Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 209 glasov Ocenite to novico!
Damir Črnčec
Črnčec označuje prebežnike za "rak", islamska molitev v javnosti je zanj "napad na demokracijo in naše človekove pravice", levičarji pa so "uničevalci". Premier Šarec je dejal, da odslej česa takšnega ne bo smel več izjavljati, pretekle izjave ga ne motijo. Foto: BoBo
Džamija
Črnčec napada številne subjekte, od sindikatov do levičarjev in nevladnih organizacij. A posebno mesto dodeljuje islamu in muslimanom. Džamijo v Ljubljani je tako označil za "katarsko vojašnico", na splošno pa ima do muslimanov zelo odkrita rasistična stališča. Foto: BoBo
       Edina sprejemljiva reakcija na imenovanje rasistov na kakršno koli funkcijo v družbi, še posebej visoko politično, je lahko le kategorično nasprotovanje in temeljito preizpraševanje primernosti kogar koli, ki takšno imenovanje predlaga.       
Marjan Šarec
Premier Šarec je moral že dan po imenovanju Črnčeca na položaj državnega sekretarja njegove pretekle izjave in zapise obsoditi. Kljub rasističnim stališčem mu zaupa na položaju svetovalca za nacionalno varnost. Foto: BoBo

Dodaj v

Kdo vse bo po Šarčevem imenovanju Črnčeca postal grožnja?

Kolumna ob kadrovski potezi Marjana Šarca
16. september 2018 ob 17:06
Ljubljana - MMC RTV SLO

Kako bo "strokovnost" Damirja Črnčeca vplivala na usmeritev vlade Marjana Šarca na varnostnem področju? Bodo ob prebežnikih grožnja in nevarnost, celo "rak", tudi sindikalisti, socialdemokrati, muslimanski državljani in državljanke, nevladne organizacije?

Kako si razložiti odločitev predsednika vlade Marjana Šarca, da med svoje najtesnejše sodelavce imenuje Damirja Črnčeca? Gre za sporočilo Levici, da se z njo ne bo usklajeval glede nacionalne varnosti in migracij? Je to nekakšno sporočilo Janezu Janši, ki je bil pred leti s Črnčecem tesno povezan, ali morda zadovoljevanje NSi-ja, ki z novim državnim sekretarjem v premierjevem kabinetu deli poglede na obrambno-varnostni sistem? Želi Šarec pridobiti naklonjenost bolj sovražno nastrojene desnice ali pa Črnčeca res dojema zgolj kot strokovnjaka?

Vse te špekulacije in še nešteto drugih pa pravzaprav nimajo vrednosti, saj je izhodiščna napaka že v tem, da se išče premierjev motiv za imenovanje takšnega človeka v svoj kabinet. Vprašanje rasizma namreč ni prostor za politična preigravanja. Edina sprejemljiva reakcija na imenovanje rasistov na kakršno koli funkcijo v družbi, še posebej visoko politično, je lahko le kategorično nasprotovanje in temeljito preizpraševanje primernosti kogar koli, ki takšno imenovanje predlaga.

Kje je bil Šarec zadnja leta?
Postavlja se vprašanje, kje je bil Šarec zadnja leta, katere medije je spremljal, s kom se je pogovarjal, kaj je videl okoli sebe. Je opazil porast skrajne desnice tako v Evropi kot Sloveniji? Je na spletu zaznal sovraštvo, ki si ga v nasprotju s slovensko politično skrajno desnico tako odkrito ne bi privoščili niti avstrijski svobodnjaki kot proizvod nekdanjih nacistov ali islamofobna Alternativa za Nemčijo? Je začutil vsesplošno razvrednotenje besed, idej, konceptov, ki ga z instrumentaliziranim in intelektualno skrajno nepoštenim sklicevanjem na svobodo govora izvajajo platforme s podobo medija, v katerih je ravno Črnčec bodisi avtor bodisi gost? Je videl vsaj protipriseljenske shode po Sloveniji, kjer se rasizem s takšno lahkoto obleče v slovensko zastavo in ogrne v lažno skrb za varnost?

