Gospodarstvo

Poudarki

  • Zgolj zanikanje, da pomoči ne potrebujemo, ne pomaga
  • Donos dospetja na slovenske obveznice višji od španskega
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 33 glasov Ocenite to novico!
Evropska in slovenska zastava
Analitiki menijo, da bi lahko imela Slovenija težave pri dokapitalizaciji bank, če ne najde tujih vlagateljev, še piše Financial Times in dodaja, da je zahtevana donosnost za 10-letne državne obveznice presegla šest odstotkov in se bliža nevarni ravni. Foto: BoBo
Janez Janša
Financial Times navaja premierja Janeza Janšo, ki je dejal, da bi se lahko država soočila z grškim scenarijem, če opozicija v parlamentu ne bo podprla sprememb za stabilizacijo javnih financ, pri čemer časnik poudarja, da Janša ni prvi evropski voditelj, ki je s prenapihnjeno retoriko, s katero je želel pridobiti podporo opozicije, prestrašil trge. Foto: EPA

Dodaj v

Šušteršič: Pomoči ne potrebujemo, bili smo nespretni v komunikaciji

Pritisk finančnih trgov na Slovenijo se krepi
9. julij 2012 ob 11:56,
zadnji poseg: 9. julij 2012 ob 18:17
Ljubljana/London - MMC RTV SLO/STA

Finančni minister Janez Šušteršič je še enkrat zatrdil, da Slovenija za pomoč ne bo zaprosila. "Ni razloga za paniko," je dejal.

Slovenija ne bo zaprosila za pomoč, je Šušteršič zatrdil tudi ob prihodu na zasedanje finančnih ministrov držav v območju evra.

Priznal pa je, da so bili pri komunikaciji nekoliko nespretni in preveč odkriti, kar so finančni trgi izkoristili za špekulacije. "Zdi se, da finančni trgi samo čakajo kakršen koli namig ali spodrsljaj, na katerega se lahko oprejo, ker del finančnih trgov očitno uživa v obdobju špekulacij," je še dodal Šušteršič.

Sicer pa pričakuje, da se bodo razmere v nekaj dneh ali tednih umirile in da jim bo uspelo s pojasnjevanjem, da je šlo le za nespretno komunikacijo, špekulacije ustaviti. Dokapitalizacija NLB-ja je bila uspešna, enako verjame, da se bo zgodilo tudi pri NKBM-ju, zato po njegovih besedah "ni razloga za nobeno paniko glede Slovenije".

Meni, da je Slovenija že nekaj let v mejnem položaju med varno in tvegano državo, a je prepričan, da se ji bo tudi v prihodnje uspelo ogniti oznaki tvegane države.

Janša premalo pazljiv na besede
Negotovost finančnih trgov glede Slovenije se namreč znova povečuje. Ti so v zadnjih dneh vse bolj zaskrbljeni, Financial Times pa je previdnost vlagateljev pripisal besedam premierja Janeza Janše.

Evroskupina bo poskušala čim bolj doreči programa pomoči za Španijo in Ciper ter spremembe programa pomoči za Grčijo. Kljub velikemu pritisku na območje evra, naj za premostitev bančne in dolžniške krize ukrepa čim prej in čim odločneje, pa tokrat še ni pričakovati dokončnih odločitev.

Britanski časnik Financial Times se je v tokratni izdaji dotaknil tudi Slovenije in njene morebitne prošnje za evropsko pomoč. Poudarja, da so za veliko skrb vlagateljev krive tudi besede premierja Janeza Janše, da bi se lahko država spopadla z grškim scenarijem, če opozicija v parlamentu ne bo podprla sprememb za stabilizacijo javnih financ, pri čemer FT poudarja, da Janša ni prvi evropski voditelj, ki je s prenapihnjeno retoriko, s katero je želel pridobiti podporo opozicije, prestrašil trge. Slovensko gospodarstvo je z 48-odstotnim javnim dolgom in 6,4-odstotnim proračunskim primanjkljajem v lanskem letu daleč od grškega območja, je pa za letos napovedano krčenje gospodarstva, poleg tega pa se je dolg države več kot podvojil v obdobju, odkar je Slovenija prevzela evro, še piše časnik.

Zgolj zanikanje, da pomoči ne potrebujemo, ne pomaga
Pričakovana odsotnost pomembnejših odločitev skupaj z nekaterimi izjavami Finske in tudi Nizozemske, ki relativizirajo sklepe nedavnega vrha območja evra glede kratkoročnih ukrepov za umiritev razmer na finančnih trgih in pomoč ranljivim članicam, kot sta Italija in Španija, znova povečuje negotovost na finančnih trgih.

Ti so v zadnjih dneh očitno vse bolj zaskrbljeni tudi glede Slovenije, pojavljati pa so se začele tudi špekulacije, da bi Slovenija utegnila biti šesta članica območja evra, ki bi morala zaprositi za pomoč. To so medtem sicer zanikali tako v Ljubljani kot tudi pri EU-ju, a vsaj za zdaj to ne pomaga.

Donos dospetja na slovenske obveznice višji od španskega
Pritisk na slovenske 10-letne državne obveznice se je na sekundarnem trgu močno okrepil. Zahtevana donosnost se je na elektronski borzi MTS povzpela nad psihološko mejo sedmih odstotkov. Donos do dospetja na slovenske obveznice je tako trenutno višji od španskega, ki je prav tako v nevarnem območju nad sedmimi odstotki.

Zahtevana donosnost na slovenske 10-letne obveznice se je v trgovanju na sekundarnem trgu povzpela na 7,23 odstotka in bila za krajši čas višja od španske, ki se je prav tako znašla v nevarnem območju. Donos na slovenske obveznice je zdaj spet malo pod sedmimi odstotki.

Pritisk se je pred današnjim zasedanjem finančnih ministrov držav območja evra nekoliko zvišal tudi na italijanske obveznice. Zahtevana donosnost na italijanske obveznice je trenutno s 6,11 odstotka višja za 0,09 odstotne točke.

B. G., T. K. B., A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
Milkijevizakladi
# 13.07.2012 ob 20:17
Zanimivo. Šušteršič govori o nespretni komunikaciji, Janša o neverodostojnosti Financial Timesa.
evaevi
# 10.07.2012 ob 15:47
Šušteršič: Pomoči ne potrebujemo, bili smo nespretni v komunikaciji

popolnoma nesposobni na vseh področjih
strašljiva vlada, najhuje je, da se gre zraven še diktaturo in
brez jasno razvidnega razloga ruši naše že davno dosežene standarde.
Guliarth
# 10.07.2012 ob 10:59
Torej, politiki in prikoritniki, še je nekaj denarja katerega lahko protipravno pridobite ali ga operete, kot je to praksa zadnjih let. Ker vam nič ne moremo bomo dalje gledali vašo poceni predstavo in enako kot letos drugo leto plačali vstopnino. Želimo si le, da vstopnine iz 20% ne dvignete na 23 ali 25%.
Lep pozdrav, Vaše ovce.
sinbad
# 10.07.2012 ob 10:04
Šušteršič: Pomoči ne potrebujemo, bili smo nespretni v komunikaciji
-------------------------
Po moje sploh ne veste kaj bi radi, oziroma sploh ne veste kaj delate.
Jethros
# 10.07.2012 ob 09:37
Ta vaša "napaka", "nespretna komunikacija", kot poimenujete ta "spodrsljaj", je Slovenijo stal zaupanja tujih vlagateljev, kar se je v hipu videlo na zvišanju obresti obveznic.
Bravo...
Koliko krat mislite še govoriti, kako nosite veliko odgovornost, po takem fjasku pa se sprenevedate in se vlečete ven iz dreka, ki ste ga zmešali v želji po ustvarjanju panike pri nas doma?
Namesto pri nas, ste jo ustvarili na mednarodnih tleh, kar pa je bilo škodljivo.

Aja, da ne pozabim...že včeraj so omenili...Janša je obljubljal nova delovna mesta...ste vedeli, da se je število le teh zmanjšalo kar za tretjino, namesto povečalo?

Populist, ki dela samo za svoje osebne cilje...
AM
# 10.07.2012 ob 08:01
Šušteršič, kje je tvoja odgovornost ? Kdaj boš odstopil ?
Trdil si, da država ne bo dala denarja za NLB !
Za banke je denar, za ljudi ga pa ni !
KavonB
# 10.07.2012 ob 07:31
Ne da ste nespretni, ste popolnoma nesposobni!!!
Šušteršič, ti si pa samo en demagog. Oprosti, kje si dobil doktorat, kje in kdo ti ga je dal???
Binder Dandet
# 10.07.2012 ob 07:17
@Danger_Mosue:
Sem se pa zdajle spomnil članka iz enega zadnjih, če ne celo zadnjega, Polet-a (priloga Dela). Ravno o Bildebergih je članek in o neki njihovi "podružnici", katere član bi naj bil Marko Voljč, 2kratni, formalni in neformalni, kandidat za mandatarja.
Binder Dandet
# 10.07.2012 ob 07:06
@Danger_Mouse:
"Če finančni trgi in vlagatelji svoje strategije namesto na trendih in analitičnih raziskavah kujejo na izjavah politikov, potem smo pa res zasluženo v p.... "

Niso začeli delovati z Janševo izjavo, se ni potrebno čudit. Janša se je izredno oholo v tem primeru izkazal.

"Tole s FT je skrajno sumljivo... Kaj pa če so se morda bilderbergi spravili na našo lepo domovino, ker je JJ blizu Opusu Dei? Levičarji imate radi teorije zarote pa vam ponujam nekaj v razmislek... :)"
Kučanov klan, murgeljski palček itd. je desna teorija zarote.;) Za razliko od trgovine z orožjem, ki ni teorija zarote.
DREADLORD
# 10.07.2012 ob 06:46
SteVsiNeumni?

# 09.07.2012 ob 16:48
Prijavi neprimerno vsebino
Skrajni čas da se plebs zave resnosti situacije.
Tisto "važno da gradimo kdo plača nima veze" je pri kraju.
Položnice so izstavljene.

