Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 75 glasov Ocenite to novico!
Kakšnih 50 protestnikov se je med 8. in 9. uro sprehajalo po prehodu za pešce v Mislinji. Foto: Radio Slovenija/Metka Pirc
Projekcija hitre ceste 3. razvojne osi, ki bo Koroško povezala z avtocestnim križem. Foto: PNZ
Proti Velenju je nastala desetkilometrska kolona vozil. Foto: Radio Slovenija/Metka Pirc
       Mislim, da protesta ne bo mogoče ustaviti, zgodila se je spontana ljudska volja. Ljudje imajo dovolj izgovorov, ljudje ne razumejo, ko jih prepričujemo, da obstajajo administrativne ovire in ustavne presoje, njih to ne zanima.       
 Aljaž Verhovnik, iniciativa za 3. razvojno os
Peter Gašperšič
Na odseku od Velenja do Slovenj Gradca ni nobenih ovir, je prejšnji teden miril minister za infrastrukturo, ki opravlja tekoče posle, Peter Gašperšič. Foto: BoBo
VIDEO
Korošcem po 40 letih čaka...
VIDEO
Korošci imajo dovolj čaka...
VIDEO
Protestno prečkanje ceste...

Dodaj v

Desetkilometrska kolona zaradi protestnega prečkanja ceste v Mislinji

Nezadovoljstvo zaradi zamud pri uresničevanju 3. razvojne osi
18. julij 2018 ob 07:31,
zadnji poseg: 18. julij 2018 ob 12:23
Mislinja - MMC RTV SLO, Radio Slovenija, STA

Med 8. in 9. uro so Mislinjčani, nezadovoljni zaradi zamud pri uresničevanju 3. razvojne osi, pod geslom Hoč'mo cesto protestno prečkali glavno cesto na prehodu za pešce v Mislinji. Nastala je desetkilometrska kolona. Zbralo se je 50 ljudi, med njimi tudi župani.

Ob 8. uri so ljudje začeli prehajati čez prehod za pešce v Mislinji, na glavni cesti Slovenj Gradec–Velenje. S tem se je pot za vozila zaprla, v deset kilometrov dolgi koloni proti Velenju pa so po uri dogajanja ostala predvsem tovorna vozila, medtem ko so se osebna vozila preusmerila na stranske ceste. Točno ob 9. uri je bilo sprehajanja po prehodu za pešce konec in promet je skozi Mislinjo ponovno stekel. Protest je pod budnim spremstvom policije potekal povsem mirno, je s terena sporočila koroška dopisnica Radia Slovenije Metka Pirc.

Čeprav se shoda, na katerega so neznani organizatorji vabili na družbenih omrežjih, ni udeležilo veliko ljudi, je po mnenju udeležencev sporočilo državi jasno: da Koroška čim prej potrebuje hitro cesto, ki bo regijo povezala s slovenskim avtocestnim križem. Korošce predvsem skrbi ustavitev projektiranja za odsek hitre ceste od avtoceste do Velenja, za kar se je Dars odločil, ker sta na Ustavnem sodišču RS vloženi zahtevi za presojo državnega prostorskega načrta za ta odsek. Medtem pa se projektiranje odseka od Velenja do Slovenj Gradca nadaljuje.

Shod podprla županja in dva župana
"Hitro cesto potrebujemo čim prej. Ne več samo obljube. Štirideset let čakati na cesto je sramotno tudi za našo državo. Želim si, da se ta cesta čim prej uredi, da ne bodo potrebni več takšni shodi oziroma protesti," je dejal udeleženec protestnega prečkanja ceste, župan mislinjske občine Bojan Borovnik.

Protest je z udeležbo podprl tudi župan Občine Ravne na Koroškem Tomaž Rožen, ki meni, da je pravica Koroške, da dobi ustrezno prometno infrastrukturo, da se bo lahko gospodarsko in tudi drugače razvijala, da se ljudje ne bodo več izseljevali iz regije. Poudaril je še, da si sicer župani tudi z argumenti in dogovarjanji s predstavniki države prizadevajo, da bi se čim prej zgradila hitra cesta.