Če je zaznal vsaj delček vsega tega, bi proti tem pojavom napovedal boj, ne pa zaposlil človeka, ki prebežnike označuje za "migrantske arabske horde", "rak", "invazijske okupatorje" in "invazijsko drhal". "Okužili so nas z rakom, zasejali so rakaste celice po celotni Evropi. Kaj drugega je to kot uvoz milijonov neizobraženih mladih moških, ki ne spoštujejo ničesar, na čemer temelji naša družba. Moških, v čigar kulturi je, da ne spoštujejo žena. Moških, ki niso navajeni delati," je v Reporterju, ki tovrstnemu rasizmu rad ponudi prostor za objavo, lani zapisal Črnčec, ki zdaj kot državni sekretar uživa premierjevo zaupanje.

Sovraži široko, a najbolj srčno sovraži islam
Širjenja sovraštva Črnčec ni omejil na izbrane "medije". Na družbenem omrežju Twitter je za prebežnike, za katere uporablja izraz "nezakoniti migranti", zapisal, da so "organizirani nasilni kriminalci, s seboj prinašajo neznane viroze, garje in podobne bolezni". Za Amnesty International je zapisal, da gre za "multikulti plačance", Pravno-informacijskemu centru, nevladni organizaciji, ki se ukvarja tudi s pomočjo prosilcem za azil, pa je po njegovih besedah "za začetek potrebno takoj ukiniti vse financiranje iz javnih sredstev". Če je to le za začetek, kdo ve, česa si novi državni sekretar želi v naslednjem koraku. Ukiniti kar nevladne organizacije, morda kaj radikalnejšega?

Prav tako ni omejen domet njegovih fantastičnih poskusov diskvalifikacije. Tako je "levičarje, komuniste, socialiste in socialdemokrate" označil za "uničevalce in nazadnjake", za sindikat vzgoje in izobraževanja pa je zapisal, da izvaja "skrajni džihadizem" kot t. i. Islamska država. A vendarle je pri izključevanju in žalitvah najbolj srčen, ko gre za muslimane in islam. Džamijo v Ljubljani je označil za "katarsko vojašnico", uporablja izraze, kot so "islamizacija" in "arabizacija" Evrope in Slovenije, videoposnetek nekega muslimana, ki (domnevno na Bledu) v tišini moli na ulici ob neki hiši pa je julija letos (le dva meseca pred imenovanjem v Šarčev kabinet) pospremil z zapisom: "Tako se začne napad na demokracijo in naše človekove pravice,... Policija je dolžna ukrepati po uradni dolžnosti, to je motenje, kaljenje javnega reda in miru!"

Šarčevo sporočilo tarčam rasizma, ustavi, zakonom
Rasizem Črnčeca je torej vsem na očeh, zato se postavlja vprašanje, kaj premier Šarec z njegovim imenovanjem sporoča slovenskim državljanom in državljankam, predvsem tistim islamske veroizpovedi. Kako naj desettisoče muslimanov v Sloveniji gleda na vlado, ki jo vodi nekdo, ki z odprtimi rokami sprejme najbolj odkritega islamofoba? Kakšne občutke do vlade naj imajo državljani srbskega rodu, če v kabinetu premierja dela človek, ki pravi, da je "v božičnem času naša Ljubljana videti kot poturčena prestolnica, kjer so glavne zvezde trubači"? Kakšno zaupanje imajo lahko v Šarčevo presojo levo usmerjeno prebivalci, sindikalisti, člani nevladnih organizacij, begunci?

Javno dostopni zapisi Črnčeca, še posebej glede islama, predstavljajo kršitev več členov slovenske ustave. Konkretno 7. člena, ki pravi, da je delovanje verskih skupnosti svobodno, 14. člena, po katerem so v Sloveniji "vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje", 41. člena, ki pravi, da je "izpovedovanje vere in drugih opredelitev v zasebnem in javnem življenju svobodno" ter 63. člena, ki določa, da je "protiustavno vsakršno spodbujanje k narodni, rasni, verski ali drugi neenakopravnosti ter razpihovanje narodnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva in nestrpnosti".

