Gradnja vpadnice in krožišča na Industrijski cesti pri Komunali se je začela junija lani, a so jo na zahtevo gradbene inšpekcije že čez mesec dni ustavili. Nadaljevala se je pol leta pozneje in bila končana prejšnji mesec. Foto: BoBo
Gradnja vpadnice in krožišča na Industrijski cesti pri Komunali se je začela junija lani, a so jo na zahtevo gradbene inšpekcije že čez mesec dni ustavili. Nadaljevala se je pol leta pozneje in bila končana prejšnji mesec. Foto: BoBo

Gradnja vpadnice in krožišča na Industrijski cesti pri Komunali se je začela junija lani, a so jo na zahtevo gradbene inšpekcije že čez mesec dni ustavili. Nadaljevala se je pol leta pozneje in bila končana prejšnji mesec. Končna podoba je taka, kakršna je bila predvidena v prvotnih načrtih, poudarja župan Igor Kolenc.

"Paradoks vsega tega je, da imamo uporabno dovoljenje, še vedno pa sta dve, tako imenovani inšpekcijski odločbi, ki zahtevata, da ne delamo. Mi bi to že septembra zaključili, danes smo pa odprli krožišče identično načrtom in projektom, kot je bilo predvideno takrat, se pravi, izgubili smo več kot pol leta, zakaj, pa naj si ljudje, kar sami razložijo," je dejal Kolenc.

Območje zaokrožuje glavno krožišče, skozi katerega je promet že nekaj časa potekal. Izola je tako dobila vhod v mesto, ki bo sprožil nadaljnje naložbe. V neposredni bližini naj bi že kmalu začeli graditi bencinski servis, predviden pa je tudi poslovno-trgovski center. Izola naj bi dobila še eno krožišče, in sicer na Belvederju.

"Tam je malenkostna težava, ker je del krožišča spet v zasebni lasti, kot vidite, je zasebna lastnina postala svetinja. Tako da iščemo rešitve. Morda bomo morali tudi tam zamakniti krožišče, da ga bomo lahko izvedli," še pojasnjuje župan.

O krožišču na Belvederju naj bi se predstavniki občine in Družbe za upravljanje investicij pogovarjali prihodnji teden.