Mariborski Večer je dobil novega direktorja. Foto: BoBo
Mariborski Večer je dobil novega direktorja. Foto: BoBo
Še zamenjava na vrhu Večera

Nadzorni svet Večera je na torkovi seji razrešil dozdajšnjega direktorja družbe Uroša Skuhala in za novega direktorja imenoval Jureta Struca. Predsednik nadzornikov Večera Dušan Mohorko je pojasnil, da z zamenjavo želijo dati nov zagon stabilizaciji poslovanja družbe.

Nadzorniki so se s Skuhalom razšli sporazumno. Struc, ki je diplomirani ekonomist, je od leta 2007, ko je bil na čelu Pivovarne Laško Boško Šrot, opravljal naloge direktorja marketinga Pivovarne Laško in bil tudi odgovoren za upravljanje korporativnih komunikacij, odnosov z javnostmi ter upravljanje brandov.

"Moja primarna naloga kot direktorja družbe bo zagotavljanje materialnih in organizacijskih temeljev za dobro delo redakcij. Moj namen je dati tudi nov zagon razvoju medija, ki mora priznani blagovni znamki dodati tudi prodor prek regijskih meja in na ta način poskušati povečati prihodke," je po imenovanju povedal Struc in dodal, da je Večer priznana blagovna znamka in vsebinsko bogat časopis s številnimi kakovostnimi sodelavci.

Menjava na čelu družbe velja za presenečenje. Skuhala naj bi namreč danes nadzornemu svetu predstavil program varčevalnih ukrepov do konca leta, kar pa se po dostopnih informacijah sploh ni zgodilo.

Večer, ki je od novembra 2008 v večinski lasti časopisnega in založniškega podjetja Delo, tega pa lastniško obvladuje Pivovarna Laško, je sicer v postopku prodaje. Delo je marca letos objavilo mednarodni razpis za prodajo skoraj 80-odstotnega deleža mariborske družbe.

Odziv novinarjev Večera
Na zamenjavo v vrhu so se odzvali tudi novinarji. Aktiv društva novinarjev in zastopstvo uredništva Večera od novega direktorja družbe Jureta Struca pričakujeta razumevanje novinarskega posla in poznavanje specifike trga, zahtevajo pa spoštovanje novinarske in uredniške avtonomije, ker po njihovem edino to omogoča, "da bo Večer ostal v službi bralcev in nesporno zavezan javnosti in bo izpolnjeval svojo družbeno funkcijo, kot jo morajo vsi mediji", saj so prepričani, da je to tudi edino zagotovilo za to, da se prebrodi ta krizni čas.

"Medijsko podjetje Večer potrebuje v zahtevnih in za trg tiskanih medijev negotovih časih razvojno vizijo, v kateri bodo odgovori na temeljne izzive panoge in krepitev kakovosti novinarskih potencialov," so v odzivu na imenovanje Struca na čelo Večera zapisali v aktivu društva novinarjev in zastopstvo uredništva Večera.

Še zamenjava na vrhu Večera