Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 23 glasov Ocenite to novico!
Andrej Šiško

Dodaj v

Referendumski klepet: Gibanje Zedinjena Slovenija

MMC-jeva klepetalnica
11. september 2017 ob 09:00,
zadnji poseg: 11. september 2017 ob 09:27
Ljubljana - MMC RTV SLO

gost MMC-jeve spletne klepetalnice v okviru referendumske kampanje JE BIL predstavnik Gibanja Zedinjena Slovenija Andrej Šiško.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje


V okviru referendumske kampanje bosta danes na MMC-ju še dva spletna klepeta. Ob 12. uri bo gost predstavnik stranke Glas za otroke in družine - Za otroke! Janez Cerkovnik. Ob 14. uri pa bo klepetalnico obiskal predstavnik Krščansko demokratske stranke - Krščanski demokrati Damir Josipovič.



L. L.
Prijavi napako
Komentarji
Franc Pijanc
# 11.09.2017 ob 09:34
@katja79,

seveda, na vseh področjih, od migracij, genetike, zgodovine pa vse do ekonomije. Multitalent.
katja79
# 11.09.2017 ob 09:12
Še en v vrsti strokovnjakov.....
katja79
# 11.09.2017 ob 09:40
@ sej zato pa kandidira za predsednika :)

Zaenkrat je le kandidat za predsedniškega kandidata. Upajmo, da tako ostane :-)
sisoruen
# 11.09.2017 ob 10:28
"To sploh ni bistveno vprašanje."

Seveda ni, ker ne poznaš odgovora. LOL

Resnici na ljubo, demokracija je predvsem raj za bedake, ker ti so vedno v večini. :D
sisoruen
# 11.09.2017 ob 10:33
Ne razumem ljudi, ki mu sploh postavljajo vprašanja. To je tako, kot če bi spraševel bukev v gozdu. Pri čemer bi bukev s svojo tišino izpadla bolj pametno kot tale v smislu, da modri molčijo. :)
sisoruen
# 11.09.2017 ob 10:26
Tale je še en mešalec megle. Ne sanja se mu o ničemer, hkrati pa vse ve. :)
katja79
# 11.09.2017 ob 10:34
Cerar je leta 2013, kot sem že omenil koordiniral spremembe ustave v katerih so postavili minimalni cenzus tako udeležbe kot tudi potrebnega odstotka glasov prioti, da lahko referendum sploh uspe. S tem so načrtno in hkrati protiustavno omejili oblast ljudstva...

Spremembo so podprli s 86 glasovi za in 1 proti....

Glsovanje proiti Cerarjevemu zakonu o 2. tiru naj pomeni tudi nezaupnico njegovi vladi!

Pa smo spet tam. Ta referendum je čisto politično vprašanje in nič drugega.
sisoruen
# 11.09.2017 ob 09:57
V naši državi je ralnost ta:

Če nihče nič ne naredi, se pritožujemo. Če kdo vendarle kaj poskuša narediti, se pa pritožujemo še bolj. :)

Skratka, tale ideja o drugem tiru seveda ni nova. Ampak nihče do sedaj ni dejansko naredil nič, da bi se jo uresničilo. Sedaj, ko je pa nekdo končno začel nekaj na tem delat, pa imaš tako celo vojsko pametnjakovičev, ki znajo narediti boljše. PA KJE STE BILI DO SEDAJ? :D
Nikec3
# 11.09.2017 ob 11:57
Taki gosti so vedno dobra stvar. Še en razlog več, da bodo državljani glasovali "ZA" zakon.
oliva
# 11.09.2017 ob 11:14
Napisala si 'strokovnjaki', pa zase nič takega ne trdim, sem popolen in absoluten laik, kar se tiče tega predmeta.
Ene tolk kot Šiško. ;)
oliva
# 11.09.2017 ob 11:13
"Eee, kar malce dvomim, da je pravnomočno obsojenim za poskus umora sploh dovoljeno kandidirat. "

Grozno tole, da je bil dejansko obsojen za 'poskus umora'. :O
In da lahko taka oseba kandidira za predsednika Slovenije in vrhovnega poveljnika Slovenske vojske.......
oliva
# 11.09.2017 ob 10:09
"Pač tip ima svoje poglede na svet, tako kot jih ima lahko vsak. In kaj je s tem narobe?"

