Zdenko Pavček se je julija 2011 soočil s stavkajočimi delavci. Foto: BoBo
Zdenko Pavček se je julija 2011 soočil s stavkajočimi delavci. Foto: BoBo

Vložitev predloga za prisilno poravnavo je predsednik uprave in največji lastnik Viator & Vektorja Zdenko Pavček potrdil, podrobnosti pa ni razkril.
Uspeh prisilne poravnave Skupine Viator & Vektor bo sicer odvisen od dogovora o reprogramu posojil, čeprav banke kot ločitvene upnice o prisilni poravnavi ne bodo glasovale; o njej namreč odločajo le navadni upniki, ki svojih terjatev nimajo zavarovanih.
Po informacijah časnika Dnevnik se bo odločilni krog pogajanj z bankami začel v prihodnjih dneh. Banke lani poleti vsem družbam iz skupine Viator & Vektor niso želele reprogramirati obveznosti, ki naj bi po zadnjih javno dostopnih podatkih konec leta 2010 znašale več kot 200 milijonov evrov. Reprogram so banke pogojevale z dokapitalizacijo.
V & V Logistika v stečaju
Ena izmed družb v skupini, Viator & Vektor Logistika, je zaradi neuspeha reprograma posojil že poleti razglasila plačilno nesposobnost, stečajni postopek pa je stekel septembra.
Skupina Viator & Vektor obsega družbo Skupina Viator & Vektor ter povezana podjetja. V Sloveniji so povezana podjetja Viator & Vektor Logistika, Viator & Vektor Storitve, Sistemska tehnika, Sistemska tehnika Armas, Tovarna vozil Maribor, TT - TrgoTehna, Izletnik Celje, Integral, Integral in Koratur, v tujini pa podjetja na Hrvaškem, v Srbiji, BiH-u, Makedoniji, Romuniji in na Češkem.