Film
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 25 glasov Ocenite to novico!
Vampir z Gorjancev
Anžlovar je hotel z glavno moško vlogo v filmu Sebastianu Cavazzi, ki so ga po njegovem premnogi režiserji doslej uporabljali le kot 'figuro', ponuditi priložnost za 'pravo igro'. Foto: MMC RTV SLO
Vampir z Gorjancev
Vinci je scenarij po romanu Mateta Dolenca napisal že pred enajstimi leti na Hvaru. Ker je roman precej poduhovljen in temelji predvsem na notranjem monologu, je moral osnovno idejo zgodbe nekako 'izluščiti' v bolj narativno formo. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Sebastian Cavazza o pitju krvi
VIDEO
Inti Šraj o fatalki Lenori
VIDEO
Vinci Vogue o zanimivosti...

Sorodne novice

Dodaj v

Vampir kot simbol želje po nesmrtnosti

TV-premiera na 1. programu Televizije Slovenija
17. december 2008 ob 09:49,
zadnji poseg: 17. december 2008 ob 21:49
Ljubljana - MMC RTV SLO

Naj vas naslov ne zavede: v Vampirju z Gorjancev je opletanja z ošiljenimi podočnjaki samo za vzorec. Vinci V. Anžlovar je meril na ljubezenski film noir.

Novi celovečerec, za katerega je scenarij (po istoimenskem romanu Mateta Dolenca) napisal in ga režiral nekoč enfant terrible slovenskega filma, potem pa neznano kam ponikli Vinci Vogue Anžlovar, so v torek prvič in zadnjič predvajali v kinodvorani. Roko na srce, ogromno platno dvorane x-Pand filmu, posnetemu za televizijo, ni bilo naklonjeno (o tem več tudi v priloženih izjavah glavnega igralskega para) – zato pa ste si ga v sredo lahko ogledali v obliki, v kakršni je bil zamišljen: na prvem programu TV Slovenija.

Sebastian tokrat ni osrednji cilj hrepenenja
Če še enkrat na kratko obnovimo zaplet: naš glavni junak Roman (Sebastian Cavazza), ki je nosilec obeh osrednjih tem filma, prijateljstva in ljubezni, s sošolcem s fakultete Rodinom (Gregor Luštek) konec šestdesetih izdatno "degustira" cviček po Dolenjskem; med svojim vandranjem naletita na celo vrsto mitov in legend izpod Gorjancev. Že kmalu na začetku Romana udari kot strela z jasnega: ljubezen. Na pokopališču (seveda) se zagleda v temnolaso lepotico s skrivnostno preteklostjo in pravzaprav še bolj skrivnostno sedanjostjo. Lenora (Inti Šraj) se v Romanovem življenju pojavlja in iz njega izginja nenapovedano in poredko, a usodno – zato je jasno, da tudi takrat, ko napove poroko s pomočnikom krajevnega mogotca Krotom (Marko Pigac), njune zgodbe še ni konec.

Skrivnostno večno mladi protagonisti in simbolika vampirjev
Druga polovica zgodbe, kjer se dogajanje vse bolj preveša v sfero nadnaravnega in sanjskega, se dogaja 35 let pozneje (tu se velja vprašati, zakaj je režiser devet let, ki minejo v Dolenčevi zgodbi, podaljšal na tri desetletja in pol, nato pa (z izjemo kratkega prizora) "ignoriral" to, da so vsi junaki zdaj najmanj v poznih srednjih letih. Morda zato, ker bi bili ljubezenski prizori med 60-letnikoma manj vroči?) Ali prijateljema uspe premagati sile teme in smrti, boste morali zvečer ugotoviti sami, a, kot že rečeno – vampirji so tukaj malo manj seksi "padli angeli", kot jih poznamo iz neštetih upodobitev v popkulturi (od nekaterih različic Drakule prek Intervjuja z vampirjem pa do Somraka, ki trenutno obseda najstnice), ampak metafora za oblastnike, ki človeku kri pijejo še po smrti. (Več o simboliki "svojih" vampirjev, pa tudi nekaj "sočnih podrobnosti - kako je na primer vlogo dobil Gregor Luštek - nam je Vinci zaupal v zadnjem posnetku, ki ga najdete na desni.)

