Pekarna Grosuplje zaposluje več kot 200 delavcev. Foto: Bobo
Pekarna Grosuplje zaposluje več kot 200 delavcev. Foto: Bobo
Pekarna
Pekarna Grosuplje na trgovskih policah Mercatorja ustvari 90 odstotkov od skupno okoli 25 milijonov evrov letnih prihodkov. Foto: EPA

Mercator in metliški Don Don sta podpisala kupoprodajno pogodbo za Pekarno Grosuplje. Pekarna je med poslovanjem v okviru Mercatorja več kot podvojila svojo proizvodnjo, z metliškim Don Donom pa so po mnenju predsednika uprave Mercatorja Tonija Balažica dobili strateškega partnerja.

V Mercatorju pričakujejo, da bo Don Don omogočal nadaljnji razvoj pekarske dejavnosti, navzočnost metliške družbe na tujih trgih naj bi Pekarni Grosuplje omogočila krepitev njene izvirne dejavnosti.

"Ohranjali bomo najboljši izbor za kupce ter dodatno nagradili inovativnost, kakovost in cenovno konkurenčnost ponudbe kruha in pekovskih izdelkov v Mercatorjevih trgovinah," je še povedal Balažič.

Končanje transakcije je sicer vezano na konec vrste formalnih postopkov, med katerimi je tudi izdaja dovoljenj pristojnih regulatorjev. Transakcija naj bi bila končana predvidoma do sredine letošnjega leta.

Podjetje Don Don iz Metlike, ki ga zastopa in vodi Aleš Mozetič, je bilo ustanovljeno leta 1994. Njegova lastnika sta Mozetič in njegova sestra Alenka, vsak s 50-odstotnim deležem.

Družba Don Don je v letu 2013 ustvarila za 9,5 milijona evrov celotnih prihodkov od prodaje, od tega pretežni del na domačem trgu, in dobrih 652.000 evrov čistega dobička. Podjetje je v letu 2013 povprečno zaposlovalo dobrih 44 ljudi.

Od leta 2008 Mercatorjeva hišna pekarna
Pekarna Grosuplje, katere začetki segajo v leto 1951, je danes druga največja slovenska pekarna po količini proizvedenih izdelkov, takoj za Žitom. Skupna proizvodnja Pekarne Grosuplje, ki zaposluje več kot 200 delavcev, je lani znašala 15.200 ton izdelkov. Pekarna je na začetku oskrbovala Grosuplje z okolico, na začetku 70. let je s svojimi izdelki osvojila tudi Ljubljano. Že v istem desetletju je Mercatorju začela dobavljati kruh, leta 1978 sta se družbi povezali, trideset let kasneje pa je Pekarna Grosuplje postala Mercatorjeva hišna pekarna.

Pekarna Grosuplje na trgovskih policah Mercatorja ustvari 90 odstotkov od skupno okoli 25 milijonov evrov letnih prihodkov.