Prej se plebs zavemo situacije boljše bo


Česa se pa ti zavedaš? Ti, še če bi ti pred nosom ukradli kup denarja, ne bi dojel, da so te okradli. Meni se zdi pa brezveze, da bi moral plačevati tajkunske igrice, ki so se jih nekateri šli. Po drugi strani, se gremo kapitalizem, kar pomeni, da slab pocrkajo, torej naj EU in ZDA oddelata svojo vlogo v tem in pustita slabim "finančnim vlagateljem" in bankam, ki so jim posojale denar, da pocrkajo. Zakaj bi morali ostali plačevati zablode velikih igralcev? Zakaj bi morali dobičke privatizirati, kot so jih in nikoli pošteno obdavčili, izgube pa moramo nacionalizirat in jih moramo plačevati vsi, samo zato, ker so ti isti igralci na finančnih trgih, ki so v slabem stanju državam začeli dajati kao neke slabe ocene, in nam s tem dvigujejo obvresti na kreditih, ki smo jih že najeli. Se ti morda zavedaš, da imajo obresti tudi svoj varibilni del, ki ga finančni trgi "oblikujejo" s temi svojimi "ocenami". To ni nič drugega kot orodje za discipliniranje. Zakaj tega noben od politikov ne pove? Ker bi bil pogrom "finančnih vlagateljev" enostavno prehud in bi lahko sesul katero od držav. Če sa se ti zavedaš, rzen puhlic vladnih strani. Meni se zdi brez veze plačevati za idiotske zgodbe posameznikov, ker od tega nisem imel nič. Jaz bi rabil dober kredit za bajto, ki ga mislim odplačati. Ne pa da bom moral plačevati za zablodele zgodbe nekaterih. Tudi jaz imam samo eno življenje, ne samo elita.
Tomažin
# 10.07.2012 ob 03:00
@nekdodalec
# 09.07.2012 ob 19:46

Kar podpiraj se naprej to vlado... so namrec izjeeemnoooooooo sposobni...

Tvoj navijaški plamen te je nekoliko zanesel iz poti, imam občutek.
Neglede na to, da zgornje pripombe ne namenjaš neposredno meni, pa v imenu večine slovencev, saj večina podrpira to vlado, četudi niso ravno najbolj glasni, ampak tudi v vesolju je večina temne in nesvetleče mase, tako tudi v volilnem telesu ni bistveno drugače, je dejstvo, da je bila garnitura, ki je uspela po zasebnih žepih speljati takšne vsote, ki sedaj v Slovniji manjkajo res genialna, saj ne more vsak toliko nakrasti, ne da bi ga opeljala policija in mu nakradeno tudi odvzela. Ampak slovenija tako genialne vlade sploh ne potrebuje, ne danes in ne nikoli več. Slovenija potrebuje čisto navadno vlado, ki bo krvavo odslužila svojo plačo in poskrbela, da bo slovenec čisto normalno s svoje delo dobil plačano in dobro preživel tako, da mu na koncu meseca še nekaj ostane, ne pa zmanjka, tako kakor vsak drug navaden evropejec, čisto nič drugega. A ne?
Tomažin
# 10.07.2012 ob 02:32
@nekdodalec
# 09.07.2012 ob 19:46
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:
1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih
Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....

1. oblast: general je izgubil volitve pa vseeno vlada...


Seveda, saj natančno to je tisto, kar potrjuje zgornjo trditev. Oni hočejo oblast zaradi oblasti, programa pa nobenega ne predstavijo, ker je edini združujoči interes v ozadju plenjenje. In to oblast si želijo tako bolestno totalitarno, da se še med seboj niso sposobni dogovoriti kdo bo kaj. Poglej si TEŠ.
TeksViler
# 10.07.2012 ob 00:25
Mogoče bi pa rabili evropsko pomoč pri komunikaciji? Ali pri odpravljanju kmetavzarskih balkanskih manir? Čeprav bi naš premier mogoče rabil še kaj več, da se mu boljševiške reflekse izreže iz glave.
TarzanPahor
# 09.07.2012 ob 23:50
"Ni razloga za paniko," je dejal...

Se že bojim kaj bo.
KmečkaPamet
# 09.07.2012 ob 21:24
joj, ko bi bili nespretni samo v komunikaciji...
x1ijn
# 09.07.2012 ob 21:23
Tudi prejšnja vlada je bila nespretna v komunikaciji. Nič novega za Slovenijo.
15-30
# 09.07.2012 ob 20:59
Finančni minister Janez Šušteršič je še enkrat zatrdil, da Slovenija za pomoč ne bo zaprosila. "Ni razloga za paniko," je dejal.

Torej JE panika! Ampak je pa zanimivo, da imajo naši politični pajaci resne zdravstvene probleme:
- Zveru zmankuje kiska
- Šušteršiča za.ebava komunikacija in računanje
- Majerju ima težave z dihanjem
Potem so tu še resni problemi s spominom:
- Thaler se ne spomni nobenega pogovora glede lobiranja
- Simčič je popolnoma izgubil spomin in ne najde ne šole, ne spričevala kaj šele državo srednje šole
- Marinič ne razume, da je potrebno plačevati položnice in se ne spomni testa, šole ter profesorice nemškega jezika
.........

slovenski virus press
15-30
# 09.07.2012 ob 20:50
>K_ris

Šušteršič danes: Pomoči ne potrebujemo, bili smo nespretni v komunikaciji

Šušteršič jutri: Pomoč potrebujemo, bili smo nespretni pri računanju


hahahahaahahahaha...Resnično in obenem žalostno.
papiga
# 09.07.2012 ob 20:31
K ris, pa saj Šušteršič ne ve za 2 sekundi naprej kaj bo. On je teoretik, to pa niso teoretični modeli, to so realni modeli in problemi, ki jih on še ni videl. Zato so ga Belgijci pelali lulat, kot dojenčka, ampak tudi ta Šuštaršič se je navlekel brezsramnosti, nič mu ni nerodno, ne zaradi laži, ne zaradi neznanja, pač za denar se vse potrpi. To je ta desničarska pokvarjenost brez primere.
Se vidi, da si je prigrabil nekaj denarja, zdaj ima že 2 srajci in novo obleko. Prej je nosil vsa leta odkar se ga spomnim s TV tisto sintetičnno rjavo, ki se je vsa svetila, najbrž jo je dobil na Rdečem križu. In nekdo tak, nam ureja finance. Bog se nas usmili, veš, nespretni so ha ha ha, loleki, mi nismo SDS volilci, mi znamo več od vas, zato vam kažemo ogledalo, če se ne boste zazrli vanj, vam ga raztreščimo na glavi. Nehajte nam delati škodo, bedaki, razmetavate naš denar. In to je iztožljvo, Šušteršič a se tega zavedaš?
Nikec3
# 09.07.2012 ob 20:28
3 miljarde so zakockale državne banke, pa še vedno se najdejo nekateri bedaki, ki govorijo o nacionalnem interesu. Država se mora bank znebit!
papiga
# 09.07.2012 ob 20:26
Nespretni- ha ha, ne zlobni ste, ker več ne veste kako bi lagali. Kako bi prikrili laž o NLB, ja Šuštaeršič, kako bi prikrili nesposobnost kako bi prikrili dejstvo, da vam je za Slovence in naše gospodarstvo vseeno, vi se grestge rehabilitacijo domobranstva.
Nespretno- drži. Nekdo je včeraj napisal, zaslužite si rdeč krogec na čelo. Vsi, od furerja do tega Predaliča,Omana itd. Oman je izgubil ves kredit, navaden sovražen starec,zagovornik izdajalstva in služenja okupatorju. To je to. Nespretni ste ja, samo,da ne bo spet začudenje, ko boste bežali. Običajen Slovenec ni na nivoju SDS volilca, zato lahko pričakujete, da se ne bo pustil nategovati, niti ne bo čakal,da bi skorumpirano in od Brezigarce in Gorenjaka onemogočeno sodstvo kaj podvzelo, pripeljalo vam jih bo nekaj okoli ušes in vam pokazalo pot iz EU.
K_ris
# 09.07.2012 ob 20:21
Šušteršič danes: Pomoči ne potrebujemo, bili smo nespretni v komunikaciji

Šušteršič jutri: Pomoč potrebujemo, bili smo nespretni pri računanju
erru
# 09.07.2012 ob 20:15
Ja trgi so pa res ubogi, da se Janše bojijo.. :)

Itak je to, da izjave vplivajo na trge, kr en totalen nesmisel brez kakršnekoli realne podlage.. A prej, ko so raznorazni špekulanti "gradili" brezno, ki ga imamo dons, ne, oni niso pa nič krivi... Prej ni pa noben nič imel za povedat kaj lahko špekulacije prinesejo.. :) Dejte no.. svet poln hinavščine.. Ja, ja.. na konc bo Janša vsega kriv, če bi Zoki zmagu, bi bil pa on kriv vsega.. mislm, brez veze.. :)))
obeliks
# 09.07.2012 ob 20:11
Janez Šušteršič očitno ne sliši kaj govori drugi Janez, Janša Janez. Torej doktor poslušajte in slišali boste. In panika bo, saj tako pravi pravi Janez. Kapiši.
spacepig
# 09.07.2012 ob 20:11
"...bili smo nespretni v komunikaciji..."
.
Ma ne! Pa najboljši ste.
nekdodalec
# 09.07.2012 ob 19:46
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:
1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih
Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....


1. oblast: general je izgubil volitve pa vseeno vlada...

2. sovrastvo do drugacemislecih in tudi do drugacnih:
- podpora zbiranju podpisov proti pravicam "pedrov" in lezbijkam
- podpora nasprotnikom dzamije ces da krivoverstvo ne spada v naso dezelo
- povolilno podpihovanje sovrastva do priseljencev ces da so izvolili "generalovega" politicnega nasprotnika ki je generala dobesedno premagal v glasovih
- nespostovanje pravic "izbrisanih" zaradi cesar nas bo sedaj tudi EU kaznovala
- vsakodnevno napadanje politicnih nasprotnikov s "komunisti"
- med 2004-08 stroga cenzura na casopisni hisi Delo in pojav hobotnic na prvih straneh (po vzoru causeskuja)
- vsakodnevno ideolosko odpiranje zgodovinskih tem

javna blaginja: "struce nam gledajo iz smetnjakov", realno o blaginji ne duha ne sluha

učinkovita držav: ucinkovita pomeni, da EU Sustersicu vsakodnevno nalaga kaj mora narediti in prodati, da bomo dobili boljso fiannco oceno. Na naso skodo jasno!

uspešni posamezniki: izjemno bogat "general", vsi udelezenci afere Patrija, Wolf in se kar nekaj "uspesnih" kljukcev ki so preprodajali orozje...

