Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 61 glasov Ocenite to novico!
Spoštujem Slovenijo - napis na hokejskih dresih
Hokejski "Spoštujem Slovenijo" ne velja samo za športnike, trenerje, funkcionarje, temveč tudi za medije, navijače in bežne spremljevalce. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
       V Slovenije je običajno tako, da se po zmagah zganja prevelika evforija, po porazih pa prevelika tragedija.       
 Matjaž Kopitar
Matjaž Kopitar in "risi"
Prišli so porazi in spet slišimo "plavžarji" in "žabarji", družinski prijatelji in avtsajderji, a gre za isto zasedbo, ki si je prislužila nastop v Sočiju 2014. Foto: Reuters
       Kakor me jezi, da se športniki predajo in kljub neizbežnemu neuspehu ne odigrajo po najboljših močeh pošteno do konca (tema za kakšno od prihodnjih kolumen), me jezi tudi, da navijači obupajo, še preden je konec vsega, saj se s tem oropajo najboljšega v športu in življenju - upanja.       

Dodaj v

Vsega je konec. Zakaj igrati, navijati ali gledati do konca?

Pribijanje na križ in metanje puške v koruzo
10. maj 2013 ob 11:06
Ljubljana - MMC RTV SLO

Od junakov do bedakov ... pred tremi meseci so "risi" uresničevali sanje generacij, bili so carji, selektor pa prerok. Zdaj na Švedskem so turisti, reprezentanca pa družinska igrača. Mar res?

Bežni znanec z zadnjega "delavskega" avtobusa za Dolenjsko me je sinoči pobaral: "Vsega je konec, kaj praviš? Ne moreš trikrat izgubiti na tak način, sam tisti Štajerec je rekel, da delajo otroške napake. Pa oče selektor na vsak način tišči svojega sina notri, saj si bral o tem. A ga Kristan spet pije? Veš, niso si to v Zagrebu kar tako izmislili, saj vidiš, da gredo v KHL. Sploh ne bom več gledal tega hokeja ..."

Kaj naj odgovorim? Ali so vse kritike navržene po "cajtngih" upravičene? Ne vem, nisem gor v Stockholmu, slačilnica in govorice me še zdaleč ne zanimajo toliko kot igra, predvsem pa sem zelo pristranski. Svoje razmišljanje o slovenskem hokeju sem povzel v kolumni pred 14 dnevi in ostajam pri tem, da mi "risi" niso dolžni nič. Raje sem se zamislil, zakaj takšni hitri preobrati v javni podpori reprezentanci, čeprav je turnir še v polnem teku.

Res, tudi sam sem po prvih treh tesnih porazih pisal, da se zdaj čaka na čudež, pa mi je dal en komentar pod novico misliti, da že s takim razmišljanjem slabo vplivamo na pričakovanja, češ da igra je slaba in reši nas lahko samo nezaslužena sreča ali podvig, ki daleč presega realnost. Ali sem tudi sam obupal in vrgel puško v koruzo? Odkrito rečeno, je SP elitne divizije (in ne mi prosim več omenjati skupine A) sam po sebi čudež, po vseh uspehih zadnjega leta pa bi pričakoval nekaj več potrpežljivosti.

Preskok v nogomet in tujino. Zadnjo nedeljo sem bolj po naključju kot namenoma preklopil v zadnje minute prenosa odločilnega in zadnjega kroga angleške druge nogometne lige. Drama je bila popolna - navijači Hull Cityja so že zmagoslavno vdrli, ker so mislili, da je konec tekme in da so se neposredno prebili v Premier ligo. Po ureditvi kaosa in nadaljevanju tekme so "tigri" globoko v sodnikovem podaljšku zapravili še 11-metrovko, za kar so bili na drugi strani ekspresno kaznovani z bele točke, kar je pomenilo, da jih lahko Watford na sočasni tekmi z zmago prehiti in pahne v negotov obračun četverice za eno mesto v nogometnem raju.