Kljub sramotnemu pomanjkanju tovrstnih pregonov ni odveč pomisliti tudi na 297. člen kazenskega zakonika, po katerem se "javno spodbujanje ali razpihovanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti", ki temelji med drugim na "narodnostni, rasni, verski ali etnični pripadnosti" ter "družbenem položaju, političnem ali drugem prepričanju", kaznuje z zaporom do dveh let, če sta recimo pri tem uporabljena "zmerjanje ali žalitev". Osnovna intelektualna poštenost narekuje priznanje, da za aplikacijo člena na izjave Črnčeca niso potrebne pravne akrobacije. Kakšen učinek bo tako imela Šarčeva odločitev tudi na zaupanje javnosti v vladavino prava?

Posmeh državljanom, ustavi, samemu sebi
Imenovanje Črnčeca na vplivni položaj državnega sekretarja v kabinetu predsednika vlade je torej Šarčev posmeh koalicijskim partnerjem, državljanom in nedržavljanom, ki jih Črnčec napada, ustavi, zakonom, samemu konceptu človekovih pravic, za konec pa se je Šarec posmehoval še sebi. Kako drugače označiti njegov odziv na številne kritike imenovanja, v katerem po zaposlitvi radikalnega nestrpneža zatrdi, da "nestrpnosti ne tolerirajo", nato pa z izjavo, da bo Črnčec, "če bo še izražal takšna stališča, tisti hip odstavljen", še povsem razvrednoti koncept odgovornosti za pretekla dejanja, in to s politično najbolj odgovornega položaja v državi. In kaj si lahko mislimo o Šarčevi presoji, če je moral že dan po imenovanju Črnčeca za svojega svetovalca na javni televiziji izjaviti, da njegove izjave obsoja?

V javnosti se je poleg ostrih kritik Šarčeve odločitve pojavila tudi vzporednica z dejanjem Boruta Pahorja, ki je kot premier leta 2008 v svoj kabinet presenetljivo zaposlil Dimitrija Rupla, s čimer je prav tako povzročil veliko nelagodja v javnosti. Pahor je takrat imenovanje branil s sklicevanjem na Ruplovo "listnico, v kateri so telefonske številke vseh najpomembnejših zunanjih ministrov, predsednikov vlad in predsednikov držav na tem svetu". Kontakte koga pa lahko Šarcu ponudi listnica Črnčeca? Premierja CasaPounda, ministra Pegide, predsednika Generacije identitete?

Boris Vasev, MMC
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
aka29
# 16.09.2018 ob 17:29
No, dajmo vox populi:
+ Podpiram imenovanje Črnčeca
- Nasprotujem imenovanju Črnčeca
Šmorn
# 16.09.2018 ob 17:19
To mi je všeč na RTV, popolna politična nepristranskost in uravnoteženost.
audio
# 16.09.2018 ob 17:23
Dolgo nisem prebral tako nestrpnega članka.
Poldi
# 16.09.2018 ob 17:35
Pristransko napisan članek.
Poldi
# 16.09.2018 ob 17:26
Pristransko spisan članek.
Vijolčni1
# 16.09.2018 ob 17:49
Res sramotno, da so tako enostranski clanki sploh objavljeni na nacionalnem mediju. Predlagam še objavo druge strani
patriot1970
# 16.09.2018 ob 17:48
Želi Šarec pridobiti naklonjenost bolj sovražno nastrojene desnice....

Sem proti ilegalnim migrantom in zlorabi azila! Sem za pomoč beguncem v njihovih izvornih ali sosednjih varnih državah! Predvsem sem pa zato, da se begunci čim prej vrnejo domov.
Zanimivo, o tem da bi se begunci čim prej vrnili domov se sploh nič ne piše!!!?

Hvala RTV SLO,..ker ste me poimenovali za "sovražno nastrojenega desničarja"!
Blackbaerd
# 16.09.2018 ob 17:21
"strokovnost" sovražno nastrojene desnice

Že po tem veš da ne bo niti O od objektivnosti v tej kolumni.
whitwice
# 16.09.2018 ob 17:45
In ze imamo tu prvi napad na nekoga, oziroma edinega, ki so mu blize desna stalisca. Ampak res takoj, z vsemi topovi. Zakaj se ta nas dragi javni portal ne razpise o groznjah Levice slovenskim podjetnikom? Ker so na pravi strani, kaj mislite?

