Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 21 glasov Ocenite to novico!
false
Marko Bandelli, član izvršnega odbora stranke Zavezništvo in predsednik strankinega odbora za infrastrukturo. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: Zavezništvo socialno-liberalnih demokratov

Klepet v okviru referendumske kampanje
18. september 2017 ob 11:00,
zadnji poseg: 18. september 2017 ob 12:48
Ljubljana - MMC RTV SLO

V okviru referendumske kampanje je bil gost MMC-jeve spletne klepetalnice Marko Bandelli, član izvršnega odbora stranke Zavezništvo in predsednik strankinega odbora za infrastrukturo.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje

Gost spletne klepetalnice je bil ob 10. uri državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben, ob 14. uri pa bo gost Patrick Vlačič, predsednik Sveta SD za infrastrukturo in nekdanji minister za promet.



G. C.
Prijavi napako
Komentarji
Sussudio
# 18.09.2017 ob 12:37
Jakob Mali
kot leta 1985? Pa se ti hecaš ali kaj?
Slovenske železnice so take kot pred prvo svetovno vojno. Leta 1985 so bile že sramoten muzej na prostem. Poleg tega, da leta 1985 za razliko od držav zahodne Evrope nismo premogli še niti avtocest, pločnikov in razsvetljave izven mestnih središč, kanalizacij, čistilnih naprav...
Ja, danes so železnice na istem nivoju kot pred prvo svetovno vojno, ampak vsaj v marsikečem ostalem nismo več leta 1985. Niti Srbija, ki mi ima infrstrukturo na psu ni v letu 1985. Če želiš obujati nivo jugoslovanske infrastrukture iz leta 1985 se pelji v Moldavijo (pa še tam imajo železnico na boljšem nivoju, ker Sovjetski blok za razliko od Jugoslavije in Albanije je vendarle nekaj vlagal v železniški promet).
vipmit
# 18.09.2017 ob 11:49
Problem ni samo 2. tir.
Problem je celotna slovenska železarniška infrastruktura.
Kako so prijazne, uporabne so železnice slovenskemu uporabniku?
PetrovskiN
# 18.09.2017 ob 13:28
Če odmislim promoviranje stranke Alenke Bratušek se mi je zdel ta pogovor kar soliden.

Na splošno sem si skozi vse dozdajšnje pogovore uspel izoblikovati mnenje o drugem tiru. Moje osebno mnenje je:

- da drugi tir nujno potrebujemo
- da mora biti drugi tir obvezno dvotiren
- da je obstoječa trasa verjetno najbolj ustrezna, če pa ni, pa bi za izbiro druge trase, njeno umeščanje v prostor in druge aktivnosti izgubili preveč časa
- da moramo z izgradnjo pričeti čim prej

- da zato ne potrebujemo posebnega zakona
- da za zagotavljanje nadzora nad projektom ne potrebujemo posebnega zakona
- da so nekateri ključni elementi projekta nedorečeni (vsaj končna cena dvotirne železnice, jasno opredeljena vloga tujega partnerja)
- da za izvedbo projekta in kasnejše upravljanje ne potrebujemo posebne družbe (2TDK)
- da lahko stroškovno učinkovito, transparentno, nadzorovano in hitro pričnemo graditi dvotirni drugi tir med Koprom in Divačo, ter tudi drugod po Sloveniji, tudi če zakon na referendumu pade.

Kot posledica vsega tega, mi namen zakona o drugem tiru v tej referendumski kampanji ni bil razjasnjen. Večina argumentov zagovornikov zakona o drugem tiru je uresničljivih tudi brez tega zakona (nadzor, finančna konstrukcija, cena, upravljanje) s tem da je investitor kar država, upravitelj pa slovenske železnice. Vse to je bilo do sedaj argumentirano ali pa možno razbrati iz vseh pogovorov.