"Vsako takšno akcijo se mi zdi vredno podpreti. Mislim, da je državljanska nepokorščina zagotovo tista, ki lahko pripomore k večjemu uspehu ali premiku," pa je dejala Romana Lesjak, županja Občine Črna na Koroškem, do koder sicer hitra cesta ni načrtovana.

Shoda se je udeležil tudi koordinator Mladinske iniciative za 3. razvojno os Aljaž Verhovnik, ki, kot je dejal, podpira to ljudsko voljo, ki se je pojavila na družbenih omrežjih. Pričakoval je sicer več ljudi, a ne glede na to, je to po njegovih besedah "jasen korak, da si na Koroškem želimo to cesto in da je zelo nujna".

Organizator ni znan
Organizator dogajanja ni znan, informacije o protestu pa so se širile po prenosnih telefonih in družbenih omrežjih, zato je bilo tudi težko napovedovati, koliko ljudi se bo zbralo. Po besedah koordinatorja Mladinske iniciative za 3. razvojno os Verhovnika pa to tudi ni mladinska iniciativa. Ta je sicer v podporo hitri cesti junija lani organizirala večji shod na Ravnah na Koroškem.

Gre za spontano ljudsko vstajo, s katero dve koroški instituciji nimata povezave, sta poudarila koordinator civilne pobude Hoč'mo cesto Verhovnik in predsednik odbora za gradnjo hitre ceste Matic Tasič. "Mislim, da protesta ne bo mogoče ustaviti, zgodila se je spontana ljudska volja. Ljudje imajo dovolj izgovorov, ljudje ne razumejo, ko jih prepričujemo, da obstajajo administrativne ovire in ustavne presoje, njih to ne zanima," je dejal Verhovnik.

Bo 40-letnega čakanja kmalu konec?
Korošci nezadovoljno poudarjajo, da že vrsto let poslušajo obljube o gradnji hitre ceste, ki bo Koroško povezala z avtocestnim križem, v zadnjih mesecih pa opozarjajo še na zamude pri načrtovanih dejavnostih, kot jih opredeljuje lani med državo in dvema regijama podpisan protokol o načrtovanju in gradnji severnega dela 3. razvojne osi. Prebivalci najsevernejše slovenske regije na boljšo povezavo z osrednjo Slovenijo čakajo že 40 let, saj se slabe cestne povezave odražajo na vseh področjih življenja v regiji – mladi se izseljujejo, gospodarstvo pa ima logistične težave pri vsakdanjih prevozih.

Korošce je sicer minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, ki opravlja tekoče posle, prejšnji teden miril, da na odseku od Velenja do Slovenj Gradca ni nobenih ovir, tako da so po njegovih besedah za ta odsek še vedno izvedljivi roki za gradnjo po zastavljenem protokolu. To pomeni, da bi se dela začela konec leta 2019. Glede odseka od avtoceste do Velenja pa je Gašperšič izrazil upanje na čimprejšnjo razrešitev zastoja, ki je nastal zaradi vloženih ustavnih presoj.

Policisti so protest spremljali
Po poročanju Radia Slovenija so na PU-ju Celje pojasnili, da so policisti shod, ki uradno ni bil prijavljen pri upravni enoti, sicer spremljali in urejali promet glede na dogajanje na terenu.

Prav na temo dejavnosti v zvezi s 3. razvojno osjo v sredo do 14. ure poteka tudi dopisna seja sveta Koroške regije. Največ težav tačas povzroča zahteva za oceno ustavnosti, ki so jo vložile spodnjesavinjske občine, ki nasprotujejo trasi skozi savinjsko dolino. Koroški župani bodo odločali tudi o podpori prebivalcev glede napovedanih uporov in nepokorščine, prav tako, ali naj pozovejo ustavno sodišče, da prioritetno odloči o ustavnosti Državnega prostorskega načrta, kar zdaj najbolj ovira nadaljnje postopke za graditev te cestne povezave.