Kar podpiraj se naprej to vlado... so namrec izjeeemnoooooooo sposobni...

;)) lp
jojojo
# 09.07.2012 ob 19:21
Glede na luknjo v državnih bankah bi potrebovali nakaj cvenka . Hkrati pa morali narediti javnofinačne prejemnike učinkovitejše in skromnejše.Sredstva provarčevana in dobljena / izposojena pa investirati v gospodarstvo brez državnega deleža.
molekinho
# 09.07.2012 ob 19:08
ne vem kaj ima slaba komunikacija veze z gospodarstvom, ki je na tleh. oz. pod njimi.
molekinho
# 09.07.2012 ob 19:06
vi kar bodite optimistični. ne glede na optimizem ali pesimizem je realnost, realnost. sam v praksi ugotavljam, v kakšnem stanju je slovensko gospodarstvo in verjemite, da bi nam bilo bolje, če bi vse resetirali in začeli znova. pomoč je neizbežna. samo to ne bo dobilo gospodarstvo ampak banke, kot vsepovsod. če so politiki tako korajžni naj pomoč razdelijo med spodnjih 50% gospodinjstev (po dohodku) in dvigujejo gospodarstvo preko potrošnje. banke lahko svoj ničvreden denar delajo z vsakim depozitom in glede na to da je bančni sistem zaprt krog, je vsaka denarna transakcija prej ko slej depozit. od denarne pomoči ne boste imeli nič. z njim se bo samo krpalo nakradene luknje, reševalo samo kapitalske izgube. ne vem zakaj hočejo s tem dvignit vrednost podjetij, naj jo z dobrim poslovanjem. ker itak se ve, da so nezdrava in da je lastnik večine država. zato se pa nihče razen tistih, ki so pri koritu noče vpletat zraven. samo zaradi teh prašičev boste slovenci hlapčevali bolj kot kdajkoli prej v zgodovini. biliv mi. or not. in še vsaj 5 generacij vaših zavamcev. če ne vidite da so tele obljube politikov prazne, se samo spomnite reakcij po vseh državah in evropski uniji od začetka krize. kriza ne bo trajala dolgo, krize je praktično konec, grčija ne bo potrebovala pomoči, grčija ne bo potrebovala pomoči 2., španija je tudi ne bo potrebovala, portugalska z dolgom okoli 300% bdp tudi ne, irska prav tako,...(mislim da ne rabim dajat več primerov). in tudi slovenija jo bo. se pa resno sprašujem od kod eu toliko sredstev, glede na to da davke (vseh sort in oblik) plačujemo državam in ne eu. posamezne države kot npr. nemčija tudi niso toliko prispevale v proračun. it's rothschild written all over eu. they have money. they invented it. they own it. they own you.
lojal
# 09.07.2012 ob 19:06
Majer ne samo da ne zna anleško, on se tudi pogovarjati ne zna. V Evropi ni isto kot doma, da uveljavlja totaliralizem in pripomb ne sprejema.
RAAKP
# 09.07.2012 ob 19:05
Kdo bo pa odgovarjal za financne posledice, ki nastajajo zaradi vase nespretnosti?
chris jericho
# 09.07.2012 ob 18:51
šušteršič komu prodajaš meglo-bedak
matori
# 09.07.2012 ob 18:34
dreadlord -tud ce jim ne gre -so pa vsaj lopove zaprl in jih odstranil z polozajev,kjer bi se naprej delal skodo
SteVsiNeumni?
# 09.07.2012 ob 18:16
HAHA od kdaj pa Slovenija ima rada vlagatelje?
Saj se jim že 20 let preprečuje da karkoli naredijo v SLO.
:)
DREADLORD
# 09.07.2012 ob 18:15
Kako pa kaj Islandija? Oni so svoje mešetarje pozaprli. Jim gre kaj bolje? Dajmo mediji malce na to temo udarit. Čisto tako za primerjavo.
DREADLORD
# 09.07.2012 ob 18:12
In ker so finančni "vlagatelji" (bolj pravilno bi bilo jih imenovati hazarderji) malce zaskrbljeni, bomo zdaj spet vsi hiteli zategovali pas.
Danger_Mouse
# 09.07.2012 ob 18:05
@Jethros

Kaj pa ti meniš o tem, kdo je miniral Pahorjeve strukturne reforme?
Danger_Mouse
# 09.07.2012 ob 18:00
@Jethros

Saj to pravim. Če finančni trgi in vlagatelji svoje strategije namesto na trendih in analitičnih raziskavah kujejo na izjavah politikov, potem smo pa res zasluženo v p....
Po tej logiki bi lahko npr. smrtno resno vzel Jankovića, ki stalno ponavlja, da je LJ najlepše mesto na svetu. Presenetljivo pa je to, da se potem ne najde investitor, ki bi investiral v nek projekt (Stožice) v najlepšem mestu na svetu. Človek bi pričakoval, da se bodo stepli za kaj takega.
Tole s FT je skrajno sumljivo... Kaj pa če so se morda bilderbergi spravili na našo lepo domovino, ker je JJ blizu Opusu Dei? Levičarji imate radi teorije zarote pa vam ponujam nekaj v razmislek... :)
molekinho
# 09.07.2012 ob 17:58
jebite se vlagatelji. ekonomija ni enako investicija. zakaj bi naše življenje moralo bit odvisno od špekulantskih vlagateljev? naj si kole vložijo tja kamor sonce ne posije.
Jethros
# 09.07.2012 ob 17:38
heabdu:
Kakšne veze pa ima spet Janković s to zgodbo iz članka?
Jethros
# 09.07.2012 ob 17:34
Nevarni Mišek:
Da si nek milijonar, ki bi želel vložiti v nek projekt svoj denar, v Slovenijo...pa ti norec, ki vodi državo v Bruslju pred celim svetom blekne, da če ne bo zlato pravilo sprejeto, da bomo po vsej verjetnosti naslednji, ki gremo po grškem scenariju...kako bi se odzval? Ignoriral ta fakt kaj?

Janša ni v opoziciji, ni govoril kot predsednik svoje stranke, ampak kot prvi minister države, katero svetu predstavlja.
Še kako ima tak govor vpliv na svetovno javnost, kot to lepo prikazuje Financial Times.
Danger_Mouse
# 09.07.2012 ob 17:29
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:19

Isto velja za pokojninsko reformo lani kralj_matjaz, ampak ste desničarji raje državo uničili, kot pa dopustili, da Pahor kaj naredi.
________

Dajmo fantje najprej nekaj razčistit. (Kvazi) levica oz. (kvazi) levi trojček (SD, LDS, ZARES) + DESUS je na volitvah 2008 dobil cca 60% glasov. Pahor je na podlagi teh 60% sestavil vlado. 2010 je bil referendum o pokojninski reformi, na katerem je 27% (!!!) vseh volivcev podprlo reformo, 72% pa je bilo proti. Kam se je torej izgubilo tistih 33% levičarjev, ki so volili levico niso pa podprli njene pokojninske reforme. Kdo je torej miniral pokojninsko reformo? Desničarji ali morda teh več kot polovica volivcev (kvazi) levice, ki so se obrnili proti (kvazi) levici oz. Pahorju, ko je šlo za njihove lastne koristi?
okip48
# 09.07.2012 ob 17:21
Rekordno število novih imen med komentatorji. Le zakaj?
PICENG
# 09.07.2012 ob 17:21
"Desni" komentatorji, ali sploh preberete "leve" komentarje in jih majčkeno prežvečite (učeno: brainstorming), ali gladko preskočite in po možnosti stisnete minus? Ker recimo v današnji temi so sami pametni levi komentarji in žal nobenega desnega, ki bi imel kakšen rep in glavo.
Danger_Mouse
# 09.07.2012 ob 17:17
Sem se že bal, da bo minil dan, ko Janša ne bo za nič kriv. Če finančni trgi ob vse silni analitični znanosti svoje strategije kujejo na podlagi izjav politkov pa res ne smemo biti presenečeni, da smo v takšni banani...
heabdu
# 09.07.2012 ob 17:14
Še preden je nevihta temačnih sil odnesla Boruta Pahorja, je bil že nared scenarij za ustolićenje novega vodje levice. Scenarij je res izvajal tovariš Milan Kučan, toda avtorji so iz višjih stopničk. Najprej cirkuška predstava z rotilci, ki moledujejo odrešenika, naj za vraga vendarle prevzame krmilo Slovenije. Na naslednji stopnji kanonada medijev, ki so udarili s tako s silo, da je bilo druge slišati samo med polnitvijo nove municije. Ustoličen je novi mesija Zoran Janković, po rodu pol Srb, po opredelitvi pa zagrizen ena+pol AntiSlovenec. Borut Pahor je argumentirano zavrnil sodelovanje v koaliciji in kmalu nato čudežno pristal v bolnici. Kako da zbolel ravno v času, ko je njegova zavrnitev poklona cesarju najbolj moteča, pogajanja pa sedaj tečejo mimo njega? Je pri tem, da je obkrožen s strastnimi balkanskimi špijoni, to res slučaj? Od vsega je najbolj zgovoren Pahorjev argument, zakaj vendar ne sklene zakramenta z "dobrim" Jankovićem. Ta se po Pahorjevih besedah glasi: "Zaradi tega, ker je Janković predstavnik tistih sil, proti katerim sem se boril v svoji vladi (beri: obvladovanje financ, Isajlović) in kateri so me rušili"! Kaj nam to pove? Da je Janković na isti strani kot Isajlović (oba Srba) in da jim asistirajo nekateri janičarji (Križanić). Ob tem je dovolj zgovorno, da so Jankovića večkrat zalotili, ko se je družil s srbskimi mafijskimi botri. Je tudi zgovorno, da se ogromno slovenskih investicij preusmerja na Balkan. In je tudi zgovorno, da manjko NLB, ki je "poniknil" na Balkanu, polnijo iz slovenskega proračuna.
obeliks
# 09.07.2012 ob 17:11
Pa je dosegel svoje. Izredne razmere, trpkost, sovraštvo, mržnjo in še kaj. Ta jebeni Princ Teme.
Emanenca
# 09.07.2012 ob 16:49
Bravo JJ! Koncno se ti na pravem mestu neki odbija od te neugledne plesaste milijarderske glave. Vas, podloznike njegove visokosti velike ogromne glave, vas bi pa rad videl, ko bo sedel na avion in se koncno preselil v avstralijo vas pa pustil tukaj v (vecji ali manjsi) BEDI
Mrki1, lahko se samo tolazis, da je kriva tv. Na zalost nam zmeraj ostane samo upanje, da bi v tej (vse bolj) poscani drzavi nekdo koncno odgovarjal za sranja ki jih naredi.
Zdi se, da bo vedno ostalo le pri upanju.
SteVsiNeumni?
# 09.07.2012 ob 16:48
Skrajni čas da se plebs zave resnosti situacije.
Tisto "važno da gradimo kdo plača nima veze" je pri kraju.
Položnice so izstavljene.

