o trajnostnih in socialnih vidikih na področju prometa.

Nasprotovanja Bulčevi med koordinatorji očitno ni bilo, saj bi sicer po njihovem sestanku sledilo srečanje članov odbora in glasovanje o njej.

Bulčeva se je v ponedeljek zvečer predstavila poslancem in na njihova vprašanja odgovarjala skoraj tri ure. Sama je po zaslišanju priznala, da je utrujena, a je bila zadovoljna in vesela.

Cerar: Odličen nastop
Slovenski premier Miro Cerar je ocenil, da se je Bulčeva odlično odrezala, odlični so tudi odzivi strokovne in laične javnosti. Upa, da bo Bulčeva pri svojem delu, ki bo zavezano Evropski uniji, uspela dati prispevek tudi Sloveniji.

"Veseli nas lahko, da smo dobili kandidatko za članico Evropske komisije s pomembnim resorjem," je v izjavi novinarjem po srečanju v svoji poslanski skupini povedal Cerar. Po njegovih besedah namreč ne gre zanemariti, da je področje prometa zelo pomemben resor, z relativno veliko finančno težo. Zato upa, da bo Bulčeva pri nadaljnjem delu uspela dati prispevek tudi Sloveniji.

Po poročanju dopisnika TV Slovenija iz Bruslja Matjaža Trošta je kljub pomislekom o neizkušenosti po štirih dneh temeljite priprave od poslancev dobivala zgolj in samo vprašanja s področja prometa.

Glasovanje o komisiji v sredo
Hkrati bosta odbora za energijo in okolje odločala o ustreznosti Slovaka Maroša Šefčoviča za podpredsednika za energetsko unijo, in če bosta oba potrjena, naj bi evropski poslanci o celotni komisarski ekipi Jeana-Clauda Junckerja glasovali predvidoma v sredo opoldne.

Popoldne se bo nato sešla še t. i. konferenca predsednikov, ki jo sestavljajo predsednik Evropskega parlamenta Martin Schulz in vodje političnih skupin. Ta bo sprejela končno oceno parlamenta glede celotne komisarske ekipe.

Zatem bo predvidoma objavljenih še nekaj manjših sprememb v prihodnji komisiji - kdo bo prevzel področje državljanstva, vzeto iz resorja Madžara Tiborja Navracsicsa, komu bo pripadlo vesolje, ki ne bo več del prometnega resorja, in pa dodatna pooblastila na področju trajnostnega razvoja za prvega podpredsednika prihodnje komisije Fransa Timmermansa.

Najmočnejše skupine v Evropskem parlamentu so očitno po mesecu dni zaslišanj, usklajevanj in političnega kupčkanja dosegle kompromis in želijo, da stvari zdaj stečejo po načrtih in začne nova komisija delovati 1. novembra, kot je bilo predvideno.

VIDEO
Bulčeva prepričala poslance
G. V.
Prijavi napako
Komentarji
Modrijan6
# 21.10.2014 ob 07:45
Gospa Bulc na zaslišanju ni pustila le odličnega vtisa, marveč je bil njen nastop v Bruslju narvanost fantastičen, da njenega odličnega znanja angleškega jezika sploh ne omenjam, gospa je lep zgled vsem slovenskim politkom, ki želijo hoditi po bruseljskem parketu in zastopati slovenske barve.
mc007
# 21.10.2014 ob 07:36
Vso srečo, pa kakor koli že.
mendez
# 21.10.2014 ob 08:36
Pustimo protokole, odločitev je bila znana že včeraj. Oziroma še pred tem - politične kocke so se zložile, komisiji se mudi s sestavljanjem ... Bulčeva je včeraj samo še dokazala, za razliko od Bratuškove, da izpolnjuje osnovne kriterije - ki so, med brati, vseeno očitno zelo nizki! Mislim na strokovnost, reference in kompetence. Ampak to je že druga zgodba. Tudi EU nadstavba nam glede na videno pri teh komisarskih kolobocijah ne more biti zgled. S tem, da smo mi še svetlobna leta še za njimi.
gorcin
# 21.10.2014 ob 08:22
A je Alenka B. že čestitala Violeti B.?
hombre
# 21.10.2014 ob 08:26
@Modrijan6
Gospa NI politik (po slovenskih standardih) in je res dobra izbira z Cerarjeve strani (kar je res je pač res).