Župani razumejo in podpirajo nepokorščino
O nadaljnjih dejavnostih glede projekta 3. razvojne osi je na dvodnevni dopisni seji odločal tudi svet Koroške regije, ki je zapisal, da "razume in podpira odločitve ljudi o uporu in nepokorščini". Kot je še razvidno iz potrjenih sklepov, župani pričakujejo, da se kljub vloženi zahtevi za ustavno presoj, nadaljuje projektiranje odseka med avtocesto in Velenjem. Svet regije se bo obrnil tudi na ustavno sodišče s prošnjo po prioritetnem odločanju glede zahteve za ustavno presojo DPN-ja za odsek od avtoceste do Velenja.

Ob tem svet regije zahteva, da se nadaljujejo druge dejavnosti iz julija lani podpisanega protokola, med drugim zahteva "brezpogojno nadaljevanje vseh pripravljalnih del in gradnje" odseka med Velenjem in Slovenj Gradcem. Župani so zaskrbljeni, da bi se zaradi pogojevanja hkratne gradnje na obeh odsekih projekt še bolj zavlekel, dozdajšnje zamude pri projektu pa pripisuje zgolj zapletom na odseku od avtoceste do Velenja.

G. K.
Prijavi napako
Komentarji
Seneca
# 18.07.2018 ob 08:20
Mogoče sem se jaz osebno v celem življenju peljal 10x po tej cesti, a se popolnoma strinjam, da je nacionalna sramota, da ta regija še vedno nima dostojne cestne povezave!
Podpiram vse vrste njihovih protestov!
Hijena
# 18.07.2018 ob 08:04
Celotna Koroška in Šaleška kotlina bi morala protestno zapreti ceste v Braslovčah in okolici, ker ti najbolj ovirajo začetek gradnje
GoodFella
# 18.07.2018 ob 08:32
Tretje razvojne osi najbrž ni še zato, ker se vsak puli za svojo traso, nekateri so preračunljivo nakupovali zemljišča, da bi jih drago prodajali DARS-u in se sedaj, ko "njihova" trasa ni več v igri, poslužujejo vseh mogočih trikov. Zakonodaja bi morala biti taka, da bi se ta zavlačevanja na določeni točki presekalo in šlo v projekt. Ker v tej državi se nikdar ne bodo vsi strinjali glede katere koli zadeve.
Binder Dandet
# 18.07.2018 ob 08:06
Dobra ideja. Vsi z avti v braslovce.:)
microhub100
# 18.07.2018 ob 08:26
Zapret vse skupaj za par ur, treba je protestirat na polno. Dejmo Mislinjčani, dejmo pohorci
jurist
# 18.07.2018 ob 08:43
dajmo Mislinja!
Tisti, ki ne razume, da Koroška nujno potrebuje cesto, se še nikoli ni tam vozil ali pa je šel samo na turistični izlet.
Fleaa
# 18.07.2018 ob 09:16
škoda, da niso namesto TEŠa cesto šli delat....
AM
# 18.07.2018 ob 08:37
"Le zakaj ne bi obdržali obstoječe trase od Arje vasi do Velenja? Je cenejša, nobene dodatne škode za okolje, nič uničenih kmetijskih površin."

Ko se je na Dolenjskem predlagalo isto, so vsi šli v proteste češ, jemljete nam regionalko.

Stara trasa tudi ni primerna, saj je preveč ovinkasta in predvsem odsek skozi hudo luknjo ni primeren.
AM
# 18.07.2018 ob 08:35
Jaz podpiram gradnjo, a zdaj bom moral zato še 15 minut na šiht zamudit?! Pejte v Savinjsko se šetat po cesti.

Če resnično podpiraš gradno, boš pa šel ta dan v službo še pred protestom.
ManBoy
# 18.07.2018 ob 12:55
Ne vem kaj ima smisel protest delat na Koroškem, kjer potem nastradamo samo Korošci, ki moramo čakati v koloni, da lahko npr. odidemo v službo..