Prej se plebs zavemo situacije boljše bo
SteVsiNeumni?
# 09.07.2012 ob 16:45
Opozicija bo morala prevzeti svoj del odgovornosti.

Morda bi bila rešitev tehnična vlada po vzoru italjanske. Samo potem se o ukrepih ne bo več razpravljalo ampak se bodo pač izvedli.
gesan
# 09.07.2012 ob 16:10
Janša, ti pa nisi ravno preveč intiligenten ane?

Kdaj pa je bila maščevalnost inteligentna?
gesan
# 09.07.2012 ob 16:09
Ta človek misli, da je heroj v bistvu je pa en največjih škodljivcev v tej državi!
Pfuj&pfej!
palbinc
# 09.07.2012 ob 15:57
@bistri08

"Desničarji" zasledujejo dva cilja:

1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih

Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....
polo
# 09.07.2012 ob 15:51
bistri08
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:
1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih
Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....
______________
sam to je res neverjetno..
Britanci napišejo tekst,ga objkavijo v Financial Times...
naši desnocučniki pa spet-o levici...
pa to je blaznost
polo
# 09.07.2012 ob 15:48
bistri08
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:
1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih
Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....
______________
sam to je res neverjetno..
Britanci napišejo tekst,ga objkavijo v Financial Times...
naši desnocučniki pa spet-o levici...
pa to je blaznost...
K_ris
# 09.07.2012 ob 15:46
@jakosol

Se ti opravičujem, sem spregledal klerofašiste. Si med tistim na sredini, kar je ok. IN zato lažje razumem tvoj bes.
K_ris
# 09.07.2012 ob 15:44
@jakosol

Malo zadihaj. Da ne boš še ti s kakšnim nožem okrog mahal, kot je praksa med Slovenci v zadnjem času.

Dokler boš krivdo videl samo na eni strani, vedi, da si eden od krivcev za takšno stanje.
jakosol
# 09.07.2012 ob 15:41
Dost vas mam, komunajzerji in klerofašisti!!! Kaj imamo od tega ideološkega perpetuum gazile? Pejte v hoste, pa se tam med sabo pobijte, drugim državljanom pa pustite, da živijo v miru, sodelovanju in sožitju. Živela svobodna Slovenija!!!
Jethros
# 09.07.2012 ob 15:37
timslum:
Lepo "opozorilo" je poslal svetu ja...adijo tuji vlagatelji.
Taka opozorila se daje med pogovori v DZ, ne na tiskovki v Bruslju, od kjer povzame izjave cel svet. Toliko o "opozorilu"...zdaj pa imamo...v predvolilnem programu so cel cajt klobasali, da bodo privabili tuji kapital, vlagatelje...krasno, uspelo mu je v polno narediti živo nasprotje.
K_ris
# 09.07.2012 ob 15:37
@timslum

Ko bo prišlo do glasovanj, bo to trenutek resnice,“ je povedal. „Od tega, kako bomo ti dve točki rešili je odvisno, ali bomo Slovenci v prihodnje še lahko sami reševali Slovenijo iz gospodarske krize, ali bomo morali upoštevati pogoje, ki jih bodo postavili drugi.“ Meni, da, da ne bo pri teh vprašanjih minimalne odgovornosti na strani vsaj ene opozicijske stranke, potem se Sloveniji obeta tak scenarij reševanja, kot ga lahko spremljamo v zadnjem času v nekaterih drugih evropskih državah, Cipru ali Španiji. „Če pa bomo s čakanjem na dvotretjinsko večino morali odlašati do leta 2015, kot predlaga Jankovićeva stranka, pa nas čaka grški scenarij.“

To so citati in ne novinarske izmišljotine. Ali tudi za lastne besede sedaj ni več odgovoren?
timslum
# 09.07.2012 ob 15:25
Janša in še nekateri drugi so zgolj opozorili, da bi brez reform, varčevanja in še česa Slovenija lahko šla po poti Grčije, kar še vedno velja. Nekateri pa so te izjave skupaj z nekaterimi delnimi podatki zlorabili na način, da so Sloveniji napovedali fin. zlom, za kar so (bi) obtožili vlado oz. fin. ministra zoper katerega je napovedana interpelacija-kakšno naključje, kajne.
Dejstvo, da so napovedi o potrebni pomoči prišle iz tujine pa še ne pomeni, da je to mnenje tujih novinarjev. Zelo verjetno so jim informacije bile servirane iz Slovenije, da bi vsa stvar izpadla bolj kredibilno; enako kot se je zgodilo z Berglundom.
Tudi zapis, da Je Janša prestrašil trge je zgovoren; vsakomur je namreč jasno, da je vpliv Slovenije na svetovne trge povsem nepomemben in še statistično zelo težko zaznaven.
Ampak za tiste, ki stvari spremljajo zgolj bežno, pa je verjetno dovolj, da bo pljuvanje po JJ in vladi vsaj kratkoročno obrodilo nekaj sadov, kajne PS TV?
Xlom
# 09.07.2012 ob 15:21
@amigo
Največji krivec za šlamastiko pa ni nihče drug kot oče Velikega poka sam cesar slovenije Milan Kučan. Z izmišljeno afero Patria in je prekinil ugodne gospodarske tokove. Takoj smo padli na vseh lestvicah konkurenčnosti.

LOFL ....tako pa se danes še nisem nasmejal....potencialna izjava tedna!
Koliko poslov kot je Patria nam manjka do zdrave konjukture? Mogoče bi lahko kupili še tri ducate ameriških vojaških lovcev...bi bilo to dovolj?

Da se razumemo, ne mislim konjukture SDS, ampak Slovenije...države, ki jo ti, patriot, sicer pišeš z malo začetnico.
rasputin
# 09.07.2012 ob 15:15
se je dolg države več kot podvojil v obdobju, odkar je Slovenija prevzela evro !!

Sem poslušal ekonomista Polanca, ki je dejal da bi bil realni del dolga lahko za cirka 40 % manjši če bi Slovenija ostala s svojo valuto. Ne vem zakaj tega ni povedal ko je SLO vstopala v evro območje.
Ali vam ta stavek kaj pove ??
Brkinec
# 09.07.2012 ob 15:07
Da smo si na jasnem: Pahorjeva pokojninska reforma je padla zaradi nasprotovanja sindikatov (oni so zbrali podpise in bili glavni agitatorji za referendum in proti reformi) in zaradi nesprejetja socialnega dogovora s sindikati (verjetno precenjevanje Pahorja do sindikatov). Janša oz. takratna opozicija pa je zamudila lepo priiložnost, da bi takrat sodelovala s Pahorjem in bi skupaj oblikovali pokojninski in druge zakone in jih sprejeli. Sedaj bi imeli veliko problemov manj.
rubik
# 09.07.2012 ob 14:56
@Sanja
Nekaj stvari, Lehman so pustili bankrotirat v opozorilo ostalim! V tem je ravno catch. A misliš da bo NLB bankrotirala? Drugič, banke v Španiji in npr. na Irskem je treba dokapitalizirat zaradi slabih hipotekarnih kreditiov, tega pri nas ni. Jaz sem edino proti temu da se banke ali podjetja prodaja tujim DRŽAVNIM podjetjem ali bankam. Banke nimajo kaj biti v državni lasti, to ni nobena strateška industrija, treba je edino gledat da ni kartelnih dogovarjanj, tako kot v vsaki drugi industriji, in je to to. Mercator bi bil prodan privat firmi, slo dobavitelji pa naj se potrudijo in bojo konkurenčni ostalim in pol ne bo nobenega razloga zakaj ne bi prišli na, ne samo mercatorjeve, ampak tudi druge trgovske police.
In za konec najpomembneje.
"Samo sposobnega in poštenega človeka imaš na položaju, pa lahko imaš državna podjetja. Mislim, da to ni huda umetnost, je pa res, da strankam to ni po volji, še manj pa prisklednikom."

To je ravno problem zakaj socializem ni uspel. Ljudje pač nismo takšni. Če bi bili vsi sposobni in pošteni bi danes svetu vladal socializem, kapitalizem bi pa v 20. stoletju izgubil.

@Valuk
Ok, brez energetike. Tukaj sem mislil bolj na elektrarne, ki pač ne morejo biti postavljene kjer koli...
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 14:54
@Borat Sagdijev,

šlo se je za signal finančnim trgom, cepec. Ista fora, kot danes s fiskalnim pravilom. Gre se za to, da se pošlje nedvoumen signal, da smo neki pripravljeni storiti, da bomo posojila zagotovo vrnili.

Danes slišiš levičarje, kako zavajajo javnost s tem, da saj vse o fiskalnem pravilu že piše v zakonih, pa se jih ne držimo. Saj zato pa je potreben vpis v ustavo nekonstruktivni analfabeti, ker tujec se lahko le tako za silo pomiri, da bo denar nekoč res vrnjen.

In simbolna vrednost pokojninske reforme je bila enaka. Mogoče res ni bila najboljša, bi jo pa danes dopolnjevali, pilili in podobno. Po padcu pokojninske reforme smo pa takoj naslednji dan začeli doživljati padce bonitetne ocene, kakor je Pahor napovedal.

Razumeš zdaj, da ni šlo "le" za reforme? Si zmožen doumeti škodo, ki jo je JJ pomagal soustvariti s pozivanjem in naknadnim zahvaljevanjem državljanom za 3xNE ?

