Dolenjska
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.5 od 28 glasov Ocenite to novico!
Domačini se počutijo varne, lastniki kampov ob Kolpi menijo, da prebežniki ne bodo vplivali na turistični obisk. Foto: BoBo

Dodaj v

Poletje ob Kolpi: turistov naj ne bi bilo manj

Prebežniki niso izvrševali kaznivih dejanj
19. junij 2018 ob 07:44
Adlešiči - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

V Belo krajino je letos nezakonito vstopilo že 1.324 tujcev, devet se jih je pri prečkanju mejne reke Kolpe utopilo. V zadnjem tednu se je naval prebežnikov zmanjšal. Domačini se počutijo varne, lastniki kampov ob Kolpi menijo, da prebežniki ne bodo vplivali na turistični obisk.

V zadnjem tednu je v Belo krajino nezakonito vstopilo 29 tujcev, pretekli konec tedna le dva. Policisti so po opravljenih postopkih vse vrnili na Hrvaško. In prav to je morda eden izmed vzrokov za manjši naval prebežnikov čez mejno reko Kolpo.

Med tistimi, ki se je v preteklih mesecih večkrat srečal z njimi je Boris Grabrijan, ki negativnih izkušenj pri tem nima: "Ljudje niso nikoli delali težav, očitno je bilo, da želijo, da so opaženi. Tu in tam se je zgodilo, da je kdo prosil za hrano ali za oblačila v mrzlih dneh."

Na novomeški policijski upravi so potrdili, da prebežniki niso nasilni in da niso izvrševali kaznivih dejanj, vendar pa ljudi opozarjajo, naj jih ne vabijo v svoje domove. Zaradi prebežnikov turistična sezona ob Kolpi ne bi smela biti ogrožena. Pretekli konec tedna so bila kopališča polna, tudi Pri starem podu v Adlešičih, je povedala vodja šotorišča Tončka Jankovič. "Ni bilo nobenega strahu pred tem, da bi jih presenetil kakšen migrant. Ne vidim razloga, da bi bilo to poletje kako drugače ob Kolpi," meni.

Boštjan iz Ljubljane ima v Beli krajini počitniško hiško in pravi, da bo ob lepem vremenu sezono vsak dan preživel ob Kolpi. "Moti me le ta ograja," dodaja.

S panelno ograjo so ograjena vsa kopališča in kampi v Beli krajini, vendar pa je med policijo in lastniki dogovorjen poseben režim, ki ne vpliva na turistično dejavnost.

Jože Žura, Radio Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
vipmit
# 19.06.2018 ob 08:05
Trenutno uspeva Hrvatom preprečevanje večjega ilegalno prečkanje meje na meji z Bosno.
Ko jih bo naša vlada tožila zaradi arbitraže nam jih bodo zopet organizirano vozili na mejo.
Že videno leta 2015.
Tim05
# 19.06.2018 ob 09:24
Mene na Kolpi letos ne bodo videli!
severnik
# 19.06.2018 ob 08:40

Takrat pa mi zapremo mejo in adijo njihov turizem....dvomim, da bodo šli v to.
astro
# 19.06.2018 ob 11:34
Jaz pa živim tik ob Kolpi in imam na svojem zemljišču ograjo in sem vesel, da jo imam. Fantje hodijo ob zori mimo hiše. Ko vidiš tri, štiri, res ni težava. Ko se pa to dogaja dan za dnem, postaja moteče.
Na kopališčih ograja ne bo nikogar motila. Vsaj na našem koncu je le panelna, višje proti toku je pa na panelni še rezilna, ki pa res ni simpatična.
Gepard007
# 19.06.2018 ob 08:33
Sedaj še imamo čas postavit zid preden nam jih Hrvati pošljejo masovno... Po toči zvoniti bo prepozno...
Tetameta
# 19.06.2018 ob 09:20
Policisti so po opravljenih postopkih vse vrnili na Hrvaško
Lepo. Kar tako naprej.
Orionstar
# 19.06.2018 ob 08:55
Velika Kladuša (BiH) postaja Calais.
Če Hrvatom ne bo uspelo zadržati novega vala, bo kopanje v Kolpi zelo zanimivo!
Avstrijski obveščevalci že zdavnaj vedo kaj se dogaja, zato tudi niso prekinili priprave na vajo v Šentilju in so povrh ustanovili še posebne enote za varovanje meja.
pista
# 19.06.2018 ob 12:53
Migranti seveda vplivajo na turizem. Lahko pogledate kako je bilo v Dobovi. Vse terme so bile polno zasedene v Dobovi pa nikogar. Še k vulkanizerju v Dobovi ni nihče šel. Da ne govorimo o Lampedusi.
bebest
# 19.06.2018 ob 10:50
@dingdong, torej se spomnimo DDR. Zid je tam stal 28 let, v tem obdobju je na zahod prebegnilo približno 180 ljudi na leto oziroma cca 15 na mesec. Meni se to ne zdi tako udarna številka, še posebej, ker jih toliko k nam zdaj prihaja dnevno. Za vse, ki pravite, da zid ne deluje, bi bilo zanimivo vprašati tudi Izraelce, koliko ljudi dnevno prepleza njihov zid?
alps
# 19.06.2018 ob 09:49
Tim05, verjamem, da se zelo sekirajo zaradi tega.
bebest
# 19.06.2018 ob 08:59
A je morda kdo med vami pričakoval članek v stilu - izredne varnostne razmere na Kolpi! Pričakujemo manj turistov, ljudje odpovedujejo počitnice, ker se zaskrbljeni za varnost svojih družin? Nekaj smo se že naučili v minulih mesecih o medijskem pometanju stvari pod preprogo.
paver
# 19.06.2018 ob 15:15
Vse bo v redu do prvega zabodenega domačina ali turista.
astro
# 19.06.2018 ob 13:16
SamoRes,
danes zjutraj enega, ko je bil še na prostosti, nato še dva njegova sotrpina v "marici".
Sodelovanje s policijo je dobro. Ne vem, kje ti živiš, ampak tu pri nas so res na dnevnem redu.
Tako se pač reče, drugače sem jih pa "v živo" videl okoli 40.
amigo
# 19.06.2018 ob 13:05