A namesto da bi Watford, resda z igralcem manj, dosegel veliki zmagoviti gol, so ga po veliki napaki vratarja sami dobili in izgubili. Nogometaši in navijači so bili šokirani, razočarani in z nejevero spoznavali, kakšno izredno priložnost so zapravili. Po nekaj minutah se je oglasila navijaška pesem, ki so ji pritegnile vse tribune, igralci so dvignili glave in zaploskali privržencem, ki so jim dali vedeti, da so se borili do konca in da še ni vsega konec. Če ne letos, pa drugo leto. (Sinoči je Watford izgubil prvo tekmo polfinala končnice za Premier ligo, kar nakazuje, da je res zapravil gromozansko priložnost.)

Skok nazaj v Slovenijo. Koliko slovenskih klubov ali slovenskih reprezentanc uživa takšno podporo, da lahko kljub spodrsljajem in porazom v miru dokonča tekmo ali celo sezono, ob tem prejme aplavz za trud in nato z dvignjeno glavo sprejme tudi kritiko za napake in na novo zaviha rokave? Ali slovenski navijač res prehitro odreče podporo, se vda v poraz in raje sploh ne gleda do konca? Pribijmo enega krivca na križ, razbijmo kolektiv, novim pa za vsak primer odtegnimo podporo, da se ne bodo prevzeli in kaj preveč naredili. Sodeč po dogajanju in stanju v Sloveniji, je šport preresnična preslikava našega vsakdana.

In na koncu še vprašanje za kritike katastrofalno poraznih "risov" na Švedskem - ali imate obstanek med elito raje kot igranje na zimskih olimpijskih igrah? Vsekakor je eno boljše kot nič in ta "nekaj" je izreden podvig, ki je uspel natanko isti skupini trenerjev in hokejistov, zaradi česar si zaslužijo spoštovanje (kot tudi piše na hokejski dresih).

Toni Gruden, MMC
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
Micesar
# 10.05.2013 ob 11:14
Točno to! Bravo Toni Gruden! Al grejo fantje na OI! Svetovna prvenstva so pa vsako leto! In ne pozabit na OI je samo 12 ekip.
Breathe
# 10.05.2013 ob 11:17
Risi so fenomenalni. Iz enega resnega kluba sestaviti reprezentanco, ki igra v elitni diviziji, to je velik dosežek.

Javnost pa pač kot javnost. Del krivde nosijo novinarji, ki napihujejo pričakovanja, namesto da bi realno predstavili stanje in tekmece in realna pričakovanja. Kajti, premagati katerokoli reprezentanco iz naše skupine je ogromen uspeh.

Skratka, gremo Risi !!!
bruce99
# 10.05.2013 ob 11:18
Dokler se fantje borijo, jim nima kdo kaj rečt. Sploh pa ne na tem prvenstvu, ker igrajo super, razen nekaj (preveč) kiksov v obrambi. Sploh pa ne vem, zakaj eni pričakujejo, da bomo serijsko premagovali reprezentance kot sta NOR in DAN, ki sta, roko na srce, objektivno boljši od naših. Tko kot je napisano: čudež je že, da sploh igramo v eliti (glede na število hokejistov in splošno stanje hokeja pri nas)
ostrina
# 10.05.2013 ob 11:19
Jaz Rise podpiram v dobrem in slabem,..konec koncev gre za malo državo, ki se ponosno zoperstavlja velikim,...verjamem, da naš čas še prihaja....
CooN
# 10.05.2013 ob 11:22
Toni, tole je žebljica na glavico. Slovenci ne razumejo(mo) kaj pomeni v dobrem in slabem. Edino kar mene zanima je borba do konca in pošten odnos. Na vse ostalo nimaš vpliva. Z odnosom rezultat pride prej ali slej sam po sebi.
dustinbrownn
# 10.05.2013 ob 11:15
SLOVENIJA SLOVENIJA!!!!
noprou
# 10.05.2013 ob 11:13
hvala Bogu za evforije in tragedije - življenje naredijo pestro
kar eden
# 10.05.2013 ob 11:31
Bravo, Toni! Se popolnoma strinjam z vami. Vedno se navija, tudi če izgubijo 20:0 proti Gruziji.
trolli
# 10.05.2013 ob 11:10
Zato ker sem optimističen
rok ometaš
# 10.05.2013 ob 11:21
Če primerjamo Slovenijo in recimo ZDA,Kanado Rusijo, Švedsko....., oni imajo toliko ekip, kot mi registriranih igralcev. Po drugi strani pa zaenkrat imamo, samo en soliden klub.
Kljub porazom čestitke Risom. Slovenci pa se vedno poistovetimo samo z zmagami. Ko zmagajo , smo zmagali , v porazu pa igralci igrajo slabo .
legenda3
# 10.05.2013 ob 11:43
rdečinavijač: nepotreben komentar.
Senna-Maze 28
# 10.05.2013 ob 11:19
Odlična kolumna Toni! Priznam, tudi sam sem popljuval nekaj Risov, predvsem Kristana, ki si ni zašil luknje med nogami. Je pa res, da že cel teden optimistično v svojih komentarjih povdarjam, da BOMO DANES NA KOLENA SPRAVILI ČEHE!