Cerar dobi za njo z moje strani plus, minus pa za mencanje pred volitvami, ko bi lahko vrgel karte na mizo ne pa da je izgledalo kot da potihem ''drži štango'' Bratuškovi.

Končno se bo ta saga zaključila in se bomo končno menda začeli ukvarjati s konkretnimi težavami (beri spremembo pol zakonodaje).
zlati_m
# 21.10.2014 ob 08:42
Anar Hija
.... vprašajte se, kako se počuti nekdo, ki na področju prometa deluje recimo že vsaj 20 let in mu je glede tega vse jasno, pa čepi kot nek uradnik na nekem ministrstvu neke EU države..... korupcija in klientelizem. Vi pa to podpirate in se navdušujete... mi Slovenci pa to, a ne da? :DDDD

A si že slišal za izraz "nesposobnost". To je skupni imenovalec naših strokovnjakov na prometnem področju. So izjeme, ampak večina jih niti ne ve kako je preživela 20 let na sedežih uradnih mest na Ministrstvih. Ga. Bulc jim je lahko za v zgled, pa ne rečem da je oh in ah strokovnjakinja, ampak nastop bodoče komisarke za promet za samo pohvalo. In v treh dneh naštudirati resor prometa, to kar naši že 20 let študirajo (in še niso naštudirali) je samo odraz sposobnosti, volje, eneregije in predanosti.
kozorog1973
# 21.10.2014 ob 09:23
Violeta Bulc, the Slovenian nominee to become a European commissioner, did well enough in her hearing in front of the European Parliament’s transport and tourism committee, especially as she had just four days to prepare

v redu Bulčeva je zasluženo prišla skozi sito in še enkrat čestitke od moje skromnosti, sedaj pa k bolj zoprni stvari, kdaj bomo mi začeli enkrat za vselej spoštovati znanje in sposobnost posameznika in ga končno enkrat za vselej nehati gledati skozi oči BARVE. Kdaj bo levak/desnjak premogel svoje politične okove in čestital politično drugače mislečemu. Kdaj se bo nehala praksa hinavšičine, kdaj, kdaj? Ali je res potrebno da nam tujec pri vsem pokaže ogledalo?
nacho
# 21.10.2014 ob 09:20
Z angleščino oz. tujimi jeziki je tako: znaš jih toliko dobro, kolikor jih uporabljaš vsak dan. Nivo in kompleksnost uporabe pa je odvisna od tega ali jih uporabljaš doma ali v tujini. Jezik vsakega posameznika je živa stvar.
gesan
# 21.10.2014 ob 08:17
Na, zdaj bom pa mogoče dobil odgovor na vprašanje, zakaj mora paket iz Nemčije poslan v avstrijsko Radgono koštat 9-12 eur, samo lučaj preko reke Mure v našo Radgono pa 4-5 krat več.
rooster
# 21.10.2014 ob 09:13
Angleščina je za ta nivo povprečna.Vsebina, le nekaj malega boljša od AB,

glej ga, strokovnjaka za angleščino
gesan
# 21.10.2014 ob 08:34
Presenetljivo sposobna oseba za našo politiko.
Mogoče so jo pa glih zqaradi tega poslali čimdlje vstran, da ne moti preveč.
V naši politiki je pamet in razum zelo velik problem.
obelix complicus
# 21.10.2014 ob 09:42
Alenka in Violeta sta bili kot noč in dan. Zakaj tako?

Preprosto zato, ker je sposobna. Alenka pa o sebi misli, da je sposobna. To je vse.
hepimen
# 21.10.2014 ob 11:46
slovenec5
Angleščina je za ta nivo povprečna.

