Okolica nostalgičnih uspešnic Sabotage, Dust in Plaything ali preostala tretjina 45-minutnega dela je bolj eksperimentalna, ambientalna, večerna. Foto: Promocijsko gradivo
Okolica nostalgičnih uspešnic Sabotage, Dust in Plaything ali preostala tretjina 45-minutnega dela je bolj eksperimentalna, ambientalna, večerna. Foto: Promocijsko gradivo

Središče prvega albuma, ki sta ga zasnovala pevka Malidah in multiglasbenik Ferguson, je skladba Sabotage. Vitka melanholična popevka, ki v slogu odstira popovski naboj dueta Liamere. Po osnovnem melodijskem toku, ki je še vedno popevkarski, sledi skladba Dust. Bluzovski naklon ima pesem Plaything. Ta bi bila lahko še prehitro označena za repliko triphoparske vznesenosti bristolskega tipa. Kljub temu bi le s šopkom izpostavljenih v primeru miniprezentacije mlade slovenske glasbene ustvarjalnosti nemudoma uspel, in to kjer koli. Navsezadnje vse tri čudovite skladbe vključujejo brezhibno angleško dikcijo, kar je za slovenske pevske poskuse eksotika.

Okolica nostalgičnih uspešnic Sabotage, Dust in Plaything ali preostala tretjina 45-minutnega dela je bolj eksperimentalna, ambientalna, večerna.

Zelo zanimiv je tudi zvok albumske celote. Čuteč preplet rahlih elektronskih ritmik lepo jadra na razliti basovski osnovi, kjer nežen pevkin vokal ponuja idealno, sanjsko zavetje. Dinamika glasbe Liamere je kljub nedvomljivemu žanrskemu gabaritu navdušujoča.

Triggers je kot skladba z nasprotnega narativnega pola v okviru albuma Liamere vpadljiva zaradi dvestepovske vinjete, ki se v drugem delu albuma do svojega vrhunca razvije malodane presenetljivo. Prav ljubko in obenem zrelo trendovsko.

Liamere naj zasveti še kje drugje kot le doma.

Matjaž Ambrožič
@matjazambrozic