Sad silnih naporov in (skoraj) prostovoljnega dela
Kdor je med nastajanjem filma spremljal Vincijev "uradni blog", se najbrž spominja njegovih preglavic s proračunom, z neprijaznim vremenom in pičlim številom snemalnih dni, pa tudi njegove "rekrutacije" entuziastičnih amaterjev, ki bi na kakršen koli način hoteli sodelovati in ki jih je našel kar v blogosferi ("Ta film je delalo ogromno ljudi, nekateri tudi brezplačno ali za minimalno denarja," so režiserjeve besede). Ker gre, kot že rečeno, (tudi) za film o pravem prijateljstvu, ga je Anžlovar posvetil "najiskrenejšemu prijatelju, kar sem jih kdaj imel", nedavno preminulemu direktorju fotografije Vilku Filaču.

Prva filmska vloga Luke Kopra (pa čeprav z drugim imenom)
Čeprav bi Vampirju kdo morda lahko očital marsikakšno sceanristično luknjo, velja pohvaliti za slovenski film precej drzno uporabo posebnih učinkov. In če Rodinovo nenehno vzklikanje ("Goddamn! 'Igzekli'!") na trenutke deluje nenaravno, pa so liki raznih "vaških posebnežev" zlata vredni: ne samo kmet Berghold (Zoran More) in gostilničar (Žiga Saksida), ampak predvsem neprekosljivi Jonas v vlogi rahlo čudaškega Jupa, ki "verjame v NLP-je, v vampirje pa ne". Jonas je zanj bolj ali manj uporabil svoj priljubljeni alter ego "reporterja" Luke Kopra (le da Jup ni tako komično melodramatičen), ki ga je že premierna publika vsakič, ko se je samo pojavil pred kamero, nagradila s pridušenim hehetom.

Vampir z Gorjancev, ki ga Vinci opisuje kot "adventure dramo", vas bo najbrž razdelil na izrazite privržence in strupene kritike. Da nas bo pustil hladne, od Vincija tako ali tako nikoli nismo pričakovali.

V prvih dveh videoposnetkih na desni si oglejte še, kako sta s končnim izdelkom zadovoljna Sebastian Cavazza in Inti Šraj, v spodnji galeriji pa nekaj utrinkov s premiere in več prizorov iz samega filma.

