Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.5 od 22 glasov Ocenite to novico!
Igor Vidmnar
Igor Vidmar. Foto: BoBo

Dodaj v

Če se strinjamo, si zaslužimo oblast, kakršno imamo

Kolumna Studia City
17. oktober 2016 ob 21:55
Ljubljana - MMC RTV SLO

Živimo v najboljšem od slabih sistemov, predstavniški demokraciji. A koga predstavljajo poslanci, ki sebi in ministrom dvignejo plače, pri podpori revnim, celo otrokom, pa strogo pazijo na fiskalno vzdržnost?

Koga predstavlja minister za javno upravo, ki ponuja Slovenijo ameriškim digitalnim korporacijam, ki skoraj ne plačujejo davkov, sam pa bo nepopustljiv do sindikatov javnega sektorja, saj je treba varčevati! Ta srečni minister bi se šel krasno novo delitveno ekonomijo, medtem pa birokrati izvajajo birokratski terorizem nad podjetniki in celo šolami!?
Naši predstavniki in oblastniki pa v svoji suverenosti nad ljudstvom, v svojem sodelovanju v razkroju slovenske državnosti (Drenovec) in podrejanju tujini niso izjeme, ampak lepo usklajeni z globalno elito. Ta zadnje čase dosti govori o neenakosti, o drugačni, inkluzivni globalizaciji itd., naredi pa nič; ne proti davčnim oazam ne za odpis nevračljivih dolgov itd. Pač pa vsiljuje Ceto in TTIP za še večjo moč nadnacionalnih korporacij.

Naš parlament pa ga bo poslušno potrdil, kar niti ni čudno, erozija nacionalnih interesov se dogaja že poldrugo desetletje. Bolj je čudno, da sploh še verjamemo ali pravimo, počakajmo nove volitve.

Ampak, spoštovani, še nobene korenite spremembe ali ohranitve suverenosti v zgodovini vladajoči niso podarili. Naš premier je upor delavcev v Luki Koper, s katerim so vsaj začasno rešili Luko pred pronemško oblastjo, označil za ulično nasilje. Če se strinjamo, si zaslužimo oblast, kakršno imamo.

Lahko noč in srečno.

Igor Vidmar, Studio City
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
Anar Hija
# 18.10.2016 ob 08:30
Če je kdo že apatičen ob nemoči v uporu do novega svetovnega reda, kot nam ga v Sloveniji udejanja oligarhija SD+SMC, naj se kar pripravi na še hujše: naslednja stvar je sprememba zakonodaje v korist korporacij, posledično dokončna izguba suverenosti. Potem sledi še odprodaja (za drobiž kajpak, in pa visoke provizije prodajalcem na oblasti) zadnjih kosov srebrnine iz časa socializma. Nato sledi kulturna preobrazba. Uvedba angleščine kot prednostnega jezika (prve oddaje na radiu in TV v angleščini) in na koncu dokončni razkroj države v smislu ukinitve sociale in javnega zdravstva, šolstva, kultura bo izginila že prej.
Zadnji stadij bo uvedba zasebne policije in uvedba strogih "preventivnih" ukrepov za zajezitev morebitnega upora. Vmes pa preseljevanje revnih "neperspektivnih" prebivalcev v za njih bolj primerna "središča" - odročne barake, od koder se jih bo zjutraj vozilo na delo.
Večina tega neperspektivnega kadra bo delala a.) bolj sposobni v storitvenih dejavnostih (snažilke, pomočnice kuharjev...), b.) manj sposobni pa na bližnjih farmah (ročna dela v kmetijstvu). Plačil za opravljeno delo ne bo več - bo le še funkcionalna zadovoljitev osnovnih življenskih potrebščin.
Nato se bodo začeli prvi ljudje skrivati po gozdovih. Moja ocena je, da bo do tega prišlo v roku tam, osmih do desetih let.
Fizičnega upora v dobi termo kamer in nočne vizije ne bo oziroma bo zatrt v kali.
Edino upanje v prihodnosti vidim v cyber-terorizmu. Še to šele čez kakšnih 15-20 let, ko bodo odrasli prvi potomci danes razočarane mladine, ki jih bo zaplodila, pa ne imela s čim preživeti.

