Druga novost, ki so jo v letošnjem poletju uvedli v ponudbi ogleda Predjamskega gradu, je avdiovodenje, ki je obiskovalcem na voljo v 15 jezikih. Foto: BoBo
Druga novost, ki so jo v letošnjem poletju uvedli v ponudbi ogleda Predjamskega gradu, je avdiovodenje, ki je obiskovalcem na voljo v 15 jezikih. Foto: BoBo

"Število obiskovalcev Postojnske jame, Predjamskega gradu in drugih znamenitosti, ki jih ima v upravljanju podjetje Postojnska jama, iz leta v leto narašča in je v lanskem letu doseglo skoraj 800.000 gostov. Dnevni obisk Postojnske jame je skozi leto zelo različen, največ obiskovalcev pa prihaja na obisk v poletnih mesecih, ko je tudi v letoviških krajih več gostov," je za STA povedala Sabina Paternost, ki v družbi Postojnska jama skrbi za odnose z javnostjo.

Omenila je še, da imajo v deževnih dneh več obiskovalcev, saj se takrat ti raje odpravijo na enodnevne izlete, še posebej če lahko izberejo destinacijo, kamor vremenski vplivi ne sežejo. Tako je na deževni ponedeljek Postojnsko jamo obiskalo skoraj 5.000 gostov, kar je julijski rekord v samostojni Sloveniji. "Rezultat pripisujemo uvajanju novosti in dvigu kakovosti storitev za zadovoljstvo gostov ter dobremu trženju teh," je še dejala Paternostova.

Med zadnjimi novostmi, ki so jih dodali v ponudbo v postojnski družbi, je brezplačen prevoz obiskovalcev med Postojnsko jamo in Predjamskim gradom. S tem so želeli predvsem razbremeniti okolico Predjamskega gradu, kjer je število parkirnih mest bistveno nižje kot pri Postojnski jami.

Gostje so novost hitro sprejeli, tako da je avtobus, ki dnevno opravi šest povratnih voženj, vedno skoraj popolnoma zaseden. Brezplačen prevoz do Postojnske jame v sezonskih mesecih ob določenih urah nudijo tudi obiskovalcem, ki pridejo v Postojno z avtobusom ali vlakom.