Tisnikarjevo slikarstvo zaznamuje pretresljiva izrazna moč, eksistencialno nabita motivika in hkrati ljudska preprostost. Komelj ga označuje kot izrazito severnjaško izpovednega umetnika, ki je bil posebno odmeven v severnoevropskih deželah. Foto: Koroška galerija likovnih umetnosti
Tisnikarjevo slikarstvo zaznamuje pretresljiva izrazna moč, eksistencialno nabita motivika in hkrati ljudska preprostost. Komelj ga označuje kot izrazito severnjaško izpovednega umetnika, ki je bil posebno odmeven v severnoevropskih deželah. Foto: Koroška galerija likovnih umetnosti

"Zdi se mi, da sem videl veliko stvari, ki jih v resnici nisem videl. Da sem potoval po deželah, kjer sploh nisem bil, da sem živel svoje in tuja življenja. Če nisem bil kdaj poprej rojen, je najbrž nekaj znanja in izkušenj mrtvih prešlo vame," je razmišljal slovenjgraški samouk.

Dokumentarni film Mož s krokarjem režiserke in scenaristke Sonje Prosenc, so predvajali v Kulturnem domu Slovenj Gradec. O umetniku spregovorijo ljudje, ki so mu bili blizu, mentor Karel Pečko, prijatelj Vinko Ošlak, žena Marija Tisnikar, sin Robert Tisnikar, direktor Koroške galerije Likovnih umetnosti Marko Košan, muzejska svetnica in kustosinja Koroške galerije likovnih umetnosti Milena Zlatar in sodelavec v bolnišnici Drago Plešivčnik.
O Tisnikarju se ne da govoriti, ne da bi govorili tudi o svetu, v katerem je živel in delal, zato film skozi vpetost v banalno okolje vsakdanjika in predvsem delo v prosekturi predstavi grobe obrise Tisnikarjeve figure. Ob pričevanjih tečejo nedialoški prizori, delno zasnovani po Tisnikarjevih lastnih besedah, ki podajajo atmosfero prostorov Tisnikarjeve samote, sprehodov in dela v tistem času dneva, ko je človek najlažje sam - ponoči ali v zgodnjem jutru.