Biti povprečen na nekem nivoju je sicer povsem v redu (ker nismo niti pričakovali, da je favoritinja ali pa kandidatka za top5 anglofil vseh evroposlancev in evrokomisarjev vseh časov), lahko pa nam razložiš več o tem nivoju. Je na tem nivoju povprečje A1, B2, C1...

Glede na to, da veliko komisarjev in poslancev na tem nivoju sploh ne govori angleščine, je zahtevana raven znanja angleščine pod A1 (to raven, da znaš angleško toliko, "da te ne morejo prodati", dosega celo AB), povprečje pa je mogoče B1, s tem da je veliko gospe in gospodov na tem nivoju itak iz angleško govorečih območij, pa zaradi specifike in obsežnosti tematike mogoče niti ne dosegajo C2...

Gospa se sicer ni sporazumevala zgolj zadovoljivo razumljivo in o vsakdanjih temah, kdo je zmagal na fuzbal tekmi, kakšno je vreme (kar je B1) in se ni očitno zatikala v svojih odgovorih, torej je njeno znanje angleščine vsaj B2, kar je nadpovprečno za ta nivo.
E24
# 21.10.2014 ob 11:11
Nikoli je ne bi volil....
Nikoli je ne bi oženil...
a vesel sem za njen uspeh in ji ga totalno privoščim!
tupamaross
# 21.10.2014 ob 10:53
Da, Veza. Cerar se je odločil pravilno. Junkerju se takoj
v začetku zoprestaviti proti AB bi res lahko bilo pogubno.

Punca je doma kot valjar pomandrala vse, kar ji je bilo
na poti z vsemi možnimi sredstvi (dobesedno) in je bila
prepričana, da ji to bo uspelo tudi v Evropi. Njena culpa.
Binder Dandet
# 21.10.2014 ob 10:26
@partizanPolde:
AB se je samokandidirala in celo glasovala sama zase, Slovenčki smo pa mi, ki tega ne odobravamo? Malo si pomešal.
Binder Dandet
# 21.10.2014 ob 09:37
Hvala Zek. Sem vedel, da potrebujem zunanji vpogled. Ni bila fantastična, ampak zadovoljiva. Kar je še vedno ok, ampak vendarle drugače od slavospeva.

"In her first couple of answers, Bulc came across as enthusiastic. But near the end she seemed tired and her answers were less convincing. She did not make many strong commitments, and almost all of her answers began with her saying that the EU has done the right thing in the past, but that improvements need to be made. It did not make for an exciting hearing."

Jaz ji želim srečo. Še vedno pa menim, da ni pravi kandidat. Tale kuhinja s komisarji me je razočarala (doslej tega nisem spremljal). Pravzaprav se čudim, kako se sploh kaj prav naredi, če pa očitno na vseh nivojih strankarski interesi pregazijo strokovne.
lookaaa
# 21.10.2014 ob 09:01
@slovenec5

upam, da si spremljal tudi druga zaslisanja za druge resorje, npr. prazno mlatenje angleza...
dejstvo je, da se je odlicno odrezala, pokazala znanje o kljucnih projektih... jasno pa je, da konkretnih obljub na takem nivoju ne smes dajat. navsezadnje bo le komisarka resorja za promet, kjer se bo morala o kljucnih projektih dogovarjati s svojo ekipo...

