Gospodarstvo

Poudarki

  • "Imamo najboljši produkt"
  • Pipistrelovemu letalu znova Nasina nagrada?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 17 glasov Ocenite to novico!
Ivo Boscarol
Direktor Pipistrela Ivo Boscarola je povedal, da se tekmecev pri tehničnih rešitvah ne bojijo. Foto: BoBo

Dodaj v

Bo Pipistrel indijski vojski dobavljal ultralahka letala?

Letala za šolanje pilotov kadetov indijske vojske
17. avgust 2011 ob 10:03
Ajdovščina - MMC RTV SLO/STA

Po prijavi na razpis indijske vlade za dobavo 194 ultralahkih letal je ajdovski Pipistrel med najresnejšimi tekmeci za dokončno prodajo svojih letal.

Direktor Pipistrela Ivo Boscarol je zatrdil, da se tekmecev pri tehničnih rešitvah ne bojijo, končno besedo pri izboru pa bodo imeli lobisti in ponujena cena letal. Med Pipistrelovimi tekmeci so močne letalske vojaške industrije iz ZDA, Italije, Nemčije, Avstralije in Poljske.

"Imamo najboljši produkt"
"Tolaži nas to, da imamo med vsemi zagotovo najboljši produkt, in če bo kvaliteta prevladala, upamo, da se bo tudi Slovenija lahko pohvalila, da dobavlja letala četrti vojaški velesili sveta," je dejal Boscarol.

Ultralahko letalo pipistrel garud (indijski mitološki ptič) je šolsko letalo. V podjetju so ga razvili prav za potrebe naročnika in specifične indijske podnebne razmere. Namenjeno bo šolanju pilotov kadetov indijske vojske.

Vrednost desetletnega posla bi znašala več deset milijonov dolarjev, točne vrednosti pa direktor Pipistrela ni želel izdati.

"Slovenska vlada bi nam lahko pomagala tudi tako, da bi zmanjšala birokratske zahteve ter tako povečala cenovno konkurenčnost naših letal. Če bomo tudi izbrani, pa bo potreben dogovor o protidobavah," je dejal.

Pipistrelovemu letalu znova Nasina nagrada?
Letošnje poletje je podjetje namenilo tudi pripravam na tekmovanje za Nasino nagrado, ki bo v ZDA potekalo konec septembra. Do zdaj so to ugledno nagrado osvojili že dvakrat in tudi letos računajo na podoben uspeh, je napovedal Boscarol.

Pred tem so se predstavili na velikem letalskem sejmu v ZDA Oshkosh Airventure, kjer je bilo za njihovo štirisedežno električno letalo precej zanimanja med obiskovalci. Po glasovanju obiskovalcev je Pipistrelovo letalo med 15.000 razstavljenimi letali zasedlo deveto mesto po zanimivosti.

An. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
tomazzek
# 07.10.2011 ob 01:03
@kejkoo
res je. V Sloveniji se vse povezuje s politiko, saj je pri nas navada, da se le tako napreduje. Začelo se je v komunizmu: "če nisi v partiji, to ni mogoče" in ravno zato je bil komunizem zločinski sistem, saj je v nas mladih ubil vero v to, da se delo splača, da je dobro, če nisi povprečnež, da se splača tvegati in v to, da je mogoče z lastnim delom, tveganjem in inovativnostjo obogateti in zagotavljati delo še mnogim svojim zaposlenim.
S tem početjem pa smo nadaljevali še po osamosvojitvi in ker smo bili tega načina vajeni že iz preteklosti, se nam ni zdel tako nenavaden, da bi ga preganjali. Za časa Peterletove vlade nismo naredili NOBENEGA reza in se oddaljili od preteklosti, v času Drnovškovih vlad smo podeljevali politične kredite da so lahko nekateri "naši" pokupili podjetja (mermal, rigelnik, talar in podobni), v zameno smo pa vsi reševali banke, enako, kot to počnemo še vedno.
tomazzek
# 06.10.2011 ob 16:44
@trocki
Velika razlika je v tem, če ravnaš transparentno, saj moraš v tem primeru pokazati sposobnosti in visok nivo delavnosti. Če lažeš o svojih povezavah z družbami, s katerimi v vlogi ministra posluješ je to ZELO ZELO narobe. Če bi postal Boscarol minister, čez nekaj dno pa bi imel podpisane pogodbe z vsemi letališči, policijo, vojsko in ministrstvi, bi bilo pa to milo rečeno nehigienično, še posebej v primeru, če bi tajil svoje lastništvo.
Nec
# 19.08.2011 ob 08:08
@trocki, moja napaka priznam!