Ce me mislite brisat zahtevam obrazlozitev! Drzim se pravil in jih spostujem. Naj bo za spremebo to obojestransko.
jurerock
# 16.09.2018 ob 17:57
V bližnji prihodnosti pričakujem tudi kolumno s nasprotnim stališčem, da ostane naš javni medij uravnotežen. Ker tole zgoraj ...meji na propagando.
PriKoritnež
# 16.09.2018 ob 17:40
Mi bi rabili še vsaj 9 takih ljudi v vladi.
Vsaj nek resen ded, ne pa ostale mevze.
manrose.
# 16.09.2018 ob 17:59
Ja Boris, zakaj se sprasujes, pojdi do Sarca in naredi intervju. Postavi podvprasanja. Ker drugace je ta tvoj zapis le zgrazanje, ki je pac malo daljse od tvita kogarkoli...

In da ti ponudimo nekaj odgovorov... Lahko bi zacel svoj clanek malo drugace, ne s politicnimi kalkulacijami (ki definitivno tukaj so, in to precej nenaivne), ampak s tem, kaj je pocel Crncec v preteklosti, da je pristal tu. Pri 26ih je vodil kontigent SV na Cipru. Bil je direktor OVS-a, kasneje pa se SOVE. Bil je svetovalec na MORS-u, pa svetovalec nacelniku GS SV. Vse to je bil, pri desnih in pri levih. Ima tudi doktorat in akademske clanke s podrocja obvescevalna dejavnosti. Ja, definitivno je strokovnjak na svojem podrocju in to dober. Tu mu tezko karkoli oporekamo. Z vsemi temi izkusnjami in znanjem je verjetno eden redkih, ki bi znal organizirati obvescevalne sluzbe, da bi spet postale ucinkovite. Clovek ve, na kaj se osredotocati pri migracijah, kako se osredotocati, kako orgnaizirati kadre in delovanje, na kaj biti pozoren, kako delovati (tudi humanitarno), kako spremljati migracije itd. Ker je relativno mlad in je predaval tudi v ZDA, ima nekoliko bolj moderen pogled na te stvari in ni 'stara sola'. Morda je zaradi tega tudi nekoliko bolj drzen in proaktiven, kar nase sluzbe rabijo.

Je pa Crncec odkrito desen - to kar je Boris spoznal v svojem clanku. Morda celo skrajno desen, ampak fora je v tem, da tega niti ne skriva. Sarec je tocno vedel, kaksna stalisca ima Crncec, mu ob ponudbi sluzbe dejal, da naj ji zadrzi zase, ker jih on kot premier ne deli z njim, Crnce pa je dovolj inteligenten, da je to razumel. Da so to osebna stalisca posameznika. Tudi ZDA so po drugi svetovni vojni rekrutirale agente nekdaj sovraznih sluzb (ob zelo jasnih pogojih neizrazanja osebnih stalisc) zaradi poznavanja stroke in izkusenj. Po drugi strani pa obvescevalna dejavnost ni ravno za vsakogar, se najmanj za nekoga, ki bi rad liberaliziral vse in naredil vse transparentno (in s tem negiral poslanstvo teh sluzb). Morda je narava dela v teh sluzbah nekoliko manj kompatibilna s posamezniki, ki se zavzemajo za liberalizacijo vseh pogledov, saj so nekatere metode dela obvescevalnih sluzb tajne in jih tezko izvajas z ljudmi, ki menijo, da mora biti vse javno. Paradoks.

