Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 20 glasov Ocenite to novico!
Tvitopis 06062015
Postopek prodaje Telekoma Slovenije je vstopil v novo etapo. Foto: MMC RTV SLO/BoBo
VIDEO
Cinven: Naša ponudba ni b...
VIDEO
Poganja za nakup Telekoma...
VIDEO
Nadzorni svet SDH je spre...
VIDEO
Slovenija čaka na odločit...
VIDEO
Kateri od treh scenarijev...
VIDEO
SDH jutri o usodi Telekoma
VIDEO
Vlada pričakovano vrnila...
VIDEO
Bo vlada na nedeljski sej...
VIDEO
SDH odločitev o Telekomu...
VIDEO
O prodaji Telekoma bo odl...
VIDEO
Odločitev SDH-ja o Teleko...
VIDEO
Zadnjo besedo pri prodaji...
VIDEO
Bodo nadzorniki odločitev...
VIDEO
Privatizacija Telekoma dv...
VIDEO
Nasprotniki prodaje Telek...
VIDEO
V SDH-ju bodo preučili po...
VIDEO
Sklad Cinven pripravljen...

Dodaj v

"Še Telekom prodala bom, za sladko vince dala bom ... "

169. tvitopis o prodaji Telekoma Slovenije
13. junij 2015 ob 06:24,
zadnji poseg: 13. junij 2015 ob 07:30
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

"Prej je naša politika vplivala na podjetja. Zdaj bodo pa tuja podjetja vplivala na našo politiko," je bil le eden izmed številnih odzivov v slovenski tvitosferi na sago v zvezi s prodajo Telekoma Slovenije.

Postopek prodaje Telekoma Slovenije je vstopil v novo etapo. Nadzorni svet Slovenskega državnega holdinga (SDH) je v sredo sicer potrdil osnovno ponudbo sklada Cinven, ni pa obravnaval v torek podanih Cinvenovih dopolnil k ponudbi, ker so ta nesprejemljiva za upravo SDH-ja. Zato so zadolžili upravo, da s Cinvenom uskladi končno besedilo pogodbe.

Nadzorni svet je s štirimi glasovi za in dvema proti podal soglasje le k osnovni zavezujoči ponudbi Cinvena z 20. maja ob pogoju upoštevanja sklepov vlade kot skupščine SDH-ja s pretekle nedelje.


Nov sestanek v roku enega tedna

Potem ko bosta uprava in britanski zasebni naložbeni sklad Cinven uskladila končno besedilo kupoprodajne pogodbe, jo bo uprava pred sklenitvijo posredovala v končno soglasje nadzornemu svetu, je po seji pojasnil predsednik nadzornega sveta SDH-ja Samo Lozej. "Odločitev o pristopu k podpisu prodajne pogodbe je s tem na strani potencialnega kupca, uprava pa si bo prizadevala, da z družbo Cinven uskladi končno besedilo kupoprodajne pogodbe in jo pred sklenitvijo posredovala še v soglasje nadzornemu svetu," je povedal predsednik uprave SDH-ja Matej Pirc in dodal, da naj bi se nadzorni svet znova sestal v roku enega tedna.

Cinven razume, da ponudba ni bila sprejeta
Cinven je v četrtek zjutraj sicer sporočil, da je sprejel uradno potrditev, da je SDH sprejel ponudbo z dne 20. maja. A Cinven "obravnava dopolnilo k ponudbi kot sestavni del ponudbe, brez katerega ne bi mogel nadaljevati postopka zaključka te transakcije. Na podlagi informacij, ki smo jih prejeli od SDH-ja, kjer dopolnilo k ponudbi ni omenjeno, Cinven razume, da ponudba ni bila sprejeta." Sklad še sporoča, da so prepričani, da je dopolnilo "koristno za vse vpletene strani, ker zmanjšuje tveganje za neuspešen zaključek transakcije". Kot še dodajajo, dopolnilo "ob domnevi, da bosta posla v Sloveniji (prevzem Debitela) in Makedoniji (združitev One) pridobila potrebna soglasja regulatorjev za predvideno dokončanje poslov, ne spremeni ekonomskih pogojev ponudbe".


V Telekomu prodajni postopek vseskozi podpirali

Iz Telekoma Slovenije so sporočili, da si še naprej želijo, da se postopek prodaje čim prej konča, ne glede na njegov izid. Znamenja, da se postopek približuje koncu, jih navdajajo z optimizmom, so zapisali za Slovensko tiskovno agencijo. "To je dobra novica za vse deležnike," so dodali. V Telekomu so še spomnili, da so prodajni postopek vseskozi podpirali, spet pa so zatrdili, da je za poslovanje družbe pomembno, da ne traja predolgo.

