Kot vsako leto je svoje vsebine predstavila tudi RTV Slovenija. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Kot vsako leto je svoje vsebine predstavila tudi RTV Slovenija. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Na kulturnem bazarju se je predstavila široka paleta vsebin  - od lutk do filma, od kaligrafije do vizualne umetnosti.
Na kulturnem bazarju se je predstavila široka paleta vsebin - od lutk do filma, od kaligrafije do vizualne umetnosti. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Pisano obarvan Kulturni bazar

log ponudbe kulturno-umetnostne vzgoje.

Enodnevna prireditev več organizatorjev je namenjena predvsem strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, kulturi, okolju, zdravstvu in sociali, na brezplačni bazar pa vabijo tudi družine in posameznike.

Bazar, ki poteka v Cankarjevem domu, je obiskal minister za kulturo Uroš Grilc. Kot je na nedavni novinarski konferenci poudaril generalni direktor direktorata za ustvarjalnost na ministrstvu za kulturo Gašper Troha, kulturno-umetnostna vzgoja ne zadeva le ministrstva za kulturo. Kultura po njegovem mnenju omogoča prikazovanje vseh, še tako perečih tem. Ker želijo s prireditvijo pokazati, da je mogoče kulturo vmešati v vse prostore našega bivanja, so denimo z ministrstvom za

zdravje pripravili program na skupno temo Zdravo, kakovostno in ustvarjalno preživljanje prostega časa.

Letos so pripravili tudi posebno predstavitev s primeri dobrih praks za vse ravni izobraževanja. Po besedah koordinatorice kulturno-umetnostne vzgoje na ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport Nade Požar Matijašič lahko učitelji in strokovni delavci v vrtcih in šolah dobijo čim boljši vpogled v to področje.

Spletni katalog kulturno-umetnostne vzgoje oziroma imenik slovenskih kulturnih ustanov, ki delujejo na področju kulturno-umetnostne vzgoje, med drugim omogoča lažje iskanje ponudnikov po različnih umetnostnih področjih.

Kulturnih vsebin poln tudi program RTV Slovenija
Z več vsebinami se je predstavila tudi RTV Slovenija. Radijsko delavnico je pripravil 1. program Radia Slovenije, 3. program ARS pa Zvočno igrišče. Otroci so lahko prepevali z Ribičem Pepetom, Firbcologi so predstavili, kako narediti ogromen milni mehurček, iz starega so izdelovali novo v Dobri uri z Akijem. V televizijski studio je razstavni prostor spremenila ekipa oddaje Infodrom, o vsakodnevnih zdravih prigrizkih pa se je bilo mogoče podučiti v družbi Barbaro Zrimšek iz projekta oddaje Rasti! Hrana za prihodnost. Obiskovalci bazarja so spoznali tudi spletno mesto RTV Slovenija, namenjeno senzorno oviranim.

Multimedijski center RTV Slovenija je predstavil oddelek za podnaslavljanje slovenskih oddaj za gluhe in naglušne, prenovljen 4D arhiv, ki omogoča zdaj tudi vklop podnapisov na spletu z barvnimi ali nebarvnimi podnapisi. Urednica uredništev MMC-ja Kaja Jakopič je spregovorila o novem otroške portalu, ki je ravno v pripravi, novinarka Ksenja Tratnik pa približala spletno mesto Moja generacija, namenjeno starejšim bralcem.

Kulturni bazar ministrstvo za kulturo pripravlja z ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport, ministrstvom za kmetijstvo in okolje, Zavodom RS za šolstvo in letos prvič tudi z ministrstvom za zdravje.

Pisano obarvan Kulturni bazar