Ana Jurc

Vesna Milek in Vinci Vogue Anžlovar
Vesna Milek in Vinci Vogue Anžlovar
Gregor Luštek in Sebastian Cavazza
Inti Šraj in Zoran More
Ivo Barišič s spremljevalko
Vesna Milek in Sebastian Cavazza
Mate Dolenc
Roman (Sebastian Cavazza)
Lenora Šraj (Inti Šraj)
Jup (Jonas)
Edward Kartnerwald (Vlado Novak)
Roman in Salamandre
Kmet Berghold (Zoran More)
Rodin in Roman
Brat August (Jaka Fon)
Rodin in Roman
Prijavi napako
Komentarji
makaronar
# 22.12.2008 ob 07:20
Da je slovenska kultura v dreku ve že vsak, ki komaj kdaj spremlja kako novotarijo slovenskih kulturnih ustvarjalcev, med katere naj bi sodila tudi filmska produkcija. Podn od podna, dno od dna. Film se ne more ponašati ne z igralsko zasedbo, ne z režijo, pravzaprav je ves sklop filma pod kritiko. Mene bi bilo sram, če bi kakrokoli sodeloval pri ali v tem filmu. Da si upajo sploh film dat v predvajanje. En kup brezveznih scen, en kup nikomur razumljivih prigod, zgodba filma butasta. Tako v filmu ne veš ali gre res za ene butaste pijančke iz Dolenjske in se sprašuješ kot slovenec ali je scena, ki jo prikazuje film nek odraz resničnih bebcev, ki živijo na vaseh in med cigani tam nekje na Dolenjskem. Kaj je sporočilo filma po moje ve samo avtor, bojim pa se, da v realnem spada med bebavi folk, ki nastopa v filmu. Scene kot prijatelj pride po 20 letih iz Amerike z neko ameriško limuzino in oba prijatelja prikaže postarana, nato pa naslednji hip spet mladostna. Kakšen prehod. Človek sploh ne more dojeti kakšen filmski trik je uporabljen. Ali je sploh trik in čemu služi. Amaterji brezvezni. Če ustvarjalec filma misli, da je naredil vtis s tem, ko kaže pijančevanje, oziroma stalno prisotnost alkohola in pokaže eno vaško veselico na način, da so vsi domačini pijančki in idijoti, potem res ne vem kaj ima v glavi. Ali je to njegov stil življenja, ali je to njegova domišljija in žeklja, da bi živel v takem svetu. Skratka tako brezveznega filma po moje ne bi naredili niti v Romuniji od koder naj bi vampirska zgodba izhajala.
In potem naj nekdo jamra, da je premalo denarja za film. Vsakega denarja je škoda za tajko packarijo. Sram vas bodi.
vesolcek
# 18.12.2008 ob 21:06
Vlad next time use english not romanian as there are doubtfully anyone who could understand you. as goes for your comment i agree with you. if the director would choose a folklore for the movie theme it would be more suitable for our viewers. at least we're good at it.:) as goes for vampires in Gorjanci, no, there is no basis for that story. all there is to it is a poor writing. in the end vampires in slovenia just sounds stupid. at least for me ;)
Gorkee
# 18.12.2008 ob 20:11
Draga Sloveni,

Vampiriile, care avem vedut in filmul acestea de Vinci Vogue Anzlovar nu sunt sensibili ca nostru; sunt legenda foarte frumoasa din Romania, especial din Transilvania. Imi pare rau, doar in Slovenia nu aveti competentie, regisure sau bani pentru o extractie buna de materiali acesti. Voi sunteti periferie de cultura europeana si asa nu aveti folclora mare, care are posibilitatea pentru asa realizatie.

Respundeti, va rog, intrebari urmatoare:

De unde aveti idea pentru vampire din regiune, care se numeste Goriantsi?
E Vesna Milek vampirella?

Un salut din Transilvania sincer si frumos.

Vlad
filozof
# 18.12.2008 ob 17:53
Komosolec ti:
-filma nisi gledal.
-provociraš.
-si mona.
Torej, mislim da gotovo ena ali pa tudi več trditev drži.

