Drugo

Poudarki

  • "Dialog mora temeljiti na resničnih izjavah"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 20 glasov Ocenite to novico!
Žiga Turk
"Nikoli in nikjer nisem ne jaz osebno, ne koalicija, ki me je predlagala za ministra, napovedal 50-odstotnega krčenja subvencij za kulturo," je zatrdil Turk. Foto: BoBo

Dodaj v

Turk: Nisem napovedal krčenja subvencij za kulturo

"Zaupanje v dialog ostaja"
9. februar 2012 ob 13:07
Ljubljana - MMC RTV SLO

Kandidat za ministra za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk je zavrnil navedbe, da naj bi napovedal 50-odstotno krčenje subvencij za kulturo.

"To izmišljeno krčenje se redno omenja v soočenjih in kot argument za proteste kulturnikov," je opozoril.

"Nazadnje sem to zanikal v torek v državnem zboru, ko sem tudi povedal, da zaupanje nepreverjenim govoricam lahko dobronamerno razumem kot pomoto, ki se pač zgodi iz zaskrbljenosti za materialni položaj," je pojasnil.

"Dialog mora temeljiti na resničnih izjavah"
Dodal je še: "Ker se izmišljeno navajanje 50-odstotnega zmanjšanja še kar pojavlja v medijih in na ulici ter se kljub demantijem gonja nadaljuje, upada verjetnost, da je šlo za dobronamerno pomoto."

Povedal je, da kljub temu njegovo zaupanje v dialog ostaja, da pa mora dialog temeljiti na resničnih podatkih in se sklicevati na izjave, ki zares obstajajo. "Samo na ta način lahko s skupnim delom zagotovimo kulturi boljšo prihodnost," je dejal.

An. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
mr. pp
# 09.02.2012 ob 21:55
Težko je tehtati med potrebam delavca in kulturo, med kulturo in zdravstvom itd. Ampak imam pa občutek, da se zmanjšanje stroškov marsikje na kulturnem področju sploh ne bi tako poznalo. Se mi zdi, da lahko izgine 100 000 € za kako proslavo, pa bo opazovalcu izgledala enako ali celo slabše kot proslava za 10 000 € (sicer vedno obstaja "argument", da raja pač ne razume...). To navajam samo kot primer, ampak zdi se mi, da je tega ogromno. V primeru zmanšanja stroškov po mojem mnenju ne bo trpela kultura, ampak kulturniki s pravimi prijatelji na pravih mestih.
alpe3
# 09.02.2012 ob 19:31
"To izmišljeno krčenje se redno omenja v soočenjih in kot argument za proteste kulturnikov," je opozoril.

Torej g. Veno Taufer zavestno laže in zavaja javnost...
pozitivc
# 09.02.2012 ob 18:48
Pa medije naj kulturno izobrazijo, da nehajo take nepreverjene nabloze dajat ven. Pol mamo pa take.... vidte, da folk zagrab, samo da vid neko temo, ki bi bla zanimiva za jabolko spora, in potem spet ta "naši:vaši"

Kurac je to! (vem ,da ni kulturno, samo vseen, jezi me to!)
pozitivc
# 09.02.2012 ob 18:45
ministrstvo naj ustvar pogoje, da bodo kulturniki lahko tržili svoje delo in od zasluženega lepo živeli. Se najde folk, ki je za vse nivoje kulture potrošit neki denarja. Raje naj rajo kulturno izobrazijo, da ne bo hodila na koncerte od saše lendero pa kupovala biografije Damjana murka.

To da se pa ene stvari subvencionirajo, druge pa ne, je pa kurac!
KovacevaKobila
# 09.02.2012 ob 18:32
Denarja ni? Je katerakoli stranka v svoj program vključila zategovanje pasu vlade? Vsaj simbolično? Je katerakoli stranka napovedala znižanje plač poslancev, ukinitev nadomestil za "težko zaposljive" poslance, ukinitev subvencionirane prehrane, ukinitev privilegijev a la zastonj mobiteli, vozni park, šoferji, konstantno renoviranje parlamenta ipd.? Je katerakoli stranka napovedala obdavčenje premoženja najbogatejših? Je katerakoli stranka napovedala sodni pregon pravih krivcev za krizo; nenadkriljivih poslovnežev, za katerih "dokapitalizacije" se - navkljub bajni krizi - v proračunu vedno čudežno najdejo milijoni evrov?

