Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 22 glasov Ocenite to novico!
Poškodovani igralci, Jose Mourinho
Jose Mourinho se je zmage veselil tudi s četo poškodovanih igralcev. Foto: Reuters
Jose Mourinho
Jose Mourinho v finalih evropskih pokalov ne pozna porazov. Zdaj ima štiri lovorike, eno več je osvojil le Giovanni Trapattoni. Foto: Reuters
Nogometaši Ajaxa
Prihodnost Ajaxa je svetla, a gotovo ga spet čakajo kadrovske spremembe. Foto: Reuters
Manchester
Po finalu je mestni rival Manchester City objavil tvit s podobo, ki je požela precej simpatij in je spomnila na nedavni teroristični napad v mestu. Foto: Twitter

Mourinho raje kuje lovorike kot pa pesniške stihe

Kolumna Slavka Jeriča (166)
25. maj 2017 ob 09:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Jose Mourinho je s prvo sezono na klopi Manchester Uniteda spet potrdil znano dejstvo, da je predvsem pragmatik. Pragmatik, ki prinaša lovorike.

Rdeči vragi so v finalu Evropske lige brez večjih naporov premagali Ajax (2:0) in v svoje vitrine postavili še zadnjo veliko lovoriko, ki jim je manjkala. Pogled na statistiko namiguje na premoč nizozemske kovnice talentov (posest od 69- do 31-odstotna, vsi streli 17—7, koti 5—2), a kako jalovi so bili ti streli, pove statistika udarcev v okvir vrat (4—3 za rdeče vrage, pri čemer je Ajax dva strela iz obupa sprožil popolnoma ob koncu tekme).

"V nogometu je veliko pesnikov, a pesniki ne osvajajo veliko lovorik. Vedeli smo, v katerih elementih igre je Ajax boljši in v katerih smo boljši mi. Naša naloga je bila omrtviti njihove prednosti in izkoristiti slabosti. To smo delali od prve minute in popolnoma zasluženo osvojili lovoriko," je svojo filozofijo razgrnil Mourinho.

S tem gotovo ni osvojil srca ljubiteljev napadalne in gledljive igre, gotovo pa je osvojil srca tistih, ki stiskajo pesti za njegove klube in predvsem njihove lastnike.

Še bolj kot zadnji kos sestavljanke lovorik je za United pomembno dejstvo, da si je z zadnjim uspehom zagotovil Ligo prvakov. Zmaga v Evropski ligi prinaša igranje v kvalifikacijah. Neposredno mesto v Ligi prvakov pripada branilcu naslova, ker pa sta si tako Juventus kot Real naslednjo Ligo prvakov zagotovila prek domačega prvenstva, je avtomatično vabilo za glavni del Lige prvakov prešlo na United. Čeprav je ta prvenstvo končal le na šestem mestu, ima enako nagrado, kot bi bil v prvenstvu drugi ali tretji (le da ima še evropsko lovoriko).

Mourinho je prvo sezono končal z zelo dobro oceno, a ne gre spregledati precejšnje nemoči v prvenstvu, kjer je škripalo predvsem v napadu. Rdeči vragi pod vodstvom Alexa Fergusona Premier League niso nikoli končali nižje od tretjega mesta. Po njegovem slovesu še nobenemu nasledniku ladje ni uspelo zasidrati med najboljše tri. To je brez dvoma naslednji cilj Portugalca, ki je v vsakem klubu, kjer je zdržal vsaj dve leti (Porto, Chelsea 1, Inter, Real, Chelsea 2), v svoji drugi sezoni tudi osvojil naslov državnega prvaka. Vstopnica za evropsko elito prinaša tudi precej močnejše karte pri dejavnosti na poletni tržnici, kjer se obetajo novi rekordni prestopi.