# 18.12.2008 ob 12:54
Mislm da bi se moral navadt na dvoje: prvo da je samo kredibilna kritika, kjer kritik povej kaj in zakaj mu je kaj všeč in kaj ne, kaj vredna. Ostalo nima teže. Drugo: če uporabljaš iste metode pogovora kot "drekači", spadač pač med njih. Če smo že lih pri filmih in Vinčiju, gre za to, da po mojem mnenju bi blo bolš, če bi počel kaj drugega. Filmi mu pač ne grejo nekako najbolje. Trud je hvalevreden, ampak če ne gre pač ne gre. Sam sem sicer gledal dva njegov filma Babico in Vampirje, in za oba se mi zdi da je podobno - osnovna ideja je kul, začetek je obetajoč, sredina je razvlečena in zaključek je mim. Po moje mamo pri Vampirjih ravno problem scenarija. Preprosto začne tavat in zgublja tempo ko bi ga moral pospeševat, na koncu pa naredi expres hepiend. Se da tud za male pare nardit čist spodoben izdelek (Tu pa tam) al pa zlo dobro zadevo (U leru, Zadnja večerja....). Res, priporočam ogled filma REC če ga še kje vrtijo, k jasno pokaže, da se da z malo dnarja nardit dober film.
Kuči plakajuči
# 18.12.2008 ob 12:25
Ajde zana, ti pa mal preveč posplošuješ. Sam filma recimo nisem skritiziral zato, ker bi bil blazno ljubosumen na Vinčija (ipak ni en žešči filmar), ampak sem samo povedal, kaj me je motilo. Niti mu noben ne očita (pre)nizek budžet, ampak prej slab scenarij oz. adaptacijo (nobenega občutka za čas, za okolico) in slabo delo z igralci. Je pa film veliko boljši od Vaje zbora, se strinjam.
Slovenski film krvavo potrebuje dobre scenariste. To, da si scenarist in režiser hkrati, drugod ni tako pogosto. Niti Spielberg, niti Hitchcock, samo kot primer, nista prav pogosto pisala svojih scenarijev, pa sta vseeno avtoriteti na svojem področju. Ampak to je že druga zgodba, se opravičujem za offtopic.
zana
# 18.12.2008 ob 12:00
ja, Uš, seveda znam povedat, kaj mi je blo všeč. Pred nekaj tedni je bil na sporedu film Vaja zbora, Vinka M., ki je bil narejen z enakim proračunom. In še veliko studijsko posnetih skropucal s slabo igro odnese popolnoma enako vsoto denarja. Tukaj mi je všeč, da smo videli vsaj eksterierne kadre, poskuse nastaviti in speljati film, inovacije oziroma novosti v smislu sestavljanja filma in veliko dobre igre, res da ne od vseh. In všeč mi je človeškost tistega slabega fuka, ker takega vsi poznamo. Ko smo starejši, utrujeni in domači z nekom, fukamo natanko tako. Ker nam postane vseeno za kič. Človeškost je meni vedno dobrodošla. Ker je spontana, kot veliko igre tukaj not. Kako lahko kdo napiše, da je Ravnohrib slab?
V bistvu je moje mnenje podobno tvojem iz tvojega komentarja. Film ima kvalitete in tudi nasprotja temu. Vendar radikalno blatenje drugih komentatorjev se mi zdi popolna žalitev. Jemlje pogum vsem ustvarjalcem, da bi se s to sramoto od denarja, ki se ponuja, ko se sploh ponuja, spravili delati film, ki ga je nemogoče narediti. In kakorkoli se potrudiš dodati 30 % več kot bi zmogel s proračunom, te bodo ljudje neusmiljeno in neutemeljeno popljuvali. Nihče ne bo rekel: ''nekomu je RES do tega, da bi nekaj novega pokazal.'' Gremo samo v stilu: ''meni ni všeč, rajši imam joške od atomic harmonic.'' Super.

# 18.12.2008 ob 11:40
Hjj, Zana, označit gladko vse nas, ki nam film pač ni bil všeč, za drekače je isto kot drekati po filmu. Če človk ne zna povedat ne zakaj mu je bil film všeč ne zakaj mu film ni bil všeč, je po mojem mnenju škoda prostora. Skratka, dobrodošla med drekače.
zana
# 18.12.2008 ob 11:25
film čist ok, sploh, če upoštevamo, da za tako malo denarja. Slovenci bi radi ameriške filme za ceno, ki ga američani na setih porabijo za wc papir.
Seveda pa vemo, kaj je najbolj gledano. Predvidevam, da bi bili veseli kakšnega Jim Carryja, a ne?
Film odpira vrata, če le hočeš, pa seveda, če le premoreš kaj inteligence.... z globokim opravičilom vsem šizofeničnim driskačem zgoraj, ki verjetno trpijo za doživljenjsko zavistjo do kreativcev... Ne znam delat, bom pa sral po tujem delu, to pa ja ni tako težko, eh... Pohvala vsem garačem, da ste spravili skup, kar se je dalo...
Brisko
# 18.12.2008 ob 10:46
Dokaj v redu film, ki je imel potencial še za mnogo, mnogo več. Enostavno obstajajo luknje v scenariju, tisti hec s 35-imi leti pozneje pa mi res nikakor ni jasen. Igra seveda odlična, če izvzamem Lenorinega moža, ki je bil nekje na ali celo pod nivojem šolskih predstav. Specialni efekti so bili hudo šlampasto narejeni, a to je verjetno pogojeno s premajhnim budgetom.
Slovenija333
# 18.12.2008 ob 10:36
Kot vsa ostala produkcija RTVSLO je bilo: slabo, neprofesionalno in negledljivo.
ZaSlovenijo
# 18.12.2008 ob 09:31
30. analyzer_1 : Ja, večino folka tu ne šteka, da vampirji dejansko ne obstajajo. In da film ni prikazoval realnega življenja. Da so zf efekti popolnoma na mestu, čeprav slabi. je pač treba uporabit domišljijo.
Smešno, sploh se nobeden ni pritoževal nad radijsko vodenim pogovaranjem in čudnim nočem, folk se je pritoževal na dolgčasom.