Vsi smo v isti barki, kulturniki in navadni ljudje, lajamo pa ob napačno drevo.
jolika
# 09.02.2012 ob 17:54
Zakaj pa ne gospod Turk, mar je kultura tista panoga v državi, ki je nedotakljiva, ker jo izvajajo tako imenovani kulturniki - elita, ki je v zadnjih dneh pokazala kdo so in kaj so? Tudi kultura mora nositi posledice krčenja sredstev, kot jo bomo državljani na vseh drugih, malo bolj občutljivih področjih. Postavite se novi minister na stran ljudi, ki ne živimo na tako lahek način kot tile, ki so včeraj protestirali.
Jethros
# 09.02.2012 ob 17:47
anye40:
Ja, vsak, ki kritizira sedanjo novo oblast, dobi nazaj obtožbo, da je udbaš...kdo že deli take nazive vsepovprek, nasprotnikom, ki ne delijo istega mnenja? Aja...Majer.
secundus
# 09.02.2012 ob 17:42
kva ste rajš brez operacij v kliničnem centru ali hude kulturne proslave na dan državnosti?

folku ni jasno, da dnarja ni!!!
DrMatilda
# 09.02.2012 ob 17:32
Bolje bi bilo, če bi ukinil subvencije za kulturo, dokler se ne pregleda delo in poslovanje tudi vseh lokalnih društev, še posebej v krajih, kjer vsi delajo le za eno multinacionalko oziroma večjo firmo, z dotacijami svojim predstavnikom pa krojijo usodo kraja in perejo denar. Raje bi podprl samostojno ministrstvo za kulturo, namesto brezveznega za zamejce po svetu, s čimer se itak ukvarja zunanje ministrstvo. Veliko velikih besed od Türka, pa zelo malo iskrenosti, zdrave kmečke logike in občutka za tenutek, v katerem se nahajamo. Prestrukturiranje pač ni nobena rešitev za ničesar, je pa lepa prilika, da se počistijo vrste, svojim potem seveda ne bodo krčili sredstva.
olen
# 09.02.2012 ob 17:11
V takšnih časih ki so bi od g. Turka pričakoval da tudi napove krčenje sredstev.... Imamo toliko lačnih ljudi da mi je trenutno malo mar za razne gledališčnike itd...

Polovico folka v Sloveniji si se pa abonmaja ne more privoščit

Poleg tega se pa najbolj pritožujejo tisti, ki vedo kaj bodo prinesle skupne službe......
Lupo
# 09.02.2012 ob 17:04
Kobal pravi da so kulturniki pomagali zrusit totalitaristicen sistem.
Zanima me kaj je on pri tem prispeval.
pravica1
# 09.02.2012 ob 16:39
@domobran potem vzeti tudi desnim umetnikom, snoj, muster itd...
trewq
# 09.02.2012 ob 16:24
Strinjam se, da je izpad (milo rečeno) Uroša Potočnika vrgel slabo luč na vse poprejšnje proteste in ga nikakor ne podpiram.

Vseeno pa bi nekaj dodal glede združevanja ministrstev. Sedanji premier "utaplja" Ministrstvo za kulturo v neko SuperMegaMinistrstvo, kandidat za premierja (ZJ) pa je nameraval Ministrstvu za kulturo pripojiti Ministrstvo za Slovence po svetu, ki pa je itak t.i. ministrstvo brez listnice. In vsaj meni bi bila ta poteza veliko bolj logična.

@ginza
Prav poznavanje ekonomije oz. njeno pervertirano apliciranje na ljudi, ki bi radi le spodobno plačilo za svoje delo, nas je pripeljalo v sedanjo gospodarsko/finančno situacijo, tako da kaj več pametovati o tem ni okusno!

