Kot glavni razlog za nastale težave Topič vidi napačne poslovne odločitve iz preteklosti, ki segajo v začetek recesije po letu 2008. Foto: www.seaway.si
Kot glavni razlog za nastale težave Topič vidi napačne poslovne odločitve iz preteklosti, ki segajo v začetek recesije po letu 2008. Foto: www.seaway.si

Vodstvo Seawaya je tudi tistim delavcem, ki so bili na čakanju, sredi prejšnjega tedna zagotovilo, da bo delo danes steklo po običajnem urniku. Tako so se danes na delo vrnili vsi zaposleni, je potrdil direktor Seawaya Bogdan Topič.

Produktivnost za zdaj še ni takšna, kot bi si želeli, saj do danes še niso prejeli vsega potrebnega materiala. "Pričakujemo pa, da bo delo začelo teči po dokaj normalnem in ustaljenem urniku že ta konec tedna, ko bomo v skladišče prejeli večino potrebnega materiala za nadaljevanje proizvodnje," je pojasnil.

V drugem krogu dokapitalizacije novih vplačil družbenikov še ni bilo. "Likvidnostne težave Seawaya se bodo lahko v največji meri popravile, ko se bo zagnala proizvodnja. Barke, ki so na proizvodni liniji, je treba čim prej dokončati, nato pa začeti izpolnjevanje novih naročil," je pojasnil Topič. Po njegovi oceni bi bilo prvih osem bark lahko dokončanih v sredini decembra. Od vsake izmed teh bark si obetajo še plačilo 40 odstotkov preostale kupnine.

Zanimanje za barke obstaja
Na vprašanje o morebitnem poslovnem prestrukturiranju in racionalizaciji tudi pri številu zaposlenih pa je poudaril, da ukrepov manjšanja števila zaposlenih še niso sprejeli, iščejo pa tudi strateškega partnerja. Trenutno imajo več kot 20 naročil za aktualne modele bark Greenline, čedalje več zanimanja potencialnih kupcev pa je tudi za nove, tako imenovane čezoceanske modele jaht.

Za barko Oceanclass 57 imajo v Seawayu že dve podpisani pogodbi in precej resnih interesentov. Intenzivno pa se pogajajo za podpis pogodbe tudi s kupcem največje, 5,5 milijona evrov vredne barke Oceanclass 90.