Za promocijo izdelka – različnih vrst papirja - sta si Orin Ivan Vrkaš in Marinko Murgić zamislila multimedijsko kampanjo. Ta vključuje tudi tiskana gradiva, najpomembnejši del pa je spletna skupnost za oblikovalce in ilustratorje, na kateri si ti ustvarjajo profile, s katerimi lahko nalagajo, predstavljajo, izmenjujejo, delijo in tiskajo svoja dela – seveda na papir naročnika. Foto: Spletna stran festivala
Za promocijo izdelka – različnih vrst papirja - sta si Orin Ivan Vrkaš in Marinko Murgić zamislila multimedijsko kampanjo. Ta vključuje tudi tiskana gradiva, najpomembnejši del pa je spletna skupnost za oblikovalce in ilustratorje, na kateri si ti ustvarjajo profile, s katerimi lahko nalagajo, predstavljajo, izmenjujejo, delijo in tiskajo svoja dela – seveda na papir naročnika. Foto: Spletna stran festivala
Za najboljša majhna promocijska gradiva je bilo nagrajeno delo 3 min tea story; avtorja ideje sta Peter Zabret in Sara Badovinac. Foto: Spletna stran festivala
Najboljši "spoof" - zamislil si ga je Aljoša Likar - povezuje aktualno kampanjo za kavo z nedavno odmevno poslansko afero. Foto: Spletna stran festivala

Žirija pod vodstvom nemškega oblikovalca in kreativnega stratega Steffena Stäuberja je podelila še 16 zlatih in 13 srebrnih modrcev.

Za veliko nagrado magdalena se je letos potegovalo 401 delo v 14 tekmovalnih kategorijah. Svoje prispevke je prijavilo 180 posameznikov oziroma kreativnih skupin.

Največ prispelih del se je nanašalo na zunanje oglaševanje in tiskane oglase. V teh dveh kategorijah sta nagradi, imenovani zlata modrca, prejela HNK Varaždin poster series avtorja Tomislava Šestaka in The Leaders Luke Bajsa.

Canvas Community: spletna skupnost za izmenjavo idej
Komunikacijska kampanja za izdelovalca papirja Canvas Community je žirijo prepričala z odlično in kompleksno izvedbo. Avtorja sta uporabila in kombinirala različne medije - tisk, majhna promocijska gradiva in splet ter družabna omrežja. "Njuno izhodišče ni bil izdelek ali storitev, ki bi ga hotela prodati ljudem. Namesto tega sta izhajala iz potrebe, problema ciljne skupine - oblikovalcev, ilustratorjev in drugih - in razmisleka, kako ga rešiti. Kampanja seveda promovira izdelek, a ne skozi klasično oglaševanje, ampak s storitvijo, ki končnim uporabnikom, ki jih kampanja naslavlja, prinaša jasne koristi," je v obrazložitvi pojasnil predsednik žirije Stäuber.

Kampanja vključuje spletno skupnost za oblikovalce in ilustratorje, v kateri si ti ustvarjajo profile, s katerimi lahko nalagajo, predstavljajo, izmenjujejo, delijo in tiskajo svoja dela - seveda na papir naročnika. Delo je poleg glavne nagrade dobilo tudi nagrado zlati modrc za najboljšo komunikacijsko kampanjo.

Štiri modrci ostali v Sloveniji
Večino zlatih modrcev so tokrat domov odnesli Hrvati. Slovenski avtorji so bili nagrajeni s štirimi: za najboljši tiskani oglas The Leaders avtorja ideje Luke Bajsa, za najboljša majhna promocijska gradiva 3 min tea story avtorjev ideje Petra Zabreta in Sare Badovinac, za najboljši CD-ovitek Random Thoughts avtorja Primoža Zorka in za najboljši oglasni "spoof" Še niste odstopilly? avtorja ideje Aljoše Likarja.

Festival Magdalena je nastal leta 1999 v Mariboru kot kritika in alternativa oglaševalskim festivalom, ki niso bili dostopni mladim ustvarjalcem.

Spodaj si oglejte še galerijo nekaterih drugih nagrajenih finalistov.