Na konferenci je sodelovalo 160 udeležencev. Foto: Roman Klančar, Mediaspeed.net
Na konferenci je sodelovalo 160 udeležencev. Foto: Roman Klančar, Mediaspeed.net

Konference PROPR, ki združuje strokovnjake s področja komuniciranja iz različnih panog, se je letos udeležilo 160 udeležencev iz različnih držav. Mednarodni kongres vsako leto poteka v eni izmed držav nekdanje Jugoslavije. V jubilejnem, 10. letu so organizatorji izbrali Evropsko prestolnico kulture Maribor.

"Maribor je letos Evropska prestolnica kulture, komunikacijsko je mesto dobilo svetovno publiciteto, zaradi česar mu bomo v sklopu konference tudi podelili posebno nagrado, PROPR Vision Awards," je o razlogih za organizacijo konference v Mariboru povedal glavni organizator, direktor agencije Apriori Danijel Koletić.

"Stroka odnosov z javnostmi je v percepcijski krizi. Menedžerji ne razumejo, da je v odnose z javnostmi treba investirati. To ni strošek, temveč investicija, ki ne sme prenehati, če želi biti podjetje, organizacija prepoznavna in s pomočjo tega še ustvariti dobiček," je še o trenutnem stanju v stroki dodal Koletić.

Teme letošnje tridnevne konference (trajala bo do sobote), na kateri predavajo strokovnjaki odnosov z javnostmi iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, ZDA, Velike Britanije itd., se dotikajo zlasti izzivov komuniciranja v prihodnosti. Med drugim so udeleženci letos razpravljali o korporativni identiteti, odnosu med mediji in podjetji, standardizaciji evaluacije odnosov z javnostmi, komunikacijskih izzivih multinacionalnih organizacij, novih modelih kriznega komuniciranja, izzivih komuniciranja v novih medijih, novih modelih komunikacijskih strategij, komuniciranju blagovnih znamk, osebnih odnosih z javnostmi in trgu tiskanih medijev v prihodnosti.