meni je bil njen nastop zelo dober, sploh glede na cas za priprave, ki ga je imela na voljo...
ne predstavljam si npr. kakega erjavca, oz kakega nasega drugega politika v njeni vlogi. poleg osebne inteligence premore se marsikaj drugega in vsaj deluje zaupanja vredno...
ZeK
# 21.10.2014 ob 09:04
Binder Dandet

http://www.europeanvoice.com/article/bul
c-wins-over-disgruntled-meps/

Violeta Bulc, the Slovenian nominee to become a European commissioner, did well enough in her hearing in front of the European Parliament’s transport and tourism committee, especially as she had just four days to prepare.
DirtyHarry
# 21.10.2014 ob 10:10
@svabo
a če bi javnost podprla nastop Bratuškove, bi bilo kaj drugače? Večina komisarjev se je pač strinjala. da je bil nastop slab in neprepričljiv
borut-blas
# 21.10.2014 ob 09:20
priprave violete so bile 4- kratno poslušanje zagovora slovaškega kandidata ....
slovaški kandidat za energijo pa je poslušal zagovor bratuškove in bil v nasprotju z njo proti južnemu toku . hura, drugače pa ista nakladanja !!!
vojnaslo91
# 21.10.2014 ob 11:43
http://damijan.org/2014/10/20/violeta-bulc-all-apologies/

Pred desetimi dnevi sem v Pa kaj je z vami? Želite še eno blamažo s šamanistko Bulčevo? podvomil v kompetence “new-age-pozitive-vibrations šamanistke” Violete Bulc. Po današnjem zaslišanju Bulčeve sem spremenil mnenje. Bulčeva je na zaslišanju pokazala energičnost, zavidljivo raven poznavanja transporta in prometne politike ter evropskih agend na tem področju. Demonstrirala je tudi evropskost in socialno občutljivost.

Ne vem, če bo dobra komisarka. Ne vem, kako uspešna bo glede uveljavljanja panevropskih infrastrukturnih projektov. Večina teh zadev ne bo odvisna od nje, ampak od realpolitike. Toda demonstrirala je potrebno energijo ter zvrhano dozo karizme. Če bo uspelo njej, bo glede infrastrukture in prometne politike uspelo tudi Evropi.

Violeta, se opravičujem za skepso.
tupamaross
# 21.10.2014 ob 10:48
Poglobimo se malo bolj resno v katastrofo prve kandidatke.

Doma je z vsemi temi sredstvi, s katerimi je poskusila tudi
uspeti v Evropski Uniji, uspevala.

"...zaprla sem (smo) Janšo in z tem rešila državo...!" Skandiranje.
".. posledično ni "trojke" in javne službe lahko mirno spijo. Skandiranje.

In v parlamentu Evropske Unije.

"...rešila sem Evropsko Unijo...!" Smeh.
"...hotela sem reči, da sem rešila Evropsko Unijo, da se ji ni bilo treba
ukvarjati z nami, Slovenijo...!" Smeh.

Preprosto. Natančno je ista sredstva (v vseh ozirih) uporabljala za
dosego svojega cilja, kot jih je uporabljala doma in je polomijada na vsej
črti.

Mimo je kot lanjski seg. Tudi tri milijarde EUR so mimo kot lanjski sneg.
anny22
# 21.10.2014 ob 12:11
Čestitam in želim uspešno delo!
roko_europe
# 21.10.2014 ob 11:59
...sicer pa izbor Bulčeve pozdravljam in ji želim veliko uspeha!
Epafrodit
# 21.10.2014 ob 11:52
Violeta Bulc je ustrezna kandidatka za komisarko

Glede na slovenske genetske značilnosti so naši EU poslanci sedaj zeleni od zavisti. Da o domačih domoljubih ne govorimo.
danes
# 21.10.2014 ob 10:36
Pa si predstavljajmo, kako se je pripravljala AB na zaslišanje. Tri tedne je študirala tekste in razno literaturo, kao. In vse je bilo napisano preko 90 % v angleščini. Mar mislite, da ji je Jakič vse to bral in simultano prevajal ? Torej že prva ovira, zaradi katere pogrneš. In poleg tega niti nimaš svojih idej. In vse to naši politiki vedno znova zanemarjajo, ko se grejo Evropo. Doma so še carji, v tujini brez tolmača ne gre. Me zanima, če se družijo tam na pol privatno, kako med seboj sploh komunicirajo. Niks ferštehen. Bulčeva je vsaj bila prepričljiva, pri Bratuškovi pa nisi vedel, kaj sploh hoče. Samo bla, bla, bla. Juncker jo je res hotel, toda se mu verjetno še sanjalo ni, da so lahko naši politiki tako zanič kljub temu, da se ponašajo z referenco prvega ministra.
veza
# 21.10.2014 ob 10:07
Anar Hija
# 21.10.2014 ob 08:28