Protest proti privatizaciji državnih podjetij
Nasprotniki privatizacije so se v četrtek zbrali na Prešernovem trgu v Ljubljani, kjer so s transparenti vlado pozivali, naj ustavi prodajo podjetij v državni lasti. Protestnike so nagovorili člani Koalicije proti privatizaciji, nato pa so se odpravili pred stavbo Telekoma Slovenije, kjer so vzklikali, da ne dajo našega bogastva. Na poti do Trga republike pa so pred stavbo ministrstva za finance finančnemu ministru Dušanu Mramorju vzklikali "tace stran" in "gotov si". Shod, ki je potekal mirno in brez izgredov, vendar ob spremstvu policistov, so protestniki pred DZ-jem sklenili z besedami, da bodo združeni premagali kapital ter da boja še ni konec. Nasprotniki privatizacije so vlado pozivali k spremembi politik s transparenti: Leva roka, desni žep; Vlada prodaj sebe, to je strateška naložba; Za delavsko upravljanje; Socializirajmo banke, ne izgub. Zaposleni in sindikalisti v Cinkarni Celje, ki je na seznamu za privatizacijo, so v središču Ljubljane vzklikali, da je ne dajo.

Mi. Li., <a href="https://twitter.com/tvitopis">@Tvitopis</a>
Prijavi napako
Komentarji
venčeslav
# 13.06.2015 ob 06:32
bog si ga vedi kaki bilderberg strici iz ozadja so pritisnili na cerarja da je tako obrnu ploščo in zahisteriral s prodajo telekoma
robi82
# 13.06.2015 ob 06:47
Ne, ne, malo še počakajmo, da bo cena pod 100 miljonov. Mi Slovenci smo že prodal vse paradne konje (Fructal,Radenska,Elan,Mercator,Laško,U
nion.....) Čudno da nismo prodal Mure in ostalih utopljencev, aja.... tam se ni dalo nič ukradit.

Jaz predlagam , da prodamo cel parlament, oziroma vsaj podarimo za naslednjih 99 let. Noben šolski sistem na svetu še ni sposoben izobrazit takšnega kadra, da bi ustvaril toliko, kot so naši Glavani pokradli v 20 letih.
venčeslav
# 13.06.2015 ob 06:35
mercator že odpušča, helios enako in tut tlele bodo spet kvarili anjine težko nafrizirane statiskike o manjši brezposelnosti
Norland
# 13.06.2015 ob 06:52
Slabse kot to da politika vpliva na podjetja je samo se to, da bodo podjetja vplivala na politiko. Ta amerikanizem se mora koncat!!
garmond
# 13.06.2015 ob 08:18
Lahko je razprodajati tisto, kar so drugi ustvarili. To je tako, kot da bi jaz prišel v Cerarjevo hišo in mu proti njegovi volji vse razprodal.
Norland
# 13.06.2015 ob 08:08
@ resnicar

A si tes toliko naiven da verjames da bo ta hedge sklad investiral??
Malo morgen! Namesto v nas proracun bo denar odtekal na privat racune v kako davcno oazo.
pido in ševorov
# 13.06.2015 ob 07:33
7up

Vedno so mi všeč komentarji tipa 'prodaja je edini način'.

Po drugi strani smo lahko veseli, da bo ZL še bolj v ospredju na naslednjih volitvah.
CtrlDelete
# 13.06.2015 ob 08:11
LDS, Zares, ZAAAB, SDS ter SMC....to so same desne stranke. Končno je čas za eno levo stranko!
anonimator
# 13.06.2015 ob 09:52
"Prej je naša politika vplivala na podjetja. Zdaj bodo pa tuja podjetja vplivala na našo politiko,"

Zadnji čas, da naše politike kdo spravi k pameti. Če ne bi se do sodnega dne prepirali o partizanih in domobrancih, medtem ko bi potomci enih drugih složno kradli.
garmond
# 13.06.2015 ob 08:36
@resničar