Gremo Risi, pokažite zobe in kremplje! NA JURIŠ
Drncl
# 10.05.2013 ob 11:44
Če si pravi navijač, držiš pesti in navijaš za naše, ne glede na rezultat. Če pa si "kavčar" boš pa pač reagiral tako. Večina teh "kavčarjev" pa niti nima kaj dosti pojma o športu. So samo naključni pljuvači.
gushtr
# 10.05.2013 ob 11:25
Strinjam se. Če se opredeljuješ za navijača, potem navijaj v dobrem in slabem. To ne pomeni, da ne smeš nikogar kritizirati ali povedati kakšne pikre na račun ekipe. Tudi, če bom danes ob pivu po tekmi kritičen do igre, posameznikov ali trenerja, bom jutri zagotovo z enako vnemo spet stiskal pesti. Zaradi poraza bom vedno jezen, na ekipo pa le takrat, ko se ne bo borila. Da pa takoj popljuvaš vse samo zato, ker ne zmoreš zrelo sprejeti poraza in bi rad bil zraven samo ob zmagah, pa ni karakteristika le slovenskih "navijačev", ampak na splošno vseh, ki bi radi spremljali šport, pa ga ne razumejo najbolje.
jodlzi
# 10.05.2013 ob 11:21
moje mnenje - po šoku na olimpijskih kvalifikacijah jih vsi jemljejo 100% resno, naši pa so se tudi čustveno malo spraznili...vsaj pri meni bi bil 100% problem motiv, saj so svetovna vsako leto, OI pa je vrhunski uspeh...
trac
# 10.05.2013 ob 11:33
Svoje je treba podpirat do konca!
ales24
# 10.05.2013 ob 11:30
Gremo Slovenci! Na juriš čez Čehe!
olimpijahockey
# 10.05.2013 ob 12:17
Kar se tiče pa Risov pa ne glede na poraze, ne glede na to ali je polno Jeseničanov ali Ljubljančanov ali celo Mariborčanov, ekipa je slovenska, ekipa se trudi in zato si zasluži podporo do konca, pa tudi če je polno porazov. Mi imamo okoli 130 profesionalnih hokejistov, ne mormo bit prvaki s tako številko, lahko smo pa hudi carji in ruknemo kakega velikana kakor ga bomo danes ...

