Ekipa Chariyo želi svoj koncept najprej preveriti v Sloveniji, nato pa se nameravajo podati tudi v druge države. Foto: Chariyo
Ekipa Chariyo želi svoj koncept najprej preveriti v Sloveniji, nato pa se nameravajo podati tudi v druge države. Foto: Chariyo
false
Trenutno poteka zbiranje sredstev za nakup opreme za Pediatrično kliniko, za boljše življenje prostoživečih muc in za knjižnico orodij za otroke s posebnimi potrebami. V prihodnje pa naj bi se s svojimi projekti pridružile tudi večje nevladne in humanitarne organizacije, kot so gasilska zveza, Rdeči noski, Karitas, Zveza Sonček … Foto: Chariyo

Nizozemsko slovensko zagonske podjetje je vzpostavilo prvo slovensko platformo za množično dobrodelnost Chariyo, ki obiskovalcem omogoča, da z ogledom oglasne vsebine in odgovori na nekaj vprašanj namenijo evro v dobrodelnem projektu.

Sodelovanje je popolnoma brezplačno, prijava v projekt pa je mogoča prek Facebookovega profila. "Uporabnik lahko brezplačno sodeluje v projektu, tako da si ogleda reklamni videooglas in nato odgovori na nekaj vprašanj, s katerimi se preveri, ali si je res ogledal oglas. Z odgovori na dodatna vprašanja pa se lahko donacija še poveča. Podjetje, ki sodeluje v projektu, v njegovem imenu prispeva finančna sredstva v dobrodelni projekt," pravi Peter Černuta iz ekipe Chariyo.

Dobrodelna platforma deluje na podobnem principu kot platforme množičnega zbiranjae sredstev. Cilj je doseči znesek npr. 1000 evrov, kar pomeni, da si mora oglasno vsebino pri dobrodelnem projektu ogledati 1000 "dobrodelnežev". Podjetje, ki sodeluje v projektu, pa jih nato daruje konkretnim projektom slovenskih dobrodelnih organizacij.

Černuta pravi, da so bili zelo presenečeni nad odzivom v dvomesečnem testnem obdobju, saj so dobili 3000 prijav uporabnikov, čeprav še ni šlo za zbiranje sredstev. "Naš koncept želimo najprej preveriti v Sloveniji oz. ali podjetja takšen način oglaševanja zanima. Prvi izkušnje kažejo, da jih zelo zanima. Na drugi strani pa želimo preveriti, ali so posamezniki pripravljeni podariti 60 sekund svojega časa nekomu. SMS-donacije delujejo v Sloveniji zelo slabo. Tukaj pa ljudje lahko brezplačno pomagajo. Videli bomo, ali bo zadeva delovala, potem imamo načrte, da gremo s platformo tudi v tujino," pravi.

Zakaj platforma zanima za oglaševalce?
Černuta poudarja, da je za oglaševalce pomembno, da pridejo do svoje ciljne skupine. Če nekdo izdeluje izdelke za moške med 20. in 30. letom starosti, potem je smotrno, da se objavijo oglasi, namenjeni tej ciljni skupini.

S pomočjo Facebooka pa pridobivajo približne podatke o starosti in spolu uporabniku. "Tako se reklama za likalnik za lase ne prikazuje moškemu, ki ima lase dolge 2 cm," še dodaja.

Trenutno poteka zbiranje sredstev za nakup opreme za Pediatrično kliniko, za boljše življenje prostoživečih muc in za knjižnico orodij za otroke s posebnimi potrebami. V prihodnje pa naj bi se s svojimi projekti pridružile tudi večje nevladne in humanitarne organizacije, kot so gasilska zveza, Rdeči noski, Karitas, Zveza Sonček …