Ko bo vse kar še je v državni lasti razprodano tujcem, bo od njih potem bore malo kapnilo v državni proračun, njihovi dobički bodo šli na njihove račune v tujini. Da bo država lahko imela dovolj sredstev za svoje delovanje, saj veš, od parlamenta do občin, vseh državnih institucij, šolstva, zdravstva, vojske, policije, gasilcev, vračanje kreditov, ambasad itd., od kod bo dobila denar za to? Od obubožane raje? Kaj dosti jim ne bo več mogla vzeti, kjer je malo, se lahko samo malo vzame. Pa bodo dvignili davke gospodarstvu, ki že sedaj jamra, da so preveliki. To bagatelo, ki jo bodo iztržili ti nesposobni prodajalci, mogoče je tudi korupcija zraven, bomo potrošili skoraj prej, preden bo nakazana v državni proračun. Potem pa veselo na beračenje.
galoper
# 13.06.2015 ob 09:23
Prodaja po razvrednoteni ceni kaže na denarno stisko lastnika, kar množici ni bilo povedano na ustrezen način. Telefonske priključke so ljudje plačevali s prispevki, zdaj pa naj bi drugi pobrali ta denar? Goljufija, legalni rop ali navadna kraja? Kakrkoli od tega, pri meni so določeni ljudje izgubili spoštovanje.
Norland
# 13.06.2015 ob 08:28
@resnicar

No, potem ti je pa naivnost oproscena ;)
Tao3
# 13.06.2015 ob 06:56
MIRO, Miro, miro, ...

Veliko ime je padlo zelo nizko. Si se obrnil in nastavil Merklovi. Pojedel si svoje obljube in SVOJO besedo. Tega NIKOLI več ne dobiš nazaj ... Majhen človek!

Razočaral si nas SVOJE volilce. Je pa res, da naslednjič volim dosti bolj radikalne, ampak ne takšne, ki so ali, ki so bili KADARKOLI v kazenskih postopkih. Teh pa NIKOLI!
Norland
# 13.06.2015 ob 10:19
@7up

Marxu, Adamu Smithu pa tudi drugim je bilo prav tako jasno, da bo prav ta gonja za dobičkom pokopala kapitalizem.
Kaj torej, obstajajo ljudje zaradi podjetij ali podjetja zaradi ljudi?

Zresni se in ne piši bedarij!
nonparel
# 13.06.2015 ob 10:05
@Galoper

Torej danes SDS sploh ne bi obstajal. Se popolnoma strinjam s tabo.
Norland
# 13.06.2015 ob 09:43
@7up

Čas je, da pogledate širšo sliko.
Kaj je normalna država? Država kjer manjšina živi na račun ekonomskega izkoriščanja večine (to namreč je neoliberalizem)
Zakaj je edini cilj vseh podjetji dobiček? Da se ta seli na privat račune novih lastnikov namesto v proračun.
Dokler podjetjem ne boste priznavali tudi njihove socialne vloge, se bo propad nadaljeval, pa floskulaj kolikor hočeš.
venčeslav
# 13.06.2015 ob 09:19
tj politični bankomat so taki pridni podjetni davkoplačevalci kot 7up pravi da moramo biti, da bo "dobro za državo"
venčeslav
# 13.06.2015 ob 09:11
+ pripadniki klanov bodo dobili tudi mastne odpravnine, golden parachutes in bodo imeli kot taki tudi dobro pogajalsko izhodišče z novimi "neodvisnimi" lastniki
venčeslav
# 13.06.2015 ob 09:08
@ dStroj

sej za pripadnike teh ali onih klanov me niti ne skrbi, oni bodo ostali na plečih davkoplačevalcev
garmond
# 13.06.2015 ob 08:51
@Komisar

Slovenci smo na žalost postali preveč pasivni, še vedno verjamemo, da so politiki dobri možje, ki bodo v našem imenu naredili tako, da bo dobro za nas in za državo, ki je v bistvu naša, ne samo od političnih in kapitalskih elit. Zaradi te pasivnosti in slepe zaupljivosti do politikov se bo narod nekega skorajšnjega jutra zbudil in spoznal, da ga je nekdo oropal, zglodal do kosti, takrat pa bo prepozno,da se še lahko kaj preobrne, da se gre na ulice in vrže vse te politike dol z njihovih stolčkov. To je potrebno zdaj, TAKOJ! Ker se to torej ne bo zgodilo, se bo pač treba navaditi na revščino in vsakodnevno iskanje skorjice kruha, da ljudje ne bodo začeli umirati od lakote, kot v Afriki. Se pa bojim, da bo to na žalost tudi pri nas kmalu postala kruta realnost. Rdeči križ in Karitas bosta še edina, ki bosta povečevala svojo "proizvodnjo" in število svojih "strank v tej skorajšnji državi revščine, vse ostalo pa bo sčasoma propadalo.
Follow Me
# 13.06.2015 ob 08:46
@BAD Kriminalca se ne splača niti omenjat.
JakobJak
# 13.06.2015 ob 07:37
večina lastnikov (Slovencev) nas je proti prodaji... oni pa še vedno...
Telekom vsako leto pljune v proračun cca 100 mio...
Primite se za denarnice, ker te mio bodo morali dobiti drugje
PA kako vam ni JASNO , da smo po prodaji vsi na slabšem...???
Samo novi lastnik in par podkupljenih duš se sladko smejijo....
CooCoo
# 13.06.2015 ob 10:45
Po slikah sodeč se je nasprotnikov privatizacije zbralo okrog tisoč i in je Cerar dobil močno potrditev, da več kot 2.000.000 Slovencev nima nič proti prodaji Telekoma, Triglava, Petrola, bank.. Na vrsti je prodaja največjega slovenskega parazita - Slovenskih železnic.

