Drugi tir naj bi več tovora prenesel na železnice in izboljšal povezavo Obale z zaledjem. Foto: BoBo
Drugi tir naj bi več tovora prenesel na železnice in izboljšal povezavo Obale z zaledjem. Foto: BoBo

Z vlade so sporočili, da uredba daje podlago za pripravo projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja. Prav tako so v veljavnem državnem prostorskem načrtu določene rešitve glede prometno-tehničnega, komunalnega, varnostnega, okoljevarstvenega urejanja prostora, pa tudi urbanističnega, arhitekturnega in krajinskega oblikovanja posega v prostor.
S spremembami pa so omogočene rešitve, za katere je bilo ugotovljeno, da jih ni mogoče izvesti na podlagi veljavnega državnega lokacijskega načrta za drugi tir, so še sporočili. Katere so te rešitve, niso zapisali.

Ideja o drugem tiru se vleče že od leta 2001, ko je bila naložba ocenjena na 700 milijonov evrov. Do leta 2012 pa je ocena cene narasla že za dvakrat, na dobrih 1,4 milijarde evrov, a je nato lani minister Samo Omerzel zatrdil, da bi se dalo naložbo izpeljati po prvotni oceni. Ali bodo nove rešitve, o katerih govori vlada, dvignile ceno, pa se bo še pokazalo. 75 odstotkov 27-kilometrske trase nove proge bo sicer po načrtih potekalo skozi predore, ki predstavljajo tudi največji strošek naložbe.