United in Ajax spadata med velikane evropskega nogometa, a med njima je ogromno razlik, za katere ni treba uporabljati lupe. Pridni statistiki so se pred finalom igrali z analizo denarja, 20-kratni angleški prvaki so samo v zadnjih treh sezonah za okrepitve porabili 455 milijonov funtov, na drugi strani je klub iz Amsterdama od leta 1945 za vse okrepitve odštel vsega 379 milijonov funtov. Sinovi bogov po tradiciji stavijo na mladost in hitro igro. Spomnimo se le zadnje zmage v Ligi prvakov, kjer so pred 22 leti blesteli mladi Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edwin van der Sar ..., med zelo zrelimi je bil le Frank Rijkaard.

Prekletstvo te filozofije in finančnih okvirov je v tem, da ne more dolgo obdržati ekipe, številni talenti se tako hitro razbežijo po bogatejši Evropi. Varovanci Petra Bosza so skozi sezono navduševali, a na dveh frontah končali na drugem mestu (v prvenstvu so za eno točki zaostali za Feyenoordom). Na velikem odru so pomembne tudi izkušnje in te so Ajaxu letos nekajkrat zmanjkale sploh v gosteh, saj so v Evropski ligi na tujem terenu zmagali le v prvem krogu skupinskega dela, nato so se reševali predvsem po zaslugi dobrih predstav v svoji Areni. Izkušnje prinašajo mirnost, če temu dodamo še Mourinhovo taktiko, je uspeh blizu.

Statistika: Mourinhovih 14 finalov (brez superpokalov)

DatumTekmovanjeTekmaIzkupiček
21. 5. 2003Pokal UEFAPorto - Celtic 3:2 (podaljšek)1-0
15. 6. 2003Portugalski pokalPorto - Uniao de Leiria 1:02-0
16. 5. 2004Portugalski pokalBenfica - Porto 2:1 (podaljšek)2-1
26. 5. 2004Liga prvakovPorto - Monaco 3:03-1
27. 2. 2005Ligaški pokalChelsea - Liverpool 3:2 (podaljšek)4-1
25. 2. 2007Ligaški pokalChelsea - Arsenal 2:15-1
19. 5. 2007FA-pokalChelsea - Manchester Utd 1:0 (podaljšek)6-1
5. 5. 2010Italijanski pokalInter - Roma 1:07-1
22. 5. 2010Liga prvakovInter - Bayern 2:08-1
20. 4. 2011Španski pokalReal Madrid - Barcelona 1:0 (podaljšek)9-1
17. 5. 2013Španski pokalAtletico Madrid - Real Madrid 2:1 (podaljšek)9-2
1. 3. 2015Ligaški pokalChelsea - Tottenham 2:010-2
26. 2. 2017Ligaški pokalManchester Utd - Southampton 3:211-2
24. 5. 2017Evropska ligaManchester Utd - Ajax 2:012-2


VIDEO
Manchester United do manjkajočega pokala
Slavko Jerič, MMC
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
Na pou Slovenc
# 25.05.2017 ob 09:30
Igralci manchesterja kot da so prisli direkt iz misije v afganistanu, pol ekipe na berglah :)
renti
# 25.05.2017 ob 09:47
Abndbn
Koliko so vredne? Vprašaj navijače Arsenala, Livepoola, ManC, Totenhama koliko so vredne lovorike. Ali pa vprašaj, koliko zadovoljstva je navijačem Arsenala prineslo vsakoletni izpa v osmini finala ali pa da so tretji v prvenstvu. Se grem staviti, da dajo leto lige prvakov za 3 lovorike v eni sezoni. Ali pa navijače Liverpoola. Da o ManC sploh ne govorimo. Ali pa Totenhamu. Ekipa ki je pač dobra, da je lahko 2 v prvenstvu.
Če je za vas uspeh biti četrti pa igrati "lep" (kaj je lepo, bi se dalo debatirati) potem ste čudni navijači. Navijači se čez leta spomnijo lovorik, ne pa 2-5 mest
ButnSkala
# 25.05.2017 ob 13:10
Mourinho lahko osvoji 100 lovorik pa se bojo se vedno nasli ljudje polni prezira ... Dejstvo pa je, da uspehi enega posameznika, ustvarjajo "sovrastvo" nasprotujocih.

