Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 20 glasov Ocenite to novico!
Peter Gašperšič
Minister pravi, da bi se po načrtih lahko od avtoceste do Slovenj Gradca po hitri cesti pripeljali do konca leta 2023. Foto: BoBo
VIDEO
Gradnja tretje razvojne o...

Dodaj v

Gašperšič: Konec je razprav, ali hitra cesta proti Koroški bo ali je morda ne bo

Projekt prehaja v operativno fazo
10. marec 2017 ob 15:35
Slovenj Gradec - MMC RTV SLO, STA

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič si je ob obisku na Koroškem in Šaleškem ogledal del trase hitre ceste in pojasnil, da naj bi gradnjo po načrtih končali konec leta 2023.

"Dejavnosti potekajo in cesta se dejansko premika v operativno fazo. Konec je razprav, ali cesta bo ali morda ne bo. Cesta bo in dejavnosti potekajo," je med obiskom, na katerem ga spremlja predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic, pojasnil Gašperšič. Dodal je še, da se oba odseka Šentrupert-Velenje in Velenje-Slovenj Gradec v skupni dolžini 31,5 kilometra obravnavata enakovredno.

Gradbeno dovoljenje naj bi pridobili v letu 2018, še pred tem bodo stekli pripravljalna dela, geološke raziskave in postopki za odkup zemljišč. Za projektiranje in odkupe zemljišč ima Dars sredstva že zagotovljena. Prvi fazi bodo sledili razpisi za gradnjo in gradnja, po načrtih pa bi se lahko od avtoceste do Slovenj Gradca po hitri cesti pripeljali do konca leta 2023, je dodal minister.

Glede vprašanja, ali bo do Slovenj Gradca zgrajena štiripasovnica ali ne, je minister zagotovil, da bo "v končni fazi štiripasovnica", hkrati je opozoril na Darsovo študijo, na podlagi katere bodo nato načrtovali cesto.

Gašperšič si želi, da bi odkupi zemljišč potekali sporazumno
Čeprav je Civilna iniciativa Braslovče napovedala, da bo zaradi sprejetega državnega prostorskega načrta za traso Šentrupert-Velenje sprožila ustavno presojo, Gašperšič upa, da večjih nasprotovanj več ne bo. Želi si, da bi odkupi zemljišč potekali sporazumno, ker bi bilo v nasprotnem primeru treba poseči po razlastitvah.

Svetu koroške regije, ki želi z vlado do konca marca skleniti pisni dogovor z zapisanimi zavezami glede terminskega načrta izvedbe projekta hitre ceste, pa je Gašperšič odgovoril, da bodo te zaveze ustrezno opredeljene v operativnih načrtih, pisnega dogovora z zavezami pa ne bo, saj vlada po Gašperšičevih besedah tovrstnih sporazumov ne sklepa.

Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
Springbok
# 10.03.2017 ob 17:30
Danes ste objavili prisevek kako se sprenevedata bivša ministra Lahovnik (je iz Velenja) in Šušteršič glede kraje davkoplačevalskega denarja z aneksi pri TEŠ 6.

Koliko se bo pokradlo z aneksi pri gradnji ceste na Koroško. Ali bo šaleška mafija zopet zaslužila.
FMarjan
# 10.03.2017 ob 19:48
Zopet bi rada šaleška mafija zaslužila, kakor s TEŠ 6.
Gepard007
# 10.03.2017 ob 18:05
Kaj pa 2. tir? Bo ostalo tam kot je rekel na začetku mandata, da ga ne rabimo? Itak vsaka vlada z vsemi projekti vedno čaka na konec mandata zaradi tega, da bi si lahko proborili še en mandat. Jaz pa pravim, da si vlada, ki v vseh teh letih ne more izvesti takšnega projekta ne zasluži, da bi obstala!!
M.R.S.
# 10.03.2017 ob 17:31
ah ne...?...a že spet?...:-)...seveda, volitve bodo počasi, a ne g.Lažnivec...?....:-)
Surikate
# 10.03.2017 ob 16:09
Kolovoz je dovolj. Gašperšič 2023
Korošec
# 11.03.2017 ob 11:34
Cesta bi morala bit zgrajena do avstrijske meje in to cela trasa na enkrat, kot to počnejo v normalnih državah, ne da bo grajena po slovenski praksi, 5km tu 5km tam in potem vsakih teh 5km praznujejo in režejo trak kot da so ne vem kaj naredili. Sama Koroška znotraj regije to cesto potrebuje saj toliko nujno, kot povezavo do AC križa, saj je državna cesta porazna, veliko preozka in dotrajana pa še nevarna po vrhu.
ForwardThinking
# 11.03.2017 ob 11:16
Hitra cesta proti Koroški bo, na Koroško je pa ne bo. Končuje se v slovenj Gradcu.
izo
# 11.03.2017 ob 10:21
hvala vladi, da ste pozabili na belo krajino in na obljube o 3.osi ipd. aja, dobili so ograjo, begunske centre in nekaj krp asfalta po vaških cestah čez noč, da so lažje žico vozili naokrog.
hvala.
KOR
# 11.03.2017 ob 11:19
Severni del 3.razvojne osi je tak:



Ko bodo zgradili h.cesto do Velenja in morda do Sl.Gradca je naprej ne bodo. V tem stoletju že ne! Rekli bodo, saj ste jo dobili do praga Koroške, do tja se boste pa že pripeljali. Korošce vas državna adminsitracija nateguje počez in počez.
študentNajBo
# 10.03.2017 ob 23:17
Ampak Ne,ne potegnat trase do Avstrije ,nenene..:( mone..belordeče take in drugačne
tomive
# 11.03.2017 ob 12:08
Severni del 3.razvojne osi najbolj potrebujeta dva velika gospodarska in urbana središča na tem delu Slovenije, Velenje in Ravne na Koroškem. Gradili jo bodo pa do Sl.Gradca?!
Ja tako je, če si ljubljenec in priviligiranec države (aka Štefka Kučan)
KOR
# 11.03.2017 ob 12:05
@ForwardThinking# 11.03.2017 ob 11:16
Hitra cesta proti Koroški bo, na Koroško je pa ne bo. Končuje se v slovenj Gradcu.


Točno to. Na koncu prispevka pove, da bo naprej od Sl.Gradca proti in po Koroški le rekonstrukcija obstoječih cest!

In... najbližje hitri cesti, kot jo bo Koroška dobila, je to! :)

Wasabi
# 11.03.2017 ob 10:42
po načrtih pa bi se lahko od avtoceste do Slovenj Gradca po hitri cesti pripeljali do konca leta 2023, je dodal minister.

Leta 2023 Gašperšiča ne bo več nikjer. Zlagal se je najmanj za 10 let.
Dragoon
# 11.03.2017 ob 10:06

keka77
Jeb... vas "hitra" bomo po njej vozili z vinjetami kot da bi bila to AC?!? Lep primer sklumpane hitre ceste ki je ze tako preobremenjena s tovornjaki itd je Razdrto- Nova Gorica. Denar vrzen proc.. Dragi ministri in JU treba je gledat DOLGOROCNO, kaka "hitra cesta" neki.. AC ali pa nic..


Jaz mislim, da je hitra cesta čisto dovolj, ni neke bistvene razlike z AC, tisti odstavni pas pa zavzame kup prostora. Pa še argumentacijo "itak ni avtocesta, hočemo brezvinjetni sistem kot primorci" se lahko gremo potem :).
Homer.
# 11.03.2017 ob 09:02
Srbi za politike pravijo:
"Gleda te pravo u oči i sere"!
Ta ni nič drugačen, le kupček je večji.....
miha01
# 10.03.2017 ob 16:52
Če se mene vpraša, je bandi rdeči zmanjkalo denarja in sedaj bodo pospešeno začeli gradit in podpisovat aneks na aneks in kar na enkrat se bo vsa infrastruktura podražila za 100 in več procentov, mi državljani bomo seveda vse to plačali in na naslednjih volitvah zopet zbrali to komunistično bando. Nam ni pomoči.
felipesko
# 10.03.2017 ob 17:53
Gašperšič: Konec je razprav, ali hitra cesta proti Koroški bo ali je morda ne bo

