Kakšni so kitajski načrti s slovenskim letalstvom, še ni znano. Foto: BoBo
Kakšni so kitajski načrti s slovenskim letalstvom, še ni znano. Foto: BoBo

Spletni portal Siol.net je namreč poročal, da se v Sloveniji te dni mudijo predstavniki kitajske letalske družbe China Southern Airlines, ki naj bi se zelo resno zanimala za prihod na brniško letališče, kar naj bi bila priložnost tako za Aerodrom Ljubljana kot tudi Adrio Airways.

"Bil se povabljen na enega od teh sestankov, ki se ga nisem udeležil," je glede tega dejal minister Omerzel. Pri tem je izpostavil dva vidika. "Eno je, da se ljubljansko letališče poveže s prevoznikom, da se vzpostavi poslovno sodelovanje in poveča promet na letališču, drugi segment pa je, da so zainteresirani za samo investicijo. Jaz se kot minister v tem trenutku na tem področju s tem ne želim ukvarjati," je dejal.

Več kot bo zanimanja za privatizacijo letališča, boljše bo, je prepričan minister. "Seveda vse v smeri koncepta, da imamo partnerja, ki je pripravljen podjetje razvijati in ustvarjati dodano vrednost v Sloveniji," je dejal.
Minister si želi tuje borbe za slovenska podjetja
Novinarjem je tudi pojasnil, da je vlada že pripravila prvi paket podjetij, ki so predvidena za privatizacijo. "Mislim, da je prišel trenutek, ko v Sloveniji moramo privatizirati ta podjetja. Vlada je enotna, da je pri prodaji ključno dobiti partnerje, ki bodo ta podjetja razvijali naprej," je dejal. Kot primer za to je navedel Telekom Slovenije in Aerodrom Ljubljana.

"Kar se tiče same prodaje, si želimo čim več partnerjev in ponudnikov, ki bi se borili za ta podjetja, zato da bomo lahko pri sami prodaji maksimalno iztržili," je dejal. Napovedal je, da bodo čez poletje pripravljali projekte in intenzivno delali na javno-zasebnih partnerstvih. Prepričan je, da Slovenija lahko najde partnerje, ki so pripravljeni vlagati v državo.