Torej! Kar je naredil Sarec, je genialno: utisal je ta skrajna osebna prepricanja Crnceca (ki roko na srce niso niti koristna za Crnceca, saj dokler je Jansa na sceni, bo tezko pridobil koga izmed njegovih vernikov), s tem nekoliko popravil kulturo izrazanja o migrantih na twitterju, po vrhu pa je dobil odlicnega strokovnjaka za obvescevalno dejavnost. In to vse brez dodatnih politicnih kalkulacij, ki jih omenja Boris. Ne le, da bi morali Sarecu cestitati, ampak se bi morali njegovi politicni genialnosti klanjati.
barezi
# 16.09.2018 ob 17:58
Črnčec je edina strokovna oseba v celi vladi.
Applecore
# 16.09.2018 ob 17:40
Gospod Vasev tako prepričano poudarja, da gre za kršitev ustave in zakonov. Sam pa sem prepričan, da tega ne bi rekel niti velik del pravne stroke, pač pa so to zgolj politični argumenti v stilu Levice ( zelo podobno deluje tudi SDS) v parlamentu: na veliko zatrjujejo kršitve ustave. Sicer je to za novinarja legitimno, a težko bo dobil kakšnega resnega pravnika, ki bi to potrdil.
Afterburner
# 16.09.2018 ob 18:01
Prosim, če mi kdo obrazloži, kaj konkretno ne drži v trditvah, ki jih je izrekel Damir Črnčec.
Sodeč po temu, kaj se dogaja pri nas in v svetu, drži vse, kar je izrekel Damir Črnčec. Le slep človek tega ne vidi, nekateri pa tiščite glavo v pesek kot noj in nočete videti realnega stanja, ki je vse prej, kot postlano z rožicami. In še kako prav je, da nekateri na to opozarjajo. Mainstream mediji pa v glavnem molčijo o tovrstnih problemih. Le zakaj? Česa se bojijo?
Ljudje imamo namreč vso pravico izvedeti o vsem, kar se dogaja doma in po svetu. Tudi, če je resnica še tako grozljiva. Mediji pa ste nam dolžni o tem objektivno in nepristransko poročati. To je vaša dolžnost in zato vas plačujemo.
drg
# 16.09.2018 ob 17:48
Prva resnično vrhunska poteza Marjana Šarca. Bravo!
zamudnik
# 16.09.2018 ob 18:21
Take napade besnila je prav zabavno brati.
Resni_falot
# 16.09.2018 ob 17:59
Ta clanek je stratesko zamenjal tistega o guvernerju BS in hkrati se napadel Crnceca. Nic novega na RTV.
TineB
# 16.09.2018 ob 17:50
#histerija
Ni_Nicka
# 16.09.2018 ob 18:01
Mi nimamo nobenega zagotovila, da se prebežniški naval ne bo ponovil! Nobenega!
SMERŠ
# 16.09.2018 ob 18:08
100000% podpiram Črnčeca. Končno nekdo ki si upa povedat resnico
vnk
# 16.09.2018 ob 18:02
Rasizem Črnčeca je torej vsem na očeh, zato se postavlja vprašanje, kaj premier Šarec z njegovim imenovanjem sporoča slovenskim državljanom in državljankam, predvsem tistim islamske veroizpovedi.

No, roko na srce, večino muslimanov pri nas je Bosancev, tako da tule težko govorimo o nekem rasizmu, hkrati pa velja izpostaviti, da je Slovenija nastala kot želja slovenskega naroda po svoji lastni državi. Torej islam nikoli ni bil del slovenske identitete (kaj češ, turški vpadi niso obrodili sadov, tako kot tudi ne nemška okupacija, smo trpežni), gre za vnos bosanskih priseljencev, katerim je ekonomsko ugodneje imeti slovensko državljanstvo. Kultura verovanja v Sloveniji je katoliška, torej cerkve in ne džamije, kot ateist pač gledam na vero izključno kot neko kulturno značilnost in pri nas je katoliška. Če vztrajaš pri vrednotah islama potem pač zavračaš slovensko kulturo verovanja v boga. Noben Bosancem ne odreka njihove vere ali narodnosti, saj imajo svojo domovino, če pa želijo postati Slovenci, sem pa odprt za dialog.

Javno dostopni zapisi Črnčeca, še posebej glede islama, predstavljajo kršitev več členov slovenske ustave.

Vaši javno dostopni zapisi pa postavljajo pod vprašaj poklicna merila in etiko javnega zavoda RTV Slovenije, torej morda bi bilo bolje, da najprej sami pri sebi počistite zadeve, preden se lotevate drugih. Ali pač za vas veljajo drugačni standardi na twitterju kot za gospoda Črnčeca?

Kakšen učinek bo tako imela Šarčeva odločitev tudi na zaupanje javnosti v vladavino prava?

Enako se vprašamo, kakšen učinek bo imela vaša kolumna na zaupanje javnosti v kredibilnost javnega medija RTV Slovenije? Ampak verjetno v vsej svoji ideološki vnemi tega ne vidite, ker pač ste bojevnik za pravičnost.