Je pa še tretja varianta....najbolj sigurna...... še bo trajala razprava......
Nikec3
# 10.03.2017 ob 16:05
Hitra cesta je čisto dovolj.
Aslan
# 10.03.2017 ob 19:01
Dajte no, že uničujemo kmetijska zemljišča v Hočah, sedaj bomo uničili še Savinjsko?!
keka77
# 10.03.2017 ob 16:35
Jeb... vas "hitra" bomo po njej vozili z vinjetami kot da bi bila to AC?!? Lep primer sklumpane hitre ceste ki je ze tako preobremenjena s tovornjaki itd je Razdrto- Nova Gorica. Denar vrzen proc.. Dragi ministri in JU treba je gledat DOLGOROCNO, kaka "hitra cesta" neki.. AC ali pa nic..
levcek26
# 11.03.2017 ob 18:38
Prvo dobite vse papirje in dovoljenje,pol pa mahaj Gašperšič z klobaso če ti bo uspelo....
One-trick pony
# 10.03.2017 ob 16:36
6-pasovnica! Treba je načrtovati dolgoročno!
galoper
# 11.03.2017 ob 18:22
Za popravila in ureditev obstoječih prometnih površin ni denarja, za lokalni nesmisel pa kar minister odloča?
kokislo
# 10.03.2017 ob 22:24
Povezava koroške z AC je nujno potrebna vendar neka sodobna cesta ne nek zmazek hitre ceste ki bo zastarel preden bo zgrajen
KOR
# 05.07.2017 ob 17:03
Ceste na Koroško ne bo! So ravno danes podpisali, da se konča v Slovenj Gradcu!
Siouxie
# 14.03.2017 ob 10:39
Ne živim ne v enem ne v drugem mestu. V bistvu sploh ne živim v mestu. Tako da ne bom imel osebno od te ceste nič. Velenčani pa tudi ne. Ceste se gradijo tako da se pokrijejo največji kraji. In so najkrajše razdalje. Za Koroško pa ni neke razlike ali bi šla cesta tako kot sedaj ali bolj desno. In za kaj prepričanje da bi se vsi želeli peljati iz Koroške proti Ljubljani? Za njih so najpomembnejša mesta Ve, Ce, Mb. Tako da ne bluzi na pamet.
Kar sem napisal je fakt. Nisem nikogar žalil, za razliko od tebe.


Aha, potem si pač iz Braslovč. A res, da ceste se gradijo tako? Kako pa veš, da bo zaradi avotceste pot še daljša? Pot do Ljubljane ja, pot do Celja je pa že zdaj 1 uro. V prvem okviru ne gre za skrajšanje poti kot pa za varnost prometa, ki bo KMALU NEOBSTOJEČA! Vozimo se po cesti, ki jo je zgradil Franc Jožef, in že to pove, da je stanje tako zastarelo, da ceste ne vzdržijo! Govorimo pa o območju s 70.000 prebivalci (verjetno zdaj že manj). Vsako leto je več prometa, vsako leto kak idiot na cesti več, posebni problem pa predstavljajo tovornjaki. Ko se boš sam cijazil za tovornjakom po poti, ki bi v teoriji morala trajati najmanj pol ure, voziš pa s 50 km/h, se mi javi. Drugo - v Ljubljano se zgrinja največ študentov in ja, največ delovnih migracij predstavljajo (poleg tujine) Ljubljana, Celje, Velenje še najmanj (gre pa pravzaprav za cesto, ki bi povezovala SG in Velenje, kjer so odseki najbolj nevarni). Večina ljudi se odseljuje - ker NIMA živcev, da bi se vsak dan vozila po cesti ali živela v regiji, ki je praktično oddaljena od ostale Slovenije, je pa bližje Avstriji. Ironija. Večina ljudi ostane v teh mestih oz. se seli v tujino, torej gre za negativni prirast prebivalstva - v regiji, kjer je še vedno prisotna železarska industrija, kar pomeni, da prinaša DENAR v Ljubljano, zaradi slabih povezav pa nastrada ta industrija kot tudi ostala manjša podjetja. 2300 družb in okoli 4000 s.p.-jev, ki so očitno dobri samo za to, da jim država poviša davke, pogoje za poslovanje, med drugim tudi infrastrukturo, pa ne ponuja. In ne rabim gledat statističnih podatkov, ki jih ponuja država - vsak dan se mi v zavarovalniško agencijo pridejo odjavljat ljudje, ki se selijo v tujino. Govorim o cca. 5 (!) osebah na dan. Torej tudi ti ne bluzi na pamet dejstev, ki misliš, da jih poznaš, a jih v bistvu ne. Pa ne žalim nikogar. Janezi pač niste odporni proti kritikam.