spet klatiš eno in isto, AB bi dobila drugo priložnost in Juncker jo je tudi po zaslišanju podpiral, odsopila je sama in to zaradi poročila KPK in pika...
In to poročilo je treba sedaj zaključiti, da vsi izvemo, kaj so ugotovili in spoznamo vzrok odstopa AB...
ZETAC
# 21.10.2014 ob 13:33
Slovenski premier Miro Cerar je ocenil, da se je Bulčeva odlično odrezala, odlični so tudi odzivi strokovne in laične javnosti.....

bila je odlična v primerjavi z AB, vseskozi bilo je čutiti neko pozitivno energijo, tako da me je kar pozitivno presenetila
gesan
# 21.10.2014 ob 12:16
zvone112
# 21.10.2014 ob 11:09
gesan @
Isti problem je tudi z Italijo
........................................
..

Mene to nič ne potolaži. :)
Meni enostavno ni jasno kako so lahko takšne razlike, če se gremo neko EU skupnost.
Kje je tu logika.

Imamo neke komisarje, ki so tako mastno plačani, da potem vidimo, da skoraj nič ni urejenega.
Mogoče je še najbolj urejeno skupno preganjanje voznikov, ki niso privezani s pasovi.
Vse ostalo je pa en velik larifarizem.

Sicer pa, mene ne čudi. če samo pogledam kakšni frisi so v tej skupni politiki iz Slovenije tam, potem mi je jasno, da so tja šli samo po precej boljšo plačo kot neki Gasterbajtarji.

Vidimo tui, kako so nas uniformirali kaj se dogaja z trgovinskim sporazumom med EU in ZDA.
Da bi jim orglice v glasilke padle.

Res smo butli, da nas lahko imajo tako za bedake!
veza
# 21.10.2014 ob 10:44
tupamaross

Juncker je imal pač tako sliko te komisije, da bo v njej toliko žensk in takih z iskušnjami predsdnikov vlad, AB je kakorkoli obrneš bila predsednica vlade, samo po nekih informacijah ji je Juncker to mesto obljubil že spomladi, ko je dejansko bila še predsednica vlade, postavi se vprašanje, a je zavestno šla v tisti kongres PS, kjer je izgubila in potem odstopila?
Cerar je potem imel en dan časa, da določi kandidatko ali kandidata, odločil se je pravilno...
veza
# 21.10.2014 ob 10:16
Binder Dandet

Jaz ji želim srečo. Še vedno pa menim, da ni pravi kandidat. Tale kuhinja s komisarji me je razočarala (doslej tega nisem spremljal). Pravzaprav se čudim, kako se sploh kaj prav naredi, če pa očitno na vseh nivojih strankarski interesi pregazijo strokovne.