Se mi je zdelo.
črnavest
# 09.07.2012 ob 14:53
saj ga narod sploh ni izvolil
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:51
Nikec3
Mislim si, da je mogoče trenutno najboljše za vse nas, da bi imeli tehnično vlado. Predvsem zaradi tega, da bi se nehali v teh trenutkih deliti in bi stopili skupaj. SDS deli, PS pa tudi.
Hanzy23
# 09.07.2012 ob 14:40
:O
štamprle
# 09.07.2012 ob 14:40
bistri08
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:
1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih
Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....


Medtem ko se duhovni vodja tvojih desničarjev - Vatikan na vse kriplje bori za ljubezen do drugače mislečih in verujočih, od oblasti in denarja pa se ostro distancira! Vsi aktualni dogodki (Vatikanske finančne bilance, MB Nadškofija, odnos do neverujočih ali drugače verujočih...) glede tega so zgovoren dokaz, da imam prav! Če kdo upa misliti drugače, bo po smrti pogubljen, tako da Vam vsem priporočam, da dobrohotno sprejmete mojo sveto resnico z odprtimi rokami! Amen!
Hanzy23
# 09.07.2012 ob 14:38
Janša, ti pa nisi ravno preveč intiligenten ane?
Borat Sagdijev
# 09.07.2012 ob 14:36
@JestNcKriv Te višje obresti naj plača kar tisti, ki je trdil, da krize ni in da reforme niso potrebne!

Kakšne reforme neki?
-Kasnejše upokojevanje ob 100.000 brezposelnih?
- Zapiranje arhivov je res najboljši proti-krizni ukrep.
- Prepoved med sosedske pomoči bi nas naredila drugo Švico.
skuggi
# 09.07.2012 ob 14:35
Nas cenjeni premijer se bo pac moral navaditi, da evropa in svet spremljajo njegove besede in niso namenjene asmo plasenju njegovih nasprotnikov in zdravljenju svojih kompleksov
gregorsu
# 09.07.2012 ob 14:35
ne se sekirat, samo zokija za premiera, pa bo takoj dvignu davke, plače, odpravil kreditni krč in nas popeljal v raj na zemlji. res ne vem, zakaj se trudimo z varčevanjem, odpuščanjem nižanjem plač, zakaj se gospodarstvo krči, zakaj propadajo firme in raste nezaposlenost...

vam pravim, samo zokija za premiera in bo. Ali bo na antarktiki naredil iz nič raj ali pa bo pri nas naredil antarktiko...
pirat321
# 09.07.2012 ob 14:32
Za tehnično vlado, ki ne bo kot ta našim dajala, ostalim pa jemala. Še bolj pa bo rezala pri vseh a na enakopravnih osnovah. Če živimo in živimo nad zmožnostmi v teh časih pač ne gre v celi Evropi in svetu. Bojim pa se, da ni nepristranskega človeka v Sloveniji, zato bi potrebovali komisarja iz Bruslja.
trocki
# 09.07.2012 ob 14:29
Janša je to zakuhal, da bi nas prestrašil. No, saj nas je. Ni pa upošteval v svojem kratkovidnem načrtu da bo prestrašil tudi t.i. vlagatelje. Še Pahor ni imel tako kratkega dometa!
amigo
# 09.07.2012 ob 14:28
V tej državi moraš znoreti. Tako menda še vedno plačujemo neke dodatke španskim borcem. Ti bi zdaj morali biti stari že blizu 100 let. Največji krivec za šlamastiko pa ni nihče drug kot oče Velikega poka sam cesar slovenije Milan Kučan. Z izmišljeno afero Patria in je prekinil ugodne gospodarske tokove. Takoj smo padli na vseh lestvicah konkurenčnosti. Dolg države se je podvojil. To kar ti odštekanci počnejo zadnje čase pa je onkraj meja zdrave pameti. Ni nedelje, da ne bi kdo s kake proslave velike partizanske zmage spodbujal državljansko vojno. Zaenkrat samo besedno. Zdaj so vsi, ki se klanjajo sveti trojici (Kučan, Tuerk, Stanovnik) ožigosani kot belogardisti, kot tisti ki so izgubili vojno. Mogoče slavijo zmage v borbi za visoke penzije.
polo
# 09.07.2012 ob 14:26
na zdej..a zdej boste rekli da so tudi Britanci-"anti janševiki"...
stanje je alarmantno,herr Janša pa o komandantu Stanetu...in o rdeči zvezdi...

prosimo TE pojdi in nas pusti da rešimo vsaj tisto,kar se še rešit da..
naš obstoj...
Nikec3
# 09.07.2012 ob 14:26
Hja spet potrebujemo referendum. :)
Ali ste za to, da ta vlada nemudoma odstopi, in se upokoji vse aktualne poslance, ki dobijo doživljenjsko prepoved delovanja v politiki in da se izbere tehnična vlada?. :) Nekaj v tem smislu
.

Ne vem če želiš to. Tehnična vlada pomeni, da ni opozicija, sindikati bi bili povsem brez moči...
Tehnična vlada je lepši izraz za kratkotrajno diktaturo, za države ki so same zavozile. To ni nujno slabo za stabilnost države, ne vem pa če si ti tega želiš.
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:24
Prekopirano.
Slovenija ne potrebuje nobene zunanje pomoči. Slovenci so priden, deloven in prav tako varčen naroden. Dolg niso naredili 'majhni, povprečni' ljudje. Dolg so naredili ritolizniki in nesposobna politika. Leva, desna, srednja, mavrična, bela, rdeča... Z nobeno do sedaj nismo pridobili nič. Razen velik minus. Ne rabimo zunanje finančne pomoči, ker vemo kje bo končala, rabimo popolnoma nove ljudi v politiki ne obremenjene s preteklostjo, pa tudi če so črni ali imajo oči poševno ali nosijo turbane. Vse eno samo, da ne bo SDS, SD, SLS, NSi, DESUS,...
Tomažin
# 09.07.2012 ob 14:21
@LouCypher
Hja, če si lucifer, pa pač bodi lucifer. Ampak, če misliš, da si že zato od samega vraga, si se pa zmotil. Moral boš biti malo bolj izviren, ponavljanje puhljic ne učinkuje več, ko se ljudem sveti skozi denarnico in jasno vedo, kdo jih je obral.
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:19
Valuk
Je pa to ja še ena redkih stvari, ki še prinaša denar. Vsi bi bili zaposleni v energetiki. :)
Jethros
# 09.07.2012 ob 14:19
Svašta...a zato so takoj na Siolu objavili novico o zločinskem partizanu Stanetu?
SDS pa tuli kako levica obvladuje medije, sami pa vsepovsod kadrujejo :)

No, mogoče bo vsaj MMC zadihal...saj se spomnete "uravnotežene" novice proti ZJ in za JJ :)
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:18
Hja spet potrebujemo referendum. :)
Ali ste za to, da ta vlada nemudoma odstopi, in se upokoji vse aktualne poslance, ki dobijo doživljenjsko prepoved delovanja v politiki in da se izbere tehnična vlada?. :) Nekaj v tem smislu.
Valuk_
# 09.07.2012 ob 14:14
V državni lasti mora biti samo vodovodno omrežje, komunala in energetika.

Za energetiko se definitivno ne strinjam. Če misliš, da smo kaj na boljšem zaradi tega, se močno motiš.
Nikec3
# 09.07.2012 ob 14:13
V državni lasti mora biti samo vodovodno omrežje, komunala in energetika.

+ šolstvo, zdravstvo, sodstvo in policija. Ampak ja, končno nekdo ki je zadel bistvo.
K_ris
# 09.07.2012 ob 14:09
@Binder Dandet

Če do zdaj niso, tudi ne bodo. Bodi prepričan.
Binder Dandet
# 09.07.2012 ob 14:08
Če kdo do zdaj ni verjel, da so to režimski pisci, bo mogoče zdaj uvidel.
LouCypher
# 09.07.2012 ob 14:08
Vlagatelji previdni glede Slovenije, so krive Janševe besede?

Ah, kje pa, a je on sploh lahko za kkao reč kriv? On je ja brezmadežen. če pa ni, mu je pa treba dokazat na sodišču. Kamor sicer ne hodi, ker ima pametnejše opravke...
Nikec3
# 09.07.2012 ob 14:07
Isto velja za pokojninsko reformo lani kralj_matjaz, ampak ste desničarji raje državo uničili, kot pa dopustili, da Pahor kaj naredi.

Fiskalno pravilo bi pomagalo, akaj ko nekateri niso zato. Pač rajši nam bodo državo uničili, kot pa dopustili da desni vladajo.

Oba imata prav. Sprejeti bi morali pokojninsko reformo in fiskalni pakt. Žal pa očitno zaradi balkanske mentalitete ne bomo nobenega. (balkansko mentaliteto prakticirata predvsem JJ in ZJ)
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:06
faak. :) a zato se mi je zdel rtvslo zadnje čase prijaznejši? :) Ok, hvala k ris dobro je to vedeti.:)
K_ris
# 09.07.2012 ob 14:03
@Binder Dandet

Še en LINK

PlanetSiol.net ima nove šefe: Uroša Urbanijo, Aleša Žužka in Alenko Paulin
sanja25
# 09.07.2012 ob 14:02
nacekpacek
Verjetno se z razlogom vse države otepajo pomoči, dokler pač ni več druge možnosti. :) Kakšne varčevalne ukrepe pa ima Grčija in Španija? Zelo neprijazne na kratko povedano. Veliko pomembnejše vprašanje. Ali so jim ukrepi, ki jih je zahtevala EU pomagali? Ne, niti malo. Imajo samo vedno slabšo finančno in socialno situacijo in kriza se širi v Grčiji tudi politčno z vzponom skrajnih strank.