In veste kaj je pri vsem tem najbolj žalostno?
Da prideš ob vsem tem do spoznanja, da je edino upanje za ta svet morebitna svetovna vojna. Upanje. Vojna. To dvoje ne gre skupaj, mar ne?
Večjega družbenega patosa ne pomnim.
Mogoče gre duh časa primerjati s tistim, nekaj let pred drugo svetovno vojno. A po pričevanjih toliko obupa ni bilo nikoli. So se prej uprli. In tu je ključni moment, katerega smo kot družba zamudili.
Kdaj se je v Sloveniji začela okupacija? Kdaj v EU?
Sam nekako mislim, da že v devetdesetih, a je bila dokaj uspešno zatrta, če odmislimo razkroj domovine (SFRJ). Države so se brez večjih (vidnih) obveznosti postavljale na lastne noge.
Vidni del okupacije se je začel ob vstopanju drugorazrednih držav v EU. S posojanjem, za katerega takrat še nismo vedeli (vsaj ne večinsko), da vodi v propad.
Prirejena finančna kriza 2008 je zgolj del finte, na kateri se je pospešil postopek okupacije.
Dokončni potop Slovenije se je po mojem zgodil ob obisku Alenke Bratušek pri Angeli Merkel. Takrat smo podpisali pakt z okupatorjem.
To zdaj je le realizacija tega. Sedanja oblast je že po volji okupatorja in ji vse od izvolitve niti en sam trenutek niti na misel ni prišlo, da bi se uprla.
In kdaj je bil tukaj čas za upor? E, tega pa ne vem. Sam sem se upiral 1990-ega, pa ni nič pomagalo. Sodeloval sem na protestih 2012, tudi nismo kaj dosti dosegli.

Kdaj bi se v Sloveniji morala roditi in začeti delovati OF? Smo že zamudili? Mislim, da gre bolj za vprašanje, kakor za koga: za ene je že prepozno, za bodoče rodove še ne. Kdo se bo torej kako in kdaj uprl za koga.
Ker, sovražnik je znan. Prav tako metode upora.
A najprej je potrebno priti do spoznanja, da civilizirana in mirna rešitev ni več možna. Potem je vse lažje.

Le začeti je potrebno.

SF/SN!
#UPOR
Anar Hija
# 18.10.2016 ob 10:26
@Cervantes

AnarHija prerok.


Ne jaz. Orwell. 1984.
darkwader
# 18.10.2016 ob 08:53
Z vsem se strinjam samo s tem ne da si zaslužimo tako oblast, ne hvala, nisem sado mazo.
darkwader
# 18.10.2016 ob 11:32
@Cervantes

Raje imam na oblasti ti. vrtec kot pa prodane, sociopatske primerke ki delujejo proti celotnemu narodu. Kaj bi pa ti....... pa saj veš do zdaj je dovoljena kritična miselnost, če ali ko bo zavladal korporativizem, je vprašanje če si jo boš lahko privoščil.
Cervantes
# 18.10.2016 ob 09:27
AnarHija prerok.
BepaJoseph
# 18.10.2016 ob 06:08
Še vedno nam je predobro...
slorevolucija
# 17.10.2016 ob 22:35
Se strinjam z večino napisanega, samo na koncu glede Luke Koper bi prej rekel, da je prišlo do spopada dveh interesnih omrežij, kratko pa so seveda spet potegnili nekateri zaposleni.

Sicer pa je res. Dokler čakamo doma in zgolj apatično vzdihujemo ob bedarijah, ki jih počnejo naši veleumni politiki, ne bo nekih bistvenih sprememb. Pametni ljudje bežijo stran od politike, na žalost.
skriti
# 18.10.2016 ob 15:36
Se mi zdi, da nekaj ni jasno: politika je samo vmesni "layer" med ljudstvom in kapitalom, kateri dejansko vlada narodu/svetu! Politika je farsa!
nocoment78
# 18.10.2016 ob 10:00
Balkanski polotok je zibelka revolucij...juzni narodi se ne pustijo teptat predolgo burzoaziji....itak se zgodovina ponavlja le igralci so novi....
cocker
# 19.10.2016 ob 21:32
Če se strinjmo, si zaslužimo oblast kakršno imamo.
Ja torej, če ima vlada vse pod kontrolo, medija, finance in sodstvo, potem lahko dela kar želi, brez nas intudi vaše podpore ne rabi.
Mirlo
# 19.10.2016 ob 01:02
Koga voliti? To sploh ni vprašanje, naučiti se mora zaupati ljudem, pa četudi so v ZL!
Cervantes
# 18.10.2016 ob 09:26
@darkwalker:
Kaj naj potemtakem volimo ZL?
Zoro27
# 19.10.2016 ob 21:31
Bravo Igor!
nikoli
# 24.10.2016 ob 07:30
Administqror je po stari navadi pobrisal vse ki so sio drznili ugovarjati Vidmarju in pokrbel za enoglasno ploskanje.
Vem, da boš pobrisal tudi tole.
Sklonjen
# 19.10.2016 ob 12:09
"Če se strinjamo, si zaslužimo oblast, kakršno imamo"

Saj se ne in to že 70 let!!!
Kazalo