saj, ta zgodba z AB je tudi poučna, končno smo spoznali, kako zadeve v EU delujejo, tudi naš Potočnik je šel skozi to sito in ostali komisarji tudi, vsakokrat, ko se sestavlja komisija, so enake težave in tudi mnogi ostali komisarji so kar nekaj...
Ni_Nicka
# 21.10.2014 ob 10:15
Janez Ivanka Janša je pa bolj tiho zadnje čase? :)))))
Ni_Nicka
# 21.10.2014 ob 09:47
Seješ veter, žanješ vihar..... AB se je pa, kljub neznanski podpori političnih somišljenikov, popolnoma osmešila pred EU parlamentom.....
CtrlDelete
# 21.10.2014 ob 09:20
Po včerajšnjem dnevu si je g. Zver dal vgraditi vsaj dva stenta v srčno žilo.
pericon
# 21.10.2014 ob 13:00
osebno me je navdušila, pa ne zaradi znanja in strokovnosti ampak spontanosti in poleta. ni nujno, da si strokovnjak, za to so poklicani drugi, pomembno je, da te ne nesejo žejnega čez vodo in da znaš povezovat in ukazat
Spawn
# 21.10.2014 ob 12:23
Tomceva je skritizirala delo vlade, ker je slabo opravila s situacijo. Meni se je zdelo korektno, saj trenutna vlada pri imenovanju Bratuškove ni imela prstov zraven, ko pa so bili pa je poslala takoj očitno ustrezno kandidatko.
CtrlDelete
# 21.10.2014 ob 12:16
Čestitke ga. Bulc!
roko_europe
# 21.10.2014 ob 11:56
@janroz
...da ljudje nekako mislimo, da so tam v Bruslju nadljudje oz. da bi morali biti...

Potem je zagotovo nekaj treba spremeniti, ali jim plače znižati, da bodo plačani kot vsi normalni "ljudje" ali pa za njihove tvisoke plače od njih pričakovati več, kot sicer lahko pričakuješ od "ljudi". Glede na njihove nad-zaslužke jih lahko poimenujemo le "nad-nad-nad-ljudje"!
pkozin
# 21.10.2014 ob 11:11
Tole naj si prebere gospod Vlado Miheljak, ki je za Mladino !7.10. 2014 menil o tem, kaj je nova koalicija storila dobrega za Slovenijo: "Zmedeno in z nekakšnim šamanstvom, pozitivno energijo, njuejdževskimi puhlicami obsedeno ministrico, je podtaknila Bruslju".
Verjetno je Miheljak pač privrženec gospe Bratuškove, ki na svojem zaslišanju, ni pokazala niti delček tega, kar je gospa Bulčeva. Iskrene čestitke. Takšno bi rabili doma.
tedy123
# 21.10.2014 ob 11:02
Toni GAŠPERIČ:
"Nehajmo tarnati! Odmislimo že enkrat naše politike, ne namenimo jim toliko pozornosti, ne glejmo toliko teh soočenj..., zasujmo že enkrat vse jame s takšnimi in drugačnimi kostmi, poglejmo skozi okno, ko gredo otroci iz vrtca na dopoldanski sprehod in se posvetimo njim! To je naša prihodnost. Kar smo pokopali, je že pokopano, pred našimi vnuki pa je življenje, ki je vse kaj drugega kot prepiranje in kazanje s prstom, kdo je za kaj kriv. Spomnimo se lepih stvari, ker jih je bilo veliko, tako v Jugoslaviji, kot tudi zdaj....Zakaj bi pljuvali po vsem, kar je bilo v preteklosti? Tudi to je bilo in je del nas...
Mene ne bo nihče prepričal, da sem za časa Tita slabo živel, pa naj se še tako trudijo. Ni me strah in sram povedati, da sem lepo živel, pa ne le jaz, moja generacija je dobro živela, čeprav pravijo, da na ameriških pufih. Na čigavih pa zdaj živimo?
Jugoslavija je bila manj zadolžena, kot je Slovenija. A niso nas mogli uničiti Turki, niso nas mogli ne Italijani, ne Nemci in tudi ne komunisti, čeprav bi to nekateri radi dokazali; na kolena so nas spravili nekateri osamosvojitveni heroji in veliki zagovorniki demokracije in človekovih pravic, in to zaradi pohlepa in požrešnosti. Slovenija ima čudovite ljudi, samo na površje vedno splavajo karieristi in egoisti, ki vidijo samo sebe.....
313
# 21.10.2014 ob 10:39
http://hearings.digital-diplomacy.eu/
Bulčeva je dobila oceno 7,5, kar je nad povprečjem letošnjih zaslišanj (7,3).

Glede na čas, ki ga imela za pripravo ter političnje izkušnje, lahko rečem le: kapo dol in srečno!
pepieinschlag
# 21.10.2014 ob 10:17
Ja, »gesan«.

