Odpovedi delovnega razmerja bodo potekale v skladu s slovensko zakonodajo, zaposleni pa bodo prejeli tudi vsa nadomestila, ki jim pripadajo. Foto: BoBo
Odpovedi delovnega razmerja bodo potekale v skladu s slovensko zakonodajo, zaposleni pa bodo prejeli tudi vsa nadomestila, ki jim pripadajo. Foto: BoBo

Izguba televizije TV3 bo v prihodnosti negativno vplivala na slovenski oglaševalski trg, hkrati pa bo to tudi neposredno negativno sporočilo drugim tujim medijskim vlagateljem glede vstopa v ta prostor.

Gregor Memedović, generalni direktor televizije TV3

DNS ne želi komentirati napačnih poslovnih odločitev vodstva TV 3, ki so tudi pripeljala do slabega poslovnega položaja te televizije, opozarjamo pa, da njihov umik pomeni tudi novo ilustracijo nekaterih anomalij na slovenskem medijskem in oglaševalskem trgu. Oglaševalski trg je vse bolj monopoliziran, na njem manjka transparentnosti, medijski pa postaja hermetično zaprt in onemogoča vstop novincev. Večkrat smo že opozorili na nedelovanje pristojnih organov, predvsem urada za varstvo konkurence in medijskega inšpektorata, na tem področju.

Društvo novinarjev Slovenije
TV3 bo ugasnil
TV3 bo prenehal oddajati

Švedska medijska družba Modern Times Group (MTG) je po besedah njenega predsednika Hansa-Holgerja Albrechta sprejela težko odločitev in se odločila ukiniti televizijo TV3 v Sloveniji. Tako bo televizija oddajala le še nekaj mesecev in končala vse pogodbene obveznosti. Družba MTG je na slovenski televizijski trg vstopila sredi leta 2006, v tem času pa se je po navedbah družbe tržni delež gledalcev v povzpel z enega na današnjih 11 odstotkov.
Kljub temu pa razmere na slovenskem medijskem trgu niso dopustile, da bi si TV3 odrezala delež oglaševalskega kolača, ki ji je pripadal glede na gledanost. Zaradi nekonkurenčnega okolja in neodzivnosti državnih organov se je tako vodstvo družbe MTG odločilo, da televizijo zapre, saj ne vidi možnosti, da bi se razmere v prihodnjih letih lahko bistveno spremenile, so sporočili iz družbe.

MTG: Za zaposlene bo poskrbljeno
Odpovedi delovnih razmerij bodo potekale v skladu s slovensko zakonodajo, zaposleni pa bodo prejeli tudi vsa nadomestila, ki jim pripadajo. Prav tako bodo imeli možnost prijave na prosta delovna mesta v družbi MTG.
Gregor Memedović, generalni direktor televizije TV3 je ob tem povedal: "Žal mi je, da smo morali sprejeti odločitev o ukinitvi televizije TV3, saj še vedno verjamem, da smo bili s sedanjo ekipo in predvidenimi načrti sposobni zgraditi veliko zgodbo. Toda razmere na slovenskem medijskem trgu, kjer trenutno vladata monopolizacija in nekonkurenčnost, so nas prisilile v te skrajne ukrepe."

Milosavljevič: Organi morajo biti bolj učinkoviti
Informacija, da bo prenehala delovati televizija TV3, je zagotovo negativno sporočilo drugim tujim medijskim hišam, ki bi jih zanimal vstop na slovenski medijski trg, pravi profesor z ljubljanske fakultete za družbene vede in strokovnjak za medijske študije Marko Milosavljevič. Nekatere, denimo luksemburška televizija RTL, ki ima postajo tudi na Hrvaškem, so se že prej pritoževale nad slovenskim medijskim okoljem.

"Znani smo postali kot okolje, kjer zna država postaviti vrsto ovir in je lahko tečno pedantna glede pravil in pogojev, hkrati pa na določenih sistemskih ravneh ne zna vzpostaviti temeljne mehanizme, recimo glede lastništva, koncentracije in transparentnosti," pojasnjuje Milosavjevič.

Mnogi tujci se izogibajo Sloveniji, drugi, ki so že tukaj, pa obupujejo in ne vedo več, kaj naj naredijo. Če ne bodo državni organi, kot sta urad za varstvo konkurence in agencija za pošto in elektronske komunikacije, postali bolj učinkoviti in odločni, se bo to samo še nadaljevalo, pravi in dodaja, da potem tujih investicij ne bo več.

"Gre za netransparentnost okolja"
Del težav TV3 je sicer gotovo posledica preteklega delovanja, saj je televizija menjavala lastine in se poskušala znebiti politične podobe, ki jo je zaznamovala na začetku,veliko pa je tudi sistemskih vzrokov za potop. "Predvsem gre za netransparentnost okolja in sistemsko nefunkcioniranje državnih in drugih ustreznih organov, ki naj bi zagotavljali ustrezno sistemsko podporo in nadzor."

Tudi drugi vlagatelji v slovenski medijski prostor se po njegovih besedah pritožujejo nad neodzivnostjo državnih organov. "Gre pa za sistemsko značilnost, ki se na področju elektronskih medijev vleče že vseh 20 let. Nekateri tuji medijski vlagatelji tudi zaradi takšnega okolja sploh ne želijo vstopiti v slovenski prostor," je še dodal Milosavljevič.

Izguba televizije TV3 bo v prihodnosti negativno vplivala na slovenski oglaševalski trg, hkrati pa bo to tudi neposredno negativno sporočilo drugim tujim medijskim vlagateljem glede vstopa v ta prostor.

Gregor Memedović, generalni direktor televizije TV3

DNS ne želi komentirati napačnih poslovnih odločitev vodstva TV 3, ki so tudi pripeljala do slabega poslovnega položaja te televizije, opozarjamo pa, da njihov umik pomeni tudi novo ilustracijo nekaterih anomalij na slovenskem medijskem in oglaševalskem trgu. Oglaševalski trg je vse bolj monopoliziran, na njem manjka transparentnosti, medijski pa postaja hermetično zaprt in onemogoča vstop novincev. Večkrat smo že opozorili na nedelovanje pristojnih organov, predvsem urada za varstvo konkurence in medijskega inšpektorata, na tem področju.

Društvo novinarjev Slovenije
TV3 bo ugasnil
TV3 bo prenehal oddajati