LP
Benten
# 10.05.2013 ob 11:54
Ne vem, od kje Slovencem osnova za ves ta nerealni optimizem. Po moje to izhaja iz nepoznavanja športa. Mi smo pavšalni poznavalci vseh športov, ki obstajajo, pa nobenega ne poznamo zares. Če bi imeli res kaj znanja, ne bi tako vehementno populjavi vsake reprezentance, ki ni maksimalno uspešna - nezadovoljni smo nad nogometaši, pa imamo par resnih klubov s smešnimi proračuni, neplačevanje igralcev, 300 gledalcev na tekmah, folku se ne da na štadione, ker je "bedna liga", kljub temu pa pričakujemo uvrstitve na SP in smo jezni ter popljuvamo igralce, ker potem tja ne pridemo vedno. Ampak včasih vseeno pridemo, kar je svetovni čudež (enako kot OI v hokeju), medtem pa druge države vlagajo velikanske vsote denarja v nogomet, ki je neprimerno bolj razvit od našega, pa sploh ne pridejo na nobeno veliko tekmovanje. Recimo Belgija, Finska, Madžarska, Turčija itd. Enako ali zelo podobno je v drugih športih: rokometaše smo popljuvali, ker so bili samo 4. na svetu. Košarkarji so kreteni, ker ne prinesejo medalj (poglejmo, kakšna je naša liga). Hokejisti ... vidimo te dni. Slovenci smo izjemno nehvaležni navijači in, še enkrat, to je po moje zaradi tega, ker nimamo pojma, kaj pomeni vrhunski šport in kako težko je priti do rezultatov v zahtevnem mednarodnem okolju.
frisk2k
# 10.05.2013 ob 11:41
Problem (mogoče niti ni problem) slovenskega navijača je, da nima ultimativnega nacionalnega športa, kot je nogomet v Nemčiji, Angliji ali Španiji, za katerega bi celo leto stiskal pesti. Slovencev nas je razmeroma malo, število naših uspešnih športnikov pa je veliko in tako lahko navijači svojo podporo dobesedno iz meseca v mesec "preklapljajo", kot bi imeli TV daljinca v roki. Tina zmaguje - vsi norimo ob ženskem smučanju, fantje dobro skačejo - poplavimo Planico, Risi pridejo na OI - zahtevamo preporod klubskega hokeja. Dejstvo je, da ima slovenski navijač ves čas možnost navijati za nekoga. In ko ta športnik oz. ekipa konča (zaključi sezono ali izpade iz tekmovanja), navijač preusmeri podporo na drugega, ni mu treba nemo čakati na naslednje tekmovanje v prejšnjem športu. Pravi navijač ob izpadu ne spremeni mnenja in popljuva tekmovalce. Enostavno si reče: ok, tega je zdaj konec, gremo dalje. V primeru Risov: verjetno jih od tega SP do Sočija ne bomo več tako kovali v zvezde, zdaj bo na vrsti košarka. Ampak to ne pomeni, da jih imamo za luzerje, tole SP je sicer flop, vendar pa bomo drugo leto spet stiskali pesti za hokej na OI.

Slovenski navijač ni nič posebnega, samo razvajen je :) Ni mu treba vztrajati pri športniku/ekipi, ki ji trenutno ne gre, vedno ima nekaj novega, uspešnega na obzorju. Dejstvo je, da imamo vsi najraje zmagovalce.
dirknowitzki
# 10.05.2013 ob 11:32
nekateri ne razumejo,da so v diviziji 1 reprezentance ki so že ogromno let v svetovnem vrhu......zame so še vedno pravi borci,ni važno za koliko izgubijo.......cilj so dosegli,da gredo na olimpijske igre,sedaj pa še provat ostat v tej diviziji.......gremo fantje do konca!!
lexani89
# 10.05.2013 ob 11:30
dober članek. mislim da je večinoma pljuvačev takih med tekmo pa par minut po njej..ko dajo to jezo ven..drugače pa vsi podpiramo reprezentanco...
nanook
# 10.05.2013 ob 12:25
Jaz mislim da Kopitastar dobro vodi ekipo. Seveda imam svoje mnenje o sorodstvenih vezeh, kakor tudi o nekaterih igralcih, ki oh-in-sploh so nosilci v hudih evropskih ligah, ampak v reprezentačnih akcijah skozi leta ponavljajo ene in iste kritične napake. Ampak to je subjektivno in naj tako ostane.

V splošnem jaz vidim velik napredek v načinu igre (tudi pa Kopitastarjevi zaslugI) in sploh ne dvomim da za razliko od prejšnjih let lahko pariramo in nabijemo vsako reprezentanco v določenih okoliščinah. Spomnim se pred leti ko so Norvežani v predtekmovanju nabutali Kanadčane - wow sem reku, vsi so neki hudi ratal razen nas. Potem pa kar naenkrat - ja Norvežane, Beloruse Dance lahko realno nabutamo - in to ni bila samo fraza, to je velik napredek in sem ponosen na to.