te železnice bi morali prodati že pred desetimi leti...
Norland
# 13.06.2015 ob 09:24
@7up

Države je zelo zadolžena. Zdravstvo in Pokojninska blagajna pred propadom. Demografska situacija je grozna. Najboljši mladi zapuščajo državno. Prej ali slej bo konjekture konec,...

In rešitev je privatizacija!?

Očitno tudi ti nisi nek akademski biser..
Norland
# 13.06.2015 ob 08:46
@resnicar

Strinjam se, da so dokapitalizacije problem. Zdaj pa mi razlozi zakaj so vsa dokapitalizirana podjetja in banke se vedno v drzavni lasti, prodaja pa se dobickonosni telekom.
Follow Me
# 13.06.2015 ob 07:55
Ljubljana, 19.06.2014 V prvem predvolilnem soočenju so predsedniki strank spregovorili...

...Novinarka: Niste naklonjeni prodaji telekoma še vedno vstrajate pri tej izjavi...
Poglejte seveda NISEM naklonjen zakaj? Ker gre za neko podjetje ki je strateškega
informacijsko strateškega interesa za Slovenijo, mi ne moremo tukaj se zavedat, da
Privatizacija mora bit, ampak mora bit nadzorovana seveda s preprečevanjem korupcijskih tveganj
ane, in to je zelo pomembno da se, da se razumemo mi NISMO proti privatizaciji so številna
podjetja, ki bomo privatiziral vendar, tista ki so za Slovenijo strateškega pomena ali bi rekel
geografsko ali informacijsko ali kakor koli drugače to pa so podjetja, ki je prav da ZADRŽIMO
ker tukaj Slovenija ne samo da obdrži potem nadzor nad določenimi sektorji, ampak tudi gre za
zaposlovanje vse te ... Novinarka: ampak delnice padajo ... Poglejte to je kratkoročni učinek ampak dolgoročni učinek
če bi to seveda lahko pripeljalo do drugačne odločitve, bi pomenilo da Telekom strateško podjetje za Slovenijo
ostaja pri nas, to pomeni tudi ZANESLIJIVE ZAPOSLITVE, to pomeni DOBIČEK ... Novinarka: torej če zmagate in boste mandatar boste ustavili postopek telekoma? ...

eeeeeee to bomo pa videli koliko je mogoče, mi si bomo za to prizadeval (SMEH ODZADAJ) vendar NE vemo v kakšni fazi je zadeva NE.
Kajti mi NE vemo, oprostite to se moramo zavedat lejte, mi NE vemo kaj je slej Slovenija obljubila v tujini kakšne so bile zaveze, ki
jih ne poznamo, mi samo vemo ,da imamo povsod probleme do kate bomo prišli in ko bomo evalvirali situacijo ... Novinarka: torej ne veste ali boste prodali? ...

Mi si bomo zato absolutno, kar sem rekel prizadevali in storili vse ...

Miro Cerar je 10.6.2015 Prodal TELEKOM SLOVENIJE !!!

