O Knockin' Boots lahko govorimo kot o pop-house superpresežku ali pa celo kot o (plesnem) albumu leta. Foto: NN
O Knockin' Boots lahko govorimo kot o pop-house superpresežku ali pa celo kot o (plesnem) albumu leta. Foto: NN

V izvirniku skoraj sedemminutna house bombastičnost (vokal je prevzet z remixa disco klasike You To Me Are Everything liverpoolske postave The Real Thing) je avtorja in DJ-ja z nadimkom Julio Bashmore nemudoma postavila ob bok tedaj vrelima Disclosure, ki sta v tistem času že napovedovala prvi album Settle.

Najsi je bil nato leta 2013 eden od sezonskih vrhuncev zaporedni nastop obeh nukleusov na londonskem festivalu Field Day, gneča na izstopni zapornici za splavitve albumov prvencev je bila neizogibna. Britanska pop/house scena je res nasičen žur!

Toda Walker je čakanje na primeren časovni interval za založniško-promocijski bum izvrstno izkoristil. V resnici se je v produkcijo zakopal tako goreče, da je izid Knockin' Boots od sprva predvidenega datuma zamaknil še za pol leta. Z vidika kakovosti predstavljenega na celournem delu, izdanem pred tremi tedni, bi se reklo, da se je izplačalo.

Vsled časovnice so se pred Bashmorejem lahko izkazali še Years & Years (njihov prvenec Communion je osvojil vrh pop lestvice), pa čeprav je njihov izraz občutno bolj "popiš". Še prej so nas "razplesali" tudi Gorgon City. Hkrati naj bi bilo res tudi, da je duet Bondax na turneji izgubil matično kopijo svojega prvega albuma. Tako je obzorje za nekaj časa ostalo osiromašeno še za enega predvidoma zelo močnega britanskega house odtenka.

Edino, kar je nenavadno, je dejstvo, da je Bashmore s tistim šestmesečnim dodatkom v koledarju zdrknil v zelo nenavadno simbolno dirko prav z Disclosure. Holding On je naslov prvega, maja izdanega singla Disclosure z njihovega novega albuma Caracal, ki izide 25. septembra. Glas tej je posodil bluesovski soular Gregoy Porter. In Holding On je naslov tudi prvopostavljeni z albuma Knockin' Boots. Res je, da gre za navidezno vlečenje vrvi med vihravim dubstepom in zglajenim pop-house napevom, pa vendar. Zakaj je založba PMR dopustila tako zmedo, in to na svojem pragu, ni znano. Ena od teorij pravi tudi, da so bila na delu naključja, ki jih je odgovorni urednik Ben Parmer poskušal urediti s skrajno radikalno potezo. Uspešnico Disclosure je v remix prepustil kar Juliu Bashmoru. In potem nihče ni več vedel niti, kdo je Dioniz, kaj je v resnici meč, niti kdo je Demoklej, pravzaprav.

Zabavna nevšečnost je bila dokončno urejena z umikom omenjenega remixa s Soundclouda. A zdaj res trače na stran.

Julio Bashmore je na svoj album Knockin' Boots povabil nekaj zelo opaznih vokalistov in vokalist, med katerimi gre posebej izpostaviti mlado londonsko pevko z imenom J'Danna ter v zadnjih dveh sezonah že gosta - veterana v podobnih kombinacijah - Čikačan Sam Dew je nedavno pel za kombo Rudimental, pred tem pa tudi v duetih z Mary J. Blige in kot gost v hitu LoveHate Thing washingtonskega raperja Waleja (album The Gifted, 2013).

A da o Knockin' Boots lahko govorimo kot o pop-house superpresežku ali pa celo kot o (plesnem) albumu leta, je krivo nekaj drugega. To pa je Bashmorov tihi fetiš v smeri italodisca, ki ga je resnično virtuozno raztegnil čez prvotno precej bolj grobo house teksturo. Goli dokaz za to je komad What's Mine Is Mine, v resnici prelomnica v nizu bolj prijaznih in všečnih songov z albuma Knockin' Boots. Poleg J'Danne, ki zapoje v treh čudovitih enotah (You & Me, Simple Love in Rhythm Of Auld), ima na pričujočem delu zaznavno vlogo še en prihajajoči londonski soular, to je BIXBY. Komad Umuntu (vokalno ga je oplemenitil južnoafriški raper Okmalumkoolkat) je mogoče res že pretiravanje v lovu za idealom Cerronejevega tipa, pa vendar.

Stvar je dovolj ostra, da Bashmora mestoma predstavi tudi kot sladkega radikalneža. Med najboljšimi pa gotovo pristane tudi napev For Your Love, ki ga odpoje Seven Davis Jr., pevec in producent, še en iz Chicaga, ki je, zanimivo, pri znamki Ninja Tune pravkar izdal zelo posebno in dokaj eksperimentalno albumsko prvenko Universes. Mar nisem za vsak komad posebej že potrdil, da je vrhunski med vrhunskimi? Nekdo pretirava, a nalašč, še prej pa iz srca.
Toda zmaga vseh zmag je vseeno, še enkrat, popevka Holding On - spet ta!

V glavnem. Knookin' Boots je tako, kot če odličnjaka pokličeš pred tablo in čeravno veš, da ne bo zatajil, te ta še enkrat več slavnostno preseneti in osreči. Tak je Julio Bashmore.

Matjaž Ambrožič
@matjazambrozic