Posledično mi je zakon o 2TDK sumljiv, zanj ne vidim potrebe, osebno celo mislim, da je v ozadju nekaj kar volivcem in nasprotnikom zakona ni bilo predstavljeno in zato bom na referendumu glasoval proti temu zakonu. V upanju da se dvotirna proga med Divačo in Koprom prične graditi takoj, brez posebnega zakona, na obstoječi trasi s primernim nadzorom projekta in potencialno novo finančno revizijo projekta. Vseeno mi je če bo projekt stal 2 milijarde evrov, samo to ljudem predstavljeno vnaprej in izvajanje projekta izpeljano transparentno.
bullshit_
# 18.09.2017 ob 12:43
V čem je fora tega poudarjanja, da je to stranka Alenke Bratušek?
Bi naj ona bila neka pozitivna referenca? Ali želi pač poudarit da je to totalitarna stranka, kjer se vedno posluša samo eno osebo?
Svit-1
# 18.09.2017 ob 12:14
Stranka Alenke Bratušek ..... ??!!
Sussudio
# 18.09.2017 ob 12:48
slovenkaaa
sedaj ko so se zaključile kraje z avtocestami ti misliš da se bo z železnico manj kradlo?
Lepo te prosim. Pa še kako se bo kradlo. Še bolj se bo kradlo ker je trenutna vlada še bolj stabilna kot so bile ostale. In bolj kot bo ena politična opcija zmagovala bolj bo kradla, ker ji bo jasno da lahko počne kar želi saj ima vedno zmago zagotovljeno.
Za tega župančka se pa tudi vidi kam strmi. S takimi ljudmi bodo kraje davkoplačevalskega denarja na dnevnem redu. Saj vendarle na pošten način niso sposobni služiti.
Jakob Mali
# 18.09.2017 ob 12:15
[Problem je celotna slovenska železarniška infrastruktura.
Kako so prijazne, uporabne so železnice slovenskemu uporabniku?/i]

Mogoče je smisleno primerjati tudi država vlaganja npr. Avstrije s Slovenijo pri vlaganju v železnice. Mogoče so vse te milijarde evrov, ki so jih Avstrijci v železnice mi pa ne tudi odgovor zakaj je pri nas vse kot leta 1985. Ker se pač ni vlagalo. Pika.

....no mogoče se pa motim :)
tedomedo
# 18.09.2017 ob 11:24
To sem šel na twitter in facebook vprašati tudi človeka, ki je šel zbirati podpise za ta ta referendum. Po enem mesecu mi še ni odgovoril. Verjetno mi nikoli ne bo. Po mojem je šel v to samo za dobivati neke politične točke pri ljudeh.
aless70
# 18.09.2017 ob 11:23
@Dumr,

Odlično *****!
Dumr
# 18.09.2017 ob 11:20
Bom vrgel samo link do tele strani Bandelli, prodaja gradbenega materiala, sami se pa odločite kako in kaj
tedomedo
# 18.09.2017 ob 11:19
Vprašal bom to, na kar od politikov nikoli ne dobim odgovora:

Kaj se bo zgodilo, ko bomo ljudje zavrnili ta zakon?
1 - mi smo smo kot državni svet, tako bo parlament lahko še enkrat glasoval zanj in gradnja se bo lahko začela;
2 - Cerar bo malce predelal zakon, vstavil kakšno manjkajočo vejico in uradno naredil nov zakon, ki ga bo parlament spet potrdil.
slovenkaaaa
# 18.09.2017 ob 12:12
Jaz podpiram 2. tir. To, kako smo od zadaj za časom pri železnicah, je neverjetno. Peljite se iz MB v LJ, še kako leto, pa za tovornjake ne bo več prostora. Da šlepajo po 10 avtov... je nezaslišano, to mora iti na tire. Mora! Sicer bomo pa dali milijarde v dodatne pasove na avtocesti, zelo zelo kmalu. Nikoli se pri 2. tiru ne bo pokradlo niti približno toliko, kot se je pri avtocestah.
tedomedo
# 18.09.2017 ob 12:06
Dumr, kako se da link sem? Meni nikoli ne rata. Da poskusim še enkrat stran za referendum
Kazalo