:D cmera jera.
Guliarth
# 13.06.2015 ob 09:16
Lepo nas odmikajo od hudih tem TEŠ, mb rkc, 2 tir itd. Mi se pogovarjamo o prodaji za drobiž v ozadju mešetarijo z milijardami. Meee meeee.
venčeslav
# 13.06.2015 ob 09:15
to je prov smešn k zagovorniki privatizacije, bela garda misli, da bo to čist sesedlo "kučanov klan, ki ima telekom za svoj bankomat"-glavni politični bankomat so vedno bili davkoplačevalci, košara k je s prodajo telekoma še malo bolj polna kot politični bankomat
Valuk_
# 13.06.2015 ob 14:44
To bo Cerarja pokopalo.
Partizan Miha
# 13.06.2015 ob 13:50
Coco to ni res, samo veliko nas je, več kot vas :)
nonparel
# 13.06.2015 ob 12:42
@Dami

Nacistično zlato ni nobena pravljica za lahko noč, tako kot tudi koncentracijska taborišča smrti ne. Kar se pa tiče nafte in kolonializma pa sem to napisal za nekatere druge države ne za Švico. Sicer pa stojim za svojimi trditvami.
Naš Tito
# 13.06.2015 ob 12:04
Dragi moji, ki podpirate in se veselite prodaje,
to ti je tako, kot da bi srce reklo,
kaj me briga, če tvoji možgani ne dobijo krvi,
da bi lahko delovali, in posledice so tu!

Da bo izpad dohodkov iz dobička teh podjetij
pokrit z visokim davkom na nepremičnine,
pa menda še sploh niste slišali, kaj ne?
gozdar1
# 13.06.2015 ob 11:38
@Dami
Če že agitiraš za eno politično opcijo, daj nam razloži zakaj ni tega storila naslednja vlada, pa zraven isto storila še z NLB,.. aja vem strici niso dovolili.
Dami
# 13.06.2015 ob 11:10
@norland
''In rešitev je privatizacija!?''

Nope! Rešitev je uvedba demokratičnega socializma, centralno-planskega gospodarstva in najemanje pufov do Grčije :)
tron
# 13.06.2015 ob 10:24
Poanta državnih podjetij je ravno v tem,da se s skupnim denarjem postavi nekaj kar deluje v prid vseh državljanov,nekaj kar bi posameznik težko postavil na noge,tako,da imajo potem vsi nekaj od tega,pa naj bo to ekološko pridelava hrane ali pa telekomunikacije,dobiček je sekundarni,gre se za skupno dobro.
Obstajajo velike zadeve,ki jih privatniki enostavno ne morejo skupaj postavit,tukaj pa s skpunimi močmi lahko preko logistike in drugih prijemov potem distributriamo po vsej državi.
Norland
# 13.06.2015 ob 09:14
@resnicar

Če dobičkonosnost kot v primeru TS izračunava nekdo, ki ima od prodaje direktne koristi ni ravno najbolje.
Obstajajo izračuni, ki napovedujejo višanje prihodkov.
Vi, ki ste za prodajo slepo verjamete, da so proti samo tisti ki imajo osebno kaj od tega, ne vidite pa da so za tisti, ki bodimeli od tega še več...
Dolgoročno nam bo žal, tako kot je hrvatom.
garmond
# 13.06.2015 ob 09:12
In vse se je začelo tam nekje proti koncu osemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je Kučan izbiral predsednika ZSMS. Bila sta dva kandidata, Janša in Golobič, Kučan je izbral Golobiča. Vse ostalo kar se je dogajalo naprej do danes je ena velika užaljenost osebka, ki mu ni bilo dano, da bi se dokopal zaželjene funkcije. Zgodbo bi lahko nadaljeval, pa saj jo že vsi poznate. Posledice pa so danes tukaj. Ne rečem, da je vsega kriv on, je pa na tok nespametnih potez naše politične elite kar precej vplival, tudi takrat, ko je bil v opoziciji. Privatizacija s strani tajkunov, njihovi tajkunski krediti, je največji mlinski kamen te države. Zaradi njih smo se toliko zadolžili, zaradi tega dolga nas imajo tuje kapitalistične monetarne institucije v šahu, in počenjajo z nami vse kar se jim zahoče. Tudi te razprodaje še zadnjega premoženja tega naroda tujcem je posledica vsega tega. Kdaj je bilo podeljeno največ tajkunskih kriminalnih kreditov? V času vladavine tega partijskega mladinskega užaljenca.
mb128
# 13.06.2015 ob 09:06
Kaj že spet en članek glede Telekoma tu gor?! Saj vem, za sladko vince dala bom.... Tu je še druga pesmica. Do onemoglosti molzla bom... In zato je tako kot je in v vsakem primeru je to katastrofa!
POIVRE
# 13.06.2015 ob 07:06
Po slikah sodeč se je nasprotnikov privatizacije zbralo okrog tisoč i in je Cerar dobil močno potrditev, da več kot 2.000.000 Slovencev nima nič proti prodaji Telekoma, Triglava, Petrola, bank.. Na vrsti je prodaja največjega slovenskega parazita - Slovenskih železnic.
Follow Me
# 13.06.2015 ob 14:11
@resnicar Eni verjamemo v boljšo prihodnost, eni pač za veliko vodjo skozi zid če je treba :D .
zakocena_je
# 13.06.2015 ob 12:34
Norland
A si že naredil analizo koliko jih je v sloveniji nastradalo zaradi poslovanja tujih podjetij in koliko zaradi poslovanja bivših paradnih konjev?
Dej no, da ne boš samo nabijal v tri krasne...
amigo
# 13.06.2015 ob 12:33
Ti krasni lepi novi časi v katere bi nas radi pripeljali neoliberalci so že bili in to v srednjem veku. Tako je bil recimo dravski most pri Ptuju v lasti ptujskega grofa in so njegovi biriči od potnikov in trgovcev kasirali mostnino. Zakaj so recimo švicarske železnice v 100% državni lasti. Zato ker zdaj vozijo po potrebah ljudi, tudi v odmaknjene kraje. Privatni lastnik bi gledal samo dobiček in bi ohranil samo najbolj donosne proge. To mora biti jasno še največjemu bebcu.
Dami
# 13.06.2015 ob 12:25
@nonparel