Tako da pomojem res ni pametno jemati denarne pomoči, ker kar bodo zahtevali v zameno za denar, bo najverjetneje samo poslabšalo stanje v državi. Ko res ne moreš več kaj drugega...
friderich
# 09.07.2012 ob 14:02
če je bila pahorjeva vlada naravna katastrofa, potem je janševa nadnaravna.
zdaj ne straši več samo v sloveniji, ampak še v tujini.
zrihtal je nova delovna mesta - nemčiji
polarni123
# 09.07.2012 ob 14:02
Še ena od nepremišljanih potez JJ-ja. Prej gre s položaja bolje je. Očitno se sploh ne zaveda kaj njegove besede pomenijo v mednarodni javnosti.
izzy
# 09.07.2012 ob 14:00
Slovenija se potaplja. Z veseljem vidim, da nam denarja ne dajo več, se bomo Slovenci vsaj soočili z raznimi resnicami, s katerimi se nikakor ne moremo. Upam, da bom doživel še kakšen lep "bank run" na NLB, o katerem seveda na MMC ne bo niti govora.
Tomažin
# 09.07.2012 ob 13:59
Problem niso Janševe besede, ampak dejstvo, na katerega janša opozarja.
Ampak tisti, ki imajo očitno še naprej ropati državno blagajno in peljati Slovenijo po poti Grčije. Pri tatovih, je vedno kriv nekdo drug, da bi zakrili svojo krivdo.
Nekateri novinarji pa jim držijo žakelj, v upanju, da bodo deležni delitve plena.
Valuk_
# 09.07.2012 ob 13:57
Slovenija tone in tone. Žal je to opazila tudi tujina.

Burlesko s proslavo so tako opazovali vsi veleposlaniki.
sanja25
# 09.07.2012 ob 13:53
rubik
Ja no, to bi lahko trdil, če se ne bi največji polomi zgodili ravno privatnim bankam. Lehman Brothers npr? :) Tudi ostale banke v Evropi, ki potrebujejo dokapitalizacije niso vse v državni lasti, tako da očitno ni to bil problem. Po mojem je prišlo do zloma zaradi hudo nerealnih napovedi in prevelikega pohlepa. Vsi so jemali kredite, banke so jih pa na veliko dajale, brez poroštev. In vsi od prvega do zadnjega so napovedovali samo še nadaljnjo rast. In so se vsi veselo še naprej zadolževali. Huda napaka je bila, ko so uvedli zakon o prevzemih, ko so lahko tajkuni brez svojega kapitala postali lastniki podjetij, banki so plačali kar z delnicami podjetja. Sumljiv finančni inštrument, tako kot koko obveznice npr. :) S tem so si skopali grob, banke in tajkuni in podjetja ko se je začela gosp, kriza.

Jaz nasprotno mislim, da lahko ima država komot v rokah banko in podjetja, vendar nujno moraš imeti nekoga, ki ni nastavljen po strankarski liniji. Samo sposobnega in poštenega človeka imaš na položaju, pa lahko imaš državna podjetja. Mislim, da to ni huda umetnost, je pa res, da strankam to ni po volji, še manj pa prisklednikom.:) Pač poročati bi bilo treba vsako leto o dobičkih in v skladu z dobičkom bi bili zaposleni tudi nagrajeni.
Merkator za Slovenijo je pomemben. Itak imamo slabo samooskrbo, s prodajo bi že zadnji večji pridelovalci domače zelenjave šli v propad. Od domače trgovine živi še cela veriga dobaviteljev, in to je v večini trgovin. Hrvaške podpirajo hrvaške dobavitelje, avstrijske pa avstrijske dobavitelje. To ni državni protekcionizem, ampak zdrava pamet.
juster
# 09.07.2012 ob 13:52
Bravo, bbravo . ivan janša, šiba božja. Kako so pri nas na tako odgovornih položajih takšni kekci?
nacekpacek
# 09.07.2012 ob 13:50
Sploh ne vem zakaj naj ne bi zaprosili za pomoč. V bistvu bi bilo to pametno dejanje, obresti bi bile nižje, kot pa jih trenutno zahteva trg za naše obveznice. Pa še bolj bi bili zavezani k reformam, ki jih prav tako krvavo potrebujemo. Lahko pa še malo zablefiramo, da smo še bolj v težavah, kot smo v resnici in zaprosimo za odpis dolgov
K_ris
# 09.07.2012 ob 13:49
@moonylink

V tvoji razlagi je precej napak.

Če je obrestna mera na obveznico 4%, se ne plača 4% le v zadnjem, desetem letu, ampak se vsako leto plača 4% obresti. Pri 10-letni obveznici z obrestne mero 4% in nominalno vrednostjo 100 evrov, se torej skupaj plača 140 evrov (po 4 evre obresti letno in 100 evrov ob zapadlosti).

Ko govorimo o donosih pa ne govorimo o obrestnih merah, ki jih plačuje država, saj gre v tem primeru za trgovanje z že izdanimi obveznicami, ki imajo svojo obrestno mero že določeno. In zdaj ko je donos nad 7%, v tem hipu Slovenija ne plačuje nič več kot prej. Je pa to seveda znak, da novih obveznic verjetno ne bo mogla izdati po bistveno nižji obrestni meri kot znašajo donosi na sekundarnem trgu.

Še en primer, kaj pomenijo donosi:
Imaš 10-letno obevznico s 4% obrestno mero in vrednostjo 100 evrov. Držiš jo pet let (vsako leto si že pobral 4 evre obresti), potem pa jo želiš prodati. Če je država izdajateljica zanesljiva plačnica in ni resnega tveganja, da bo obveznica ob zapadlosti res poplačana, lahko to obveznico prodaš za več kot 100 evrov, novi lastnik bo zato imel donos manjši kot 4%, vendar mu to glede na tveganje zadostuje. Če pa se tveganje države povečuje, pa nihče ne bo pripravljen te obveznice kupiti niti za 100 evrov, saj bi potem tudi novi lastnik imel donos v višini 4%. Ker pa je tveganje večje, želi višji donos. Tega lahko ob fiksni ibrestni meri (4%) in ob fiksnem znesku poplačila (100 evrov ob zapadlosti) doseže le tako, da zdaj obevznico kupi za manj kot 100 evrov.
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 13:48
@ivandruck
hipotetično vprašanje:
Če pridejo iz Bruslja z neko tehnično vlado, a poj člani vlade še prejemajo plačo?
ivandruck
# 09.07.2012 ob 13:43
Hura! Prihajajo iz Bruslja reševat našo Slovenijo! Končno vsaj ne bomo več gledali ksihtov kot so Janez Janša, Grims, Predalič in podobni skrajni nestrpneži!
pd
# 09.07.2012 ob 13:40
hvala Janez.
la.sonrisa
# 09.07.2012 ob 13:40
jaz sem zasledila PIIGS, ampak S je za španijo, ta drugi I pa Italijo. pa P je za PortugalSKO :) no, upajmo, da ne bodo zarad nas še enega S dodali :( naš premier pa je končno naletel na takšno opozicijo kot je bil nekoč sam in je zgleda tako zgubljen, da mora s takimi izjavami grozit - da vidimo, kako bo to razložil, ko ga bo v bruslju kdo vprašal po tem :)
chris jericho
# 09.07.2012 ob 13:39
majerja osamiti,ne ga puščati da zastopa državo
wendzy
# 09.07.2012 ob 13:39
Jethros to je samo izgovor. telegraph.co.uk je najprej probal uporabit izjavo Šušteršiča in EU komisije, FT samo nadaljuje igrico, ki ti jo je gor napisal Alchemist.
Za Grčijo so britansko-am mediji, ki so troblje globalistov do zadnjega dneva nabijal, da se jim splača ven iz EU in nazaj na drahmo in hranil populista za delat zmedo - končni cilj je pa prisilit bedake/jih vreči iz ravnotežja, da bojo vzel pomoč in se prek tega vrinit na kontrolne točke odločanja. Ali po domače: napad globalistov na naše finance se je začel.
Binder Dandet
# 09.07.2012 ob 13:37
"Ni na dopustu. Poglej ta LINK."

De best. Aco je šel na "privatni" SIOL.:)
moonylink
# 09.07.2012 ob 13:37
A kdo ve, kaj pomeni donos na obveznice in zakaj ni fajn, če raste? (al sem samo jaz tak, da ne vem :))

To pomeni, da je izposoja denarja (s prodajo obveznic) dražja.

Če ima npr. Nemčija na 10 letne obveznice (kar pomeni da mora država vlagateljem denar vrniti v 10 letih) 4% obrestno mero, to pomeni, da mora pri prodaji obveznic za 100€ čez 10 let vrniti 104€ vlagateljem.

Če ima slovenija na 10 letne obveznice 7% obrestno mero, to pomeni da mora čez 10 let vrniti 107€

Zakaj je to slabše mislim, da je jasno.

Višino obresti pa določa predvsem tveganje, ali bo določena država v določenem času sposobna odplačati dolg.
lo_pa__ta
# 09.07.2012 ob 13:33
to je drugorazredna tema

za slovenijo so najbolj pomembne rdece zvezde, imenovanja vojasnic ter nakup nato letal in financinranje afganistanske vojske...
kajne janez?
rexi888
# 09.07.2012 ob 13:30
hahaha janse se ne sme sinfat, hjao ej tuki so res sami fanatiki janse, ni cudn da ta drzava drvi v propad s takim ljudstvom. samo se smejes se lahko ljudem
sanja25
# 09.07.2012 ob 13:23
Lol, širijo se kot bolezen. v redu bom morala dodati na seznam še en časopis, ki ga je treba brati z rezervo.
bojanvasiljevic
# 09.07.2012 ob 13:20
Kaj pa Ciper in njena črka C?

