Kdaj bo, če bo, letališče dobilo drugi terminal, ni znano. Foto: BoBo
Kdaj bo, če bo, letališče dobilo drugi terminal, ni znano. Foto: BoBo

Novi izhod za vkrcavanje potnikov na letala bo v prvem nadstropju, izhod za prihod potnikov pa so dodali v pritličju, so pojasnili pri upravljavcu letališča. Da bi povečali pretočnost in skrajšali čakalne vrste pred varnostno-kontrolno točko, pa bodo v tem delu stavbe letos opravili še nekaj manjših posodobitev. Nekatere so že v teku, druge se bodo začele v kratkem, so povedali.

Večje posodobitve letališke infrastrukture načrtujejo prihodnje leto, pri čemer se bodo prilagajali sezonskemu prometu. Tako bodo razširili prostor za registracijo potnikov in sortiranje odhodne prtljage in povečali zmožnosti trakov za prevzem prtljage ob prihodih. Načrtujejo tudi prestavitev ceste, ki vodi mimo letališča, s čimer bi izboljšali dostop do letališča in omogočili razvoj poslovno-logističnega kompleksa na severni strani letališča.

Vodstvo Aerodroma Ljubljana si je v preteklih letih prizadevalo zgraditi nov potniški terminal, a so jim te načrte na skupščini leta 2013, na kateri država ni smela glasovati, prekrižali manjšinski delničarji. Ali ga bo letališče vseeno dobili, za zdaj ni točno znano.

Sicer pa bo Fraport poslovne rezultate za lani, iz katerih bo razvidno tudi poslovanje Aerodroma Ljubljana, objavil sredi marca. Na začetku letošnjega leta na Brniku beležijo zmerno rast števila potnikov, takšno pa načrtujejo tudi za celotno leto. Prihajata tudi dva nova prevoznika - poljski Lot, ki bo letel na liniji Ljubljana-Varšava, in grški Aegean Airlines, ki bo letel v Atene. Adria Airways bo medtem vzpostavila polete v Köln.