Na novinarski konferenci so nekaj besed namenili tudi finančnemu položaju Zavoda Kersnikova, v katerem po besedah Logarja ostaja slaba polovica oziroma okoli 200.000 evrov dolga. Več podatkov bodo javnosti predstavili septembra. Foto: BoBo
Na novinarski konferenci so nekaj besed namenili tudi finančnemu položaju Zavoda Kersnikova, v katerem po besedah Logarja ostaja slaba polovica oziroma okoli 200.000 evrov dolga. Več podatkov bodo javnosti predstavili septembra. Foto: BoBo

Prek glasbenih žanrov in pozicioniranja občinstva bomo delali večere pod lastno blagovno znamko, da bi klub ponovno postal bolj prepoznaven.

Janez Zupan - Lunik
Klub K4 bo za prostore, ki so v lasti ŠOU Ljubljana, plačeval mesečno najemnino 750 evrov in stroške. Foto: BoBo

Po Logarjevih besedah je preteklo dogajanje namreč onemogočalo normalno delovanje kluba, ki bo imel 10.000 evrov ustanovnega kapitala: "S skupnimi močmi smo prišli do tega, da zavod Kersnikova uspešno saniramo, Klub K4 pa v sklopu Zavoda Štirka lahko deluje samostojno in bo lahko neobremenjeno deloval tudi dalje. Dolgovi ostajajo na zavodu Kersnikova." Namen je vzpostavitev središča urbanega kulturnega in umetniškega dogajanja, za kar je nujno preživetje Kluba K4.

Enake smernice delovanja in nekateri novi kadri
Kot je na današnji novinarski konferenci poudaril Logar, bo Zavod Kersnikova deloval le v svetu Zavoda Štirka, ki ga sestavljajo Logar - predstavnik ustanovitelja, Oskar Šušteršič - kandidat sodelavcev kluba in Uroš Veber - predstavnik strokovne javnosti.

Novi direktor Zavoda Štirka Janez Zupan - Lunik, ki je klub vodil že v prejšnji sezoni, je poudaril, da se smernice delovanja v klubu ne bodo spreminjale, poskušali pa bodo bolje predstaviti blagovno znamko Klub K4. To pomeni, da v letošnji sezoni ne bo več ekipnih večerov, kot je bilo v navadi doslej. Zupan je ob imenovanju za direktorja izbral tudi programski vodji Tineta Vrabiča - Nitza in Luko Laha - Levanaela, za vizualno podobo bo skrbel Miha Artnak.

Utrditev blagovne znamke K4
"Preko glasbenih žanrov in pozicioniranja občinstva bomo delali večere pod lastno blagovno znamko, da bi klub ponovno postal bolj prepoznaven," je poudaril Zupan in dodal, da bodo uvedli tudi žive prenose z določenih dogodkov.

V klubu želijo z delavnicami, sodelovanjem z raznimi festivali v tujini ter z izobraževalnimi programi razširiti tudi "obglasbeno dogajanje", ki pa bo v začetku manj opazno, saj je odvisno od lastnega kapitala, ki ga bo šele treba zaslužiti s klubsko dejavnostjo.

Še širok nabor alternativne umetnosti v prihodnje
Po Zupanovih besedah naj bi bila dolgoročna strategija kluba, da bi javnosti ponujal "vso širino alternativnega ustvarjanja urbane avdiovizualne umetnosti". Dodal je še, da nameravajo v klubu organizirati tudi koncerte, a morajo prej poskrbeti za infrastrukturo.

Glavno dogajanje v klubu bo ob petkih, ostajajo roza sobote, kakšen dogodek pa bodo pripravili tudi med tednom. Pred uradnim odprtjem sezone bodo uvodni dogodek z zunanjim izvajalcem pripravili že 5. septembra, vendar imena še niso razkrili.

Prek glasbenih žanrov in pozicioniranja občinstva bomo delali večere pod lastno blagovno znamko, da bi klub ponovno postal bolj prepoznaven.

Janez Zupan - Lunik