Pravno-informacijskemu centru, nevladni organizaciji, ki se ukvarja tudi s pomočjo prosilcem za azil, pa je po njegovih besedah "za začetek potrebno takoj ukiniti vse financiranje iz javnih sredstev".

Delo: Več tujcev, ki so se znašli v policijskem postopku zaradi nezakonitega prehajanja meje, trdi, da so navodila, kaj naj storijo, da bodo lahko nadaljevali pot v druge evropske države, in telefonsko številko, na katero naj pokličejo, dobili od slovenskih nevladnih organizacij v Veliki Kladuši.

Nekateri trdijo, da so številke, kam naj kličejo, in pojasnila, kako naj ravnajo, dobili od predstavnikov nevladnih organizacij, tudi od ljudi, ki so se predstavljali, da so iz PIC.


Ostalim bralcem ponujam kontekst.
Afterburner
# 16.09.2018 ob 18:27
@David.rtvslo
Kam smo prišli. Politika tolerance in sprejemanja ljudi drugačnih ver je označena za ekstremno levičarsko.


Nimam težav z ljudmi drugih ras, veroizpovedi in nacionalne pripadnosti, če izpolnjujejo nekaj pogojev, po vstopu v našo državo in naše kulturno območje. Ti pogoji pa so asimilacija in uspešna integracija v našo družbo. Kdor to zmore, je z moje strani dobrodošel, ostali pa ne, ki tega ne zmorejo ali se nočejo prilagodit načinu življenja v našem kulturnem območju in bi celo radi, da se mi prilagodimo njim. Tako pač to ne gre. Nikjer na svetu.
kaos
# 16.09.2018 ob 17:24
Saj, ljudje so različno misleči. Kar se danes zdi v redu, bo jutri morda zmotno oziroma obratno. Poglejte samo belo olje, svinjsko mast in maslo. Včeraj tako, danes drugače. Nihče nima vseh odgovorov. Vsi se motimo, tudi mediji. Pa se mi zdi da slednji še najbolj, ker vedno servilno spremljajo trende in pretenzije vladajoče politike.
marjan cerar
# 16.09.2018 ob 18:04
Evo medijska gonja...najdaljša roka zakona-mediji.
Po ustavi naj bi imelo v Sloveniji oblast ljudstvo, ne ni tako.
Brez problema, lahko zamenjamo besedo ljudstvo z besedo mediji.
Pa hitro me brišite...da ne bo kdo vidu.
patriot44x2
# 16.09.2018 ob 19:43
Edina grožnja so nevladniki ki švercajo ljudi v državo pa se jih sosno be preganja in ne zapre. Za vse ki se pa be strinjajo imajo oznake in bi jih radibutišali. To je totalitarnist ne pa nevladna organizacija. Soroševi hlapci kot ta vlada.
FDVjevec
# 16.09.2018 ob 19:30
Đizs, tako slabe kolumne na MMC še nisem prebral. Glede na to, kdo je pisec, ni to nič čudnega
Repec
# 16.09.2018 ob 19:34
Mar naj nebi novinarji (sploh na nacionalki, ki se plača z obveznimi prispevki) bili politično neopredeljeni?
Doge
# 16.09.2018 ob 18:54
Preveč pristranski članek. Vsaka zgodba ima dve plati.
GoodFella
# 16.09.2018 ob 18:44
To hajko sedaj producirajo nekakšni mirovni inštituti in njegovi derivati, ki hočejo vzbuditi vtis, da je nad Črnčecevim imenovanjem ogorčena celotna slovenska civilna družba. Pa ni. Gre le za manjšino, ki nekoliko glasno bevska. Če se Vezjak, Repovž in podobni kalibri z nečim ne strinjajo, še to ne pomeni, da je njihovo mnenje splošno relevantno, kaj šele sprejeto. Mi je všeč ta Šarčeva poteza, plus zanj!
k500
# 16.09.2018 ob 19:49
vem, da je Črnčec strokovnjak na svojem področju, zato je dobra izbira za državnega sekretarja za nacionalno varnost.
strinjam se, da je potrebno ukiniti vsa financiranja NVO organizacijam.

begunci tudi ne prihajajo v slovenijo, ker Slovenija ne meji na nobeno državo v kateri divja vojna. ti kateri prihajajo ilegalno preko državne meje so ilegalni migranti, katere je potrebno sankcionirati in nato vrniti čez mejo preko katere so prišli ilegalno v Slovenijo.

ilegalni prehod meje je kaznivo dejanje!