Konec fantastičen in nepričakovan? Da nisi ti gledal le en drug film?
analyzer_1
# 18.12.2008 ob 08:42
Fajn film. Popestritev sredinega večera. Vsekakor predlagam ogled komu, ki ga včeraj ni gledal (bodo menda še ponovitve na RTVSLO).

Film je pač treba razumeti kot film in ne kot realno življenje... ZF efekti pač so umestni v filmu, saj je precej govora o vampirjih (ki jih menda ??? v pravem življenju ni???:)) Torej če so lahko v filmu vampirji, zakaj ne bi smelo biti "radijsko vodenega" pogovarjanja in "čudne" noči v gozdu... Jasno, ljudje ki rpeveč "plastično" gledajo na zadevo, tega ne bodo nikoli razumeli. Precej komentatorjev tega članka je med njimi, verjetno se jim zdijo ustanove, kot je na primer gledališče, brezvezne. Razen komedije. Folku se enostavno ne da razmišljat, kaj šele uporabljat mal svoje domišljije...

Konec fantastičen, nepričakovan, akumulira vsebino in namen celotnega filma!
Dori
# 17.12.2008 ob 23:57
Totalna blesarija. Lepo prosim RTV, če mojega denarja ne meče več stran za take bedarije.

Če se vam zdijo takle filmi kej vredni, jih prosim, Anžlovar, snemajte s svojim denarjem - pa kaj zaslužite... se boste hitro naučili filme delati.. Sramota... Tudi za igralce.. Ojojoj.. Moj 12-letnik boljše igra.
vesolcek
# 17.12.2008 ob 23:56
komsomolec nagrade? ok za zlato malino se res lahko potegujejo ja :)
komsomolec
# 17.12.2008 ob 23:45
No, osliči in oslice, ste se zrigali?

Film je čista poezija, od začetka do konca, genijalna Vinčijeva stvaritev. To bodo zunaj padale nagrade, kot ponavadi.
kmetozar
# 17.12.2008 ob 23:26
Ne rečem, če bi šlo za nek študentski projekt ...
vesolcek
# 17.12.2008 ob 23:24
sem si nastavil opomnik za ta film. očitno so bila moja pričakovanja prevelika, saj je film katastrofa. popolnoma negledljivo, zgodba je nekoherentna in nasplošno kar nekaj. tisto sceno s profesorjem na začetku je bilo grozno mučno gledat. holivudski efekti, ki so jih skušali stlačiti v ta film so bili dokaj očitno slabo izvedeni. skaratka izredno ubogo kopiranje resničnih filmskih mojstrov. filma niti nisem mogel gledat do konca. ocena: 2/10. pa še to je slaba dvojka...
Kuči plakajuči
# 17.12.2008 ob 23:13
Grem rajš brat knjigo, ker tole je blo švoh. Vinčiju se je kot kaže mudilo v montaži;sekvence si sledijo z svetlobno hitrostjo. Noč, dan, jutro, večer, eno leto, 35 let, vse se zgodi v istem trenutku. Z dialogi je podobno, če ima človek srečo, da kaj razume. Dogodki, liki in zapleti letijo mimo nas. Romanca med Romanom in Lenoro je naravnost smešna; že po pol minute filma jo zagleda in se zaljubi vanjo, ona izgine, pa pride spet nazaj in noče povedat kje je bla, in tako naprej. Posnetek seksa je grotesken: žgeta na nočni omarci, kot da ne bi imela zraven dveh postelj, vsega je konec v eni minuti, potem pa sta oba čisto crknjena.
O glavnih protagonistih ne zvemo veliko, o čudaških likih z Gorjancev prav tako ne, nobenega ozadja oz. konteksta ni, vampirjev je le za vzorec, krvi pa mogoče za čajno žličko.
Cavazza je pač boljši maneken kot igralec, Luštek bo moral natrenirati obrazno mimiko, Inti je sicer lepa, a je njena francosčina popolnoma neumestna in brez učinka, Jonas je beden s svojim pačenjem, morda to lahko deluje smešno, ko vodi Vesti na Vesti, na filmu pa pač ne. Barišič je soliden, Novak tudi, Ravnohrib pa igra, kot da bi vodil Male sive celice ...
Sama sreča, da je tole film narejen za televizijo, ne pa za na veliko platno.
thr0l
# 17.12.2008 ob 22:51
No, ja. Ne vem kaj je bilo tako "dobr" pri temu filmu. Podn od podna.

