Razstava bo v novomeški galeriji na ogled do konca meseca. Foto: Aksioma
Razstava bo v novomeški galeriji na ogled do konca meseca. Foto: Aksioma

Avtorica je z močno tematiko ustvarila finančni avtoportret in svetu umetnosti pokazala tisto, kar so slovenski protestniki pozneje glasno izražali na ulicah, je ob njeni razstavi zapisala kuratorka Petja Grafenauer. Razstavo so postavili v sodelovanju z Zavodom za sodobne umetnosti Aksioma, kjer jo je sicer tudi prvič predstavila predlani.
Po besedah Grafenauerjeve umetnica z njo nadaljuje umetniško ustvarjanje, zavezano antropologiji vsakdanjega življenja. Njena lirična, estetska in orientalizirana instalacija podobe iz narave pa je mimikrija tistega, kar jo je omogočilo. Umetničini računi so na očeh javnosti, prek nežne in privlačne podobe pa streljajo strašljive bodice realnosti, je dodala.

Sicer je podobno kot številni umetniki, kuratorji, plesalci in drugi negotovo zaposleni kulturni delavci tudi Cerarjeva občutila poslabšanje življenjskega standarda takoj ob nastopu krize. Na nevzdržno stanje se je odzvala z umetniškim projektom in simbolično izkoristila gradivo, ki ji je bilo brezplačno na voljo. Umetnino je tako ustvarila tudi iz lastnih plačanih položnic.

Lada Cerar se je rodila leta 1974, leta 2002 pa je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani diplomirala iz kiparstva. Od takrat kot samozaposlena v kulturi deluje samostojno in znotraj skupine Kolektiva.