Ali mojo dejavnost financiraš ti?
Ali imam predstavitve na prvih straneh osrednjega portala (kljub temu, da IMAM kaj za pokazat, za razliko od tehle vseh)?
Se mi je zdelo.

Boš potem pa še mene 'branil', ko bom jaz gost. ;)
oliva
# 11.09.2017 ob 09:49
Kaj?

Lol, a kar vsak ima iniciativo že.... in vsi so ekologi in od danes jih zanima narava.
cairns
# 11.09.2017 ob 10:55
Franc Pijanc
seveda, na vseh področjih, od migracij, genetike, zgodovine pa vse do ekonomije. Multitalent.

Predvsem za orožje.
seba goričan
# 11.09.2017 ob 10:38
podobno kot pri Trohi, me pri takih zmoti, da mislijo da imajo vse prav.....z nestrinjanjem se začnejo grožnje, blokade in ostale neprijetne zadeve....
KLIPAN
# 11.09.2017 ob 10:35
Hvala bogu za demokracijo, se vsaj nasmejimo lahko včasih do solz.
Partizan Miha
# 11.09.2017 ob 10:27
Tale šiško je bil že pravnomočno obsojen zaradi poskusa umora ! Jao kdo vse lahko danes kandidira. Več:
https://www.dnevnik.si/1042204070
Guinness
# 11.09.2017 ob 09:57
to bo se bolj zabavno kot Kovacic, Ani in Primc.

Ni kaj, lepa skupina strokovjakov se je zbrala v skupini "Proti".

Komaj cakam, da nam Sorli jutri pove, naj se nehamo slepomisit.
čik
# 11.09.2017 ob 09:47
zdej bo ugrabil klepetalnico za svojo reklamo :)
čik
# 11.09.2017 ob 09:38
sej zato pa kandidira za predsednika :)
sirus
# 11.09.2017 ob 11:51
Tudi Cerarjeva vlada bi lahko pričela z izvedbo tega projekta pred tremi leti, a je očitno načrtno čakala, da se ji mandat izteče. Vprašajte se zakaj?

Evo, vam povem zakaj, ker smo bili leta 2013 pred bankrotom in z ogromnimi proračunskimi primanjkljaji, letos pa so finance po dolgem času urejene, lahko si pogledate dvigujoče bonitetne ocene in zadolževanje Slovenije po 1% obrestni meri namesto po 7%.
oliva
# 11.09.2017 ob 11:12
"Oliva in ostali "strokovnjaki", ki ste namenoma objavili samo del odgovora, "

Jaz nisem objavila ničesar iz odgovora, ker nisem brala njegovih odgovorov. :)
Samo videla sem, da je še peta ali šesta sds iniciativa zalaufana. :)

Brala pa bom strokovna mnenja, na Šiškovo mnenje ne dam nič.
bleeeee
# 11.09.2017 ob 11:10
V načrtu je akcija predsedniške volitve, na katerih sam kandidiram za predsednika Republike Sloveije, a me zaradi cenzure ne boste našli niti med kanidati na Wikipediji.

Eee, kar malce dvomim, da je pravnomočno obsojenim za poskus umora sploh dovoljeno kandidirat. Mogoče bo to prej krivo kot Wikipedia.
Captain_America
# 11.09.2017 ob 10:59
Vse kul, tako je tipo neškodljiv, ker še v Mariboru ne pride v mestni svet. Zanima me edino, od kod ideja, da prodajamo tovorni del SŽ?
Guinness
# 11.09.2017 ob 09:59
Pač tip ima svoje poglede na svet, tako kot jih ima lahko vsak. In kaj je s tem narobe?

Ce s svojimi pogledi brez resnih argumentov zapravljas davkoplacevalski denar in rusis kljucne projekte , je marsikaj narobe
samyyy44
# 11.09.2017 ob 10:58
Mislim, da ne razume, da če Slovenija zgradi drugi tir, bo ravno s tem pobirala takse za uporabo železnice od tujcev.
Nekdo88
# 11.09.2017 ob 10:48
Dajte no, kar sam se je imenoval za kandidata za predsednika republike. Pa sploh vsi ti, ki ste mu zastavljali vprašanja tudi niste resni. Pa kdo je on, da se spozna na gradnjo prometne infrastrukture? In pa vprašanje referenduma povezovat z nezaupnico vladi? Ta tip nima vseh čistih v glavi.
Gautama
# 11.09.2017 ob 10:20
To sploh ni bistveno vprašanje.