Ne glede na vse je Mourinho leto 16/17 zakljucil bolj uspesno kot Guardiola, Wenger, Klopp in Pochettino. Guardiola je tudi najvec zapravil - pa se zmeraj ostal brez cesarkloli. Zakaj se ne pogovarjamo o teh "uspehih" ?

Osebno, Pochettino in Klopp zadovoljiva glede na kader (predvsem liverpoolov) - poraz pa Guardiola in Wenger. Na celi crti. To da ti en palcek kot je Leicester zabije 4 gole (od tega 3 v 20 minutah) - zalost.

Bomo pa naslednje leto dobili se nove "odgovore" na vedno perece vprasanja. Kdo je res trener, ki je precenjen in kdo je trener, ki osvaja lovorike ne glede na klub, ki ga imas na voljo :)
zmiki
# 25.05.2017 ob 09:22
20-kratni angleški prvaki so samo v zadnjih treh sezonah za okrepitve porabili 455 milijonov funtov,

... vse to zato, da igraš bunker, kot da si Sp. Duplek.
jacknicholson
# 25.05.2017 ob 11:09
@Glas_razuma

Se pa strinjam z napisanim @Glas_razuma. 6 mesto na lestvici je ob vsem pompu pred sezono pač veliko razočaranje. Celotna sezona je pa za United uspešna, tri lovorike in vozovnica za ligo prvakov. Boljšo sezono je imel v Angliji le Chelsea. Seveda pa črno luč na vse skupaj daje stanje na lestvici, ki ga bo moral Mourinho pač popraviti in ne le govoriti o utrujenosti.
man_utd
# 25.05.2017 ob 11:33
Kak ste smešni z enimi komentarji glede igre, koliko so zapravili itd... Kaj Barca, Real, PSG, City, Liverpool, Arsenal, Bayern, Inter.... a ostali pa nič ne zapravljajo, pa vsi igrajo atomski nogomet?

Klubi so se pač morali prilagoditi zapravljanju klubov, ki so se začeli pojavljati 15 let nazaj. Že res, da je tudi United takrat kupoval drage igralce (Veron, Ferdinand), toda to je bilo na 2-3 lete. Žal teh časov ni več, pa ne zaradi Uniteda, pri katerem smo tako vedeli, da ko SAF gre bo pač potreben čas in denar da se ekipa spet sestavi.

Plus tega, United zaenkrat posluje odlično, ima največjo globalno bazo navijačev, in mu vsako leto ostane cca. 150 milijonov denarja za nakupe. Ni v odzadju nobenega šejka ali banke ki bi to financiral... Dolg? ja ima ga in to precej velikega, ki pa ni posledica poslovanja, ampak lastnikov. Dolg pa imajo tako ali tako vsi veliki klubi, tako da ne morete spet United izpostavljat.

Kar se tiče Mourinha in igre, pa smo tudi vsi vedeli, da nebo atomski nogomet, toda 3 lovorike v prvi sezoni + liga prvakov so uspeh ne glede na igro. To pa je zaenkrat bolj pomembno. Poglejmo liverpool v finalu Evropske lige dve leti nazaj... igrali lepo ampak izgubili...

Tudi meni ni všeč, da United zapravlja, ampak če nebodo pač tudi nebo uspehov (predvsem kratkoročnih), saj so pritiski preveliki, da bi se ekipa sestavljala nekaj let. Edini tak primer je Juve, ki pa mu gre na roko tako rekoč propad Milanskih klubov v zadnjih letih. Plus tega, če imaš, zakaj nebi smel zapraviti? Če imam jaz denar in kupil avto, zakaj si ga nebi smel? Tipično slovensko ljubosumje spet na prvi plan udarja ;)