Malo me skrbi edino to, kaj je potrebno za narest tak preskok, da se bomo vsaj nehal trest vsako leto ali bomo obstali ali ne. Je to res premajhna baza hokejistov, da bi res lahko med igralci s teoretično enakim znanjem izbirali korpulentnejše igralce, da bi naredili red pred golom, kar je naša največja hiba. Sam ne verjamem da je razlog samo v preslabi domači ligi in počasi dobivam pege, ko začnejo novinarji primerjati število registriranih igralcev in igrišč pri nas v primerjavi s Kanado. Sej nočemo (OK hočemo) biti svetovni prvaki, ampak nekaj bo pa potrebno narest da ne bomo vsako leto plačevali za isto hibo. Če je volja za to je pa drugo vprašanje.

Sicer pa ne glede na kritike, vedno in povsod podpiram reprezentanco, ne glede na rezultate. Gremo na zmago danes.
kak-tus
# 10.05.2013 ob 12:16
Toni. Sicer se 100% strinjam, ne strinjam pa se s tem, da se zaradi 20-ih ali pa 200-ih 'šentflorjancev' sploh odpira tako temo. Pustimo nedonošenčkom, da ostanejo v svojih inkubatorjih.
Sicer je prav da smo kritični, ampak risi so za nekaj let naredili svoje... (imamo en in pol profesionlani klub, igramo pa z reprezentancami, ki imajo ceno cele Grčije)
olimpijahockey
# 10.05.2013 ob 12:14
Pri hokejski Olimpiji se je vsako tekmo do konca sezone tudi ob porazih zaploskalo fantom, čeprav je nekaj butlov, ki žvižga med tekmami je velika večina vedno na koncu športno zaploskala fantom. Pač na tekme hodijo dejanski privrženci kluba, ki vejo da si fantje zaslužijo da se jim zaploska. Nima veze ali jih je veliko ali malo. Raje jih imam manj in da so tisti ta pravi.
Pri nogometu in košarki pa ni nič drugače.
NavadniJanez
# 10.05.2013 ob 11:57
Fantje niso igrali slabo, le malo športne sreče jim je zmanjkalo., Pač včasih ne gre!
The Stig
# 10.05.2013 ob 11:34
Z NJIMI DO KONCA!
GORILA
# 10.05.2013 ob 11:33
Za to so krivi tudi komentatorji, ki ob zaključku tekme zaključijo nekako tako:
"Zmagali SMO!" ali "Izgubili SO!"
hehe
Dr. Muc
# 10.05.2013 ob 11:19
Koliko slovenskih klubov ali slovenskih reprezentanc uživa v takšni podpori, da lahko navkljub spordsljajem in porazom v miru dokonča tekmo ali celo sezono, ob tem prejme aplavz za trud in nato z dvignjeno glavo sprejme tudi kritiko za napake in na novo zaviha rokave?

NK Olimpija Ljubljana
MoM
# 10.05.2013 ob 13:32
Tocno tko..RISI nam niso dolžni NIČ !!!!!

to kar so nam dali februarja je zgodovinsko in bil sem ponosen še 14dni po tem!!!

danes me je sram, ko vidim s kakimi bedaki živim v tej državi!!!!

RISI VI STE CARJI in to kar VAM je uspelo februarja je nepozabno.

SE VIDIMO V SOČIJU...SLO-VE-NI-JA
Selines1
# 10.05.2013 ob 12:23
Jaz osebno podpiram našo reprezentanco tudi če izgubljajo tekmo za tekmo. Da bi jim lahko očital nesposobnost, bi moral biti kreten prve klase.

Priznavam pa, da ekipa brez starejšega sina in pa odličnega štajerca pač ni tisto, kar bi lahko bilo. Tako pač je. In to je kruta realnost, ki bo brez zlomljenih kosti morda pokazalo drugo sliko na OI.