Bog pomagaj...


Ja, pa je bistveno.
Gautama
# 11.09.2017 ob 10:20
Kdo je pa kriv, da mu je dal podpise? Verjetno državljani Slovenije. Živimo v pravni državi, tip je zbral podpise. Nič ne moremo da bi preprečil plačilo stroškov. Ali je tako težko to dojet?

Podpise se da zbrati na zelo grde in nemoralne načine, z lažmi, zavajanji, podpihovanjem sovraštva.
Legalno, na žalost, a nelegitimno.

Kdo je potem kriv, tisti, ki so ga naplahtali, ali tisti, ki to izvaja?
Ursula2012
# 11.09.2017 ob 12:05
joj pa mi je nerodno, kje so tega našli....

Lep prosim, da se na strani PROTI, najde ena kredibilna oseba, ki bo znala kaj pametnega in argumentiranega povedati, da se lahko sploh odločam o PROTI!
bleeeee
# 11.09.2017 ob 11:40
Grozno tole, da je bil dejansko obsojen za 'poskus umora'. :O
In da lahko taka oseba kandidira za predsednika Slovenije in vrhovnega poveljnika Slovenske vojske.......


@oliva, sem preveril. V Zakonu o volitvah predsednika republike ni absolutno nobene določbe, ki bi prepovedovala kandidaturo kaznovani osebi, ali pravnomočno, ali več ali manj kot tri leta, popolnoma vseeno. Fešta. Če torej morda kandidatura zanima tudi kakega dejanskega morilca ali pa pedofila, kar veselo na delo.
Micesar
# 11.09.2017 ob 10:24
Ko ga šiša!
Guinness
# 11.09.2017 ob 10:24
Ja, pa je bistveno.

Seveda je. Citiram njegov odgovor.
oliva
# 11.09.2017 ob 10:10
Na koncu bi človek še pomislil, da opozicija dela za vlado. ;)
oliva
# 11.09.2017 ob 12:41
"Taki gosti so vedno dobra stvar. Še en razlog več, da bodo državljani glasovali "ZA" zakon."

Ja, saj sem napisala, če vendarle opozicija dela za vlado?
Guinness
# 11.09.2017 ob 10:20
Ali lahko malce opišete, kako bi po vašem mnenju moral izgledati projekt Drugi tir in katera trasa je najbolj primerna?

To sploh ni bistveno vprašanje.

Bog pomagaj...
oliva
# 11.09.2017 ob 12:30
"In zakaj je to grozno? Če si ljudje želijo morilca ali zapornika naj ga izvolijo."

To je grozno zato. Iz navedenega razloga: da ga želijo (!) in da ga dejansko lahko izvolijo (!).
oliva
# 11.09.2017 ob 10:11
"sej zato pa kandidira za predsednika :)"

A res al kaj?
Tudi on?
...
No ja, to lahko vsak, to me ne moti.
Motijo pa me nagajanja in metanja polen pod noge s strani nepoznavalcev, ko gre za strokovne zadeve.
oliva
# 11.09.2017 ob 12:38
@bleeee:
"@oliva, sem preveril. V Zakonu o volitvah predsednika republike ni absolutno nobene določbe, ki bi prepovedovala kandidaturo kaznovani osebi, ali pravnomočno, ali več ali manj kot tri leta, popolnoma vseeno. Fešta. Če torej morda kandidatura zanima tudi kakega dejanskega morilca ali pa pedofila, kar veselo na delo."