Strinjam se tudi s tem, da se precej sam povezuje s strankami oz. politiko, vendar to ni letelo na tebe, ampak na druge komentarje. Meni osebno bi ga bilo žal, če bi se podal v politične vode, če se že bo, vso srečo, vendar mislim, da bi moral ostati tam kamor tudi spada in kjer se počuti najbolj doma.
Kar se tiče komentarja, da gre za drugo "stranko", tukaj nimam kaj pripomnit, ker se sam ne opredeljujem in gledam na človeka kot posameznika.
trocki
# 18.08.2011 ob 16:37
@troicki, "gospodarstvenik s skrito politično agendo" ... in malo prej si se sam demantiral z izjavo "da je Boscarol aktivno podpiral kampanjo Peterleta ..."??

Ne vidim nobenega protislovja. A ti ga vidiš? Imaš očala gor?

In mislim, da vse preveč strankarsko gledaš na stvar.
Mene osebno ne briga v kateri stranki je človek, če je le ta sposoben!
Sploh pa ne vem zakaj se g. Boscarola tukaj povezuje s politiko?
G. Boscarol, vam pa vse najboljše in le tako naprej!


Ne, saj jaz se strinjam s tem, da je človek vsekakor sposoben. In tudi poznam vsaj enega človeka, ki za njega dela. Tako da tega sploh nisem komentiral. Mislim, da je njegov firma uspešna in dobra itd.
Ampak saj se BOscarola ne povezuje s politiko, ampak on samega sebe povezuje s politiko. Si bral njegov intervju v Mladini?
V končni fazi bi se lahko vprašal, zakaj direktor Ultre ni tako čislan kot BOscarol, saj je tudi Ultra zelo uspešna firma na svojem področju. Nekako gre za drugo "stranko", se strinjaš ne?
Kejkoo
# 18.08.2011 ob 07:55
V Sloveniji se vse povezuje s politiko.
Nec
# 18.08.2011 ob 07:41
@troicki, "gospodarstvenik s skrito politično agendo" ... in malo prej si se sam demantiral z izjavo "da je Boscarol aktivno podpiral kampanjo Peterleta ..."??
In mislim, da vse preveč strankarsko gledaš na stvar.
Mene osebno ne briga v kateri stranki je človek, če je le ta sposoben!
Sploh pa ne vem zakaj se g. Boscarola tukaj povezuje s politiko?
G. Boscarol, vam pa vse najboljše in le tako naprej!
Tinchyy
# 17.08.2011 ob 21:27
Upam, da mu uspe. Žalostno pa je, da država ne podpira tako dobrih gospodarstvenikov, inovatorjev... Lahko bi rekli, da imajo več podpore razne Hildice in Zidarji....
trocki
# 17.08.2011 ob 15:21
Da ne govorim o tem, da je Boscarol aktivno podpiral kampanjo Peterleta, verjetno tudi finančno. Pogosto se pojavlja tudi v stranki NSI in tako naprej. Skratka, zanimive ljudi bi nekateri imenovali za gospodarske ministre. Nekako, Golobiča pa ne požrejo, ker je... novinarju lagal, da je solastnik neke firme. Gospodarstvenik s skrito politično agendo ali lažnivi politik. Khm, ka bi izbral....?
trocki
# 17.08.2011 ob 15:11
Zanimivi so teli komentarji. Ljudje ga hvalijo kot "politika" ne kot nekega vodjo podjetja. Kar je čudno!
Desnica je Ultro, na primer, popolnoma pregnala iz slovenije, ker je bil njen lastnik v nekaj procentih tudi Golobič. Ta tip je kaj, popoln lastnik, in eni ga bi dali za gospodarskega ministra. Dvojna merila ali to pač kaže na to, kako desnica deluje?
kincotop
# 17.08.2011 ob 14:21
Ivo Boscarol
Moj kandidat za gospodarskega ministra.
Potrebujemo še tri štiri sposobne pa je vlada komplet.
marko5555
# 17.08.2011 ob 13:31
Korak za korakom in uspeh je prišel. To je človek, ki ne jamra in krivi drugih za neuspehe. Vsake toliko časa navrže kakšno pikro na račun države in tistih ki jo vodijo, ne glede na to, s katere strani prihaja. Sicer pa je zvest svojemu podjetju, svojim ljudem in svojim sanjam. Premalo je takih v naši mali deželici.
Nikar ga vabiti v politiko. Tam ga bodo prežvečili in izpljunili zabušantski karieristi, ki v življenju niso naredili nič. Želim mu še veliko uspeha, pravzaprav sem prepričan, da ga še veliko čaka. Kamorkoli bo že šel, vedno bo slovenske matere sin. Čestitam.
ribi
# 17.08.2011 ob 13:20
čestitam
shearer alan
# 17.08.2011 ob 12:54
Pohvalno, ni kaj.