GGMU! ;)
jacknicholson
# 25.05.2017 ob 11:06
Danes vidim tukaj le veliko "voušije". United je igral bolj defenzivno, a daleč od bunkerja. Ne vem zakaj bi si Ajax zaslušil naslov, če si niso ustvarili niti ene resne priložnosti, medtem, ko jih je imel United več. Finale je bilo pač takšno kot ponavadi finala so - dolgočasno. Vsaka ekipa hoče le zmagati.
Tudi, če pogledamo "heat map" od Ajaxove ekipe lahko vidimo, da so večino časa žogo podajali med branilci in vratarjem.
Res, da je United v zadnjih letih zapravil goro denarja, a je še več zapravil City, pa bodo oni imeli parado za trerje mesto v ligi?
MrSepia
# 25.05.2017 ob 09:25
V resnici je zgolj parkiral avtobus. V ekipo so samo v zadnjih nekaj letih zmetali pol milijarde evrov, zato da so v PL posmeh in na 6. mestu, v finalu drugorazrednega tekmovanja kot je Liga Europa pa igrajo bunker proti Ajaxovim golobradcem.

Ravno zato ne bom nikoli simpatiziral z njim oziroma njegovimi ekipami. Brez denarja ni še nikjer ničesar naredil, povsod se je skregal in povsod je igral negledljiv nogomet.
yamunamaria
# 25.05.2017 ob 10:46
verjetno bo Žoze v trenerski karjeri osvojil največ lovorik in postal najuspešnejši nogometni trener vseh časov
kunta kinte
# 25.05.2017 ob 10:26
United je v eni,gnili,sezoni osvojil več kot liverpool,arsenal,totenham skupaj v zadnjih 10 letih,hahahaha
baabu
# 25.05.2017 ob 09:46
kripl team na prvi sliki :D
Deschamps
# 25.05.2017 ob 11:52
@Glas razuma

Saj ti veš, da lani Liverpool ni osvojil lovorike ane?
zugec
# 25.05.2017 ob 09:52
Mourinho je naredil tisto, kar je moral narediti v tej evropski ligi, kjer se je srečaj z drugorazrednimi ekipami, ob tem pa je nogometni svet (predvsem tiste nevtralne ljubitelje nogometa), ponovno zelo razočaral z zaspanimi in neatraktivnimi predstavami svoje ekipe, ki je, ironično, ena dražjih na svetu. Če je bil včasih s svojim pragmatizmom neke vrste hit, je šel nogomet v zadnjih letih naprej, dosega se več zadetkov, ljudje hočemo več, noben mu ne bi zameril takih predstav z denimo Bournemouthom, nasprotno, nosili bi ga po rokah, če si trener Uniteda pa moraš dati ljudem tudi malo nogometa, sploh če igraš z ekipami, ki nimajo petino tvojega proračuna.
renti
# 25.05.2017 ob 09:32
Najbolj zanimivo je da lahko ManU v eni sezoni osvoji več lovorik Kot jih je arsenal v zadnjih 10 letih, ali pa Totenham, ManC in Liverpool. Pa se nekateri nekaj smejejo 6 mestu? lovorike je osvojil, še 2 lahko. Mislim, da se mu lahko Guardiola pokloni. Kaj je on letos naredil? Ali pa Klopp? Da o Wengerju in njegovih uspehih (hahahahah važno da je med 2-4 mestom) sploh ne govorimo. Vsi razen Conteja se lahko poklonijo Jožetu, Pa še Conte lahko da Jožetu za pivo ker ima ekipo, katero je Jožek sestavil
Rui
# 25.05.2017 ob 15:42
Dejte enkrat prosim ločiti športni del in tisti osebni del človeka. Dostikrat ko nekdo piše kritike trenerja enostavno vidiš, da mu pač ni karakterno všeč potem in potem posledično tepta vse in celo dvomi o kvaliteti, itd.

Čar in lepota nogometa in vsega povezanega je ravno v različnih metodah, načinu razmišljanja, pristopu, dojemanju igre, filozofiji, itd......ki te lahko pripeljejo do cilja (beri naslovov). Umetnost pa je da je lahko vsaka prava oz. vsaka narobe, odvisna od toliko dejavnikov....