Vsa strankokracija gre na dopust, vendar samo nekateri s stevardeso vred gredo z avionom na dopust. Oh kako lepo je z vrha opazovat gužvo na cesti. Samo še pobič z motorjem manjka, ki bi živce ljudem lajšal s preprodajo cigaret.
rubik
# 09.07.2012 ob 13:20
Ni to moja domislica. Imaš države rastočih trgov t.i. BRICS države. (B)razilija, (R)usija, (I)ndija, Kitajska ((C)hina), Južna Afrika ((S)outh Africa) ko imajo v povrečju 6 % letno gospodarsko rast. In imaš pol našo novo ugledno družbo...
Spomnim se da sem v prilogi Dela pred ene sedmimi-osmimi leti bral intervju z Spomenko Hribar (torej pred finančno krizo 2008) da se tudi v direktorjevi pisarni mora govoriti slovensko, če želimo ohraniti jezik in nacionalno samobitnost. Torej neposredna podpora meneđerskih odkupov. Danes je ta gospa npr. obrnila svoj stališča za 180°. Če bi NLB in ostale državne banke bile v privatnih rokah nikoli ne bi dale teh meneđerskih kreditov in jih pol davkoplačevaci ne bi rabili reševati. Kje je tu nacionalni interes? Ugodni krediti (zaradi nacionalnega interesa) z desno roko, z levo pa ti moramo spet vzet da lahko dokapitaliziramo?! V državni lasti mora biti samo vodovodno omrežje, komunala in energetika. Nič drugega! Vse ostalo je samo demagogija, da so lahko nekateri ob koritu, nam pa prodajajo "nacionalni interes". Npr. Mercator je čisti primer futranja nacije z pravljicami zato ker nekaterim prekleto paše bit v tistih nadzornih odborih, upravah, itd. Kako je lahko državno lastništvo v štacuni nacionalni interes??? Kot da jih nimamo v vsakem mestu že ene 6 različnih... To je samo majhen primer moje analize kako smo prišli do tega kjer pač smo...
K_ris
# 09.07.2012 ob 13:18
@Jethros

Ni na dopustu. Poglej ta LINK.
Jethros
# 09.07.2012 ob 13:14
Aco je pa na dopustu...novice so nekam uravnotežene :)
g3nius.
# 09.07.2012 ob 13:13
Brkinec

Jaz mislim, da Janše ne bomo preživeli...
K_ris
# 09.07.2012 ob 13:13
@severnik

Tukaj tonemo vsi, pa se kljub temu vsi ukvarjate kdo je kriv.

Saj se ne ukvarjamo, ker je to jasno. Je že mrki1 v prvem komentarju pod to temo napisal, da sta kriva Petra Kerčmar in Matjaž Tanko.
jest_25
# 09.07.2012 ob 13:13
Dokler ne bomo finančno samostojni, nas v vsakem primeru čaka grški scenarij. Pač evro je kakor jugoslovanski dinar.
twingi
# 09.07.2012 ob 13:12
severnik
Naj se tvoj nik tudi udejani!
Brkinec
# 09.07.2012 ob 13:10
rubik
Tisti S je zaenkrat še španski, če bo še Slovenija zraven, dobimo PIGSS

Upam, da se bomo izvlekli - naša zgodovina je čvrsta - preživeli smo 1. sv. vojno, italijansko zasedbo in staro Jugoslavijo, 2. sv. vojno, Jugoslavijo, osamosvojitev (takrat je bilo gospodarsko zelo hudo, saj smo izgubili večino trgov), bomo pač še sebe, ne damo se).
severnik
# 09.07.2012 ob 13:09
A lahko vsi nehate. Tukaj tonemo vsi, pa se kljub temu vsi ukvarjate kdo je kriv.

Raje naj tisti na oblasti kaj naredijo ali pa odstopijo, ker so nesposobni. Samo obtoževat in obtoževat..ni časa za to.
Jethros
# 09.07.2012 ob 12:56
rubik:
Hahahaha, dobra pogruntavščina ja, pa še resnična:)
sanja25
# 09.07.2012 ob 12:51
Pravi čas so se odpravili na počitnice. En mesec ne bo o njem ne duha ne sluha tako, da se bo spet vse lepo pomirilo in pozabilo.
Mushroom
# 09.07.2012 ob 12:50
Nisem na nobeni strani, obojni so gnoji... tako levica, kot desnica. Medtem, ko si ga merijo in pogrevajo 80 let stare teme nam država propada. Celotna politična granitura, ki jo imamo sedaj bo morala čim prej oditi, pa to govorim dejansko o večini strank, da moramo še danes poslušati o komunizmu, mi gre na bruhanje.
Država propada, Pahor prodaja nasmešek, ko pride do resnega pogovora pa si mora z robčkom brisati fris, ker mu preprosto zakuha, Janaša še ni uresničil nobenega od šestih zahtevanih finančnih ukrepov da bi se situacija kaj spremenila, priznam da nimam pojma kaj piše v njegovem cicibanu imenovanem 100+10.
Upam samo to da se čimprej kaj ukrene, ker je že tako obupno prepozno in upam da se zavedajo ti ljudje, da bodo naredili sramoto vsej svoji družini, potomcem, sebi, predvsem pa Sloveniji v svetu.

Še 20 let nazaj smo bili ponosni državljani Slovenije, danes vse več ljudi kalkulira samo še o tem kako bi šli na lepše (bolj človeško) delat nekam v tujino. Upam, da se zgodi čudež in da se slovenskap politika malce strezni, sicer nam bo vsem zelo hudo!

.
rubik
# 09.07.2012 ob 12:50
(P)ortugal, (I)rska, (G)rčija. (S)lovenija. Res lepa družba...
Jezni Smrk
# 09.07.2012 ob 12:46
Sovražim donosne obveznice?
7up
# 09.07.2012 ob 12:46
Češka, Sloveška & Poljska so "neoliberalne" države. Mi smo socialno čuteči, zato si take obrestne mere ne zaslužimo! Sploh pa je denar samo fikcijska številka na računalniku. Rast bdp pa formula, ki jo je izumil IMF. Mi potrebujemo index sreče.

Naj nam že dajo tisti denar in naj nehajo koplicirati!
sanja25
# 09.07.2012 ob 12:46
Obupano branjenje idola Jajota bo danes doseglo vrhunec pri nekaterih. :D Koga briga propadanje države, važno, da je najvišja svetinja SDS-a neomadeževana in branjena do zadnjega moža. Nedvomno lahko pričakujemo veliko izgovorov danes.
K_ris
# 09.07.2012 ob 12:45
@Jethros

Hudo je, ko še celo podporniki Janše, menijo da tuji finančni analitiki bolj verjamejo Petri Kerčmar kot našemu premierju. Očitno je celo med svojimi volivci v celoti izgubil zaupanje.
ntbul
# 09.07.2012 ob 12:45
FT je udbo-mafijska podružnica ... slovenskih veljakov

he he he he
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:43
vindek,

nevem kam ciljaš, vendar ta trditev velja za prav vse in desne, leve, sredinske, ter nobene, v Sloveniji je sama korupcija, nepoštenje, laži, privilegiji itd... in dokler ne bomo s tem rešil bo vedno samo slabše


Se čisto strinjam, le to sem poskušal dopovedati tudi kralj_matjazu, bistri08 in podobno mislečim.
Jethros
# 09.07.2012 ob 12:43
Kljub zagotovilom finančnega ministra Janeza Šušteršiča, da Slovenija ne bo šesta država evroobmočja, ki bo potrebovala mednarodno finančno pomoč, po poročanju britanskega časnika Financial Times vlagatelji ne delijo njegovega optimizma. Še posebej jih je prestrašila najava premierja Janeza Janše, da bi se lahko država soočila z grškim scenarijem, če opozicija v parlamentu ne bo podprla sprememb za stabilizacijo javnih financ. Janša namreč ni prvi evropski voditelj, ki je s prenapihnjeno retoriko, s katero je želel pridobiti podporo opozicije, prestrašil trge, piše FT, ki je nedavno že pisal o tem, da bo Slovenija morda naslednja, ki bo potrebovala finančno pomoč.

Podporniki tega pajaca...a boste priznali, da imamo demagoga in norca na oblasti?
Srecko
# 09.07.2012 ob 12:41
Zahtevana donosnost na 10 letne obveznice:

Češka: 2.876%
Sloveška: 4.8% (maj)
Poljska: 5.15%
Slovaška: 4,8%

Prav nobene osnove ni da bi Slovenija imela višjo zahtevano obrestno mero od zgornjih držav, razen naših dolgih jezikov in miniranja strukturnih reform na vsakem koraku.
Jethros
# 09.07.2012 ob 12:40
mrki1
# 09.07.2012 ob 12:07
kaj se čudite - kar poglejte si POP TV 24ur zvečer kako Petra Kerčmar in Tanko nabijata o EU pomoči Sloveniji , da o A kanalu Lesarci in Trebušaku sploh ne govorim: Ali mislite da tuji strokovnjaki za finance ne spremljajo našega tiska in televizije !

Financial Times: Janša je prestrašil trge

A so v 24ur Janši položili besede v usta, ki jih Financial Times povzema?
Ali je tudi Financial Times pod vplivom murgelskih palčkov in stricev iz ozadja?
Jakob Mali
# 09.07.2012 ob 12:38
Ali mislite da tuji strokovnjaki za finance ne spremljajo našega tiska in televizije !

Spremljajo, predvsem izjave predsednika vlade. FT pravi, da on straši trge, Petre niti omeni ne. Ergo išči krido pri svojem velikem vodi...
crusader
# 09.07.2012 ob 12:37
sej nimamo no... nimamo, torej ne moremo plačat
sanja25
# 09.07.2012 ob 12:36
vindek
Si za lustracijo in izgon čisto vseh naših politikov, tajkunov in stricev: Bavčar, Lovšin, Časar, Zdolšek itd? :)
true blue mb
# 09.07.2012 ob 12:35
http://www.ft.com/intl/indepth/euro-in-crisis. Res zanimivo.
Konec despotizmu
# 09.07.2012 ob 12:35
Go! Wake up!
Konec despotizmu
# 09.07.2012 ob 12:34
Ura je 12:34.
vindek
# 09.07.2012 ob 12:33
"
JestNcKriv"ni problem Slovenije v tem, da imamo tako misleče, problem je v tem, da nam vladajo NEmisleči."
nevem kam ciljaš, vendar ta trditev velja za prav vse in desne, leve, sredinske, ter nobene, v Sloveniji je sama korupcija, nepoštenje, laži, privilegiji itd... in dokler ne bomo s tem rešil bo vedno samo slabše!!!
sanja25
# 09.07.2012 ob 12:33
MIRNČAN
:) Ne razumeš.
Še posebej jih je prestrašila najava premierja Janeza Janše, da bi se lahko država soočila z grškim scenarijem, če opozicija v parlamentu ne bo podprla sprememb za stabilizacijo javnih financ. Janša namreč ni prvi evropski voditelj, ki je s prenapihnjeno retoriko, s katero je želel pridobiti podporo opozicije, prestrašil trge, piše FT, ki je nedavno že pisal o tem, da bo Slovenija morda naslednja, ki bo potrebovala finančno pomoč. vir:24 ur

Janša je po dobri stari navadi grozil, da bi prepričal opozicijo v ukrepe, in s tem nepričakovano povzročil preplah na trgih. Komunistični triki vžgejo samo doma, za tujino pa ne moreš ziniti vse kar ti pade na pamet. Sedaj je prilezel že na dve blamaži na teden, ko nepremišljeno blekne bedarijo in nas osramoti.
Konec despotizmu
# 09.07.2012 ob 12:33
Aja, v resnici, samo ne bojte se, vse je fake :)
Konec despotizmu
# 09.07.2012 ob 12:32
How the world bank and the imf destroy Africa

Bojte se, kajti karma se vrača...aja, se, poleg tega pa se še kapitalofašistični okupatorji vračajo domov. Preizkušene sistemske metode pač delujejo...dokler se jim ne zatakne, ljudje znorijo in sistem crkne.