Sicer pa se ne bo prav nič prihranilo z združevanjem ministrstev. V tem primeru le eno ministrsko plačo!!! Vse ostalo je pritlehna politika.
ginza
# 09.02.2012 ob 16:03
Umetnost/kultura je luksuz. V težkih časih, je torej luksuz prva stvar, ki se ji ljudje odpovejo. Na prazen želodec pač ne moreš uživati v operni glasbi. Če moraš varčevati, varčuješ najprej pri stvareh, ki niso življenjskega pomena. To je kmečka logika. In te kmečke logike te na srednji ekonomski šoli npr. najprej naučijo. Tudi kulturnikom bi koristilo osnovno znanje iz ekonomije.
sebastiann
# 09.02.2012 ob 15:53
Tudi sam se strinjam da je Turk eden od sposbejsih ljudi v Sloveniji, kar se pa kulturnikov tice ne bi vseh metal v isti kos. Od takih, ki so sposobni izjav kot smo jim bili prica do takih, ki si zasluzijo naziv kulturniki. Mislim da je najvecji razlog tega zolca, ki se zliva po sedanji vladi pac v tem, da so nekateri priskledniki lepo ziveli na racun proracunskega denarja vsa ta leta in hvala bogu da bo nekdo naredil konec!
Jethros
# 09.02.2012 ob 15:08
AnnoZero:
Točno tako, se strinjam.
AnnoZero
# 09.02.2012 ob 15:03
Smrad in SMRDIŠ je izjava,ki si jo privošči ne pretirano zdiferenciran pubertetnik.

Gotovo pa to ni komunikacijski način kultiviranega človeka.

Cela množica pred CDjem je bila ob prihodu g. Turka bolj podobna podivjani drhali, kot pa zaskrbljenim kulturnikom.

Vse to meče slabo luč na sicer razumljive pomisleke ob ukinitvi ministrstva.

In pušča slab okus v ustih, okus po politični motiviranosti.
Jethros
# 09.02.2012 ob 14:59
Ne vem, če je dobro podrediti kulturno ministrstvo pod drugi resor, pa vendar...dajmo mu možnost. Raje bi videl, da bi ostalo saamostojno a rezultata tega združevanja še ne poznamo. Pa tudi Žiga Turk se mi ne zdi slaba izbira, razumem tudi proteste, pa vendar vsaj uppam, da se tista budala,, ki je Turku tulila v uho "smrad, smrdiš", zaveda, da iima zaradi takih ekscesov protest negativen predznak.
Protest za kulturo z nekulturnim izražannjem :)
Ajajajaj :)
evap
# 09.02.2012 ob 14:34
Mene pa zanima, če bi bili taki protesti tudi, če bi vlado sestavljal Janković. Saj je tudi on predvidel združitev ministrstva z resorjem Slovenci po svetu.
Vse bolj se mi zdi, da bi nekateri radi zrušili vlado, še preden bo začela delati. Najpametneje in potem še eno vladno krizo, boniteta naj pade na c ali pa z, samo da ne bo v vladni palači sedel Janez Janša.
Mislite, da potem denar bo? odgovor je NE, Slovenija se ne more več zadolževati. Pas bomo morali zategniti vsi, tudi tisti s 350 evri, zakaj potem ne kulturniki?
te-nej5
# 09.02.2012 ob 14:32
Uroš Potočnik alias Solata, alias Sajho, ki se je nekulturno drl na ministra je drugorazredni glumač, Kvaziumetnik (namerno z velikim k), ki je na protest vrgel slabo luč. Ukinjanje ministrstva je problematično zgolj in samo iz simbolnega pomena. treba je počakati, pa bomo videli. Vsi pa nikoli ne bodo zadovoljni.
espero
# 09.02.2012 ob 14:28
Škoda. Zakaj pa ne? Samo med prvimi 10-imi je 50& preveč plačanih bonitet. Povprečje med profesionalno kulturo in ljubiteljsko je v finančnem vidiku 1:500. Treba je narediti popolni preobrat in s takim govorjenjem in ritolizništvom kot navaja Ž.Turk şe vidi nekompetentna oseba za kaj takega.
evap
# 09.02.2012 ob 14:22
Glede na to, kako so ga sprejeli kulturniki pred Cankarjevim domom, bi bilo smiselno ukiniti vse subvencije za kulturo. Itak nič ne pomagajo.
http://www.youtube.com/watch?v=m7KEKjaMT
pE
brooko
# 09.02.2012 ob 13:53
@ cis

Prosim, da ne operiraš s kvazikulturniki in t.i. "pravimi kulturniki". Izpad, ki se je zgodil v pasaži CD obsojamo tudi tisti ostali, ki smo na tem protestu bili in smo na to ponosni. In prosim - kdo za božjo voljo je tisti, ki se ni pridružil prizadevanjem za ohranitev ministrstva? In torej - Tomaž Šalamun je zate "kvazi kulturnik", Ivo Svetina je zate "kvazikulturnik"? Hvala za razsvetlitev, ni kaj. Celo Jančar, pa če še s tako stisnjenimi zobmi, se je izrekel za ohranitev enotnega ministrstva.