Nekdo lahko napiše, da je Jose aroganten, domišljav, da mu ni všeč način komunikacije.....
Če pa se nekdo spušča v strokovnost in mu očita nestrokoven, slab, da ne zna, nima pojma, da igra to in ono, itd - s takim lahko kar zaključimo in se takih komentrajev ne splača brati.....

Še enkrat ločimo strokovnost (športno plat, uspehe) in osebnost.....
yamunamaria
# 25.05.2017 ob 10:41
The Special One!
Žoze je edini trener, ki je z autsajderji osvojil čempijons lig...
Legenda
celtic1888
# 25.05.2017 ob 10:00
Nogomet Uniteda zaenkrat ni gledljiv, to je dejstvo. Drugo dejstvo je, da je nogomet taktična igra, tretje pa da v nogometu štejejo lovorike.
renti
# 25.05.2017 ob 09:57
zugec

Narobno razmišljanje. Če si trener ManU, ManC, Liverpoola, Chelsea, Bayerja, Rala, Barcelona, Juventusa, Milana, Interja, PSG, Atletica,..... moraš klubu in navijačem dati lovorike. To je edino kar šteje. Koga briga če so Glasgow Rangers v sezoni 1966/1967 igrali prelep napadalen nogomet s cca. 5 goli na srečanje če so pa nogometaši Celica osvojili ligo prvakov. Koga se spomnimo?
ButnSkala
# 25.05.2017 ob 16:14
Bravo Rui - se so "trezni" ljudje na tem svetu :) +++
škamp
# 25.05.2017 ob 11:02
Muri ima že 4 osvojene EU pokale in je drugi na lestvici!
je še edini aktiven trener, ki lahko med prvo trojko in čisto možno je, da bo kmalu prevzel 1. mesto.
smeško 562
# 25.05.2017 ob 10:01
Ravno zato ne bom nikoli simpatiziral z njim oziroma njegovimi ekipami. Brez denarja ni še nikjer ničesar naredil, povsod se je skregal in povsod je igral negledljiv nogomet.

aja? v Portu je imel ogromno denarja?
Jurčič
# 25.05.2017 ob 09:45
se pravi, da bi bilo boljše, da v teh ligah in pokalih sploh ne bi igral? da bi namerno izgubil prvi krog, ker so bedni pokali in se raje posvetil le prvenstvu?
CTM
# 25.05.2017 ob 20:20
....samo bebci in hejterji lahko rečejo, da je Murinho slab trener...njegov karakter?... ali ga poznate, da ga negativno sodite? ...malo poglejte (YouTube) in preberite komentarje igralcev
iz klubov (Barca, Porto, Chelsea, Inter, Real, MU), v katerih je sodeloval....samo pozitivne kritike!...vsi največji fuzbalerji se mu klanjajo ...
Seveda pa nekaj "mmc-trolov" vedno obstaja. Izgleda pa, da so časi tapravih trolov minili...smo včasih rekli TROL dobrim res duhovitim komentatorjem (Zbornaja)... danes pa že vsak bebec, ki mu mama plača internet in mobi, tukaj na tem portalu misli da je duhovit.
Mojster Joža pa nič...
kunta kinte
# 25.05.2017 ob 15:56
Vse to v ekipo, ki je že POLEG tega zapravila ~400 milijonov funtov samo za igralce v zadnjih nekaj prestopnih rokih

teh igralcev večinoma ni več v unitedu,ostali so samo štirje,Mata,Martial,Fellaini in Darmian,ostalo je bilo prodano,po odhodu Fergusona se je večina nosilcev igre upokojila,kar je ostalo,pa ni imelo dovolj kvalitete,rošade na trenerskih mestih tudi niso pomagale,nabijat neke nesmiselne cifre je neumnost,united je v zadnjih 10 letih porabil enako kot liverpool na primer,city je samo v zadnjih 4 letih porabil milijardo....
slovenc pa pol
# 25.05.2017 ob 13:09
Đoužija sovražijo le otroci ki navijajo za barko....pogruntal je pepčka in jim uničil igro s 5000 podajami brez podajo proti nasprotnikovemu golu....bravo rdeča armada
simpy
# 25.05.2017 ob 11:04
Glory, Glory Man. United!
renti
# 25.05.2017 ob 10:13
zugec

