Pri razprodajah mora biti jasno naveden odstotek znižanja stare cene. Foto: BoBo
Pri razprodajah mora biti jasno naveden odstotek znižanja stare cene. Foto: BoBo
Velikega zanimanja za razprodaje ni

Zanimanje za razprodaje je v zadnjih letih precej upadlo, saj se številni trgovci odločijo za visoke popuste že med decembrskimi prazniki. Kljub temu pa na Trgovinski zbornici Slovenije zagotavljajo, da so razprodaje še vedno zelo dobro obiskane, kupci pa jih izkoriščajo za nakup dražjih in trajnejših izdelkov.

Trgovci, ki se odločijo za zimsko razprodajo oblačil in obutve, morajo med drugim jasno navesti odstotek znižanja cene, blago pa mora biti označeno tako s staro kot tudi z znižano ceno. Blago, ponujeno na razprodaji, ne sme imeti napak.

Sicer pa se trgovci lahko namesto za razprodaje odločijo za ponudbo drugačnih akcij ali popustov, pri čemer morajo upoštevati veljavno zakonodajo, potrošnikov pa ne smejo na kakršen koli način zavajati.

Velikega zanimanja za razprodaje ni