A baje ima omenjeni preseljeno proizvodnjo v Italiji, ker ga naša požrešna država odira.

A državni aparat, kaj boš naredil da proizvodnja ostane v sloveniji?

Nič, aja povišal davke.

ne gre se sam za davke..ceprav imamo prevec velike davke..da bi kaki tuji vlagatelji prisli v slovenijo...slo se je za to da nase zunanje ministrstvo oziroma ministrstvo za gospodarsko je tako nesposobno ..in ne morejo sklenit sporazuma z americani kar se tile letal...in ker nimamo sporazuma z njimi nemore pipistrel izvazat letal tja...imajo pa sporazum italjani...

vec takih sposobnih ljudi pa nam bo lepse in boljse!!
Zatarra
# 17.08.2011 ob 11:57
Če bo, seveda ...
Zatarra
# 17.08.2011 ob 11:55
No, tega posla zagotovo ni "zrihtal" Pahor s svojo delegacijo ... Žal (ali pa na srečo).
kralj matjaž
# 17.08.2011 ob 11:49
Proizvodnja pa bo itak v Italiji.
mkv
# 17.08.2011 ob 11:48
Žalostno je da je kljub temu da je tako uspešen utopist!! (slovenska vlada bi lahko pomagala...kako?? da bodo še mal dvignl davke, zakomliciral poslovanje.....)
prim00z
# 17.08.2011 ob 11:27
bravo
elektro
# 17.08.2011 ob 11:07
svaka čast, samo tako naprej
tupamaross
# 17.08.2011 ob 10:50
Takoj po volitvah se bo potrebno z njim dogovoriti o tovarni
za proizvodnjo ultra lahkih letal v naši državi. Ponuditi mu
vso podporo, kar je možno. Ni to kordeš, Tovšakova, Zidar...
To je svetovni inovator.
janeznovak
# 17.08.2011 ob 10:45
Drugače vsaka čast...
Ampak če bi pisala novica kako Američani spet prodajajo svojo tehnologijo za vojaške namene bi jih pa vsi pljuval,...v kontekstu a ni zadosti vonj....bla bla bla .....itd itd
aanton
# 17.08.2011 ob 10:20
Čestitke g. Boscarol...želim, da bi vam uspel ta veliki projekt. Ker tudi sam prihajam iz zelo uspešnega podjetja, vem kaj je potrebno za uspeh na krutem mednarodnem trgu. Cenim vas že od samega začetka....veliko zdravja
mandan
# 17.08.2011 ob 10:17
Pohvalno, ni kaj.

A baje ima omenjeni preseljeno proizvodnjo v Italiji, ker ga naša požrešna država odira.

A državni aparat, kaj boš naredil da proizvodnja ostane v sloveniji?

Nič, aja povišal davke.
ImmortalScum
# 17.08.2011 ob 10:15
Ta človek se mi vedno boklj dopade! Car!
Kazalo