Treba ga je narediti v LJ. Najeti kup tovornjakov in se voziti okrog po Ljubljanski obvoznici in jim zaustavit promet, oditi v center LJ in tam prečkati prehod za pešče, ne pa pred lastnim domom, kjer sami sebi delamo škodo.
taxation = theft
# 18.07.2018 ob 09:16
Akcijo podpiram! Koroski davkoplacevalci so do sedaj pomagali financirati vse avtoceste v Sloveniji, zdaj pa so na vrsti tudi oni, ki se morajo dnevno voziti po eni najnevarnejsih cest v drzavi, da lahko pridejo na delo. Ce protest ne bo zadoscal, pa naj ga prestavijo v Ljubljano!
Yanez
# 18.07.2018 ob 09:15
Problem tretje razvojne osi na trasi od Šentruperta do Velenja niso Braslovčani ali Polzelani. Ti so le kmetje na šahovnici Celja, ki hoče s cesto od Arje vasi do Velenja ojačati strateško pozicijo regionalnega centra. Tistih nekaj kmetijskih površin mimo Braslovč ne sme biti problem, pa še ta so v precejšnji meri že danes državna. Seveda je pa treba tiste, ki se jih bo razlastilo, pošteno plačati. Velenje na drugi strani forsira cesto od Šentruperta do Velenja, ki je bolj logična, približa avtocesto tudi Zgornji Savinjski Dolini, trasa mimo Velenja je ugodnejša, Ljubljana bo za kar precej km bližje tudi Korošcem, izvedba bo lažja, kot pa pod prometom od Arje vasi do Velenja...
Z demokracijo in civilnimi iniciativami smo prišli do točke, ko bo treba reči stop. Če bi lahko pred leti, ko se je delal avtocestni križ, vsi lahko tako komplicirali, bi jih še danes ne imeli.
Pa še to. Spodobi se, da tisti, ki danes imate avtoceste do svojih krajev, ta privilegij dopustite tudi Korošcem, Šalečanom in Zgornjim Savinjčanom.
Mefisto
# 18.07.2018 ob 11:58
Najdite tistega, ki je vlozil ustavno presojo in hodite pred njegovo bajto.
copcop
# 18.07.2018 ob 09:39
Pa še to. Spodobi se, da tisti, ki danes imate avtoceste do svojih krajev, ta privilegij dopustite tudi Korošcem, Šalečanom in Zgornjim Savinjčanom.

Jim nič nočemo. A vedno se najde kakšen Vili od drugod, ki je pametnejši od njih.

Kdo je bil najglasneje proti fabriki v Hočah pri Mariboru? Novinar iz Ljubjane in odvetnik iz Ankarana. Itak.
kralj matjaž
# 18.07.2018 ob 09:58
Jakob Mali
Ta cesta se finančno gledano nikoli ne bo izplačala,

A država infrastrukturo gradi, ker se splača, ali da izboljša življenje ljudi?
atepej
# 18.07.2018 ob 09:33
Mežiška dolina: Hoč'mo pod Avstrijo.
Jakob Mali
# 18.07.2018 ob 09:11
Ta cesta se finančno gledano nikoli ne bo izplačala, ampak denar ni vse; gre za varnost, gre za razvoj, gre za to, da Korošcem ne bo treba gravitirati v Avstrijo, ampak bodo lahko živeli dostojn lajf v domovini.

Je pa zanimivo, da država sploh ni ovira za gradnjo, ampak predvsme "lokalni špetiri." Razumljivo. Enkrat v lajfu maš šanso zaslužiti z avtocesto, zato se bodo prej stepli, preden se bodo kaj zmenili...
Sl4fko
# 18.07.2018 ob 08:44
Podpiram!
problem43
# 18.07.2018 ob 14:14
@aaa: Saj je fajn leporečit. Praktično pa v svetu ni države, ki bi si lahko kar tako privoščila AC v vsako vukojebino. Poglej recimo kakšna je v Avstriji povezava do Lienza. Pa gre za orng turistično regijo, za razliko od te naše.