Še zavedamo se ne, kako nam vsi kradejo od teh mizernih pokojnin in plač…
Pred časom sem pošiljal paket v Nemčijo in popravljenega dobil vrnjenega. Se pravi da je bila ista teža, enake dimenzije itd…

Takole pa se je čudila gospa:
»We were astonished to see that you had payed over 20 Euro to send the item.
In Germany the postale charge is only 4,90 Euro.«

Pa temu ni kriva Evropa, oz. direktive EU kot se vedno izgovarjajo pri nas.
Binder Dandet
# 21.10.2014 ob 08:56
Ko bo kdo že kakšno novice iz evropskih medijev prebral, naj prosim objavi link.
robnin9
# 21.10.2014 ob 13:49
En velik Da za Violeto. Ste v naslednjem krogu.
nolanded
# 21.10.2014 ob 13:39
Člov skor ne more verjet kva bere kle!! Slovenc zna celo pohvalit koga!? Bravo. Še je upanje za nas, sodržavljani!
generusus
# 21.10.2014 ob 12:36
Sposobne kandidate je treba podpreti. Bulčeva je opravila delo več kot dostojno. Želim ji uspešno delo, saj je področje prometa oziroma logistike eno najbolj pomembnih in zahtevnih. Ne pozabimo, stroški prevoza so lahko astronomski, zato je optimizacija na tem področju nujna, in sicer iz več vidikov, še posebej pa iz energetskega in časovnega vidika.
DejanD
# 21.10.2014 ob 12:28
Seveda bo potrjena, sj zaslišanje je prestala vredu,...
Velik kandidatov ni odgovarjalo v angleščini,...kolk sm si mal pogledal.

Političnih igric se pa ne mroejo več it.

Človek ne more verjet, da je Bratuščkova vodila slovenijo, no v bistvu je ni, lutka.
Wasabi
# 21.10.2014 ob 11:53
Ljudi tako zelo skrbi, ali bo Bulčeva sposobna in primerna kandidatka. Že ok, ampak a ne bi bilo primerneje, da se bi spraševali, ali imamo sposobne in primerne parlamentarce (nekaj mi jih deluje, da jim treh ovčk ne bi dal za paziti), evropske parlamentarce (nekateri so tako fouš, da so verjetno poklic sfalili), ministre, ljudi na raznih agencijah, ali imamo sposobnega predsednika republike (glede na to, da poprime za vsako delo, katero bi lahko pripomoglo k njegovemu liku "ljudskosti"? Imamo sposobne župane, glede na to, da nekatere občine izgledajo kot leta 1994? Neodvisne, z dolgo zgodovino strankarskih knjižic? Neodvisne, kateri so raje zradirali embleme svojih podpornikov, ker jih je prevelika sramota? To so prava vprašanja, ki nas zadevajo, ne pa to, da pametujemo o kandidatki, katero so z lahkoto spravli pod streho v Bruslju.
nolanded
# 21.10.2014 ob 11:34
mesto ministra za promet zasede kar nekdo, ki se s prometom ni nikoli ukvarjal, potem pa v parih dneh naštudira vso zadevo..... vprašajte se, kako se počuti nekdo, ki na področju prometa deluje recimo že vsaj 20 let in mu je glede tega vse jasno
Tle se sicer tud jst vprašam kako? Po drugi strani pa malokteri vodja neke pisarne, službe itd. , karkoli rešuje oz. sam išče rešitve.
Dejstvo je, da 80% vodij kabinetov, pisarnm služb, upravlja z ducati strokonjakov, ki zanj poiščejo rešitev on jo samo potrdi.
Tud Obama ne pride v ovalno pa reče "takle bomo nardil" ampak bolj "kaj bomo nardil". Isto je z ministri, prfoksi na faksu, direktorji ...
Mislim, da nam zarad njenega neznaja ne bo hudo. Ona bo bolj mal brainstormala!
Kazalo