Gospodarstvo
(2)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 5 glasov Ocenite to novico!
Ryanair
Ryanair opravi okoli 2.500 poletov na dan. Foto: Reuters

Dodaj v

Po Nemčiji bo kabinsko osebje Ryanaira stavkalo še v šestih državah

Ryanair se spoprijema z zahtevami delavcev po boljših pogojih dela
13. september 2018 ob 16:46
Dublin - MMC RTV SLO, STA, Reuters

Kabinsko osebje irskega nizkocenovnega letalskega prevoznika Ryanair iz šestih držav – Belgije, Nizozemske, Italije, Španije, Portugalske in Luksemburga – je za 28. september napovedalo stavko, so sporočili iz belgijskega sindikata CNE.

Reuters poroča, da sindikat zahteva, da Ryanair delavce zaposluje v skladu z lokalnimi pogoji in v skladu z lokalno zakonodajo. V CNE-ju zahtevajo spremembo Ryanairovega modela zaposlovanja, pozivajo pa tudi k posredovanju evropske politike.

Ryanair namreč po Evropi zaposluje osebje v skladu z irskimi pogodbami, nekateri sindikati pa želijo možnost, da se o pogojih pogajajo v skladu z zakonodajo, ki ureja zaposlovanje v posameznih državah.

Stavki se lahko izognejo, če bodo delničarji na letnem srečanju 20. septembra spremenili politiko podjetja na področju zaposlovanja.

Ryanair: Stavkal bo le manjši del delavcev
Ryanair, ki se sooča s številnimi stavkami kabinskega osebja in pilotov, je v sporočilu za javnost že ocenil, da gre za "netočne navedbe belgijskega sindikata in da bo stavkal le manjši del zaposlenih, kar ne bo povzročilo kaosa", je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Predsednik uprave družbe Michael O’Leary je v odzivu na zadnjo napoved stavke dejal, da so v družbi pripravljeni sprejeti stavke, če je to cena obrambe njihovega nizkostroškovnega poslovnega modela.

Koliko poletov bo Ryanair moral odpovedati, še ni znano, v družbi pa zatrjujejo, da bo večina od 400.000 potnikov, ki dnevno letijo z njimi, lahko normalno potovala.

Že v sredo so stavkali v Nemčiji nameščeni Ryanairovi piloti in kabinsko osebje, ki so opozarjali na prenizke plače in slabe delovne pogoje, zaradi česar so odpovedali več deset poletov.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
m72
# 13.09.2018 ob 18:00
To je rezultat "modrega" poslovodstva, ki stremi izključno za dobičkom, počutje potnikov in osebja pa jih sploh ne zanima. Take modele je potrebno bojkotirati!
prizemljen
# 14.09.2018 ob 08:33
To je tudi model potrošnika, ki stremi zgolj za najnižjo ceno, žrtve, skrite za poceni storitvami in dobrinami pa ga seveda ne zanimajo (Dokler ni med tako ali drugače izkoriščanimi on sam, običajno z veseljem pomaga izkoriščat.)
Kazalo