Kristana nebi napadal okoli česarkoli, čeprav se primem za glavo ob vsakem golu med nogami. Ampak tako pač je. Se zgodi tudi najboljšim. Ja. Je med boljšimi. Tudi ljubljančan zna to priznat.
Benten
# 10.05.2013 ob 11:59
Dodati moram še to: Slovenci nimamo radi športa, imamo radi uspehe. Kjerkoli. In nimamo zvestobe v dobrem ali slabem, zato takoj obupamo. Imamo pa hudo nerealna pričakovanja za svoje fante in dekleta, vse to skupaj pa je smrtonosna kombinacija.
wesley90
# 10.05.2013 ob 11:51
Toni, končno je nekdo napisal članek na tole klasično slovensko budaleščino. Pomoje je tu neka stvar največji problem. Slovenec ima načeloma že rad šport, ampak ima rad globalne zmagovalce, to je največja razlika med Slovencem in kom drugim, v tem primeru Angležem iz Watforda. Naslednja razlika je, da Slovenec se ne osredotoči na en šport, ampak tako neznansko hlepi po globalnih uspehih, da težavnost, razširjenost in podobne stvari uspešenga športa niso pomembne. Recimo jadranje, judo, smučanje, maratonsko plavanje, pa tisto bog ve kaj počne Flisar, ki je naenkrat narodni junak. Vsi so naenkrat veliki navdušenci in spremljajo boje naše športnih herojev. Lep primer je famozni smučarski tek s slovenko leta, Petro Majdič. Kako so vsi Slovenci navdušeno spremljali njene nastope in bili obsedeni s smučarskim tekom, ki so ga poznavali v nulo. Kje je ta šport danes? Aja danes imamo pa Tino Maze, drugo leto bo pa Prevc, potem so pa že skoraj OI v Riu, ko bomo imeli koga v kajaku na mirnih vodah, tisti narodni heroj v divjih, namreč nikoli ne bo prinesel narodu tako ogromno veselje.

Risi so se uvrstili na OI, kar je nenormalen uspeh. Švicarji so nas pa pričakovano in zasluženo razbili. Kritizirajo pač tisti ki o športu nimajo nikakršnega pojma in so tisti selilci oz. uspeha lačni Slovenci, kot jih opisujem zgoraj. Si pa želim da bo ta narod enkrat tak kot je vidno na Watfordu, tudi za svoje lokalne zmagovalce. Naivnež.
gresev
# 10.05.2013 ob 11:49
Tisti navijači, ki pljuvajo prehitro in prekritično čez bilokatere športike, medtem, ko še tekmovanje traja in še imajo športniki možnost do odmevnega uspeha, si sploh ne zaslužijo biti navijači. Zame so prvoklasni idioti, butli. Ti primitivci se sploh ne zavedajo, da jim s tem še dodatno teptajo samozavest, pa pustimo psihične priprave in bla, bla, bla,... Sam stojim z njimi v dobrem in slabem, obiskal sem mnogo prvenstev na najvišjih nivojih in vsakič ko premagajo kogarkoli ali katerekoli sem presrečen, ker sem pravi PATRIOT-NAVIJAČ. Pri himni imam pa tudi večkrat knedlce v grlu ;-). Vsakič ko slišim ali preberem kakšno "pametno" izjavo, bi najraje tistega avtorja "pregriznil na pol", zato BRAVO TONI, stojim za tvojimi besedami, ker sem pravi navijač za naše športnike.
zamudnik
# 10.05.2013 ob 15:02
Ščuvak
urosq
# 10.05.2013 ob 14:56
Jaz sem na strani kopitarja... pač ima svojo vizijo in reprezentanco vodi tako kot se njemu zdi najbolj prav... in hvalabogu da je tako, saj nas je najprej s samimi zmagami v zelo težki div I popeljal v elito, potem pa še zgodovinsko prvič na oi... vedno se ti pa pač ne izide in tokrat je pač prišlo do nekaj trapastih individualnih napak, ki so nas koštale pik v prvih treh tekmah (predvsem pa v 2. in 3. tekmi)...

Mene je še posebej zmotila Šuvakova izjava za Dnevnik: Če analiziramo nekdanji sistem Mednarodne hokejske zveze IIHF, potem je Slovenija na letošnjem prvenstvu prve tri tekme igrala proti reprezentancam, ki so nekoč spadale v skupino B, se pravi so na svetovni lestvici med devetim in šestnajstim mestom. Vse te tekme smo izgubili, kar je veliko razočaranje, saj to dejansko pomeni, da je Slovenija po starem sistemu izpadla v skupino C.