In ja, časovo je daljša. Ka tu ni nasno? Kaj ima to z konceptom AC? Hočeš na cilj. Pač izbereš pot ki ti najbolj ustreza. Če imaš čas lahko vzameš daljšo mogoče bolj udobno pot. Če ga nimaš vzameš najhitrejšo. Ta HC pa za veliko število ljudi ne bo ne eno ne drugo.
Pokaži podatke, da bo pot časovno daljša. "Pot, ki nam ustreza" je v bistvu samo ENA! SG-Huda luknja-Velenje in potem na avtocesto oz. naprej. "Če imaš čas lahko vzameš daljšo mogoče bolj udobno pot." - pa kaj, si na gobicah? Kako ti naj razložim, da so vse ceste do SLovenije DALJŠE? Prihrani govor za tiste, ki se VSAK dan vozijo po njih ... In NE, UDOBNIH POTI iz Koroške NI! "Če ga nimaš vzameš najhitrejšo." - še enkrat, ravno za to se gre: TAKA CESTA NE OBSTAJA, VSAJ NA KOROŠKEM NE! Posebej ne SG-Huda luknja-Velenje. Tvoja dejstva so precej popačena. In preveč pametuješ - za nekoga, ki nima blage veze.
Siouxie
# 12.03.2017 ob 23:34
Torej imamo tretje in peto največjo mesto v Sloveniji. In ne enim ne drugim se ne bo izplačalo uporabljati te ceste! Ker bo preprosto 2x razdalja in tudi časovno daljša pot kot je sedaj. Torej povezali bomo manjšino, mase pa ne. In to bomo plačal vsi. Bravo.
Torej kako se bo povečala varnost če 60000. ljudi (ve+ce) še vedno raje peljal po stari ki bo časovno ekonomsko veliko bolj upravičena.

Torej Koroška bo imela priklop na AC. Celje in Velenje pa od nje nič.
No morda že. Velenjski visoko izobraženi bodo seda lažje odšli v Avstrijo.


Časovno daljša? Pa sej razumeš koncept avtoceste? Oziroma je očitno ne. Seveda, Celje bo res nastradalo. Sej imate cesto že zdaj pred nosom, nov krak bo pa - pohujšanje? Pa kje ti živiš? očitno tam, kjer ti imaš vse pred nosom. Pa prosim te lepo, koliko ljudi iz Velenja pa Celja pa se vozi proti Koroški? Kaj šele proti Avstriji, če imate PRED NOSOM avtocesto. Ponovno en osebek, ki razmišlja le za lastno rit, ne pomisli pa, da zaradi pomanjkanja prometnih povezav trpijo ostala industrijska središča. Požri svoj ponos pa ne jadikovat - ker nimaš razloga za to.
reorah
# 11.03.2017 ob 16:56
Vesel sem, da se zapre obalna cesta in da se je omogočil prevoz skozi predor Markovec brez vinjete. In upam, da se tudi drugod po Sloveniji uredijo cestni problemi v dobro tamkajšnjih prebivalcev in v dobro vseh nas.
si-koda
# 10.03.2017 ob 20:15
No te držim za besedo Gapersic. Upajmo, da se končno to uresniči.
taubi
# 14.03.2017 ob 01:20
In ja, časovo je daljša. Ka tu ni nasno? Kaj ima to z konceptom AC? Hočeš na cilj. Pač izbereš pot ki ti najbolj ustreza. Če imaš čas lahko vzameš daljšo mogoče bolj udobno pot. Če ga nimaš vzameš najhitrejšo. Ta HC pa za veliko število ljudi ne bo ne eno ne drugo.

Lp
taubi
# 14.03.2017 ob 01:03
Siouxie

Ne živim ne v enem ne v drugem mestu. V bistvu sploh ne živim v mestu. Tako da ne bom imel osebno od te ceste nič. Velenčani pa tudi ne. Ceste se gradijo tako da se pokrijejo največji kraji. In so najkrajše razdalje. Za Koroško pa ni neke razlike ali bi šla cesta tako kot sedaj ali bolj desno. In za kaj prepričanje da bi se vsi želeli peljati iz Koroške proti Ljubljani? Za njih so najpomembnejša mesta Ve, Ce, Mb. Tako da ne bluzi na pamet.
Kar sem napisal je fakt. Nisem nikogar žalil, za razliko od tebe.

Lp
taubi
# 12.03.2017 ob 21:05
Torej imamo tretje in peto največjo mesto v Sloveniji. In ne enim ne drugim se ne bo izplačalo uporabljati te ceste! Ker bo preprosto 2x razdalja in tudi časovno daljša pot kot je sedaj. Torej povezali bomo manjšino, mase pa ne. In to bomo plačal vsi. Bravo.
Torej kako se bo povečala varnost če 60000. ljudi (ve+ce) še vedno raje peljal po stari ki bo časovno ekonomsko veliko bolj upravičena.

Torej Koroška bo imela priklop na AC. Celje in Velenje pa od nje nič.
No morda že. Velenjski visoko izobraženi bodo seda lažje odšli v Avstrijo.

lp.
petruska123
# 10.03.2017 ob 15:50
Zakaj pa samo hitra cesta?
Potrebna je AC in to dovolj široka, da ne bo problemov kot v prekmurju.
AM
# 10.03.2017 ob 23:00
"Konec je razprav, ali cesta bo ali morda ne bo. Cesta bo"

Končno !
-mclaren-
# 10.03.2017 ob 22:07
Lepa novica!!
Kazalo