Pa si se ti kaj peljal do Lienza? Če si se potem veš kakšna je tam regionalna cesta, omejitev 100km/h, izvozi dovozi urejeni kot marsikje na AC ne! In ker daješ takšno primerjavo, se zagotovo nisi peljal skozi hudo luknjo! Kjer si lahko srečen, če se pelješ s 50km/h po tistih ovinkih, če pa naletiš na tovornjak ali dva pred seboj, pa še kakšnega nasproti, pa si lahko občasno vesel, če se pelješ 40km/h! Pridi kaj pogledati naše lepe kraje, pa potem povej ali se ti zdi takšna cestna povezava normalna za 21. stoletje...korošci bi bili že veseli normalne regionalne ceste, po avstrijskem vzoru, tako pa imamo preozko cesto s popolnoma neprimerno urejenimi dovozi in stalo infrastrukturo...trenutna cesta je imenitna za nedeljski izlet, ampak za življenje ljudi in gospodarstva je pa popolnoma neprimerna!
Energetik81
# 18.07.2018 ob 09:04
@jurist: sem šel samo ene 3x do SG turistično, pa mi je povsem jasno da je tam absolutno nujna nova hitra cestna povezava.
Ne predstavljam si vsakodnevne vožnje po tisti uničeni, preozki cesti, polni ovinkov in tovornjakov.
copcop
# 18.07.2018 ob 09:05
A je Vili že vložil ustavno presojo?
velenjcan
# 18.07.2018 ob 08:41
Joker
# 18.07.2018 ob 08:35
Le zakaj ne bi obdržali obstoječe trase od Arje vasi do Velenja? Je cenejša, nobene dodatne škode za okolje, nič uničenih kmetijskih površin.


Ko bi se enkrat peljal po tej cesti, bi se ti posvetilo, da je že zdavnaj preozka in ne prenese več prometa, kakršen je. Če bi jo pa širili (kar bi bilo tudi po moje bolje od zdaj načrtovane trase), bi pa spet uničili kmetijske površine, ker drugih okoli ceste ni.
AM
# 18.07.2018 ob 08:35
Podpiram protest, Korošci so upravičeni do hitre ceste. Izigrava se jih že od prve Janše vlade dalje, ko vsi obljubljajo hitro cesto, naredi pa se ne nič.
Binder Dandet
# 18.07.2018 ob 16:18
@Funai, Joker:
Tudi v Ljubljani niso 10km kolone vsak dan. Sicer pa je brezvezna primerjava, ker po vajinem je dobra cestna povezava potrebna samo Ljubljani. Pa ni tako. Sam sem iz Velenja in poznam cestne razmere do Koroške in navzdol do Krškega. Ta celotna povezava je nujno potrebna, ker je zavora celotni regiji ob tej trasi. Sploh koroški krak, ker je ta del Slovenije povsem odrezan in nikakor zanemarljiv. Predstavlja 120.000 ljudi (Šaleška dolina + Koroška). To pa je že pol Ljubljane. In ja, načeloma ni potrebna 4 pasovnica (AC do velenja je cca 18.000 vozil dnevno, naprej proti Koroški pol toliko). Zadostovala bi verjetno že boljša 2 pasovnica (ki ne bi imela odcepa ali dovoza vsakih nekaj 10 m in bi tekla naravnost).Na obstoječi trasi to ni mogoče. Tako da je potrebna nova trasa. Gradila pa se bo hitra cesta, enako kot v Prekmurju. 4 pasovnica brez odstavnega pasu. V Sloveniji ni drugega območja s toliko prebivalcev, ki bi bilo tako dislocirano od AC. Vsa ostala središča s toliko ali celo do pol manj prebivalci ležijo ob AC.
Dejmonaši
# 18.07.2018 ob 13:53
OK, zanimiv protest (brez dvoma regija potrebuje boljšo povezavo), ampak si pa vendarle težko predstavljam, da se mi nekam mudi (ali pa tudi ne) in se znajdeš na začetku tovrstnega zastoja. Povedano drugače - marsikdo v koloni je pošteno naj..., pa dvomim, da je kaj kriv pri obstoječem stanju.
janez2345
# 18.07.2018 ob 13:22
aaa prosim ne blefiraj....tebe za Koroško in Šaleško bolj malo briga..ta konec Slovnije ("vukojebine" kot si zaapisal) sploh ne poznaš...zato nima pomena da komentiraš...
Nekinej
# 18.07.2018 ob 10:26
Kralj matjaž SDS je bil isti kot vsi ostali. Pred volitvambi bi sadili lopate levo desno potem so pa pozabili na vse.

Ob sedanjih zapletih bi cinik pripomnil, da ima ravno SDS strankarska velika živina hišo na relaciji velenje arja vas, ki jo določeni tako forsirajo.