Se strinjam s tvojo kritiko ZaSlovenijo.
dimmukomun
# 17.12.2008 ob 22:45
res amaterska režija ,drugač pa dobr
Ejsi/Disi
# 17.12.2008 ob 22:43
A ste vidli, da je v vsakem kadru na mizi štefan cvička. Pa Jonas enkrat vmes reče: Pejt ga pogledat Brane, noo. Kot oni komad od skupine Otroci socializma :))

# 17.12.2008 ob 22:28
Hja, zmer kada gledam slovenske filme, razen redkih častnih izjem, mi v ustih ostane en tak trpek priokus. Pojma nimam, zakaj je Kekec še vedno slovenski ultimativni akcijski heroj, zakaj je Cankar še vedno ultimativni slovenski ideolog in zakaj še vedno nihče ni razložil, da je bil Kafka naše gore list. Namesto da bi gledali naprej, nam pogled še vedno vleče v srednji vek in vse zgodbe in legende, ki jih premoremo, ne zmoremo potegniti v sedanjosti. Za kontrast si poglejte španski Rec - prežvečena zgodba, znani štosi z zombiji ampak kup zombijev sredi mesta v stari hiši preprosto deluje, ujame duh časa, politike, krize, miselnosti in to vse brez velike produkcije, brez velikih efektov, brez velikih imen.
Sam film je za moj okus lepo narejen in nekaj malega se poigrava tudi z efekti, ampak na žalost zgodbo raztegne na 35 let trajajočo romanco, ki jo potem zaključi v dveh minutah, kot da ne bi imel prave ideje kaj naj naredi z glavnima junakoma. Mimogrede si z bajanjem o ideologiji kot krvosesu navrže še odlične nastavke, s katerimi bi lahko film dobil veliko globji pomen, ampak vse ostane na ravni opombe. Ni dolgo tega, kar sem poslušal Miho Mazzinija predavati o scenarju in ena izmed opomb je bila, da se slovenski scenariji delajo na samem snemanju. Pač, lako čemo, sam da mamo kamere pa osnovno idejo. Vampirji z Gorjancev po mojem mnenju deluje natančno tako - lepa ideja in krasen začetek, konec bomo pa že nekako na snemanju poštimal. Škoda za še eno zamujeno priložnost, pa pred parimi leti je že izgledalo, da je slovenski film s Cvitkovičem in Javšnikom končno vzletel. Jebiga.
ZaSlovenijo
# 17.12.2008 ob 22:24
dolgčas. Cel film čakaš, da se bo kaj zgodilo, a se nič ne zgodi. Efekti so na nekaterih mestih pretirani, tam kjer bi bili potrebni jih ni. Erotični prizori so nedomišljeni in niso lepi. Isto sem opazil 30 sekundi seks, krneki.
Večkrat zmoti totalno nerazločno govorjenje.
Načini snemanja so napačni na napačnih koncih. Za primer prikaz predavanja predavatelja na začetku je prikazan kot blodnja norega človeka, pa je bistvo le literarno predavanje.
Sebastjan je mnogo prestar, da bi igral študenta v začetku.
Stranski karakterji niso dodelani. Celo Lenora je čisto površinsko prikazana, brez globljih motivov.
Dobro oceno bi dal igri. V splošnem pa 3/10.
Goofybp
# 17.12.2008 ob 22:00
Zakon film! Fajn zgodba, odlična režija, odlična igra (razen moža od Lenore - ta je katastrofa), v redu glasba ... 4,5/5
mirela
# 17.12.2008 ob 21:57
krneki ta film...
Sebastijan a ti zmer tko hitr pride... :)
filozof
# 17.12.2008 ob 21:56
Še kar. Edino zaključek ni ravno... Jasen.
farjestad
# 17.12.2008 ob 21:52
film pokvari tuljenje Dežana v odjavni špici
filozof
# 17.12.2008 ob 21:38
Vedno neka erotika brez konteksta...
am shagar
# 17.12.2008 ob 21:13
a ma ta film sploh kakšno zgodbo mislm k d b gledu film posnet po knjižni predlogi Joyca al pa Prusta, Kafke itd. Skratka neki modernizem.
am shagar
# 17.12.2008 ob 21:08
Kr neki. Če ti ni všeč pol me useki, če ti je všeč pol se ga prseki tole je kr neki.
kin baropu
# 17.12.2008 ob 20:59
Nič kaj posebnega ta film.Pa kako bi le bil, še z enga erotičnega prizora nardijo skrpucalo, sta sopla po seksu kot dva zmatrana psa.
GLAVNI
# 17.12.2008 ob 20:52
Sam tale Inti je pa lušna. Bi bla za ožent.

