S ponudbo za otroke in mlade se bazarja udeležuje tudi RTV. Foto: RTV SLO/Blanka Križ
S ponudbo za otroke in mlade se bazarja udeležuje tudi RTV. Foto: RTV SLO/Blanka Križ
Ribič Pepe
Otroke je razveselil Ribič Pepe. Foto: RTV SLO/Blanka Križ

Program Kulturnega bazarja je razdeljen na dva dela. Prvi del je namenjen strokovnemu usposabljanju pedagoških delavcev ter kulturnih delavcev in študentov pedagoških in umetniških smeri. Drugi del je namenjen otrokom, mladim in vsem, ki jih kultura zanima. Udeležba na vseh dogodkih je brezplačna.

Voda in senzorno ovirani
Glavni temi letošnjega Kulturnega bazarja sta Vode povezujejo in Občutimo kulturo. Za prvega so se organizatorji odločili, ker so Združeni narodi leto 2013 razglasili za mednarodno leto sodelovanja na področju voda, v drugem pa bodo predstavili kulturne vsebine, ki prikazujejo sprejemanje umetnosti z različnimi čutili, namenjene tudi slepim in slabovidnim ter gluhim in naglušnim.

Ker v televizijskih in radijskih programih ter na spletu pripravljamo veliko kakovostnih vsebin, ki se navezujejo na omenjeni tematiki, bodo sodelavci RTV Slovenija za obiskovalce pripravili številna strokovna predavanja, predstavitve, delavnice in učne ure.

Več informacij o dogajanju na Kulturnem bazarju najdete tukaj.
Med drugim bodo obiskovalci kulturo občutili skozi predavanje o skrbi za senzorno ovirane na Televiziji Slovenija, v predavanju z delavnico pa izvedeli, kako lahko otroške TV-oddaje postanejo vir navdiha za delo z otroki. Prisluhnili bodo lahko učni uri z radijsko igro Razigrana poslušanja, se udeležili novinarske delavnice 1. programa Radia Slovenija in se udeležili številnih predavanj in delavnic, ki jih za vse obiskovalce Kulturnega bazarja pripravljajo radijski in televizijski ustvarjalci.

Otrokom ne bo dolgčas
RTV Slovenija se bo s svojo radijsko, televizijsko in multimedijsko ponudbo predstavila tudi na razstavnem prostoru, kjer bo pestro ves dan, saj bodo tam Bine, Bober Bor, Ribič Pepe in Kakadudu, pa tudi Firbcologi, ki bodo izvedli čisto pravi podvodni vodomet. Otroci se bodo lahko preizkusili tudi v vlogi poročevalca za oddajo Infodrom.

Kulturni bazar poteka v soorganizaciji Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Zavoda RS za šolstvo in Cankarjevega doma kot producenta. Letos so se projektu pridružili še Ministrstvo za kmetijstvo in okolje ter za gospodarski razvoj in tehnologijo, pa tudi Slovenska nacionalna komisija za Unesco, ki je častna pokroviteljica bazarja.

Več utrinkov z bazarja najdete v spodnji fotogaleriji.