Kakšen učinek bo tako imela Šarčeva odločitev tudi na zaupanje javnosti v vladavino pravaa?

100% pozitiven učinek bo imela ta odločitev premierja.

po tej kolumni sodeč, je to imenovanje zelo prizadelo skrajne levičarje, kar nekako se ne morejo se sprijazniti s to odločitvijo premierja.

jaz pa pravim, da se premier zaveda občutljivosti varnostnega področja, zato je tudi imenoval na to mesto pravega strokovnjaka za to področje.

varnost je danes občutljiva tema, če ne bi bila, bi na to mesto lahko prišel tudi kakšen strokovnjak levice. samo kako, če skrajni levičarji nočejo sprejeti nobene odgovornosti, kritizirajo pa izjemno radi vse povprek.
patriot1970
# 16.09.2018 ob 18:30
audio
# 16.09.2018 ob 17:23
Dolgo nisem prebral tako nestrpnega članka.


No,..danes sem dobil še eno potrditev, da sem po kriterijih RTV SLO pripadnik sovražno nastrojene desnice,..saj sem proti ilegalnim migracijam.

Res mi je dovolj!
Vaše podle propagande ne nameravam več finančno podpirati!
Adebisi
# 16.09.2018 ob 17:48
Pustimo mu čas, naj se dokaže. Saj imajo vsi novi obrazi priložnost, mar ne?

Četudi deluje pristranski, je to za NAS (ne ostale, najprej MI) najverjetneje najbolje.
AlBundy
# 16.09.2018 ob 19:57
Ko nekateri domoljubje začnejo enačiti z rasizmom in ksenofobijo, potem se zaveš, da je imel OECD kar prav, ko nas je označil za državo pretežno funkcionalno nepismenih ljudi ...
brain2k
# 16.09.2018 ob 19:50
Podpiram Črnčeca, tako kot 90% zavednih slovencev !
FDVjevec
# 16.09.2018 ob 19:33
Kaj, ko bi objavili še kolumno, ki ne izraža samo pogledov skrajnežev z leve strani?
Monopattern
# 16.09.2018 ob 18:28
na splošno pa ima do muslimanov zelo odkrita rasistična stališča
Kako imaš lahko do pripadnikov religije rasistična stališča?? Rasa ni enako kot verska pripadnost. Recimo, da oseba ki je odrasla v muslimanski družini se preobrne in sovraži islam, a je potem takšna oseba rasist do lastne družine?
pace
# 16.09.2018 ob 20:20
@Ples
"Resno, Šarec, kaj nam sporočaš z njegovim imenovanjem?"

Morda pa to, da ne želi, da bi pod njegovim mandatom prišlo tudi v Sloveniji do napadov z noži na pešce po ulicah, po trgovskih centrih, do požiganj in ostalega hudega nad ljudmi, posiljenih deklet, žensk in celo stark, kot to beremo o dogajanjih v Nemčiji, Belgiji, Švedski.
Nisem gotova, upam pa, da Šarec ne želi v Sloveniji česa takšnega. To, da niso vsi, ki prodirajo preko meja evropskih držav kriminalci, nič ne pomaga, če se vsem, brez vsake kontrole in omejitev omogoča proste nastanitve. Nobena vlada nima pravice žrtvovati lastne domovine, njenih ljudi in njihovih življenj in jih ne varovati.
NOPCBS
# 16.09.2018 ob 19:16
ce je RTVSLO nepristranska, kot bi morala biti, saj jo prisilno placujemo vsi

bi morala imeti ta kolumna za ustvarjanje javnega mnenja tudi kolumno, z nasprotnim mnenjem