PS. vsaj fuk bi lahk bolš zaigral (še minuta ni mim, ko Sebastianu pride).
Matijaž Hanžek
# 17.12.2008 ob 20:16
Kot pri vseh slovenskih filmih, je tudi v tem primeru najbolj krepostna drža: prezrimo!

V nasprotnem primeru bi samovšečnežem in potratnikom proračuna dajali ležen občutek pomembnosti.
komsomolec
# 17.12.2008 ob 14:49
Interviju pisatelja LINK
zitnk
# 17.12.2008 ob 13:43
upam de bo to dobr uspel!
sicer je pa B&B zlo dobra nanizanka res pohvalno RTV..zmer se nasmejim

LP
barabin
# 17.12.2008 ob 13:09
Sam če je z Gorjancu, pol smo pa podgurci nasankal
kamen
# 17.12.2008 ob 13:05
Kolikor sem videl odlomek oz. reklamo za ta film mi močno diši po kopiji drakule (brams-a). Upam da ne gre za plagiat kot B&B.
Bomo pogledali in ocenili.
Arturo
# 17.12.2008 ob 12:07
Oh, samo poglejte, kako se nek 24kur prodaja... večina člankov so oglasna sporočila ali pa "oglasna sporočila" slovenskih wannabe estradnikov. Pa še kakšna leto dni strara "zanimivost" se najde... Film si bom ogledal, tako da se bom na to temo za enkrat vzdržal komentarjev.
zana
# 17.12.2008 ob 11:38
jaz sem pa med branjem zaznala čisto zdravo kritiko, kjer pač stoji; in hvalo, kjer realno pripada. Vidla film včeraj na predpremieri. Tko da bravo za članek.
Se ti zdi Slovenija333, da si javni zavodi ne bi smeli delat promocije ?... Drugač pa rtv pripada vsakem državljanu RS. Naj gre kdo tja narest film za nč dnarja..., pol ga pa še promoviral ne bojo, ker so javni zavod in samopromocija je grda...Kot da imajo filmarji tam sredstva za zunanje promoviranje..., lepo te prosim Mislm, kr neki Slovenija333
nixo
# 17.12.2008 ob 11:31
OGABEN je tvoj komentar.
Še tisto kar naredijo v filmski produkciji, naj bi kar zamolčali al kaj?
Zanimiva tema, bomo videli kako bo izpadel film.
Slovenija333
# 17.12.2008 ob 11:19
OGABNI ste s to svojo samopromocijo.
Kazalo