To da ni več tako dominante, bi se kar lahko strinjal. V nasprotju s tabo, pa upam, da še pokaže svoje mojstrstvo, je pač enostavno special one.
don_draper
# 25.05.2017 ob 09:59
Zugec

pa še nekaj. Se spomnite uniteda tam malo pred 2010? Ferguson je iz kroga v krog zmagoval z 1-0. Vse kar je bilo atraktivno je bil mladi Cristiano, ostalo pa vse v stilu Murinja. Ampak tudi to je bilo dovolj za veliki United in njihove navijače.
don_draper
# 25.05.2017 ob 09:56
Haha kakšni komentarji...

Muri je naredu kar je lahko s to limitirano ekipo. Ekipa je lahko neverjetno draga, pa to še ne pomeni, da so igralci dobri. Lahko so preplačani, stari, izpeti... United igra nogomet, katerega s to ekipo pač lahko. Poleti verjetno še par okrepitev in spet bojo kandidati za vrh anglije.
Evri so samo na papirju, kaj pa igralec lahko dejansko naredi pa je druga pesem.
veza
# 26.05.2017 ob 06:34
Murinjo je tudi simpatičen dečko, se spominjam pri Interju, bili so prvaki v LP, pa je tudi ustrezno poskrgel za Krhina, da mladeniču ni bilo nerodno na podelitvi, če pride Oblak v MU, bomo pač navijali zanj...
CTM
# 25.05.2017 ob 21:02
...sicer pa....Ibra je veliko vprašanje (če se bo sploh še vrnil tak kot je bil pred poškodbo)...pravega napadalca razen Rashforda ni... kolk bi pasal en Lukaku ali Kane!...govori se, da prihaja Bale v zameno za De Gea...ampak samo govori se....
Zanja vrsta (trenutno na berglah oz,poškodovana) bo jeseni ok...Rojo, Shaw, Jones, Bailly,
.... želje Mourinha pa neuradno: Jan Oblak, Bernardo Silva, Griezmann in Nainggolan?
gotche
# 25.05.2017 ob 12:27
Vidim da človeka neumnost ne pozna meja
REsnica
# 25.05.2017 ob 11:00
le komu se da komentirat butalce... tole je bolj za v rubriko književnost ali pa saj ni res, pa je....
MatRag
# 25.05.2017 ob 12:40
Glede na ekipo, ki jo ima vsa čast Joža. Čez 2 leti pa napad na EPL in LP. Z dans na jutri žal ne gre.
Jurčič
# 25.05.2017 ob 10:49
zmiki
z najboljšimi na svetu? s katerimi, kdo od teh je najboljši na svetu? to ti seveda verjamem, da se boš čez dve leti spomnil, da je igral neatraktivni nogomet, kakopak...

če letos še ni imel čisto "svoje" ekipe, imel je veliko težav s poškodbami, jaz mislim, da je osvojil vse , kar je realno bilo možno, Chelsea je pač letos svetlobna leta pred njim....za drugo leto pa mislim, da se pričakuje tudi korak naprej pri napadalni igri, posesti, gledljivosti...za letos pa mislim, da je bilo to to...
zugec
# 25.05.2017 ob 10:09
Seveda, strinjam se s predhodniki, da za velike klube štejejo samo lovorike, po drugi strani pa verjamem, da se tudi to obdobje, ko se lahko vleče ven z lovorikami končuje. Mourinho niti kot pragmatik ni več tako dominanten, to smo v zadnjih letih videvali vse pogosteje, ni več strah in trepet, daleč od tega. Ligo Evropa se še da, če nimaš prave konkurence, v močnejših tekmovanjih, pa srčno upam, da je svojo pesem že odpel.
romanoprodi
# 25.05.2017 ob 09:18
S tem gotovo ni osvojil srca ljubiteljev napadalne in gledljive igre, gotovo pa je osvojil srca tistih, ki stiskajo pesti za njegove klube in predvsem njihove lastnike.