Se mi zdi najpomembneje, da je Kopitar dvignil kakovost in nivo reprezentance, zato je ta Šuvakova nesramna izjava o C skupini popolnoma zgrešana, njen namen pa je gnil kot je gnil človek, ki jo je izrekel.
nanook
# 10.05.2013 ob 14:26
@toldo
meni je slovenski hokej od nekdaj ful beden in negledljiv in se zmeraj znova čudim čemu dobiva toliko pozornosti, to mi ne bo nikoli jasno. Če ga primerjam z našim fuzbalom, košarko, rokometom, dobiva 10x preveč pozornosti glede na uspešnost in globalnost (=pomembnost) športa.

Zanimivo meni se zdi podobno za slovenski fuzbal. Prvič v življenju sem bil na nogometnem stadionu (razen Dickinsona) na prijateljski tekmi SLO vs USA. Sklenil sem da bo tudi zadnjič - ker na TV zgleda še nekako OK, v živo je pa še curling hitrejši - OK mogoče jim je takrat Slaviša naročil da se morajo iti slow motion, Košarka in rokomet - tam se je šele videlo kako znamo izgubljat odločilne tekme.
olimpijahockey
# 10.05.2013 ob 12:35
@backless
Enako velja za tebe. Verjamem, da ne obiskuješ tekem Olimpije, tako da če o stvari nimaš pojma se nimaš kaj oglašat.
legenda3
# 10.05.2013 ob 12:22
Smo pa Slovenci vsekakor svetovni fenomen. Glede na infrastrukturo v praktično vseh športnih pri nas, ki je podpovrečna ali je celo sploh ni, ob majhem bazenu mladih igralcev dosegamo povsod zavidljive rezultate.

Mogoče je ravno ta naša svetovna raznovrstnost naš problem? Imamo radi vse športe, povsod hočemo biti zraven ampak če razdeliš ves denar, vse mlade talente in potencialne dvorane/stadione/bazene/itd na 20, 30 morda 40 različnih športov ostanejo male skupine, z malo denarja in večnimi problemi.

Si ne predstavljam kakšna hokejska velesila bi bili, če bi sledili Kanadi in bi 90% ljudi treniralo hokej :). Ali Angliji, kjer razen nogometa ne znajo nič.
legenda3
# 10.05.2013 ob 11:36
Toni kapo dol. Srečen sem, da še obstajajo tako dobri novinarji.
Samo Zakes
# 10.05.2013 ob 16:18
Kritizirajo samo bedaki in tisti, ki nikoli niso stali an drsalkah! Z moje strani tem fantom - kapa dol!
jernejt
# 10.05.2013 ob 15:43
toldo

# 10.05.2013 ob 13:50
Prijavi neprimerno vsebino meni je slovenski hokej od nekdaj ful beden in negledljiv in se zmeraj znova čudim čemu dobiva toliko pozornosti, to mi ne bo nikoli jasno. Če ga primerjam z našim fuzbalom, košarko, rokometom, dobiva 10x preveč pozornosti glede na uspešnost in globalnost (=pomembnost) športa.


Če bi lahko, bi ti mirne duše dal več kot en samo minus...
kok
# 10.05.2013 ob 14:47
Javnost kr neki nabija.

V zadnjih letih smo izjemno dvignili nivo in smo naenkrat postali enakovredni reprezentancam Latvija, Danska, Norveška, Belorusija, Nemčija itd, ki so nas včasih premagovale na razliko ter na nivo, da lahko na dober dan in z nekaj sreče presenetimo tudi koga od velikanov proti katerim smo 5 let nazaj zgubljali za 10 golov.

Letos smo imeli malo smole in smo z ekipami prvega ranga izgubili za gol ali dva predvsem po neumnosti lastne obrambe. Ne smemo pa pozabiti, da so naši letos že dosegli nadrezultat in verjetno na tem SP niso bili tako motivirani. Danci in Belorusi zagotovo takoj zamenjajo zmago nad našimi na SP za zmago v OI kvalifikacijah.
turbogas1
# 10.05.2013 ob 14:20
Nasplošno, kot navijač, če nekdo da na igrišču vse od sebe, mu ne bom nikoli nič zameril. To se bo zgodilo samo kadar ne bo 100% borbe na terenu. Kar pa se tiče Risov na splošno niso slabo igrali razlika med svetovnim prvenstvom in kvalifikacijami za olimpijske igre je bila le ta, da smo imeli v kvalifikacijah neverjetnega Kristana, na svetovnem pa Kristana v precej slabši izvedbi.