To vam je propaganda. Le kdo se počuti varnega, ko mu okoli hiše hodijo neznani ljudje.
GORILA
# 19.06.2018 ob 09:44
Mene na Kolpi letos ne bodo videli!

Fantastično!
Če tebe ne bo, potem pa pridem jaz!
Bivši uporabnik
# 19.06.2018 ob 09:56
Prosim za pojasnilo od kje diskrepanca z odposlancem Združenih Narodov za Balkan Peter Auewerartom, ki pravi, da je krenila proti meji s Slovenijo kolona migrantov,

s/1008733545404215298

rAuweraert/
hehet
# 19.06.2018 ob 09:07
Medijem je bilo v zadnjem letu tako pomembno, da ljudje ne dobijo vtisa o invaziji, da so se celo ob utopljencih obnašali kot da gre za nekaj povsem normalnega.

Da o tem, kako smo dejansko število prebežnikov izvedeli šele po volitvah sploh ne govorim.

Mi živimo v neki hudi, hudi tiraniji, ki je preostali Evropi povsem tuja. Obnašamo pa se, kot da smo najbolj demokratičen narod pod soncem.
danez
# 19.06.2018 ob 09:57
Danes, jutri jih bomo lahko gledal, pa ne nekaj desetini:
Homer.
# 19.06.2018 ob 20:59
@paver
Lanskoletni naslov v medjih:
"Slovenija z najvišjo stopnjo rasti umorov v EU"
Številčno to pomeni 1 umor na 100.000 prebivalcev, oziroma 20 umorov letno

Če bi migranti bili tako "miroljubni" kot Slovenci, bi morali glede na tisti milijon, ki je prešel Slovenijo šteti vsaj 10 umorov

Tako pa je rezultat:
Slovenija : migranti
20 : 0
dingdong
# 19.06.2018 ob 09:40
Ze 30 let hodim na Kolpo na dopust, sel bom tudi letos. Paniko zganjajo v glavnem krajani Sencurja in podobnih naselij, ki so vsaj 100 kilometrov oddaljeni od meje. Migrantov je bilo vec leta 2000, kot jih je sedaj, bilo je pa tudi vec policije, tako v uniformi, kot v civili. Potem se je veleumni Cerar, da bi zadovoljil Janso in njegove obozevalce odlocil, da bo postavil zico in ograje, ki seveda niso zaustavile nikogar in tudi ne bodo. Se se spomnite DDR?
animal_rationale
# 19.06.2018 ob 10:44
mi letos na kolpo ne gremo, pa ne zaradi beguncev temveč zaradi ograje
SamoRes
# 19.06.2018 ob 12:38
@astro
ti migranta še nisi videl, po tvojih izračunih jih gre mimo tvoje bajte vsak mesec 120, meja s Hrvaško pa skoraj 700km
SamoRes
# 19.06.2018 ob 07:59
V zadnjem tednu se je naval prebežnikov zmanjšal.

Lepo, od napovedanih predvolilnih 100.000 jih je prišlo dve ničli manj. Konec volitev, gremo se kopat.