Mogoče pa - namesto da tej naši raznoliki združbi očitate levičarstvo (ki ga ni, kar bi lahko vedeli, če bi ja dobro razumeli, kdo je Veno Taufer ali Ivo Svetina in koga je podpiral krog Nove revije), no skratka, mogoče bi se bilo bolj smiselno vprašati, zakaj se v tej združbi najde celo Nika Grafenauerja in še koga, ki bi še pred pol leta utopil v žlici vode vse, kar diši po t.i. "levi".

Ampak najbrž se je kaj takšnega preveč zapleteno vprašat. Lažje nas je po dolgem in počez označiti za levičarje ali celo za levičarske aktiviste. Bo svet ostal tako kot smo ga vajeni - črno bel, kajne?

In PS. Tudi meni ni všeč, ne to, da to raznoliko gibanje politizira in demonizira desnica, ne to, da si ga povsem neupravičeno skuša prilastiti levica, ki zanj nikoli ni naredila prav ničesar!
Obsidijan
# 09.02.2012 ob 13:52
A kopiraš Mussolinijeve govore?

Bodimo realistični in učinkoviti.
Ta vlada je farsa, en naj vse odloči, vse pelje, vse vodi. Ostalo pa prodat!

Predsednika ukinit ali prodat!

Majer bo že sam vse najbolje vedel!
trocki
# 09.02.2012 ob 13:49
Tudi ministrstva za kmetijstvo ne rabim, tudi za šolstvo ne, za obrambo tudi ne, tudi tisto za gospodarstvo mi ne koristi, za promet tudi ne, za notranje zadeve tudi ne, za zunanje zadeve takisto, pravosodja ne potrebujem.

Vse te bajte prodat!


A kopiraš Mussolinijeve govore?
trocki
# 09.02.2012 ob 13:48
Laže. Računa na to, da nihče ne gleda videov na spletni strani SDS. No, saj jih res ne.
Obsidijan
# 09.02.2012 ob 13:42
Cankarjev dom prodat!
Obsidijan
# 09.02.2012 ob 13:41
Tudi ministrstva za kmetijstvo ne rabim, tudi za šolstvo ne, za obrambo tudi ne, tudi tisto za gospodarstvo mi ne koristi, za promet tudi ne, za notranje zadeve tudi ne, za zunanje zadeve takisto, pravosodja ne potrebujem.

Vse te bajte prodat!
Obsidijan
# 09.02.2012 ob 13:39
Jaz kulture ne rabim, zakaj bi jo plačeval
Obsidijan
# 09.02.2012 ob 13:37
Kulturne ustanove zasedajo najkvalitetnejše nepremičnine v Sloveniji.

Vse je treba ukinit, nepremičnine pa prodat!
.cis
# 09.02.2012 ob 13:34
Vedno bolj se mi zdi smiselna združitev kult. ministrstva z nekaterimi drugimi.
Pri vseh teh nekulturnih izpadih kvazi-kulturnikov in čudenju pravih kulturnikov nad njihovim početjem ne morem drugega, kot da se smejim in čakam, da bo ministrstvo združeno.

Upam tudi, da Turk naredi malo reda.

Za nadaljnje branje: Odprto pismo bivšega člana Glose, ki se je takoj po nekulturnih izgredih izčlanil.
hrabri
# 09.02.2012 ob 13:29
Nisem napovedal.

Ampka skrčit jih je pa potrebno za 70%?
A6
# 09.02.2012 ob 13:28
eden najboljsih bodocih ministrov, t.i. (ne)kulturniki pa ze tolcejo po njem.
A6
# 09.02.2012 ob 13:28
eden najboljsih bodocih ministrov, t.i. (ne)kulturniki pa ze tolcejo po njem.
Binder Dandet
# 09.02.2012 ob 13:26
No, končno smo začeli operirat s ciframi okoli oškodovanja kulture. Samo kaj, ko kaže, da so izmišljene.:)

Če kdo zna, bi prosil za link do navedbe, ki dokazuje, da bo resor kultura kakorkoli finančno oslabljen zaradi spajanja ministrstev.
DURA-ACE
# 09.02.2012 ob 13:11
Káj Petrarkov, káj nam Tasov
treba pevcov je prijetnih?
slišim od butic neukretnih
prašat zdanjih, prednjih časov.
domobrán
# 09.02.2012 ob 13:11
Vse rdeče prisklednike odstavit od korita.
Kazalo