Ta je pa bosa. Navijači navijajo za klub, ne glede na to kdo je trener in kdo je lastnik. Prav gotovo pa lahko trener ogreje njihova srca, če klub osvoji lovoriko.
veza
# 26.05.2017 ob 06:30
S takim denarjem bi tudi Katanec kaj osvojil, pa še imel bi ekipo pomočnikov, ki bi skrbela za prihode in izhode iz slačilnice!
kopibrejk
# 25.05.2017 ob 22:22
Nekateri trenerji osvajajo lovorike, drugi dajejo pečat igri. Ve se, kje je Murinjo.
škamp
# 25.05.2017 ob 10:55
ti-ne saj zato mi ni jasno zakaj si gledal tekmo?
si kot tisti, ki najprej gledajo joške po tv in potem se zgražajo, kaj tv prikazuje.
zamenjaj in glej le tisto kar ti je všeč, res te ne razumem, da si kvariš zdravje s tem, da gledaš najslabši klub, najslabšega trenerja z najdražjimi igralci, ki igra popoln bunker in zmaga 2:0 ter osvoji Ligo Evropa. glej Olimpijo, ki igra najlepši nogomet in zgubi 17 tekem zaporedoma.
ti-ne
# 25.05.2017 ob 10:39
Jurčič

# 25.05.2017 ob 09:11
Special One

::::::::::::::::::

Za avtobusomet. Še slovenska liga je bolj zanimiva.
zmiki
# 25.05.2017 ob 10:39
@jurčič, ne vem, koliko piva boš ti spil, da boš pozabil ta njegov negledljiv fuzbal, jaz bom celo življenje vedel, da je z najdražjimi ekipami in najboljšimi igralci vedno igral bunker, ker drugega ne zna.

Zato tudi vsa čast in hvala vsem tistim, ki so ga ponižali (Guardiola et co.) in dokazali, da se da zmagovati tudi s čudovitim nogometom.
Glas_razuma
# 25.05.2017 ob 10:58
don_draper

Ne se smešit. Mou si je poleti 2016 pripeljal Ibrahimovića, izbranega za najboljšega igralca Ligue 1, Mikhtaryana, izbranega za najboljšega igralca Bundeslige in Pogbaja, izbranega za najboljšega vezista Serie in čisto mimogrede najdražjega igralca vseh časov.

Vse to v ekipo, ki je že POLEG tega zapravila ~400 milijonov funtov samo za igralce v zadnjih nekaj prestopnih rokih. 6. mesto s takšno ekipo je polom in tega se zaveda verjetno tudi večina navijačev Manu. Sploh zato, ker dejansko ni bilo trenutka v sezoni, ko bi ekipa na terenu izgledala prepričljivo. Še ta uvrstitev je nastala na krilih dolgočasnih 0-0 remijev in igre povsem brez ideje. O tem priča že podatek, da je v ligi United zabil mizernih 54 golov! Tottenham, Manchester City in Chelsea so vsi presegli 80, Liverpool je končal pri 78, Arsenal pa pri 77.

Poleg tega so bili rezultati, predvsem pa pristop na tekmah proti večjim ekipam porazni in mnenja sem, da se navijači United ne morejo nadejati pretiranih uspehov naslednje leto v Ligi prvakov. Šli bodo, kolikor jih bo nesel bunker, a v trenutku, ko bodo naleteli na razpoloženo ekipo, bo poti konec.

Potem bodo pa krivi spet vsi od sodnikov, delegatov, predstavnikov FA, fizioterapevtov, ball-boyev do iluminatov in chemtrailsov. Tako kot ponavadi pri Josetu.