Treba je pošteno povedati da je pomislek DARSa konec koncev tehten, ker pri nas lahko dejansko ustavniki še ugotovijo, da je pet štal bolj pomembnih od vsega ostalega. Je pa tudi razumljivo, da folku dviguje pokrovke, ker se enostavno naveličaš 4 letnega cikla zezanja.
Skippy
# 18.07.2018 ob 15:54
Točno tako, po potem pa imajo te avtoceste še izvoz v vsako strnjeno naselje in milijon viaduktov (za skoraj vsako javno pot)....

A ne gradiš avtocest za ljudi? Hvala bogu, da se tudi pri nas gradi avtoceste, ki nimajo med izhodi 35, 70 km, ampak 5 km razdalje in na srečo služijo prebivalcem ob trasi.
Seneca
# 18.07.2018 ob 13:04
@aaa Saj je fajn leporečit. Praktično pa v svetu ni države, ki bi si lahko kar tako privoščila AC v vsako vukojebino.

Tipično razmišljanje Ljubljančana, ki mu je važno le, da je center Ljubljane urejen do konca. Po drugi strani vam je pa vseeno kaj je v provinci, pravzaprav že na obrobju Ljubljane, saj celo v Polju in Sostru še kanalizacije nimajo!
problem43
# 18.07.2018 ob 08:37
Hoč'mo cesto!
Owl
# 18.07.2018 ob 15:00
Protest v Mislinji je lepo pokazal, koliko tranzita gre skozi naselje, ker je to poleg Dravske doline glavn prometna žila za Koroško. Iskreno, kot prebivalcu Mislinje, bi zadostovala povezava do Velenja. V 15 min bi bil AC. Problem je širši in mora biti enakopravno obravnavn. Želim si, da imajo tudi Črnjani 15 min do AC. Korošci držimo skupaj!
Ramus
# 18.07.2018 ob 13:09
Podpiram, bravo Mislinja. Tam je res nečloveško za prebivalce. Težki tovornjaki dobesedno parajo na pol sicer idilično vasico, ki ima lep turistični potencial,...
štajerc64
# 18.07.2018 ob 10:20
pravilno ! čim več državljanske nepokorščine na vseh področjih !!!
dost mamo !!!!!!!
Radoveden
# 18.07.2018 ob 16:49
"Ne vem kaj ima smisel protest delat na Koroškem, kjer potem nastradamo samo Korošci, ki moramo čakati v koloni, da lahko npr. odidemo v službo..

Treba ga je narediti v LJ. Najeti kup tovornjakov in se voziti okrog po Ljubljanski obvoznici in jim zaustavit promet, oditi v center LJ in tam prečkati prehod za pešče, ne pa pred lastnim domom, kjer sami sebi delamo škodo."

Tako. Jaz sem danes v domačem kraju parkrat šel čez prehod za peščce!
Radoveden
# 18.07.2018 ob 16:48
Finančni učinki te povezave ne bi bili primarni ampak sekundarni. Boljša kvaliteta življenja pomeni manj stanj, ki jih mora sanirati zdravstvo in večja možnost zaposlitve doma. Dolgoročno je to pozitivni izplen.
Neikius
# 18.07.2018 ob 15:58
Zakaj so v stari Avstroogrski gradili železnice po dolgem in počez - čez neprehodne hribe, čez močvare... pa ni bilo poceni. S tem so predvsem pomagali industriji in omogočili razcvet (seveda posledično tudi ljudem). Tudi industrija ne more bit zadovoljna nad trenutnim stanjem... dandanes v sloveniji pač največ pomeni AC, ker je primarni transport s tovornjakom.
mile952
# 18.07.2018 ob 15:40
problem je drugje (v ljubljani, baje braslovčah), bozurirajo pa korošci sami sebe, skratka čisto nič krive ljudi. pravi mazohizem. totalni bebci. najgredo protestirat v ljubljano!!!!
čisto slovensko!


Kuštrini tudi kaznujejo paciente in ne Vlade! J...š pač tistega, ki je najnižje na prehranjevalni lestvici.
Borc984
# 18.07.2018 ob 13:24
Sramota, da se mora za cesto protestirat! Avstrija bo prej zgradila hitri vlak do Dunaja, preden boste vi sploh birokracijo za tretjo os uredili! Welcome to Slolvenija!
AM
# 18.07.2018 ob 13:02
velenjcan

Med Arjo vasjo in Velenjem ni nobene Hude luknje.