zakaj imamo varuhinjo pravic gledalcev??
Yanez
# 16.09.2018 ob 18:55
Več kot očitno je, da je situacija glede migrantov veliko bolj resna, kot so nam politika in mediji pripravljeni priznati. Tudi ali pa predvsem zato je Šarec potegnil to potezo, ki ni bila enostavna, in si s tem posledično nakopal gnev levice in Levice. Če ne bi bila situacija skrajno resna, tega gotovo ne bi naredil, ker bo še imel zaradi tega velike probleme s 'strici'.
Glede kolumne pa nimam besed. Na srečo so tako skrajno leva stališča, kot jih piše Vasev, pri veliki večini Slovencev nesprejemljiva.
Seveda pa bo zgodovina pokazala, kdo ima prav. Tudi komunizmu je zgodovina skoraj po celem svetu že izrekla sodbo. Le Venezuelci, Kubanci in Severni Korejci se še malce upirajo, da o Mescu in Kordišu ne zgubljam besed...
Mimobeznik
# 16.09.2018 ob 17:48
Podobne stvari, kot v zahodni Evropi.
vrtojb56
# 16.09.2018 ob 22:10
Tip po mojem okusu. Zdi se povsem primeren kandidat za to pozicijo. Še posebej v odnosu do nevladnih organizacij. Bravo Šarec, le tako naprej.
Murko
# 16.09.2018 ob 19:27
Pristransko napisan članek, ki favorizira marginalne skupine.
penzl
# 16.09.2018 ob 18:36
Pri Borisu ni razlike med člankom in kolumno. On dejstva zelo rad začini s svojim splošno znanim ideološkim prepričanjem.
gggg
# 16.09.2018 ob 19:08
Domoljubje je vedno na prvem mestu. Brez njega ni države!
Mazni
# 16.09.2018 ob 19:08
Ljudje, ki pridejo k nam ilegalno iz tretjih držav so ilegalni migranti. To ni rasistično,ampak pravno dejstvo. Vasev pač rad uporablja čustveno obarvan izraz prebežniki. Mladi moški, ki pridejo k nam iz Afganistana, Pakistana, Iraka, Bangladeša, Kosova, Irana, Maroka, Alžirije itd. ilegalno, niso drugega kot ilegalni ekonomski migranti. Tudi če bi jih recimo resnično preganjali v teh državah zaradi različnih vzrokov, a ni potem egoistično od njih, da pustijo svoje družine tam, sami pa odidejo v svet?
jackm8
# 16.09.2018 ob 19:17
Uh, tale pa ima par okostnjakov v omari. Tako pristranskega in dejansko sovražno nastrojenega članka pod okriljem rtvja, še nisem bral.
Fetisov
# 16.09.2018 ob 19:15
Sicer se bolj nagibam na levo, ampak mislim, da Serpentinšek tu ni naredil nobene napake. Mejo je enostavno treba zaščitit in "begunci" so varnostno vprašanje. Brez sovražnega govora ima Črnčec tu stališča, ki so mi bližja kot tista od zblojenega Hanžka. Meja je svetinja, če kdo še ni dojel in najprej je treba zaščitii svoje.
vnk
# 16.09.2018 ob 18:36
Kam smo prišli. Politika tolerance in sprejemanja ljudi drugačnih ver je označena za ekstremno levičarsko.

Odvisno kako daleč greš, kar danes leva politična opcija počne, je zame ekstrem. Jaz sem za spoštovanje muslimanov v njihovih domovinah in premostitev razlik, da se medsebojno spoštujemo, čeprav se v nekaterih točkah ne strinjamo. A hkrati sem zato, da se pač od priseljencev zahteva asimilacija v našo kulturo.

Če bi imeli ženske kvote, dajmo še kvote slovenskih imen in priimkov? Aja, smešno, en predlog je OK, pri drugem bi pa eni znoreli. Verouk v šolah ni kul, učenje o multikulturi pa malica brez svinjine, to pa ni problematično. Levica ima čedalje več protislovij, čedalje bolj sili v ekstremna stališča, ne zaveda pa se, da to sproži odziv na desnem političnem polu.

Zakaj pa ni bilo džamije v času opevane Jugoslavije? Pa malic brez svinjine in halal piščančjih izdelkov?
pangro
# 16.09.2018 ob 21:57
Lejte folk eno posilstvo, ena vožnja s kombijam, en napad z nožem bo desnico katapultiral v višave sej to se zavedamo ane?
Kazalo