In ravno zaradi njegovega odnosa, večnega nerganja, kot to počnejo mali otroci, jokanja, in obtoževanja vseh ljudi okoli njega Joseta nikakor ne morem spoštovati kot lahko recimo Guardiolo, Ancelottija, Conteja, tudi Wengerja in ostale trenerje, ki so zanj gospodje z velikim G.
Jurčič
# 25.05.2017 ob 09:34
zmiki
20-kratni angleški prvaki so samo v zadnjih treh sezonah za okrepitve porabili 455 milijonov funtov,

... vse to zato, da igraš bunker, kot da si Sp. Duplek.


facts: trije pokali, od tega Community shield - gol Ibra, Mom Bailly, trener Muri....vsi trije pripeljani letos
Pokal - dva gola Ibra, igralec tekme Ibra, trener muri...oba letošnja
Uefa...gol pogba in Mkhitrayan, trener muri....vsi trije letošnji

ko se bo poleti srkalo pivo v senci, nihče ne bo vedel kaka je bila igra, ti dragi igralci in trener pa so prvo leto domov prinesli tri pokale....tu so še Chelsea, juve in Real, ostalo pa ni omembe vrednega v evropi to sezono....
Jurčič
# 25.05.2017 ob 09:11
Special One
Glas_razuma
# 25.05.2017 ob 11:32
da je prišel do finala* lani
pinkfranc
# 25.05.2017 ob 11:24
lepo mu je (jim je) ratalo ...

je pa vseeno tale EL čist drug nivo, kot LP ... sicer pot je dolga in ne kr samoumevna in čist enostavna, a v izločilnih bojih SaintE., Rostov, polfinale Celta, finale Ajax ... to je rang skupinskega dela LP ali pa še to ne ... čeprav načeloma se to ne more 100% trdit, ker klubi so vsako sezono drugače močni, a po papirju in dosežkih glede na prejšnja leta se lahko tako sklepa. MU je bil tukaj absolutni favorit že od začetka, najdražje moštvo EL in največ že znanih imen na kupu. Ajax je pa s kr nekaj "sreče" prilezel do finala, zadnjih 6 tekem v gosteh, 3 porazi, 3 remiji. Da bi zmagali finale proti tako imensko močnemu klubu, bi bil res presenečen.
davide
# 25.05.2017 ob 11:18
igra Uniteda je živ dolgčas in to s tako drago ekipo

predstavljaj si da bi nek Real takole igral
ti-ne
# 25.05.2017 ob 11:15
yamunamaria

# 25.05.2017 ob 10:49
Prijavi neprimerno vsebino kdor pa primerja hrano z nogometom, pokaže vse svoje znanje o nogometu...
če pa že hočeš..
slou fud = dobra taktika z dobro obrambo
fast fud = hiter nogomet brez taktike in obramb
đank fud 0 nogomet, ki ne prinaša lovorik
še kaj?

:::::::::::::::::::::::

Saj ti je Glas_razuma # 25.05.2017 ob 10:58 odgovoril.
ti-ne
# 25.05.2017 ob 11:11
Če ni "umetničkega dojma" potem tudi športa ni. Ostane samo ekonomija in denar, Big brother show, kdo bo pobral nagrado. Beda od takega športa in ljudi , ki tak "šport" promovirajo! In prav zaradi tega, jaz MU tekme ne gledam, sinoči izjemoma.
Evropska liga/Pokal Uefa
link
Branilec naslova Real Madrid pred najtežjo mogočo oviro
160
11. december 2017 ob 13:34 Žreb osmine finala nogometne Lige prvakov je določil, da se bosta pomerila favorita letošnjega tekmovanja - branilec naslova Real Madrid in Paris SG.
Več novic ...
Slavko Jerič
link
Hamilton z zanesljivim materialom do naslova številka 4
15
27. november 2017 ob 10:52 Lewis Hamilton je s četrtim naslovom svetovnega prvaka v formuli ena stopil ob bok Sebastianu Vettlu in Alainu Prostu. Več naslovov imata le Michael Schumacher (7) in Juan Manuel Fangio (5).
Več novic ...
Kolumne
link
Koliko je teh ur?
7
12. december 2017 ob 18:43 Ker ne priznavamo božične histerije pred božično histerijo, se vrnimo k realni politiki. Oziroma k običajnem življenju. In kaj je bolj realpolitičnega, kot pranje umazanega perila v tujini.
Več novic ...
Kazalo