Trimo je lani precej izboljšal poslovne izide. Foto: BoBo
Trimo je lani precej izboljšal poslovne izide. Foto: BoBo
Trimo dobil novo vodstvo

Radomski je na današnji novinarski konferenci povedal, da želijo v Trimu dolgoročno prej zaposlovati kot odpuščati. Procese bodo sicer optimizirali, zato bodo kratkoročno odpuščali, je dejal. Blagovno znamko Trimo in njegove izdelke, ki jih je označil za izredno kakovostne, nameravajo ohraniti in v družbo vlagati ter jo razvijati.

Tudi sedež bo ostal v Trebnjem, uradni jezik v družbi bo še naprej slovenščina, saj se je uprava namerava naučiti. Novi lastnik naj bi v družbo vlagal v prihodnjih treh do petih letih, nato pa se bodo odločali med novim finančnim lastnikom, strateškim partnerjem ali uvrstitvijo na borzo. Za prihodnja leta napovedujejo rast Trima in okrepljeno zanimanje morebitnih strateških partnerjev, je opozoril.

Krepitev prodaje v Evropi
Sicer pa je Radomski za letošnje cilje uprave navedel informiranje Trimovih partnerjev in kupcev, da je družba sanirana ter v dobrem stanju, razširitev in osredotočenje tržne strategije podjetja in blagovne znamke, okrepitev in razširitev prodaje v Evropi za proizvode Trimoterm in Qbiss One, uvedbo produktnih izboljšav in sprememb, uvedbo novih orodij za finančno upravljanje in postopkov upravljanja tveganj, izboljšanje uspešnosti in učinkovitosti procesa od naročila do dobave, pregled in ovrednotenje usklajenosti produktov s trgi in strateške odločitve o dveh novih Trimovih izdelkih.

Med dolgoročnimi cilji pa je navedel okrepitev rasti blagovne znamke Trimoterm v Evropi, uveljavitev blagovne znamke Qbiss One kot vodilne arhitekturne fasadne rešitve v Evropi, globalno uveljavitev omenjenega fasadnega sistema in nadaljevanje razvoja novih inovativnih fasadnih rešitev ter njihovo uvedbo na trg.

Novo vodstvo bo kot merilo Trimove uspešnosti upoštevalo povečanje prodaje panelov Trimoterm v Evropi, razširitev prodaje Qbiss One vodilnim arhitektom in projektantom, ne le v Evropi, temveč tudi na čezmorskih trgih, pomembno izboljšanje finančne uspešnosti podjetja, uvedbo ene produktne novosti z ustrezno dodano vrednostjo letno in vnovično uveljavitev Trima kot vodilnega v panogi.

Dobro poslovno leto
Trimo je po besedah Radomskega lani ustvaril več kot 85 milijonov evrov čistih prihodkov, kar predstavlja 26-odstotno rast in lanske načrte presega za 16 odstotkov. Trimo je hkrati po predlanski izgubi lani ustvaril 2,7 milijona evrov čistega dobička.

V pozitivno smer se je obrnilo tudi poslovanje Trimove skupine. Njeni ocenjeni lanski čisti prihodki so dosegli 129,8 milijona evrov, kar glede na predlani pomeni 17-odstotno rast. Čisti dobiček skupine Trimo ocenjujejo na 4,3 milijona evrov, medtem ko je predlanska izguba dosegla 2,4 milijona evrov.

V Trimovi novi upravi so poleg predsednika Radomskega še direktor poslovnih procesov Jacek Janczuk, član uprave za nabavo Bartosz Jurkiewicz in izvršni direktor za finance skupine Trimo Tine Svoljšak. Predsednik nadzornega sveta je Jeffery L. Grady.

Trimo dobil novo vodstvo