V svetovni skupini A bomo še igrali brez dvoma, veliko več pa šteje, da so se Risi uvrstili na Olimpijske igre, kjer bomo lahko zopet s ponosom navijali zanje!
ikn1
# 10.05.2013 ob 11:59
kritizirat je treba infrastrukture hokeja v slo, to da smo tako dobri kot smo je itak cudez svetovnih razseznosti.
legenda3
# 10.05.2013 ob 11:40
Tudi mene pa moti pretirano vzganjanje evforije. Resda smo na Danskem premagali vse nasprotike ampak zaradi ene zmage nad njimi še ne postaneš FAVORIT. To je isto kot bi rekel, da so naši nogometaši vedno favoriti v tekmah z Rusijo??

Status favorita si je potrebno priboriti. Skozi leta. Mi smo še vedno v spodnjem delu Elitne divizije, tako bo še nekaj let ampak vedno večkrat bomo pripravili kakšno "presenečenje" in zmazali kakšnega iz Top7.
LFC
# 10.05.2013 ob 15:21
Ne bodite take pič... pa se brezveze spravljat na hokejiste...

A ste vidli včeraj Francoze (pa oni nimajo kaj več kvalitete od nas)? Kdo bo zdaj pameten, da se našim ne more posrečiti?

Najlažje je obupat, pol pa še po HLAPČEVSKO vse popljuvat (kritike so seveda upravičene, poniževanje pač ne, saj dajo vedno vse od sebe) .... instant navijači!

Kakšen bo odziv po zmagi nad Čehi?
vojislav-novak
# 10.05.2013 ob 15:11
Toni Gruden, hvala za ta članek.

Ja, slovenska reprezentanca je do sedaj izgubila vse tekme, ampak nadigrana je bila samo enkrat, vse ostale tekme je izgubila za gol razlike in je bila vsem dostojen nasprotnik.

Razmere, v katerih se razvijajo in igrajo slovenski hokejisti so tako uboge, da je samo dejstvo, da so se (že spet) prebili v elito pravi čudež. Tudi če izgubijo 10:0 proti Kanadi, že samo dejstvo, da so si to tekmo s Kanado zaslužili, jih dela junake najžlahtnejše vrste. Slovenski hokejisti delajo v tako žalostnih pogojih, da je čudno, da nas ne premaguje Gvatemala ali Kenija v diviziji B2.

Gledal bom vse tekme slovenske reprezentance na tem prvenstvu in ob tem bom užival čisto vsako sekundo.
Benten
# 10.05.2013 ob 13:23
Žal je tako da je pri hokeju v elitni skupini samo 16 reprezentanc in ne tako kot pri drugih kolektivnih športih ,če bi bile vsaj 4 ekipe več v skupini bi mi vedno igrali med elito .

Je pa tudi tako, da je v hokeju 20 resnih reprezentanc, vseh pa 50. V nogometu je 200 reprezentanc, od tega 30 odličnih, 70 dobrih, 50 solidnih in 50 slabših.
daayumn
# 10.05.2013 ob 12:30
Jaz ne vem kaj folk hoče, pri nas je hokej res tak šport, kjer se oglašajo in pritožujejo samo športniki iz kavča, ker v dvoranah jih ni pa nazadnje kot sem videl imamo v Sloveniji samo en hokejski klub tako da ne vem zakaj ne spodbujajo na tekmah, če že kritizirajo?

Lepo vas prosim, če naša zlata hokejska generacija ni mogla obstat v A skupini potem tud teli mladiči ne bojo. Pač smo glih taki vedno, predobri za B pa preslabi za A, potem se pa malo selmo gor pa dol.
SP elitne divizije v hokeju na ...
Toni Gruden
link
Risi predobri za drugo ligo in preslabi za elito. Kako dolgo še?
88
1. maj 2016 ob 06:35 Naloga je opravljena in risi gredo znova, že sedmič, med hokejsko elito, a Katovice niso bile glavni turnir leta, temveč bo to Minsk, kjer se bo na začetku septembra borilo za olimpijske sanje.
Več novic ...
Kazalo