Je pa med Velenjem in Mislinjo !¨

Da prideš na Koroško MORAŠ skoti hudo luknjo.

aja, maš pa prav, da je bila omenjena trasa le do Velenja.
janez2345
# 18.07.2018 ob 11:32
BRAVO Korošci...Zdaj ali nikoli....Ne se pustit...To cesto si zares zaslužite!!!!

Podpiram protest...Naslednji protest v bližje Ljubljani...in ves tovorni promet usmerite skozi Braslovče...!!!
microhub100
# 18.07.2018 ob 09:00
Dejmo to cesto že enkrat naredit, da bo mir
kriticnamasa
# 19.07.2018 ob 09:54
In kot bivši Ljubljančan 15 let vam z gotovostjo lahko povem da je Koroška izjemno odrezana od ostale Slovenije infrastrukturno(časovno zamudno) in ekonomsko kot posledica slednjega.Kar v praksi pomeni da se Korošci tudi zmeraj manj čutijo kot Slovenci napram ostalim regijam in izjava kot so "boljše nam bi bilo pod Avstrijo" ali "če bi bla Avstrija pa ne bi imeli takih cest" (kar je res seveda) so vse pogostejše.A se vam ne zdi to prekleto žalostno ? Meni se.
kriticnamasa
# 19.07.2018 ob 09:47
Leta 2008 sva z mojo peljala iz Ljubljane domov na Koroško (takrat sva še živela v LJ) skozi Hudo Luknjo in po radiju ima intervju Borut Pahor in takrat izjavi priblizno takole "Koroška bo povezana z avtocesto do leta 2013"..sedaj se piše že 2018 pa še začeli niso.Toliko o obljubah politikov..
samogledam
# 18.07.2018 ob 18:14
to so pa cvetke v demokraciji, ko je predsednik drzave samo lep za istagram
Miki Mause
# 18.07.2018 ob 17:45
Podpiram, ker se je tudi meni že muka voziti po tisti cesti in naprej do Žerjava s tovornim vozilom. Obup od obupa, z polno naloženim ma niti s praznim več, kot 40km/h se ne moreš normalno peljati. Lahko se pa tudi 10x odmakneš nasran, da gre kolona avtomobilov naprej, ampak ko bi rad speljal se ti že takoj za ritijo spet avto pojavi. In kako rada policija tukaj piše kazni tovornim vozilom, ki se prepočasi vozijo in usvarjajo kolone....ja eno je voziti 40ton po preozki in ovinkasti cesti drugo pa osebni avtomobilček.
S1026146
# 18.07.2018 ob 15:28
Protest se je verjetno končal ko je tistemu čičotu na električnem štirikolesniku štrom crknu? Po slikah in video-prispevku sodeč se že človek tak fajn dolgo let ni imel.
lord
# 18.07.2018 ob 15:09
@LukaH: kaj ima Ljubljana od tega, da je glavno mesto? Enih 50.000 državnih služb oz. delovnih mest, ki jih vsi financiramo, za začetek.
janez2345
# 18.07.2018 ob 12:37
aaa in dunbar...lahhko brez slabe vesti zapišem odgovor na vajin komentar.....idiota..

Wikipedija: Idiot je sinonim za duševno manj razvitega človeka. V medicini in psihologiji 19. in zgodnjega 20. stoletja je izraz označeval osebo z inteligenčnim kvocientom pod 25. V strokovnem izrazju se »idiot« danes ne uporablja več....za razlago, da bosta vedela...
Springbok
# 18.07.2018 ob 08:50
Mislinjčani zaostajajo za svetovnimi trendi. Zdaj je v modi v mestih sedeči štrajk na cestah po geslom: Noč'mo ceste. Hoč'mo cono 30 km/h
pietetnik
# 18.07.2018 ob 08:23
Niso prave stranke!
Povsod okoli Trbovelj in Zagorja popravljajo ceste in država to financira, smo videli včeraj v Slovenski kroniki... so prave stranke!
Kazalo