Smrt IMF!
Smrt WB!
Smrt ECB!
mali_piscek
# 09.07.2012 ob 12:29
Seveda so obresti nad 7% nevzdržne. Saj ni cilj, da kdajkoli izplavamo. Cilj je, da garamo in pridno pitamo posojilodajalca, z glavo malenkost nad vodo. Če malce izplavamo, nas potunkajo, če malce potonemo, nam morda malce pogledajo skozi prste, da se slučajno ne bi utopili, ker potem ne bi več nič dobili od nas. Crkjene krave ne moreš molsti.

Tako preprosto je to. Nihče nam noče nič dobrega. Smo le molzna krava, ki jo je treba čim bolj molsti in le paziti, da ne bo crknila, ker butastih krav ni neskončno mnogo na razpolago.

Kakor sem že rekel, vse lepe besede o skupnem blagostanju v prihodnosti, če bomo pridno sprejemali vse, kar nam bodo odredili, so "žvaka za seljaka".
K_ris
# 09.07.2012 ob 12:29
Odštevamo dneve, tedne in mesece?

Potem (lahko tudi že sedaj) pa pričakujem čim več komentarjev v stilu:
"Predsednik vlade in minister sta naredila vse, kar je bilo v njuni moči. Kriva je prejšnja vlada."
vindek
# 09.07.2012 ob 12:28
"črnavest, povsem pričakovano - ideološki izpadi te vlade nižajo bonitetno oceno Slovenijie", mogoče veš za koliko je padla ocena v času od 2008 do 2011, kaj si jedu da si tolk pameten, si hodo nore gobe nabirat.
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:28
vindek,
ni problem Slovenije v tem, da imamo tako misleče, problem je v tem, da nam vladajo NEmisleči.
Alchemist
# 09.07.2012 ob 12:27
Če sedaj pomoči ne potrebujemo, bodo sami povzročili, da bomo prisiljeni zaprosit za njo. Finančni trgi so najmočnejša oblast na tem svetu, nad državami in mednarodnimi organizacijami. Kar želijo, to naredijo. In to moč jim bo nekoč treba vzeti in jo vrniti ljudstvu.
true blue mb
# 09.07.2012 ob 12:26
Tako je MIRNČAN Janša že od začetka vladanja ustvarja psihozo, da če ne sprejmemo predlaganih ukrepov, sledi grški scenarij. Ukrepi pa so slabi, toraj kaj narediti?
vindek
# 09.07.2012 ob 12:25
"Isto velja za pokojninsko reformo lani kralj_matjaz, ampak ste desničarji raje državo uničili, kot pa dopustili, da Pahor kaj naredi".
JestNcKriv" , kaj si jedu da si tako pameten-zato pa smo tam kjer smo, ker imamo tako misleče.
MIRNČAN
# 09.07.2012 ob 12:25
Janša mal pretirava z napovedmi to so pa posledice. Če bi bilo res tako hudo ne bi nihče izmed ministrov šel na počitnice.
cement007
# 09.07.2012 ob 12:24
JJ na vrhu EU govori nekaj, kar bomo potem MI plačevali, pred enim letom pa je strumno zagovarjal, da krize NI (recite trikrat NE - beeeeeeeeeeeee) in ovce so sledile!
koristni
# 09.07.2012 ob 12:23
A kdo ve, kaj pomeni donos na obveznice in zakaj ni fajn, če raste? (al sem samo jaz tak, da ne vem :))
črnavest
# 09.07.2012 ob 12:23
povsem pričakovano - ideološki izpadi te vlade nižajo bonitetno oceno Slovenijie
vindek
# 09.07.2012 ob 12:23
Penzijo dajte ubogim revčkom NOB nazaj na 2 jurja in nekaj, saj se je večina borila zato, hahahahahaha. 650 evrov (še to je preveč) in tudi tistim ki imajo sedaj 500 za polno delavno dobo na 650, pol bi bilo tolikor kolikor pošteno, najvišjo penzijo omejit na 1400 evrov, glede teh penzij.
Srecko
# 09.07.2012 ob 12:22
Obresti nad 7% so popolnoma nevzdržne. Če obrestna mera ne bo padla, si nadaljnega zadolževanja na mednarodnem trgu država enostavno ne bo mogla privoščiti. In da ne bo pomote, teh enormonih obresti ne bo plačal nihče drug kot vsi mi davkoplačevalci v obliki odpuščanja v javnem sektorju, nižjih plač in višjih davkov. Smo ena hudo samodestruktivna nacija. Tako mediji kot politiki s svojimi negativističnimi prek palca izrečenimi škodoželjnimi ocenami o Sloveniji ne vidijo škode, ki jo s tem povzročajo vsem nam državljanom. Predno kaj zapišejo - izrečejo bi potrebovali terapijo pri dobrem psihoterapevtu in antidepresive, da se ozdravijo teh samodestruktivnih teženj.
nesesekirat
# 09.07.2012 ob 12:22
Politologi in obramboslovci za reševanje države niso primerni. Niti s teorijo nažrti doktorji ekonomnije brez minute izkušenj v realnem sektorju. Gledam Tonina iz NSi-magister politologije, torej navadno gobezdalo, a se po par urah preživetih v parlamentu spozna na vse in ga niti malo ni sram, soliti pameti magistrom ekonomije-finančnikom z bogatimi izkušnjami v praksi, soliti pameti na področju financ, pa tip komaj loči po videzu evro in dolar.Država pa meter do dna brezna. Naj nam že zavlada Bruselj-slabše kot pod to vlado nam tako ne more iti.
vojnaslo91
# 09.07.2012 ob 12:22
Gogo33

Čas je za ukrepe, ne za jokanje

GZS: Čas je za ukrepe, ne za interpelacije
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:21
@bistri08
hahahahaha, mislm, res.....
svabo
# 09.07.2012 ob 12:21
Ko zdravo kmečko pamet zamegli iracionalni občutek edinega vsevednega in poklicanega da odloča za vse po principu edine zveličane resnice (torej njegove), dragi kralj Matjaž, potem ne pomaga nobena tabletka več. Če najboljši drugi zaradi lastne čustvene neintiligence ni sposoben ni sposoben speljati več niti enega vrha EU brez retoričnih lapsusov imamo velik problem. Če lapsus prijavi povprečen državljan se zaradi neumnosti v principu sekira pač ta državljan, ki ga je izrekel. Nekaj okoli njega pa se mu privoščljivo smeje. V primeru najboljšega drugega pa se tisti, ki je izrekel to neumenost na vrhu EU sedaj privoščljivo smeje smeje svojim državljanom v smislu...saj sem vam rekel. Zato, da dokaže svoj neomajni prav, je pripravljen žrtvovati tudi stabilnost države. Brez besed. Tudi ladja norcev je imela kapetana. Naša ladja norcev, pa sploh posadke nima....ker kapetan obvlada vse.....
boomslang
# 09.07.2012 ob 12:20
Mah... Tile finančni trgi so pa tudi bebavi... Kot, da še nikoli ne bi slišali za 10+100....
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:19
Isto velja za pokojninsko reformo lani kralj_matjaz, ampak ste desničarji raje državo uničili, kot pa dopustili, da Pahor kaj naredi.
mali_piscek
# 09.07.2012 ob 12:19
Tudi fiskalno pravilo nam ne bi pomagalo.

Že ob začetku sprejemanja ukrepov sem rekel, da nam ne bo pomagalo.

Kdor ti da posojilo, hoče zaslužit. In to čim več. Briga njega za tebe. Zelo fajn je, če te kdo obvlada s tvojimi dolgovi in to tako, da se ne moreš rešit. Če si na poti, da se rešiš, te je treba še malo pohodit, da se slučajno ne bi rešil.

Vsi "dobronamerni" nasveti za poti iz recesije so "žvaka za seljaka".
bistri08
# 09.07.2012 ob 12:19
"Levičarji" zasledujejo dva cilja:

1. oblast
2. sovraštvo do drugačemislečih

Tukaj ni prostora za pojme kot so javna blaginja, učinkovita država, uspešni posamezniki,....
Gogo33
# 09.07.2012 ob 12:18
Sloveniji ni pomoči, bonkrot čim prej tem bolje, če se mi med sabo ne znamo zmenit kaj je treba naredit, pa zdaj tujina jasno kaže kaj si misli o nas, do bankrota mora priti in potem začet na novo, pač bomo morali plačati za 20 let nacionalnega interesa ceno podobno Grčiji
kralj matjaž
# 09.07.2012 ob 12:12
Fiskalno pravilo bi pomagalo, akaj ko nekateri niso zato. Pač rajši nam bodo državo uničili, kot pa dopustili da desni vladajo.
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:10
@mrki1
Aja, to, da je pa Veliki Um pred tednom dni gobec otresal in vsem dal vedeti, da sploh ne ve, kako naprej, pa nima veze. Seveda, mediji, murglejski bonsai, udba...
JestNcKriv
# 09.07.2012 ob 12:07
Te višje obresti naj plača kar tisti, ki je trdil, da krize ni in da reforme niso potrebne!
mrki1
# 09.07.2012 ob 12:07
kaj se čudite - kar poglejte si POP TV 24ur zvečer kako Petra Kerčmar in Tanko nabijata o EU pomoči Sloveniji , da o A kanalu Lesarci in Trebušaku sploh ne govorim: Ali mislite da tuji strokovnjaki za finance ne spremljajo našega tiska in televizije !
Kazalo