Švicarji tudi nimajo nafte in nikoli niso imeli kolonij. Da pa se Švica za svoj uspeh lahko zahvali nacističnemu zlatu je pravljica za lahko noč!
Norland
# 13.06.2015 ob 12:17
@7up

Torej ne zelis odgovorit na vprasanje ali so podjetja zaradi ljudi, ali so ljudje zaradi podjetij..?

@dami

Ker pred Sirizo so v grciji cvetele rozice? Naivci v svojih zablodah vidite samo eno stran. Tes je kar pravijo, idiotu ne bos nikoli dopovedal da je idiot...
Šentvid
# 13.06.2015 ob 11:56
Nastavite si ogledalo in povejte si v obraz "mi smo Slovenci" nismo "Angleži" , odmev sledi ...!
Cunja zmeraj najde "zakrpo" !
LP
7up
# 13.06.2015 ob 11:18
Norland

Če postavljaš argument slamnatega moža je logično, da bom pričakoval, da to najmanj citiraš.No bo šlo, ali se boš še naprej obnašal kot cmerava primadona?
Norland
# 13.06.2015 ob 10:36
@7up

in odgovori, da bodo vi ki berejo komentarje vsaj vedeli s kom imajo opravka.

Obstajajo ljudje zaradi podjetji ali obstajajo podjetja zaradi ljudi?
Norland
# 13.06.2015 ob 10:34
@7up

Ti si pa raje preberi kaj ...samo za telebane
galoper
# 13.06.2015 ob 09:49
Že med II.SV in 50 let po njej se je vse delalo pod komando ZK, tudi zadolževanje LB, njen propad in nastavljanje kadrov kasneje za obvladovanje svojih - beri v ZK določenih krogov. Bankrot LB se je spremenil v NLB, ki je dobila sredstva v obliki dokapitalizacije in človek, ki je nagrmadil največ dolgov firme v kateri je delal, je s tem sprožil vžigalnik terjatev v bankah, ima ime in priimek, za nagrado je postal precejevalec informacij s katerimi se je lahko krojilo vedenje množic. Znebiti bi se morali te 'ilegale' tako, da bi vse bivše člane ZK, ki se niso pravočasno distancirali od politike ZK, odstranili iz političnih krogov odločanja in jim izplačevati le minimalne pokojnine, brez dodatkov.
resnicar
# 14.06.2015 ob 03:33
Ko bo zazvonil mobitel bo vsakdo vedel, da zvoni Cerarju!

Sploh se ni potrebno sekirati. Vam bodo že sestavili novo instantko dva meseca pred volitvami.
Oglasno sporočilo
link
Avstrija – dežela presežnikov!
12. oktober 2017 ob 10:34 Avstrija slovi kot zanimiva turistična destinacija z bogato kulturo, pestro zgodovino in številnimi naravnimi lepotami.
Več novic ...
Tvitopis
link
To ni bodeča žica, to je "srebrna spirala zaupanja in varnosti"
13. november 2015 ob 07:57 "Prav takšne 'tehnične ovire' je pred dvema mesecema Orban postavil. Da je nehumano in neevropsko, so dejali," je bil eden od številnih odzivov v slovenski tvitosferi na postavljanje tehničnih ovir ...
Več novic ...
Kazalo