Ja, saj, očitno, če lahko kandidira.
Dizaster.
Ali niso upoštevali, da je predsednik republike hkrati tudi poveljnik vojske?!
da lahko pomilosti obsojence itd.?
..
oliva
# 11.09.2017 ob 12:36
"Vesel bom bil in z zanimanjem bom prebral, če ste res tako super in boste res kaj pokazali. Kar pogumno"

Lepo.
Hvala za morebitno podporo.
Stvar je v tem, da tudi pogum že imam (poleg kaj za pokazat)... ;)
Nimam pa kakih političnih backgroundov, ki bi financirali mojo dejavnost + reklamne članke na portalih. No pa tudi jih ne želim imeti - političnih finančnih ozadij. Tako da bom raje kar po svoje naprej.
Homer.
# 11.09.2017 ob 12:24
@zelda
Saj na avtocestnem "križu", se je paslo nešteto koritnikov in je tudi bil krepko preplačan.
Po drugi strani, pa si ne predstavljam kaj bi bilo v primeru, da bi tedaj imeli podoben referendum in zavrnili gradnjo.
Ti si predstavljaš?
zelda
# 11.09.2017 ob 23:58
Pravkar na Novi 24TV v živo prenašajo strokovnjake (Duhovnik in drugi), ki govorijo v čem je štos 2TIRa. Cenzura.si pa objavlja vse tisto, česar drugi ne.
Olorin
# 11.09.2017 ob 17:55
Ooo, Hervard Sisko, to bo se zabavno!
oliva
# 11.09.2017 ob 12:40
"Nisi brala odgovorov, vseeno pa si komentirala in se zmrdovala...toliko o tvoji kredibilnosti in kredibilnosti pristašev levice..."

Tako je. Nisem brala ŠIŠKOVIH odgovorov.
Z u]argumentom

"Brala pa bom strokovna mnenja, na Šiškovo mnenje ne dam nič."

Ko bo o porodničarstvu, bom poslušala porodničarje. ;)
sirus
# 11.09.2017 ob 11:52
oliva

In zakaj je to grozno? Če si ljudje želijo morilca ali zapornika naj ga izvolijo.
hrklus
# 11.09.2017 ob 09:57
@oliva Lol, a kar vsak ima iniciativo že.... in vsi so ekologi in od danes jih zanima narava.

Lol, tudi vi "strokovno" komentirate teme od politike, ekologije, migracij... Pač tip ima svoje poglede na svet, tako kot jih ima lahko vsak. In kaj je s tem narobe?
Homer.
# 11.09.2017 ob 11:01
@Nekdo88
Saj sploh ne govori o progi, ampak plenjenju, ki se že in se bo še bolj dogajalo.

V bistvu na referendumu imamo dve slabi izbiri:
1) zavrnemo zakon in s tem pomaknemo gradnjo v neko nedoločeno prihodnost
2) podpremo zakon in damo soglasje plenjenju in poznejši razprodaji

Ena slabša od druge in tretje izbire ni!
hrklus
# 11.09.2017 ob 10:02
Kdo je pa kriv, da mu je dal podpise? Verjetno državljani Slovenije. Živimo v pravni državi, tip je zbral podpise. Nič ne moremo da bi preprečil plačilo stroškov. Ali je tako težko to dojet?
hrklus
# 11.09.2017 ob 11:17
@Oliva
Tega ne morem vedeti, ker ne vem kakšen je vaš status. Kot davkoplačevalec pa tudi sam dajem v skupno blagajno tako da tudi to je možno ;).

Ali imam predstavitve na prvih straneh osrednjega portala (kljub temu, da IMAM kaj za pokazat, za razliko od tehle vseh)?
Haha, te vsi pokažejo kaj imajo, tudi če nimajo kaj veliko za pokazat =P.

Boš potem pa še mene 'branil', ko bom jaz gost. ;)

Seveda vas bom branil. Vesel bom bil in z zanimanjem bom prebral, če ste res tako super in boste res kaj pokazali. Kar pogumno, da ne bo samo pri hvalisanju ostalo =P
zelda
# 11.09.2017 ob 11:56
oliva

# 11.09.2017 ob 11:12
"Oliva in ostali "strokovnjaki", ki ste namenoma objavili samo del odgovora, "

Jaz nisem objavila ničesar iz odgovora, ker nisem brala njegovih odgovorov. :)
Samo videla sem, da je še peta ali šesta sds iniciativa zalaufana. :)


Nisi brala odgovorov, vseeno pa si komentirala in se zmrdovala...toliko o tvoji kredibilnosti in kredibilnosti pristašev levice...
Kazalo